Zucht.
Aangezien Lijbrandt de prijzen ging verhogen was dat die ideale mogelijkheid om van die bende af te komen en over te stappen naar OnsBrabantNet. Vooral de support bij Lijbrandt is echt dramatisch, om maar niet te spreken over wat een gedoe we met de aansluiting hebben gehad.
Maar ook het overstappen gaat alles behalve vlekkeloos.
Allereerst was er maandag dus de einddatum van Lijbrandt. Met een overstapservice zou je verwachten dat dit prima gaat, maar nee hoor. Er was storing dus men kon niet zien of wij nou waren uitgeschakeld of dat de overstap in werking was gezet.
Ze hadden alleen telefonisch laten weten dat de overstap verwerkt ging worden maar daar is dus geen brief aan te pas gekomen. En ook nu blijven ze bij Lijbrandt doen alsof hun neus bloed.
OnsBrabantNet kan ons echter niet helpen want blijkbaar ligt het probleem bij Reggefiber die ons weer moet aansluiten waarna de switch bij OBN over kan. Ze hebben blijkbaar de stekker eruit getrokken in de centrale en deze moet weer worden aangesloten. Hoe of wat er nou precies aan de hand is, is ons volledig onduidelijk, maar feit blijft dat we nu al sinds maandag 12 uur zonder internet, tv en telefoon zitten.
OBN wacht op goedkeuring van de Reggefiber en Reggefiber kan ons ook niet vertellen hoe lang dit gaat duren.
Dus als iemand voor ons een idee heeft over wat we nu kunnen doen om dit proces te versnellen of om te weten te komen wie we moeten bellen om een idee te krijgen hoe lang dit gaat duren, dan is dat erg fijn. Ondertussen zit ik al 4 dagen te internetten via mn smartphone, maar ook dat begint irritant te worden (downloaden heeft geen zin vanwege de datalimiet en ook youtube zorgt ervoor dat het te snel oploopt). Het gaat me nog niet eens om de kosten of wie de schuld heeft, maar ik wil gewoon weer internet