A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Hier mijn eerste poging tot wat redelijks :
- Samsung Galaxy tab met 2.2
- Launcher Pro plus
Widgets van links boven naar rechts onder
- Weatherbug Elite widget, Battstat
- Facebook en Twitter van Launcher pro
- Tajm clock widget
Verder :
- Contacts en Youtube zijn links met custom widgets
- De dock heeft custom widgets
- De folders zijn standaard
Custom icons van de App : Launchepro icons and docks
Wallpaper via : Coveroid app

Nickname does not reflect reality
Persoonlijk : Ik heb ik de ICT gewerkt waar het aandeel licht autistische psychopaten nogal groot is, geen zin in een bezoekje van zo'n doordraaier mocht die in de buurt wonen.Brad Pitt schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 09:54:
Wat is toch de reden dat mensen hun locatie blurren? Zie je heel vaak, don't get it
En in het algemeen : Niet zomaar strooien met persoonlijke info op de internets
Waarom zou zo iemand langs moeten komen dan? Vanwege een mobiel van een paar honderd Euro?! Er staat alleen een woonplaats, niet een op drie meter nauwkeurige GPS-locatie. Erg overdreven allemaal IMHO.HaseMike schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 10:03:
Persoonlijk : Ik heb ik de ICT gewerkt waar het aandeel licht autistische psychopaten nogal groot is, geen zin in een bezoekje van zo'n doordraaier mocht die in de buurt wonen.
Een woonplaats op een freakin' screenshotje noem ik wat anders dan "strooien" met persoonlijke infoEn in het algemeen : Niet zomaar strooien met persoonlijke info op de internets
Het is allemaal dezelfde, alleen wilde even zien welke achtergrond mooier was.Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 01:12:
Waarom drie keer hetzelfde? Doe je dan niet liever gewoon één homescreen?
Op de tweede is alles nagenoeg onleesbaar. Plus de teksten bij de iconen zijn waanzinnig inconsistent qua grootte wat het erg onrustig en niet mooi maakt naar mijn meningrgras schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 11:34:
Het is allemaal dezelfde, alleen wilde even zien welke achtergrond mooier was.
Verwijderd
En als je eenmaal begint...verslavend!
Samsung Galaxy S op Froyo 2.2.1 JS5. Geroot. Standaard Rom. Voodoo kernel.
Launcher is ADW, gratis versie. Wallpaper komt uit "Black ADW Theme". Icons zijn uit het "Minimalist ADW Theme".
Default homescreen (widgets: SimiClock & Extended Controls):

Multimedia screen (widget: PowerAMP & icons):

Social screen - work in progress (widgets: Desktop Visualizer):

Nieuws screen (widget: Scrollable News Widget):

Weather screen (widget: Regendetector):

Hoe krijg je je bookmarks zo?
Ben op zoek naar een alternatief voor de standaard bookmarks op m'n Desire HD......
Verwijderd
Dat is ingebouwde Bookmark-widget van Launcher Pro (Plus). Kan je ook thema's voor downloaden en zo.miles schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 15:32:
Hoe krijg je je bookmarks zo?
Dit is bijvoorbeeld een soort Honeycomb theme (heb maar weinig bookmarks dus gebruik deze widget eigenlijk nooit

Ja hoor. Download de icons, zet ze op je SD-card, druk lang op de Launcher Pro-icoon die je wilt veranderen en kies Change Icon. Zie rechterplaatje hierbovenVerwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 15:40:
Vraagje: Ik ben nu met Launcher Pro aan het spelen, en ik ben onderin de taakbalk apps enz aan het toevoegen, is het mogelijk om een icon set van de iphone te pakken(de orginele) en deze te gebruiken als icons?
[ Voor 38% gewijzigd door Brad Pitt op 19-02-2011 15:52 ]
Verwijderd
MacThemes, DeviantArt.Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 15:54:
mooi gaan we dat ook even proberen, iemand miss een linkje liggen naar een iphone icon pack
Verwijderd
http://browse.deviantart....iphone+icon+pack#/d2rfhnw
die gewoon op mijn sd uitpakken
Verwijderd
Uiteraard, je telefoon kent het verschil nietVerwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 16:16:
Kan ik zal maar zeggen alles gebruiken, bijv:
die gewoon op mijn sd uitpakken
Resolutie van "gewone" iconen zijn 72x72, van je dock onderin 60x60 dacht ik. Grotere plaatjes worden kleiner gemaakt wat kwaliteitsverlies oplevert. Als je daar mee kan leven, gewoon zo laten, anders even op je pc verkleinen
edit: Oh en je kan zowel .jpg als .png gebruiken, met .gif of andere formaten heb ik geen ervaring - maar of dat werkt merk je snel genoeg
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2011 16:34 ]
Dit specifieke voorbeeld is niet handig aangezien het alleen maar 2 iconen van de iPhone zélf betreft. Verder uiteraard geheel eens met de poster hierboven ja. Je kan gebruiken wat je wilt, het resultaat zal afhangen van de source images die je gebruikt. Niet alle plaatjes scalen even mooi "terug" naar 60x60 pixels. Native is beter.Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 16:16:
Kan ik zal maar zeggen alles gebruiken, bijv:

Niet veel spannends;
HTC DHD
Revolution HD 2.0.12 rom met Blues theme
van boven naar beneden:
standaard HTC klok
2x sms count widget
4x icoontjes van revolution DHD thema, met desktop visualiser
Gewoon Sense omdat het zo geweldig is
[ Voor 17% gewijzigd door mdj84nl op 19-02-2011 22:46 ]
Vooral met de HBOOT erbij was het even lastig om de rom goed geflashed te krijgen (de volgorde van flashen is logischerwijs toch erg belangrijk

...
[ Voor 58% gewijzigd door ikbenalzeven op 23-10-2015 12:21 ]
Ziet er inderdaad zeer goed uit! Overweeg ook om de revolution te installerenmdj84nl schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 22:44:
mijne momenteel:
[afbeelding]
Niet veel spannends;
HTC DHD
van boven naar beneden:
standaard HTC klok
2x sms count widget
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Hoe heb je bij SimiClock de datum tekst ieder stukje (dag datum week jaar) op een aparte regel gekregen?Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 12:02:
Heb gisteren ook eens werk gemaakt van mijn homescreens opleuken.
En als je eenmaal begint...verslavend!
Default homescreen (widgets: SimiClock & Extended Controls):
[afbeelding]
Goeie vraag, dat wil ik ook weten!frizti schreef op zondag 20 februari 2011 @ 11:26:
[...]
Hoe heb je bij SimiClock de datum tekst ieder stukje (dag datum week jaar) op een aparte regel gekregen?
Verwijderd
Menu knop > preferences > Homescreen settings > Transistion effect
Mag van mij wel wat langzamer gaan, want elke keer als ik een nieuwe versie flash, kan ik weer volledig opnieuw beginnen met het thema en icoontjes enzo
Dank je, ik denk dat niemand dat nog wistVerwijderd schreef op zondag 20 februari 2011 @ 12:04:
Weten jullie wat chill is als je LauncherPro hebt?
Menu knop > preferences > Homescreen settings > Transistion effectHave fun!!
Sarcasm ftw.
Verwijderd
Voor "Userdefined" kiezen bij Dateformat.frizti schreef op zondag 20 februari 2011 @ 11:26:
[...]
Hoe heb je bij SimiClock de datum tekst ieder stukje (dag datum week jaar) op een aparte regel gekregen?
Ik heb dit:
EEEE
dd MMMM
'week' w
yyyy
Daarnet nog even zitten spelen met Desktop Visualizer. Erg leuke app!

He super tip! Helaas krijg ik in het voorbeeld de dag datum wel te zien maar op me homescreen niet. Volgens mij moet ik die witte lijn groter maken is dit mogelijk kan de optie niet vinden.Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2011 @ 12:55:
[...]
Voor "Userdefined" kiezen bij Dateformat.
Ik heb dit:
EEEE
dd MMMM
'week' w
yyyy
Verwijderd
Long-press op de widget - edit - en de onderkant iets naar beneden trekken. Zo krijg je een langere lijn en past er dus meer tekst naast.
Zou je die SMS, Mail en dock icons willen delen?mdj84nl schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 22:44:
mijne momenteel:
[afbeelding]
Niet veel spannends;
HTC DHD
van boven naar beneden:
standaard HTC klok
2x sms count widget
Geen last van, doe ook geen wipe als ik flash, tenzij dat specifiek gevraagd wordt of ik van de ene ROM (bouwer) naar de andere ga.mdj84nl schreef op zondag 20 februari 2011 @ 12:31:
[...]
Mag van mij wel wat langzamer gaan, want elke keer als ik een nieuwe versie flash, kan ik weer volledig opnieuw beginnen met het thema en icoontjes enzo
RatPack #814
kan je mij vertellen hoe je die rss link hebt gekregen? mij lukt het namelijk niet op blackboard.. vind dat hele bb toch al een schijt programmeikbenalzeven schreef op zondag 20 februari 2011 @ 00:01:
Nog verder rechts - handige schoolinfo:
AtomaRSS voor blackboard updates en ziekmeldingen leraren.
fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen
Ehh ik zou het heel graag willen. Maar geen idee hoe? Ze zaten namelijk bij een thema, en die dock icons heb ik eigenlijk liever anders, maar weet niet hoekavish schreef op zondag 20 februari 2011 @ 14:53:
[...]
Zou je die SMS, Mail en dock icons willen delen?
Je kunt in de populaire launchers (LauncherPro en ADW Launcher) ook backup/restore gebruiken. Daarnaast kun je ook Titanium Backup of een andere backup oplossing gebruiken om je applicaties te restoren na een flash.mdj84nl schreef op zondag 20 februari 2011 @ 12:31:
[...]
Type: HTC Legend
Software: Android 2.2
Widgets: klok van HTC
Wallpaper: introscherm van Super Mario Bros.
Meer informatie: trage kuttelefoon die compleet onbruikbaar is vanwege lag
Note: die kleine verzameling van 3 pixels rechtsonderin is de Android.

[ Voor 46% gewijzigd door Wolfos op 21-02-2011 01:01 ]
Ik heb een Hero, die standaard lager geclocked is dan jouw Legend. Rooten + Custom ROM (+ eventueel overclock) doet wonderen. En mss die Live wallpaper uitzetten[b][message=35568001,noline]
.......
Wallpaper: introscherm van Super Mario Bros.
Meer informatie: trage kuttelefoon die compleet onbruikbaar is vanwege lag
op je main blackboardpagina klik je rechtsboven op "inhoud wijzigen" en vervolgens vink je "Announcements via RSS" aan. De RSSlink staat nu op je main pagina.spreading schreef op zondag 20 februari 2011 @ 21:04:
[...]
kan je mij vertellen hoe je die rss link hebt gekregen? mij lukt het namelijk niet op blackboard.. vind dat hele bb toch al een schijt programme
Omdat deze meneer erom vraagt:SoaDmaggot schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 23:48:
I demand MORE tablet homescreens!
Hardware: Nationite MIDnite (of Witstech A81-E)

Homescreen 1: Klok, searchbalk, BattStatt en wat apps,

Screen 2: Bookmarks, Friends en People widgets van LauncherPro,

En Screen 3: Calender + ooit nog eens een Gmail widget, maar die kan ik nergens (gratis) vinden.
Zoals wel te zien is, heb ik mijn inspiratie van Sagaris, dus bij dezen ook even een bedankje naar hem toe
Slaat die ook je lokatie van je icoontjes, widgets en dergelijk op?alex3305 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 22:01:
[...]
Je kunt in de populaire launchers (LauncherPro en ADW Launcher) ook backup/restore gebruiken. Daarnaast kun je ook Titanium Backup of een andere backup oplossing gebruiken om je applicaties te restoren na een flash.
Ik gebruik Sense en die heeft dus niet zo een backup functie
Verwijderd

Telefoon: Samsung Galaxy S
Android: 2.3.2
ROM: CyanogenMod-7-02202011-NIGHTLY-GalaxyS
Kernel: codeworkx@cyanogenmod #1
SimiClock
AnyRSS
Beautiful widgets
Widgetsoid pro
Beetje proberen / uitkutten nu
Iconen ja, widgets nee.mdj84nl schreef op maandag 21 februari 2011 @ 16:19:
[...]
Slaat die ook je lokatie van je icoontjes, widgets en dergelijk op?
Midden

SiMi Clock widget
Rechter

Veel gebruikte apps
TV output
Linker

TweetDeck
Nog meer apps
Basis

Tajm voor datum/tijd, WidgetSoid battery indicator en een WidgetSoid Switcher (1*5) met daarin Springpad, Agenda, Whatsapp, Mute geluid icoon en direct call naar kantoor.
Rechter

BTHF switcher (vind ik persoonlijk erg handig om bluetooth in te schakelen als het nodig is, anders staat hij uit en bespaart dus batterij), WidgetSoid Switcher (1*5) met 2 bookmarks, 2x RDP client, Wifi Analyzer en Network Discovery. De onderste rij iconen spreekt voor zich
Linker
Die is nog leeg.
Is dit de stock dock icon van Launcherpro? Ik ken hem namelijk niet and it looks tasty.ParaNoiMia schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:16:
Samsung Galaxy Tab met Launcher Pro
Basis
[afbeelding]
Tajm voor datum/tijd, WidgetSoid battery indicator en een WidgetSoid Switcher (1*5) met daarin Springpad, Agenda, Whatsapp, Mute geluid icoon en direct call naar kantoor.
Rechter
[afbeelding]
BTHF switcher (vind ik persoonlijk erg handig om bluetooth in te schakelen als het nodig is, anders staat hij uit en bespaart dus batterij), WidgetSoid Switcher (1*5) met 2 bookmarks, 2x RDP client, Wifi Analyzer en Network Discovery. De onderste rij iconen spreekt voor zich
Linker
Die is nog leeg.
Ik weet niet wat je exact bedoeld, maar de background van het dock is Froyo Wide, die zit standaard in Laucher Pro (ik gebruik gewoon de gratis versie, al die widget rommel gebruik ik toch nietSagaris schreef op maandag 21 februari 2011 @ 22:22:
[...]
Is dit de stock dock icon van Launcherpro? Ik ken hem namelijk niet and it looks tasty.
[ Voor 6% gewijzigd door ParaNoiMia op 21-02-2011 22:30 ]
Wow, my bad. Ik bedoel inderdaad de dock background. Slip of the tongue. Thanks!ParaNoiMia schreef op maandag 21 februari 2011 @ 22:29:
[...]
Ik weet niet wat je exact bedoeld, maar de background van het dock is Froyo Wide, die zit standaard in Laucher Pro (ik gebruik gewoon de gratis versie, al die widget rommel gebruik ik toch niet)
*Dubbel thanks, ziet er wat beter uit op mijn Mobii in vergelijking met een transparante dock background.
[ Voor 11% gewijzigd door Sagaris op 22-02-2011 10:18 ]

Mijn Galaxy S met
WP7 kleuren notificationbar:
ADW Launcher EX
icons bovenste rij:
Navigon, Flitsnav, Battery mix, Whatsapp, Lock screen button
onderaan:
extended controls 2x 2x1 widget (Wifi, Data) (Screen awake, Bleutooth)
dock:
telefoon, Gmail, app drawer, SMS, Miren Browser
Widgets:
- WP Clock
- Launcher Pro
Wallpaper komt hiervandaan + wat photoshop om m netjes op me telefoon te krijgen en wat donkere gloed aan de onderkant toe te voegen zodat mijn dockbar ook mooi duidelijk is.

Verwijderd
Erg netjes, maar schijnt die ATK niet ontzettend veel battery life te vreten? Volgens mij vertelde iemand dat in het Desire HD topic en dat als je Android 2.2 of later hebt, dat het niets meer uitmaakt, dat op de achtergrond een aantal apps draaien. Voor de finishing touch, zou ik die pic bovenin van ATK nog even verwijderen in de opties van ATK.kevindelange schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:11:
HTC Legend - Android 2.3.2 (CyanogenMod 7 Nightly FULL #3)
Widgets:
- WP Clock
- Launcher Pro
Wallpaper komt hiervandaan + wat photoshop om m netjes op me telefoon te krijgen en wat donkere gloed aan de onderkant toe te voegen zodat mijn dockbar ook mooi duidelijk is.
[afbeelding]
Verwijderd
Wat doet die lock screen button? Zoals de naam suggereert de telefoon locken (in plaats van aan/uitknop)?Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:08:
Lock screen button

Toestel : HTC HD2
Android 2.2.1
ROM : MarkinuX HD Extra Clean V1.71
Launcher Pro
Widgets: Switch Pro, Circle Battery, SiMi Clock, Weather Channel (zie hieronder voor link), Pure Calendar en SiMi folders.
Link naar diverse transparante widgets : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=796399
Samsung Galaxy S
Darky's ROM 9.2
Honeycomb theme
Launcher Pro (alle widgets zijn van Launcher Pro, met Honeycomb skin)
Desktop visualiser (de browser, maps, etc zijn gedaan met Desktop Virtualiser)

Ben uiteindelijk teruggegaan naar de Gingerbread look, die vind ik iets lekkerder werken.
[ Voor 9% gewijzigd door Thomas op 23-02-2011 00:12 ]
exactly wat je zegt. klik er op en je scherm wordt gelockedVerwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:35:
[...]
Wat doet die lock screen button? Zoals de naam suggereert de telefoon locken (in plaats van aan/uitknop)?

Lekker werken is ook een eis, ookal ziet bovenstaande er best leuk uit.Thomasthomas schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 00:12:
Hier de Honeycomb look;
Samsung Galaxy S
Darky's ROM 9.2
Honeycomb theme
Launcher Pro (alle widgets zijn van Launcher Pro, met Honeycomb skin)
Desktop visualiser (de browser, maps, etc zijn gedaan met Desktop Virtualiser)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben uiteindelijk teruggegaan naar de Gingerbread look, die vind ik iets lekkerder werken.
E: Overigens werkt dat Honeycomb thema gewoon goed, maar ik heb het idee dat het "nep" is. Honeycomb is zover ik weet gewoon heel anders, met een mooie dynamische UI etc... Het is gewoon niet na te bootsen, terwijl 2.3 heel goed na te bootsen is op mijn Galaxy S op 2.2...
[ Voor 61% gewijzigd door Thomas op 23-02-2011 17:34 ]
Het is een mix van WP7 en BlackAndroid op mijn Galaxy S.
Screens:

Meer foto's hier
Telefoon:
Galaxy S Doc XWJS5 (2.2.1)
Widgets:
Launcherpro Plus met Codex-iconpack
Typoclock
Circle Battery Widget
Beautiful Weather
Verwijderd

HTC Hero met LauncherPro
ROM: Cronos Froyo 1.8.0
Thema: Simplistic 1.3
Lettertype: Bender
De foto in de widget is overigens eventjes aangepast, voor hij de wereld ingeslingerd werd...
Erg mooi batterij icoon, zat die in de ROM, of heb je die zelf gemaakt, en zo ja kan je m dan delen?Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:14:
[afbeelding] [afbeelding]
HTC Hero met LauncherPro
De foto in de widget is overigens eventjes aangepast, voor hij de wereld ingeslingerd werd...
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Verwijderd
Waar is die knop onderdeel van (van welke app)?Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 14:32:
exactly wat je zegt. klik er op en je scherm wordt gelocked
Verwijderd
Nice, I like! Bestaat er niet zo'n blackandroid theme voor CM7?Pino112 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 18:32:
Mijn zelfgemaakte thema:
Het is een mix van WP7 en BlackAndroid op mijn Galaxy S.
Edit: laat maar found it
http://i30.photobucket.co...r/snap20100912_212047.png
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2011 00:27 ]
de app heet gewoon "lock screen button"Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 00:13:
[...]
Waar is die knop onderdeel van (van welke app)?
* SiMi clock widget
* Beautiful Widgets
* Modded LauncherPro (Thanks to Signal23)
* Scrollable News Widget (Thanks to gdodinet)
* Switchpro
* Wallpaper gevonden met Flikie HD

[ Voor 14% gewijzigd door BillSpaarbank op 24-02-2011 11:02 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Verwijderd
Verwijderd
Thanks!Bogey Dope schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 00:03:
[...]
Erg mooi batterij icoon, zat die in de ROM, of heb je die zelf gemaakt, en zo ja kan je m dan delen?
Die icoon is onderdeel van het thema (Simplistic)
'k Vond die iconen zelf ook zo heerlijk strak, dat ik speciaal daarvoor naar CronosFroyo ben gegaan...
Verwijderd
Launcher pro plus
Scrollable news widget
de kleine blauwe doosjes zijn folders

De tekst op de linker kant van de wallpaper linken door naar andere home screens als je er op klikt.

Widgetsoid
Audiomanager
System info widget
Trafic control widget
Verder zijn die icoontjes links onderin onderdeel van de wallpaper. per screen dus een andere icoon dit gedaan met zwart achtergrond in de dockbar met daarin dan een doorzichtig gat op de plek waar die icoontjes komen.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2011 19:35 ]
Ik zie dat er een update is van 1.2.8.1 naar WidgetLocker 2.0 met een aantal leuke nieuwe features waaronder ook de functie: Resizable Widgets and SlidersVerwijderd schreef op zondag 20 februari 2011 @ 13:18:
Ik gebruik ADW Launcher, waarmee ik widgets kan vergoten.
Long-press op de widget - edit - en de onderkant iets naar beneden trekken. Zo krijg je een langere lijn en past er dus meer tekst naast.
Het is me dus ook gelukt met die datum layout en grote aanpassen via WidgetLocker. Bedankt voor de tips!
Nu met
- Make your clock
- Alleen onderaan de app drawer
- Rechtsbovenaan sms unread count met telefoon en sms
De rest van de schermen zijn hetzelfde met alleen een andere achtergrond

Lockscreen:

Main:

Linkerscherm:

Rechterscherm:

Overgangseffect tussen de schermen:

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik zie dat je MIUI gebruikt, welke clock is dat?l3art schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 05:12:
Nou die van mij dan ook maar even.
Lockscreen:
[afbeelding]
Main:
[afbeelding]
Linkerscherm:
[afbeelding]
Rechterscherm:
[afbeelding]
[afbeelding]
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Oooh NICE!!l3art schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 05:12:
Nou die van mij dan ook maar even.
Lockscreen:
[afbeelding]
Main:
[afbeelding]
Linkerscherm:
[afbeelding]
Rechterscherm:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou je wat uitleg kunnen geven over wat wat is?
Zoals klok en agenda widget!
Netties heur!!
Welk toestel heb je? Ik ben zelf nog op zoek naar een transparante notification bar (niet dat uitgeklapte, alleen de bovenkant), maar dat zit voorlopig toch alleen in de MIUI roms?l3art schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 05:12:
[..] Plaatjes van mooi homescreen [..]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Lock-links-midden-rechts
HTC Desire, Gingervillain 1.1
Lock: Sliding tab Gingervillain
Links: Regendetector en TV show FAVS
Midden: Txwidget
Rechts: Pure calendar widget
Zo, eindelijk een keer mijn screens laten zien
[ Voor 78% gewijzigd door Eypo op 25-02-2011 13:49 ]
Verwijderd
ben er nog mee bezig
adw launcher
met androidphone7 theme
circle bat stats
pure weather
signal strength widget
mclock
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2011 14:11 ]
jacobras schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:08:
[...]
Welk toestel heb je? Ik ben zelf nog op zoek naar een transparante notification bar (niet dat uitgeklapte, alleen de bovenkant), maar dat zit voorlopig toch alleen in de MIUI roms?
Klopt, die klok is inderdaad de klok van LG.berry eggens schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:40:
[...]
Oooh NICE!!![]()
Zou je wat uitleg kunnen geven over wat wat is?
Zoals klok en agenda widget!
Netties heur!!
Wat betreft de kalender widget, dit is de "Pure calander grid" met als thema "photocopie"
Ik heb MIUI_Au draaien met het Crystal thema.
Wat betreft de notificatiebar, deze zit zo in MIUI maar ook voor andere roms kan je hem zelf zo maken hoor. Dat moet volgens mij gewoon kunnen met de online kitchen (mits je root hebt natuurlijk)
wel mooi niet handig, moet gewoon automatisch aangepast worden welke plaats je zit vind ikVerwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 16:12:
Die klok is wel prachtig!
Jammer dat hij mijn plaats niet kent:P
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Verder kan je ook kiezen om je locatie te laten bepalen... Dan zal die een plaats vinden die vast niet ver bij die van jou vandaan ligt.
Verwijderd
Ik heb nog maar twee schermen over, twijfelde of ik mijn kalender op het homescreen wel nodig had dus probeer ik het nu eens zonder om te zien hoe dat bevalt
Linkerschermpje:

Alleen Minimalistic Text widget
Rechterscherm:

Icons komen van het Shiny Boxes icon pack, waarvan ik er zelf een aantal bij heb gemaakt met dank aan de bijgeleverde .PSD
Somige iconen zijn mappen d.m.v. Folder Organizer.
Pulldownbar:

Dit alles draait nu op CyanogenMod 7RC1 (toen ik de screenshots maakte nog op CM7 nightly #36 geloof ik)
Launcher = LauncherPro Plus
Dock = Zelf gemaakt, lichtelijk geïnspireerd door Ultralinx
Font = Segoe WP oftewel het font van Windows Phone 7
Geen idee meer waar ik de wallpaper vandaan heb, maar voor de liefhebber wil ik die best uploaden

Toestel: X10
Rom: CM 6.1.3
Wallpaper | TouchIT Icons
Widgets: Widget Locker / Launcherpro Friends / Beautiful Widgets / Extended Controls / Pulse News Reader / Winamp
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2011 11:37 ]
Mooie achtergrond! Wil je hem delen?Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 11:35:
Hoe krijg ik zo een glow achter de gekleurde letters:
[afbeelding]
Al 80x gemeld in dit topic: Tineye.
Dit is het resultaat:
http://www.tineye.com/sea...dea3bf71059d7291c00d65a4/
RatPack #814
Verwijderd
Ga naar instellingen - scroll naar Tekststijl - tik op één van de stijlen. Ga in het scherm wat je dan ziet naar Vervagingsstraal en kies hoe 'wazig' je het wil hebben (een paar pixels is al genoeg), en kies daaronder welke Vervagingsstijl je wilt.Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 11:35:
Hoe krijg ik zo een glow achter de gekleurde letters:
Als je een schermpje terug gaat zie je gelijk het voorbeeld tussen de tekststijlen staan.
(nou heb ik deze functie nog nooit gebruikt, maar met een beetje zoek- en probeerwerk kom je toch een heel eind
Kun je die ook los uploaden ergens?BillSpaarbank schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:01:
* Wallpaper gevonden met Flikie HD
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Off-topic; maar wat een vreselijk domme vraag.
Het is toch duidelijk dat deze homescreen niet van InFected.soUL was? Anders wist hij of zij toch zelf ook wel hoe je die glow kon krijgen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2011 15:38 ]
Jawel, want a) hij had hem zelf binnen een paar seconden kunnen vinden met de reeds achtduizend maal verstrekte Tineye tip en b) het was dus duidelijk niet zijn eigen homescreen. GZFan heeft dus gewoon gelijk.Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 16:11:
Topictitel heet "POST JE HOMESCREEN", dus zo dom is het allemaal niet.
- Launcher Pro Plus modded
- Wallpaper
-

- LPP Calendar widget

- LPP Facebook widget

- LPP Twitter widget

- Clockr
- Free Power Widget
- Circle Battery widget
- LPP Messaging widget

Icons e.d. zijn allemaal custom ...
i5 10600k @ ML360R AIO | Z490-P | 32GB HyperX 3200 | MSI RTX 3070 Ventus 3X OC | Sharkoon TG5 Pro | Corsair RM650X | 2TB m.2 SSD | 1TB SATA HDD | Edifier 1280T | Sennheiser HD599 | 2x Iiyama G2466HSU
Tuurlijk :-)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Toestel: HTC Desire
Launcher: Launcherpro Plus 0.8.3
ROM: InsertCoin HD port 1.9.1
S-Off: tuurlijk

shameete's Apps on the HTC Desire
Phone: HTC Desire
37 totaal, 32 gratis (86%), 5 betaald (13%), 57MB total size, $8.05 total price
- AppBrain App Market
- TempMonitor Lite
- PicMe (Screen Grabber)
- MultiPicture Live Wallpaper
- Jumpgate Free Live Wallpaper
- Thunderstorm Live Wallpaper
- Official XBMC Remote
- Photobucket Mobile
- Pure Calendar widget (agenda)
- BW Animation Package
- Animated Rolling Clock Widget
- Beautiful Widgets
- WhatsApp Messenger
- AlarmeringDroid
- Beltegoed Vermilion
- Zedge Ringtones & Wallpapers
- HD Rare Black Wallpapers Vol.1
- AndFTP
- Coveroid Wallpapers HD
- Beautiful Clock Widget 3D
- ASTRO File Manager
- In-App Wifi Toggle
- SMS Backup +
- LauncherPro
- Flash Player 10.1
- Adobe® Reader®
- AdFree Android
- Facebook for Android
- Google Maps
- Gmail
- Google Search
- Street View on Google Maps
- Voice Search
- YouTube

ik ben nog maar nét op deze ROM overgestapt, dus hij is nu nog lekker clean.

Toestel: | HTC Desire |
ROM: | GingerVillain v1.1 v1.2 |
Launcher: | Launcher Pro Plus v8.3.0 - gingerbread theme (te vinden op XDA) dock en icons zitten in de iconpack hieronder |
IconPack: | Gingerbread Icons sfx-archive: -klik- (weet niet wie hier de credits voor hoort te krijgen heb het verspreid gevonden) |
Wallpaper: | HD Rare Black Wallpapers Vol. 1 de wallpaper zit in deze collectie, de app staat gewoon in de market, de rest van de wallpapers zijn ook de moeite waard om te bekijken |
van links naar rechts:
Homescreen links 3:
- SiMi Folder (4x een 1x1 widget)
- Audio Manager
- Winamp
- Launcher Pro Plus Messenger Widget
- Launcher Pro Plus Agenda Widget
- SiMiClock 4x1 widget
- Beatiful Widget weather widget (4x1) + FlatWhite Skin
- Analog Clock (standaard android clock)
- Circle Battery Widget
- Smooth Calendar
- Launcher Pro Plus People Widget
- Launcher Pro Plus Facebook Widget
- Scrollable News Widget
- Widget Locker
- ICE
GingerVillian versie gewijzigd.
[ Voor 3% gewijzigd door henri8096 op 27-02-2011 22:54 ]
--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--
Verwijderd

Launcher: | LauncherPro Plus |
Widgets: | Motorola Music, ColorNote, Widgetsoid, Circle Battery, SiMi Clock, Minimal RSS Widget, LauncherPro Plus widgets voor Facebook en SMS/MMS |
Wallpaper: | onbekend... |
Klik op het plaatje voor een grotere versie.
Die wallpaper weet ik niet meer maar heb ik gevonden met Google door te zoeken naar donkere plaatjes van exact 960x854 pixels. Super handige zoekoptie!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2011 20:11 ]
Verwijderd

HTC Hero met LauncherPro
Wallpaper: Alstublieft
Widgets: Minimalistic Text (custom) en natuurlijk de stock Photo-frame-widget
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2011 01:03 ]
Verwijderd
Hoofdscherm (Circlebatt/Circlelauncher 3x/MinimalisticText/LP dock)

Linker + rechter (AnyRSS/Twitroyd)

Lockscreen:

Vanavond beetje verder 'kutten'. Vanmiddag alles opnieuw gefleshht.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2011 18:09 ]
Gaarne de volgende dingen opnemen wanneer je hier een homescreen post:
- Je toestel (HTC OneX, Samsung Galaxy etc...)
- OS versie (4.0, 4.1, etc...)
- De widgets die je gebruikt, plus eventueel een downloadlink.
- Als je een launcher gebruikt, zoals bijvoorbeeld Apex, Trebuchet, LauncherPro of Nova, meld dit dan ook even.
- Je wallpaper, ook met een downloadlink, indien mogelijk.
- <b>Dit topic is dus niet bedoeld voor codes oid</b>
Dit voorkomt een hoop onnodige posts met verzoeken om wallpapers en dergelijke.