Laat mensen maar zeiken dat Miui te veel op iPhone lijkt, maar dit is toch verreweg het mooiste wat te bereiken is met android homescreens. Dat Windows phone 7 tiles gedoe vond ik niks, dat ultra-minimalistische met launcherpro word ik ook niet warm van. Het is vaak zo'n onsamenhangend gedoe. Als ik een Desire, HD2 of andere high-res android had zou ik het wel weten!lasharor schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 15:10:
Van dit:
[...]
Geupdate naar dit:
[afbeelding]
HTC HD2 met MIUI rom, verder gewoon alles standaard. Rechts staan alle apps links heb ik een kalender.
Moet eerlijk toegeven dat dit echt veel beter uitziet dan de HTC Wildfire. Alles is lekker eeum scherp
Eehh..het is eigenlijk gewoon stiekem Android 2.1, gewoon installeren uit de Android market dus.AktiveHate schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:03:
Lol draait ie nou op -1Mhz?
Wel strak gedaan overigens, maar hoe doe je launcherpro op debian dan?
ben ik wel benieuwd naar.
Dat -1Mhz is overigens een foutje in de widget. Ben er nog niet achter wat het probleem precies is. Ik merk wel dat de widgets de boel zwaar vertragen. Ik denk dus dat ik alleen icoontjes ga overhouden i.v.m. de performence.
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Inderdaad, dat is een beetje wat ontbreekt bij android, het lijkt soms een blokkendoos van verschillende soorten interfaces. Apps die het allemaal net op een andere manier willen doen dan gebruikelijk, launchers die niet samenhangend zijn met de rest van het systeem etc etc.I-Heine-I schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 17:48:
[...]
Laat mensen maar zeiken dat Miui te veel op iPhone lijkt, maar dit is toch verreweg het mooiste wat te bereiken is met android homescreens. Dat Windows phone 7 tiles gedoe vond ik niks, dat ultra-minimalistische met launcherpro word ik ook niet warm van. Het is vaak zo'n onsamenhangend gedoe. Als ik een Desire, HD2 of andere high-res android had zou ik het wel weten!
Miui benaderd voor mij toch een beetje die "complete" experience die je qua stijl krijgt met bijv. IOS, nu moeten alleen nog de apps van een mooi fris jasje voorzien worden.
Ziet er ook gewoon mooi uit, alhoewel ik weet niet of ik zo'n fan ben van dat apps op homescreen gedoe. Dat was al niets voor mij op mijn iPhone en hier blijft het ook weer iets wat ik liever kwijt ben. Ik stop het meeste toch gewoon in een mapje

WiP, nog niet helemaal blij met hoe het er uit ziet.. Op en aanmerkingen welkom!
Graag de topic waarschuwing lezen
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Vind het er super uitzien, maar wil wel details...............Camiel schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:48:
[afbeelding]
WiP, nog niet helemaal blij met hoe het er uit ziet.. Op en aanmerkingen welkom!
Anoniem: 114616

- Timescape
- Clockr

- smooth calender

- audiogalaxy

Lockscreen
Sony Ericsson X10 met Ambienttime 1.1
Android versie 2.1
De wallpaper en lockscreen zitten hier ingebakken. Verder hoop ik dat het me lukt om de iconen te vervangen.
Mijn excuus.. Er is nog helemaal niks in gebruik, is nog geheel een plaatje uit photshop waar nog een heleboel aan moet gebeuren.
Kan wel zeggen dat hij gebruikt gaat worden op een HTC HD2 werkend op 2.3 in combinatie met Launcher Pro. Achtergrond is custom, kan ook nog veranderen.
Met welke App kan ik mappen maken met een eigen icoon?
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Folder organizer, ADW Launcher, etc. Allemaal reeds tot in ten treure besproken en binnen een paar seconden gevondenMikeVM schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:27:
Met welke App kan ik mappen maken met een eigen icoon?
Nickname does not reflect reality
Misschien iets om nog toe te voegen aan de OP, dat staat er afaik nog niet in.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Helemaal mee eens. Mensen hebben vaak zo'n allergie voor iPhone en willen daarom niet dat hun UI er op lijkt. Ik heb een android telefoon omdat ik hou van de openheid en alle mogelijkheden (de prijs telt ook wel meelasharor schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:29:
[...]
Inderdaad, dat is een beetje wat ontbreekt bij android, het lijkt soms een blokkendoos van verschillende soorten interfaces. Apps die het allemaal net op een andere manier willen doen dan gebruikelijk, launchers die niet samenhangend zijn met de rest van het systeem etc etc.
Miui benaderd voor mij toch een beetje die "complete" experience die je qua stijl krijgt met bijv. IOS, nu moeten alleen nog de apps van een mooi fris jasje voorzien worden.
Ziet er ook gewoon mooi uit, alhoewel ik weet niet of ik zo'n fan ben van dat apps op homescreen gedoe. Dat was al niets voor mij op mijn iPhone en hier blijft het ook weer iets wat ik liever kwijt ben. Ik stop het meeste toch gewoon in een mapje
Als jullie naar de OP kijken zul je zien dat er prachtige plaatjes in staan. Nu zullen jullie je natuurlijk afvragen of dat ik dat helemaal zelf gedaan heb zeker? Nou ik kan met trots vertellen dat ik dat helemaal alleen heb geoutsourced naar iemand die dat veel beter kan dan ik 
Plaatjes en hoofdstukafbeeldingen zijn gemaakt door Camiel, dus geef hem een groot applaus*!
Nu ziet de OP er een stuk fatsoenlijker en Android achtiger uit
*Wegens gebrek aan klappende smilies mogen thumbsup ook!
Plaatjes en hoofdstukafbeeldingen zijn gemaakt door Camiel, dus geef hem een groot applaus*!
*Wegens gebrek aan klappende smilies mogen thumbsup ook!
Groot verschil met MIUI en een iPhone zijn widgets. In iOS zou ik die erg missen, en in Android/MIUI zitten die wel (evenals een terugknop). Dus hoewel het de interface wel heeft, is en blijft het een Android met de voordelen daarvan. Ik vind het zelf alleen niet heel mooi, beetje kinderachtig. De Gingerbread interface is op dit moment mijn favoriet
Zou je misschien toch eens je wallpaper online kunnen zetten of doorsturen want de link werkt niet meer en ik vind hem echt
Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!
Anoniem: 393834
Weet iemand hier een mooie nieuws applicatie/widget? Dit is eigenlijk een onderdeel dat ik ook in OP mis. Iemand hier ideeën voor?
In de OP worden enkel de hier getoonde widgets toegevoegd, als er geen tussen staat betekent het simpelweg dat hij of door niemand hier gebruikt wordt of dat ik er overheen gekeken ben.
Echter een simpele RSS widget zou in principe voldoen als jou nieuwssite een RSS feed heeft.
Echter een simpele RSS widget zou in principe voldoen als jou nieuwssite een RSS feed heeft.
Anoniem: 393834
Ja, snap de imput van OP en je hebt er niet overheen gelezen, aangezien er niet gepraat wordt over nieuws widgets.
Wat ik eigenlijk bedoel is van meerdere sites belangrijkste nieuws ontvangen en dat in 1 widget. Niet dat je in de widget nog weer wat moet aanklikken, maar dat je direct de nieuwsberichten ziet en aan kunt klikken.
Wat ik eigenlijk bedoel is van meerdere sites belangrijkste nieuws ontvangen en dat in 1 widget. Niet dat je in de widget nog weer wat moet aanklikken, maar dat je direct de nieuwsberichten ziet en aan kunt klikken.
Dan moet je denk ik een RSS reader hebben die verschillende RSS feeds samen kan voegen in een overzicht, dat is het meest praktische denk ik.
Twee widgets met RSS nieuws.
http://nl.appbrain.com/ap...idget/nax.naxan.naxReader
http://nl.appbrain.com/ap...idget/fr.gdi.android.news
Grootste verschil tussen deze twee is voor zover ik kan zien de kleurtjes voor de nieuwsberichten..
Scrollen alleen niet in Sense voor zover ik kan zien. ADW of LP vereist
Grootste verschil tussen deze twee is voor zover ik kan zien de kleurtjes voor de nieuwsberichten..
Ik ben zelf groot fan van google reader als RSS, ik vind het gewoon erg fijn dat mijn telefoon en web in sync zijn, maar voor een widget zul je dan verder moeten kijken.
Anoniem: 135373
Pulse is ook erg goed: AppBrain linkjeCamiel schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 18:15:
Twee widgets met RSS nieuws.
@Cyleo: Pulse synced ook met Google Reader
het is al eens eerder gepost, maar post het nog eens, omdat ik iemand om een wallpaper zag vragen 
als je van iemand zijn/haar wallpaper wil, sla gewoon zijn plaatje op en upload het op www.tineye.com
of copy/paste url van het plaatje
dan zal je het orginele vinden...het werkt echt, heb het zelf ook al paar x geprobeerd
misschien handig voor in de OP
als je van iemand zijn/haar wallpaper wil, sla gewoon zijn plaatje op en upload het op www.tineye.com
of copy/paste url van het plaatje
dan zal je het orginele vinden...het werkt echt, heb het zelf ook al paar x geprobeerd
misschien handig voor in de OP
[ Voor 10% gewijzigd door SuperVeloce op 28-01-2011 17:21 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5
Thanks, 't werkt gewoon, didnt expect that 
Inderdaad wel iets voor de OP
Jabbah, kon 'm zo snel niet vinden via zedge, maar dankzij SuperVeloce
http://www.tineye.com/sea...4e843acce3a6975a921e6ed3/
Inderdaad wel iets voor de OP
Jabbah, kon 'm zo snel niet vinden via zedge, maar dankzij SuperVeloce
http://www.tineye.com/sea...4e843acce3a6975a921e6ed3/
Hey jongens,
Ik zie hier mooie dingen maar is iemand er al achter hoe ik mijn home screen mee kan laten draaien van portrait naar landscape?
Ik zie hier mooie dingen maar is iemand er al achter hoe ik mijn home screen mee kan laten draaien van portrait naar landscape?
Anoniem: 387430
Kan met Launcherpro en ADW volgens mij de andere launchers ook als ik het niet verkeerd heb.rbeijers schreef op zondag 30 januari 2011 @ 13:37:
Hey jongens,
Zou je ook nog een geenstijl enrabobankieren icoon kunnen maken, dan ben ik rond! haha.Anoniem: 314211 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:54:
Na de vraag om nog wat iconen te maken:
[afbeelding]
download alles tot nu toe:
http://www.2shared.com/file/iJlGiS2b/voortgang.html
Prachtige iconen!
[ Voor 4% gewijzigd door Retep2124 op 30-01-2011 21:15 ]
Anoniem: 264896
Waar heb jij die versie 1.1 gevonden? Ik heb hier versie 1.0, maar verder nog niets van tegengekomen hoorAnoniem: 114616 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 23:07:
Sony Ericsson X10 met Ambienttime 1.1
Android versie 2.1
De wallpaper en lockscreen zitten hier ingebakken. Verder hoop ik dat het me lukt om de iconen te vervangen.
TinEye link aan de OP toegevoegd!
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst op dinsdag 25 januari 2011 14:21
Acties:
--------------------------------------------------------------------------------
JnJ Na een tijdje op verschillende fora te hebben rondgekeken (onder andere hier) zag ik een mooie icon set. Alleen had ik het idee dat die wat mooier konden dus ben ik aan het shoppen gegaan.
Persoonlijk vind ik ze erg leuk, ben van plan er meer te maken. Iemand nog iconen van bepaalde apps nodig? Zal ik het een en ander erbij voegen.
voorbeeld:
download deze 6 icons:
http://www.2shared.com/file/JsBf_aGp/icons_test.html
*EDIT*
na nog even bezig te zijn geweest met veel gebruikte applicaties van mijzelf:
Template:
http://www.2shared.com/photo/9w8zjjfs/Tube_II_Overlay.html
Hele mooie icons :)JnJ:)
Graag zou ik ook nog icons willen zien voor:
- NOS Teletext
- Navigon
- Het Verkeer Pro
- ESPN ScoreCenter
- AppBrain
- Raging Thunder II
- Let's Golf
- Handcent SMS
- MLB.com
- NFS Shift
- Golfchannel2
- Car Mode
Alvast bedankt voor de moeite
Geplaatst op dinsdag 25 januari 2011 14:21
Acties:
JnJ Na een tijdje op verschillende fora te hebben rondgekeken (onder andere hier) zag ik een mooie icon set. Alleen had ik het idee dat die wat mooier konden dus ben ik aan het shoppen gegaan.
Persoonlijk vind ik ze erg leuk, ben van plan er meer te maken. Iemand nog iconen van bepaalde apps nodig? Zal ik het een en ander erbij voegen.
voorbeeld:
download deze 6 icons:
http://www.2shared.com/file/JsBf_aGp/icons_test.html
*EDIT*
na nog even bezig te zijn geweest met veel gebruikte applicaties van mijzelf:
Template:
http://www.2shared.com/photo/9w8zjjfs/Tube_II_Overlay.html
Hele mooie icons :)JnJ:)
Graag zou ik ook nog icons willen zien voor:
- NOS Teletext
- Navigon
- Het Verkeer Pro
- ESPN ScoreCenter
- AppBrain
- Raging Thunder II
- Let's Golf
- Handcent SMS
- MLB.com
- NFS Shift
- Golfchannel2
- Car Mode
Alvast bedankt voor de moeite
Als je Chrome hebt (vast ook wel op andere browsers als addon te krijgen), kun je gewoon rechtsklikken en zoeken op tinyeye zoeken. Handig?

Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna
Mijn homescreen:

Samsung Galaxy Spica Cyanogenmod 6. De zwarte statusbalk kan je selecteren in de instellingen van cyanogenmod.
- Fancy widget
- 2.2 Music widget
- Simi folder (Game)
- Launcherpro messaging widget
dock
wall
wall (zonder zwarte bovenkant)

Samsung Galaxy Spica Cyanogenmod 6. De zwarte statusbalk kan je selecteren in de instellingen van cyanogenmod.
- Fancy widget
- 2.2 Music widget
- Simi folder (Game)
- Launcherpro messaging widget
dock
wall
wall (zonder zwarte bovenkant)
Als je even je email stuurt dan zend ik hem wel zo...?Anoniem: 264896 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 15:31:
[...]
Waar heb jij die versie 1.1 gevonden? Ik heb hier versie 1.0, maar verder nog niets van tegengekomen hoor
Werkt erg stabiel en snelheid is ook goed op orde. Hoop dat ze de opties gaan vergroten maar aangezien alleen SE Japan eraan werkt zal dat wel tegenvallen.
Gisteren weer een beetje zitten klooien met mijn HTC Desire.

- Oxygen v1.0.4
- LauncherPro (drie docks)
Linkerscreen
- PureCalendar widget (icm met gTasks en Business Calendar Beta)
Rechterscreen
- SwitchPro widget
- SiMi Clock widget
- Beautiful Weather
- Battstatt Free

Dock spreekt redelijk voor zich, maar in ieder geval..
- Dialer One / Contacts / App Drawer / Berichten / Dolphin Browser HD
- GMail / Market / Spotify / Maps / Camera
- Dropbox / Nieuws apps folder / Klok / Games folder / Soundhound

- Oxygen v1.0.4
Linkerscreen
Rechterscreen
- SwitchPro widget
- SiMi Clock widget
- Beautiful Weather
- Battstatt Free

Mag naarAnoniem: 114616 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 18:14:
[...]
Als je even je email stuurt dan zend ik hem wel zo...?
Werkt erg stabiel en snelheid is ook goed op orde. Hoop dat ze de opties gaan vergroten maar aangezien alleen SE Japan eraan werkt zal dat wel tegenvallen.
edit:
hier stond mijn emailadres
. Is er ergens een site waar die op gepost worden die releases (van SE zelf uit)?
hier stond mijn emailadres
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 264896 op 04-02-2011 13:43 . Reden: emailadres verwijderd ]
Zeg TimVK, ik zou je email hier niet zo in het forum plaatsen maar een DM sturen naar de andere gebruiker, zo voorkom je een mailbox met spam.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
ben geswitcht van n sense rom naar cm7

HTC Legend
Launcher pro
Beautiful widgets
heb links n bladwijzer widget en rechts nog niks, moet ik nog invullen.
HTC Legend
Launcher pro
Beautiful widgets
heb links n bladwijzer widget en rechts nog niks, moet ik nog invullen.
Chrome en FirefoxJivebunny schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 09:59:
Als je Chrome hebt (vast ook wel op andere browsers als addon te krijgen), kun je gewoon rechtsklikken en zoeken op tinyeye zoeken. Handig?
[afbeelding]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5
Nice, die iconen in launcher pro stijl. Die onderste (dropbox en games folder etc. ) zijn niet standaard toch? Waar heb je die vandaan?cheekychimp schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 11:59:
Gisteren weer een beetje zitten klooien met mijn HTC Desire.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
- Oxygen v1.0.4
Linkerscreen
Rechterscreen
- SwitchPro widget
- SiMi Clock widget
- Beautiful Weather
- Battstatt Free
[afbeelding]
hier zijn er een hele hoop te vinden: http://launcherpro.droidicon.com/icons
Daar heb ik ze inderdaad ook gevondenX-Rey schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:49:
hier zijn er een hele hoop te vinden: http://launcherpro.droidicon.com/icons
Anoniem: 221425
Zo. Veel verschillende homescreens gehad
; deze ga ik maar eens posten.
Wat ziet u?
Wat ziet u?
- HTC Hero
- CyanogenMod 7 Nightly build 8
- Zeam Launcher 2.8.7
- Minimalistic text (Custom setup)
- Geweldig muurpapiertje

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 221425 op 03-02-2011 13:17 . Reden: Wallpaper ]
Anoniem: 387430
Nieuwe setup

Launcher pro, 2 docks 1 met simi folder
Miui clock, Scroll RSS widget, PowerAMP widget, transparant facebook widget van Launcherpro, beautifull widget, extended controls, minimaltext widget, Suave HD iconpack & ESPN scorecenter.

Miui clock, Scroll RSS widget, PowerAMP widget, transparant facebook widget van Launcherpro, beautifull widget, extended controls, minimaltext widget, Suave HD iconpack & ESPN scorecenter.
Ik begrijp je bezorgdheid, maar ik maak me geen zorgen om veel spam en mailbox is ook zo weer gedisabled als het echt te veel wordtjanvanduschoten schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:42:
Zeg TimVK, ik zou je email hier niet zo in het forum plaatsen maar een DM sturen naar de andere gebruiker, zo voorkom je een mailbox met spam.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 264896 op 03-02-2011 14:14 ]
Hoe krijg je die status bar zwart? hoort dat bij die nieuwe cyaogenmod of moet dit op mijn 6.1 ook kunnen. Als ik in de settings van cy6.1 kijk en kies voor een zwart theme krijgt mijn bar een zwart/bruine glasslook die er niet tof uitziet.Anoniem: 221425 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:15:
Zo. Veel verschillende homescreens gehad; deze ga ik maar eens posten.
Wat ziet u?[afbeelding]
- HTC Hero
- CyanogenMod 7 Nightly build 8
- Zeam Launcher 2.8.7
- Minimalistic text (Custom setup)
- Geweldig muurpapiertje
Het is inderdaad van Gingerbread. Met CyanogenMod 6.1 heb ik het trouwens ook wel gehad, daarvoor gebruikte ik dit. Werkt prima!t mac schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 14:35:
[...]
Hoe krijg je die status bar zwart? hoort dat bij die nieuwe cyaogenmod of moet dit op mijn 6.1 ook kunnen. Als ik in de settings van cy6.1 kijk en kies voor een zwart theme krijgt mijn bar een zwart/bruine glasslook die er niet tof uitziet.
CM (Android 2.3) heeft stanaard een zwarte status balk.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Na nog heel veel gekloot en geklier, en steeds nieuwe homescreens, ga ik dit denk ik toch even zo houden. Launcherpro, CircleBatteryMod en AuraxTSense 8.2 Rom. Hou van clean and simple. Dus geen applicatie snelkoppelingen gewoon op homescreen maar alleen widgets.
Lockscreen:

Most Left:

Left:

Center:

Right:

Most Right:

Hier vind je de wallpaper:
http://interfacelift.com/...ils/1725/the_lookout.html
Bij vragen over welke widget het is, gerust vragen, maar volgens mij zijn ze hier allemaal al behandeld namelijk..
Lockscreen:

Most Left:

Left:

Center:

Right:

Most Right:

Hier vind je de wallpaper:
http://interfacelift.com/...ils/1725/the_lookout.html
Bij vragen over welke widget het is, gerust vragen, maar volgens mij zijn ze hier allemaal al behandeld namelijk..
[ Voor 6% gewijzigd door diabolofan op 03-02-2011 15:35 ]
@diablofan: Ik zie niet in waarom dat lettertype bij je wens 'clean' hoort... 
Edit (17:08): Ik snap 'm
Edit (17:08): Ik snap 'm
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 221425 op 03-02-2011 17:08 ]
Het lettertype is inderdaad ook aangepast, bedenk ik me nu weer..Anoniem: 221425 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:52:
@diablofan: Ik zie niet in waarom dat lettertype bij je wens 'clean' hoort...
Edit: Ik bedoel clean in de zin van "geen troep op me schermen van applicatieiconen". Dus niet dat ik een zo clean mogelijk systeem wil hebben, zoals bijvoorbeeld hele schone rom zonder rompslomp
[ Voor 20% gewijzigd door diabolofan op 03-02-2011 17:07 ]
Ja ik had hem ergens vandaan geplukt maar kan het nergens meer vinden. Maar van 1.0 naar 1.1 duurde ook een jaar dus zal ook nog wel even duren voordat er weer wat nieuws komt.Anoniem: 264896 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:36:
[...]
Mag naar info(at)timvk(dot)be. Is er ergens een site waar die op gepost worden die releases (van SE zelf uit)?
Toestel : Samsung Galaxy S (I9000)
OS (custom rom) : Darky v9.1
Widgets : beautiful widgets
Launcher : Launcherpro ( met app drawer )

Beautiful widgets Home small en text weggehaald onder icoontjes.

3e homescreen. MIUI widget en wat snelkoppelingen.

App Drawer van LP pro.
OS (custom rom) : Darky v9.1
Widgets : beautiful widgets
Launcher : Launcherpro ( met app drawer )

Beautiful widgets Home small en text weggehaald onder icoontjes.

3e homescreen. MIUI widget en wat snelkoppelingen.

App Drawer van LP pro.
Tnx voor die mooie wallpaper!Anoniem: 221425 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:15:
Zo. Veel verschillende homescreens gehad; deze ga ik maar eens posten.
Wat ziet u?[afbeelding]
@diabolofan: je lockscreen is dat Widgetlocker? Zo nee, standaard? Of hoe krijg je de widgets erop gemikt?
Mijn widgetlocker wordt vaak overruled door 't standaard lockscreen, beetje annoying.
Mijn widgetlocker wordt vaak overruled door 't standaard lockscreen, beetje annoying.
Dat heb ik ook wel eens. Meestal na een alarm/alert/gemiste oproep. Als ik dan de popup van de alert wegklik heb ik het oude lockscreen.Eric_Cantona schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 18:47:
@diabolofan: je lockscreen is dat Widgetlocker? Zo nee, standaard? Of hoe krijg je de widgets erop gemikt?
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Is inderdaad WidgetLocker. Soms gaat het fout inderdaad, maar vrijwel altijd goed. Wel wat lag heb ik het gevoel (ook soms), dus eigenlijk moet er gewoon een keer een mod voor lockscreen uitkomen, of weet iemand hoe dat moet..Eric_Cantona schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 18:47:

Weer wat gekloot, je blijft aan de gang
Links m'n Widgetlocker lockscreen (standaard klok), Mobile Signal, Circle Battery, Snowstorm en 2x SMS Unread (voor sms en Gmail) en zelf in elkaar gezette wallpaper.
Dan van links naar rechts m'n homescreen met ADW-launcher (windows 7 thema) en Circular Battery Widget in de statusbar (vind de andere moeilijk af te lezen):
- Android Agenda Widget, Droid Stats en Beltegoed Vermiljoen.
- Snowstorm, Buienalarm, JuicePlotter, Current Widget, APN droid, Dropbox, Instellingen, Quickboot, Widgetsoid, Alarm Klock, Market, ES explorer, Vignette
- 2x Smooth calendar (eentje voor werkrooster), 2x Minimalistic text en Widgetlocker launcher (leg ik nog uit)
- Plume (twitterclient), Gesture Search, Werkmail Bookmark, Browser, Navigon
- Shazam, Audiomanager, Youtube, Facebookwidget (is er eentje in zwart?), NU, Realcalc, Flitsnav, TuneIn, UPC-tv gids (bookmark), Rabobank, FotMob, Stopwatch
Wallpaper ook hier uit 't topic "gejat" en er mijn eigen groene versie van gemaakt
Hoe heb je die facebook widget transparant gekregen? Bij mijn launcherpro (nieuwste) staat alleen die semi-transparante versie. Vind die van jou wel erg nice eruit zien moet ik zeggen!Anoniem: 387430 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 14:09:
Nieuwe setup
[afbeelding]
dit is mijn galaxy s met darky's rom gebruikt zijn: Launcherpro Plus en Desktop visualizer, de wallpaper is gewoon standaard dacht ik en de icoontjes zijn her en der van t internet afgeplukt, meeste van XDA

Om de één of andere vage reden wil Minimalistic niet op mijn Gingerbread mod draaien. De app installeert zich gewoon, maar als ik in de widgets kijk staat hij er niet tussen.
Doe ik nu iets verkeerd, of vergeet ik iets? Opnieuw installeren had geen effect.
Doe ik nu iets verkeerd, of vergeet ik iets? Opnieuw installeren had geen effect.
Dat is gewoon één van de mogelijkheden die er zijn met de mods voor LauncherPro:XNightmare schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 20:27:
[...]
Hoe heb je die facebook widget transparant gekregen? Bij mijn launcherpro (nieuwste) staat alleen die semi-transparante versie. Vind die van jou wel erg nice eruit zien moet ik zeggen!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=783427
Zelfs de Digital Clock by Maize, welke ik net heb geïstalleerd, zie ik niet tussen de widgets staan..? Bug in Gingerbread? Iemand dit ook eens meegemaakt?JopieBadmutS schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 22:26:
Om de één of andere vage reden wil Minimalistic niet op mijn Gingerbread mod draaien. De app installeert zich gewoon, maar als ik in de widgets kijk staat hij er niet tussen.
't Komt vaker voor ja...JopieBadmutS schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 23:47:
[...]
Zelfs de Digital Clock by Maize, welke ik net heb geïstalleerd, zie ik niet tussen de widgets staan..? Bug in Gingerbread? Iemand dit ook eens meegemaakt?
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35467111
Edit: Als je het programma naar de telefoon verplaatst (ipv de sd) schijnt het opgelost te zijn.
[Menu] > Settings > Applications > Manage Applications > (Het programma/widget die je wil hebben) > [ Move to Phone ].
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 221425 op 05-02-2011 10:42 ]

HTC Legend (Cyanogenmod nightly builds, Android 2.3)
Links homescreen, rechts lockscreen
Originele wallpaper
Grote icons
Kleine 16px icoontjes weet ik niet waar ik ze vandaan heb.
Klok is mClock, weer is beautiful weather (none), dagen van de week is OneSeven.
Grote icoontjes zijn onderdeel van de wallpaper die dmv transparante snelkoppelingen doorlinken naar het programma (van links naar rechts: Whatsapp, Gmail, Agenda, Instellingen, Browser, Market).
Mochten mensen intresse hebben in de 16px icoontjes (officieel voor interface design bedoeldt) dan kan ik het evt online zetten.
Anoniem: 135373
Ziet er goed uit, origineel ook!ijsthee92 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 22:16:
[afbeelding][afbeelding]
HTC Legend (Cyanogenmod nightly builds, Android 2.3)
Links homescreen, rechts lockscreen
Originele wallpaper
Grote icons
Kleine 16px icoontjes weet ik niet waar ik ze vandaan heb.
Klok is mClock, weer is beautiful weather (none), dagen van de week is OneSeven.
Grote icoontjes zijn onderdeel van de wallpaper die dmv transparante snelkoppelingen doorlinken naar het programma (van links naar rechts: Whatsapp, Gmail, Agenda, Instellingen, Browser, Market).
Mochten mensen intresse hebben in de 16px icoontjes (officieel voor interface design bedoeldt) dan kan ik het evt online zetten.
Ik heb nog wel een leuke tip voor de startpost, Analog Clock Collection, en het is gratis. Op dit moment zitten er 36 verschillende analoge clocks in, en er komen er steeds weer bij. Je kan als je een beetje handig bent je eigen clock erin zetten, en op de clock tikken kan je een andere clock kiezen, of je alarm instellen (wat bij launchers vaak niet werkt). Vooral je alarm instellen ben ik wel blij mee, want veel clocks werken wel, maar zonder een link naar je alarm.

Het is idee ook niet 100% origineel moet ik eerlijk zeggen, maar ga je gang hoor! Altijd fijn als je mensen kunt inspireren!Anoniem: 135373 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:56:
[...]
Ziet er goed uit, origineel ook!Hopelijk vind je het niet erg dat ik je idee gebruik? Ik zou namelijk zelf zoiets na willen maken, maar dan met 2 homescreens. Ik weet niet of ik vandaag nog tijd heb, maar als het af is zal ik het hier zeker posten
Toegevoegd. Ik wil eigenlijk ook alle links updaten naar de Android market, is alleen gigantisch veel werk, dus dat zal ergens volgende week een keer moeten.Barfman schreef op zondag 06 februari 2011 @ 20:31:
Ik heb nog wel een leuke tip voor de startpost, Analog Clock Collection, en het is gratis.
Heb je die knopjes ( ala facebook en camera enzo ) zelf gemaakt of ergens vandaan?Irminsul schreef op maandag 10 januari 2011 @ 00:13:
Ik heb weer eens wat anders geprobeerd.
Homescreen:
[afbeelding]
Links:
[afbeelding]
Rechts:
[afbeelding]
Lockscreen:
[afbeelding]
Indien zelfgemaakt; zou je alsjeblieft online willen zetten?
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Hallo hallo,
Ik heb nu al een tijdje op dit forum rond lopen neuzen en verschillende google zoekopdrachten uitgevoerd, ik ben er echter nog niet uit hoe ik de standaard iconen van applicaties aan kan passen. Er zijn natuurlijk applicaties als folder organizer, diedoen echter niet wat ik wil. Ik wil de standaard iconen op mijn homescreen veranderende in eigen gemaakte iconen. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Bij voorbaat dank
Ik heb nu al een tijdje op dit forum rond lopen neuzen en verschillende google zoekopdrachten uitgevoerd, ik ben er echter nog niet uit hoe ik de standaard iconen van applicaties aan kan passen. Er zijn natuurlijk applicaties als folder organizer, diedoen echter niet wat ik wil. Ik wil de standaard iconen op mijn homescreen veranderende in eigen gemaakte iconen. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Bij voorbaat dank
Dat doe je met AnyCut, te vinden in de Market. Het veranderen van iconen op de launchbar heb je een aparte launcher voor nodig, bijv. Launcherpro.
Hey Bob ik heb ze hier vandaan gehaald: http://www.dropbox.com/ga...s/Silver:Gray/?h=d6c9f9#/BobF. schreef op zondag 06 februari 2011 @ 23:20:
[...]
Heb je die knopjes ( ala facebook en camera enzo ) zelf gemaakt of ergens vandaan?
Indien zelfgemaakt; zou je alsjeblieft online willen zetten?vind ze erg nice.
Staat nog wel meer leuks op!
Desktop visualizerkaaasje schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 22:20:
Hallo hallo,
Bij voorbaat dank
http://www.appbrain.com/a...co.bii.android.app.dskvzr
Anoniem: 395640
Misschien een domme vraag,
is het mogelijk om, bijvoorbeeld, het groen/witte icoontje van je Market te vervangen door een eigen icoon?
Moet je telefoon dan geroot zijn? Zo nee, in welke map dien ik dan een vervangend icoontje te plaatsten?
Bij voorbaat dank.
PS. ik lees dat veel mensen hun HTC Desire rooten, dan is het toch zo dat je telefoon kapot kan gaan en dat deze meer onder de verzekering valt?
is het mogelijk om, bijvoorbeeld, het groen/witte icoontje van je Market te vervangen door een eigen icoon?
Moet je telefoon dan geroot zijn? Zo nee, in welke map dien ik dan een vervangend icoontje te plaatsten?
Bij voorbaat dank.
PS. ik lees dat veel mensen hun HTC Desire rooten, dan is het toch zo dat je telefoon kapot kan gaan en dat deze meer onder de verzekering valt?
Anoniem: 162481
Punt 1: Niet dom maar lui (zie punt 2) , dat welAnoniem: 395640 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 15:03:
Misschien een domme vraag,
Bij voorbaat dank.
Punt 2: Dit kun je niet menen! Kijk 'eens om je heen' in dit topic
Punt 3: Natuurlijk vervalt je garantie, maar stuk? Hmmz
Je zet er een RUU op en hij is weer 'Retail" Als dat niet meer lukt tsja.....
Anoniem: 395640
Snap je hint, zal wat meer zoeken en minder vragenAnoniem: 162481 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 15:14:
[...]
Punt 1: Niet dom maar lui (zie punt 2) , dat wel![]()
Punt 2: Dit kun je niet menen! Kijk 'eens om je heen' in dit topic
Punt 3: Natuurlijk vervalt je garantie, maar stuk? Hmmz
Je zet er een RUU op en hij is weer 'Retail" Als dat niet meer lukt tsja.....
Mijn eerste smart phone, en ik lees zoveel verschillende reacties van mensen. Wil natuurlijk niet dat hij zo kaduuk is. In ieder geval bedankt voor je reactie! (En lui? Daar heb je gelijk in. Komt nu verandering in)
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 395640 op 09-02-2011 15:25 ]
Die applicatie veranderd voorzover ik kan zien enkel de shortcut naam. Iets wat me niet kan bekoren. Ik wil namelijk het icoon veranderen. Het liefst doormiddel van een simpel systeem (selecteer applicatie => selecteer plaatje => create shortcut.)Sagaris schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 22:37:
Dat doe je met AnyCut, te vinden in de Market. Het veranderen van iconen op de launchbar heb je een aparte launcher voor nodig, bijv. Launcherpro.
Andere alternatieven als bettercut vereisen open home, (en ik wil mijn standaard gingerbread launcher niet vervangen.) teminste de apk die ik vanmiddag gedownload heb. (Wil eerst op mn gemak kunnen kijken of een applicatie aan mijn eisen voldoet alvorens ik hem aanschaf.)
Heeft iemand nog andere suggesties?
Edit
Ook de desktop visualizer is niet wat ik bedoel, ik heb talloze applicaties (shortcuts) in mappen zitten op mijn homescreen. Zover ik kan zien past desktop vizualizer alleen het homescreen en niet de onderliggende mappen aan.
[ Voor 12% gewijzigd door kaaasje op 09-02-2011 18:14 ]
Gewoon een andere laucher zoals laucher pro gebruiken op je telefoon ipv de standaard launcher?
Die kan dat namelijk wel gewoon
Die kan dat namelijk wel gewoon

Klik op de afbeelding voor de volledige grootte
Toestel: HTC Desire HD
OS Versie: 2.2.1
Widgets
- LauncherPro Plus - Overal
- Minimalistic Text - Gebruikt voor de tekst-tijd / tekst-dag
- Snowstorm Weather - Het weer met 'detailed' skin
- Android Agenda Widget - De agenda (zie post #35514027 voor settings)
- Widgetsoid2.x - Voor systeem info (batterij, enz) en voor de switches (helemaal rechts)
- TraficCounter - De informatie over WiFi / Cell / SMS / Call (helemaal links)
- Icons - Matte Nano HD template, de rest er zelf bij gezet.
[ Voor 6% gewijzigd door Metian op 10-02-2011 11:32 ]
Rupsen, Rapsen.
HTC Hero
Androidversie 2.2.1 (Froydvillain 1.7)
Launcher Pro
Wallpaper: http://i51.tinypic.com/20kp4k8.jpg
Homescreen:

-Minimalistic text
Tweede scherm:

Wat applicatieiconen + switchpro oid.
Heb nog wel een derde scherm maar daar staat simpelweg alleen een agenda op, dus niet boeiend.
Ben verder nog lang niet klaar, maar zo simpel is op zich ook wel fijn.
Androidversie 2.2.1 (Froydvillain 1.7)
Launcher Pro
Wallpaper: http://i51.tinypic.com/20kp4k8.jpg
Homescreen:

-Minimalistic text
Tweede scherm:

Wat applicatieiconen + switchpro oid.
Heb nog wel een derde scherm maar daar staat simpelweg alleen een agenda op, dus niet boeiend.
Dat ziet er zeer netjes uit, complimenten
Ik maak zelf ook gebruik van AAW, maar ik vind het uiterlijk bij jou erg goed gelukt.
Maar hij heeft een plethora aan in te stellen elementen. Mijn vraag aan jou:
Zou jij jouw thema-instellingen kunnen exporteren en ergens online kunnen plaatsen of mij mailen?
Kun je vinden onder AAW configuratie -> Settings -> Tools -> Export preferences.
Die poept dan een .xml bestand uit
[ Voor 6% gewijzigd door Ultraman op 09-02-2011 20:06 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
@metian
Ik zie dat je afleveringen van series in je agenda ziet. Zou je me uit kunnen leggen hoe je dat gedaan hebt, neem aan niet handmatig?
Ik zie dat je afleveringen van series in je agenda ziet. Zou je me uit kunnen leggen hoe je dat gedaan hebt, neem aan niet handmatig?
Dat staat ergens in dit topic uitgelegd
RatPack #814
Als het goed is kan je dat via de TV gids app doen. Die heeft een optie om automatisch tv series in je agenda te zetten.
Als je bovenaan deze pagina "series" invult in de zoek box krijg je deze terug als resultaat:
quartex schreef op zondag 16 januari 2011 @ 19:17:
[...]
Account maken op http://next-episode.net/ en dan de iCal importeren naar google.
RatPack #814
Erg netjes. En ik ga het toch verklappen: Je woont in ApeldoornMetian schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:28:
[afbeelding]
Toestel: HTC Desire HD
OS Versie: 2.2.1
WidgetsWallpaper: Cosmic Cream - Te vinden op DeviantArt
- LauncherPro Plus - Overal
- Minimalistic Text - Gebruikt voor de tekst-tijd / tekst-dag
- Snowstorm Weather - Het weer met 'detailed' skin
- Android Agenda Widget - De agenda
- Widgetsoid2.x - Voor systeem info (batterij, enz) en voor de switches (helemaal rechts)
- TraficCounter - De informatie over WiFi / Cell / SMS / Call (helemaal links)
- Icons - Matte Nano HD template, de rest er zelf bij gezet.
Dank, hier is de export te vinden http://www.mijnbestand.nl/Bestand-XALGRZXTEX8C.zip hoop dat dit is wat je nodig heb.. Het klopt inderdaad dat AAW veel instellingen heeft.Ultraman schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 20:05:
[...]
Dat ziet er zeer netjes uit, complimenten
Ik maak zelf ook gebruik van AAW, maar ik vind het uiterlijk bij jou erg goed gelukt.
Maar hij heeft een plethora aan in te stellen elementen. Mijn vraag aan jou:
Zou jij jouw thema-instellingen kunnen exporteren en ergens online kunnen plaatsen of mij mailen?
Kun je vinden onder AAW configuratie -> Settings -> Tools -> Export preferences.
Die poept dan een .xml bestand uit
Dank. En dat klopt inderdaad.GandalfTheGrey schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:21:
[...]
Erg netjes. En ik ga het toch verklappen: Je woont in Apeldoorn
[ Voor 14% gewijzigd door Metian op 10-02-2011 11:29 ]
Rupsen, Rapsen.
Nog wat verzoekjes:Anoniem: 314211 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:54:
Na de vraag om nog wat iconen te maken:
[afbeelding]
download alles tot nu toe:
http://www.2shared.com/file/iJlGiS2b/voortgang.html
- instellingen
- calculator
- hotmail
- scanner
Met welk programma kun je die iconen maken?

- Toestel: HTC Desire
- Android 2.2 (Custom) stock rom met A2SD
- LauncherPro Plus (FTW
)
- mClock + SwitchPro + LP widgets + Desktop Visualizer
- Wallpaper = stock van LauncherPro
Heeft iemand deze achtergrond (nog) ?shameete schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:16:
Toestel: HTC Desire
Launcher: Launcherpro Plus 0.8.2
ROM: RCMixHD 0.15
S-Off:![]()
Home Screen:
[afbeelding]
de gebruikte wallpaper is hier te vinden.
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
Anoniem: 162481
Je mag het zelf doenThe_Cyberspace schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:44:
[...]
Heeft iemand deze achtergrond (nog) ?
http://www.tineye.com/
Werkt echt goed, gewoon het homescreenplaatje uploaden.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 162481 op 11-02-2011 13:32 ]
Dat ging wel heel erg makkelijk! Tnx voor de tip! Het is gelukt..Anoniem: 162481 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:05:
[...]
Je mag het zelf doen![]()
http://www.tineye.com/
Werkt echt goed, gewoon het homescreenplaatje uploaden.
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
Dit topic heeft mij geinspireerd om er eventjes goed voor te gaan zitten, en een kek ogende homescreen te maken die tevens ook nog een functioneel is. Dit is het resultaat.

Toestel: Samsung Galaxy S
OS Versie: 2.2.1 (Darky 9.2)
Widgets:
LauncherPro Plus
Minimalistic Text
Beutiful Widgets
Minimalistic Text
Wallpaper: HTC Abstract 1
Apps: diverse standaard apps, inclusief eentje die ik zelf gemaakt heb.

Toestel: Samsung Galaxy S
OS Versie: 2.2.1 (Darky 9.2)
Widgets:
LauncherPro Plus
Minimalistic Text
Beutiful Widgets
Minimalistic Text
Wallpaper: HTC Abstract 1
Apps: diverse standaard apps, inclusief eentje die ik zelf gemaakt heb.
Nice, tip: imho zou het nog strakker zijn zonder de appnames eronder. Install LauncherPro en schakel deze uit.
RatPack #814
Hij heeft toch al launcherpro? En ik vraag me af of alles nog zo goed te vinden is zonder de namenRoeligan schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 19:22:
Nice, tip: imho zou het nog strakker zijn zonder de appnames eronder. Install LauncherPro en schakel deze uit.
Lukt mij aardig. En stom dat ik over zijn apps heen lees
RatPack #814
Even een update van mijn kant =)
Phone: HTC Desire HD
ROM: 2.2 Stock
Locale: English (Nederlands)
Home replacement: Launcher Pro Plus
Wallpaper: Click Me!
DawnNoMoreRises's Apps on the Desire HD
40 total, 31 free (77%), 9 paid (22%), 76MB total size, $20.26 total price
Van links naar rechts:

Main screen

Scherm 06 en 07 zijn leeg momenteel. Ben aan het bedenken en bekijken wat ik er op ga zetten.
Scrollable docks

Bij vragen/opmerkingen hoor ik het wel =)
Phone: HTC Desire HD
ROM: 2.2 Stock
Locale: English (Nederlands)
Home replacement: Launcher Pro Plus
Wallpaper: Click Me!
DawnNoMoreRises's Apps on the Desire HD
40 total, 31 free (77%), 9 paid (22%), 76MB total size, $20.26 total price
- AppBrain App Market
- Beautiful Widgets
- YouTube
- Widgetsoid2.x
- AM Skin: Smoked Glass
- AM Skin: Neon Blue
- AM Skin: Transparent
- SwitchPro Widget
- Folder Organizer
- Minimalistic Text
- Traffic Counter Extended
- AudioManager Pro
- PowerAMP Music Player (Trial)
- Pure Grid calendar widget
- Angry Birds Seasons
- Angry Birds
- Clarus Signal
- Circle Battery Widget
- OneSeven Pro
- LauncherPro Icons and Docks
- SMS Backup & Restore
- Dropbox
- Battle.net Authenticator
- Home Switcher for Froyo
- LauncherPro
- WidgetLocker Lockscreen
- Scrobble Droid
- GameBoid (GBA Emulator)
- ES File Explorer
- Google Maps
- Flash Player 10.1
- Gmail
- Amazon MP3
- Facebook for Android
- Google Search
- Adobe® Reader®
- Street View on Google Maps
- SoundHound
- Voice Search
Van links naar rechts:

Main screen

Scherm 06 en 07 zijn leeg momenteel. Ben aan het bedenken en bekijken wat ik er op ga zetten.
Scrollable docks

Bij vragen/opmerkingen hoor ik het wel =)
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Let op:
Gaarne de volgende dingen opnemen wanneer je hier een homescreen post:
- Je toestel (HTC OneX, Samsung Galaxy etc...)
- OS versie (4.0, 4.1, etc...)
- De widgets die je gebruikt, plus eventueel een downloadlink.
- Als je een launcher gebruikt, zoals bijvoorbeeld Apex, Trebuchet, LauncherPro of Nova, meld dit dan ook even.
- Je wallpaper, ook met een downloadlink, indien mogelijk.
- <b>Dit topic is dus niet bedoeld voor codes oid</b>
Dit voorkomt een hoop onnodige posts met verzoeken om wallpapers en dergelijke.
Gaarne de volgende dingen opnemen wanneer je hier een homescreen post:
- Je toestel (HTC OneX, Samsung Galaxy etc...)
- OS versie (4.0, 4.1, etc...)
- De widgets die je gebruikt, plus eventueel een downloadlink.
- Als je een launcher gebruikt, zoals bijvoorbeeld Apex, Trebuchet, LauncherPro of Nova, meld dit dan ook even.
- Je wallpaper, ook met een downloadlink, indien mogelijk.
- <b>Dit topic is dus niet bedoeld voor codes oid</b>
Dit voorkomt een hoop onnodige posts met verzoeken om wallpapers en dergelijke.