Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
Toestel: Desire HD
ROM : Revolution HD 2.0.6 OC
Thema : Desolution voor de revolution HD Rom.
Font: Minimalistic

Als launcher is het gewoon Sense, omdat ik daar helemaal verzot op ben (heb al ADW en launcher Pro geprobeerd, maar val toch terug op Sense)

Op de Home heb ik de standaard klok (HTC), standaard power manager (android) en 4 icoontjes.
Links van de home heb ik een screen met snelkoppelingen.
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2ql4oyc.jpg

Overige niet zo interessant:
standaard HTC Calender
HTC Picture Gallery
HTC Bookmarks
en HTC Notes.

[ Voor 5% gewijzigd door mdj84nl op 19-01-2011 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb op dit moment nog maar 1 homescreen "af". Samsung Galaxy S met Launcher Pro Plus:

Afbeeldingslocatie: http://oi54.tinypic.com/2iksh2v.jpg

Achtergrond; http://www.dropbox.com/ga...rs?h=1c63c1&p=0#gallery:3

Widgets; Simiclock (gratis)
extended controls (betaald)
Simi tabs (gratis)

icons zijn Windows Phone 7 icons.

Vind hem persoonlijk een beetje vol. Ultralinx (waar ik de Wallpaper vandaan heb) maakt hele mooie icons en widgetlocker mods, maar deze zijn (helaas) betaald en vrij duur... Toch kan je op z'n site (http://www.theultralinx.com/) inspiratie op doen, en hij heeft mooie docks/wallpapers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakkenjongen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-05 20:00
Ik vind die rode lijnen niet mooi omdat ze elkaar kruisen, misschien je Simiclock kleur wit maken..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Ik weet niet hoe hij op het scherm van je telefoon werkt maar ik vind hem wel heel erg druk overkomen hier.

Iemand trouwens nog interessante widgets of andere zaken die in de OP moeten?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:04

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Tsurany schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 22:41:
Ik weet niet hoe hij op het scherm van je telefoon werkt maar ik vind hem wel heel erg druk overkomen hier.

Iemand trouwens nog interessante widgets of andere zaken die in de OP moeten?
Ik was net even aan het experimenteren met PicMe (screen grabber), daarmee kun je in je browser live of statisch je homescreens zien en een screenshot daarvan maken.

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_jgGywM4bpS4/TTf18ZfCH8I/AAAAAAAABKg/oqRYXynxOqU/s512/snapshot.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door janvanduschoten op 20-01-2011 09:52 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Toegevoegd samen met screenshot van GIKsoft.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06 14:09
heb je en linkje voor het splash screen??

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 20-01-2011 18:42 . Reden: Overdreven lange quote verwijderd. ]

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Btje schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:20:
heb je en linkje voor het splash screen??

[...]
opslaan als, en in paint even opslaan als een BMP bestand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-06 12:50

J-P

Syntax erro....

Na een avondje vloeken en schelden eindelijk m'n Legend geroot en Gingerbread erop gezet (gebruik geen XP voor het rooten, gewoon 7)

Niet super spannend, maar ik ben ook maar net aan de gang gegaan met deze ROM.
Afbeeldingslocatie: http://oi56.tinypic.com/qy69n6.jpg

Toestel: HTC Legend
OS versie: 2.3
Launcher: LauncherPro plus
Widget: Pure Widget calendar
Wallpaper: is hier al eerder gepost.

[ Voor 19% gewijzigd door J-P op 20-01-2011 14:22 . Reden: Thanks Tsurany voor de headsup ]

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
NRG-81 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:00:
HTC Desire, niet geroot, FroYo.

Lock screen:
[afbeelding]

Widget Locker met
- Typoclock
- Snowstorm Weather
- Smooth calendar
- Circle Battery Widget

Homescreen:
[afbeelding]

Dock met
- Gmail (swipe = SMS)
- Dialer
- App drawer (swipe = map met favorieten, Smart Shortcuts)
- Browser (swipe = map met most visited bookmarks, Smart Shortcuts)
- WhatsApp
Hoe krijg je die map met favorieten met swipe bij de app drawer? Ik kan alleen maar recent apps doen of boekmarks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Bogey Dope schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 13:47:
Na een avondje vloeken en schelden eindelijk m'n Legend geroot en Gingerbread erop gezet (gebruik geen XP voor het rooten, gewoon 7)

Niet super spannend, maar ik ben ook maar net aan de gang gegaan met deze ROM.
[afbeelding]
Lees de topic warning eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Tweak15KW schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 13:53:
[...]

Hoe krijg je die map met favorieten met swipe bij de app drawer? Ik kan alleen maar recent apps doen of boekmarks?
Met de App Smart Shortcuts denk ik. http://www.appbrain.com/a...uts/com.rhmsoft.shortcuts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Thanks! Wist niet dat Smart Shortcuts de naam was van de app, hij werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:13
Kan je met Launcher Pro de App Drawer ook horizontaal laten scrollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Zanzarismo schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 17:32:
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:58
Tweak15KW schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 14:09:
[...]

Thanks! Wist niet dat Smart Shortcuts de naam was van de app, hij werkt perfect :)
Klopt, dat is hem!
Ben wel aan het overwegen over te stappen op Simi Folder, met name vanwege de grootte van Smart Shortcuts (2,5 mb geloof ik). Zit een beetje met ruimtegebrek op m'n Desire. Maar ik vind Smart shortcuts nu nog beter/mooier
Zanzarismo schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 17:32:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit wel op de planning staat.
Maar kan het niet zo snel vinden op de LauncherPro site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:13
NRG-81 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 19:12:
[...]

Klopt, dat is hem!
Ben wel aan het overwegen over te stappen op Simi Folder, met name vanwege de grootte van Smart Shortcuts (2,5 mb geloof ik). Zit een beetje met ruimtegebrek op m'n Desire. Maar ik vind Smart shortcuts nu nog beter/mooier

[...]

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit wel op de planning staat.
Maar kan het niet zo snel vinden op de LauncherPro site.
Aha.. Dat is de enige reden waarom lp niet mijn onbetwiste nr1 launcher is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Laatst online: 19:11
Heel mooi hoe je de klok met de datum erbij doet.
Ik heb mclock ook maar eens gedownload maar geraak er niet wijs uit, waar download je de language xml files ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spreading
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:11
Anoniem: 259234 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 12:45:
voor de liefhebbers nog wat text icons gemaakt..

http://www.mediafire.com/?s8u962dwk9g984a

screenshot ; [afbeelding]

met vbnb : Switch Pro widget, 2 Traffic Counter widgets, Buienalarm, Dropbox, Tweetdeck, Feest.je, Whatsapp en Wekker.
Kan je de wallpaper delen?

fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
LauncherPro v0.8.3
In deze update van LauncherPro is slechts één item toegevoegd, maar wel een zeer belangrijk item voor velen (gezien de vele requests). Het is nu mogelijk om uit vijf type overgangen te kiezen wanneer je van homescreen wisselt. Ziet er flashy uit en werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:58
Tsurany schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 00:05:
LauncherPro v0.8.3
In deze update van LauncherPro is slechts één item toegevoegd, maar wel een zeer belangrijk item voor velen (gezien de vele requests). Het is nu mogelijk om uit vijf type overgangen te kiezen wanneer je van homescreen wisselt. Ziet er flashy uit en werkt prima!
Persoonlijk zou ik het mooier vinden als de achtergrond ook zou mee bewegen.:)

Ben wel benieuwd naar de re-write van LP die binnenkort verschijnt.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ah dat staat bij mij uit, vandaar dat het me niet opgevallen is. Maar ben inderdaad zeer benieuwd, het klinkt goed! Maarja, dat is natuurlijk altijd wat hij zelf zegt, ben benieuwd wat anderen er van vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
CLB schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 02:27:
Market is hier net geupdatet van 2.2.7 naar 2.2.11, maar merkbare verschillen zie ik niet...
En LauncherPro is ook geupdatet en de laatste versie daarvan is nu 0.8.3 en verschillen ook geen idee...
Ik zie dat er een transition-optie in LP bij is gekomen (of was die er al? :?). Iig: die heb ik aangezet, het ziet er leuk uit. Het wisselen van schermen wordt nu getoond door bv een ronddraaiende kubus. :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377805

Tsurany schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 07:47:
Die is nieuw in v.0.8.3, zie ook homescreen topic.

Dat heeft LP al een tijdje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Volgens de changelog is dit toch nieuw (of zijn er een paar nieuwe bijgekomen)
Now, about the newly released LauncherPro v0.8.3, it brings one new, highly requested feature for all users:

Homescreen transition effects – You can now choose different transition effects to be used when moving through homescreens. Currently there are four effects on top of the usual side scrolling: Scale, Rotate, Flip, and Cube. More effects will come in future updates. (Menu > Preferences > Homescreen Settings > Transition effect
Look out for another update soon (maybe next week?) with a cool new addition for LauncherPro Plus users!
Ik ben wel benieuwd naar de new features for Pro users.... Op zich zit ik niet echt op meer eyecandy te wachten, want die vind ik meestal eerder storend dan mooi en mijn Spica heeft al af en toe moeite met fancy dingen. Meer functionaliteit is wel leuk, al weet ik zo niet wat er nog verbeterd kan worden aan LauncherPro.

[ Voor 13% gewijzigd door gwystyl op 21-01-2011 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Oh? Waarom staat het er dan in als nieuwe feature van 0.8.3 en had ik het in 0.8.2 niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik denk toch echt dat je met iets anders in de war bent, dit is echt iets nieuws in deze versie. :Y)

Met ^ dus. :)

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 21-01-2011 09:01 ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Zou trouwens wel leuk zijn als er ook andere effecten komen zoals verticale homescreens. Vraag me af of dat in Android ondersteund wordt? Zo'n launcher is in principe toch gewoon aparte software waar widgets op kunnen waardoor het in principe los staat van het OS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 22:04

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Tsurany schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 09:10:
Zou trouwens wel leuk zijn als er ook andere effecten komen zoals verticale homescreens. Vraag me af of dat in Android ondersteund wordt? Zo'n launcher is in principe toch gewoon aparte software waar widgets op kunnen waardoor het in principe los staat van het OS?
De Desire Z heeft dat, een Sense versie die kan kantelen. Ik heb eens een custom ROM gehad van de Z, en het werkt wel.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Jup, maar dat is volgens mij enkel resolutie en verhouding aanpassen, verder toch alsnog horizontaal scrollen? Kan het me niet goed herinneren, vriendin heeft de Z maar ik mag er niet zoveel aan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377805

pven schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 09:01:
[...]

Ik denk toch echt dat je met iets anders in de war bent, dit is echt iets nieuws in deze versie. :Y)

Met ^ dus. :)
Pfff.. ben eruit..

Ik had dit al een tijdje in het LP menu zitten, echter was het geen functionaliteit van LP maar (ik vermoed) van multiwallpaper.

Ik kan nu idd uit 2 dropdown-menu's kiezen welke overgang ik wil. Heb die 'oude' maar op uit gezet, die van LP is net iets soepeler, en twee tegelijkertijd lijkt me niet bevorderlijk voor de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 15:42
Tsurany schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 09:15:
Jup, maar dat is volgens mij enkel resolutie en verhouding aanpassen, verder toch alsnog horizontaal scrollen? Kan het me niet goed herinneren, vriendin heeft de Z maar ik mag er niet zoveel aan zitten.
Hier ook een vriendin met een Z en inderdaad, scrollen is nogsteeds horizontaal als je het toetsenbord openklapt..

Wat gebruikt men hier zoal aan instellingen wat betreft het aantal rijen en collumns in bijvoorbeeld Launcher Pro.
Soms lees je dat mensen 10x10 gebruiken, maar dan kun je bijna niks meer met "gewone" shortcuts.. Wat ik ook nog niet duidelijk vind is dit: 5 icon rows in Homescreens.. zal nog eens op zoek gaan bij LP..

Erg benieuwd wat men hier gebruikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:01
pven schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 09:01:
Ik denk toch echt dat je met iets anders in de war bent
Yup, met ADW waarschijnlijk, daarvan heeft de EX-versie inderdaad een aantal screen/app transitions.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162481

Tsja, even over die nieuwe functie in Launcher Pro...
Ik vind de standaardwijze toch mooier. Het effect is totaal niet subtiel (al kan ik me wel voorstellen dat er mensen zijn die het mooi vinden)
Ik persoonlijk kan niet wachten op de herschreven LP (lean code)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Camiel schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:00:
Wat gebruikt men hier zoal aan instellingen wat betreft het aantal rijen en collumns in bijvoorbeeld Launcher Pro.
Soms lees je dat mensen 10x10 gebruiken, maar dan kun je bijna niks meer met "gewone" shortcuts.. Wat ik ook nog niet duidelijk vind is dit: 5 icon rows in Homescreens.. zal nog eens op zoek gaan bij LP..

Erg benieuwd wat men hier gebruikt!
Gewoon 10x10, de meest logische keuze lijkt me als je LauncherPro Plus hebt. Dan kan je widgets en shortcuts gewoon resizen waardoor het weer een normaal formaat komt. Grote voordeel is dat je veel nauwkeuriger kan omgaan met waar exact je widgets wilt hebben en hoe groot ze moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
De transition mogelijkheid zat inderdaad nog niet in LauncherPro, deze zat al wel in MultiPicture Live Wallpaper. Waar je ook het ronddraaien van een kubus etc. hebt.

Ziet er allemaal leuk uit, maar niet erg praktisch vind ik zelf, gebruik zelf de Cross-fade funtie binnen MultiPicture Live Wallpaper heb namelijk verschillende screens met dezelfde achtergrond maar een andere plaatje erop, deze hebben nu een mooie fade wat in elkaar overloopt 8)

[ Voor 46% gewijzigd door Helioss op 21-01-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:50
Twee nieuwe screens gemaakt.

Ik heb een Samsung Galaxy S met Froyo 2.2. Ik heb als launcher Go Launcher. De dock heb ik gevonden op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=781455 en het idee om met dergelijke grote iconen te werken heb ik ook gevonden op dit topic van XDA.

De iconen zijn neergezet met de app Desktop Visualizer.

Als je op de iconen tapt, dan ga je bij de ene icon rechtstreeks naar een app en bij een andere icon krijg je eerst een folder te zien. Voor dit laatste gebruik ik de app Smart Shortcuts.

Afbeeldingslocatie: http://www2.picturepush.com/photo/a/4904525/480/Anonymous/screenshot-1.png   Afbeeldingslocatie: http://www3.picturepush.com/photo/a/4904541/480/Anonymous/screenshot-2.png

[ Voor 14% gewijzigd door nathalia op 21-01-2011 15:59 ]

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

nathalia schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:49:

Ik heb een Samsung Galaxy S met Froyo 2.2. Ik heb als launcher Go Launcher. De dock heb ik gevonden op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=781455 en het idee om met dergelijke grote iconen te werken heb ik ook gevonden op dit topic van XDA.

Als je op de iconen tapt, dan ga je bij de ene icon rechtstreeks naar een app en bij een andere icon krijg je eerst een folder te zien. Daar gebruik ik de app Smart Shortcuts voor.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er erg netjes uit moet ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Hmmm ich liebe de transitions van LauncherPro, nice nice nice :D

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-04 17:27
Idd leuk die transitions. Alleen lagged de kubus variant. Meer mensen met dit euvel. Of moet ik toch weer lag fix toepassen op 2.2.1?

/edit: Ik had elastic scrolling aan staan. Dat liep niet lekker.

[ Voor 20% gewijzigd door Steef1986 op 21-01-2011 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Loopt bij mij prima, ook met elastic scrolling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:25
Tsurany schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 18:51:
Loopt bij mij prima, ook met elastic scrolling.
Elastic scrolling maakt het alleen niet mooier.
Ik gebruik de scale, die vind ik het mooiste :) Alleen met de elastic ziet het er niet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P

Als je op de iconen tapt, dan ga je bij de ene icon rechtstreeks naar een app en bij een andere icon krijg je eerst een folder te zien. Voor dit laatste gebruik ik de app Smart Shortcuts.

[afbeelding]   [afbeelding]
Heel erg mooi !
De icoontjes heb je zelf gemaakt met een tekenprogramma vermoed ik ?

Dat is het mooie van android, je kunt de lay out helemaal aanpassen zoals je het wilt, en de volgende dag kun je weer iets heel anders in elkaar zetten.

Is er geen manier om je creatie te bewaren, dan helemaal anders overnieuw beginnen en dan switschen tussen deze setups ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
In DIT topic op XDA staan een heleboel iconsets, misschien handig om deze in de openingspost op te nemen? Redelijk algemene sets maar zitten mooie dingen tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387430

[afbeelding]   [afbeelding]
Zou ik de icons mogen zien er echt super mooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Camiel schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 12:19:
In DIT topic op XDA staan een heleboel iconsets, misschien handig om deze in de openingspost op te nemen? Redelijk algemene sets maar zitten mooie dingen tussen!
Komt na t weekend als ik weer tijd heb :) Tenzij iemand het alvast in kant en klare c/p vorm wilt aanleveren :P

Edit: Het zijn ziekelijk veel icon sets, dat allemaal indexeren gaat zo'n enorm werk worden... eens zien of ik daar überhaupt wel zin in heb. Zou het nog interessanter zijn al die icon sets in een grote rar te zetten en deze via ftp hier aan te bieden.

[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 22-01-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Misschien gewoon een link naar het XDA forum plaatsen ? kunnen we het daar uitzoeken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
Dat lijkt mij ook de beste oplossing, veel sets zijn niet specifiek voor android, kwam er zelfs tegen die niet eens echt icons waren. Maar met deze link staat er in ieder geval wat onder het kopje icons..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-04 08:48

ZodiacNL

Crazy Cow Squad

Damn :9~
Ik heb sinds kort een HTC Wildfire en zit een beetje rond te kijken maar ik sla achterover van alle screens die ik hier zie.
Hoe kewl kan je je Android maken..
Zojuist ff zitten spelen met verschillende Lauchers maar ik ben niet tevreden over het standaard resultaat..
Zoiets als de laatst geposte screen zou ik best willen hebben maar weet totaal niet waar ik moet beginnen :F

Crazy Cow Squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
ZodiacNL schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 20:12:
Damn :9~
Ik heb sinds kort een HTC Wildfire en zit een beetje rond te kijken maar ik sla achterover van alle screens die ik hier zie.
Hoe kewl kan je je Android maken..
Zojuist ff zitten spelen met verschillende Lauchers maar ik ben niet tevreden over het standaard resultaat..
Zoiets als de laatst geposte screen zou ik best willen hebben maar weet totaal niet waar ik moet beginnen :F
Ik vind die laatste ook apart en mooi.
Op die manier zou je een soort suske en wiske album kunnen maken, lijkt het wel een strip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360481

T is een beetje groot plaatje dus even zo:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DXTpRAQI7Y7pirZen236cSzZ/medium.jpg

Sony X10 met modded and themed 2.2 rom , meeste zwart wit. De meeste applicaties die gebruikt zijn staan ook op het plaatje, het is een pop up, anders verpruts ik hier het hele topic omdat hij denk ik iets te breed is.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 360481 op 25-01-2011 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-06 13:30
Anoniem: 360481 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 00:28:
T is een beetje groot plaatje dus even zo:

[afbeelding]

Sony X10 met modded and themed 2.2 rom , meeste zwart wit. De meeste applicaties die gebruikt zijn staan ook op het plaatje, het is een pop up, anders verpruts ik hier het hele topic omdat hij denk ik iets te breed is.
looks very nice! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-06 12:33
Nol77, ziet er echt heel goed uit.

Heb je wellicht de wallpaper voor mij (ons)?
En nog een vraag: heb je wellicht de dock met die icoontjes ook?

Het bevalt me heel erg hoe jouw design eruit ziet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360481

Sleehond schreef op zondag 23 januari 2011 @ 09:14:
Nol77, ziet er echt heel goed uit.

Heb je wellicht de wallpaper voor mij (ons)?
En nog een vraag: heb je wellicht de dock met die icoontjes ook?

Het bevalt me heel erg hoe jouw design eruit ziet :-)
Dank je, ik ben er ook wel blij mee :D

De wallpaper is van een gratis applicatie van de Market:
HD RARE BLACK WALLPAPERS VOL2
Sowieso zitten daar hele mooie donkere wallpapers bij dus gewoon even downloaden, echt de moeite waard.

De Dock Icons zijn van de Go Launcher, je kunt de apk van Go Launcher extracten (mooi woord) middels Root Explorer. Je hebt dan een map op je SD kaart dat heet EXTRACTED en daarin staat GO LAUNCHER, daarin zitten wat folders, je moet de DRAWABLE HPDI folder hebben, daar zitten ze in, er zitten bijna 300 files in die folder, je moet even naar SHORTCUT_PHONE_0.0 scrollen (was even zoeken), in die serie zitten deze icons.

De modded zwarte tweetdeck heb ik gevonden op internet, voor als je zelf niet wil zoeken hier de download link, daar het een gemodificeerd gratis app is denk ik wel dat ik hem hier mag plaatsen:
http://www.filesonic.com/file/62684627/TweetDark.zip
(ik heb voor het installeren wel eerst het origineel verwijderd van mijn telefoon)

Ook de market heb ik trouwens nu in het zwart, deze staat ergens op xda, het bestand heet BM.zip en kan middels xrecovery op je telefoon gezet worden. Hetzelfde geld voor de roms voor degenen die de x10 ook hebben. FREE X10 beta 2 is een 2.2. rom die vrij stabiel is, benchmark van over de 1250 nu op mijn x10 en hij gaat als de brandweer. Vandaag komt Xperiax10user met een nieuw theme voor deze rom als het goed is, deze jongen is grafisch aardig onderlegd want met beta1 van deze rom had hij een dark theme dat er gewoonweg strak uitzag. Enige probleem is dat wanneer ik iets via Dolphin Browser download de telefoon stopt met allerlei processen en hij overnieuw opstart...deze bug ga ik zo maar even melden op xda....

Extended controls background staat er ook heel gaaf bij, deze kun je met extend controls by het tapje Themes kiezen als je op GET MORE BACKGROUNDS of zoiets klikt. Doordat ik 8 rows heb geselecteerd in ADW is deze nou ook wat mooier van formaat, standaard vind ik hem namelijk veel te groot voor op mijn homescreen.

En zo ben je dus een hele zaterdagavond een keer bezig...nou ja, bespaarde me weer een X-aantal euro's door een keer thuis te blijven :P

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 360481 op 23-01-2011 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-05 12:58
Ik heb nu 1 week de Desire HD. Ben er tot nu toe erg tevreden mee.
Mijn homescreen is nog vrij standaard maar veranderd dagelijks. Op dit moment ziet hij er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/286thg0.png
Mijn OS is 2.3 - CyanogenMod-7
Daarnaast de ADW Launcher met het Black Glass theme
De widgets zijn Palmary Weather Pro en SiMi Clock
Mijn wallpaper komt uit de Flikie Wallpapers HD app

[ Voor 5% gewijzigd door Ateq op 23-01-2011 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384411

Anoniem: 360481 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 10:49:
[...]

Sowieso zitten daar hele mooie donkere wallpapers bij dus gewoon even downloaden, echt de moeite waard.
Wallpaper Nol77 voor mensen die geen zin hebben om een app te installeren met ads :)

[ Voor 236% gewijzigd door Anoniem: 384411 op 23-01-2011 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/ouy2pj.jpg
Toetsel: HTC Desire
Rom: MIUI-Au 1.1.14 R2
Theme: Elite Pro HD

Wallpaper en lockscreen achtergrond zijn standaardplaatjes, die meegeleverd worden met MIUI.
Gebruikte widgets:
-Fancy Widget (klok & weer)
-Daily Quotes 4 U
-Jorte (agenda)
-Beltegoed Vermilion (Vodafone beltegoed app)

Het is niet zo'n kunstwerk als wat sommigen van hun homescreen maken, maar het werkt als een trein! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-05 17:39
Mooie app die van Beltegoed Vermilion, heb je hem betaald of op een andere manier verkregen? ik heb namelijk geen credit card.

Mooie home screens. Zal eens mijne binnenkort posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabbah
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-05 09:14
Samsung Galaxy S - Android v2.2.1

Middelste scherm:
- Analog clock collection
- Minimalistic text widget
- SwitchPro widget
Afbeeldingslocatie: http://img257.imageshack.us/img257/7070/screen1au.png

Linker scherm:
- Pure calendar widgets
- 4 Simi folder widgets naar spellen, internet tools, multimedia tools en overige tools. Icons komen van XDA af. URL zou ik niet meer weten
- SwitchPro widget
Afbeeldingslocatie: http://img508.imageshack.us/img508/1907/screen2iz.png

Rechter scherm:
- Beautiful weather, Tick theme
- Scrollable news widget
Afbeeldingslocatie: http://img831.imageshack.us/img831/508/screen3u.png

Algemeen;
- Background komt van Zedge: Lonely Tree
- Dock en dock icons komen van XDA (minilmalistic text)
- Launcher Pro v0.8.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
Anoniem: 387430 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 13:53:
[...]

Zou ik de icons mogen zien er echt super mooi uit!
Ik heb de icons zelf ook weer van een ander forum weggehaald: http://androidforums.com/...ndroid-phone-7-theme.html

Daar vind je er nog veel meer dan ik gebruikt heb! Sommige heb ik zelf even wat kleiner gemaakt. Bijvoorbeeld van een 3x1 naar een 2x1 of van een 2x2 naar een 2x1

[ Voor 9% gewijzigd door nathalia op 24-01-2011 10:00 ]

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 23:01
ADW Launcher EX heeft nu ook overlappende widgets support trouwens. Geen noodzaak meer dus om LP te gebruiken om bepaalde leuke effecten te bereiken. En ja, de één vindt LP beter, de ander ADW. Let's move on :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Brad Pitt schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:20:
ADW Launcher EX heeft nu ook overlappende widgets support trouwens. Geen noodzaak meer dus om LP te gebruiken om bepaalde leuke effecten te bereiken. En ja, de één vindt LP beter, de ander ADW. Let's move on :)
Ik zeg: Ze doen ongeveer hetzelfde, launcherpro doet het met wat minder geheugengebruik, ADW doet het met net wat meer features. Het is net waar je behoefte aan hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsthee92
  • Laatst online: 15-10-2023
Afbeeldingslocatie: http://ijsthee.me/stuff/android.jpg
HTC Legend (Android 2.3, Cyanogenmod nightly build #12)
Wallpaper

Links het lockscreen (WidgetLocker)
Te zien
Beautiful Widgets
mClock
OneSeven

Rechts mijn homescreen
1 homescreen zonder poespas of widgets.
Draai LauncherPro, en links van de telefoon button zit de message app met een transparant icoon, en rechts van de browser zit twitter.

Oh en batterijstatus wordt aangeduid door Batteryminder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Kwam net deze tegen: http://www.appbrain.com/a...wall/com.oslwp.typography
Ziet er wel leuk uit, misschien eens mee gaan spelen :)

Edit: Leuke applicatie als je tijd teveel hebt, in plaats van widgets is het een live wallpaper waardoor je heel flexibel bent met het verplaatsen van de iconen. Ook kan alles opschuiven als je van homescreen wisselt.
Alleen het instellen verloopt niet echt soepel.

[ Voor 48% gewijzigd door Tsurany op 24-01-2011 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
ZodiacNL schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 20:12:
In de link die de poster hier heeft aangegeven staat ook extra informatie. Kijk maar eens. In de link die ik geef heeft iemand ook nog een pack gemaakt van zijn icons. Scheelt je misschien wat tijd voor de basis. *klik*

[ Voor 33% gewijzigd door serhat op 24-01-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-04 08:48

ZodiacNL

Crazy Cow Squad

Om dat toe te passen, moet je telefoon dan geroot zijn/een custom ROM hebben?

Crazy Cow Squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Nee hoeft niet, je moet gewoon een launcher zoals LauncherPro hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
I-Heine-I schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:40:
[...]

Ik zeg: Ze doen ongeveer hetzelfde, launcherpro doet het met wat minder geheugengebruik, ADW doet het met net wat meer features. Het is net waar je behoefte aan hebt ;)
Ik weet niet hoe het met ADW EX zit, waarschijnlijk eens tuk beter (zou moeten iig), maar ik vind ADW launcher wel wat trager met het scrollen en de applauncher dan LP, en ik heb beide voldoende gebruikt om dat te mogen zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 376449

Anoniem: 360481 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 10:49:
[...]

De Dock Icons zijn van de Go Launcher, je kunt de apk van Go Launcher extracten (mooi woord) middels Root Explorer. Je hebt dan een map op je SD kaart dat heet EXTRACTED en daarin staat GO LAUNCHER, daarin zitten wat folders, je moet de DRAWABLE HPDI folder hebben, daar zitten ze in, er zitten bijna 300 files in die folder, je moet even naar SHORTCUT_PHONE_0.0 scrollen (was even zoeken), in die serie zitten deze icons.

De modded zwarte tweetdeck heb ik gevonden op internet, voor als je zelf niet wil zoeken hier de download link, daar het een gemodificeerd gratis app is denk ik wel dat ik hem hier mag plaatsen:
http://www.filesonic.com/file/62684627/TweetDark.zip
(ik heb voor het installeren wel eerst het origineel verwijderd van mijn telefoon)

Ook de market heb ik trouwens nu in het zwart, deze staat ergens op xda, het bestand heet BM.zip en kan middels xrecovery op je telefoon gezet worden. Hetzelfde geld voor de roms voor degenen die de x10 ook hebben. FREE X10 beta 2 is een 2.2. rom die vrij stabiel is, benchmark van over de 1250 nu op mijn x10 en hij gaat als de brandweer. Vandaag komt Xperiax10user met een nieuw theme voor deze rom als het goed is, deze jongen is grafisch aardig onderlegd want met beta1 van deze rom had hij een dark theme dat er gewoonweg strak uitzag. Enige probleem is dat wanneer ik iets via Dolphin Browser download de telefoon stopt met allerlei processen en hij overnieuw opstart...deze bug ga ik zo maar even melden op xda....

Extended controls background staat er ook heel gaaf bij, deze kun je met extend controls by het tapje Themes kiezen als je op GET MORE BACKGROUNDS of zoiets klikt. Doordat ik 8 rows heb geselecteerd in ADW is deze nou ook wat mooier van formaat, standaard vind ik hem namelijk veel te groot voor op mijn homescreen.

En zo ben je dus een hele zaterdagavond een keer bezig...nou ja, bespaarde me weer een X-aantal euro's door een keer thuis te blijven :P
die app met die batterij en die meters, welke app is dat?
edit: system info dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adwtje
  • Laatst online: 29-03-2023
Ik ben op zoek naar een widget waarmee je net zoals met Minimalistic text, tekst(en) op je homescreen kunt plaatsen, maar dan wel zelf gecreëerde teksten.
Het enige wat er op lijkt dat ik heb kunnen vinden is `Text widget` (http://www.appbrain.com/app/text-widget/com.tText). Maar deze kan geen verticale teksten plaatsen..

Iemand met een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301713

Met Photoshop een minimalistische theme gemaakt, zou zoiets wel op m'n SGS willen.

Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/6294/androidhomescreen.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221425

adwtje schreef op maandag 24 januari 2011 @ 19:09:
Ik ben op zoek naar een widget waarmee je net zoals met Minimalistic text, tekst(en) op je homescreen kunt plaatsen, maar dan wel zelf gecreëerde teksten.
Het enige wat er op lijkt dat ik heb kunnen vinden is `Text widget` (http://www.appbrain.com/app/text-widget/com.tText). Maar deze kan geen verticale teksten plaatsen..

Iemand met een tip?
Met minimalistic text gewoon! Je kan behalve de 'voorgeprogrameerde widgets' zelf widgets maken ej ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 30-05 21:40

Metian

Snert is vies

adwtje schreef op maandag 24 januari 2011 @ 19:09:

Iemand met een tip?
Als je bij lay-out kiest voor "Aangepast.." dan komt de tweede vlak daar onder beschikbaar. En daar is het mogelijk om ook teksten toe te voegen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adwtje
Anoniem: 221425 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 19:46:
[...]

Met minimalistic text gewoon! Je kan behalve de 'voorgeprogrameerde widgets' zelf widgets maken ej ;)
Dus toch.. maar ben er nog niet achter hoe! Heb al wel een tijd zitten prutsen met `aangepaste lay-out` Maar kan (voor zover ik het zie) alleen die `standaard` sjablonen van batterij, klok, weer e.d. invoegen. Hoe doe ik dat dan?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 30-05 21:40

Metian

Snert is vies

Probeer is onder Misc > Static Text. ;)

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adwtje
Ja het is gelukt! Static text did the trick;)
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314211

Na een tijdje op verschillende fora te hebben rondgekeken (onder andere hier) zag ik een mooie icon set. Alleen had ik het idee dat die wat mooier konden dus ben ik aan het shoppen gegaan.

Persoonlijk vind ik ze erg leuk, ben van plan er meer te maken. Iemand nog iconen van bepaalde apps nodig? Zal ik het een en ander erbij voegen.

voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/6670/testwt.jpg

download deze 6 icons:
http://www.2shared.com/file/JsBf_aGp/icons_test.html

*EDIT*
na nog even bezig te zijn geweest met veel gebruikte applicaties van mijzelf:
Afbeeldingslocatie: http://img208.imageshack.us/img208/5748/test2ts.jpg

Template:
http://www.2shared.com/photo/9w8zjjfs/Tube_II_Overlay.html

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 314211 op 25-01-2011 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
Die zien er mooi uit! Volgens mij is het inmiddels redelijk makkelijk er meer te maken. Alleen de plaatjes zoeken die er achter moeten zal wel lastig zijn.
Ik denk dat het op mijn telefoon wat cleaner wordt, maar dit ziet er goed uit! Misschien is dit toch wel wat maar dan moet ik ze wel zwart wit gaan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Camiel schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:32:
Die zien er mooi uit! Volgens mij is het inmiddels redelijk makkelijk er meer te maken. Alleen de plaatjes zoeken die er achter moeten zal wel lastig zijn.
Ik denk dat het op mijn telefoon wat cleaner wordt, maar dit ziet er goed uit! Misschien is dit toch wel wat maar dan moet ik ze wel zwart wit gaan maken :)
Ja is allemaal gewoon even zoeken en net kijken wat voor kleur je mooi vind. Als je requests hebt, gewoon vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
Alleen een request voor de template :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 11:34
Camiel schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:32:
Misschien niet erg origineel, maar iTunes App Artwork Extractor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Afbeeldingslocatie: http://www.klappe.nu/GoT/Tablet/wwe10/unboxxing/thumbnails/IMG_7406.JPG Afbeeldingslocatie: http://www.klappe.nu/GoT/Tablet/wwe10/unboxxing/thumbnails/IMG_7408.JPG

Toestel: WOWpad (Flytouch 2)
OS Versie: Debian 2.1.1683 met LauncherPro
Widgets: Fancy Widgets, Temp+CPUv2
Wallpaper: http://www.gotowallpapers...apers/2010/1208/5994.html

Nog zwaar in opbouw, ik ben Cookies Home Tab Editor op WM65 gewend en dan is dat Snap-to-Grid erg irritant :( Kom ook nogal eens een widget tegen die niet doet wat ik wil vanwege de resolutie (1024 x 768). Maar goed, blijven prutsen :D

[ Voor 19% gewijzigd door Righteye op 25-01-2011 20:35 ]

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
Lol draait ie nou op -1Mhz? :P
Wel strak gedaan overigens, maar hoe doe je launcherpro op debian dan?
ben ik wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
AktiveHate schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:03:
Lol draait ie nou op -1Mhz? :P
Wel strak gedaan overigens, maar hoe doe je launcherpro op debian dan?
ben ik wel benieuwd naar.
Hardcore underclocken jweet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135373

Anoniem: 301713 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 19:12:
Met Photoshop een minimalistische theme gemaakt, zou zoiets wel op m'n SGS willen.

[afbeelding]
Is zeker niet onmogelijk. Er zijn zat apps waarbij je die tekst als afbeelding kunt gebruiken voor je snelkoppelingen (waarschijnlijk wel even omzetten in .PNG-tjes). Alleen gebruik ik ze niet dus ik kan je even geen naam geven :')

Die dock-icons zijn gemakkelijk in te stellen bij ADW/LauncherPro oid, net als het dock zelf.

Thema lijkt erg op een thema van ClassicalGas:
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/_34k9x55Y7XQ/TM4xPtIVm2I/AAAAAAAAAJw/WcXPBDBDy1s/s1600/barwhite.png
Je moet voor het veranderen van het thema alleen je toestel wel geroot hebben.

Zo kom je een heel eind denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsurany schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:23:
[...]

Hardcore underclocken jweet :+
Scheelt batterij :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakkenjongen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-05 20:00
Met een kloksnelheid van -1 laadt hij zichzelf op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Anoniem: 135373 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:32:
[...]

Is zeker niet onmogelijk. Er zijn zat apps waarbij je die tekst als afbeelding kunt gebruiken voor je snelkoppelingen (waarschijnlijk wel even omzetten in .PNG-tjes). Alleen gebruik ik ze niet dus ik kan je even geen naam geven :')

Die dock-icons zijn gemakkelijk in te stellen bij ADW/LauncherPro oid, net als het dock zelf.

[afbeelding]

Inderdaad, alles behalve de notification bar is eenvoudig te maken, notification bar zelf wordt lastiger omdat hij zo klein is. De stijl moet wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301713

Anoniem: 135373 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:32:
[...]

[afbeelding]

Bedankt voor die link, heb trouwens met Desktop Visualizer PNG's gemaakt van die tekst. Maar je hebt dan alleen vaste groottes en dan kan je dus maar 4 teksten onder elkaar zetten en er zitten grote ruimtes tussen elke tekst. Ook weet ik niet de precieze grootte in pixels van elk 1x1 vakje, misschien kan iemand me dat vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Dan moet je LauncherPro Plus gebruiken om widgets te resizen. Of ADW Launcher, die kan dat volgens mij ondertussen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-05 09:55
Anoniem: 314211 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:21:
Na een tijdje op verschillende fora te hebben rondgekeken (onder andere hier) zag ik een mooie icon set. Alleen had ik het idee dat die wat mooier konden dus ben ik aan het shoppen gegaan.

Persoonlijk vind ik ze erg leuk, ben van plan er meer te maken. Iemand nog iconen van bepaalde apps nodig? Zal ik het een en ander erbij voegen.

voorbeeld:
[afbeelding]

download deze 6 icons:

*EDIT*
[afbeelding]

Template:
Supermooie icons. Deze zou ik graag willen gebruiken. Ik heb onderstaande mappen. Lukt het om daar iets moois te maken per thema? Of hoe kan ik je bereiken?

Mijn mappen waar ik nog mooie Icons voor zoek zijn:
- Nieuws
- Communicatie
- Movie
- Food
- Reizen
- Navigatie
- Voetbal
- Fun
- Camera (had je al)
- Games
- Muziek (had je al)
- Overige

Binnen die mappen heb ik apps geplaats.
Ben benieuwd :) Zou tof zjn als je iets kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301713 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:42:
[...]

Bedankt voor die link, heb trouwens met Desktop Visualizer PNG's gemaakt van die tekst. Maar je hebt dan alleen vaste groottes en dan kan je dus maar 4 teksten onder elkaar zetten en er zitten grote ruimtes tussen elke tekst. Ook weet ik niet de precieze grootte in pixels van elk 1x1 vakje, misschien kan iemand me dat vertellen?
In LauncherPro (weet niet of ADW dit ook doet) kan je instellen hoeveel rijen en kolommen je wil. Dus je kan bijvoorbeeld ook een 10x8 grid instellen als je wil. Dan zal de ruimte tussen de woorden ook automatisch kleiner worden ;)

Pixels per 1x1 weet ik niet zeker, ik heb zowel 84x84 als 72x72 gelezen. Misschien kan iemand anders hier uitsluitsel over geven :)

Edit: Gevonden :)
ldpi (120 DPI) = 72 * (120 / 160) == 54 x 54 pixels
mdpi (160 DPI) = 72 * (160 / 160) == 72 x 72 pixels
hdpi (240 DPI) = 72 * (240 / 160) == 108 x 108 pixels

Het hele antwoord staat hier.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 135373 op 26-01-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Anoniem: 314211 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:21:

voorbeeld:
[afbeelding]

download deze 6 icons:

*EDIT*
[afbeelding]

Template:
Supervet! Kan je er misschien nog 3 maken? 1tje met het facebook logo, 1tje met het twitter logo en 1tje met het autoblog logo? :o

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393834

Vraag, ben een redelijke leek in de zaken die hier besproken worden. Maar wil me homescreen ook aanpassen.
Me toestel: HTC Desire en draai op LauncherPro.

Nu heb ik de wallpaper van dit topci afgehaald en geprobeerd op me tel te zetten. Dit moet normaal geen probleem zijn en heb dit ook vaker gedaan. Nu gebeurd het volgende:
klik de wallpaper aan --> set as --> achtergrond --> Helaas! De applicatie Galerij (proces com.htc.album) is onverwachts gestopt. Probeer op nieuw.

Dit gebeurd bij elke wallpaper die ik nu uit me eigen download map wil halen. Wallpapers van HTC zelf veranderd hij namelijk wel.

Ook als ik via lang inhouden van me homescreen in het menu kom en dan naar achtergronden ga pakt hij de wallpaper niet. Dan kan ik hem instelllen en zegt die: De foto is ingesteld als achtergrond, maar er veranderd niks.

Iemand dit probleem ook gehad en kan iemand me hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Een reboot al gedaan? En vanuit de galerij zelf de wallpaper als achtergrond instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na de vraag om nog wat iconen te maken:
Afbeeldingslocatie: http://img510.imageshack.us/img510/4655/voorbeelds.jpg

download alles tot nu toe:
http://www.2shared.com/file/iJlGiS2b/voortgang.html

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 314211 op 26-01-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393834

Het lag waarschijnlijk aan de gallerij. Heb namelijk een nieuwe gallerij gedownload uit de market en hij pakt hem nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Zit daar alles in? Want dan dump ik hem even in de TS. Ik vind allerlei icon packs erin verwerken teveel tijd maar voor GoT user content maak ik natuurlijk graag een uitzondering.
Bij een update moet je dan wel telkens een nieuw linkje verstrekken vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Super _/-\o_

Zou je dat rijtje wat je eerder gemaakt had ook nog online kunnen zetten? (waar nu.nl en gmail onder andere instaan) Anders knip ik ze zelf wel even in stukjes :)

Edit: ik zag dat ik weer te snel was. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door M3rcury op 26-01-2011 15:05 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004

lasharor

7 december 2004

Van dit:
lasharor schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:32:
[afbeelding]

HTC Wildfire Wildpuzzlerom

Bovenaan: Switchpro
Daaronder: dClock

Launcher is Launcherpro en wallpaper staat hier: http://interfacelift.com/...laying_with_sunlight.html
Geupdate naar dit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zpzkY.png
HTC HD2 met MIUI rom, verder gewoon alles standaard. Rechts staan alle apps links heb ik een kalender.

Moet eerlijk toegeven dat dit echt veel beter uitziet dan de HTC Wildfire. Alles is lekker eeum scherp :P
Pagina: 1 ... 4 ... 46 Laatste

Let op:
Gaarne de volgende dingen opnemen wanneer je hier een homescreen post:

- Je toestel (HTC OneX, Samsung Galaxy etc...)
- OS versie (4.0, 4.1, etc...)
- De widgets die je gebruikt, plus eventueel een downloadlink.
- Als je een launcher gebruikt, zoals bijvoorbeeld Apex, Trebuchet, LauncherPro of Nova, meld dit dan ook even.
- Je wallpaper, ook met een downloadlink, indien mogelijk.
- <b>Dit topic is dus niet bedoeld voor codes oid</b>

Dit voorkomt een hoop onnodige posts met verzoeken om wallpapers en dergelijke.