Sleehond schreef op zondag 23 januari 2011 @ 09:14:
Nol77, ziet er echt heel goed uit.
Heb je wellicht de wallpaper voor mij (ons)?
En nog een vraag: heb je wellicht de dock met die icoontjes ook?
Het bevalt me heel erg hoe jouw design eruit ziet :-)
Dank je, ik ben er ook wel blij mee
De wallpaper is van een gratis applicatie van de Market:
HD RARE BLACK WALLPAPERS VOL2
Sowieso zitten daar hele mooie donkere wallpapers bij dus gewoon even downloaden, echt de moeite waard.
De Dock Icons zijn van de Go Launcher, je kunt de apk van Go Launcher extracten (mooi woord) middels Root Explorer. Je hebt dan een map op je SD kaart dat heet EXTRACTED en daarin staat GO LAUNCHER, daarin zitten wat folders, je moet de DRAWABLE HPDI folder hebben, daar zitten ze in, er zitten bijna 300 files in die folder, je moet even naar SHORTCUT_PHONE_0.0 scrollen (was even zoeken), in die serie zitten deze icons.
De modded zwarte tweetdeck heb ik gevonden op internet, voor als je zelf niet wil zoeken hier de download link, daar het een gemodificeerd gratis app is denk ik wel dat ik hem hier mag plaatsen:
http://www.filesonic.com/file/62684627/TweetDark.zip
(ik heb voor het installeren wel eerst het origineel verwijderd van mijn telefoon)
Ook de market heb ik trouwens nu in het zwart, deze staat ergens op xda, het bestand heet BM.zip en kan middels xrecovery op je telefoon gezet worden. Hetzelfde geld voor de roms voor degenen die de x10 ook hebben. FREE X10 beta 2 is een 2.2. rom die vrij stabiel is, benchmark van over de 1250 nu op mijn x10 en hij gaat als de brandweer. Vandaag komt Xperiax10user met een nieuw theme voor deze rom als het goed is, deze jongen is grafisch aardig onderlegd want met beta1 van deze rom had hij een dark theme dat er gewoonweg strak uitzag. Enige probleem is dat wanneer ik iets via Dolphin Browser download de telefoon stopt met allerlei processen en hij overnieuw opstart...deze bug ga ik zo maar even melden op xda....
Extended controls background staat er ook heel gaaf bij, deze kun je met extend controls by het tapje Themes kiezen als je op GET MORE BACKGROUNDS of zoiets klikt. Doordat ik 8 rows heb geselecteerd in ADW is deze nou ook wat mooier van formaat, standaard vind ik hem namelijk veel te groot voor op mijn homescreen.
En zo ben je dus een hele zaterdagavond een keer bezig...nou ja, bespaarde me weer een X-aantal euro's door een keer thuis te blijven
[
Voor 12% gewijzigd door
Anoniem: 360481 op 23-01-2011 10:54
]