Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
That's true, niet aan gedacht =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er bestaat een Google Maps live wallpaper, dat doet ongeveer wat je wil, maar natuurlijk niet met zo'n lijntje en iets verder ingezoomd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Ja alleen vind ik die erg irritant en lelijk, zeker doordat hij onnauwkeurig is zonder GPS. Daarom zou dit juist zo mooi zijn, telefoon hoeft niet constant te checken en ook niet constant een nieuwe wallpaper aan te maken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:00
Ik lees al enige tijd met veel aandacht en soms ook de nodige (positieve) verbazing. Geweldig wat mensen allemaal weten te bewerkstelligen met hun homescreen.

Zelf ben ik ook maar eens aan het "freubelen" geslagen en hieronder het resultaat.

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2qnd0s1.jpg

Toestel: HTC HD2
ROM: Hyperdroid GBX - v12
Launcher: ADW
Gebruikte tools/widgets om tot homescreen te komen:
- Animated Widget
- Minimalistic Text
- Phono
- Circle Battery Widget
- Calendr
- Widgetsoid
- Icoontjes van dock en apps bewerkt met SimpleText

[ Voor 17% gewijzigd door Delirius op 23-06-2011 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Update van mijn Galaxy S2 (stock 2.3.3 firmware)

Lockscreen:
- Widgetlocker
- Missed it! widget
Afbeeldingslocatie: http://i130.photobucket.com/albums/p267/capactus/SC20110623-114548.jpg

Default homescreen:
- Custom Clock Widget
- Beautiful Widgets
Afbeeldingslocatie: http://i130.photobucket.com/albums/p267/capactus/SC20110623-114553.jpg

Links:
- LauncherPro met signals23 theme
Afbeeldingslocatie: http://i130.photobucket.com/albums/p267/capactus/SC20110623-114558.jpg

Rechts:
Afbeeldingslocatie: http://i130.photobucket.com/albums/p267/capactus/SC20110623-114603.jpg

Het blijft een eeuwige zoektocht naar de perfecte wallpaper. Deze voldoet momenteel.

Link naar de wallpaper: http://i130.photobucket.c...eb885bdce7c78c7130b48.jpg

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:30
Iemand enig idee hoe je dit voor elkaar krijgt?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9NiHisIt2toYmYAFM26p2eMO/full.jpg

Daarmee bedoel ik, dat hij de application launcher niet in volledig(nieuw) scherm laat zien maar transparant op het bureaublad.
Bij mij opent namelijk een nieuw venster met een zwarte achtergrond zeg maar. Dit wil ik dus veranderen.
Ik draai Launcher Pro Plus v.0.8.6

THNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:25

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hey ik vond die iPhone theme wel leuk. Als ik een iPhone wou had ik er wel een gekocht, maar gewoon om te zien dat het kan. Is er een goeie iPhone theme beschikbaar voor CM7 (MDPI) ? Ik heb al wat gegoogled en door themes gebladerd op XDA maar nog niets tegengekomen :/

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:07:
Hey ik vond die iPhone theme wel leuk. Als ik een iPhone wou had ik er wel een gekocht, maar gewoon om te zien dat het kan. Is er een goeie iPhone theme beschikbaar voor CM7 (MDPI) ? Ik heb al wat gegoogled en door themes gebladerd op XDA maar nog niets tegengekomen :/
Dankje!

Ik denk niet dat er een echt iPhone theme is voor CM7. Aangezien MIUI al een beetje iPhone stijl is, is het logisch om er een iPhone theme bij te maken. Wat je kan doen is een populaire launcher downloaden die themes supporten, zoals ADW Launcher Ex of Go Launcher Ex. Bij een van die kan je dan een iPhone theme downloaden. Volgens mij heeft ADW de meeste themes en je kan daarmee ook meer customizen, dus als je een iPhone wilt namaken zou ik voor ADW gaan.

Daarnaast kan je nog Widgetlocker downloaden om het lockscreen na te maken. Er zit een speciaal iPhone theme bij Widgetlocker als het goed is. En er zijn ook genoeg icon packs die iphone icons namaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik draai al bijna een jaar ADW Launcher ex en ben nog maar net overgestapt op Go Launcher Ex. Van widgetlocker wist ik dat er een iPhone slider voor bestond, maar dan blijven natuurlijk de statusbalk androidish (daarom wou ik dus een CM7 theme, en bij zo'n kitchens zit er volgens mij geen iOS status icons bij).

Ik zal eens uitgebreid kijken wat er te vinden is van Go Launcher themes (en desnoods ADW, die heb ik toch nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-10 22:50
Trezzahn schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:57:

[afbeelding]

Daarmee bedoel ik, dat hij de application launcher niet in volledig(nieuw) scherm laat zien maar transparant op het bureaublad.
Bij mij opent namelijk een nieuw venster met een zwarte achtergrond zeg maar. Dit wil ik dus veranderen.

THNX
App drawer icoon ingedrukt houden -> Swipe gesture action -> Show popup -> Recent apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:44

BioHazard

*\o/*

Trezzahn schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:57:

[afbeelding]

THNX
Is inderdaad Recent Apps. Geen doorzichtige drawer dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
Bedankt, jullie beiden! :)

Wel jammer dat dit niet mogelijk is als app-drawer, is it? Mocht deze toch bestaan laat het dan even weten aub.

Echter, wel bedankt voor jullie reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trezzahn schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:03:
Bedankt, jullie beiden! :)

Wel jammer dat dit niet mogelijk is als app-drawer, is it? Mocht deze toch bestaan laat het dan even weten aub.

Echter, wel bedankt voor jullie reacties :)
Die mogelijkheid is er wel. Zelf heb ik via de applicatie Folder Organizer naar keuze een aantal apps geselecteerd, en door op het appdrawer icoontje te klikken word die geopend zoals op de afbeelding waar jij naar verwijst. De kleuren en transparantie van de teksten, rand en achtergrond kun je wijzigen. Ook kun je alle apps laten tonen, al je wil. Een swipe gesture op dat icoontje opent dan de echte appdrawer, maar die gebruik ik erg weinig. Ook ik heb LauncherPro trouwens. Volgens mij kan SimiFolder hetzelfde trouwens, maar dat weet ik niet zeker.

Mijn homescreen staat enkele pagina's terug, het tweede scherm van boven is wat ik bedoel (klik hier), daar kun je zien hoe dat er uit ziet. Je kunt in dat scherm dus zoveel apps zetten als je wil.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroederM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-10 22:24
He mensen,

Ben sinds een weekje bezig met mijn eerste custom rom op mijn HTC hero (nu ELELinux 2.3 erop) alleen viel het me een beetje tegen wat er aan "widgets" bij zit. ben dus nu via dit draadje mijn foon aan het verpersoonlijken.
Alleen graag wat advies.

1: Heb mooie Wallpaper alleen zou ik graag willen dat de balk bovenin (met tijd en bereik enz) ook me "kleurt" met de wallpaper. iemand een idee hoe?
2: Ben nog steeds op zoek naar een (gratis)31 dagen kalander widget, wel beetje fancy zoals de oude die bij de standaard Rom 2.1 zat of die transparant gemaakt kan worden. (ik vind alleen maar die "agenda's" die "onder elkaar staan"
3: Ik ben niet blij met de "contact personen" iemand nog goede app. advies liefste waar ik met "cijfers" -> letters soort snelkeuze heb. (kom niet veel voorbij in dit topic)
4: Zelfde verhaal voor SMS berichten zoek ik andere widget, wil niet die "tekstballonnen" die tegen elkaar praten maar gewoon losse berichten onder elkaar.

Hoop dat ik niet te vaag ben.

Als ik klaar ben zal ik het resultaat posten.

My life is in 2D, How about yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
1: Rom nemen die transparante statusbalk ondersteund
2: Dunno, vind dat zelf niet fijn. LauncherPro heeft er wel een voor zover ik weet.
3, 4: Ik zou dat in het applicatie topic vragen aangezien het echt om apps gaat, grote kans dat je daar meer voorbeelden krijgt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Gebruik Launcher Pro, daarin kun je je noticationbar disablen (dat vind ik zelf makkelijker en dan mijn homeknop als 'geef mijn noticationbar weer' gebruiken) maar dat is persoonlijk omdat ik die bar niet wil zien
2. Pure Messenger, is wel betaald maar krijg je m mooi transparant mee (extra 'theme' voor te downloaden)
3. Go dialer; heel handig (https://market.android.com/details?id=com.jbapps.contact)
4. Handcent SMS; ook heel handig (https://market.android.co...sms&feature=search_result)

Paar euro investeren = de moeite waard voor DEZE dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kizanko
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-03 10:36
Galaxy S 2.3.4 geroot

Go weather widget, pure calendar
Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y162/Kizanko/snapshot2.png

Twitter windows phone 7 skin (launcherpro plus)
Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y162/Kizanko/snapshot1.png

Facebook windows phone 7 skin (launcherpro plus)
Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y162/Kizanko/snapshot.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 Batterijmeters, handig ;)

Ik zou die van die ZDBOX, of is dat niet díe blauwe met getal?, uitschakelen.
Ziet er wat mooier uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 16:06
Drukke timeline..... xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kizanko schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:02:
Galaxy S 2.3.4 geroot

Go weather widget, pure calendar
[afbeelding]

Twitter windows phone 7 skin (launcherpro plus)
[afbeelding]

Facebook windows phone 7 skin (launcherpro plus)
[afbeelding]
Heb het gevonden, het is niet windows phone 7 skin maar Zune :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2011 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BroederM schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:27:
He mensen,

Ben sinds een weekje bezig met mijn eerste custom rom op mijn HTC hero (nu ELELinux 2.3 erop) alleen viel het me een beetje tegen wat er aan "widgets" bij zit. ben dus nu via dit draadje mijn foon aan het verpersoonlijken.
Alleen graag wat advies.

1: Heb mooie Wallpaper alleen zou ik graag willen dat de balk bovenin (met tijd en bereik enz) ook me "kleurt" met de wallpaper. iemand een idee hoe?
2: Ben nog steeds op zoek naar een (gratis)31 dagen kalander widget, wel beetje fancy zoals de oude die bij de standaard Rom 2.1 zat of die transparant gemaakt kan worden. (ik vind alleen maar die "agenda's" die "onder elkaar staan"
3: Ik ben niet blij met de "contact personen" iemand nog goede app. advies liefste waar ik met "cijfers" -> letters soort snelkeuze heb. (kom niet veel voorbij in dit topic)
4: Zelfde verhaal voor SMS berichten zoek ik andere widget, wil niet die "tekstballonnen" die tegen elkaar praten maar gewoon losse berichten onder elkaar.

Hoop dat ik niet te vaag ben.

Als ik klaar ben zal ik het resultaat posten.
1. Als je een Custom ROM hebt kan je een theme downloaden dat de notification bar transparant maakt, of misschien een mod. Je kan ook met verschillende launchers zoals Launcher Pro, ADW of Go Launcher de notification bar weghalen (alleen op homescreen).
2. Kan ik je niet echt mee helpen, want ik gebruik zelf Pure Calender, en volgens mij kost die geld. Daar kan je wel echt heel veel mee qua theming.
3. Go Dialer was hier al eerder genoemd, hele goede keus. Alles van 'Go' is trouwens goed, bv ook Go Launcher Ex. Sowieso zijn Chinezen in alles beter.
4. Go SMS Pro :). Weer van Go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:51

Smarron

The bend

Mijn homescreen van mijn tablet:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DqLk9x5KJXOgC4s9UZ6AM3xn/medium.png

- Asus Transformer
- HoneyComb 3.1
- Folder Organizer (met HC support!)
- Beautiful Widgets (weer)
- Ingebouwde widgets
- Icoontjes van Icon Archive

Verder vrij basic.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch-man
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-11-2022
BillSpaarbank schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:56:
Update van mijn Galaxy S2 (stock 2.3.3 firmware)

Lockscreen:
- Widgetlocker
- Missed it! widget

Default homescreen:
- Custom Clock Widget
- Beautiful Widgets

Links:

Rechts:

Het blijft een eeuwige zoektocht naar de perfecte wallpaper. Deze voldoet momenteel.

Link naar de wallpaper:
Ik vind het een schitterende layout. Ben alleen wel benieuwd naar welke signals23 theme je hebt gebruikt en met name hoe je dat lettertype zo hebt gekregen. Ziet er mooi uit. Wil het graag namaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Grolsch-man schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 17:08:
[...]

Ik vind het een schitterende layout. Ben alleen wel benieuwd naar welke signals23 theme je hebt gebruikt en met name hoe je dat lettertype zo hebt gekregen. Ziet er mooi uit. Wil het graag namaken.
Dank je voor het compliment.

Als font gebruik ik het comfortaa lettertype en de lp skin is signals23-XTG (market)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:05

sapphire

Die-hard pruts0r

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:37:
[...]

Dan denk ik dat je hem in de settings van MissedIt! onder 'Output format' en dan 'Customize' nog niet hebt toegevoegd.

Eerst moet je de app inderdaad toevoegen aan 'Monitored elements'. Als je hem daar vervolgens aanklikt, moet je de volgende gegevens invullen:

Parameter: een zelf te kiezen uniek woord, mag alles zijn
Voorbeeld: whatsapp

Singular: de tekst die wordt weergeven op de widget achter het aantal bij 1 nieuw bericht
Voorbeeld: WhatsApp-bericht

Plural: de tekst die wordt weergegeven op de widget achter het aantal bij meer dan 1 nieuwe berichten
Voorbeeld: WhatsApp-berichten

Vervolgens moet je, wanneer je bovenstaande voorbeeldparameter zou gebruiken, onder 'Output format' en dan 'Customize' het volgende toevoegen:

[whatsapp] [whatsapp_str]

Voor iedere app die je op de widget wilt zien, dient er dus zo'n invoer te staan. bij mij staat er dus bijvoorbeeld:

[calls] [calls_str][nl] [msgs] [msgs_str][nl] [whatsapp] [whatsapp_str][nl] [gmail] [gmail_str]

Deze output-regel zal het volgende resultaat geven:

[afbeelding]

[nl] staat voor new line, dus dat is in feite een enter in de widget. 'whatsapp' is dus de parameter die ik WhatsApp heb meegegeven. Let op: spaties die in mijn regel staan, worden in de widget ook getoond. Die heb ik gebruikt om de uitlijning netjes te krijgen.
Naar aanleiding van je post deze widget ook gaan gebruiken. Krijg alles netjes in de widget zoals ik wil alleen geeft de widget geen meldingen :? Telefoontjes en sms wel maar mail, whatsapp en tweets doet hij gewoon niet. Er blijft 0 staan al heb ik tig berichten.

Enige wat ik kan bedenken is dat widgetlocker dwarsligt op vage wijze :?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Laatst online: 10-10 14:01
Je moet bij Instellingen > Toegankelijkheid de opties 'Toegankelijkheid' en 'Missed it!' aanzetten. Dan zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

idd it does !

Had er helemaal niet aan gedacht maar hij is weer uit gegaan door mysterieuze reden. Nouja iig hartstikke bedankt !

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:33
Smarron schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 22:14:

[afbeelding]

- Asus Transformer
- HoneyComb 3.1
- Ingebouwde widgets

Verder vrij basic.
Weet jij of je een andere launcher kan instaleren op een honeycomb tablet (iconia tab) , want dan kan ik mn homescreen nog beter maken en dan hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik zou zeggen probeer het uit ;)
Kijk of je bv Launcherpro in de market kan vinden en zo ja download hem en probeer het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Kan volgens mij wel, maar ik ken geen goede launchers die bedoeld zijn voor HC. LauncherPro draai ik op mijn telefoon, maar die wil ik voorlopig niet op m'n tablet hebben. Teveel gebaseerd op telefoon. Maar hij moet volgens mij wel gewoon werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
Dat zou heel goed kunnen, ik heb geen tablet en momenteel ook nog geen android op mijn eeepc ( wel de bedoeling)
Maja het is het proberen waard, al vind ik de standaard HC launcher al erg mooi en zou deze volgens mij in 3.2 ondersteuning moeten krijgen voor het vergroten/verkleinen van widgets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
ik wacht sowieso eerst even 3.1 af voordat ik wat probeer. heb al heel erg veel widgets draaien alleen werken sommige dingen niet heel erg lekker met aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een poging gewaagd:

HTC Sensation
Android 2.3.3 / Sense 3.0 (Geen rom)

Lockscreen wall
Home wall

Lockscreen
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5308/5870546032_b56052a7a7_z.jpg
- Minimalistic text

Homescreen
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6035/5869987985_a4dc22bbf8_z.jpg
- Minimalistic text
- Dock "icons" zijn homemade

1 Naar rechts
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3050/5869988333_e252d8fdca_z.jpg
- Desktop visualizer
- SimiFolder
- Icons wederom zelf gefabriceerd

2 Naar rechts
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6034/5870596992_5a0966c001_z.jpg
- Pure Calendar (Er is niet toevallig de mogelijkheid om de agenda aan de rechterkant van het scherm uit te lijnen?)

1 Naar links
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5119/5870547526_5e1e210b91_z.jpg
- Switchpro
- Rain Detector (van Runar)

De kleuren van de regendetector passen niet echt lekker bij het thema, maar ik betwijfel of er skins zijn die dat wel doen, dus voorlopig doe ik het even hiermee. En de kans is groot dat ik volgende week weer opnieuw ga rommelen met de opmaak :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AktiveHate schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 21:00:
Dat zou heel goed kunnen, ik heb geen tablet en momenteel ook nog geen android op mijn eeepc ( wel de bedoeling)
Maja het is het proberen waard, al vind ik de standaard HC launcher al erg mooi en zou deze volgens mij in 3.2 ondersteuning moeten krijgen voor het vergroten/verkleinen van widgets :)
Volgens de changelog van 3.1, zitten resizeable widgets daar al in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 22:24:
[...]

Volgens de changelog van 3.1, zitten resizeable widgets daar al in.
Werkt maar heel sporadisch helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Laatst online: 06-10 23:03

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 22:04:
Weer een poging gewaagd:

HTC Sensation
Android 2.3.3 / Sense 3.0 (Geen rom)

Lockscreen wall
Home wall

Lockscreen
[afbeelding]
- Minimalistic text

Homescreen
[afbeelding]
- Minimalistic text
- Dock "icons" zijn homemade

1 Naar rechts
[afbeelding]
- Desktop visualizer
- SimiFolder
- Icons wederom zelf gefabriceerd

2 Naar rechts
[afbeelding]
- Pure Calendar (Er is niet toevallig de mogelijkheid om de agenda aan de rechterkant van het scherm uit te lijnen?)

1 Naar links
[afbeelding]
- Switchpro
- Rain Detector (van Runar)

De kleuren van de regendetector passen niet echt lekker bij het thema, maar ik betwijfel of er skins zijn die dat wel doen, dus voorlopig doe ik het even hiermee. En de kans is groot dat ik volgende week weer opnieuw ga rommelen met de opmaak :Y).
Wat zijn de lettertypes die je gebruikt?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folg
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11-2021
mr.DJ95 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 20:22:
[...]

Weet jij of je een andere launcher kan instaleren op een honeycomb tablet (iconia tab) , want dan kan ik mn homescreen nog beter maken en dan hier posten.
Ik maak op m'n Desire gebruik van VTL Launcher. Dit omdat ik een launcher zocht waarbij ik een dock aan de zijkant kon hebben ipv de onderkant. Hij is gebaseerd op ADW en speciaal gemaakt voor tablets. Hij kost 2 euro in de market maar zelf gebruik ik nog een bèta die op het XDA forum stond. Degelijke launcher met behoorlijk wat opties, ik heb geen creditcard maar anders had ik allang de stable release gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos_Dwarf
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-12-2023
Kan iemand mij vertellen welke clockwidget dit is?
Afbeeldingslocatie: http://i55.photobucket.com/albums/g123/ElizaPewz/snap20110225_043046-1.png
Afbeeldingslocatie: http://i55.photobucket.com/albums/g123/ElizaPewz/snap20110225_043004-1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10 15:52
BabyXL schreef op zondag 26 juni 2011 @ 01:05:
Dat lijkt mij deze.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

Pierre

Van nature lui!

Om een ander lettertype te gebruiken moet je DHD geroot zijn of is dat niet nodig

[ Voor 3% gewijzigd door Pierre op 26-06-2011 10:58 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10 15:52
Pierre61 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 10:58:
Om een ander lettertype te gebruiken moet je DHD geroot zijn of is dat niet nodig
Bij bepaalde apps kan je een font zelf selecteren, om system fonts te veranderen moet je rooted zijn ja.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Smarron schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 22:14:

[afbeelding]

- Asus Transformer
- HoneyComb 3.1
- Ingebouwde widgets

Verder vrij basic.
Ik ben totaal niet jaloers op je honeycomb :'(

Sent from my Samsung Galaxy Tab P1000

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien hoe je het lettertype van de Pure Calendar Widget kan wijzigen? Ik gebruik nu het lettertype SeguiSB, maar Pure Calendar Widget neemt dit niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kan dat niet :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Chaos_Dwarf schreef op zondag 26 juni 2011 @ 10:42:
Kan iemand mij vertellen welke clockwidget dit is?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik neem aan dat het gewoon Minimalist Text is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos_Dwarf
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-12-2023
Sagaris schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:55:
[...]

Ik neem aan dat het gewoon Minimalist Text is?
Misschien heel dom maar ik heb 'm gedownload en krijg m niet op de manier zoasl in die screen :(

edit: nvm heb de settings door :)

[ Voor 6% gewijzigd door Chaos_Dwarf op 26-06-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BabyXL schreef op zondag 26 juni 2011 @ 01:05:
[...]

Bellerose lettertype voor de homescreens en Neuropol X heb ik gebruikt voor het lockscreen. De volgende keer zal ik het er direct bij vermelden :Y).
Pierre61 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 10:58:
Hoeft niet geroot te zijn, de meeste customization apps bieden de mogelijkheid om zelf fonts toe te voegen en als je een launcher zoals launcherpro of adw gebruikt kun je de dock icons en dergelijke aanpassen. Dan is het een kwestie van een lettertype zoeken, text aanmaken in PS of Gimp, icoontje van maken en op je phone zetten. Om zeg maar echt de systeem lettertypes (in de menu's en dergelijke) aan te passen zul je je DHD moeten rooten denk ik.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2011 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Het plaatsen van referral links zijn niet toegestaan.

[ Voor 96% gewijzigd door janvanduschoten op 26-06-2011 18:53 . Reden: referral link verwijdert ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2011 @ 12:47:
[...]

Bellerose lettertype voor de homescreens en Neuropol X heb ik gebruikt voor het lockscreen. De volgende keer zal ik het er direct bij vermelden :Y).
Geeft niet, in ieder geval bedankt voor de moeite! :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-10 08:36
Ik heb de missed-it widget geinstalleerd, zoals bij een van de screens hier boven, maar ik kan hem niet vinden in het lijstje met widgets die ik kan toevoegen aan mijn homescreen. Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folg
Waarschijnlijk staan je instellingen zo ingesteld dat alles automatisch op je sd kaart word geinstalleerd. Verplaats 'm naar intern geheugen and you're good to go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

lekzzz schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:06:
[...]

Ik ben totaal niet jaloers op je honeycomb :'(

Sent from my Samsung Galaxy Tab P1000
Thanks :) Ziet het er op jouw scherm dan zoveel anders uit? Ik heb totaal geen idee hoe de Tab alles laat zien.

Nu een andere wallpaper, hier ben ik iets meer tevreden over dan de stock wallpaper:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1NnIOdG0XZq59SoS51ZrOYJ7/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
Smarron schreef op zondag 26 juni 2011 @ 20:38:
[...]
Thanks :) Ziet het er op jouw scherm dan zoveel anders uit? Ik heb totaal geen idee hoe de Tab alles laat zien.

Nu een andere wallpaper, hier ben ik iets meer tevreden over dan de stock wallpaper:

[afbeelding]
heb je een link voor die wallpaper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

mr.DJ95 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 23:08:
[...]

heb je een link voor die wallpaper?
Even snel opgezocht. Alstu

Sowieso is Interfacelift voor mij echt de website voor schitterende wallpapers! De een nog mooier dan de ander en in vrijwel elke resolutie te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakkenjongen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-08 03:16
Zo ziet mijn Galaxy Tab er momenteel uit in portrait mode:

Afbeeldingslocatie: http://img34.imageshack.us/img34/285/snap20110627002902.jpg

Voorlopig de standaard launcher, stock app drawer is toch echt optimaal fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folg
- HTC Desire
- Android 2.3.3 / Sense 2.1
- VTL Launcher
- Desktop VisualizeR
- Wallpaper (link) via MultiPicture Live Wallpaper
- Icons via XDA

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/30636039/screenshotWP7.png

Ik heb nog een klein probleem, de App knop werkt nog niet.. Ik kan via DV geen open app drawer activiteit aanmaken, iemand ideeën? Een app die een app drawer opent misschien? Verder erg tevreden, ik heb geen klok widget of iets dergelijks en ook de status balk ontbreekt. Beide mis ik niet, die zie ik wel op mijn lockscreen als ik mijn telefoon aan zet. (Lockscreen is gewoon stock sense, dat is mijn volgende projectje.)

[ Voor 2% gewijzigd door Folg op 27-06-2011 01:40 . Reden: Plaatje gefixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik heb ook van het weekend eventjes gespeeld weer met de telefoon. Ik wilde een kleurrijke wat speelse look voor het mooie zomerweer :)

Lockscreen:
Afbeeldingslocatie: http://willemhaasbroek.nl/GoT/H2.png
Widgetlocker Lockscreen, Circle battery widget voor de batterij (is normaal lichtgroen), MissedIt! widget voor de oproepen enzo (met hulp uit dit topic :) ). En een gemodde versie van de Sense slider van HTC uit widgetlocker.

Afbeeldingslocatie: http://willemhaasbroek.nl/GoT/H1.png
MIUI Clock en beautifull widgetsweers voorspelling en huidig weer, Circle battery widget ( is normaal lichtgroen). Icoontjes zijn gemodde Iphonius en een groen dockje.

Afbeeldingslocatie: http://willemhaasbroek.nl/GoT/H3.png
Vrij leeg omdat SwitchPro liep te bokken dit weekend :(
Onderaan 4x Simifolder mapjes met respectievelijk games, tools, apps en widgets.
Weer de gemodde Iphonius icoontjes en een groen dockje.

Zit te twijfelen of ik dit dock zal houden of weer groene grassprietjes zal nemen.
Verder de unlocker in widgetlocker nog van een ander lettertype voorzien en een wat prettiger algemeen lettertype zoeken...

Ow en de trillen slider in widgetlocker is ook zo saai, ook nog eens iets voor zoeken :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:15
Ik heb een vraagje over widget locker. Ik gebruik deze met een aantal sliders (oa telefoon, sms, mail, whatsapp) en had hiervoor ook notificaties aanstaan via ADW Notifier. Nu heeft deze het probleem dat bij een gemiste oproep de notificatie blijft staan totdat je terug gebeld hebt, maar dat kan ik bij een prive oproep niet eens doen..

Nu heb ik Missed It aangeschaft in de Market, maar ik krijg het niet voor elkaar om deze te gebruiken voor de notificaties. Ik heb hem bij de instellingen aangevinkt staan als Toegankelijksheidservice (ADW Notifier staat daar uit) Maar nog gebruikt hij ADW Notifier binnen Widget Locker. Ik kan in Widget Locker ook nergens een optie voor de toegankelijksheidsservie of iets anders wat betreft notificaties vinden.

Als ik ADW Notifier eraf gooi, krijg ik helemaal geen notificaties meer. Hoe zorg ik er nu voor dat ik mijn notificaties via Missed It krijg?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-10 17:25
sapphire schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:31:
Ik heb ook van het weekend eventjes gespeeld weer met de telefoon. Ik wilde een kleurrijke wat speelse look voor het mooie zomerweer :)

Lockscreen:
[afbeelding]
Widgetlocker Lockscreen, Circle battery widget voor de batterij (is normaal lichtgroen), MissedIt! widget voor de oproepen enzo (met hulp uit dit topic :) ). En een gemodde versie van de Sense slider van HTC uit widgetlocker.

[afbeelding]
MIUI Clock en beautifull widgetsweers voorspelling en huidig weer, Circle battery widget ( is normaal lichtgroen). Icoontjes zijn gemodde Iphonius en een groen dockje.

[afbeelding]
Vrij leeg omdat SwitchPro liep te bokken dit weekend :(
Onderaan 4x Simifolder mapjes met respectievelijk games, tools, apps en widgets.
Weer de gemodde Iphonius icoontjes en een groen dockje.

Zit te twijfelen of ik dit dock zal houden of weer groene grassprietjes zal nemen.
Verder de unlocker in widgetlocker nog van een ander lettertype voorzien en een wat prettiger algemeen lettertype zoeken...

Ow en de trillen slider in widgetlocker is ook zo saai, ook nog eens iets voor zoeken :)
Waar heb je de achtergrond vandaan? * vriesdude likes ;)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Weet iemand toevallig hoe deze persoon die van grootte afwijkende icoontjes op zijn homescreen heeft gekregen? Ze zitten niet in de wallpaper geplakt aangezien de icoontjes per homescreen verschillen. Als ik probeer een dergelijke icoon op mijn homescreen te zetten laat hij hem niet zien, waarschijnlijk vanwege de rare dimensies.

Link: http://mycolorscreen.com/2011/06/16/marvel-vs-capcom/

Iemand?

*edit: Ben ik zo stom en is dit gewoon Desktop Visualizer? :F
*edit2: Dit is inderdaad DV, excuus!

[ Voor 10% gewijzigd door Sagaris op 27-06-2011 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:06
HTC Desire HD
MDJ's Cyanogenmod 7.10 v1.4 Android 2.3.4 met Cyanbread theme
Launcher: Go Launcher EX
Icons: standaard bij Go Launcher EX

Lockscreen:
WidgetLocker
Digital Clock Widget
Wallpaper: http://i52.tinypic.com/23lctxe.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/v63ihs.png

Linkse scherm:
Paar apps, niets bijzonders verder.

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/qqu1zq.png

Middelste scherm:
Digital Clock Widget
Circle Battery

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/pm2on.png

Rechtse scherm:

Extended Controls
PlayerPro 4x1, resized naar 3x1

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/qozqiu.png

De wallpaper: http://i54.tinypic.com/14af0ab.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
vriesdude schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:13:
[...]

Ik heb er hier 1 die er op lijkt:
http://i54.tinypic.com/308edy9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

vriesdude schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:13:
[...]

Geen flauw idee :/

Maar ik kan hem wel uploaden

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-10 17:25
sapphire schreef op maandag 27 juni 2011 @ 23:08:
[...]

Geen flauw idee :/

Maar ik kan hem wel uploaden
Allebei bedankt :)

edit: Een beginnetje :)

Afbeeldingslocatie: http://www.wansinck.com/GoT/lock.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.wansinck.com/GoT/home.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door vriesdude op 28-06-2011 11:32 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

Pierre

Van nature lui!

vriesdude schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:05:
[...]

[...]

Allebei bedankt :)

edit: Een beginnetje :)

[afbeelding]

[afbeelding]
Welke calendar widget gebruik je als ik vragen mag.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:12
Klein vraagje, hoe kan ik de batterijstatus op mijn lockscreen krijgen (percentage) ?
Het gaat om een HTC Sensation.

Edit: Heb minimalistic Text al geprobeerd maar die krijg ik niet op het lockscreen

[ Voor 26% gewijzigd door Dutchmania op 28-06-2011 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Dutchmania schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:57:
Klein vraagje, hoe kan ik de batterijstatus op mijn lockscreen krijgen (percentage) ?
Het gaat om een HTC Sensation.

Edit: Heb minimalistic Text al geprobeerd maar die krijg ik niet op het lockscreen
Dit gaat met de app WidgetLocker, ik denk dat dat de enige manier is. deze app kost wel geld

*knip* niet doen

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 28-06-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
*weg* We zijn het met je eens, maar dit is offtopic. Volgende keer aub via een topicreport.

[ Voor 81% gewijzigd door pven op 28-06-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Niet online
De batterij op het lockscreen van vriesdude is gewoon onderdeel van Cyanogenmod, alleen dat is nog niet beschikbaar voor de Sensation.
En komop, zo duur is widgetlocker niet en ook gewoon via paypal ed buiten de market om te verkrijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Jups, ik koop ook erg weinig apps (mede omdat ik geen creditcard heb). Maar Widget locker koste 2 euro via paypal ofzo en is één van de beste apps aankopen die ik gedaan heb tot nu toe :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ben wat aan het spelen met live wallpapers, helaas valt het me nog wat tegen. Momenteel gebruik ik LauncherPro en WidgetLocker. In LauncherPro kan ik, voor zover ik zie, maar 1 live wallpaper gebruiken. Als ik naar een ander homescreen ga, dan verandert de live wallpaper niet. Bij WidgetLocker kan ik helemaal geen live wallpaper selecteren.

Wat ik wil:
• per homescreen een live wallpaper
• live wallpaper in WidgerLocker gebruiken

Ik ben bang dat dit niet mogelijk is?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ik heb nog nooit van een methode gehoord om meerdere Live Wallpapers tegelijk te gebruiken. Lijkt mij sowieso niet positief voor je accuduur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:18
Mijn (simpele) homescreen/lockscreen
HTC Desire - MIUI 1.6.27

Plaatjes:
Lockscreen:
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/282omd0.jpg
Plaatje uit standaard MIUI selectie van lockscreen wallpapers

Middelste homescreen:
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2hi4gom.jpg
met:
Go Launcher EX als launcher en minimalistic text voor de tijd/datum. Icoontjes zijn standaard uit MIUI

Linker homescreen:
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/23t5rva.jpg
GOwidget for Facebook

de rechter homescreen is momenteel leeg.
De wallpaper voor de homescreens zit standaard OF in het classic theme van Go Launcher

[ Voor 13% gewijzigd door StarC op 29-06-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg leuk gedaan StarC, vooral de overgang van de gekleurde luchtballon naar je homescreen wallpaper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-NuZ
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-05 12:04
M'n HTC Sensation tot nu toe...
Ben nog op zoek naar een mooiere oplossing voor de mediaplayer. Iemand hints?

*clickable*

Afbeeldingslocatie: http://oi51.tinypic.com/neggic.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik vind hem wel netjes :P
Vraagje, wat doen die pijltjes naast je app drawer button ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-NuZ
Mavamaarten schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:22:
Ik vind hem wel netjes :P
Vraagje, wat doen die pijltjes naast je app drawer button ?
wilde het 'n beetje in zelfde stijl houden als app drawer, daarom naar links en recht gedaan.
pijltje naar links is dialer, pijltje naar rechts is sms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ahzow :D
Ik vind alleen die getallen niet zo mooi van het font.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmm dat 'Missed It' ziet er wel erg handig uit, misschien toch is proberen...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Bij Missed It! krijg ik het niet voor elkaar om exchange mail te tonen bij binnenkomst.
Gmail gaat wel goed.

Kan iemand de strings geven voor zowel Exchange mail als Gmail?

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Rekkie schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:26:
Bij Missed It! krijg ik het niet voor elkaar om exchange mail te tonen bij binnenkomst.
Gmail gaat wel goed.

Kan iemand de strings geven voor zowel Exchange mail als Gmail?

Thanks.
Die zou ik graag hebben, maar heeft iemand whatsapp berichten al werkbaar in Missed It ?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
StarC schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:38:
Go Launcher EX als launcher en minimalistic text voor de tijd/datum. Icoontjes zijn standaard uit MIUI
Go Launcher EX ondersteund geen transparante notificatie balk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:06

Hupske

AFCA

DenniZ schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:36:
[...]

Die zou ik graag hebben, maar heeft iemand whatsapp berichten al werkbaar in Missed It ?
Ja dat heb ik al wel voor elkaar.
- Je gaat eerst naar Monitored elements.
- voeg je whatsapp toe
- klik op je applicatie en dan kijk je wat er bij parameter staat (in mijn geval "whatsapp")
- vervolgens ga je naar output format
- customize
- voeg je string toe op welke plek je wilt. (in mijn geval: [whatsapp] [whatsapp_str]
Je moet dus de tekst invoeren die bij parameter staat.

Dat geld ook voor je Exchange mail.

Mijn gmail heet bij parameter mail1, dus als string heb ik staan: [mail1] [mail1_str]

[ Voor 6% gewijzigd door Hupske op 29-06-2011 14:46 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:18
Tsurany schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:37:
[...]

Go Launcher EX ondersteund geen transparante notificatie balk?
Neen, hoewel hij sinds ik minimalistic text widget heb soms "bugged" en dan ineens wel transparant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Jammer, launcher ziet er goed uit maar ik wil niet meer zonder transparante notificatie balk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
hupske schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:45:
[...]

- voeg je whatsapp toe
- klik op je applicatie en dan kijk je wat er bij parameter staat (in mijn geval "whatsapp")
- customize
- voeg je string toe op welke plek je wilt. (in mijn geval: [whatsapp] [whatsapp_str]

Mijn gmail heet bij parameter mail1, dus als string heb ik staan: [mail1] [mail1_str]
Thanks, zo simpel is het dus eigenlijk.
Alles werkende nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

[...]

- voeg je whatsapp toe
- customize

Die zie ik er nu wel tussen staan, op mijn homescreen maar als ik een whatsapp ontvang blijft deze op 0 staan. Hij registreert geen nieuwe inkomende berichten, werkt dit bij jou wel?

[ Voor 12% gewijzigd door DenniZ op 29-06-2011 15:04 ]

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
DenniZ schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:54:
[...]

Die zie ik er nu wel tussen staan, op mijn homescreen maar als ik een whatsapp ontvang blijft deze op 0 staan. Hij registreert geen nieuwe inkomende berichten, werkt dit bij jou wel?
Bij mij in ieder geval wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Rekkie schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:17:
[...]

Bij mij in ieder geval wel!
Vreemd 8)7 Met exact deze instellingen? Geen herstart gedaan of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-NuZ
DenniZ schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:27:
[...]

Vreemd 8)7 Met exact deze instellingen? Geen herstart gedaan of iets dergelijks?
Probeer eens bij je android settings > accessibility > accessibility aanvinken en dan ook Missed It! aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-10 08:58

Eric_Cantona

"Au Revoir"

T-NuZ schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:32:
[...]

Probeer eens bij je android settings > accessibility > accessibility aanvinken en dan ook Missed It! aanvinken.
Ik heb dat dus niet, alleen tasker staat daar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
DenniZ schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:27:
[...]

Exact dezelfde instellingen. Ik heb wel onder instellingen Android -> Toegankelijkheid de Service van Missed It! aan gevinkt.

[ Voor 3% gewijzigd door ManiacScum op 29-06-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

T-NuZ schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:32:
[...]

Dat was het dus :D nu werkt het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
DenniZ schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 15:52:
[...]

Dat was het dus :D nu werkt het!
Mooi zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/756665/SC20110629-152912.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/756665/SC20110629-152921.jpeg

Galaxy S2 2.3.3

met widgetlocker en EX launcher GO en battstat op de lockscreen.

Op home zit: Poweramp, Flashlight en simple calendar widget.

Wallpaper geen idee, zat in een wallpaper app, HD wallpapers heet die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
Hallo allemaal,

Ik ben de laatste tijd ook bezig mijn telefoon een beetje te customizen.
Momenteel draai ik GO Launcher EX en heb en dit topic mooie homescreens gezien.

Echter ben ik nu bezig met Missed It! en Minimalistic Text.
Maar deze willen nog niet naar behoren functioneren.

Missed It! geeft niet weer wat het zou moeten doen. Heb bij opties WhatsApp, calls, sms, gmail en gewone mail ingeschakeld. Alleen als je die toevoegt staan er 2 "textlines" wat betekenen deze?
Ook laat hij op het homescreen deze apps niet zien.
Hoe komt dit?

Met Minimalistic Text wil ik op mijn lockscreen tijd en de dag+datum. Ik krijg dit maar niet voor elkaar, deze blijft hij(alleen de tijd) in letters weergeven.

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads4/4e0b5612da330/4e0b5612d7c14-device.thumb.jpg

Zoals je ziet doet die het niet naar behoren. Ik hoop dat mensen hier raad mee weten.

BVD!

[ Voor 4% gewijzigd door Trezzahn op 29-06-2011 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:06

Hupske

AFCA

Trezzahn schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 18:49:
Hallo allemaal,

Missed It! geeft niet weer wat het zou moeten doen. Heb bij opties WhatsApp, calls, sms, gmail en gewone mail ingeschakeld. Alleen als je die toevoegt staan er 2 "textlines" wat betekenen deze?
Ook laat hij op het homescreen deze apps niet zien.
Hoe komt dit?

Met Minimalistic Text wil ik op mijn lockscreen tijd en de dag+datum. Ik krijg dit maar niet voor elkaar, deze blijft hij(alleen de tijd) in letters weergeven.

BVD!
Lees me quote GOED . Daar leg ik missed it uit.
En voor de rest kan je hierboven even lezen voor als de cijfers niet veranderen als je bericht krijgt.
[...]

- voeg je whatsapp toe
- customize

Voor minimalistic:
- ga naar lay out.
- voorgedefinieerde lay-out en zet die op: Aangepast
- Aangepaste lay-out (hier kan je hem zelf gaan maken)
- vervolgens kan je die vakjes verslepen en verwijderen of van plaats veranderen
- als je op de + drukt kan je dingen gaan toevoegen.
- klik daarop. Vervolgens krijg je menu: Datum-weer-klok etc.
- klik op datum
- vervolgens krijg je nog meer keuzes te staan. Bijv: dag in twee cijfers, maand tekst.
Nou en nu moet je even zoeken naar je wilt. Gewoon even gaan puzzelen en verslepen etc.

Nu ik hier in dit topic wat uitleg heb gegeven, zal ik binnenkort zelf ook even mijn homescreen hier plaatsen.
Helaas ben ik zelf alleen niet zo creatief |:(

[ Voor 63% gewijzigd door Hupske op 29-06-2011 19:15 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
hupske schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 19:06:
[...]

Lees de stukjes hierboven GOED . Daar heb ik ook uitleg neergezet over hoe missed it werkt!

[...]

Voor minimalistic:
- ga naar lay out.
- voorgedefinieerde lay-out en zet die op: Aangepast
- Aangepaste lay-out (hier kan je hem zelf gaan maken)
- vervolgens kan je die vakjes verslepen en verwijderen of van plaats veranderen
- als je op de + drukt kan je dingen gaan toevoegen.
- klik daarop. Vervolgens krijg je menu: Datum-weer-klok etc.
- klik op datum
- vervolgens krijg je nog meer keuzes te staan. Bijv: dag in twee cijfers, maand tekst.
Nou en nu moet je even zoeken naar je wilt.
Sorry, dat van Missed It! had ik even over heen gelezen, mijn excuses.

SUPER BEDANKT! :D
Pagina: 1 ... 18 ... 46 Laatste

Let op:
Gaarne de volgende dingen opnemen wanneer je hier een homescreen post:

- Je toestel (HTC OneX, Samsung Galaxy etc...)
- OS versie (4.0, 4.1, etc...)
- De widgets die je gebruikt, plus eventueel een downloadlink.
- Als je een launcher gebruikt, zoals bijvoorbeeld Apex, Trebuchet, LauncherPro of Nova, meld dit dan ook even.
- Je wallpaper, ook met een downloadlink, indien mogelijk.
- <b>Dit topic is dus niet bedoeld voor codes oid</b>

Dit voorkomt een hoop onnodige posts met verzoeken om wallpapers en dergelijke.