Hier een redelijk uitgebreid overzicht/battle van de 3 meest gebruikte launchers (correct me if i'm wrong). Let er wel even op dat het artikel van september 2010 is, dus er zal wel weer het een en ander aangepast zijn. Maar ik vond het artikel erg behulpzaam, dus wellicht is het voor jou ook een nuttig artikel.EngelF schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:10:
Weet iemand toevallig ook een site met alle launchers erop? Ik ben eens even aan het rondkijken geweest, maar er zijn wel behoorlijk veel, maar nergens kan ik een overzicht van alle launchers vinden.
Helaas worden er in het artikel maar een drietal besproken. Op dit moment draai ik zelf op de MX Home launcher welke ook geweldig werkt.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:14:
[...]
Hier een redelijk uitgebreid overzicht/battle van de 3 meest gebruikte launchers (correct me if i'm wrong). Let er wel even op dat het artikel van september 2010 is, dus er zal wel weer het een en ander aangepast zijn. Maar ik vond het artikel erg behulpzaam, dus wellicht is het voor jou ook een nuttig artikel.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Verwijderd
Aye, nadat ik het artikeltje gepost had, zag ik je edit
dat zijn er inderdaad een stuk meer, hoewel het wel een flink aantal exotische launchers zijn. Persoonlijk ben ik meer van de gevestigde launchers, maar dat kan komen omdat ik helemaal nieuw ben in de wereld van Android. Aan de andere kant kan het geen kwaad ook de wat onbekendere launchers eens te proberen...
Verwijderd
HTC Desire HD
Android 2.3.3
Minimalistic Text
Widgetlocker met de MiuiGbreadv2 phone, slider en sms
Heb er een gif van gemaakt om te laten zien dat het eigenlijk 3 sliders zijn, die helemaal naar beneden sliden of zo goed als. Vind dat fijner, dan van links naar rechts. De linker gaat direct naar mijn telefoon interface, de middelste met klok opent mijn home (Launcher7) en de rechter heb ik aangepast. Die opent mijn mail. Daarvoor zou ik dan nog de icon moeten aanpassen. Maar dat zien we dan wel weer.

De middelste gaat naar mijn Launcher7 met wat custom icons en Winamp widget. Altijd fijn om muziek te luisteren. Nog niet helemaal tevreden. Wil nog de donate versie kopen van Launcher7 + andere icons.
Android 2.3.3
Minimalistic Text
Widgetlocker met de MiuiGbreadv2 phone, slider en sms
Heb er een gif van gemaakt om te laten zien dat het eigenlijk 3 sliders zijn, die helemaal naar beneden sliden of zo goed als. Vind dat fijner, dan van links naar rechts. De linker gaat direct naar mijn telefoon interface, de middelste met klok opent mijn home (Launcher7) en de rechter heb ik aangepast. Die opent mijn mail. Daarvoor zou ik dan nog de icon moeten aanpassen. Maar dat zien we dan wel weer.

De middelste gaat naar mijn Launcher7 met wat custom icons en Winamp widget. Altijd fijn om muziek te luisteren. Nog niet helemaal tevreden. Wil nog de donate versie kopen van Launcher7 + andere icons.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2011 22:11 ]

Toestel: Samsung Galaxy Spica
Widgets:
-standaard muziekwidget
-minimalistic text (download: zie TS)
-simple calender widget
Launcher: ADW
Wallpaper: zat standaard bij de mod
[ Voor 9% gewijzigd door mauritsm op 15-06-2011 00:03 ]
Hier een review van 48 Launchers.EngelF schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:10:
Weet iemand toevallig ook een site met alle launchers erop? Ik ben eens even aan het rondkijken geweest, maar er zijn wel behoorlijk veel, maar nergens kan ik een overzicht van alle launchers vinden.
offtopic:
De volgende launchers heb ik tot nu toe gevonden:
LauncherPro
ADW (EX)
Go Launcher (EX)
Zeam
QuickDesk
Regina 3D
SPB Shell 3D
Advent Vega 3D
MX Home X 3D
Rightware 3D
3D Eyetracking UI
HeLauncher
Launcher 7
LiveHome
PandaHome
OpenHome
Crazy Home Pro
QuickLauncher
Laatst geupdate op 6 juni.
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Thanks! Dit helpt me een heel eind op wegquartex schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 02:11:
[...]
Hier een review van 48 Launchers.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Samsung Galaxy S2
Stock ROM
Launcherpro Plus
Widgetlocker
Cowon D3 Clock
mClock
Een bazenartiest.
Verwijderd
Alrighty, vanmiddag eindelijk wat tijd gehad om te rommelen met de opmaak van mn lock/homescreens. Het is overigens nog wel een WiP, want ik wilde ook het hele sdk gebeuren checken. Dat kostte overigens de meeste moeite. Maar met dank aan htcevohacks heb ik de adb drivers correct kunnen installeren, de drivers zoals in de topicstart werken schijnbaar niet voor de HTC Sensation, dus vandaar.
Anyhows, here we go:
HTC Sensation
Android 2.3.3 / Sense 3.0 (Geen rom)
Minimalistic text, Launcher pro, SiMi folder
Wallpaper (500px)
Homescreen wall ben ik de link van kwijt, maar kan de file doorgeven bij interesse.
Lockscreen:

Homescreen:

1 naar rechts:

Ik ben nog niet helemaal blij met de achtergrond. Ik ben er nog niet uit of ik een lege wall wil of een foto of iets dergelijks. Verder komt het font van SiMi folder niet overeen met de rest (staat SiMi niet toe?) en ben ik nog op jacht naar icoontjes. Ik heb nog twee andere homescreens, maar daar ben ik nog flink mee aan het rommelen, 2e naar rechts bevat pure calender en op 1 naar links moet nog een goede weer widget komen, waarbij ik zit te denken aan beautiful widgets.
Maar het begin is gemaakt
.
Anyhows, here we go:
HTC Sensation
Minimalistic text, Launcher pro, SiMi folder
Wallpaper (500px)
Homescreen wall ben ik de link van kwijt, maar kan de file doorgeven bij interesse.
Lockscreen:

Homescreen:

1 naar rechts:

Ik ben nog niet helemaal blij met de achtergrond. Ik ben er nog niet uit of ik een lege wall wil of een foto of iets dergelijks. Verder komt het font van SiMi folder niet overeen met de rest (staat SiMi niet toe?) en ben ik nog op jacht naar icoontjes. Ik heb nog twee andere homescreens, maar daar ben ik nog flink mee aan het rommelen, 2e naar rechts bevat pure calender en op 1 naar links moet nog een goede weer widget komen, waarbij ik zit te denken aan beautiful widgets.
Maar het begin is gemaakt

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2011 18:40 ]
Verwijderd
Toch weer wat dingen gewijzigd. In de basis heb ik weinig veranderd, de Minimalistic Text-widgets zijn hetzelfde gebleven. Alleen andere wall, andere kleuren en Missed It! toegevoegd. Past zo ook erg mooi bij het uiterlijk van mijn toestel! De letters zijn wat scherper op het scherm, komt door het verkleinen van de afbeeldingen. De kleuren zijn op mijn toestel ook wat voller en donkerder.
Homescreen:

Folder Organizer:

Left screen:

Toestel:
HTC Desire HD, stock Android 2.3.3
Launcher:
Launcher Pro Plus
Widgets:
- Minimalistic Text (donate version uit de Market)
- Missed It! (Market)
- LPP Twitter widget, Slate skin (Market)
- Folder Organizer (Appdrawer icon opent bij klik Folder Organizer, bij swipe normale appdrawer, Market)
Missed It! gebruik ik nog niet zo lang, maar bevalt erg goed. Geeft notificaties weer, en als je een ongelezen bericht hebt klik je er op en opent hij automatisch de betreffende app. Heb je in meerdere apps ongelezen berichten, dan opent hij bij aanklikken het notificatie-menu van de status bar, zodat je zelf kunt kiezen welke je wil bekijken. Goed verzonnen!
Fonts:
- Klok: NeutraText Bold
- Rest: Walkway Black
Dock komt van iemand op XDA, weet alleen niet meer wie (link), wall komt van Zedge (link).
Homescreen:

Folder Organizer:

Left screen:

Toestel:
HTC Desire HD, stock Android 2.3.3
Launcher:
Launcher Pro Plus
Widgets:
- Minimalistic Text (donate version uit de Market)
- Missed It! (Market)
- LPP Twitter widget, Slate skin (Market)
- Folder Organizer (Appdrawer icon opent bij klik Folder Organizer, bij swipe normale appdrawer, Market)
Missed It! gebruik ik nog niet zo lang, maar bevalt erg goed. Geeft notificaties weer, en als je een ongelezen bericht hebt klik je er op en opent hij automatisch de betreffende app. Heb je in meerdere apps ongelezen berichten, dan opent hij bij aanklikken het notificatie-menu van de status bar, zodat je zelf kunt kiezen welke je wil bekijken. Goed verzonnen!
Fonts:
- Klok: NeutraText Bold
- Rest: Walkway Black
Dock komt van iemand op XDA, weet alleen niet meer wie (link), wall komt van Zedge (link).
Hoe heb jij WhatsApp werkend gekregen met Missed It!? Bij mij blijft die maar op 0 staan.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:13:
dat is retehandig zeg dat bericht van de files, maar et ziet er wel heel ingewikkeld uit op xda. Zin om me keer te helpen ermee?Crew One schreef op zondag 12 juni 2011 @ 17:19:
[afbeelding]
Simpel homescreen op m'n nieuwe HTC Sensation met launcherpro en minimalistic text. Email is van Pure Messenger.
Echter het kroonstuk is wel de live fileinfo. Als ik thuis ben en het is een werkdag dan staat er de reistijd en vertraging op de route naar mijn werk, en als ik niet thuis ben dan staat het er naar huis.
Hoe? Van Tasker de locatie waar ik ben + via Google Maps de locatie van postcode waar ik heen wil (huis); Deze twee invoeren in TomTom routeplanner en output parsen. Als laatste via Minimalistic Text op homescreen posten. Een tutorial voor iets soortgelijks hier.
(Edit: Typos)
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Ben daar ook benieuwd naar... volgens mij werkt dat niet.BabyXL schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 21:37:
[...]
Hoe heb jij WhatsApp werkend gekregen met Missed It!? Bij mij blijft die maar op 0 staan.
Verwijderd
* Also reports notifications from any application that uses the notification bar to report events (including WhatsApp, Tweetdeck, e-mail clients, etc).Zinu schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 00:03:
[...]
Ben daar ook benieuwd naar... volgens mij werkt dat niet.
Dus statusbalk melding weg = notificatie weg. Terwijl die nog wel ongelezen kan zijn. Dan heb ik liever geen notificatie. Vind het sowiezo vreemd dat programma's als whatsapp steeds minder functioneel worden (geen plugins meer, geen notifications), maar dat terzijde.
Verwijderd
En toch werkt het voor mij prima. Als je een bericht ontvangt via WhatsApp en je het bericht dus al op je scherm hebt staan d.m.v. een pop-up, heb je de keuze uit de opties 'sluiten' en 'bekijken'. Als ik kies voor 'sluiten', dan verdwijnt uiteraard de pop-up maar blijft Missed It! wel een ongelezen bericht voor WhatsApp weergeven. En dat is voor mij prima, want ik kies alleen voor 'sluiten' als ik de pop-up ook niet lees. Kies ik voor 'bekijken', dan opent hij WhatsApp en verdwijnt de notificatie bij Missed It!. Ook weer prima, want dan heb ik hem dus daadwerkelijk gelezen.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 00:20:
[...]
* Also reports notifications from any application that uses the notification bar to report events (including WhatsApp, Tweetdeck, e-mail clients, etc).
Dus statusbalk melding weg = notificatie weg. Terwijl die nog wel ongelezen kan zijn. Dan heb ik liever geen notificatie. Vind het sowiezo vreemd dat programma's als whatsapp steeds minder functioneel worden (geen plugins meer, geen notifications), maar dat terzijde.
Voor mij werkt het dus prima, maar als je de pop-up wel leest maar er niet of pas later op wil reageren en dus kiest voor 'sluiten' is het niet handig. Is dus erg persoonlijk!
Hoe ik hem werkend heb gekregen kan ik eigenlijk weinig over zeggen, precies zo als je ieder andere app werkend zou krijgen in Missed It!. Ik heb er niets bijzonders mee gedaan.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 09:34 ]
Verwijderd
Settings » Accessibility » Accessibility servicesBabyXL schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 21:37:
[...]
Hoe heb jij WhatsApp werkend gekregen met Missed It!? Bij mij blijft die maar op 0 staan.
Niet vergeten om het programma toestemming te geven om de notificaties van whatsapp te monitoren
Verwijderd
Nice, door deze review toch maar ff Go Launcher EX geprobeerd. En wat blijkt, is gewoon een clone van LauncherPro maar dan beter! Het voordeel is dat het allemaal net iets gelikter eruit ziet, apps drawer te sorteren is, ingebouwde task manager, scrollable widgets werken beter dan bij LP+ (geen haperingen), notificafies voor K9mail (nu alleen nog Whatsapp), oneindig aantal homescreens, minder geheugen gebruik.quartex schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 02:11:
[...]
Hier een review van 48 Launchers.
Wat ik nog wel mis zijn de handige widgets van LP+. Alhoewel ik nu Pure Messenger/Agenda/News widget hiervoor gebruik wat ook erg goed werkt als vervanger, miaschien nog wel beter door de vele aanpassingen die je kunt maken. Alleen heb ik nog geen goede grid size gevonden om simiclock en simpel calendar widget strak op elkaar aan te laten sluiten (onder elkaar). Tips?
De bijbehorende widgets zijn ook erg mooi, helaas is er (nog?) geen Twitter/Facebook widget voor.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:13:
[...]
Nice, door deze review toch maar ff Go Launcher EX geprobeerd. En wat blijkt, is gewoon een clone van LauncherPro maar dan beter! Het voordeel is dat het allemaal net iets gelikter eruit ziet, apps drawer te sorteren is, ingebouwde task manager, scrollable widgets werken beter dan bij LP+ (geen haperingen), notificafies voor K9mail (nu alleen nog Whatsapp), oneindig aantal homescreens, minder geheugen gebruik.
Wat ik nog wel mis zijn de handige widgets van LP+. Alhoewel ik nu Pure Messenger/Agenda/News widget hiervoor gebruik wat ook erg goed werkt als vervanger, miaschien nog wel beter door de vele aanpassingen die je kunt maken. Alleen heb ik nog geen goede grid size gevonden om simiclock en simpel calendar widget strak op elkaar aan te laten sluiten (onder elkaar). Tips?
Jammer dat het lettertype in de appdrawer niet instelbaar is (de grootte), ik heb een rom met 190 DPI en font size op extra small
Verwijderd
Klopt. Ik gebruik Pure Messenger Widget hiervoor en dat werkt eigenlijk perfect. Waarschijnlijk komt Go ook wel met een eigen widget binnenkort aangezien ze in rap tempo updaten. De launcher is nu al erg goed en wordt alleen maar beter.agoNITE schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:42:
[...]
De bijbehorende widgets zijn ook erg mooi, helaas is er (nog?) geen Twitter/Facebook widget voor.
Ik krijg het maar niet voor elkaar om whatsapp of een andere app toe te voegen aan Missed It. Hij staat wel in het lijstje van gemonitorde app's maar verschijnt niet in de widget..Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:13:
Toch weer wat dingen gewijzigd. In de basis heb ik weinig veranderd, de Minimalistic Text-widgets zijn hetzelfde gebleven. Alleen andere wall, andere kleuren en Missed It! toegevoegd. Past zo ook erg mooi bij het uiterlijk van mijn toestel! De letters zijn wat scherper op het scherm, komt door het verkleinen van de afbeeldingen. De kleuren zijn op mijn toestel ook wat voller en donkerder.
Gebruik zelf ook Go Launcher en miste ook een twitter widget. Heb na enig zoeken Plume geïnstalleerd. Die heeft wel een mooie widget en de app zelf is ook niet verkeerd. Gebruik nu nog de gratis versie. In de app staan bovenaan advertenties die ik persoonlijk niet storend vind. Misschien iets om even te proberen in afwachting op de Go widget?!agoNITE schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:42:
[...]
De bijbehorende widgets zijn ook erg mooi, helaas is er (nog?) geen Twitter/Facebook widget voor.
Die stond inderdaad niet aangevinkt. Nu telt die wel, maar de notificaties blijven staan nadat ik het bericht gelezen heb.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:36:
[...]
Settings » Accessibility » Accessibility services
Niet vergeten om het programma toestemming te geven om de notificaties van whatsapp te monitoren
Verwijderd
Dan denk ik dat je hem in de settings van MissedIt! onder 'Output format' en dan 'Customize' nog niet hebt toegevoegd.Jay-v schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:06:
[...]
Ik krijg het maar niet voor elkaar om whatsapp of een andere app toe te voegen aan Missed It. Hij staat wel in het lijstje van gemonitorde app's maar verschijnt niet in de widget..
Eerst moet je de app inderdaad toevoegen aan 'Monitored elements'. Als je hem daar vervolgens aanklikt, moet je de volgende gegevens invullen:
Parameter: een zelf te kiezen uniek woord, mag alles zijn
Voorbeeld: whatsapp
Singular: de tekst die wordt weergeven op de widget achter het aantal bij 1 nieuw bericht
Voorbeeld: WhatsApp-bericht
Plural: de tekst die wordt weergegeven op de widget achter het aantal bij meer dan 1 nieuwe berichten
Voorbeeld: WhatsApp-berichten
Vervolgens moet je, wanneer je bovenstaande voorbeeldparameter zou gebruiken, onder 'Output format' en dan 'Customize' het volgende toevoegen:
[whatsapp] [whatsapp_str]
Voor iedere app die je op de widget wilt zien, dient er dus zo'n invoer te staan. bij mij staat er dus bijvoorbeeld:
[calls] [calls_str][nl] [msgs] [msgs_str][nl] [whatsapp] [whatsapp_str][nl] [gmail] [gmail_str]
Deze output-regel zal het volgende resultaat geven:

[nl] staat voor new line, dus dat is in feite een enter in de widget. 'whatsapp' is dus de parameter die ik WhatsApp heb meegegeven. Let op: spaties die in mijn regel staan, worden in de widget ook getoond. Die heb ik gebruikt om de uitlijning netjes te krijgen.
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 14:58 . Reden: Iets duidelijker gemaakt (hoop ik...) ]
Verwijderd
Missed It! ook maar aangeschaft net, ziet er leuk uit. Trouwens, 0,68€ in de market maar na
betaling opeens 0,80€?
Enfin, leuke applicatie!
betaling opeens 0,80€?
Enfin, leuke applicatie!
Mijn Desire HD ziet er nu zo uit:
ROM: MIUI - Gebaseerd op Android 2.3
Launcher: Launcher Pro
Hoofdscherm:

• Standaard MIUI klok
• Pure Calendar Widget
Linker scherm:

• Beautiful Widgets (Skin: Flat_Carved)
Rechter scherm:

• Circle Battery Widget (1x1)
• SwitchPro (Size 4)
Lockscreen:

Achtergrond is een standaard achtergrond van MIUI
ROM: MIUI - Gebaseerd op Android 2.3
Launcher: Launcher Pro
Hoofdscherm:

• Standaard MIUI klok
• Pure Calendar Widget
Linker scherm:

• Beautiful Widgets (Skin: Flat_Carved)
Rechter scherm:

• Circle Battery Widget (1x1)
• SwitchPro (Size 4)
Lockscreen:

Dit heb ik allemaal ook gedaan, werkt mooi. Maar zodra ik een bericht gelezen heb van WhatsApp blijft de teller gewoon staan op zoveel ongelezen berichten. Die verdwijnt of veranderd niet.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:37:
[...]
Dan denk ik dat je hem in de settings van MissedIt! onder 'Output format' en dan 'Customize' nog niet hebt toegevoegd.
Eerst moet je de app inderdaad toevoegen aan 'Monitored elements'. Als je hem daar vervolgens aanklikt, moet je de volgende gegevens invullen:
Singular: de tekst die wordt weergeven op de widget achter het aantal bij 1 nieuw bericht
Plural: de tekst die wordt weergegeven op de widget achter het aantal bij meer dan 1 nieuwe berichten
Vervolgens moet je, wanneer je bovenstaande voorbeeldparameter zou gebruiken, onder 'Output format' en dan 'Customize' het volgende toevoegen:
Voor iedere app die je op de widget wilt zien, dient er dus zo'n invoer te staan. bij mij staat er dus bijvoorbeeld:
[calls] [calls_str][nl] [msgs] [msgs_str][nl] [whatsapp] [whatsapp_str][nl] [gmail] [gmail_str]
[afbeelding]
[nl] staat voor new line, dus dat is in feite een enter in de widget. 'whatsapp' is dus de parameter die ik WhatsApp heb meegegeven. Let op: spaties die in mijn regel staan, worden in de widget ook getoond. Die heb ik gebruikt om de uitlijning netjes te krijgen.
Verwijderd
Ff updateje van exact zelfde homescreens als mijn LauncherPro Plus maar dan met Go Launcher EX. Alleen de afstand tussen SiMiClock en Simple Calendar Widget is niet tot 0 te brengen, of ik doe iets fout
.
Telefoon: Sony Ericsson Xperia Arc
Android: rooted stock 2.3.3 global rom
Launcher: GO Launcher EX (2.31) met GO Launcher EX Notification (1.3)
Icons: Custom Launcher Icons (4.1.4)
2 Docks: Youlu Address Book (1.2.1), K-9 Mail (3.802), LauncherPro Plus Menu, WhatsApp (2.6.4184), Dual File Manager (2.80), Opera Mobile (11.00 up4), Lock Screen (1.1), Sony Ericsson Xperia Arc Camera (stock 2.3.3), GTasks (0.7.5)
Wallpaper: origineel (1366x854) of small (960x854)
Homescreens:
1: Pure messenger widget (2.2.8)
2: Pure news widget (Scrollable) (1.0.6)
3: Pure Calendar widget (agenda) (2.6.1)
4: SiMi Clock (2.6.6), Simple Calendar Widget (1.94), Widgetsoid (3.2.4)
5: Folders met apps gemaakt met SiMi Folder (2.1), Beltegoed Sinopia (1.15), Whiteboard Pro (4.3.2)
6: Shazam (3.1.0-BB70687), PlayerPro (2.05), links naar NLRadio (1.6) / Sony Ericsson Xperia Arc Galerij (stock 2.3.3) / VitalPlayer Pro (1.2.7) gemaakt met Desktop VisualizeR (1.1.8)
7: Palmary Weather Pro (1.26), Aix Weather (0.1.7)
Overige screens:
8: Sony Ericsson Xperia Arc lockscreen (stock 2.3.3)
9: GO Launcher EX (2.31): App drawer
10: GO Launcher EX (2.31): Recent apps
11: GO Launcher EX (2.31): Running apps

Telefoon: Sony Ericsson Xperia Arc
Android: rooted stock 2.3.3 global rom
Launcher: GO Launcher EX (2.31) met GO Launcher EX Notification (1.3)
Icons: Custom Launcher Icons (4.1.4)
2 Docks: Youlu Address Book (1.2.1), K-9 Mail (3.802), LauncherPro Plus Menu, WhatsApp (2.6.4184), Dual File Manager (2.80), Opera Mobile (11.00 up4), Lock Screen (1.1), Sony Ericsson Xperia Arc Camera (stock 2.3.3), GTasks (0.7.5)
Wallpaper: origineel (1366x854) of small (960x854)
Homescreens:
1: Pure messenger widget (2.2.8)
2: Pure news widget (Scrollable) (1.0.6)
3: Pure Calendar widget (agenda) (2.6.1)
4: SiMi Clock (2.6.6), Simple Calendar Widget (1.94), Widgetsoid (3.2.4)
5: Folders met apps gemaakt met SiMi Folder (2.1), Beltegoed Sinopia (1.15), Whiteboard Pro (4.3.2)
6: Shazam (3.1.0-BB70687), PlayerPro (2.05), links naar NLRadio (1.6) / Sony Ericsson Xperia Arc Galerij (stock 2.3.3) / VitalPlayer Pro (1.2.7) gemaakt met Desktop VisualizeR (1.1.8)
7: Palmary Weather Pro (1.26), Aix Weather (0.1.7)
Overige screens:
8: Sony Ericsson Xperia Arc lockscreen (stock 2.3.3)
9: GO Launcher EX (2.31): App drawer
10: GO Launcher EX (2.31): Recent apps
11: GO Launcher EX (2.31): Running apps

Verwijderd
Heel vreemd.... Dan zou ik ook niet weten waar het aan ligt. Wat je zou kunnen doen is het vragen in het MissedIt!-topic op XDA: LinkBabyXL schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 17:57:
[...]
Dit heb ik allemaal ook gedaan, werkt mooi. Maar zodra ik een bericht gelezen heb van WhatsApp blijft de teller gewoon staan op zoveel ongelezen berichten. Die verdwijnt of veranderd niet.
Dat topic is gestart door de maker van MissedIt!, en hij helpt regelmatig mensen via dat topic.
Bedankt voor je uitleg! Hiermee is het inderdaad geluktVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:37:
[...]
Dan denk ik dat je hem in de settings van MissedIt! onder 'Output format' en dan 'Customize' nog niet hebt toegevoegd.
[afbeelding]
Sony Ericsson Xperia X10 2.1
-Minimalistic text
-LauncherPro
-Desktop visualizer
-Smart shortcuts
-3G watchdog
-Minimalistic text
-LauncherPro
-Desktop visualizer
-Smart shortcuts
-3G watchdog

[ Voor 3% gewijzigd door jobjol op 17-06-2011 10:57 ]
Tijd voor een homescreen update:
Main:

Spread:

HTC Hero (stock)
Executive Assistant +
Pure messenger widget
Pure Calendar widget (agenda)
Beautiful Widgets
Extended Controls
Minimalistic Text
Scrollable News Widget
SiMi Clock Widget
SiMi Folder Widget
Circle Battery Widget
Simple Text Widget
Clarus Signal
StatusNotes (Status Notes)
System Info Widget
Daily Quotes 4 U
Main:

Spread:

HTC Hero (stock)
Executive Assistant +
Pure messenger widget
Pure Calendar widget (agenda)
Beautiful Widgets
Extended Controls
Minimalistic Text
Scrollable News Widget
SiMi Clock Widget
SiMi Folder Widget
Circle Battery Widget
Simple Text Widget
Clarus Signal
StatusNotes (Status Notes)
System Info Widget
Daily Quotes 4 U
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Met wat hulp van andere gotters tot deze resultaat gekomen! Ben zeer tevreden.
Enige minpuntje is dat de regels tekst links (Minimalistic) 1 pixel hoger ligt als de tekst rechts (Missed It!). Ik krijg dit niet 100% recht maar dat valt nauwelijks op.
Ik heb een reboot gedaan en volgens mij werkt alles nu wel. Wel handig hoor! Inmiddels notificaties van diverse apps, zoals eBay, FriendCaster ed. Werken prima!Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 19:03:
[...]
Heel vreemd.... Dan zou ik ook niet weten waar het aan ligt. Wat je zou kunnen doen is het vragen in het MissedIt!-topic op XDA: Link
Dat topic is gestart door de maker van MissedIt!, en hij helpt regelmatig mensen via dat topic.
Verwijderd
Poging 2. Ditmaal alleen lock -en homescreen.
HTC Sensation
Minimalistic text, Launcher pro, custom made dock icons.
Wallpaper
Lockscreen:

Homescreen:

@Jay-v: Erg gave slider voor die wallpaper, gewoon van XDA gehaald? nvm, found it!
HTC Sensation
Minimalistic text, Launcher pro, custom made dock icons.
Wallpaper
Lockscreen:

Homescreen:

@Jay-v: Erg gave slider voor die wallpaper, gewoon van XDA gehaald? nvm, found it!
offtopic:
Is er trouwens een manier om de kwaliteit van de screenshots aan te passen, in de sdk?
Is er trouwens een manier om de kwaliteit van de screenshots aan te passen, in de sdk?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2011 11:41 ]
Yes!!!! Eindelijk de app die ik al lange tijd zocht, maar niet wist dat ie er was: WhatsApp berichten weergeven ipv in bar bovenin. Nu kan ik eindelijk die notification bar verwijderenVerwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:45:
Missed It! ook maar aangeschaft net, ziet er leuk uit. Trouwens, 0,68€ in de market maar na
betaling opeens 0,80€?
Enfin, leuke applicatie!
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ik kan deze nergens terugvinden? Bestaat er een kans dat je deze deelt met onsMaNDaRK schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:58:
Die zit in de rom, als je de rom download dan kan je hem opzoeken._Teq_ schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 14:43:
[...]
Ik kan deze nergens terugvinden? Bestaat er een kans dat je deze deelt met ons
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
http://www.tineye.com/_Teq_ schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 14:43:
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door Barfman op 18-06-2011 17:10 ]
Verwijderd
Vandaag even wat dingetjes gaan modden / bewerken / playerskins etc, Missed It instellen en hopelijk de statusbar van MattedBlues
- CM7
- LauncherPro
- Minimalistic Text
- CircleLauncher
- Widgetlocker
- Extdate
- Clock
- Fancy Widget
- System info
- Icons (weet de naam niet meer) komen uit verschillende pakketjes
- Custom dock
- Opificio lettertype
Het begin is er voor deze ochtend....
- CM7
- LauncherPro
- Minimalistic Text
- CircleLauncher
- Widgetlocker
- Extdate
- Clock
- Fancy Widget
- System info
- Icons (weet de naam niet meer) komen uit verschillende pakketjes
- Custom dock
- Opificio lettertype
Het begin is er voor deze ochtend....

Ik stoor mij ook behoorlijk dat ondanks het verzoek in de topic-waarschuwing om een linkje mee te geven van apps en wallpapers, dat dit nog veel te weinig (lees: bijna nooit) gebeurd._Teq_ schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 14:43:
[...]
Anyhow, dat plaatje zit ook standaard bij de Ubuntu die op mijn laptop draait.
Ik zal maar weer eens het goede voorbeeld geven: Linkje
Alstu !
[ Voor 32% gewijzigd door Yucko op 19-06-2011 12:29 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Nou inderdaad zeg poeh poeh. Maar goed dat jij dat wel doet hoor.
Scheelt dat mensen hier ook zo lekker veel moeite doen om zelf wat
dingen uit te zoeken. Vind persoonlijk het opsommen van widgets genoeg.
×Mompelt iets over tinyeye en zelf eens dingen uitvinden / proberen uit de
Android market×
Tuurlijk, mensen helpen wat vragen is altijd goed, maar zit hier niet om alles
voor te kauwen.
Scheelt dat mensen hier ook zo lekker veel moeite doen om zelf wat
dingen uit te zoeken. Vind persoonlijk het opsommen van widgets genoeg.
×Mompelt iets over tinyeye en zelf eens dingen uitvinden / proberen uit de
Android market×
Tuurlijk, mensen helpen wat vragen is altijd goed, maar zit hier niet om alles
voor te kauwen.
@ Yucko: thanks, de highres versie was ik nog niet tegengekomen. Via TinyEye wel al op het spoor gekomen, maar nog niet echt verder gezocht....
@ HetRatje: true, zeker zelf ook even zoeken. Alleen even erbij zetten wat iets is (en in dit geval volstaat "Standaard MIUI achtergrond" niet, want ook in de ROM kon ik 'm niet terugvinden) wel even handig voor de rest van de lezers....
Maar dit is vast al 1 of 2 keer eerder gezegd
@ HetRatje: true, zeker zelf ook even zoeken. Alleen even erbij zetten wat iets is (en in dit geval volstaat "Standaard MIUI achtergrond" niet, want ook in de ROM kon ik 'm niet terugvinden) wel even handig voor de rest van de lezers....
Maar dit is vast al 1 of 2 keer eerder gezegd
@HetRatje:
Nee je hebt helemaal gelijk. Het is inderdaad veel handiger dat iedereen die de achtergrond leuk vindt zich het lamlendige moet gaan zoeken (tineye geeft alleen maar resultaten van ong. 150px x 150x) ipv dat 1 persoon even een rechtstreekse downloadlink geeft.
/sarcasme
Nee je hebt helemaal gelijk. Het is inderdaad veel handiger dat iedereen die de achtergrond leuk vindt zich het lamlendige moet gaan zoeken (tineye geeft alleen maar resultaten van ong. 150px x 150x) ipv dat 1 persoon even een rechtstreekse downloadlink geeft.
/sarcasme

[ Voor 12% gewijzigd door Yucko op 19-06-2011 15:37 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Was ook niet naar jou_Teq_ schreef op zondag 19 juni 2011 @ 14:39:
link maken naar de Android Market en zelf weer moeite doen om te kijken WAAR ik een wall
vandaan heb / had, maar zelf pleur ik die dingen zovaak op mijn persoonlijke Dropbox na het
te hebben gedownload van een plek/site/blog/forum en heb geen zin om dat allemaal public
te moeten gaan sharen, dus als je het wilt hebben, mooi vindt of kunt gebruiken; be my quest
anders zoek je het zelf maar via TinyEye, dat werkt goed zat!
Verwijderd
Er is hier laatst een site gepost waarop je als het ware zelf themes kon maken.
Weet iemand welke dat was kan niks vinden
Weet iemand welke dat was kan niks vinden
Verwijderd
Ja het was een soort kitchen ja!Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:12:
Een soort kitchen bedoel je?
Welke rom heb je nu? CM7-achtig nog of?
Ik zit nu weer gewoon even op een doc 2.2.1 rommetje oerdegelijk xd
Maar ben toch wel benieuw naar die site^^
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:18:
Ken zelf alleen die UOT-achtige kitchen, maar die is enkel voor CM7 wat ik weet
.
[/quote/]
Kun je misschien linkje geven?:$
Ken zelf alleen die UOT-achtige kitchen, maar die is enkel voor CM7 wat ik weet
[/quote/]
Kun je misschien linkje geven?:$
Nee, die doet het met zo goed als elke Rom prima. Wel effe weten wat je doet, maar da's allemaal te vinden.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:18:
Ken zelf alleen die UOT-achtige kitchen, maar die is enkel voor CM7 wat ik weet.
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Ah wist ik niet, mooi, is dat ook weer duidelijk. Heb 'm heel vaak alleen op CM7Brad Pitt schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:22:
[...]
Nee, die doet het met zo goed als elke Rom prima. Wel effe weten wat je doet, maar da's allemaal te vinden.
gebruikt, daarom.
Verwijderd
Ben trouwens wel benieuwd, want ik heb mij ook nog niet goed ingelezen (want ja ik krijg
mijn statusbar zoals menig persoon op CM7 niet transparant dus daar ga ik al niet eens
naar kijken), hoe ik de icoontjes kan aanpassen naar wens, dus bijvoorbeeld van signaal,
batterij en dergelijke (en niet met die icoontjes/framework die DAAR worden gebruikt),
maar dat zal voor zich wijzen ofniet?
mijn statusbar zoals menig persoon op CM7 niet transparant dus daar ga ik al niet eens
naar kijken), hoe ik de icoontjes kan aanpassen naar wens, dus bijvoorbeeld van signaal,
batterij en dergelijke (en niet met die icoontjes/framework die DAAR worden gebruikt),
Yup! Kies wat leuke wifi/battery plaatjes uit, upload je eigen framework-res.apk, download de aangepaste en zet deze weer op je telefoon op de juiste plek. Kan alleen als je rooted bent, maar dat zal waarschijnlijk welVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:26:
Verwijderd
Handig, vanavond even mee knutselen! ThanksBrad Pitt schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:31:
[...]
Yup! Kies wat leuke wifi/battery plaatjes uit, upload je eigen framework-res.apk, download de aangepaste en zet deze weer op je telefoon op de juiste plek.
Wel een launcher die transparantie ondersteund? Ik krijg het met LauncherPro ook niet, met ADW launcher wel.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:26:
Ben trouwens wel benieuwd, want ik heb mij ook nog niet goed ingelezen (want ja ik krijg
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Heeft dat te maken met de Launcher dan?
Want dan ben je bij deze
mijn held van de dag. Niet dat ik een andere launcher dan LauncherPro
wil gaan gebruiken, maar zover ik weet is het enkel iets van CM7, dat het
niet kan.
niet kan.
Verwijderd
Wordt het niet gewoon een cwm flashable zip?Brad Pitt schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:31:
[...]
Yup! Kies wat leuke wifi/battery plaatjes uit, upload je eigen framework-res.apk, download de aangepaste en zet deze weer op je telefoon op de juiste plek. Kan alleen als je rooted bent, maar dat zal waarschijnlijk wel
Nou ik krijg het met LauncherPro niet voor elkaar, je launcher moet het in ieder geval wel ondersteunen. Test anders ADW launcher eens, weten we het meteenVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:50:
Heeft dat te maken met de Launcher dan?Want dan ben je bij deze
niet kan.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ja, als je CWM hebt geinstalleerd o.i.d. kan je het ook gewoon flashen ja, klopt. Had effe moeten meldenVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:54:
Wordt het niet gewoon een cwm flashable zip?
Mag allemaal zijn, maar hij is op de HTC Sensation toch echt merkbaar langzamer dan LauncherPro. (En zelfs langzamer dan Sense) Storend langzaam zou ik zelfs willen zeggen. Zelfs met de "fling speed" op 100. Ondanks de goede features, blijf ik bij LP.Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:13:
[...]
Nice, door deze review toch maar ff Go Launcher EX geprobeerd. En wat blijkt, is gewoon een clone van LauncherPro maar dan beter! Het voordeel is dat het allemaal net iets gelikter eruit ziet, apps drawer te sorteren is, ingebouwde task manager, scrollable widgets werken beter dan bij LP+ (geen haperingen), notificafies voor K9mail (nu alleen nog Whatsapp), oneindig aantal homescreens, minder geheugen gebruik.
Volgens mij is het niet Launcher maar voornamelijk Rom-afhankelijk. Bij de UOT Kitchen staat ook:Tsurany schreef op maandag 20 juni 2011 @ 19:36:
Nou ik krijg het met LauncherPro niet voor elkaar, je launcher moet het in ieder geval wel ondersteunen. Test anders ADW launcher eens, weten we het meteen
"Enable transparency in status bar:
For Gingerbread roms only,
uploading framework-res.ap and SystemUI.apk"
Geen melding whatsoever van welke Launcher je hebt, het gaat puur om die twee bestanden en een Rom.
Het is natuurlijk ook rom afhankelijk maar volgens mij moet je launcher het ook gewoon ondersteunen. Ik krijg het met LauncherPro op mijn MIUI rom niet voor elkaar, met ADW launcher wel. Als ik iets fout doe in LauncherPro hoor ik het graag, ik kan het in ieder geval niet vinden.
Vond dit ook op LauncherPro forum:
I'm using LauncherPro Plus with a MIUI rom, and I really love the semi-transparent notification/status bar that comes with MIUI..
Unfortunately by using LauncherPro Plus its disables that semi-transparent bar..
ADW.Launcher uses a "Wallpaper Hack"-setting thats works perfect and gets you a semi-transparent bar with Miui...
I would really love this setting with LauncherPro Plus..
I know you can get around this by using "Ownskin"-app from market and using a live wallpaper to get the semi-transparent bar with LP Pro... but its such a battery drainer..
[ Voor 52% gewijzigd door Tsurany op 20-06-2011 19:50 ]
Hmmm je bent me net voor, wilde ook al melden van die Live Wallpaper ja. Is natuurlijk geen "echte" oplossing. LP tekent de status bar "boven" de wallpaper i.p.v. (zoals het eugenlijk 'hoort") er overheen. Wordt dus lastig ja.Tsurany schreef op maandag 20 juni 2011 @ 19:47:
Verwijderd
ik krijg mijn theme of wat het ook is niet ge submit bij summary in UOT Kitchen.
edit: oahnee ik moet een file uploaden maar die kan ik nergens vinden.
Cyanogenmod7 rom: Cyanbread.apk or Androidian.apk or any theme for ThemeChooser (rename as you like it to apear in theme menu)
Cyanogenmod7 rom: Cyanbread.apk or Androidian.apk or any theme for ThemeChooser (rename as you like it to apear in theme menu)
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 20:28 ]
Is het mogelijk om fonts op je SD kaart te zetten zodat programma's die kunnen inlezen voor andere lettertypen ?? Bijv zoals missed it! enzo. En moet je daarvoor je telefoon rooten? Heb dit niet echt kunnen vinden namelijk .. en zijn er apps met fonts ??
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Fonts kun je voor sommige apps idd in een map op je sd zetten, voor minimalistic text en voor missed it dacht ik ook.
Als je je font overal wilt veranderen heb je toch root nodig, anders kan je ze niet in je systeem partitie zetten
Je kunt in principe elk font gebruiken wat je maar vind, zolang het maar een .ttf is
Als je je font overal wilt veranderen heb je toch root nodig, anders kan je ze niet in je systeem partitie zetten
Je kunt in principe elk font gebruiken wat je maar vind, zolang het maar een .ttf is
Font changer verandert 't lettertype overal op je telefoon, wel root nodig.
Staan die niet in /system/app dan?Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:01:
Verwijderd
Nexus S SCLCD
MIUI 1.6.17 (Android 2.3.4) + Ultimate Iphone Theme
Standaard search widget bij MIUI

Heb nog twee andere homescreens met apps maar is niet echt interessant om te laten zien.
Waarom koop ik geen iPhone? Ik vind dit niet perse mooi, maar het idee dat het kan maakt het geweldig. En zo slecht vind ik het er ook weer niet uit zien.
Als je ook naar zoiets op zoek bent, zou ik in ieder geval het Ultimate Iphone Theme voor MIUI in de gaten houden.

Heb nog twee andere homescreens met apps maar is niet echt interessant om te laten zien.
Waarom koop ik geen iPhone? Ik vind dit niet perse mooi, maar het idee dat het kan maakt het geweldig. En zo slecht vind ik het er ook weer niet uit zien.
Als je ook naar zoiets op zoek bent, zou ik in ieder geval het Ultimate Iphone Theme voor MIUI in de gaten houden.
Welk toetsenbord is dat? Ziet er goed uit!
Verwijderd
De volgende keer gewoon een iPhone kopenVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:01:
Nexus S SCLCD
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee dure ondingen waar je geen MIUI op kan draaien
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
De volgende keer de post tot het einde doorlezen.
Androyed, mag ik de wallpaper van je?
Lijkt mij deze.Tsurany schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:03:
Welk toetsenbord is dat? Ziet er goed uit!
Op een iPhone kan je gewoon Android installeren, andersom gaat dat geheel niet lukken. Dus sja...Touchdomex schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:07:
Nee dure ondingen waar je geen MIUI op kan draaien
[ Voor 34% gewijzigd door Brad Pitt op 20-06-2011 22:17 ]
[oeps dubbel post]
[ Voor 87% gewijzigd door Brad Pitt op 20-06-2011 22:16 ]
Inderdaad, merci!
Verwijderd
Ik ken Miui echt wel hoor, maar ik vind dat dit er gewoon iets over gaat, sorry mijn mening.
Verwijderd
Keyboard is inderdaad Smart Keyboard Pro. Die ziet er standaard al een beetje iPhone-stijl uit, maar ik heb deze skin gebruikt: http://www.dexilog.com/sm.../viewtopic.php?f=13&t=617
Wallpaper heb ik van de theme-thread op miuiandroid.com: http://forums.miuiandroid...Ultimate-iPhone-theme-5.7
Ik heb die wallpaper scroll disable mod gebruikt samen met de volgende wallpaper:

Ik had eerst ook die page indicator mod, maar dat werkt alleen mooi met een zwarte achtergrond. Bovendien zijn het gewoon meerdere achtergronden, en is het dus een beetje een omweg.
En zo 'makkelijk' kan je niet android installeren op je iPhone.
Wallpaper heb ik van de theme-thread op miuiandroid.com: http://forums.miuiandroid...Ultimate-iPhone-theme-5.7
Ik heb die wallpaper scroll disable mod gebruikt samen met de volgende wallpaper:

Ik had eerst ook die page indicator mod, maar dat werkt alleen mooi met een zwarte achtergrond. Bovendien zijn het gewoon meerdere achtergronden, en is het dus een beetje een omweg.
Zoals ik al zei, ik doe dit niet omdat ik liever een iPhone had gehad. Ik doe dit omdat het kan. En bovendien werkt MIUI gewoon goed. Het is weer eens wat anders.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 22:27 ]
Verwijderd
Precies, installeren, in je map op je SD de map FontChanger voltrappen met .TTF's et voilá.Eric_Cantona schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:31:
Font changer verandert 't lettertype overal op je telefoon, wel root nodig.
Op een iPad ook (al)? Zoja, let me know
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 22:56 ]
iTap Keyboard is helemaal iPhone: https://market.android.co...tap&feature=search_resultVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:24:
Keyboard is inderdaad Smart Keyboard Pro. Die ziet er standaard al een beetje iPhone-stijl uit, maar ik heb deze skin gebruikt: http://www.dexilog.com/sm.../viewtopic.php?f=13&t=617
[afbeelding]
Zoals ik al zei, ik doe dit niet omdat ik liever een iPhone had gehad. Ik doe dit omdat het kan. En bovendien werkt MIUI gewoon goed. Het is weer eens wat anders.
[/quote]
Verwijderd
@Androyed:
- Wil je die wallpaper een keer apart posten? Link lijkt dood
- Welke MIUI versie heb jij? Die van XDA (XJ versie) of die van MIUIANDROID.com?
- In de betreffende MIUI versie werkt het custom lockscreen niet. Mijn telefoon hangt. Hoe heb jij dat opgelost?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2011 14:11 ]
Verwijderd
Ik heb ook de automodder gebruikt, maar ik krijg het niet voor elkaar de wallpaper in te stellen. Ik blijf een zwarte achtergrond zien. Iemand tips?
Verwijderd
Had ik ook. Je telefoon herstarten, en je zult de achtergrond zien. Helaas moet je dit elke keer doen als je je achtergrond veranderd, zelfs als je je lockscreen-achtergrond veranderd (waarvoor die mod helemaal niet geldt).Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:08:
Ik heb ook de automodder gebruikt, maar ik krijg het niet voor elkaar de wallpaper in te stellen. Ik blijf een zwarte achtergrond zien. Iemand tips?
- Ik heb 'm een paar posts hierboven als plaatje gepost en hij staat in dat topic op miuiandroid.comVerwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:04:
@Androyed:
- Wil je die wallpaper een keer apart posten? Link lijkt dood
- Welke MIUI versie heb jij? Die van XDA (XJ versie) of die van MIUIANDROID.com?
- In de betreffende MIUI versie werkt het custom lockscreen niet. Mijn telefoon hangt. Hoe heb jij dat opgelost?
- Die van miuiandroid.com. Ik had eerst een crespo (ofzo iets) versie van miui.us, gehaald van een topic op XDA. Die verneukte de layout een beetje. Ik had er in ieder geval geen positieve ervaringen mee (behalve dat hij die 4-way reboot ingebouwd had).
- Dit is een probleem dat bij meerdere mensen voorkomt met de nieuwe lockscreens van 1.6.17. Die van dit iphone theme is er daar ook een van, alleen dan gethemed. Hij blijft alleen hangen bij het opstarten als het goed is. Wat je kan doen is de backtoets tegelijk met de volume omhoog toets ingedrukt houden, en als je dan loslaat kan je je pincode invoeren. Dit werkt in ieder geval op de Nexus S en Galaxy S. Je kan ook voordat je reboot je telefoon in vliegtuigmodus zetten, zodat hij ook in vliegtuigmodus start, of je telefoon opstarten zonder simkaart erin. Een echte oplossing is er nog niet voor, maar het is al wel aangekaart bij MIUI.
Die had ik ook eerst. Probleem is dat dat keyboard echt prut is. Smart Keyboard Pro is een van de betere keyboards, en zoveel verschil zit er ook weer niet tussen in looks, dus het is een win-win situatie.Gerjannn schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 09:14:
[...]
iTap Keyboard is helemaal iPhone: https://market.android.co...tap&feature=search_result
Verwijderd
Dat is inderdaad een van de redenen waarom de meesten hier een androidtoestelletje hebben gekocht. Ik sta er ook steeds weer van verbaasd hoeveel mensen zich er mee bezig houden om roms te bakken, icoontjes te designen, ...Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:29:
Leuk dat m'n homescreen zoveel positieve reacties krijgt! Ik blijf het vet vinden hoeveel je met Android kan.
Inderdaad, je kan praktisch alle kanten op met Android, dat vind ik nou zo mooi. Je kan elk OS namaken. Of je nou graag het iPhone uiterlijk wilt of het WP7 uiterlijk, het kan allemaal. Alleen jammer dat veel iconen sets niet compleet zijn voor alle apps, dan zijn maar de helft van je apps geskinned.
Verwijderd
@Andoyed:
Bedankt voor je feedback! Ik ga ermee aan de slag.
Ik probeer nu de dock te wijzigen (via de PSD in het iphone theme topic), maar dat lukt nog niet helemaal. Voor de rest ziet het er idd wel strak uit nu.
Bedankt voor je feedback! Ik ga ermee aan de slag.
Ik probeer nu de dock te wijzigen (via de PSD in het iphone theme topic), maar dat lukt nog niet helemaal. Voor de rest ziet het er idd wel strak uit nu.
Ja, dat is inderdaad erg jammer, op ADW launcher had ik een theme (https://market.android.co...ess&feature=search_result) die alle icoontjes in grayscale weergaf, dat was wel erg mooi en vooral het was echt voor -alle- icoontjes van toepassing. Ik gebruik nu Go Launcher EX omdat ik deze wel een stuk fijner vind, met een icon pack van xda: http://forum.xda-develope...light=cyanogen+icons+hdpiTsurany schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:42:
Inderdaad, je kan praktisch alle kanten op met Android, dat vind ik nou zo mooi. Je kan elk OS namaken. Of je nou graag het iPhone uiterlijk wilt of het WP7 uiterlijk, het kan allemaal. Alleen jammer dat veel iconen sets niet compleet zijn voor alle apps, dan zijn maar de helft van je apps geskinned.
Redelijk volledig, maar veelgebruikte nederlandse apps zoals nu.nl en treintijden zitten hier natuurlijk niet in. En je moet handmatig de icoontjes op je homescreens vervangen wat ook een k klus is.
[ Voor 4% gewijzigd door Prulleman op 21-06-2011 17:04 ]
Verwijderd
Het probleem van de icoontjes blijft. Wat ik nu heb gedaan is de meeste apps waarvan geen icoontje was in een map gezet. Wat ik vroeger had (toen ik nog CM7 had) is alle icoontjes grayscale gemaakt, zoals hierboven genoemd werd. Ik heb ook wel eens een theme gedownload voor ADW (Minimalist White). Dit gaf sommige apps standaard een wit minimalistisch icoontje, maar andere niet. Die andere verschenen met normale icoontjes in de app drawer. Wat ik toen gedaan heb (en wat heel makkelijk met ADW kan --> categories), is een paar standaard apps in the appdrawer gezet, de rest eruit gegooid en in mappen verdeeld in de rest van m'n dock. In die mappen kan je dan zelf icoontjes kiezen voor de apps uit zo'n lijst met alle icoontjes die bij dat thema zaten.Tsurany schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:42:
Veel van die developers zijn wel bereidt er een paar icoontjes voor jou bij te maken trouwens. Bovendien heeft de maker van het Ultimate Iphone Theme de PSD van de icoontjes erbij gezet.
21 juni om 21:21:
Niet heel veel anders sinds een half jaar ofzo, maar wilde het wel weer is posten...
Toestel: GeOC'de Motorola Milestone met Android 2.2.1, met LauncherPro Plus
Screen 1: LauncherPro Plus kalenderwidget / SetCPU widget / SwitchPro Widget
Screen 2: Circle Battery Widget / SiMi Clock Widget / mClock / 8 apps
Screen 3: 10 apps / Picture Frame van standaard mediagallery

Screen 4: 4 apps om te customizen / overclocken en rootacces te verkrijgen

Transparante icons via: *hier*
Wallpaper kwam volgens mij via Flikie Wallpapers HD op m'n Milestone terecht
Momenteel is het lijntje langs Afrika en dergelijke dus blauw, heb er een paar met verschillende kleuren
Niet heel veel anders sinds een half jaar ofzo, maar wilde het wel weer is posten...
Toestel: GeOC'de Motorola Milestone met Android 2.2.1, met LauncherPro Plus
Screen 1: LauncherPro Plus kalenderwidget / SetCPU widget / SwitchPro Widget

Screen 2: Circle Battery Widget / SiMi Clock Widget / mClock / 8 apps

Screen 3: 10 apps / Picture Frame van standaard mediagallery

Screen 4: 4 apps om te customizen / overclocken en rootacces te verkrijgen

Transparante icons via: *hier*
Wallpaper kwam volgens mij via Flikie Wallpapers HD op m'n Milestone terecht

Momenteel is het lijntje langs Afrika en dergelijke dus blauw, heb er een paar met verschillende kleuren
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zou mooi zijn als die wallpaper met een lijn zou aangeven waar je daadwerkelijk op dat moment bent, live wallpapertje dus
Could be nice inderdaad, alleen wil je, dat lijntje niet zien in Mexico ofzo ivm buitenland / data / roaming...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Waarom niet? GPS en zendmasten gebruiken kost je niks.
Let op:
Gaarne de volgende dingen opnemen wanneer je hier een homescreen post:
- Je toestel (HTC OneX, Samsung Galaxy etc...)
- OS versie (4.0, 4.1, etc...)
- De widgets die je gebruikt, plus eventueel een downloadlink.
- Als je een launcher gebruikt, zoals bijvoorbeeld Apex, Trebuchet, LauncherPro of Nova, meld dit dan ook even.
- Je wallpaper, ook met een downloadlink, indien mogelijk.
- <b>Dit topic is dus niet bedoeld voor codes oid</b>
Dit voorkomt een hoop onnodige posts met verzoeken om wallpapers en dergelijke.
Gaarne de volgende dingen opnemen wanneer je hier een homescreen post:
- Je toestel (HTC OneX, Samsung Galaxy etc...)
- OS versie (4.0, 4.1, etc...)
- De widgets die je gebruikt, plus eventueel een downloadlink.
- Als je een launcher gebruikt, zoals bijvoorbeeld Apex, Trebuchet, LauncherPro of Nova, meld dit dan ook even.
- Je wallpaper, ook met een downloadlink, indien mogelijk.
- <b>Dit topic is dus niet bedoeld voor codes oid</b>
Dit voorkomt een hoop onnodige posts met verzoeken om wallpapers en dergelijke.