Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[suggestie] Zoeken op alleen afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Lieve Devvers,

Bij het zoeken naar renders in het \[3D] Post je 3d-stuff maar weer - part 43 topic stuitte ik op het volgend probleem; hoe kan ik zoeken naar posts die een (niet-dode) afbeelding bevatten?

Na een korte zoektocht kwam ik de volgende topics tegen: [Suggestie] Afbeeldingen en Eigen posts zoeken met als zoekterm "afbeelding"
Ik kan alleen geen duidelijk antwoord ontdekken. Behalve deze reactie van crisp in "Eigen posts zoeken met als zoekterm "afb...". Echter die reactie stamt van 2008. Misschien is er ondertussen het een ander veranderd?
Daarom breng ik deze suggestie dus graag nog 's naar boven.

Haalbaar? (tuurlijk wel ;) )
Nuttig? Ik vind van wel, want dit maakt het zoeken naar (alleen) afbeeldingen vele malen sneller. Of is er gewoon te weinig animo voor? Zoals The Zeroorez al aangaf:
TheZeroorez schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 22:58:
[...]
Ik (persoonlijk) denk dat daar niet veel uit gaat komen. Ik kan zo nog -tig features uit m'n mouw schudden, maar dan kun je nog wel een paar Crispjes in dienst gaan nemen voor opties die nauwelijks gebruikt worden, en wordt het er ook niet echt bepaald overzichtelijker op...

[...]
Dus, hoe denken de devvers erover? :)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

deze devver denkt dat dit topic nogal dubbel is met [Suggestie] Afbeeldingen en daarom wel dicht kan. Zeker als je de stickies in Lieve Devvers in het achterhoofd houdt ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.