[Suggestie] Afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12
In de HK zijn er veel topics die enkel draaien om plaatjes zoals het grappige plaatjes topic. Sommige mensen hebben echt geen behoefte aan het zien van alle posts tussendoor.

Is het misschien een idee om een search optie toe te voegen om enkel de plaatjes uit het topic te laten zien?
Ik dacht het al even te proberen met [img] maar dat werkte helaas niet :(

Denk er eens over na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Agree!
Ook voor non HK handig als je je een plaatje herrinert maar niet weet waar of in welk deel van een topic serie het ook al weer stond. Niet dat ik dat dagelijks heb, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
Saturnus schreef op zondag 06 juni 2010 @ 01:25:
Agree!
Ook voor non HK handig als je je een plaatje herrinert maar niet weet waar of in welk deel van een topic serie het ook al weer stond. Niet dat ik dat dagelijks heb, maar goed.
Dat zijn inderdaad van die dingen waarvoor dit een handige optie zou zijn? Misschien gewoon de mogelijkheid te zoeken op ubb code? Dan kan je ook gemakkelijk die ene url terug vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 19:23
Net als bij uche Fok? Waar je een "image galery" bovenaan het topic hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
Geen idee, ik ben nog nooit op fok geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Voor! Excludeer dan wel even de smileys :)

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:35

Zeror

Ik Henk 'm!

Vraag me af of dat wel handig is. Als je weer iets erbij stopt bovenaan, en een image gallery is niet klein!, wordt het daar met alle tags, pricewatch, etc.. wel erg vol.

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 06-06-2010 12:02 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 22:47
Rakkerzero schreef op zondag 06 juni 2010 @ 12:01:
Vraag me af of dat wel handig. Als je weer iets erbij stopt bovenaan wordt het daar met alle tags, pricewatch enzo wel erg vol.
:?

Als het daar al bij moet komen, dan kan het toch gewoon onder 'Zoeken' gestopt worden?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
Mute schreef op zondag 06 juni 2010 @ 12:02:
[...]

:?

Als het daar al bij moet komen, dan kan het toch gewoon onder 'Zoeken' gestopt worden?
Zoiets inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik meen dat er een firefox add-on voor was :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-10 15:56

Sebazzz

3dp

BtM909 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:25:
Ik meen dat er een firefox add-on voor was :)
En anders maak je even een Greasemonkey script ofzo. Even laten filteren op een range. Ik vind het persoonlijk geen goede suggestie.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Add-on en GM scripts zijn prima, maar het gaat hier natuurlijk om een suggestie om te implementeren op T.net. Niet iedereen gebruikt FF, niet iedereen maakt even een GM script en als je alles via third party software moet regelen komt T.net stil te liggen :).
Ik blijf het dus een goed idee vinden!

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Tja, ik ben er juist van overtuigd dat dit een browser feature zou moeten zijn (hence the diverse add-ons / scripts die ervoor bestaan).

Overigens dacht ik dat je (vroeger) ook op RML code kon zoeken in topics

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1