renzo4000 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:44:
Inmiddels heb ik 1000 km gereden en kan op basis hiervan constateren dat de EDC echt een waardevolle toevoeging is geweest, wat rijdt dat goed!

Kekke bak hoor... en een gaaf kleurtje uiteraard!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
renzo4000 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:44:
Inmiddels heb ik 1000 km gereden en kan op basis hiervan constateren dat de EDC echt een waardevolle toevoeging is geweest, wat rijdt dat goed!
Als je wil zou je (na warm rijden uiteraard) meteen kunnen trappen, vanuit de fabriek is alles al ingesleten dus je hoeft hem echt niet in te rijden. Ecu past het wel het karakter aan op basis van jouw rijstijl, dus als je veel "scheurt" zal de motor anders reageren als iemand die voor de wereld zuinigheids trofee gaat. Wissel de bestuurders om en uiteindelijk zullen beide motoren juist weer het karakter krijgen wat ze hadden onder de originele bestuurder.Flame17 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 22:34:
niet lui inrijden, maar dat is al jaren een item......middenweg zoeken tussen lui en trappen.....
Gewoon rijden dus!
Ja, die kleur zouden meer mensen moeten bestellen op hun Mégane! Erg mooie autorenzo4000 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:44:
Afgelopen vrijdag was het dan zover, ik kon mijn Renault Megane Estate 1.5 dCi GT-Line op halen. Het totaalplaatje is al volgt:
- EDC (heerlijk!)
- Uitbreiding Arkamys 3D
- Panoramisch schuifdak
- Waxoyl behandeling
- Pioneer subwoofer onder bestuurdersstoel.
Inmiddels heb ik 1000 km gereden en kan op basis hiervan constateren dat de EDC echt een waardevolle toevoeging is geweest, wat rijdt dat goed! Daarnaast raadt ik ook iedereen aan om een Pioneer TS-WX11A aan te schaffen. Dit levert voldoende lage tonen op + een lekkere punch onder de stoel. Ik zal vandaag nog wel even wat foto's schieten.
Be aware voor de "crappy" iphone foto's ... de Megane komt zo niet echt tot zijn recht, ik zal binnenkort goede foto's maken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, merp!
De mijne heb ik in het wit besteld ook erg smakelijk om te zienPauseBreak schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:31:
[...]
Ja, die kleur zouden meer mensen moeten bestellen op hun Mégane! Erg mooie auto
Nee, merp!
- NAC Breda -
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Dom gezwets van die verkoper.Ritchie schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:34:
Ik was ook nog in dubio over de kleur, maar heb uiteindelijk toch maar voor zwart gekozen. De verkoper zei ook al dat je bij een eventuele inruil je meer terug krijgt voor een zwarte auto dan voor een witte.
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
Nee, dat is niet dom gezwets. Wit is meer een modekleur dan zwart. Zwart staat zelfs op 1 qua gezochte ´kleuren´ voor occassions, terwijl wit niet in de top 3 is terug te vinden.
Nee, merp!
Leaseauto dus geen last van inruilwaardeRitchie schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:34:
Ik was ook nog in dubio over de kleur, maar heb uiteindelijk toch maar voor zwart gekozen. De verkoper zei ook al dat je bij een eventuele inruil je meer terug krijgt voor een zwarte auto dan voor een witte.
Living the American Dream
Dat scheelt natuurlijk.Local Host schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:51:
[...]
Leaseauto dus geen last van inruilwaarde
Die witte kleur was trouwens een "gratis" kleur en aangezien ik wit erg mooi vind was dat natuurlijk een makkelijke keuze.
[ Voor 44% gewijzigd door Ritchie op 12-01-2011 15:03 ]
- NAC Breda -
Ik vind het inderdaad gezwets, ervan uitgaande dat het een prive auto is en je er ws. langer dan 3 jaar in gaat rijden zal je mogelijke inruilverlies nihil zijn tov een zwarte auto. Misschien krijg je er (afhankelijk van je auto) 200 euro minder voor krijgen bij inruil. 200 euro op basis van > 3 jaar =PauseBreak schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:50:
[...]
Nee, dat is niet dom gezwets. Wit is meer een modekleur dan zwart. Zwart staat zelfs op 1 qua gezochte ´kleuren´ voor occassions, terwijl wit niet in de top 3 is terug te vinden.
Ik zeg ook niet dat je ermee blijft zitten, maar als het verschil in vraag zo groot is tov het aanbod (er wordt over 3 jaar meer wit aangeboden dan gevraagd, want er wordt nu al meer wit besteld dan dat er naar gezocht wordt) dan ga je echt wel wat meer verschil zien dan een paar honderd euro.deadsy33 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:33:
[...]
Ik vind het inderdaad gezwets, ervan uitgaande dat het een prive auto is en je er ws. langer dan 3 jaar in gaat rijden zal je mogelijke inruilverlies nihil zijn tov een zwarte auto. Misschien krijg je er (afhankelijk van je auto) 200 euro minder voor krijgen bij inruil. 200 euro op basis van > 3 jaar =
peanuts. Bovendien bestaat er wel verschil tussen "bestelbusjeswit" en wit.
"Met een witte blijf je zitten" is echt iets van de 80ies imho..
Nee, merp!
Ik heb een aantal Clio's TCe gereden van collega's en klanten die gewoon erg beheerst rijden, daar merk je aan dat de motor gewoon wat inhoudt, lijkt bijna op een normale 75pk 16-klepper. Als ik dan overstap in een TCe die gewoon vlot wordt bereden / is ingereden, merk je direct dat die door zijn toeren heenvliegt en als de brandweer accelereert. Ik heb het gemerkt met 2 'slome' versus meerdere snellere, dus dat is er wel degelijk.chario2 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:32:
[...]
zonder nou een hele discussie over wel of niet losrijden te krijgen, mag ik vragen hoe je dat gemerkt heb ?
zelf een clio estate 1.2 tce dus ben gewoon nieuwsgierig dus geen offense
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
Nee, merp!
De Twingo is in wit wel 400 Euro goedkoper, dus al brengt hij later minder op, hij is nu al goedkoperPauseBreak schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:11:
[...]
Ik zeg ook niet dat je ermee blijft zitten, maar als het verschil in vraag zo groot is tov het aanbod (er wordt over 3 jaar meer wit aangeboden dan gevraagd, want er wordt nu al meer wit besteld dan dat er naar gezocht wordt) dan ga je echt wel wat meer verschil zien dan een paar honderd euro.
En ja, natuurlijk heb je 'wit', wit en bestelbusjeswit. Persoonlijk vind ik het Renault- en Volkswagen-wit wel aardig hoor, maar aangezien je toch sowieso altijd verlies maakt op een auto gaat mijn voorkeur dan uit naar een kleur
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Nee, merp!
Een van die luie auto's rij ik regelmatig, en ook al heb ik hem een weekend op zijn donder gegeven, hij verandert niks.PauseBreak schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 21:39:
Nee, wit en zwart zijn geen kleuren
En @El-Loco:
Ligt dat niet meer aan het programma dat vaker gebruikt wordt in de ECU, dan hoe de motor is ingereden? Als je een tijdje 'erg beheerst rijdt', dan vallen die 'vlotte motoren' ook wel terug op het spaarzame programma, lijkt mij althans.
Nee, merp!
Ziet er niet verkeerd uit, ik had alleen de velgen wat donkerder antraciet of mat zwart/zijdeglans zwart genomen.Flame17 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:25:
Op de foto's mijn bolide, oordeel zelf of wit mooi staat met zwarte/grijze accenten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Mooie auto!renzo4000 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:44:
Afgelopen vrijdag was het dan zover, ik kon mijn Renault Megane Estate 1.5 dCi GT-Line op halen. Het totaalplaatje is al volgt:
[afbeelding]
[ Voor 49% gewijzigd door ThinkPad op 12-01-2011 22:57 ]
Dat grote gat heb je alleen in de GT-line variant. De gewone bumper is een stuk dichter en die van de GT line is zo gemaakt omdat dat sportiever oogtThinkPadd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:46:
[...]
Mooie auto!
Wat ik alleen niet snap van Renault is dat ze die grille met zulke wijde gaten hebben gemaakt.
Ik weet niet precies wat erachter hangt (zal wel radiateur zijn) maar het komt vaak voor bij auto's dat er stenen tegenaan ketsen en dat de boel lek raakt. Nu valt dit bij een radiateur nog mee, maar als het bij je airco gebeurt dan ben je verder van huis omdat daar kostbaar gas in zit en reparaties aan het airco systeem erg duur zijn
Nog wat aparts trouwens, ik las laatst ergens dat de 3.5L V6 motor van een Espace IV bijna identiek is aan die van een Nissan 350Z, maar dat de versie in de Espace wat meer geknepen is. Wel apart
Nee, merp!
Geef hem maar eens 2 weken op zijn donder, dan veranderd hij echt wel. Programma van de ecu past zich aan en je blaast alle vuil aanzettingen eruit wat ook nog iets scheelt. Een lui bereden motor is zo lui omdat de ecu adaptief is en zich aan je rijstijl aanpast. Dat heeft echter wel tijd nodig in de vorm van km's. En dan niet de paar honderd km die je in een weekend rijdtEl-Loco schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:45:
[...]
Een van die luie auto's rij ik regelmatig, en ook al heb ik hem een weekend op zijn donder gegeven, hij verandert niks.
Waar tover jij deze kennis vandaan? Dus stel ik doe de eerste 1000km rustig aan, en daarna trap ik hem wat meer op zijn staart dan past hij zich aan?melcon schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:34:
[...]
Geef hem maar eens 2 weken op zijn donder, dan veranderd hij echt wel. Programma van de ecu past zich aan en je blaast alle vuil aanzettingen eruit wat ook nog iets scheelt. Een lui bereden motor is zo lui omdat de ecu adaptief is en zich aan je rijstijl aanpast. Dat heeft echter wel tijd nodig in de vorm van km's. En dan niet de paar honderd km die je in een weekend rijdt
- NAC Breda -
Nee, merp!
Helemaal juist. Dit deden zelfs de eerste bosch SPI systemen al, daterend eind jaren 80. Uiteraard wel wat simpeler als tegenwoordig. Als jij altijd veel vermogen vraagt c.q. sportief rijdt is de inspuiting agressief (direct en meteen in grote hoeveelheid) en zal de onsteking zo vroeg mogelijk plaatsvinden. Rij je altijd rustig zal de inspuiting opbouwend plaatsvinden en ook niet meteen, ontsteking vrij laat, gericht op zuinigheid.Ritchie schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:47:
[...]
Waar tover jij deze kennis vandaan? Dus stel ik doe de eerste 1000km rustig aan, en daarna trap ik hem wat meer op zijn staart dan past hij zich aan?
Nee, merp!
Tegenwoordig doet Renault het erg goed ... hopelijk zetten ze die trend voort! http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,3993330,3993417PauseBreak schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:38:
Zoals met zoveel automaten die Renault nu gebruiktEeuwig zonde dat ze daar niet wat meer aandacht aan besteden. Ze bouwen auto's om je zo comfortabel mogelijk van A naar B te brengen, en die auto's doen dat onder andere door je zoveel mogelijk werk op een prettige manier uit handen te nemen. Daar hoort mijns inziens ook een fatsoenlijke automaat bij.
Al moet ik eerlijk bekennen dat sinds ze de handbakken van Nissan gebruiken (de 6-bakken), dat het schakelen al een heel stuk fijner gaat. Die Renault-bakken waren eigenlijk vrij dramatisch als je ze met de huidige handbakken vergelijkt
Oh en Melcon, ik zou die drama-jaren wat uitbreiden. 2003 hoort daar voor de Laguna ook nog wel bij, en voor de Mégane en afgeleiden daarvan kun je rustig 2004 en 2005 er nog bij rekenen.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
mwoa die EDC bak is zeker niet slecht. rij in de aanloop naar mn definitieve estate EDC nu even tijdelijk in een Focus Wagon 4-traps automaat.. dat is dan best wel weer ergPauseBreak schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 09:38:
Zoals met zoveel automaten die Renault nu gebruikt...
[ Voor 7% gewijzigd door mvz op 15-01-2011 00:38 ]
kijk eens op ziptuning.nlmvz schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 23:22:
[...]
gelukkig 24-jan aflevering. Weet iemand ook hoeveel die EDC bakken kunnen hebben? ( mocht je ooit willen chippen bv. )
Never naar ZIP..........
Verwijderd
Ik zou voortaan je post even 3 keer nalezen voordat je op de knop drukt. Zinsconstructie is haast niet te herkennen en dat leest heel irritant.Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 22:31:
http://www.autoblog.nl/images/wp2008/big/Who%20own%20who.jpg
is wel een leuke link alle auto fabrikanten en hun samenwerkingen.
Overigens zou ik zelf nooit een renault kopen, ja sorry mensen maar ik moet het zeggen.
Veel storingen, zeer hoge tot hoogste afschijving. Laatst een laguna van 2003 dci, Spelling op vliegwiel, Kopeling kapot gedraait (deze is zeer duur mede door het speciale gereedschap) Versnellingbak kapot gedraait. 2400 euro gebruikte onderdelen. Vliegwiel moet volgens renault bij 120.000 km vervangen, Kan toch niet vliegwiel alleen al is 400 euro en de kopeling 300 euro. Zonder montage. Dan kom je nog bij de kwestie achteras rubbers = duur zoveel werk, je krijgt ze er nouwelijks in. VW heb er ook last van maar daar is het goed te doen. En sinds dat volvo samenwerkt met renault zijn het ook geen ton tellers meer.
Nee lieve mensen ik vraag me toch af waarom jullie voor renault hebben gekozen.
Het zijn mijn beste klanten.
En ik vind het interieur van zeer slechte kwaliteit al die stoel driehoekjes van o.a laguna laten zeer snel los.
Ik heb klanten met een twingo die elk jaar de wiellagers achter moeten vervangen. met niet meer als 15.000 in een jaar gelopen.
Groeten
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Verwijderd
Nouw bedankt voor je vriendelijk reactie ik wist niet dat het zo gevoellig was.Flame17 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 23:08:
tk-style,
Bedankt voor het melden van oud nieuws........
En waarom koop je (ik ) een Renault, waarom zou je een VW kopen of wat dan ook kan je ook vragen.
En fietsen in nog steeds goedkoper dan dat.
Maar ik bestuur al meer dan 15 jaar diverse Renault modellen en kan je zeggen dat ik nog niks heel erg schokkends heb gehad.
En de mannen van renault hebben hun lesje geleerd getuige de pech statistieken in diverse landen om ons heen, want inderdaad de mobielen van zo rond de tijd waar jij het over hebt zijn soms erbarmelijk storings gevoelig.
Maar waarom ik een Renault heb gekocht ( alweer ) omdat ze gewoon goed zijn en vol met opties waar je bij anderen dik bij betaald.
En tja de Clio RS van me had wel wat leuke prijzige mankementen, maar dat is niet heel erg vreemd met een klein snel en lichtvoetig autootje.
[ Voor 4% gewijzigd door melcon op 16-01-2011 00:03 ]
Kent iemand ook een chipper die onder de garantie van de leasemaatschappij kan chippen?Flame17 schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 22:15:
[...]
Never naar ZIP..........![]()
Fastchip kerel is het adres voor de Renault, nu dus ook voor de Megane III dci.....was proefkonijn en auto rijdt heerlijk.
Melcon.....is Maarten op RTC?....
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door mvz op 16-01-2011 13:52 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Flame17 op 16-01-2011 14:36 ]
[ Voor 23% gewijzigd door ThinkPad op 16-01-2011 20:31 ]
[ Voor 9% gewijzigd door PauseBreak op 17-01-2011 12:08 ]
Nee, merp!
Nee, merp!
K to the KillaZ
Als je 3 kinderen hebt, heb je imo in principe voldoende aan een Espace IV. Een Grand Espace is inderdaad wel ruimer, maar werd ook minder verkocht (want duurder) en over het algemeen vind je die ook niet in zo'n goede staat als een gewone Espace omdat er meer mensen in hebben gezeten. Die dingen worden echt uitgewoond.seninha schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:26:
Ja,zoiets.Alleen is dat volgens mij geen Grand Espace. En KM stand kom ik ook nergens tegen.
Zal trouwens best hoog liggen als je naar de bestuurders stoel kijkt.
Niet dat het uitmaakt.
Huidige Allroad heeft 315000km gelopen (gekocht bij 280.000)
Nee, merp!
Nee, merp!
[ Voor 16% gewijzigd door Local Host op 19-01-2011 06:56 ]
Nee, merp!
Volgens mijn is het bij een aankoop van een auto de LOOKS een van de belangrijkste dingenPauseBreak schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 17:52:
Tsja, als je de looks belangrijk vindt, dan ontkom je er niet aan heIk snap waar je vandaan komt, de Laguna is ook gekocht vanwege de neus en de kleur
Thx, wist die prijzen niet eensmelcon schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 09:52:
Remblokset kost 80 euro, schijven zijn 60 per stuk, dus 200 klopt aardig![]()
Uitgaande van originele onderdelen, imitatie rommel zal wat goedkoper zijn maar dat wil je niet.
[ Voor 22% gewijzigd door KillaZ op 20-01-2011 10:07 ]
K to the KillaZ
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Nette auto, stootstrips meespuiten en ziet er gelijk een stuk mooier uit.Local Host schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:49:
Vaag hier is de gewone link iig
http://img190.imageshack.us/i/img0068mm.jpg/
[ Voor 63% gewijzigd door Joopieboy op 20-01-2011 12:40 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Joopieboy op 20-01-2011 12:40 ]
Het stelt helemaal niets voor, uur werk als je 2 linkerhanden hebtKillaZ schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 08:28:
God, wat baal ik dat ik de komende week geen tijd heb. Dit lijkt mij niet moeilijk als ik dat zo lees op het i-net.
[ Voor 21% gewijzigd door melcon op 20-01-2011 12:53 ]
Mooie kleur idd! Heeft wel iets van 'Malta' blauw, vind het zelf de mooiste kleur op de meeste huidige Renault modellen, zeker in combinatie met de antraciet accenten!Ophidian schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:59:
* Ophidian heeft de dealer nog even gebeld vandaag.Bij het bestellen van de Twingo wilde eigenlijk een blauwe, maar die kleur leverde ze niet meer. Vandaar de zwarte kleur. Nu werden wij er gister van op de hoogte gebracht dat er een nieuwe kleur blauw is, Blue Majorelle die ze ook op de Renault Wind leveren. En dat is wel een hele mooie kleur, dus vandaag de kleur geruild
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door jap85 op 20-01-2011 12:54 ]
Dynamo geeft helemaal niets meer en de accu zit op 12,4 volt.melcon schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 12:52:
[...]
Het stelt helemaal niets voor, uur werk als je 2 linkerhanden hebt
Weet je trouwens zeker dat de dynamo stuk is en niet de spanningsregelaar? Die laatste is namelijk los vervangbaar en aanzienlijk goedkoper als een complete dynamo!
K to the KillaZ
Megane estate (5d) 1.5dci 90pk 200Nm dynamique Maar word 115pk 260NmJoopieboy schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 12:38:
[...]
Nette auto, stootstrips meespuiten en ziet er gelijk een stuk mooier uit.
En post eens wat meer specs, voeg ik u toe aan de TS.
K to the KillaZ
K to the KillaZ
Waar gaat dat gebeuren?.....ZIP?Local Host schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 13:45:
[...]
Megane estate (5d) 1.5dci 90pk 200Nm dynamique Maar word 115pk 260Nm
Zou ik het zo laten, al die pk's die men beloofd is voor een groot deel gebakken lucht.Local Host schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 22:20:
ZIP had ik idd in mijn hoofd ; maar volgens mij ben je al de 2 of 3e in het topic die niet zo'n hoge pet van ZIP heeft
Misschien toch nog maar even zo laten ( megane kan aardig meekomen en ben geen doortrapper )
Zo zeg, dát is nog eens een goede ruil!Ophidian schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 10:59:
* Ophidian heeft de dealer nog even gebeld vandaag.Bij het bestellen van de Twingo wilde eigenlijk een blauwe, maar die kleur leverde ze niet meer. Vandaar de zwarte kleur. Nu werden wij er gister van op de hoogte gebracht dat er een nieuwe kleur blauw is, Blue Majorelle die ze ook op de Renault Wind leveren. En dat is wel een hele mooie kleur, dus vandaag de kleur geruild
[afbeelding]
Nee, merp!
Vandaag zijn we even bij de dealer wezen kijken om te zien of ze deze kleur in het echt op de twingo hadden en in het echt is de kleur nog mooierPauseBreak schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:37:
[...]
Zo zeg, dát is nog eens een goede ruil!
Er zijn hele mooie velgen voor de Twingo te krijgen, maar die waren 600 euro. Vond ik beetje overdreven qua prijs, je hebt namelijk al de zwarte velgen met band. En daarvoor gaat er niets van de prijs af.SmartDoDo schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 20:30:
Mooie kleur inderdaadIk mis op die van het plaatje wel fatsoenlijke lichtmetalen velgen, dat maakt zo'n karretje af.
Ik vermoed dat F = F van A? Dan bij F. Erg aardige kerel, al diverse keren contact mee gehad voor wijzigingen en vragen en staat me iedere keer weer goed te woord. Goede service dus.El-Loco schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 20:15:
Mijn werkgever tot 3 maanden geleden.Bij wie heb je hem besteld? F, H, P, of M?
[ Voor 38% gewijzigd door Ophidian op 21-01-2011 20:44 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq