[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 20: Incursus Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 45 Laatste
Acties:
  • 137.329 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
bedoelde meer: heeft iemand het al geprobeerd?

zo ja: hoe lang duurde het en wat zijn je specs...

heb zelf een AMD 1090T (6x 3.2ghz) + 58501gb), dus snelheid zat :), referentie is natuurlijk nooit mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Command
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03 21:19
vraagske i.v.m moon Pos

ik wil mss aan beginnen, ma blijf met het volgende vragen (inkomen per week/soort toren/risico's)
=> enfin dat kan k zelf opzoeken
Maar over dat Pos setup wil ik het hebben
Een medium of een Small tower?

heb gelezen dat small goed is voor het beging, zodat ik weet wat me te verwachten sta:
het heeft wel weinig CPU dus geen guns?
Alleen een 2 harvesters en 2 coupling arrays+ tower=> is dat oke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:23
Je gaat iig een silo nodig hebben, om spullen in op te slaan. Coupling arrays zijn eigenlijk niet nodig, ik zou die vergeten. Zowiezo moet er, als je 2x harvester wilt gebruiken, ook 2x resources in de moon zitten. Dus meer dan 100units/hour (volgens de production tab in de pos) anders heeft 2x harvester geen zin.

Hou er ook rekening mee, dat moon mining niet mogelijk is in highsec/0.4 alleen in 0.3 en lager. Geldt ook voor reactions, die imho veel meer winst opleveren.

Qua tower: Ik zou voor een medium gaan, 2x harvester + 2x silo en dan wat guns. Guns gebruiken geen cpu, alleen power, daar zou je genoeg van moeten hebben. And for the love of god, gebruik geen missile batteries op je pos, die zijn FAIL! Simpelweg omdat als je pos in RF gaat, die ook niet meer werken (net als al het andere dat cpu gebruikt btw) omdat die naast power ook cpu gebruiken.

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Command
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03 21:19
@Gamemasterbyte
thx voor snelle reactie
ik ben van plan om een posje neer te leggen in onze sov.
en idd wil ik ook een moon met 2 recources (alhoewel dat het "allemaal" ingenomen zijn :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
weet iemand de namen van de diplo's die de RAIDEN. renter zaken regelen?

hebben een irritant probleempje met een paar renters van ze (ex-iegex corp the colonial forces)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Command schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:38:
vraagske i.v.m moon Pos

ik wil mss aan beginnen, ma blijf met het volgende vragen (inkomen per week/soort toren/risico's)
=> enfin dat kan k zelf opzoeken
Maar over dat Pos setup wil ik het hebben
Een medium of een Small tower?

heb gelezen dat small goed is voor het beging, zodat ik weet wat me te verwachten sta:
het heeft wel weinig CPU dus geen guns?
Alleen een 2 harvesters en 2 coupling arrays+ tower=> is dat oke?
moongoo zelf minen tenzij je rare goo hebt, is niet de moeite waard.
maar je kan de coupling arrays weg laten. Gewoon harvesters aan silo's koppelen

simple reactions levert mogelijk nog minder op.

als je echt wat wil verdienen zou je toch complex reactions moeten gaan doen, en daar heb je 2 towers voor. Zelf gebruikte ik altijd 2 large towers. Als je een beetje leuk spul kan maken kan je er aardig mee verdienen. Echter is het veel onderhoud om die dingen draaiend te houden. En wil je een beetje verkopen moet je het ook nog in een tradehub krijgen.

Als solo project vond ik het vrij arbeidsintensief, met name omdat je constant heen en weer aan het vliegen bent om met of goo of met fuel aan het zeulen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:52

Shunt

Boe

Dutch2007 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 00:23:
weet iemand de namen van de diplo's die de RAIDEN. renter zaken regelen?

hebben een irritant probleempje met een paar renters van ze (ex-iegex corp the colonial forces)
Contact me vanavond maar even in game heb goede banden met een aantal hogere Raiden memebers weet zo eventjes niet wie de aliance diplo is maar daar ben ik dan zo achter. Anders kan je CHAOS100 proberen lastig te vallen volgens mij is dat een redelijk hoog geplaatste raiden/Anku member.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Shunt schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:23:
[...]

Contact me vanavond maar even in game heb goede banden met een aantal hogere Raiden memebers weet zo eventjes niet wie de aliance diplo is maar daar ben ik dan zo achter. Anders kan je CHAOS100 proberen lastig te vallen volgens mij is dat een redelijk hoog geplaatste raiden/Anku member.
ok, probleem nml is dat een ex-iegex paar pgasten heeft gehuurd om ons het leven zuur te maken op ons spied enzo... heb daarom raiden. renter alliance maar docking rights ontnomen want tis gewoon fucking irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Laatst online: 24-01 19:28
Hey luitjes,

me alt kan nu bijna tengu vliegen (7 dagen). Met goede support skills en zou graag eens een incursion proberen, maar zijn er nu goede EU based corps die dit met regelmaat doen?

Verder beetje aan het rond vliegen in me pilgrim =) altijd leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal vanavond als ik weer thuis ben even een paar linkjes posten van speciale incursion site. Op die sites staat advies voor fittings en elke site staat daar ook uitgelegt.

@Ramasha voor incursions moet je de channel btl pub eens proberen.
mijn corp Fearless Bandits doet eigenlijk voornamelijk incursions en soms eens en roam.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou tof zijn, ik heb al een tengu klaar liggen ergens in empire (Tash-Murkon) zal wel even clonejumpen en dan vanavond / morgenavond nog eens even een incursion uit proberen.
Als je een keer zin hebt om me bij te staan, ik ben te vinden als sulf0r ingame.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2011 16:16 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 02:09
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:27:
ik zal vanavond als ik weer thuis ben even een paar linkjes posten van speciale incursion site. Op die sites staat advies voor fittings en elke site staat daar ook uitgelegt.

@Ramasha voor incursions moet je de channel btl pub eens proberen.
mijn corp Fearless Bandits doet eigenlijk voornamelijk incursions en soms eens en roam.
deze :P

http://incursionguide.wordpress.com/

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En in de evenews24 vs IEGEX soap is er weer een nieuw artikel online, als die log niet gefaked is kunnen jullie misschien overwegen om NRDS te gaan en in providence te gaan wonen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:05
Ach ja, gezien de tekst is het geen fake log. Het probleem is dat de PVE'ers onze alliance leader al weken zaten te pushen om Merciless. blue te maken. De PVP'ers hadden dit dus duidelijk niet, mede omdat ze wisten dat dit niet ging gebeuren. Hij heeft het geprobeerd, hij kreeg "Nee" als antwoord. Einde van het verhaal.

Aan de andere kant, het is ook wel een beetje logisch om blue status te krijgen (al is het van korte duur). Als je een op doet met hun, dan is het handig om blue te zijn. Het zou niet de eerste keer zijn dat een neutral (die eigenlijk blue had moeten zijn) wordt neergeschoten omdat iemand de broadcasts negeert.

Maar goed, het probleem is gewoon dat in het voormalige Detorid hadden wij onze buren blue hadden. De PVE'ers konden gewoon lekker minen of ratten en soms kwam er een red-fleet die wij konden counteren. Dat verhaal is hier niet meer van toepassing en we hebben constante PvP in onze systemen (mede omdat wij een lowsec entrance hebben) en dat vergt aanpassing. Alleen dat laatste leek niet erg goed door te komen bij een behoorlijk aantal personen.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe je gisteren voor het eerst een incursion, gaat de server plat...
Of althans iedereen in onze groep had major lag en bij disconnect kon ik niet meer connecten...
Als me tengu maar niet opgeblazen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:15:
Of althans iedereen in onze groep had major lag en bij disconnect kon ik niet meer connecten...
als de server down is gegaan en je bent hem kwijt kan je gewoon een petition indienen krijg je hem terug (tenminste alles wat vernietigd was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:21
Bornhald schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 10:07:
[...]

als de server down is gegaan en je bent hem kwijt kan je gewoon een petition indienen krijg je hem terug (tenminste alles wat vernietigd was)
Dat stukkie blijf ik altijd wazig vinden, waarom geven ze niet gewoon alles terug dat vernietigd is +wat er door niemand is opgepakt en dus ook echt verdwenen is ?

Kijk, dat ze niet alles terug geven is logisch omdat je anders dingen dubbel krijgt en het makkelijk misbruikt kan worden. Dat de spullen uit je can die na 2 uur verdwijnen niet terug gegeven worden vind ik echter gewoon vreemd.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het inderdaad ook erg vreemd.
Betekend automatisch dat ik alles kwijt ben wat heel gebleven is en in een can terrecht is gekomen, aangezien ik die avond niet meer in heb kunnen loggen (na 3 kwartier wachten nog eens geprobeerd en daarna maar opgegeven)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:15:
Gister ook mijn eerste incursions gedaan met me Sleipnir, eventjes 70M verdient in een uurtje ging lekker hahaha. Nu ook een Loki erbij met web(s) :)

Vanavond weer verder, miss leuk om samen met groepje wat te doen?

Incursions, leuker dan gedacht, leuk dat de WH AI goed is overgezet naar die incursion sites. Gister alleen vanguard? gedaan. Miss vanaaf stapje groter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor isk is vg misschien wel de beste zeker met een leuk groepje erbij.
assault duurt organiseren wat langer maar is leuker als je bs of bcs class schepen gebruikt.
HQ betaalt goed maar organisatie is vrij moeilijk.
en mom verdient zeer goed maar sluit de incursion af en dat wil je meestal niet direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 03:35
Ramasha schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:28:
[...]

Gister ook mijn eerste incursions gedaan met me Sleipnir, eventjes 70M verdient in een uurtje ging lekker hahaha. Nu ook een Loki erbij met web(s) :)

Incursions, leuker dan gedacht, leuk dat de WH AI goed is overgezet naar die incursion sites. Gister alleen vanguard? gedaan. Miss vanaaf stapje groter!
Waar heb jij incursions gedaan en is dat in een corp bij jou of heb je je gewoon aangesloten in een fleet?
Heb iskies nodig. Was de pay out ratio van incursions hoger dan l4 missies of ongeveer gelijk, anders blijf ik bij l4's nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
verdomme weer down, het is wel raak eh de laatste paar dagen. Gister ook al, en eergister ook al een keer. Schiet niet echt op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu eindelijk pas een duidelijk BR ervan online, gisteravond net voor ik logde hoorde ik dat er caps nodig waren, maar ik vond het wel laat zat (en dat klopte ook wel als ik kijk hoe laat er uiteindelijk iets was gebeurd).

Wij hebben het probleem wat we wel vaker hebben gehad in providence, aangezien onze buren een 20x grotere supercap vloot hebben zijn hun supercap hotdrops nogal lastig te counteren. Maar gisteravond was er een vloot bij elkaar en werd een bekende -A- cynoalt geschaduwd door een cov ops. De -A- alt besloot te laten zien waarom supercaps, en vooral hotdropping, generfed horen te worden (spool up time ofzo), door het logische te doen wanneer een drake je hic aanvalt, je gooit je nyx erop...

Ik weet niet of die drake bij de counterdrop fleet hoorde, maar als dat niet zo was zal hij wel verbaasd hebben staan kijken toen eerst een red nyx bovenop hem werd gedumpt, en direct daarna blue caps + support + later wat supers erop. Nyx down, en gelukkig had hij geen cyno fitted want waarschijnlijk enige reden dat AAA supers niet eerder hem kwamen helpen was de tijd die het koste om een cyno alt in het systeem te krijgen, toen dat het geval was gingen 6 van onze dreads eraan die nog in siege waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL vlug op -a- KB gekeken wie het was, is de alt van Makalu head FC van -a- prachtig :P Goed werk dat je die te pakken hebt, hij heeft er 4 van ons de dood ingejaagd dus die van hem mocht ook wel stuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
Crashcat schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 22:22:
[...]

Waar heb jij incursions gedaan en is dat in een corp bij jou of heb je je gewoon aangesloten in een fleet?
Heb iskies nodig. Was de pay out ratio van incursions hoger dan l4 missies of ongeveer gelijk, anders blijf ik bij l4's nog even.
Op dit moment sluit ik me steeds aan bij een fleet; ik ben wel opzoek naar een bij voorkeur EU based corp voor incursions. Payout geen idee speel al jaren geen missies meer.

Gister voor het eerst in een Loki een assault gedaan, vanavond? miss weer vanguards doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Zijn incursions ook een beetje te doen met lower tier schepen? Dus T1 frigs, destroyers en cruisers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Mythrill schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:00:
Zijn incursions ook een beetje te doen met lower tier schepen? Dus T1 frigs, destroyers en cruisers?
ligt aan je skills en welk type incursion, de 10+ zeker niet... reps.. kiting 100km battleships and the likes...

de starters dingen: misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Leuk, al dat gekwebbel over die NEX bij CCP maar is er al wat bekend over de volgende Incarna deployment? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
Mythrill schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:00:
Dit is niet aan te raden, aangezien incursions in princiepe gemaakt zijn om met een groep te spelen. Dit houdt in dat de NPC's omni tank hebben en omni damage doen. Je hebt dus resistance en/of EHP nodig. Nature van T1 < cruisers/(BC) is te lage resistance en ook te weinig EHP om alpha/dps van NPC's te overleven.

Dat is (ook) de reden dat de meeste mensen of T2 (/faction) T3 of BS class schepen vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Dan nog, groepen zijn vaak nogal kieskeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Zelf heb ik Logistics maar eens in de queue gezet. Over iets meer dan 3 weken staat die op level 5. Daarna maar eens gaan kijken of ik zo'n incursion leuk ga vinden.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 11:44
drumstickNL schreef op maandag 18 juli 2011 @ 14:03:
Leuk, al dat gekwebbel over die NEX bij CCP maar is er al wat bekend over de volgende Incarna deployment? :D
Zover ik begrepen heb, is het de bedoeling dat eind dit jaar de volgende Incarna release komt.
Persoonlijk ben ik geen fan van het uitrollen van expansions in verschillende stadia, CQ is compleet nutteloos en vrijwel incompleet zonder de WiS (Walking in station) update.

Natuurlijk is het een leuk voorproefje wat er gaat komen, maar daar hadden ze voor mijn part gewoon singularity daarvoor mogen gebruiken.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

SacreBleu schreef op maandag 18 juli 2011 @ 16:34:
[...]

Zover ik begrepen heb, is het de bedoeling dat eind dit jaar de volgende Incarna release komt.
Persoonlijk ben ik geen fan van het uitrollen van expansions in verschillende stadia, CQ is compleet nutteloos en vrijwel incompleet zonder de WiS (Walking in station) update.

Natuurlijk is het een leuk voorproefje wat er gaat komen, maar daar hadden ze voor mijn part gewoon singularity daarvoor mogen gebruiken.
Het is geen voorproefje het is een full size live test om de code te kunnen optimaliseren aanpassen en om mensen de kans te geven nu de eerste issues er uit te laten hallen op een grote schaal ipv als alles in een keer uit moet komen.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Shunt schreef op maandag 18 juli 2011 @ 16:37:
[...]

Het is geen voorproefje het is een full size live test om de code te kunnen optimaliseren aanpassen en om mensen de kans te geven nu de eerste issues er uit te laten hallen op een grote schaal ipv als alles in een keer uit moet komen.
Full size?

Nah, je loopt met 1 poppetje rond, geen idee wat er gaat gebeuren als je 500 poppetjes in jita station moet zien te renderen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Eind augustus kwamen volgens mij de 3 andere CQ's. Nu is het alleen Minmatar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

SacreBleu schreef op maandag 18 juli 2011 @ 16:34:
[...]

Mwoah, ik zie het een beetje als een zoethoudertje. "Kijk jongens we zijn ergens mee bezig." Met als bijkomend voordeel dat het een soort grote beta test is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

=)

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
bangkirai schreef op maandag 18 juli 2011 @ 17:53:
[...]

Full size?

Nah, je loopt met 1 poppetje rond, geen idee wat er gaat gebeuren als je 500 poppetjes in jita station moet zien te renderen......
Jawel, dan gaan we massaal nieuwe hardware kopen. Afbeeldingslocatie: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSw8Iobpi-6wEQtpHIXUACbjXjC9O3Wt62ZGPXt2iBhvrytGSST&t=1

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
bangkirai schreef op maandag 18 juli 2011 @ 17:53:
[...]

Full size?

Op fanfest was daar de uitspraak over dat binnen 3 tot 4 jaar de technologie wel uitgevonden zou zijn door Nvidia om dat te realiseren.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Virtuozzo schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 11:59:
[...]

Op fanfest was daar de uitspraak over dat binnen 3 tot 4 jaar de technologie wel uitgevonden zou zijn door Nvidia om dat te realiseren.
Dat betekent dat het grootste gedeelte van de EVE-playerbase dat dan ongeveer over 6 tot 7 jaar in zijn pc heeft liggen. Dat duurt nog ff :D

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 11:29

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Wat ik me dan afvraag is waarom men zoveel tijd en moeite heeft gestoken in de CQ... iedereen die ik er over spreek, zat er niet op te wachten. Het vraagt duidelijk meer van je systeem (als ik dock, beginnen de fans te blazen) en voegt op dit moment in ieder geval nog helemaal niets toe.

Waar zit men dan wel op te wachten? En is dat technisch wel mogelijk? Server performance is natuurlijk een belangrijke, maar je kunt simpelweg niet voor elk systeem een heel serverpark neerzetten.

Laat mij de graphics alsjeblieft maar versimpelen. Het is heel mooi allemaal, maar net als bij 3D shooters heb ik liever alles heel abstract. Scheelt weer capaciteit die mijn systeem zal moeten leveren en maakt het speelbaarder.

Fix bijvoorbeeld het bookmark systeem eens, zodat je fatsoenlijk en snel bookmarks kan kopieren. In wormhole space een absolute must en op dit moment echt compleet ruk.

Is het beschikbaar zijn van CQ een vereiste en voorbereiding om de koppeling te maken met Dust514?

Het was dan misschien het buzzword van 2008, maar communicatie lijkt toch nog steeds niet echt belangrijk gevonden te worden bij CCP. Ben benieuwd hoe het gaat lopen, maar de ingeslagen weg heeft in ieder geval een boel spelers teleurgesteld.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Kaastosti schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 14:16:
Wat ik me dan afvraag is waarom men zoveel tijd en moeite heeft gestoken in de CQ... iedereen die ik er over spreek, zat er niet op te wachten. Het vraagt duidelijk meer van je systeem (als ik dock, beginnen de fans te blazen) en voegt op dit moment in ieder geval nog helemaal niets toe.
antwoord kan verschillend zijn en ligt aan van welke kant je het wil bekijken maar hierom (de volgorde is volledig willekeurig):
- techdemo/test voor WoD
- test/eerst iteratie dust
- "meer vrouwen in eve te krijgen"
- meer een space mmo te maken

en zo kan je er nog wat verzinnen, maar dank dat je de belangrijkste wel tot die 4 kan destileren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 11:29

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

- "meer vrouwen in eve te krijgen"
Hehe ja, iedereen heeft inmiddels wel een alt met dikke tetten ;)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:06
Dan kan je ook gelijk vragen of het spitse of plompe zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
nee echt.,.was ook een devblog over..

kan ik alleen niet meer vinden alleen een eurogamer ding wat eraan refereert

http://www.eurogamer.net/...-walking-appeals-to-girls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer dan een jaar in Mostly Harmless rondgehangen maar tijdens mijn vakantie zijn de dan toch uiteindelijk gefaald. Altijd leuk gehad ook al was de alliance niet helemaal op en top.

Nu dus op zoek naar wat anders. Mijn huidige corp wil weer terug naar Providence maar daar heb ik niet bijster veel zin in. Ik blijf liever bij de powerblocks in de buurt zoals Goons/Test. Dus als iemand nog een leuke corp heeft/weet zou ik dat zeer op prijs stellen :).

Ik vlieg vanalles. Meeste subcaps shield/armor, indy stuff waaronder jf en rorq en heb een cap char met een nyx. Zeer veelzijdig dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:41
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:48:
Meer dan een jaar in Mostly Harmless rondgehangen maar tijdens mijn vakantie zijn de dan toch uiteindelijk gefaald. Altijd leuk gehad ook al was de alliance niet helemaal op en top.

Nu dus op zoek naar wat anders. Mijn huidige corp wil weer terug naar Providence maar daar heb ik niet bijster veel zin in. Ik blijf liever bij de powerblocks in de buurt zoals Goons/Test. Dus als iemand nog een leuke corp heeft/weet zou ik dat zeer op prijs stellen :).

Ik vlieg vanalles. Meeste subcaps shield/armor, indy stuff waaronder jf en rorq en heb een cap char met een nyx. Zeer veelzijdig dus :).
NED-Clan is wellicht wat voor je? Lid van GoonSwarm.

http://www.ned-clan.com

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej allemaal!

Ook ik ben begonnen met Eve-Online. Een geweldig maar ook een zeer uitgebreid spel.
Vanaf de eerste 10 minuten was ik al verkocht ik heb inmiddels mijn trial ook al overgezet naar een paid account.
.
Dankzij dit forum heb ik toch vrij veel informatie vergaard over de skills en schepen, iets wat mij zeer heeft geholpen. Al leert men het meest door gewoon te doen. Zo was ik gisteren begonnen met mijn eerste lvl 2 security missie. Grappig is dat ik met mijn Coercer binnen 2 minuten uitgschakeld was :) Ook als ervaren gamer moet ik nog erg veel leren, het aantal opties die je hebt zijn Huge.

Nu vroeg ik me af of hier binnen tweakers.net ook een corperation bestaat?
Of misschien zelf iemand die mij min of meer op sleeptouw zou kunnen nemen om de
kneepjes van het vak te leren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
er is iets dat heet the isk guide 3.0 (is er nu dacht ik) die is zeker voor beginnende spelers wel waardevol
is gewoon een free pdf download (je kan em ook kopen)

linkje komt na de edit

edit: linkje naar isk guide

en volgens mij geen echte tweakers corp. wel verschillende corps met tweakers. hoewel ik geen van beide echt gezocht heb, en volgens mij zitten er geen tweakers in de corp waar ik in zit

[ Voor 42% gewijzigd door Bornhald op 19-07-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bornhald schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:09:
er is iets dat heet the isk guide 3.0 (is er nu dacht ik) die is zeker voor beginnende spelers wel waardevol

linkje komt na de edit

en volgens mij geen echte tweakers corp. wel verschillende corps met tweakers. hoewel ik geen van beide echt gezocht heb, en volgens mij zitten er geen tweakers in de corp waar ik in zit
Die ken ik nog niet, thanx voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:34
Een corp met alleen tweakers gaat ook niet lukken, volgens mij is daar al meerdere malen over gesproken en de meningen over hoe dit spel gespeeld moet worden verschillen nogal hehe.
Ramasha schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:28:
[...]

Haha, hey gast, leeft jij ook nog :)

[ Voor 59% gewijzigd door De_Bastaard op 19-07-2011 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
Haha jah ik leef ook nog, lekker bezig weer eens met Eve =). Incursions heb ik nu VG/ASS/HQ gedaan :) best leuk en houd ik voorlopig nog even vol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 15:48:

Welk corp zit jij dan in? Paxton is nu ex WH afaik, maar die hebben altijd volgehouden nog niet naar providence terug te gaan, dus ik ben wel benieuwd welke we binnenkort kunnen verwelkomen in het mooie providence :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Dit zijn mooie Jita scams, veel slimmer dan de '100,000,000 Zydrine in de titel maar het is maar 100,000' en de Carbon/Charon truc:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7f1fw.jpg

Zo op het eerste gezicht een fantastische aanbieding, je koopt 30 rigs die je met 600 miljoen winst meteen kan doorverkopen. Maar het is natuurlijk niet zo mooi. Die Buy Orders zijn van dezelfde speler als die het contract heeft en zijn met de maximale Margin Trading skill opgezet zodat er maar een klein deel van de isk ook in de wallet van de koper hoeft te zitten. De Small Drone Scope Chip II is ook zo'n enorm nutteloos ding dat niemand ze heeft behalve de scammer die met Buy en Sell orders de schijn wekt van een markt voor die dingen. Je kan het ook doen met zeldzame tags of andere items waarvan je er op aan kan dat niemand ze heeft liggen. Het kan ook een bot zijn die de buy order cancelt zodra het contract geaccepteerd wordt of een rig gekocht wordt van de markt.

Aan de Buy order te zien die voor 29 is en niet 30 er al wel iemand langs geweest die toevallig zo'n rig had liggen. Maar die 100 miljoen is niets vergeleken met wat je binnenhaalt als iemand dat contract accepteert en probeert de rigs te verkopen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind hem niet zozeer mooi als een exploit imo, als je niet genoeg geld in je wallet hebt voor minimum transactie hoort je order er niet meer te staan.

Als je weet wie het is en als ze te inhalig worden kan je ze pakken door hun geld te sturen, en dan alsnog te verkopen. Ligt eraan voor hoe grootte marge ze zijn gegaan enzo.

[ Voor 77% gewijzigd door Sissors op 19-07-2011 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
IJzerlijm schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 22:26:
Dit zijn mooie Jita scams, veel slimmer dan de '100,000,000 Zydrine in de titel maar het is maar 100,000' en de Carbon/Charon truc:

[afbeelding]

Zo op het eerste gezicht een fantastische aanbieding, je koopt 30 rigs die je met 600 miljoen winst meteen kan doorverkopen. Maar het is natuurlijk niet zo mooi. Die Buy Orders zijn van dezelfde speler als die het contract heeft en zijn met de maximale Margin Trading skill opgezet zodat er maar een klein deel van de isk ook in de wallet van de koper hoeft te zitten. De Small Drone Scope Chip II is ook zo'n enorm nutteloos ding dat niemand ze heeft behalve de scammer die met Buy en Sell orders de schijn wekt van een markt voor die dingen. Je kan het ook doen met zeldzame tags of andere items waarvan je er op aan kan dat niemand ze heeft liggen. Het kan ook een bot zijn die de buy order cancelt zodra het contract geaccepteerd wordt of een rig gekocht wordt van de markt.

Aan de Buy order te zien die voor 29 is en niet 30 er al wel iemand langs geweest die toevallig zo'n rig had liggen. Maar die 100 miljoen is niets vergeleken met wat je binnenhaalt als iemand dat contract accepteert en probeert de rigs te verkopen.
Deze scam heb ik inderdaad vaker gezien, en moest ik meer dan de gebruikelijke 2sec kijken voor ik het door had. Ook de tengu (en wellicht andere t3 cruiser) scam, waarbij je welliswaar een tengu+fittings krijgt, maar de subsystems zijn vervangen door de skillbooks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Waarom maakt niemand een nieuw deel? Ik heb ooit eens in dit topic gereageerd en het blijft maar in mijn React opduiken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:13
Bornhald schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:09:

linkje komt na de edit

Onze corp is voor 66% tweakers, maar dat komt omdat het derde lid uit engeland komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren een kleine low sec roam gehad met mijn corp. resultaat was aardig 3 kills 1 loss en die los was te voorkomen geweest. Daarbij was er een kill van een scorp met wat faction mods erop ongeveer 600m waard.

Tijdens die roam een groepje goons tegengekomen maar ze waren met meer man dus we zijn daar maar uit de buurt gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag net op ons KB een PL awoxer, hydra reloaded, the orphanage en targetted agression allemaal blue voor elkaar. Iemand enig idee of dat een tijdelijk iets is geweest of hebben die elkaar allemaal genapped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:36
Twylight schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 08:25:
Waarom maakt niemand een nieuw deel? Ik heb ooit eens in dit topic gereageerd en het blijft maar in mijn React opduiken ;(
Omdat dat geen reden is voor een nieuw topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een nederlandse Corp die beginnelingen zoals mij helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 09:57:
Ik zag net op ons KB een PL awoxer, hydra reloaded, the orphanage en targetted agression allemaal blue voor elkaar. Iemand enig idee of dat een tijdelijk iets is geweest of hebben die elkaar allemaal genapped?
Tijdelijk lijkt me.

Target Agression is een zuster corp van Pod Liberation authority, die onderdeel zijn van Hydra en volgens mij ook standing naar Hydra hebben.

Hydra heeft zeker geen standings met Orphanage/PL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 02:09
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 14:48:
DFPC :P

deel van www.v3spa.com

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 14:48:
New Eden Recon Force
http://newedenreconforce.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij moeten een gesprek hebben over de combinatie van tekst en achtergrond kleur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:10:
[...]

Wij moeten een gesprek hebben over de combinatie van tekst en achtergrond kleur...
Wat is er mis met zwart op zwart? Is erg Dark en Mysterious! ;)
IJzerlijm schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 22:26:
[...]
Zo op het eerste gezicht een fantastische aanbieding, je koopt 30 rigs die je met 600 miljoen winst meteen kan doorverkopen. Maar het is natuurlijk niet zo mooi. Die Buy Orders zijn van dezelfde speler als die het contract heeft en zijn met de maximale Margin Trading skill opgezet zodat er maar een klein deel van de isk ook in de wallet van de koper hoeft te zitten.
De vraag is wat het een industrialist kost om deze te maken. Als je dat voor flink lagere kosten akn doen en je ziet een market buy van 30 van die dingen maak je er snel even 20 (veiligheidmarge) en doe je een market sell.

Het is een scam, maar eentje die ook tegen de scammer gebruikt kan worden.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2011 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:30:
De vraag is wat het een industrialist kost om deze te maken. Als je dat voor flink lagere kosten akn doen en je ziet een market buy van 30 van die dingen maak je er snel even 20 (veiligheidmarge) en doe je een market sell.

Hoe dat dan? jij verspilt je tijd (en geld) aan het maken van die rigs, krijgt er niks voor terug en hebt verder ook niks aan de rigs, en de scammer verliest alleen zijn broker fee.

[ Voor 3% gewijzigd door defusion op 21-07-2011 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
furby-killer schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:10:
[...]

het is nog WIP maar ben het wel eens dat zwart op donker grijs niet erg gunstig is.
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:30:
Als hij het goed doet niet. Het is een buy order, maar hij heeft dat geld niet. (ben even de naam van de skill kwijt, maar er is een skill dant je 25% van het geld weg geeft. Zodoende kan je meer buyorders neer zetten dan dat je geld hebt, handig voor station trading waarbij je bijna nooit al je orders vult, is margin trading of iets dergelijks)

Dus al zou je er 1 in je hangar hebben liggen en die proberen te verkopen krijg je volgens mij gewoon de melding dat je een sell order neer zet. Dit omdat het een minimum heeft van 30 units. Als je toevallig 30 units hebt liggen dan krijg je ook weer de vraag of je een sellorder neer wil zetten omdat hij het geld niet heeft om alles van je over te kopen.

Hier is geen goede weg omheen. Want als je zou zeggen dan ga je in de min met dat char, dan heb je een soort isk farm gemaakt (ik maak in een backend system een 2e trade char, neem die skills, order van xbil en dan verkoop ik met mijn main, die krijgt xbil alt staat gruwelijk in de min, maar de biomass ik.. rinse and repeat. )

[ Voor 14% gewijzigd door Bornhald op 21-07-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bornhald schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 11:52:
[...]

het is nog WIP maar ben het wel eens dat zwart op donker grijs niet erg gunstig is.
[...]
Hier is geen goede weg omheen. Want als je zou zeggen dan ga je in de min met dat char, dan heb je een soort isk farm gemaakt (ik maak in een backend system een 2e trade char, neem die skills, order van xbil en dan verkoop ik met mijn main, die krijgt xbil alt staat gruwelijk in de min, maar de biomass ik.. rinse and repeat. )
Hmmm er is wel een weg omheen, maar dan moet die wel door ccp worden geimplementeerd. toestaan dat margin buy orders gedeeltelijk kunnen worden vervuld tot de margin als je niet genoeg geldt hebt. Als je weet dat minimaal 25% aanwezig moet zijn om de orders instant te houden kan je 7 items verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:04:
[...]

Hmmm er is wel een weg omheen, maar dan moet die wel door ccp worden geimplementeerd. toestaan dat margin buy orders gedeeltelijk kunnen worden vervuld tot de margin als je niet genoeg geldt hebt. Als je weet dat minimaal 25% aanwezig moet zijn om de orders instant te houden kan je 7 items verkopen.
Nog veel makkelijker: de optie om een minimum aantal items te vragen weghalen (en inderdaad wat jij zegt).

Normaal gesproken doet iedereen minimum aantal op 1 zetten (dat is ook de default), maar voor die scams is het vaak minimaal 4000 items bijv, je kunt geen gedeeltelijke order vervullen in dat geval.

Eigenlijk kun je er vanuit gaan dat als er een minimum aantal wordt gevraagd, dat het een scam is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:04:
[...]

als ik naar de gemiddelde scams kijk die er zo uitzien, dan nog zou het werken. hoewel de winst wel minder wordt. Ik heb trouwens wel eens gekeken naar de contracts die in die scams staan, en zelfs voor faction mod scams (faction mod in de titel en dan gewone item aanbieden) werkt verbazingwekkend vaak!

sterker nog, de geef me isk en ik geef je het dubbele terug wil ook vaak erg goed werken. Ik vind het dan ook erg mooi om te zien dat mensen verontwaardigd reageren omdat ze hun isk niet krijgen van een toon die een paar uur oud is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja dat er mensen domweg intrappen voorkom je niet. Terwijl je zeker in EVE zou verwachten dat men niet zo naïef is. Je wordt voor je begint al aan alle kanten gewaarschuwd.

Toen ik zelf nog speelde vaak genoeg via contracten gekocht, gewoon een kwestie van alle items in het contract individeel bekijken. Er zitten veel tussen die niet kloppen. Gelukkig klopt het merendeel wel, maar dan moet je weer op gaan letten waar je delivery krijgt. Enemy station in nulsec is niet echt ideaal.

Verhaal van die incursions klinkt leuk, enige account dat ik nog heb staat een character op die bijna een Tengu kan vliegen. Alle support skills al op V, alleen nog de subsystem skills nodig.

Nulsec was ik zat, iedere roam werd op een gegeven moment door supers gehotdropped, dan is de lol er snel af, missions zijn saaie solo bezigheden die alleen goed zijn om pvp te financieren. En mining deed ik eigenlijk alleen parallel aan roams op een alt in een pocket system diep in onze sov, maar is zonder de pvp roams ook dodelijk saai.

Incursions klink als wat afwisselender en uitdagender dan de missions en leuk te doen met 1 account. Iig leuk om weer een paar maandjes te doen. Na de vakantie maar weer eens wat gametime kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

incursions zijn idd afwisselender dan mission running. helaas door een wardec kan ik op dit moment niet meedoen. DUs staat mijn nightmare in een station te roesten totdat hij weer aan de slag mag. Ondertussen doen onze WT niet veel meer dan of in de station zitten of proberen ze 1vs 1 fights te krijgen (heel eerlijk meest van mijn corp/alliance zijn geen pvper's). Om dus toch nog wat actie te krijgen doen we dus maar wat lowsec roams. best wel leuk was gisteren even spannand er zou blijkbaar millitia achter ons aan zitten. Uiteindelijk maar een kill gisteren. en niks van de militia te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 03:35
Ramasha schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:51:
[...]

Op dit moment sluit ik me steeds aan bij een fleet; ik ben wel opzoek naar een bij voorkeur EU based corp voor incursions. Payout geen idee speel al jaren geen missies meer.

Gister voor het eerst in een Loki een assault gedaan, vanavond? miss weer vanguards doen :)
Even gekeken voor incursions. 35~45 jumps...
Driekwart zit in nul sec of in Amarr waar ik niet vrij kan vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
@omega supreme
Zelf koop ik ook vaak zat via contracts, maar als ik bv een schip koop dan zoek ik contracts met dat schip er in. Dus ik weet zeker dat alles wat ik vind iig mijn gewenste schip heeft. Daarna is het alleen nog een kwestie van alle mods checken op prijs om te zien welke het meest voordelig is. (locatie staat ook gefilterd op in ieder geval regio)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 11-09 15:07
Vanochtend maar eens meegedaan aan de crowdsourcing-vraag van CSM. 7 puntjes genoemd die voor mij wel prettig zijn als daar verbetering aangebracht wordt.
Het blijft altijd de vraag of CCP hier wel naar kijkt, maar ja, niet geschoten is altijd mis!

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Zitten hier mensen in Gentlemen's Agreement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
MisterMichel schreef op maandag 25 juli 2011 @ 12:35:
Vanochtend maar eens meegedaan aan de crowdsourcing-vraag van CSM. 7 puntjes genoemd die voor mij wel prettig zijn als daar verbetering aangebracht wordt.
Het blijft altijd de vraag of CCP hier wel naar kijkt, maar ja, niet geschoten is altijd mis!
Kijken zullen ze nog wel doen. :+

Maar het gaat ongeveer zo heb ik begrepen: spelers geven dmv stemmen aan wat ze belangrijk vinden en daar komt een bepaald resultaat uit.

De CSM husselt dat resultaat nog eens door elkaar, dan gaan ze er mee naar CCP, CCP zegt dat dit, dit, dit en dat never-nooit-niet gaat gebeuren en dat naar zus, zo en deze gekeken gaat worden en dat deze soon™ geïmplementeerd zullen worden.

Dat gezegd hebbende, ik stem altijd voor dit soort dingen. Zit ook regelmatig in Assembly Hall topics te supporten. Het is een langdurig en vaak zinloos gevecht om iets gedaan te krijgen van CCP maar als je het niet doet en hoopt op het gezonde verstand van CCP kan je gegarandeerd nog langer wachten :+

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jezus mijn WTF momentje van de dag wel gehad.

WN was in providence druk bezig met kijken of ze een gallente station system konden krijgen, zodat ze offices hadden in hun formup systeem van waaruit ze AAA willen aanvallen. CVA&co weigerde aan hun te verkopen (ondanks dat ze een hoop boden), dus hadden ze wat systemen geSBU'd, maar ze kwamen er al snel achter dat AAA de verdedigende partij zou helpen, dus dat ging niet door.

Toen gingen ze zich concentreren op T-R, een systeem zonder station in de buurt van catch, waar we wel sov hadden maar nog geen eens een ihub (zal AAA nu wel jammer vinden dat we die niet hadden, maar het leek ook een compleet nutteloos systeem, zonder goede truesec en stations is er geen enkele reden om sov daar te willen). Hun TCU was vaak vernietigd, maar uiteindelijk hebben ze er gewoon 3 tegelijk geonlined en kregen ze sov te pakken, dus toen hadden ze sov in een compleet nutteloos systeem.

Maar daar had ik even onderschat hoeveel ISK ze bij WN hadden, ze hebben nu in eerste DT sinds dat ze het hebben er een gewoon een gallente outpost gedropped. Oftewel ze hebben midden in vijandelijke space een outpost gedropped zodat ze wat offices voor corporations hadden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:36
Ik zag 'm mijlenver aankomen. En toch was ik verbaasd. Idd wtf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Bwahaha, strakke actie van WN.

Ook wel leuk dat NCdot er bij is komen spelen :) Ik ben benieuwd wat wij gaan doen 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

furby-killer schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 15:20:
Jezus mijn WTF momentje van de dag wel gehad.

WN was in providence druk bezig met kijken of ze een gallente station system konden krijgen, zodat ze offices hadden in hun formup systeem van waaruit ze AAA willen aanvallen. CVA&co weigerde aan hun te verkopen (ondanks dat ze een hoop boden), dus hadden ze wat systemen geSBU'd, maar ze kwamen er al snel achter dat AAA de verdedigende partij zou helpen, dus dat ging niet door.

Toen gingen ze zich concentreren op T-R, een systeem zonder station in de buurt van catch, waar we wel sov hadden maar nog geen eens een ihub (zal AAA nu wel jammer vinden dat we die niet hadden, maar het leek ook een compleet nutteloos systeem, zonder goede truesec en stations is er geen enkele reden om sov daar te willen). Hun TCU was vaak vernietigd, maar uiteindelijk hebben ze er gewoon 3 tegelijk geonlined en kregen ze sov te pakken, dus toen hadden ze sov in een compleet nutteloos systeem.

Maar daar had ik even onderschat hoeveel ISK ze bij WN hadden, ze hebben nu in eerste DT sinds dat ze het hebben er een gewoon een gallente outpost gedropped. Oftewel ze hebben midden in vijandelijke space een outpost gedropped zodat ze wat offices voor corporations hadden :X
Pff als je hoort dat ze alle "ALLE" supers vervangen bij hun allies die komen helpen zonder contract dan is een outpost ook niet zo duur. Wat kost een ei tegenwoordig 25b ofzo ? dat is een halve titan of anderhalve MS.

De laatste weken proberen wij met de corp wat fun te hebben met TEST zolang hun PVP core aan het vechten is zijn alle carebears lekker aan het ratten zonder echte bescherming. Dus lekker in cloackies naar 6vdt en daar bubbeltjes op zetten en zo langzaam de ratting populatie uitmoorden. En ondertussen het onmogelijk maken om fatsoenlijk te ratten, plexes of missies te doen. De grief die er uit komt is heerlijk Carebear Tears best tears.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Muah, een outpost is niet zo heel erg duur. Als je het goed doet, dan kan je een ei voor circa 10B (inclusief upgrades) maken. Als je er eentje wil kopen, dan ben je wat meer kwijt, maar zeker geen 25B oid.

Overigens dacht ik dat zowel NC. als RAIDEN. zich voornamelijk zouden blijven concentreren op het noorden? Nou ja, mij maakt het weinig uit, ik ga waar de PvP is en waar ze ons nodig hebben. Ondanks dat, zie ik het liefst -A- van de map verdwijnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Shunt, wat ook leuk is om te doen ... een aantal bombers nemen met covert cyno :-)

Dan een aantal black ops/bombers op standby en dan hotdroppen die handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Na maanden van burned out te zijn geweest heb ik nu weer een lichte trading verslaving. :D

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog nooit de lol ingezien van enkel doelen zoeken die niet terug kunnen schieten, maar ieder zijn ding in de sandbox :)

Grievers grieven is trouwens veel leuker en levert makkelijker tears op. Het is voldoende om in een stabbed BS langs te vliegen en de helft begint al te janken in local.
nwagenaar schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:11:
Muah, een outpost is niet zo heel erg duur. Als je het goed doet, dan kan je een ei voor circa 10B (inclusief upgrades) maken. Als je er eentje wil kopen, dan ben je wat meer kwijt, maar zeker geen 25B oid.

Overigens dacht ik dat zowel NC. als RAIDEN. zich voornamelijk zouden blijven concentreren op het noorden? Nou ja, mij maakt het weinig uit, ik ga waar de PvP is en waar ze ons nodig hebben. Ondanks dat, zie ik het liefst -A- van de map verdwijnen :+
Misschien verdwijnt AAA wel van de map, maar gelooft iemand dat ze lang van de map wegblijven? Tenzij een flink gedeelte van de DRF naar het zuiden verhuist om daar daadwerkelijk te wonen zie ik niet in wie moet voorkomen dat AAA net zo hard het terugpakt. Paar willekeurige pets die er waarschijnlijk gedumpt worden zullen dat niet vast houden als je ziet dat INIT, die redelijk capabel waren, het ook niet lukte.

Sowieso tenzij PL gehuurd wordt gaat dit lang structure grinden worden, gezien dat AAA al aangekondigd heeft alles standaard in US TZ te timen. Voeg daaraan toe dat de DRF op drie fronten tegelijk aan het vechten is (CFC, al zal daar stuk minder van overblijven nu dat evoke naar low sec is gegaan iirc, NCDOT naar providence and ik had gehoord dat RAIDEN de US TZ van RA moet versterken, providence/catch en feythobolis), en ze relatief zwak zijn in US TZ, en ze hebben per front niet een enorm supercapital voordeel, dus ze kunnen niet het structure grinden met een paar supers doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

De_Bastaard schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:19:
Shunt, wat ook leuk is om te doen ... een aantal bombers nemen met covert cyno :-)

Dan een aantal black ops/bombers op standby en dan hotdroppen die handel.
Dit hebben wij een lange tijd gedaan toen wij nog dichtbij PL zaten. Het probleem is op het moment dat een hoop van de skilled players naar PL zijn gegaan en we nu zitten met een metric shit ton aan newbs en scrubs. Niet veel Blackops ships dus hehe. Maar ook dat hoort tot de mogelijkheden, alles op alles om het leven van TEST moeilijk te maken hehe.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
@Furbz

Het verdwijnen/vernietigen van -A- is meer een persoonlijke kwestie. Zij staan bij mij op nummer 1 als het gaat om enemies en ik zie ze graag van de SOV-map verdwijnen. De haat tegen AAA is niet alleen een WN/RA aangelegenheid ;)

Overigens was het mijn impressie dat zowel PL, NC. als RAIDEN. in het noorden zouden blijven, met daarbij de opmerking dat PL/NC. de DRF forces in het zuiden zou gaan ondersteunen zodra er sprake zou zijn van US TZ. Interesting times indeed O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NCDOT is iig al massaal naar het zuiden gedeployed, nu weten we ook waarom transfer van hun laatste systeem zo lang op zich liet wachten :P

PL ben ik redelijk zeker van dat die niet zijn ingehuurd, en ook al geloof ik dat de chatlog waarbij ze PL tegen goons probeerde te huren fake waren, ik denk dat PL zoveel zal vragen dat zelfs de DRF een hartverzakking krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Als je alle space van AAA afpakt gaan ze gewoon weer naar Stain, een kolossale NPC regio met alles -1.0 truesec die beter is dan Catch, Immensea, Providence en Impass bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faquarl
  • Laatst online: 20-07 13:10
Nog een gerucht is dat 3 augustus evoke naar delve komt. Gaat leuk worden. Heb geen liefde voor -a- maar zie toch liever dat er wat DRF supers worden afgefakkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk ben ik in het bezit van een carrier.
Nooit echt de ISK voor gehad, aangezien ik altijd alles vrijwel direct weer opmaakte...
Maar omdat ik een alt heb met capital construction op V werd het wel tijd om een carrier voor mij zelf te bouwen.

Gisteren was het dan eindelijk zover en nog even een paar jumps gemaakt van empire naar nullsec.
Op naar de super ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hoe had je in gedachten dat wij de US tz van de russen gaan versterken dan?

Raiden is vooral euro TZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxoid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-08 21:43
Ik heb een aantal jaar geleden een 2 maanden gespeeld en heb sinds kort mijn account weer geactiveerd.

Bij het uitzoeken hoe alles ook al weer ging mijn oude ship verloren :) dus opzich ben ik nu weer helemaal schoon aan het beginnen.

Inmiddels begin ik alles weer een beetje door te krijgen dus ga ik aankomend weekend maar eens op zoek naar een leuke corp om in te beginnen en uitzoeken waar ik me nu eigenlijk in wil gaan specialiseren. Ik had al gelezen van het tweakers en v3spa kanaal dus die zal ik ook wel joinen.

Jullie zullen waarschijnlijk ook hier wel wat vragen kunnen verwachten af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

Ik lees hier altijd over "nullsec politics", maar is er ergens op het web een overzicht van alle grote null alliances met hun geschiedenis en hoe 't er hedendaags uit ziet? Nee zeker? :(

Ben zelf een hi-sec bear dus ik zit er te ver vandaan...

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
furby-killer schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 12:58:
Nog nooit de lol ingezien van enkel doelen zoeken die niet terug kunnen schieten, maar ieder zijn ding in de sandbox :)

Grievers grieven is trouwens veel leuker en levert makkelijker tears op. Het is voldoende om in een stabbed BS langs te vliegen en de helft begint al te janken in local.

[...]

Misschien verdwijnt AAA wel van de map, maar gelooft iemand dat ze lang van de map wegblijven? Tenzij een flink gedeelte van de DRF naar het zuiden verhuist om daar daadwerkelijk te wonen zie ik niet in wie moet voorkomen dat AAA net zo hard het terugpakt. Paar willekeurige pets die er waarschijnlijk gedumpt worden zullen dat niet vast houden als je ziet dat INIT, die redelijk capabel waren, het ook niet lukte.

Sowieso tenzij PL gehuurd wordt gaat dit lang structure grinden worden, gezien dat AAA al aangekondigd heeft alles standaard in US TZ te timen. Voeg daaraan toe dat de DRF op drie fronten tegelijk aan het vechten is (CFC, al zal daar stuk minder van overblijven nu dat evoke naar low sec is gegaan iirc, NCDOT naar providence and ik had gehoord dat RAIDEN de US TZ van RA moet versterken, providence/catch en feythobolis), en ze relatief zwak zijn in US TZ, en ze hebben per front niet een enorm supercapital voordeel, dus ze kunnen niet het structure grinden met een paar supers doen.
In welk corp van CVA zit jij als ik vragen mag? Wil misschien met 1 char ook in CVA gaan. :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Naluh! schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 16:20:
[...]

In welk corp van CVA zit jij als ik vragen mag? Wil misschien met 1 char ook in CVA gaan. :P
Op http://eve-files.com/media/corp/verite/ wordt elke dag automatisch een nieuw overzicht neergezet. Als je bovenin begint en met de klok meegaat:

-Northern CoalitionDOT/Raiden/White Noise/Ev0ke: Geen officiele naam maar worden wel Northern Coalition Reloaded genoemd. Ze zitten er nog niet zo lang maar zijn momenteel op expeditie in het zuiden.
-Legion/Shadow of Death/SOLAR Fleet/Red Alliance/Intrepid Crossing: De Drone Region Forces, DRF. Zijn in gegecht met:
-Against ALL Authorities/RED Overlord/COVEN/Imperial Order/Stain Empire. Ook wel 'Stainwagon' genoemd door de historsche roots van veel leden in de Stain NPC regio
-ATLAS/Cascade Imminent/Nulli Secunda/Romanian Legion: Misschien is dit ondertussen al geen machtsblok meer, de zaken verschuiven nogal snel rond Delve en Querious.
-Providence Holders: Een divers gezelschap kleine allianties dat in Providence is neergestreken na het vertrek van wat nu de nieuwe Northern Coalition is. Nu zijn diezelfden weer terug, niet om Providence in te nemen maar als basis om Stainwagon aan te vallen.
-Goonswarm Federation/TEST Alliance/Fidelis Constans/Windly Inappropriate/Get Off My Lawn: Deklein Coalition, deze hebben een aanval afgeslagen van de nieuwe NC en gaan ongetwijfeld wel proberen een tegenaanval in te zetten.

Wildcard in dit geheel is Pandemic Legion, een alliantie met een kolossale vloot Titans en Supercarriers die zichzelf als huurling profileert. Ze kunnen zo'n beetje elk gevecht tussen twee blokken met hun deelname beslissen en hun bewegingen worden goed in de gaten gehouden. Momenteel lijken ze een soort caretakers in het noorden die de tegenaanval van de Deklein Coalition moeten tegenhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 21:09

beany

Meeheheheheh

Ik heb wat problemen om een leuke corp te vinden. Liefst mensen uit Nederland, maar Europa is ook prima. Heeft iemand nog een goede tip? Gewoon een fun corp, ik ben net begonnen en voornamelijk bezig (nu) met mining.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naluh! schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 16:20:
[...]

Met 1 char? Over het algemeen wordt het niet erg gewaardeerd als je niet gewoon compleet in een corp gaat ,kan je wel out of corp alts hebben, maar nu klinkt het nogal alsof je een alt in CVA wilt stoppen.

Kan nu even twee weken niet spelen, daarna moet ik zelf nog maar zien wat ik doe, weet niet of ik in CVA blijf of weer eens NPC corp in om solo in low sec rond te vliegen.
Pagina: 1 ... 28 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.