[PC/Mac] Klets hier over de Steam Holiday-Sale!

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:
  • 33.414 views

Onderwerpen

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Bart ® schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:00:
[...]

Zonde, 30 euro te veel uitgegeven :').
:'( Fail :X

Maar heb wel GTA 3, VC, SA, Manhunt en Max Payne erbij :9

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Hmmm GTA, Grand Ages Rome en Universalis misschien voor mij

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
GoTCoast schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:02:
Weinig intressants vandaag.
Ook maar eens goed :)

Duurt deze sale trouwens tot en met zondag? (dus dat wij zondagavond om 19:00 uur de laatste sale krijgen?)
Inderdaad. GTA4 heb ik al, en de rest boeit me niet of is niet cheap genoeg.

:P

[ Voor 63% gewijzigd door Jesh op 30-12-2010 19:06 ]

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Whow, whopping 60 kb/s :P

EDIT: Even een vraagje tussendoor: moet je GTA4 geïnstalleerd hebben om Episodes from Liberty City te spelen?

[ Voor 69% gewijzigd door kronolith op 30-12-2010 19:12 ]

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Helaas voor de beste mensen is de game inmiddels ook wel voor 20 euro te krijgen.. volgens mij hebben ze de prijs zelfs nog weer omhoog gegooid voor de sale. :(

Verwijderd

Woot, Singularity zit erbij, das toch wel een leuke titel die ik op mijn lijstje had staan.

Iemand bekend met Transformers game? Of dat wat is enzo?

• Jesh
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:16:
Woot, Singularity zit erbij, das toch wel een leuke titel die ik op mijn lijstje had staan.

Ik heb hem een tijdje gespeeld, op zich best aardig maar het kon mij uiteindelijk nog niet genoeg boeien.

• lezzmeister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 04:15
Ik heb Portal en Alien Swarm.
Heb al Steam sinds Portal werd weggegeven, en Alien Swarm ietsje later.
Beide wel goeie games.

Twijfel nu heel erg of ik Left 4 Dead 2 niet moet kopen. 6,79.
Hij was eerder 4,99, en toen had ik net mijn bankgegevens, wilde ik kopen, zet ie m zo terug naar 20.
Ik kijken. Was net op het moment dat ik wilde kopen die aanbieding weg.

Wil nu wel dat spel hebben, maar voel me nu al genept voor 1,79.

Aan de andere kant, dat is ook het geld niet voor 2 games die ik al tijden speel. Dilemma.
EDIT: Even een vraagje tussendoor: moet je GTA4 geïnstalleerd hebben om Episodes from Liberty City te spelen?
Dat zat ik dus ook te kijken, maar die kun je nu alleen als pakket kopen. Kost je 8,75.
Niet al te duur, maar Episodes voor een euro of 4 zou ik dan liever doen.

[ Voor 21% gewijzigd door lezzmeister op 30-12-2010 19:22 ]

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:16:

Vond het erg leuk op de Xbox! Is een leuke MP game met transformer trekjes (vooral dus het wisselen naar voertuig)

Ben wel teleurgesteld nu al 3 dagen achter elkaar geen enkele deal die me leuk lijkt..

HOI.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
kronolith schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:08:
Whow, whopping 60 kb/s :P

Volgens mij zijn die standalone :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• kronolith

kronolith

[EDIT]

lezzmeister schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:19:
Ik heb Portal en Alien Swarm.
Heb al Steam sinds Portal werd weggegeven, en Alien Swarm ietsje later.
Beide wel goeie games.

Twijfel nu heel erg of ik Left 4 Dead 2 niet moet kopen. 6,79.
Hij was eerder 4,99, en toen had ik net mijn bankgegevens, wilde ik kopen, zet ie m zo terug naar 20.
Ik kijken. Was net op het moment dat ik wilde kopen die aanbieding weg.

Wil nu wel dat spel hebben, maar voel me nu al genept voor 1,79.

Aan de andere kant, dat is ook het geld niet voor 2 games die ik al tijden speel. Dilemma.
6,79 is GEEN geld voor een game als L4D2, ik heb hem voor 20 euro gekocht, en vond dat het ook dubbel en dwars waard.

Daarnaast zul je hem de komende tijd denk ik niet meer in de aanbieding zien en zul je dus weer moeten wachten op halloween sales oid...

Ik zeg: DOEN! ;)
anandus schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:22:
[...]
Volgens mij zijn die standalone :)
Mooi zo, dan gooi ik GTA4 mooi op pauze, scheelt me weer 13 15 gig om te downloaden :+

[ Voor 11% gewijzigd door kronolith op 30-12-2010 19:24 ]

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:30

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik snap ook niet waarom je een deal koopt die tot 2 januari loopt, terwijl ie tot die tijd mogelijk nog goedkoper wordt. Wacht dan gewoon tot het laatste moment en koop hem dan, dan weet je zeker dat je niet te veel uitgeeft.
Maar heb wel GTA 3, VC, SA, Manhunt en Max Payne erbij :9
Mja, die heb ik allemaal al 3x uitgespeeld, jij niet? :P

Cunning linguist.

• kronolith

kronolith

[EDIT]

Bart ® schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:24:
[...]
Ik snap ook niet waarom je een deal koopt die tot 2 januari loopt, terwijl ie tot die tijd mogelijk nog goedkoper wordt. Wacht dan gewoon tot het laatste moment en koop hem dan, dan weet je zeker dat je niet te veel uitgeeft.

[...]

Mja, die heb ik allemaal al 3x uitgespeeld, jij niet? :P
Nee, ik nog niet :P Verwacht ook niet dat ik ze ooit uit ZAL spelen. Heb té veel games gekocht, kan er zeker 2 jaar mee vooruit :+

Ach, heb ik nog wat te doen :)

[ Voor 3% gewijzigd door kronolith op 30-12-2010 19:25 ]

• lezzmeister
Toch maar gedaan. Ik ben ze die 1,79 wel schuldig voor 39 en 59 uur gratis spelplezier.
2 uur en 3 minuten downloadtijd bij 1024 KB/s. Nou, hij blijft hangen bij 80. Knijpen ze die lijn omdat er nu zoveel verkocht word ofzo?

• kronolith

kronolith

[EDIT]

lezzmeister schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:32:
Toch maar gedaan. Ik ben ze die 1,79 wel schuldig voor 39 en 59 uur gratis spelplezier.
2 uur en 3 minuten downloadtijd bij 1024 KB/s. Nou, hij blijft hangen bij 80. Knijpen ze die lijn omdat er nu zoveel verkocht word ofzo?
Er wordt veel gekocht, en al die games worden natuurlijk meteen gedownload. De servers kunnen nu dus niet alles aan, waardoor je snelheid omlaag keldert. Ik download zelf ook maar met 120 kbs, in plaats van ongeveer 5000 ;)

Oh en goede keuze gemaakt, wat betreft L4D2. Is een erg goed spel, zeker als je het met vrienden coöp speelt _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door kronolith op 30-12-2010 19:36 ]

• lezzmeister
Normaal 5MB/s? Dat kan er wel mee door. Kan me niet herinneren dat mijn andere spelen zo traag gingen.
Heb hier een 60Mbit lijn, hoop dat ik die vol kan rekken als ik die zut allemaal herinstalleer.

Zit er trouwens een optie in om alles op een andere schijf te installeren?
Zit hier met een ssd die komend jaar de osdisk word en die is niet al te groot.

• kronolith

kronolith

[EDIT]

lezzmeister schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:39:
Normaal 5MB/s? Dat kan er wel mee door. Kan me niet herinneren dat mijn andere spelen zo traag gingen.
Heb hier een 60Mbit lijn, hoop dat ik die vol kan rekken als ik die zut allemaal herinstalleer.

Volgens mij kun je dat niet veranderen. Ik dacht overigens wel dat Steam de games installeerd op de schijf waar Steam opstaat. Je kunt dus proberen om Steam op de harde schijf te installeren waar je de games op hebben wilt. Volgens mij moet het dan wel lukken!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 20:02
lezzmeister schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:39:

Dat is mogelijk ja, zie https://support.steampowe...le.php?ref=7418-YUBN-8129.

Wat ik liever had gezien was een mogelijkheid om per game een installatiemap op te geven, maar dat gaat helaas niet zo makkelijk (kan op zich wel, zie hier).

• anandus
  • Niet online
Overigens, alles opnieuw downloaden als je het herinstalleert?
Als je Steam op een andere partitie hebt staan dan Windows en je installeerd Windows opnieuw, dan hoef je alleen even te dubbelklikken op Steam.exe en Steam herinstalleert zichzelf opnieuw. Geen problemen met spellen opnieuw moeten downloaden (en installeren) of wat dan ook. Handydandy :)

[ Voor 38% gewijzigd door anandus op 30-12-2010 19:48 ]

• kronolith

kronolith

[EDIT]

iBasch schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:46:
[...]

Dat is mogelijk ja, zie https://support.steampowe...le.php?ref=7418-YUBN-8129.

Wat ik liever had gezien was een mogelijkheid om per game een installatiemap op te geven, maar dat gaat helaas niet zo makkelijk (kan op zich wel, zie hier).
Hey, bedankt! Dat wist ik ook nog niet :). Weer wat geleerd :*)

:>

• lezzmeister
Zeer handig.
http://code.google.com/p/...k%20Creator%201.1.1.3.exe
Maakt het iets makkelijker.

Left 4 Dead 2 zit inmiddels op 2%, en gaat met een vliegende 100KB/s.... :'(

[ Voor 21% gewijzigd door lezzmeister op 30-12-2010 20:06 ]

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Bart ® schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:24:
[...]
Ach, kijk bijvoorbeeld naar garry's mod. Die heb ik vandaag maar aangeschaft voor 5 euro. Zou zomaar kunnen dat die voor 2 januari nog eens voorbij komt voor 2.50 ofzo. Nou, dat zou hard aankomen :9 Nee, maar in dit geval is de te maken fout niet enorm, zeker omdat die al tegen 50% korting aangeboden werd ;)

• Bor
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Het hangt erg van wat je download af volgens mij. Ik trek hier een paar games met 1.4MB/s binnen op dit moment.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:26

MsG

Forumzwerver

Hmmm, zit sterk te twijfelen over Oblivion. Niet duur en je hebt dan alles in 1. GTA IV heb ik al, maar die 2 episodes erbij zijn al duurder dan deze comboset.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik hoop dat TMUF nog in de daily gaat... Ze hebben TMNF echt verneukt met de laatste update. Man je kan niet eens meer in een andere dedicated server dan die van Nadeo zelf?!?

Als hij niet in de daily gaat is het erg jammer. Heb mij uren vermaakt voor het verneukt werd... Moet ik TMUF fullprice gaan kopen terwijl TM2 al onderweg is? dacht het niet!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 23:06
Left 4 Dead 2... tja, ik heb er een 100 uur in zitten en ben het nog niet beu, speel het nog regelmatig. Ideaal om gewoon een half uurtje te knallen (of langer natuurlijk :P )

Als je ook maar een beetje van shooters houdt is het echt verplichte kost. Enige nadeel van die sale is dat er weer 2 weken ezels online zijn :P (Wat ik zelf vast ook ooit was)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik mis alleen TF2 nog zo'n beetje. Die moet ik toch eindelijk maar eens aanschaffen :P Maar ik kan me niet voorstellen dat die niet voorbij komt in de sale voor € 5,-.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

GTA4 gekocht! *O*

Altijd gespeeld op de Xdoos van mijn broertje. Nu zelf dus! :D Nu alleen nog hopen dat mijn PC het aan kan :X De gedownloade versie draaide in ieder geval voor geen centimeter maar het moet vast wel lukken :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 09:53
IceStorm schreef op donderdag 30 december 2010 @ 21:04:
Ik mis alleen TF2 nog zo'n beetje. Die moet ik toch eindelijk maar eens aanschaffen :P Maar ik kan me niet voorstellen dat die niet voorbij komt in de sale voor € 5,-.
Waarschijnlijk komt de Orange Box weer voor 7,50. Die kwam bij de haloween voorbij net als CS:S en L4D2.

Hoe bevalt het Paradox Pack(voor de die hem hebben gehaald)? Zaten er nog verborgen toppertjes tussen? Ik zit nu een beetje te twijfelen met Europa Universalis 3 in de daily. Ik wil iets van 30 euro aan games eruit hebben en heb Mount & Blade Warband al.

Weet iemand ook of Left 4 Dead 2 ook voor 75% korting krijgt als je hem gift en je hebt Left 4 Dead 1?

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@baardmeester

ik denk het wel. degene die gift betaald immers en die heeft L4D1... dus die betaald 5 euro. Probeer het anders gewoon

• anandus
  • Niet online
Baardmeester schreef op donderdag 30 december 2010 @ 21:17:
[...]
Hoe bevalt het Paradox Pack(voor de die hem hebben gehaald)? Zaten er nog verborgen toppertjes tussen?
Geen flauw idee :P
Ben de laatste tijd wel lekker bezig geweest met Sword Of The Stars, toch ook een klasse-spel (als je van Galactic Civilization-achtige spellen houdt).
Maar er zitten naast alle grote franchises (zoals Victoria, Europa Universalis, Hearts Of Iron, Sword Of The Stars) nog een hele hoop andere spellen tussen die ik moet uitvogelen, zoals East India Company, Commander: Conquest of the Americas, Lionheart: King's Crusade, Europa Universalis: Rome, etc.
Maar voorlopig ben ik nog wel even zoet met de grotere namen :P
Ik zit nu een beetje te twijfelen met Europa Universalis 3 in de daily. Ik wil iets van 30 euro aan games eruit hebben en heb Mount & Blade Warband al.
Victoria, King Arthur en Hearts Of Iron 3 zijn al voorbij geweest, dus ik weet niet of er nog iets anders voorbijkomt wat in de Paradox Pack zit.

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 30-12-2010 21:47 ]

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Gropah schreef op donderdag 30 december 2010 @ 21:21:
@baardmeester

ik denk het wel. degene die gift betaald immers en die heeft L4D1... dus die betaald 5 euro. Probeer het anders gewoon
Dat weet ik niet zo zeker. Dan krijg je een markt met verkopers waarschijnlijk. Maar het zou kunnen.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 08:34
zit er nog gratis playtime bij die startrek online aanbieding :? zie ik zo niet staan

• lezzmeister
Als je ook maar een beetje van shooters houdt is het echt verplichte kost. Enige nadeel van die sale is dat er weer 2 weken ezels online zijn :P (Wat ik zelf vast ook ooit was)
Ik heb Left 4 Dead 1 heel wat gespeeld. Was alleen niet online. O-)
Maar deel 2 zal niet zo heel veel anders zijn. Moet me wel lukken.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vind vandaag een beetje tegenvallen. Nouja, GTAIV vind ik nog wel aardig, misschien koop ik die wel. Ik betrap mezelf er overigens op om alles boven de 10 euro al gauw "te duur" te vinden. Normaal heb ik dat niet :).

• lezzmeister
Thomasthomas schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:16:
Vind vandaag een beetje tegenvallen. Nouja, GTAIV vind ik nog wel aardig, misschien koop ik die wel. Ik betrap mezelf er overigens op om alles boven de 10 euro al gauw "te duur" te vinden. Normaal heb ik dat niet :).
In de winkel ga ik wel tot 25, soms 30 euro, maar echt niet hoger.
Dan krijg ik een mooi boekje, cd. Nu koop ik Left 4 Dead 2 toevallig omdat het echt heel goedkoop is en niet in de winkel verkrijgbaar. Maar voor 20 euris echt niet.

Geen 20 uur downloadtijd ook... ;(

Kutservers zijn overbezet denk ik.

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

normaal gezien heb ik makkelijk een paar MB/S. Heeft hoofdzakelijk met de massive sale te maken ^^

• denwilly
  • Laatst online: 10-09 09:48
Ook net left for dead 2 gekocht, lang leve de 100KB/s :'(

• Bor
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Pheace schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:27:
normaal gezien heb ik makkelijk een paar MB/S. Heeft hoofdzakelijk met de massive sale te maken ^^
Zou er bandbreedte per spel zijn dan? Andere games lopen bij mij met volle snelheid binnen namelijk.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:14
Hoop nog hard op Anno 1404 Gold Editon voor een leuk prijsje, maar dat zal wel niet :X

Heb tot nu toe de Oddboxx en Bob came in pieces aangeschaft. Veel voorbij gekomen voor mooie prijzen wat ik al had helaas. Vriendin vind het trouwens verschrikkelijk dat ik elke avond om zeven uur even m'n telefoon pak om de nieuwe daily deals te checken :)

Edit:
Exact m'n 100ste post! Taart voor iedereen!

[ Voor 7% gewijzigd door Melkunie op 30-12-2010 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand die het spel Europa Universalis III heeft gekocht mij vertellen of er een digitale/online handleiding wordt meegeleverd? Ik wil het spel namelijk wel aanschaffen via Steam, maar ik heb nog geen ervaring met eerdere spellen uit deze serie en ik ben bang dat de lol er gauw af zal zijn als ik gewoon maar wat aanklooi zonder me eerst in de (on)mogelijkheden te verdiepen.

In de beoordeling op IGN wordt ook gewezen op het belang van een handleiding:
The presentation of information is crucial in a game like this and Europa Universalis III does it better than any game in the series so far. Still, there's a lot you have to understand in order to play this game well and it's not always easy to see how the pieces fit together.

While the tutorial definitely hits the highlights, it still leaves a lot to be desired. It doesn't, for instance, tell you that you have to move your ships out of port in order to load troops onto them. While it shows you how to utilize your colonists, it fails to point out just how and where you're supposed to send your merchants and missionaries. It's unrealistic to expect a tutorial for a game this dense to cover everything, there are certain important topics that you'll have to dig through the manual to find.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Melkunie schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:36:
Hoop nog hard op Anno 1404 Gold Editon voor een leuk prijsje, maar dat zal wel niet :X

Heb tot nu toe de Oddboxx en Bob came in pieces aangeschaft. Veel voorbij gekomen voor mooie prijzen wat ik al had helaas. Vriendin vind het trouwens verschrikkelijk dat ik elke avond om zeven uur even m'n telefoon pak om de nieuwe daily deals te checken :)

Edit:
Heb zelf Anno 1404, maar de gold edition, en deze dan op Steam, zou inderdaad fijn zijn...

Nu wil ik mijn taart :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 00:10:
Kan iemand die het spel Europa Universalis III heeft gekocht mij vertellen of er een digitale/online handleiding wordt meegeleverd?
Er zit een digitale handleiding bij. (Als de url werkt: hier)
Wat ook handig is, is de uitleg van de interface door iemand op Youtube gemaakt: Hier en vervolgfilmpjes.

Ook kan je een strategy guide downloaden van het forum van Paradox als je je daar registreert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 00:14:
[...]
Er zit een digitale handleiding bij. (Als de url werkt: hier)
Wat ook handig is, is de uitleg van de interface door iemand op Youtube gemaakt: Hier en vervolgfilmpjes.

Ook kan je een strategy guide downloaden van het forum van Paradox als je je daar registreert :)
Dat ziet er goed uit -- dankjewel! _/-\o_

Overigens: Als ik dat document open in en vervolgens download vanuit Google Chrome 8, krijg ik 'm daarna niet geopend vanaf mijn harde schijf. Ik krijg dan de volgende foutmelding (Foxit Reader): 'The file is damaged and could not be repaired.' Als ik vervolgens hetzelfde doe met Internet Explorer 8, dan werkt alles naar behoren. (Mocht iemand hetzelfde idee hebben als ik...)

Dat wordt eerst een paar dagen inlezen, maar deze gaan we zeker aanschaffen!

//edit

Het spel Cities in Motion van Paradox ziet er trouwens ook grappig uit. Coming soon, dus die gaan we ook maar in de gaten houden.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2010 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Melkunie schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:36:
Edit:
:Y) _/-\o_ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EPICOSAURUS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:17
Left 4 Dead ook maar gekocht :x, kon hem niet laten liggen voor die prijs.

Ik denk dat hij overmorgen wel klaar is met downloaden met deze snelheid :c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
anandus schreef op donderdag 30 december 2010 @ 21:43:
[...]
Geen flauw idee :P
Ben de laatste tijd wel lekker bezig geweest met Sword Of The Stars, toch ook een klasse-spel (als je van Galactic Civilization-achtige spellen houdt).
Maar er zitten naast alle grote franchises (zoals Victoria, Europa Universalis, Hearts Of Iron, Sword Of The Stars) nog een hele hoop andere spellen tussen die ik moet uitvogelen, zoals East India Company, Commander: Conquest of the Americas, Lionheart: King's Crusade, Europa Universalis: Rome, etc.
Maar voorlopig ben ik nog wel even zoet met de grotere namen :P

[...]
Victoria, King Arthur en Hearts Of Iron 3 zijn al voorbij geweest, dus ik weet niet of er nog iets anders voorbijkomt wat in de Paradox Pack zit.
Kijk, Swords Of The Stars kende ik nog niet :). Ik heb even zitten kijken bij alle spellen van het pakket en bijvoorbeeld Knights of Honor lijkt mij wel erg gaaf. De meeste zijn allemaal van die echte pc spelen(Transport Tycoon, Civilization achtige spelen). Dus dat is wel mooi. Alleen zijn het wel allemaal spellen waar je echt voor moet gaan zitten. Ik denk niet dat ik bijvoorbeeld al die soorten Hearts of Iron/Europa Universalis/Victoria ga spelen. Ik heb al een backlog van meer dan 250 spelen die ik nog moet uitspelen. Ik ga er nog even wat reviewtjes kijken en er een nachtje over slapen :P.

Giften bij aanbiedingen zoals L4D2 hoef je alleen als gifter de voorganger te hebben om de volledige korting te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik loop hier de hele tijd op F5 te drukken, maar er komen maar geen nieuwe posts. Het is soms natuurlijk wat rustiger, maar 24 uur lang geen nieuwe posts kon ik me echt niet voorstellen. Even later zie ik dat hij niet meer op de laatste pagina stond, maar op pagina achttien. :F Ik heb Plants vs. Zombies in ieder geval gekocht en vind het een geweldig spel. Heb jij hem ook nog binnengehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:21
Hmm die singularity ziet er opzich wel interessant uit, dadelijk maar eens een paar reviews doornemen, want ik heb het gevoel dat het erg eentonig wordt na een tijdje.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Nog lekker wat strategy spellen gekocht met grand ages rome en hegemony...
En de paradox pack toch gedaan, mijn spellen reeks is weer flink gegroeid ineens.. :D

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:20
Devilly schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 07:06:
[...]

Ik loop hier de hele tijd op F5 te drukken, maar er komen maar geen nieuwe posts. Het is soms natuurlijk wat rustiger, maar 24 uur lang geen nieuwe posts kon ik me echt niet voorstellen. Even later zie ik dat hij niet meer op de laatste pagina stond, maar op pagina achttien. :F Ik heb Plants vs. Zombies in ieder geval gekocht en vind het een geweldig spel. Heb jij hem ook nog binnengehaald?
Ja, ook :) En idd leuk spel, werkt zelfs op mijn netbook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Trouwens geen sale. maar ik kon hem ook niet laten liggen.
GRID voor een tientje. IMHO een van de leukste racers voor op de pc :)

Stom Steam.
Dacht ik even deze dag eens niks te halen.
HEb ik uiteindelijk nog gta4,grid, Europa universalis en die breakout clone gekocht ...........

Hmm sword of the stars ziet er idd ook leuk uit, jammer dat ik geen demo kan vinden :(

[ Voor 13% gewijzigd door heuveltje op 31-12-2010 10:37 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

heuveltje schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 10:34:
Trouwens geen sale. maar ik kon hem ook niet laten liggen.

Stom Steam.
Dacht ik even deze dag eens niks te halen.
HEb ik uiteindelijk nog gta4,grid, Europa universalis en die breakout clone gekocht ...........

Hmm sword of the stars ziet er idd ook leuk uit, jammer dat ik geen demo kan vinden :(
Haha idem, alleen heb ik toch ff GTAIV gekocht :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriveSand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-11-2024

DriveSand

Transform and roll out!

Ik dacht dat er echt niks bij zat voor mij, maar ik ga Shatter gewoon proberen. Scoort redelijk goed in de pers en de trailer zag er geinig uit, voor 2 euro durf ik het wel. Ik ben wel een beetje jaloers als ik de rest van de prijzen zie. Sommige games lijken me best tof, maar mijn pc is te oud om ze te kunnen draaien. Nah ja, ik koop pas een nieuwe als TESV uit is, tot die tijd maar simpele (indie-)spelletjes oppikken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Hrmmm.......ik had interesse in gta4 lost episodes en daarom dus het rockstar pack. Vond het wel leuk dat ik voor die 20 euro extra tov van alleen lost episodes alle gta via steam kon spelen (ik heb 2 en 3 al, maar steam is makkelijker dan deze games bij mijn ouders opzoeken), en dan ook nog is de max payne games, en midnight club EN nog wat ander grut.......dang yo. Maar aan de andere kant dus nu deze deal (gta4 +lost episodes)........dan heb ik voor 8.75 de games waar het me eigenlijk om gaat....
Hrmm, maar eigenlijk heb ik me na het kopen van gta3 voorgenomen om geen sandbox games meer te halen, geld in mijn zak houden dan toch maar........aargh decisions decisions :P

@hierboven:
Het mooie van games is dat ze niet bederven, je kan de games nu al kopen en dan later spelen op je nieuwe pc toch?
Then again, het feit dat mijn pc van 2006 is heeft me ook geholpen met mezelf inhouden tot nu toe :+

[ Voor 14% gewijzigd door Sagat op 31-12-2010 12:26 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Laatst online: 12-03 19:58
heuveltje schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 10:34:
Ik hoop eigenlijk dat er nog iets van een pack komt met Grid er in. De games van Codemasters hebben allemaal "maar" 33% korting en er zijn volgens mij nog 2 dagen met daily afprijzingen te gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:07
Megaflix schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:40:
[...]

Ik hoop eigenlijk dat er nog iets van een pack komt met Grid er in. De games van Codemasters hebben allemaal "maar" 33% korting en er zijn volgens mij nog 2 dagen met daily afprijzingen te gaan :D
Ik denk dat er nog wel iets van Codemasters komt. Volgens mij gebeurt dat bij alle sales wel. Zeker die packs zijn dan soms enorm goedkoop te krijgen. Induviduele games weet ik niet echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:45
Misschien een beetje offtopic, maar als er nog iemand van plan was arma2/arrowhead/baf/pmc te kopen, bij http://www.sprocketidea.com/ is het nog een stukje goedkoper nu.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Laatst online: 06-09 21:16
Thanks, ik wou net gaan kijken voor een goede ARMA aanbieding :)
Eergisteren OA gekocht in de sale, en wil nu ook II voor CO(helemaal hooked =D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Laatst online: 20:10
Volgens mij had ik vorig jaar bij een codemaster pack Dirt 1,2 Fuel Grid en TOCA 3 voor 5 euro gekocht. dus houd hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 10:14
Als je download niet opschiet kun je proberen om een andere regio te selecteren voor je servers (Zelf kies ik meestal Rusland).

Steam client openen > Steam > Settings > Downloads + Cloud > Download Region pulldown naar iets anders zetten. :)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
Rarz schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 14:27:
Als je download niet opschiet kun je proberen om een andere regio te selecteren voor je servers (Zelf kies ik meestal Rusland).

Steam client openen > Steam > Settings > Downloads + Cloud > Download Region pulldown naar iets anders zetten. :)
En is Rusland een beetje snel dan? Ik heb hem een keer op New York gezet, en op Londen geloof ik, maar Nederland bleef gewoon het snelste (en snel is dan langzaam... 8) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 00:10:
Kan iemand die het spel Europa Universalis III heeft gekocht mij vertellen of er een digitale/online handleiding wordt meegeleverd? Ik wil het spel namelijk wel aanschaffen via Steam, maar ik heb nog geen ervaring met eerdere spellen uit deze serie en ik ben bang dat de lol er gauw af zal zijn als ik gewoon maar wat aanklooi zonder me eerst in de (on)mogelijkheden te verdiepen.

In de beoordeling op IGN wordt ook gewezen op het belang van een handleiding:

[...]
Sterker nog je kan de manual downloaden en de strategy guide ook van de paradox site :).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Tromp.et schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 14:35:
[...]

En is Rusland een beetje snel dan? Ik heb hem een keer op New York gezet, en op Londen geloof ik, maar Nederland bleef gewoon het snelste (en snel is dan langzaam... 8) ).
Neem dan ook een rustige regio zoals madagascar ofzo... Alsof NY en London rustig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Wartooth schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 14:23:
Volgens mij had ik vorig jaar bij een codemaster pack Dirt 1,2 Fuel Grid en TOCA 3 voor 5 euro gekocht. dus houd hoop!
MM dan heb ik mezelf in de vingers gesneden, al vind ik uit dat rijtje toch alleen fuel en grid interesant !
* heuveltje vind grid opzich eigenlijk ook wel 10E waard :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
heuveltje schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 14:45:
[...]

MM dan heb ik mezelf in de vingers gesneden, al vind ik uit dat rijtje toch alleen fuel en grid interesant !
* heuveltje vind grid opzich eigenlijk ook wel 10E waard :)
TOCA 3 is wel een oude bekende, die best nog leuk is! Verwacht geen prachtige graphics, maar voor de rest best nog een leuk spel, die op menig oude pc het nog best doet.

Enne, zal die regio van madagascar eens proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Kan maar niet beslissen of ik gta IV wel of niet ga kopen. Ik wil graag TF2 hebben en als ik IV koop hou ik maar 5 euro over op paypal, dus ja dat wordt moeilijk denk ik zo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Laatst online: 12-03 19:58
Laten we het hopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

16 euro ;). Nog steeds de beste deal die ik ooit op Steam gemaakt heb. Ik ga denk ik maar GTA4 kopen. Ik hoop dat de bus even opschiet zodat ik er nog op tijd voor thuis ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Children of the Nile
CivCity: Rome
Patricians and Merchants Box (DarkStar One, Patrician 3, The Great Arts race)
Hinterland
Mirror's Edge
The Misadventures of P.B. Winterbottom
Neverwinter Nights 2: Platinum
Overlord Complete Pack
Sid Meier's Pirates!
Sim City 4 Deluxe
Sniper Elite
X-Com: UFO Defense
Swords and Soldiers HD
Amnesia: The Dark Descent
Grand Ages Rome Complete Pack
Everyday Genius: Square Logic
Grand Theft Auto IV Complete pack

Voor ~48 euro :)

Mag niet klagen tot dusver :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 12:03
Ben benieuwd of we vanavond een extra spectaculaire nieuwjaarsknaller(s) krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik hoop het xD

Ik ben bereid veel meer uit te geven, maar niet voor ~50% deals. Dan wacht ik liever. (NwN2 was de enige uitzondering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
En op de valreep toch maar GTA genomen terwijl ik deze al op de Xbox had uitgespeeld. Aardige download van bijna 33GB :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Thomasthomas schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 17:37:
[...]

16 euro ;). Nog steeds de beste deal die ik ooit op Steam gemaakt heb. Ik ga denk ik maar GTA4 kopen. Ik hoop dat de bus even opschiet zodat ik er nog op tijd voor thuis ben...
En, gehaald? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Steam loopt wel lekker met 3.6MB/S :) Ben benieuwd of dit na 1900 uur ook zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ik laat GTA-IV toch maar zitten. Hopelijk komt TF2 en nu eindelijk aan! ( Op dit laatste avondje. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

WriteUp schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 18:56:
Ik laat GTA-IV toch maar zitten. Hopelijk komt TF2 en nu eindelijk aan! ( Op dit laatste avondje. )
Van dit jaar ja ;) We krijgen als het goed is nog 1 daily.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

You be in luck , TF2 5E :)

Voor de rest heb ik alles al wat me wel boeiend lijkt, dus dat scheelt weer :)

[ Voor 64% gewijzigd door heuveltje op 31-12-2010 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
S.T.A.L.K.E.R. Bundle 4,99 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
YES! ( Helaas laad steam-store niet meer voor mij na 7 uur ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

WriteUp schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 19:01:
[...]

YES! ( Helaas laad steam-store niet meer voor mij na 7 uur ;( )
Toch goed dat je gewacht hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Beter, ik had voor 7,50 de deal gesloten toentertijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Er komen toch nog 2 ladingen dailies? Ik zit te twijfelen over TMUF, maar ik wil hem als het kan natuurlijk als daily aanschaffen...

Voor vandaag, wat mij intresseert heb ik al (gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Gropah schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 19:07:
Er komen toch nog 2 ladingen dailies? Ik zit te twijfelen over TMUF, maar ik wil hem als het kan natuurlijk als daily aanschaffen...

Voor vandaag, wat mij intresseert heb ik al (gespeeld)
1 mogelijk een recap.

En das al de tweede keer dat je over TMUF praat maar ik heb bij god geen idee wat dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

TMUF = TrackMania United Forever.

Is de betaalde versie van TrackMania Nations Forever dat sinds een maand ofzo best wel vernuekt is omdat je alleen nog maar op een 10 tal servers mag en je niet hoger kan dan 50k punten, wat leidt tot het feit dat je als free player nooit in de top 100k kan eindigen.. Sta momenteel nog ergens in de 50k, maar dat zal snel over zijn....

Daarom wil ik graag United, maar hoop best wel erg dat hij nog als daily komt...

Maar als ik het goed begrijp komt er nog 1 lading die nog wss recap is ook? Darn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Pheace schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 19:03:
[...]

Toch goed dat je gewacht hebt :D
Zeker! En een PC-restart doet wonderen! De laatste sale van morgen zijn toch meestal herhalingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

WriteUp schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 19:11:
[...]

Zeker! En een PC-restart doet wonderen! De laatste sale van morgen zijn toch meestal herhalingen?
De laatste dag was dat vorig jaar in elk geval wel. En aangezien er al 1 recap is geweest na de 1ste week zal dat wel weer zo zijn na de 2de nu.

Maar de laatste dag is overmorgen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
anandus schreef op zondag 26 december 2010 @ 19:11:
Oh, ja, Anno 1404 en Red Alert 3 zit ik nog op te wachten, dan hoef ik helemaal niets meer :P
Denk ik :+
Yeah, baby *O*

Dat wordt zuinig aan doen vanavond :+
gerre22 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 23:33:
Mmh, zou empire total war & napoleon GOTY nog in sale gaan? Deze staat op play.com voor 24 euro.
Als je MTW2 hebt is-ie 20 euro vandaag :) Anders 25.

[ Voor 29% gewijzigd door anandus op 31-12-2010 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Ze lezen hier gewoon mee. Anno gold is voor mij. Duurder dan ik had gehoopt (had een euro of 15/16 gehoopt) , maarja bij play.com enz is hij ook nog 20,- + en ik begin dat digitale wel te waarderen :)

De total war laat ik wel liggen aangezien ik geen Rome heb en 25 euro net te veel vind.

Had niet verwacht dat ik nog een spel boven de 10 euro zou kopen bij deze actie ;)

Fijne jaarwisseling alvast !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Yep. Ben toch maar niet voor GTA4 gegaan, maar nu ga ik zeker weten voor Team Fortress!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
Beakzz schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 19:23:
Ze lezen hier gewoon mee. Anno gold is voor mij. Duurder dan ik had gehoopt (had een euro of 15/16 gehoopt) , maarja bij play.com enz is hij ook nog 20,- + en ik begin dat digitale wel te waarderen :)

De total war laat ik wel liggen aangezien ik geen Rome heb en 25 euro net te veel vind.

Had niet verwacht dat ik nog een spel boven de 10 euro zou kopen bij deze actie ;)

Fijne jaarwisseling alvast !
Bij Total War zit ik een beetje hetzelfde ik heb de retail versie Rome en Medieval 2 en vind 25 teveel. 20 vind ik eigenlijk al veel en dan komt er nog eens bij dat ik niet weet of ze de muis problemen bij meerdere monitor al gepatched hebben. Over Anno zit ik nog een beetje te twijfelen. Die wil ik wel hebben, maar ik heb nu al zoveel spelen. Ik denk dat ik wacht tot de volgende keer. Ze zullen de volgende keer wel goedkoper zijn.

Ik zit nog een beetje te kijken of Stalker en Theatre of War wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Thomasthomas schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 19:31:
[...]

Yep. Ben toch maar niet voor GTA4 gegaan, maar nu ga ik zeker weten voor Team Fortress!
Goeie keuze! Raar spel om te leren spelen, maar wat ik ervan hoor zeker een supergoede game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Vont die download van steam te traag, dus even overgezet naar de servers in Siberië. Meteen m'n volledige snelheid weer terug. :P

[ Voor 3% gewijzigd door BinaryRun op 31-12-2010 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Zo, Guardians of Graxia en Hitman: Blood Money er weer bij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Guardians of Graxia heb ik ook maar gedaan ja.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Kan iemand de TS aub eens updaten? :)

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

WriteUp schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 21:20:
Vont die download van steam te traag, dus even overgezet naar de servers in Siberië. Meteen m'n volledige snelheid weer terug. :P
Server in South Africa is ook snel.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Ben toch ook maar gezwicht voor die old skool Jedi Knight pack voor 4,75...

Damn you Steam!!!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:44
vandaag vondt ik de sales maar niets

offtopic:
gelukkig nieuw jaar mensen!

There is no real life, there is just AFK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsloyez
  • Laatst online: 29-06 18:42
----never mind

[ Voor 97% gewijzigd door thijsloyez op 01-01-2011 18:23 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.