Ja was leuk, tournies gaan opeens stuk smoother met een ingame chatbox en ook leuker omdat je kan obsen.
Gz aan de winnaar!
Gz aan de winnaar!
Verwijderd
Zoals ik al eerder heb aangegeven, had ik een wedstrijd (badminton) waarvan ik eerst dacht dat het op zaterdag zou zijn, helaasdtech schreef op zondag 30 januari 2011 @ 19:10:
Replays die ik heb staan hiero! Update ze zodra dauw3rd alle replays vrijgeeft. Heb ze ook zoveel mogelijk in de brackets gezet
En kijkers van m'n stream bedankt!
P.S. Guussieboy waarom heb jij vandaag niet gecast?
Het is even kijken of douwe/fivt er nog een eind aan brijen anders doen wij het.
Verwijderd
ja, loloftherings is dat enge konijn iddStan. schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:10:
Bedoel je niet void ipv loloftherings. En is loloftherings niet horrorrabit?
Yes, ik start iig geen nieuwe zonderVerwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:36:
[...]
ja, loloftherings is dat enge konijn idd
4e geworden, toch netjes als je vrijdag niet kan meedoen en dus gelijk een free win tegen je krijgt
En organisatoren, bedankt voor het toernooi, planning liep iets uit (daar is het een planning voor, die zijn toch altijd te strak) maar ik heb er erg van genoten en ik kijk uit naar een nieuw toernooi. Hopelijk nu wel met een werkende site
Dat uitlopen viel to reuze mee. Bij ESL lopen ze 4-5 uur uit op een 8 uur planning dus zo beroerd doen we het nietVerwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:36:
[...]
ja, loloftherings is dat enge konijn idd
4e geworden, toch netjes als je vrijdag niet kan meedoen en dus gelijk een free win tegen je krijgt
En organisatoren, bedankt voor het toernooi, planning liep iets uit (daar is het een planning voor, die zijn toch altijd te strak) maar ik heb er erg van genoten en ik kijk uit naar een nieuw toernooi. Hopelijk nu wel met een werkende site
Ja, maar Void staat 6de. Ik heb hem onder Morphix geplaatst omdat hij heeft verloren van de verliezer van de volgende match (daanteb)Stan. schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:10:
Bedoel je niet void ipv loloftherings. En is loloftherings niet horrorrabit?
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Verwijderd
op binarybest komt horrorrabbit niet voordtech schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 09:13:
[...]
Ja, maar Void staat 6de. Ik heb hem onder Morphix geplaatst omdat hij heeft verloren van de verliezer van de volgende match (daanteb)
Ik heb de namen gevolgd zoals ze op binarybeast staan
Thanks, will dozonglew00 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:31:
heeft horrorrabbit gewonnen? d*mn...
douwerd als je hulp wilt hebben voor je website, schreeuw u maar
[ Voor 13% gewijzigd door dtech op 03-02-2011 23:52 . Reden: replays toegevoegd ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq