[SC2 Toernooi] GoT Open #1

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja was leuk, tournies gaan opeens stuk smoother met een ingame chatbox en ook leuker omdat je kan obsen.
Gz aan de winnaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04-2023
@dtech ah vandaar, vond het al zo'n gekloot om namen te veranderen :P Ik zal morgen avond de replays doorspitten en vrijgeven.

Ik hoop dat de deelnemers een beetje genoten hebben!

Volgende tournament (van mijn kant igg) zal pas komen als ik een aantal dingen af heb, om te voorkomen dat het weer terug vallen op bineary wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

dtech schreef op zondag 30 januari 2011 @ 19:10:
Replays die ik heb staan hiero! Update ze zodra dauw3rd alle replays vrijgeeft. Heb ze ook zoveel mogelijk in de brackets gezet :)

En kijkers van m'n stream bedankt!

P.S. Guussieboy waarom heb jij vandaag niet gecast?
Zoals ik al eerder heb aangegeven, had ik een wedstrijd (badminton) waarvan ik eerst dacht dat het op zaterdag zou zijn, helaas

Ik kijk en cast de matches wel via replays....

BTW wie heeft gewonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 15:48
Douw3rd bedankt voor het organiseren!! en alle spelers voor het komen opdagen, het was leuk.
En sorry audience voor de wat anti-climax finale, maar ik zat er gewoon even niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Was leuk om te kijken, misschien dat ik de volgende keer wel mee kan doen.

Ach Prox het is ook wel eens leuk om zerg iemand te zien inmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Gaat er weer een nieuwe GoT open aankomen? :)
Vond het echt supervet gisteren. En dtech z'n cast natuurlijk! (I owe you a slagroomtaartje :+)

Zou het niet beter uitkomen als er gewoon wat doordeweekse avonden voor worden gepakt? (mij in ieder geval :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Waarom niet gewoon doordeweek kijken wie er online zijn en met die mensen een mini tourney houden ?
Gewoon papiertje erbij wie wil er meedoen indelen en gaan met de banaan. Dan loop je wel risico dat er bronze tegen master leage moet maar goed double elemination lost dat toch ook wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Nou hier gaat het lijstje dan:

Doordeweeks:
Guussieboy (op woensdag na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Uitslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Al de casts van mij, zijn nu terug te vinden op http://www.youtube.com/GoTOpen in 720P!

BTW dtech, als je wilt, kan ik die van jouw ook wel uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
The terminator wins,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidar
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-09 16:41
Ik wilde ook even de organisatie bedanken... Mijn optreden was kort en niet erg krachtig, maar het was weer leuk. Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Grats! :D

Maar ik bedoelde eigenlijk een top 16 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
VP. schreef op maandag 31 januari 2011 @ 20:56:
[...]

Grats! :D

Maar ik bedoelde eigenlijk een top 16 >:)
Het is even kijken of douwe/fivt er nog een eind aan brijen anders doen wij het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Ik hoopte vanaaf, maar ik heb het veelste druk, dus de replays uploaden wordt morgen avond. excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Top x is lastig bij een (double-)elimination toernooi...
Als je het sorteert aan de hand van hoe ver iedereen is gekomen krijg je zoiets:

1. HorrorRabbit
2. Prox
3. LolOfTheRings
4. Eylradius
5. Morphix
6. VP
7. Daanteb (even ver, maar aangezien Prox van Lol won heb ik Daanteb 1 stap lager gezet)

Daarna wordt het echt te wazig om iets zinnigs erover te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan.
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
Bedoel je niet void ipv loloftherings. En is loloftherings niet horrorrabit :$?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stan. schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:10:
ja, loloftherings is dat enge konijn idd
4e geworden, toch netjes als je vrijdag niet kan meedoen en dus gelijk een free win tegen je krijgt :)
En organisatoren, bedankt voor het toernooi, planning liep iets uit (daar is het een planning voor, die zijn toch altijd te strak :+ ) maar ik heb er erg van genoten en ik kijk uit naar een nieuw toernooi. Hopelijk nu wel met een werkende site :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:36:
[...]

4e geworden, toch netjes als je vrijdag niet kan meedoen en dus gelijk een free win tegen je krijgt :)
En organisatoren, bedankt voor het toernooi, planning liep iets uit (daar is het een planning voor, die zijn toch altijd te strak :+ ) maar ik heb er erg van genoten en ik kijk uit naar een nieuw toernooi. Hopelijk nu wel met een werkende site :p
Yes, ik start iig geen nieuwe zonder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:36:
[...]

Dat uitlopen viel to reuze mee. Bij ESL lopen ze 4-5 uur uit op een 8 uur planning dus zo beroerd doen we het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Stan. schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:10:
Ja, maar Void staat 6de. Ik heb hem onder Morphix geplaatst omdat hij heeft verloren van de verliezer van de volgende match (daanteb)

Ik heb de namen gevolgd zoals ze op binarybeast staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
leuk toernooi! ben er de volgende keer weer bij:)

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dtech schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 09:13:
[...]

Ja, maar Void staat 6de. Ik heb hem onder Morphix geplaatst omdat hij heeft verloren van de verliezer van de volgende match (daanteb)

Ik heb de namen gevolgd zoals ze op binarybeast staan
op binarybest komt horrorrabbit niet voor ;) (loloftherings wel ofc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

volgende keer maar ingame names er bij op binarybeast, vond het ook al verwarrend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
:O

heeft horrorrabbit gewonnen? d*mn...
douwerd als je hulp wilt hebben voor je website, schreeuw u maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
zonglew00 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:31:
:O

heeft horrorrabbit gewonnen? d*mn...
douwerd als je hulp wilt hebben voor je website, schreeuw u maar :)
Thanks, will do ;) Het backend gebeuren krijg ik wel aan de praat, en het design van alu hoef ik maar een klein beetje aan te passen om te matchen met wat ik wil. Het is dus vooral het omzetten van dat naar html+css wat nog moet gebeuren ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Oeps, weet idd niet waarom ik horror opm zowel 1 als 3 heb gezet :P

Nja, combinatie van verschillende namen en het double-elimination toernooi zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
Nu ik weer terug ben in de wereld van de levenden is het toch maar tijd voor een post hier O-)

Eerst, driewerf hoera voor de enige echte winnaar van de eerste GoT Open: Loloftherings!

Ik ga even kijken hoe ik dit in de OP ga verwerken, maar je komt erin te staan :)

Dan, ik vond het uiteindelijk leuk om te doen, al was het voor mij nogal een chaos. In ieder geval weet ik dat ik mij onthou van deelname aan het toernooi zolang ik niet op m'n desktop terecht kan, wat een drama was dat :/ Het feit dat ik het hele toernooi niet kon adminnen aan binarybeats hielp ook niet, maar daarom wil ik de volgende mensen ook hartelijk bedanken:

Douw3rd uiteraard, voor het voorbereidende- en lastminute stress-werk alsmede het adminnen.
dtech en Soulizer voor hun bijdrage aan het adminnen.

En natuurlijk onze eigenste casters Guussieboy en dtech.
(ik hoop met klem dat ik nu geen mensen over het hoofd gezien heb :P zoniet pm me even )

Kunnen de casters trouwens sowieso hun info pm'en, dan zet ik het in de OP, evenals de (downloadlocaties) van de replays, dan komen die er ook in.

Wat mij betreft gaat er idd gewoon weer een volgend GoT Open komen, ik zag al dat douw3rd alweer hard bezig is, dus dat moet goed komen ;) Zeker als het bb buiten beeld gelaten kan worden.

Qua tijd viel het me mee, maar ik zie denk ik toch liever 1 avond + rest, dan 2 + rest. Uiteindelijk ben je toch gewoon een groot deel van je avond kwijt en kun je waarschijnlijk beter gewoon één keer wat langer doorgaan. Is volgens mij ook een stuk duidelijker, want het is niet helemaal duidelijk geweest hoeveel rondes er gespeeld zouden gaan worden (mijn fout, er is bij een aantal dingen vlak voor het toernooi niet helemaal goede communicatie geweest). Maargoed, wat mij betreft een optie voor de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Wat wil je precies voor info?

Replays zal ik nog even klaarmaken. Heb alleen nog geen zin om alle eml'tjes die ik van douw3rd heb gekregen te openen en in de goede mapjes te zetten :+

1 avond lijkt me, afhankelijk van het aantal ronden, echter te weinig. 3x3 matches spelen op een avond is al best veel en je zag al hoeveel mensen hun spellen niet af kregen. Persoonlijk was ik van 19:00 t/m 22:30 bezig voor 3 rondes en dat is echt genoeg, daar kun je hoogstends nog 1 achter aan plakken (maar dan krijg je dus max. 16 spelers per bracket)

Alle replays die ik heb staan hiero. Mocht je nog iets hebben wat er niet in zit PM me dan.

[ Voor 13% gewijzigd door dtech op 03-02-2011 23:52 . Reden: replays toegevoegd ]

Pagina: 1 2 3 Laatste