[SC2 Toernooi] GoT Open #1

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04-2023
In principe komt er onder elke match de replay te staan in de brackets, en k zal ze ook in een overzichtje online zetten aan het eind van het tournament

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:43
Tot wanneer kan je je opgeven? Op zaterdag kan ik pas rond 21:00 beschikbaar zijn, maar ik probeer iets te regelen...

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan die day9 echt niet uitstaan... ondanks dat hij soms wel goeie tips geeft.. volgens mij staat hij continue onder invloed van stimpack.

Geef mij maar commentary van Idra ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me geregistreerd, ben ik dan ook ingeschreven? (ik vermoed van wel, ff dubbelcheck ;) )

Anyways, Big Ups voor het initiatief!! Ik kijk er al naar uit ;)

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:57:
[...]

Ik kan die day9 echt niet uitstaan... ondanks dat hij soms wel goeie tips geeft.. volgens mij staat hij continue onder invloed van stimpack.

Geef mij maar commentary van Idra ofzo.
Zo zie je maar weer dat smaken verschillen, ik vind juist dat hij de goede balans heeft tussen humor en serieus...bij iemand die de hele tijd 100% serieus is haak ik halverwege af omdat ik mijn aandacht er niet goed genoeg bij kan houden...

Helaas valt dit toernooi nét binnen een van de weinige weekenden dat ik echt niet kan, volgende keer beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Wanneer sluit de inschrijving eigenlijk? Lijkt me wel handig als er morgenavond een schema gemaakt kan worden o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Net even ingeschreven. Heb het spel al een tijd, maar is er nooit echt van gekomen om mij er in te verdiepen (lang leve wow :+).

Vraagej: Als ik wil inloggen op de site, zegt hij dat ik nog geactiveerd moet worden, maar heb nooit een activeringsmail gehad (wel een acceptatie voor douw3rd sc2 tournament)... Hoe zit dit?

BTW als het nodig is kan ik wel wat wedstrijden streamen mbv justinTV en Dyyno? Of Ustream, what u prefer... Heb toch te veel bandbreedte :)

[ Voor 18% gewijzigd door Gropah op 26-01-2011 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Hoe staat het met de inschrijvingen en waneer gaan ze dicht?

Lijkt me wel handig als er morgenavond een ladder is enzo :P
Ik was trouwens van plan om te streamen vanaf het moment dat ik er zelf uit lig, maar er zullen wss wel meerdere wedstrijden tegelijk zijn dus kan geen kwaad als er meer mensen streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed idee! Ook met commentaar enzo? :D Alhoewel ik het niet erg vind als er mensen spectaten (in de game zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 18:23:
Goed idee! Ook met commentaar enzo? :D Alhoewel ik het niet erg vind als er mensen spectaten (in de game zelf)
Ik doe helaas geen commentaar... mijn stem is verneukt, als mensen die horen zijn ze meteen weg :+. Daarnaast heb ik geen goede mic en last but not least, ik heb het nog nooit gedaan en omdat ik nieuw ben in SC2 ken ik lang niet alle taktieken, weet ik niet waar ik als caster op moet letten, dat soort spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Gropah schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:52:
Net even ingeschreven. Heb het spel al een tijd, maar is er nooit echt van gekomen om mij er in te verdiepen (lang leve wow :+).

Vraagej: Als ik wil inloggen op de site, zegt hij dat ik nog geactiveerd moet worden, maar heb nooit een activeringsmail gehad (wel een acceptatie voor douw3rd sc2 tournament)... Hoe zit dit?

BTW als het nodig is kan ik wel wat wedstrijden streamen mbv justinTV en Dyyno? Of Ustream, what u prefer... Heb toch te veel bandbreedte :)
Foutje aan mijn kant van het programmeren, probleem is opgelost. Jouw en fishsticks usernames zijn nu respectievelijk jullie GoT names. excuses!

Ik heb nog niks van morphix vernomen, maar waarschijnlijk houd ik de inschrijvingen open tot 22.00 vanavond. Momenteel staan er 24 man ingeschreven, dus waarschijnlijk 1 of 2 divisies.

Even kijken of ik vanavond de brackets online kan krijgen, anders wordt dat wat later, wat geen ramp moet zijn zolang ze maar voor de start van het tournament te zien zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Douw3rd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 19:32:
[...]

Foutje aan mijn kant van het programmeren, probleem is opgelost. Jouw en fishsticks usernames zijn nu respectievelijk jullie GoT names. excuses!

Ik heb nog niks van morphix vernomen, maar waarschijnlijk houd ik de inschrijvingen open tot 22.00 vanavond. Momenteel staan er 24 man ingeschreven, dus waarschijnlijk 1 of 2 divisies.

Even kijken of ik vanavond de brackets online kan krijgen, anders wordt dat wat later, wat geen ramp moet zijn zolang ze maar voor de start van het tournament te zien zien.
TOf, ik kan inloggen! :P

Ik ben benieuwd naar de brackets! Weet btw wel dat ik toch ga failen, maar goed, is toch voor de lol

Over broadcasten:
Ik dacht het even leuk in 720p te gaan doen, via Ustream => Adobe Flash media live encoder, maar dat wil echt voor geenr uk :( Mijn screen capture programma wordt niet gepakt... Degene die wel worden gepakt zijn dus weer te kut voor woorden.

Nu moet ik het dus met de standaard Ustream Producer doen, handige tool, maar tenzij je Pro hebt, kom je niet hoger dan 720x405 . Dus dat wordt wss de resolutie van de stream, als er dan nog intresse voor is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
Xsplit.

En als je gaat streamen, gebruik de middlemousebutton voor het scrollen door de map. Kijkt een stuk fijner dan andere methoden.

[ Voor 61% gewijzigd door Morphix op 26-01-2011 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Morphix schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:11:
Xsplit.

En als je gaat streamen, gebruik de middlemousebutton voor het scrollen door de map. Kijkt een stuk fijner dan andere methoden.
Bedankt, ik zal er even naar kijken. Ook bedankt voor advies!

BTW stream kan worden gestopt als ik moet spelen en door de stream te veel lagg wordt veroorzaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaraWij
  • Laatst online: 08-02 18:37
Morphix schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:11:
Xsplit.

Als ik het goed begrijp kan je met JustinTV en Xsplit dus (Full) HD opnemen/streamen?

Verder inderdaad:

- Nadruk leggen op BO, Keuzes en eventuele Opties. Denk na wat ze plannen te doen.
- Scout volgen met CTRL+SHIFT+F, veel casters laten ook zien of bepaalde dingen wel/niet gezien worden.
- Niet met randen van het scherm prutsen, korte afstanden zoals Morhpix zei en lange afstenden via minimap.
- Laat je muis niet vervelend boven de actie staan maar plaats deze op een nuttigere plek waardoor je beter cast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaraWij
  • Laatst online: 08-02 18:37
Gropah schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:37:
[...]

BTW stream kan worden gestopt als ik moet spelen en door de stream te veel lagg wordt veroorzaakt!
Test best even het streamen in een custom game/map, als je daar geen lag ondervind dan zou het in orde moeten zijn. Desnoods verlaag je de resolutie/rate voor een spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm misschien toch maar even de map pool doornemen, is opzich wel handig voor je aan de games begint :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
Tja....

ik ben er 40% zeker van dat ik zaterdag beschikbaar ben om 19:00.... ik was van plan om me daarom maar niet aan te melden. Wat is de mening van de organisatoren? Ik weet uiterlijk vrijdag rond 18:00 of ik de volgende dag beschikbaar ben of niet... Kan ik mischien als reserve ingedeeld worden? Vrijdag kan ik zeker weten, geen probleem.

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

TaraWij schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:40:
[...]

Als ik het goed begrijp kan je met JustinTV en Xsplit dus (Full) HD opnemen/streamen?

Verder inderdaad:

- Nadruk leggen op BO, Keuzes en eventuele Opties. Denk na wat ze plannen te doen.
- Scout volgen met CTRL+SHIFT+F, veel casters laten ook zien of bepaalde dingen wel/niet gezien worden.
- Niet met randen van het scherm prutsen, korte afstanden zoals Morhpix zei en lange afstenden via minimap.
- Laat je muis niet vervelend boven de actie staan maar plaats deze op een nuttigere plek waardoor je beter cast.
Bedankt voor het advies, ik zal er aan denken!

Over streamen:
Ik moet nog wat kloten, maar zoals het er nu uit ziet wordt het wss: Xsplit -> flash media live encoder -> ustream. Dit omdat ik makkelijk met FMLE naar ustream kan zenden. Resolutie wordt wss 720p, maar dat is dus wel onder voorbehoud of mijn internet dat wel trekt (icm sc2), anders wordt het (helaas) SD.

Btw als het op prijs wordt gestelt wil ik ook wel proberen te commenten, heb nog ergens een usb-micje opgeduikeld. Zal sowiezo geen pro comments worden, maar wie weet is hetgewoon leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
The_Butler schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:49:
Tja....

ik ben er 40% zeker van dat ik zaterdag beschikbaar ben om 19:00.... ik was van plan om me daarom maar niet aan te melden. Wat is de mening van de organisatoren? Ik weet uiterlijk vrijdag rond 18:00 of ik de volgende dag beschikbaar ben of niet... Kan ik mischien als reserve ingedeeld worden? Vrijdag kan ik zeker weten, geen probleem.
Meld maar aan, in het ergste geval krijgt iemand 1 free win als het qua indelingen zo uit komt. Om half elf knal ik hem dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Puntje aan de site trouwens: als je de een verkeerde username+pass invoerd krijg je de fout dat je accout niet geactiveerd is i.p.v. dat ie gewoon helemaal niet bestaat :P, kan misschien duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
haha ja had het al opgemerkt, dat pas ik later aan, maar wel bedankt :P

Alrighty, registratie gesloten! 27 man in totaal, the_butler wordt nummero 28 als hij kan spelen (om de bracket mooi af te maken)

Indien hij niet kan, wordt het een free win voor iemand

[ Voor 57% gewijzigd door Douw3rd op 26-01-2011 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ok, nice! Enig idee waarneer brackets online staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Of je nou 27 of 28 hebt, ergens heb je free wins zitten (je hebt n.l. alleen geen free wins als je een 2 tot de macht iets hebt)

Maar 2-6 rondes zijn dus maar 2 per dag, dus vrijdag uitgaan is i.i.g. geen probleem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Gropah schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 23:00:
Ok, nice! Enig idee waarneer brackets online staan?
Het liefst morgen begin aan de avond, maar aangezien ik het erg druk hebben kan dat ook in de loop van vrijdag worden. Iig zo snel mogelijk! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:43:
Hm misschien toch maar even de map pool doornemen, is opzich wel handig voor je aan de games begint :D
lol idd.. maar niemand joint mijn games..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Die iccup maps zijn trouwens blijkbaar sinds kort uit de gratie bij het ICCup team. ER is op zich niet zo veel mis mee maar ze zijn te groot.

Ik ga er eerlijk gezegd niet van uit dat die maps heel vaak gekozen worden, maar we kunnen ze nog switchen naar andere maps.

Dan zouden het wroden ICCup Pawn Re en ICCup NeoEnigma.

Tenzij iemand al heel erg hard geoefend heeft op de eerste iccup maps natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSolutioner
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2024

TheSolutioner

Enemy Terrorist

Morphix schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 02:04:
Die iccup maps zijn trouwens blijkbaar sinds kort uit de gratie bij het ICCup team. ER is op zich niet zo veel mis mee maar ze zijn te groot.

Ik ga er eerlijk gezegd niet van uit dat die maps heel vaak gekozen worden, maar we kunnen ze nog switchen naar andere maps.

Dan zouden het wroden ICCup Pawn Re en ICCup NeoEnigma.

Tenzij iemand al heel erg hard geoefend heeft op de eerste iccup maps natuurlijk :)
Ik vond die ICCup maps wel goed opzich, die GSL Biohazard II.. die is pas te groot :P

You shall not pass!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
Douw3rd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 22:30:
haha ja had het al opgemerkt, dat pas ik later aan, maar wel bedankt :P

Alrighty, registratie gesloten! 27 man in totaal, the_butler wordt nummero 28 als hij kan spelen (om de bracket mooi af te maken)

Indien hij niet kan, wordt het een free win voor iemand
Goed, ik lees dit dus op donderdag ochtend, en ja ik wil me aanmelden dan :) alleen ligt mijn Char ID thuis, dus vanavond kan ik alles invullen. Dus... heb ik het gehaald? ben ik spelert 28?

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Yes, your in1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
Mooi, :)

Username op Bnet is TheButler, 1v1 Silver, en ik hang in t GOT kanaal op Bnet; IRC fix ik vanavond wel even

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Biohazard is een klote map voor zerg alleen maar chokepoints hij mag dan zelfs wel groot zijn, maar toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Jongens de stream is geregeld. Een sample is te vinden op http://nl.justin.tv/guussieboy/videos?frh=1296137627

Zeg maar wat jullie er van vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ziet erg netjes uit :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menn0B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-06-2023
Oemf inschrijving gemist - helaasch.

Succes gewenst aan iedereen die mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de maps er geweldig uitzien eigenlkijk.. Biohazard vond ik het minste. Ze zijn niet als de ladder maps, maar een beetje anders is ook leuk :D

Ziet er naar uit dat er goede macro games op kunnen ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
The_Butler schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:27:
Mooi, :)

Username op Bnet is TheButler, 1v1 Silver, en ik hang in t GOT kanaal op Bnet; IRC fix ik vanavond wel even
char id, race?

En zet je dm aan ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Douw3rd op 27-01-2011 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Gropah schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:53:
Jongens de stream is geregeld. Een sample is te vinden op http://nl.justin.tv/guussieboy/videos?frh=1296137627

Zeg maar wat jullie er van vinden!
Ziet er goed uit, trekt 'ie dat ook ingame? Xsplit blijkt trouwens dus een watermerk te hebben als je niet op own3d.tv zit, maargoed, maakt verder neit zo uit.

Ik heb toch de iccup maps aangepast. Het is nu Pawn Re en Neo Enigma. Fury was idd wel erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
Douw3rd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 21:58:
[...]

char id, race?

En zet je dm aan ;)
Ras : Random
Char ID 655
Username TheButler

DM zoek ik nu even naar ;)

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Morphix schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 22:18:
[...]

Ziet er goed uit, trekt 'ie dat ook ingame? Xsplit blijkt trouwens dus een watermerk te hebben als je niet op own3d.tv zit, maargoed, maakt verder neit zo uit.

Ik heb toch de iccup maps aangepast. Het is nu Pawn Re en Neo Enigma. Fury was idd wel erg groot.
Hij moet het wel trekken, dit is op 1650x1050, op extreme met alles op max. Als ik hem dan op med zet, moet mijn AMD 1055T dat wel trekken... Daarnaast gebruikt SC2 tpch max 2 cores?

Ik zal even kijken naar dat own3d.tv, maar ik las al op meer sites dat sinds de beta release van 8 januari er (weer) een watermerk opzit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Douw3rd, ik weet niet of jij mijn registratie ook nog binnen hebt gekregen want ik had ook die activatie bug :+) ben trouwens wel gepromoveerd naar gold, weet niet of dat nog verandert kan kan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Zijn de brackets er al? Is wel handig om te weten wanneer we tegen wie moeten spelen :P

Ga zo even naar Den Haag op en neer, maar daarna is kijken of ik fatsoenlijk kan streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSolutioner

TheSolutioner

Enemy Terrorist

Niet echt handig, maps veranderen op laatste dag? Sommige mensen hebben een baan en willen graag de map zien voor ze hem eventueel moeten spelen :P.

*EDIT*
Zie dat Neo Enigma vrijwel hetzelfde is als Enigma.. behalve de harass platformpjes bij 2nd en 3rd.
Zie ik goed dat bij Pawn Re het hele middenstuk open gebied is?

[ Voor 37% gewijzigd door TheSolutioner op 28-01-2011 09:57 ]

You shall not pass!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 01:00:
[...]

lol idd.. maar niemand joint mijn games..
Gewoon in het got channel rondhangen en mensen vragen, meestal zijn er wel mensen die 1v1 willen doen voor de lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Je kunt de maps altijd nog downvoten. Het zijn er maar twee en het is waarschijnlijk minder leuk om te spelen op maps die al dan niet een grote fout hebben. Neo Enigma is inderdaad gewoon een update en Pawn Re heeft dat middenstuk open ja. Beide maps zijn volgens mij behoorlijk straight forward en Pawn Re is een 2player map. Als je die dus nog nooit gespeeld had, dan weet je in ieder geval waar je tegenstander zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSolutioner

TheSolutioner

Enemy Terrorist

Morphix schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:52:
Je kunt de maps altijd nog downvoten. Het zijn er maar twee en het is waarschijnlijk minder leuk om te spelen op maps die al dan niet een grote fout hebben. Neo Enigma is inderdaad gewoon een update en Pawn Re heeft dat middenstuk open ja. Beide maps zijn volgens mij behoorlijk straight forward en Pawn Re is een 2player map. Als je die dus nog nooit gespeeld had, dan weet je in ieder geval waar je tegenstander zit.
Hehe ja, ik speel zerg dus de maps kunnen wel van groot belang zijn ;) en ik heb maar 1 downvote, want steppes is auto veto ;) Maar Pawn Re ziet er wel uit als een leuke map.. kan je wel leuke 3 base play op doen.. 4e is wellicht wat lastig te verdedigen denk ik.

You shall not pass!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Nog heel even druk, hoop binnen een uur thuis te zijn, dan zullen ze snel on staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Douw3rd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:21:
Nog heel even druk, hoop binnen een uur thuis te zijn, dan zullen ze snel on staan
vet! ik zie ze wel verschijnen...

BTW ik heb miss een klein probleempje... ik dacht zaterdag een wedstrijd te hebben, maar dit schijnt dus op zondag te zijn. We spelen om 12 uur en een wedstrijd duurt al snel 4 tot 5 uur. Daarna moeten we ook nog eens terug rijden vanaf veendam => groningen, dus ik kan de finales niet bijwonen (om 14.00) als caster of speler(welke ik btw toch niet verwacht te zijn...)

zijn er miss andere mensen die dit kunnen casten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Kan ik mijnzelf niet meer inschrijven :(????

zou jammer zijn maarja GL HF :)

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
nope, closed :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Ik ga zo even kijken of het casten goed gaat :)

Wel een heel lelijke aansluiting voor het geluid aangezien ik nergens "wat men hoort" in Windows 7 kon vinden. Microfoon->mic ingang laptop op "luisteren naar via laptopspeakers"->kabeltje van laptopspeakeruitgang naar USB X-fi apparaat mic ingang -> uitzenden :P :') (en dan headphones op de X-fi zodat ik het zelf ook nog kan horen)

http://www.ustream.tv/channel/got-open-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 07:59:
Douw3rd, ik weet niet of jij mijn registratie ook nog binnen hebt gekregen want ik had ook die activatie bug :+) ben trouwens wel gepromoveerd naar gold, weet niet of dat nog verandert kan kan worden...
Douw3rd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 19:32:
[...]

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

dtech schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 16:05:

Wel een heel lelijke aansluiting voor het geluid aangezien ik nergens "wat men hoort" in Windows 7 kon vinden. Microfoon->mic ingang laptop op "luisteren naar via laptopspeakers"->kabeltje van laptopspeakeruitgang naar USB X-fi apparaat mic ingang -> uitzenden :P :') (en dan headphones op de X-fi zodat ik het zelf ook nog kan horen)

Stream doet het niet bij mij, staat ook niks bij de history, dus kan niet echt zeggen of ik het geluid goed vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Hmz, hij zou rond 16:20 toch online moeten zijn geweest. Heb i.i.g. ook gerecored dus men kan het daar zien.

Helaas lagde het allemaal een beetje (op de stream, SC2 was prima), ga even kijken of ik dat kan verbeteren en anders gaat de resolutie omlaag o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

dtech schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 16:39:
Hmz, hij zou rond 16:20 toch online moeten zijn geweest. Heb i.i.g. ook gerecored dus men kan het daar zien.

Helaas lagde het allemaal een beetje (op de stream, SC2 was prima), ga even kijken of ik dat kan verbeteren en anders gaat de resolutie omlaag o.i.d.
Ok, nu staat hij er op. Als ik dit zo zie, dan ga ik zo ook ff een cast doen, puur om te kijken of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Dit is ongeveer wat je op het tournooi kunt verwachten. Ik zal het geluid van de game zelf zachter zetten, zodat je mij beter kunt verstaan (want dat wil je ook echt :9)

http://nl.justin.tv/guussieboy/b/278435837

edit: oops dubbel post

[ Voor 19% gewijzigd door Gropah op 28-01-2011 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 15:48
uh Guussie - download even je laatste windows 7 geluid drivers. Ik kon ook geen stereomix vinden, maar moest de standaard windows 7 drivers updaten naar de laatste van de fabrikant. Zijn er nou al brackets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

PROximity schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 17:09:
uh Guussie - download even je laatste windows 7 geluid drivers. Ik kon ook geen stereomix vinden, maar moest de standaard windows 7 drivers updaten naar de laatste van de fabrikant. Zijn er nou al brackets?
Waarom zou ik nieuwe drivers moeten installeren? Geluid doet het gewoon toch? Dat het geluid van de mic niet zo goed is, kan ik weinig aan doen helaas...

daarnaast ik gebruik realtek HD, laatste versie. Zonder RealTek heb ik geen geluid, want Windows 7 ondersteund geen 5.1 vanuit windows zelf

[ Voor 13% gewijzigd door Gropah op 28-01-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Nou heb nu 3 testruns gedraaid en ben zelf niet erg tevreden :/ Jullie moeten maar even kijken maar ik denk dat het hem niet gaat worden :(

Zal dus denk ik enkel casten als Guussieboy een game niet doet of als hij embarmelijk slecht is ;)

Maar over 2 uurtjes begint 't. Is er al een bracket? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Ik heb je testVODs gezien, maar de video lagt echt extreem. Het is on-kijkbaar vind ik zelf. Ik had hetzelfde met Ustream en kreeg het ook niet lag-vrij, ben toen maar via www.livestream.com gaan streamen, dat gaat stukken beter. Ik denk dat het aan je upload bandwith ligt dat hij zo hakkelt...

Maar je moet hier wel wat aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
Gropah schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 17:11:
[...]

Waarom zou ik nieuwe drivers moeten installeren? Geluid doet het gewoon toch? Dat het geluid van de mic niet zo goed is, kan ik weinig aan doen helaas...

daarnaast ik gebruik realtek HD, laatste versie. Zonder RealTek heb ik geen geluid, want Windows 7 ondersteund geen 5.1 vanuit windows zelf
Ik moest de laatste realtek drivers van m'n mobo geluids drivers installeren om Stereomix te unlocken ... Ik had de optie eerst niet, en na het updaten wel.

EDIT: dit hele driver update gebeuren was natuurlijk voor DTech bedoelt, niet voor jou Guussieboy :D\

was natuurlijk een reactie op:
dtech schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 16:05:

[ Voor 37% gewijzigd door PROximity op 28-01-2011 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

dtech schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 17:11:
Nou heb nu 3 testruns gedraaid en ben zelf niet erg tevreden :/ Jullie moeten maar even kijken maar ik denk dat het hem niet gaat worden :(

Zal dus denk ik enkel casten als Guussieboy een game niet doet of als hij embarmelijk slecht is ;)

Maar over 2 uurtjes begint 't. Is er al een bracket? :P
Kwaliteit opzich valt nog wel mee, heb wel eens slechter gezien, maar die van mij vind ik idd beter kijken ;)

BTW bedankt voor het vertrouwen :P

Maar idd, waarneer komen er brackets online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds geen ladders? Hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Jeeh! PAL resolutie, encoding quality 5 met 500 Kbps quality lagt niet :D Zie testrun #4. (die 1 Mbps upload die ik in het filmpje zeg moest trouwens 10Mbps zijn, en dat haal ik ook wel bijna)

Ik ga dus wel wat casten :)

Nu ff chinees halen, terug voor het begin :)

[ Voor 28% gewijzigd door dtech op 28-01-2011 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loool zullen we er maar de Protoss open van maken? Voel me Terran nogal eenzaam..... Klopt het trouwensdat er nog steeds geen ladders zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Failover backup! Toch iets fout gegaan bij het programmeren, dus de bineary backup geactiveerd!

http://binarybeast.com/xSC21101281 <- Bracket

http://douw3rd.nl/project...p?page=profile&action=all <- Player info (char ids, bnet_name)

Dus handmatig aan mij en morphix uitslagen doorgeven via de irc chat.

Note: Alleen mensen die mee doen met dit tournament kunnen de opgegeven info zien, wil je alsnog dat deze na het tournament verwijderd wordt, stuur mij dan even een dm'tje.

[ Voor 32% gewijzigd door Douw3rd op 28-01-2011 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@Douw3rd

Hoe kan ik de info van mijn tegenstanders zien, zodat ik een invite kan sturen?

edit: laat maar. Er zit geen redirect naar de pagina, nadat je bent ingelogd. Je moet dus eerst inloggen, en dan die pagina openen

@dtech

Dit is inderdaad beter te doen, maar vind die van mij toch iets beter... (en dat met een 4mbit up :P)

[ Voor 24% gewijzigd door Gropah op 28-01-2011 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Gropah schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 18:35:
@Douw3rd

Hoe kan ik de info van mijn tegenstanders zien, zodat ik een invite kan sturen?
Via de link in mijn vorige post. Je logt in, en kan daarna via het paneltje de info bezichtigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Douw3rd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 18:36:
[...]

Via de link in mijn vorige post. Je logt in, en kan daarna via het paneltje de info bezichtigen
Had het al gezien.

BTW ik zit nu schema te bekijken en zie daar een aantal keer best of 1 staan? Dacht dat alles BO3 zou zijn op finales na :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
@Guussieboy

Videokwaliteit is idd top, maar zorg even dat je de audio bitrate wat omhoog gooit, want het lijkt nu net alsof je in een tinnen blik praat

edit:

je moet ook even wegblijven van je stopwoorden: leuk, noob en pompen want dat is best wel irritant :P

[ Voor 28% gewijzigd door dtech op 28-01-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

dtech schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 18:42:
@Guussieboy

Videokwaliteit is idd top, maar zorg even dat je de audio bitrate wat omhoog gooit, want het lijkt nu net alsof je in een tinnen blik praat

edit:

je moet ook even wegblijven van je stopwoorden: leuk, noob en pompen want dat is best wel irritant :P
Sorry, maar dat zijn een beetje mijn stopwoorden... Daarnaast ik ben toch een noob? :o Ik zal het in iedergeval proberen.

Ik zal ook ff naar bitrate kijken, maar volgens mij is het meer mijn mic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Gropah schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 18:47:
[...]

Sorry, maar dat zijn een beetje mijn stopwoorden... Daarnaast ik ben toch een noob? :o Ik zal het in iedergeval proberen.

Ik zal ook ff naar bitrate kijken, maar volgens mij is het meer mijn mic.
Nee, want het is echt dat blikken geluid van datacompressie. je stem klinkt prima.

Maar ik heb echt de neiging om je aantal keren "leuk" te turven. En dat je een noob bent zal best, maar we hoeven dat niet 39 keer te weten. En dat er units gepompt worden weten we nou ook wel :P

edit:

En je bent niet te verstaan tijdens battles, zet even je geluidseffecten wat lager o.i.d.

het zijn trouwens geen "zeelots" maar ze-lots, met ze als in "zet". En maurauders klopt ook niet zoals je dat zegt :P

[ Voor 15% gewijzigd door dtech op 28-01-2011 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
@gussie rondes zijn aangepast, een paar stonden idd op 1, mijn fout.

@ iedereen, op irc komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

dtech schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 18:49:
[...]

Nee, want het is echt dat blikken geluid van datacompressie. je stem klinkt prima.

Maar ik heb echt de neiging om je aantal keren "leuk" te turven. En dat je een noob bent zal best, maar we hoeven dat niet 39 keer te weten. En dat er units gepompt worden weten we nou ook wel :P

edit:

En je bent niet te verstaan tijdens battles, zet even je geluidseffecten wat lager o.i.d.

het zijn trouwens geen "zeelots" maar ze-lots, met ze als in "zet". En maurauders klopt ook niet zoals je dat zegt :P
Heb er even naar gekeken... Maar kon zo niet vinden waar ik de data compressie kon aanpassen.

geluid zet ik bij kast wel op 50%, moet genoeg zijn.

Stream draait BTW

edit:
Over de uitspraak... Even heel bot doen hoor :P, maar boeit mij weinig of ik het goed uitspreek, je weet wel wat ik bedoel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marterino
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 11:21
Bij deze meld ik mij helaas af. Krijg net te horen dat ik uit eten moet.

sorry voor het late bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Korte update:

Vrij drukke spits bij de start en het loop ondertussen weer lekker. Dat er mensen die niet meer kunnen of weg zijn gebeurt nou eenmaal. De tourny gaat gewoon door! Er wordt ook lekker geobserveerd. Kortom genieten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Bijna iedereen die zich heeft opgegeven is ook komen opdagen, dus dat is wel mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Gropah schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 18:58:
[...]

Heb er even naar gekeken... Maar kon zo niet vinden waar ik de data compressie kon aanpassen.

geluid zet ik bij kast wel op 50%, moet genoeg zijn.

Stream draait BTW

edit:
Over de uitspraak... Even heel bot doen hoor :P, maar boeit mij weinig of ik het goed uitspreek, je weet wel wat ik bedoel 8)
Goed zo. Als profi caster ( :') ;) ) moet je niet teveel aantrekken van anderen. Gewoon voor de lol doen, ik vond het altijd leuk om te doen maar Sneek had er inderdaad niet zoveel zin in.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
MrVegeta schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 21:49:
[...]

Goed zo. Als profi caster ( :') ;) ) moet je niet teveel aantrekken van anderen. Gewoon voor de lol doen, ik vond het altijd leuk om te doen maar Sneek had er inderdaad niet zoveel zin in.
Dingen tegen je zin indoen is nooit goed. Je moet altijd de fun voorop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian1454
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-06-2017
zie dit topic nu pas, ik geef me wel op voor het volgende toernooi :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond kan ik er helaas niet zijn, werk belde net dat ik iemand moest vervangen die ziek is. Ik baal hier verschikkelijk van maar het is niet anders. VP./Void helaas, je hebt er zolang op gewacht, veel succes is de volgende ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 14:09:
Vanavond kan ik er helaas niet zijn, werk belde net dat ik iemand moest vervangen die ziek is. Ik baal hier verschikkelijk van maar het is niet anders. VP./Void helaas, je hebt er zolang op gewacht, veel succes is de volgende ronde.
Shit happens, wel netjes dat je je afmeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Laatst online: 26-06 15:03
wordt er vanavond weer gestreamed? ben wel benieuwd maar gisteren vergeten om te kijken :(

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

daanteb schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 14:36:
wordt er vanavond weer gestreamed? ben wel benieuwd maar gisteren vergeten om te kijken :(
Vanavond wordt er weer gestreamd, in ieder geval door mij. Dit keer met betere audio! Whoohoo *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Gropah schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 15:09:
[...]

Vanavond wordt er weer gestreamd, in ieder geval door mij. Dit keer met betere audio! Whoohoo *O*
Bitrate gefixed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat, omdat ik gisteren niet kon meedoen(had ik aangegeven in sc2 topic, geen idee of dat gelezen is :p) mijn tegenstander een free-win heeft gekregen en ik in losersbracket zit. dit betekend dat ik dus vanavond (en morgen, als ik er niet uitlig) nog wel mee kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 15:55:
Ik zie dat, omdat ik gisteren niet kon meedoen(had ik aangegeven in sc2 topic, geen idee of dat gelezen is :p) mijn tegenstander een free-win heeft gekregen en ik in losersbracket zit. dit betekend dat ik dus vanavond (en morgen, als ik er niet uitlig) nog wel mee kan doen?
Had je dat aangegeven in dit topic, of het normale sc2 topic..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Douw3rd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 16:07:
[...]

Had je dat aangegeven in dit topic, of het normale sc2 topic..?
normale sc2 topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Laatst online: 26-06 15:03
ik ga vanavond om 8 uur weg dus kan helaas geen matches spelen :/ geef dan forfeit win aan de winnaar van HorrorRabbit & rpwang. zie ik morgen wel of ik nog verder kan in de loserbracket of dat alles al gespeeld is.

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

44kHz op 124k bitrate... Zo goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
@Guussieboy

Die bitrate klinkt prima, maar is mss wat overkill :P

Maar ik ga ook weer casten vanavond, als ik tenminste niet zelf speel. Had eigenlijk Vincencius tegen VP. willen casten maar die hebben dat kennelijk vanmiddag/ochtend gedaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

dtech schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 17:30:
@Guussieboy

Die bitrate klinkt prima, maar is mss wat overkill :P

Maar ik ga ook weer casten vanavond, als ik tenminste niet zelf speel. Had eigenlijk Vincencius tegen VP. willen casten maar die hebben dat kennelijk vanmiddag/ochtend gedaan :(
Miss beetje overkill, maar alsnog: het kan, dus ik doe het :P

Over VP tegen Vincencius (die had ik btw ook willen casten :9) Vincencius moet onverwachts aan het werk en heeft dat gemeld in het normale topic. Daarom heeft VP wss nu een win staan.

BTW mijn kanaal voor casten is nog steeds:
http://nl.justin.tv/guussieboy

Ik ga de cast wel tussen de games stoppen, dit om indexeren makkelijk te maken (krijg je niet weer een vid van 2+ uur). Maar als het allemaal goed gaat, is de stream telkens weer terug binnen 1 minuut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ey Boy is wel een copyrighted mark ya!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Mensen, er is voor mij helaas zojuist iets tussen gekomen waar ik niet onderuit kan. Ik zal om 19:00 aanwezig zijn om even te checken of de start goed gaat en misschien 1 of 2 games kunnen spelen. Morgen ben ik er wel bij, maar vanavond gaat gewoon echt even niet lukken.
Mijn sincerest apologies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

stream is nu live op Justin.tv/guussieboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Ik zal er rond 19.15 weer zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Replays voor zover ik die heb van gisteren en vandaag hiero te downloaden.

Heb ze ook zover mogelijk in de brackets gezet, maar binarybeast pakt ze alleen als je ze direct bij het invoeren van een match upload (en dus niet als je de match edit) <_<

@Douw3rd
Als je een winnaar van een match wilt veranderen moet je eerst klikken op die persoon en "remove team's last win" aanklikken, anders dan kun je de winnaar niet veranderen. Zal wel zijn omdat ie dan wat berekeningen opnieuw moet uitvoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik ben bezig om ze te uploaden naar YouTube. Schijnbaar behoud Justin TV ze maar 7 dagen. Ik zeg het wel als ze er op staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het organiseren Morphix en Douwerd, het was weer leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Replays die ik heb staan hiero! Update ze zodra dauw3rd alle replays vrijgeeft. Heb ze ook zoveel mogelijk in de brackets gezet :)

En kijkers van m'n stream bedankt!

P.S. Guussieboy waarom heb jij vandaag niet gecast?
Pagina: 1 2 3 Laatste