I'm not weird, I'm a limited edition
Verwijderd
incorrect, WiDi is de term voor intel wireless display.brilsmurfffje schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:47:
nieuws: CES: Dell kondigt nieuwe Alienware en XPS-systemen aan
[...]
Dat widi moet wifi zijn
het hoofdlettergebruik van dat woord is volgens mij wel incorrect.
Verwijderd
Puntje te veel.Vrijdag is de vijfde update verschenen voor versie 4.5.0. van de KDE Software Compilation.
nieuws: 'Meer geld nodig voor digitaliseren cultureel erfgoed':
met trema. Nogmaals iets verderop in de alinea.De website Europeana moet volgens het onderzoekscomité de centrale locatie worden waar cultureel erfgoed wordt geuüpload
Iets verderop:
De link bevat een spatie te veel.De onderzoekers gingen in november 2009 aan het werk.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2011 17:26 . Reden: Toevoeging ]
Met deze hardware konden 400.000 potentiële wachtwoorden per minuut worden geprobeerdMet deze hardware konden 400.000 potentiële wachtwoorden per minuut worden geprobeerd
Volgens de bron
"400,000 potential passwords per second"
QPI = QuickPath Interconnect (bron), dus qpi-interconnect is dubbelop.De extra pinnen van de nieuwe processors, die naar verwachting in de tweede helft van 2011 moeten verschijnen, zijn onder meer bedoeld voor een qpi-interconnect om twee processors op één moederbord met elkaar te laten communiceren. Ook zijn meer functies in de cpu geïntegreerd, zoals de pci-express-controller en andere northbridge-fucnties.
fucnties moet zijn: functies
In het kopje: Eee Pad Slider
In de tekst: ... Eee Pas Slide ...
Welke is het?
EDIT: even verderop weer. "De Eee Pas MeMO"
[ Voor 7% gewijzigd door laurenssie op 10-01-2011 21:13 ]
Ik geloof dat het de eerste is..?
Nee, widi is Intels standaard voor 'wireless display'brilsmurfffje schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:47:
nieuws: CES: Dell kondigt nieuwe Alienware en XPS-systemen aan
[...]
Dat widi moet wifi zijn
...zoals Hazan en Darkstone al opmerkten.
Rest is weer gefikst
[ Voor 8% gewijzigd door Delpozo op 11-01-2011 09:19 ]
staat een fout in de titel en de versie. Het is beta 3.4.0 beta1 zoals ook hier te zien is
Dat werd aangepast, maar onderaan het artikel staat nog steeds een fout.-Niels- schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:13:
Hacker ontwikkelt snelle brute force-aanval op wpa-psk
Met deze hardware konden 400.000 potentiële wachtwoorden per minuut worden geprobeerdMet deze hardware konden 400.000 potentiële wachtwoorden per minuut worden geprobeerd
Volgens de bron
"400,000 potential passwords per second"
"maar voor zover bekend is Roths methode de enige die 400.000 sleutels per minuut kan proberen."
Dat moet natuurlijk per seconde zijn.
Verwijderd
reviews: CES: MeeGo: de tussenstandHoewel beide besturingssystemen en al redelijk ver ontwikkeld waren
Ik neem aan dat de schrijver zich vertikt heeft. Bij Sandforce en bij ComputerBase is geen vermelding over de SF2200 te vinden, enkel SF2300.De nieuwste generatie SandForce-controllers, in de 2000-serie, zijn opgedeeld in de SF2500- en SF2600-controllers voor zakelijke producten en de SF2200-serie voor consumenten. Die laatste serie is door Super Talent gebruikt in zijn nieuwste TeraDrive CT3-ssd's, terwijl de SF2500-serie controllers in de voor enterprise-toepassingen gemaakte TeraDrive FT3 werd ingebouwd. ...
[snip]
... De voor consumenten bedoelde TeraDrive CT3-serie krijgt een SF22xx-controller aan boord en mist de Super Cap-techniek. De drives zijn bovendien alleen in mlc-uitvoeringen, met capaciteiten van 60, 120, 240 en 480GB verkrijgbaar. De lees- en schrijfsnelheden van de met sata-600-poorten uitgeruste drives zou maximaal 500MB/s bedragen. Prijzen en beschikbaarheid zijn nog niet bekendgemaakt.
Verwijderd
Ideaal gewenst klinkt erg dubbelop. Ik kan er niet de vinger op leggen wat er precies verkeerd aan is. Zelf zou ik ideaal weglaten.Alleen al het resistieve scherm zorgt ervoor dat de werking niet zo soepel verloopt als ideaal gewenst.
reviews: CES: Hands-on Motorola Atrix: smartphone of netbook?:
Hier wordt ineens gesproken over WebTop-functionaliteit terwijl in de rest van het artikel de tweede hoofdletter klein wordt geschreven.Bovendien heeft deze telefoon dankzij de WebTop-functionaliteit bijzonder veel potentie, al zal er veel afhangen van Motorola's ondersteuning voor dit platform.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2011 13:03 . Reden: Toevoeging ]
tweede alinea:
Moet die Maemo niet MeeGo zijn?De bewuste N900 is een dualboot-toestel. Als er voor Maemo wordt gekozen, valt allereerst op dat er een andere kernel wordt geladen, en vervolgens dat het laden van deze kernel en het opstarten van de interface een langdurige bedoening is.
In de derde wordt namelijk weer gesproken over MeeGo, en het lijkt me ook dat de normale Maemo niet langer laad in dual boot..
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Julius Styles: The International moet liefhebbers van zowel strategieliefhebbers als fans van kick-ass special ops warriors aanspreken.
liefhebbers van strategieliefhebbers??
I'm not weird, I'm a limited edition
Die zullen er vast ook wel zijn, maar bedoeld waren liefhebbers van strategie.TheGhost schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 14:40:
nieuws: Wesley Snipes werkt vanuit gevangenis aan game
Julius Styles: The International moet liefhebbers van zowel strategieliefhebbers als fans van kick-ass special ops warriors aanspreken.
liefhebbers van strategieliefhebbers??
Deze en de andere typo's zijn gefikst
"Het personage is gebaseerd op de hoofdrolspelers uit diverse films van Snipes."
Ik neem aan dat het om de personages uit diverse films gaat. Aangezien hij zelf vaak de hoofdrol vertolkt in zijn films.
Een beetje aangepast nu. Thanks!hoeksmarp schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:37:
nieuws: Wesley Snipes werkt vanuit gevangenis aan game
"Het personage is gebaseerd op de hoofdrolspelers uit diverse films van Snipes."
Ik neem aan dat het om de personages uit diverse films gaat. Aangezien hij zelf vaak de hoofdrol vertolkt in zijn films.
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Verwijderd
Ik neem aan dat hier 2.5 mee bedoeld wordt?Tot nog toe werd aangenomen dat Ice Cream versienummer 3.1 of 3.5 zou meekrijgen.
nieuws: Nintendo 3DS is niet regiovrij:
Er moet 'heeft' tussen 'maar' en 'daar' omdat 'heeft' in die zin een andere betekenis heeft dan in het stukje voor de komma. Ik heb de klok wel horen luiden, maar ik heb geen idee waar de klepel hangt voor wat deze taalregel betreft.Kotaku heeft Nintendo om uitleg gevraagd, maar daar nog geen reactie op gehad.
De persconferentie was niet door Apple georganiseerd maar door Verizon. Zie ook http://www.engadget.com/2...om-verizons-iphone-event/
Want? Wie? Waar? De Van Dale zegt hier niks overVerwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:23:
Ik neem aan dat hier 2.5 mee bedoeld wordt?
Volgens mij gaat het hier om gesplitste uitdrukkingen met voorzetselvoorwerpen en heeft deel twee inderdaad een extra persoonsvorm nodig, maar zeker weten doe ik het niet. Veilig opgelostEr moet 'heeft' tussen 'maar' en 'daar' omdat 'heeft' in die zin een andere betekenis heeft dan in het stukje voor de komma. Ik heb de klok wel horen luiden, maar ik heb geen idee waar de klepel hangt voor wat deze taalregel betreft.
De Van Dale zegt ook hier niks overJochem schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:46:
De persconferentie was niet door Apple georganiseerd maar door Verizon. Zie ook http://www.engadget.com/2...om-verizons-iphone-event/
Inhoudelijke fouten graag in aparte topics!
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Het gaat hier toch niet om Canadese muzieklabels? Het gaat slechts om een deal gesloten in Canada.
Tja, ik vind dat 'voert' wel een heel gek woord op die plek. Ik krijg het idee dat 'de telco' druk bezig is om eten te geven aan bepaalde telefoons.De telco is een van de grootste supporters van Android en voert onder meer Android-smartphones van Motorola en HTC.
nieuws: KPN trekt stekker uit openbare telefooncellen
Is in elk geval geen spel- of tikfout.hoeksmarp schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 19:58:
Canadese muzieklabels betalen miljoenen voor rechteninbreuk
Het gaat hier toch niet om Canadese muzieklabels? Het gaat slechts om een deal gesloten in Canada.
Die discussie is hier eerder gevoerd en de uitkomst was dat het werkwoord 'voeren' prima in deze betekenis kan worden gebruikt.BlackLightning schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:48:
[...]
Tja, ik vind dat 'voert' wel een heel gek woord op die plek. Ik krijg het idee dat 'de telco' druk bezig is om eten te geven aan bepaalde telefoons.
bas-r schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 09:07:
Einde derde alinea: 'veranderd' moet zijn 'verandert'
nieuws: KPN trekt stekker uit openbare telefooncellen

"Dit bedrijf werkt nu ook al samen een reclamebedrijf voor de exploitatie van een nieuw type telefooncel. "
het woord 'met' mist...
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Verwijderd
Zie: Delpozo in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..."
Verder in datzelfde artikel:
Spatie te veel tussen 'worden' en 'afgespeeld'.Een ander deel blijft gebruikmaken van de Flash-plug-in, waardoor h.264-video's kunnen worden afgespeeld, ook al ondersteunt de browser de codec zelf niet.
Artikel nieuws: Sapphire gaat Intel X58- en P67-moederborden maken:
Linkje is een spatie te lang.Het X58-moederbord, de Pure Black X58, is opgetrokken rond de X58-chipset en de ICH10R-southbridge
Zelfde artikel:
Gaat het hier over de prijs of de prijsbaarheid/prijsheid?Details over precieze specificaties en de prijs- en beschikbaarheid heeft Sapphire nog niet gegeven.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2011 11:25 . Reden: Toevoeging ]
Verwijderd
Dag Rataplan, ik citeer:Rataplan schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 18:02:
Tot nog toe werd aangenomen dat Ice Cream versienummer 3.1 of 3.5 zou meekrijgen.
Want? Wie? Waar? De Van Dale zegt hier niks over
Inhoudelijke fouten graag in aparte topics!
Ik heb deze fout gezien als tikfout en niet als inhoudelijke fout. Ik zal er echter een apart topic voor aanmaken.Dit topic is bedoeld voor het melden van spel- en tikfouten in nieuwsposts, meukposts, reviews, .plans en andere content die op de frontpage van Tweakers.net is gepubliceerd
Met vriendelijke groet
-> niet-openbareKPN benadrukt dat er voor niet openbare telefooncellen, zoals in verzorgingshuizen en vakantieparken, niets verandert.
Death really
Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Wel zou de kaart kouder blijven dan normale versies.
Volgens hoort dit 'beter koel' te zijn en de ander 'koeler'Uit tests van Asus zelf zou blijken dat de kaarten met 82 graden tien graden kouder dan het referentieontwerp blijven en toch stiller zijn.
Verwijderd
Het is Sam Mendes.De rol van titelheld James Bond wordt weer gespeeld door Daniel Craig, terwijl Sam Mende tekent voor de regie
nieuws: Eminent kondigt EM7195-mediaspeler aan voor maart:
Twijfelgeval of het een spelfout is of een inhoudelijke: ik ga er vanuit dat het gaat om de nieuwe en niet een nieuwe EM7195 mediaspeler.Eminent brengt in maart een nieuwe EM7195 mediaspeler op de markt, die van de Realtek RT1183-chipset is voorzien.
Zelfde artikel:
s/pdif.Ook zijn zowel een optische als een coaxiale sp/dif-uitgang aanwezig, terwijl voor het uitsturen van de videobeelden hdmi-, component- en composietaansluitingen beschikbaar zijn.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2011 15:31 . Reden: Toevoeging ]
In dat 'beter koel' kan ik me vinden -> aangepast. Verder vind ik 'kouder' in de betekenis van 'met een lagere temperatuur' een prima alternatief voor 'koeler', al is het maar ter onderscheid van het zelfstandig naamwoord.InComrad schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:17:
Asus toont drieslots-GTX5xx-videokaarten
[...]
Volgens hoort dit 'beter koel' te zijn en de ander 'koeler'?
Rest is gefikst
ik wist niet dat Sony meervoud is...of dat Sony alleen de eerste tv-fabrikanten is die het glas verwerkt.
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein
Verwijderd
Man 2x moet echter men zijn. Sorry Rataplan
Off-topic, excuses
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2011 10:07 . Reden: Wijziging ]
Dit keer toont het bedrijf uit Taiwan echter maar liefst vier modellen, waarvan er twee Android 3.0 gaan draaien
er staat dat er 2 tablets met Android 3.0 gaan draaien, terwijl in het tabelletje op de volgende pagina toch 3 pads staan met Android 3.0
ook staat er bij productnaam 3x Asus Eee Pad alleen de 3rde heeft een grote spatie tussen "Asus"en "Eee" dat ziet er niet netjes uit
[ Voor 14% gewijzigd door [Remmes] op 13-01-2011 09:41 ]
ja, daag.
Verwijderd
horrorshooter.De horroshooter stond gepland voor een release op 22 maart.
nieuws: 'Vernieuwd' THQ onthult nieuw logo:
filmregisseur zonder spatie.Ook Insane van film regisseur Guillermo del Toro zou in dat beeld passen.
nieuws: Ontwikkelaars porten Windows Phone 7 naar HTC HD2:
De komma tussen 'niet' en 'door' is volgens mij overtollig.Zo is Marketplace niet bereikbaar en ook Xbox Live werkt niet, door de Microsoft-beveiliging.
nieuws: Microsoft geeft webontwikkelomgeving WebMatrix vrij:
destkop --> desktopWebMatrix is bedoeld om webontwikkelaars een ontwikkelomgeving te bieden die vanaf de destkop kan worden gedraaid.
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2011 10:56 . Reden: Toevoeging ]
Malen neem ik aan.Volgens Schippers is de beveiliging van het epd-systeem al diverse maken getest door middel van 'indringertesten'.
ten voordele van...Netbook-verkopen namen af, ten nadele van tablets en e-readers
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
malenVolgens Schippers is de beveiliging van het epd-systeem al diverse maken getest door middel van 'indringertesten'.
Ik heb 'm nodig om de interpretatie 'door de Microsoft-beveiliging werken' te voorkomen.Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:14:
nieuws: Release Fear 3 naar mei verschoven:
[...]
De komma tussen 'niet' en 'door' is volgens mij overtollig.
nieuws: Microsoft geeft webontwikkelomgeving WebMatrix vrij:
Rest is weer hersteld
"Daarbij gebruik Sneath de internationale taal Esperanto"
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Fibernet 60 biedt een uploaddownloadsnelheid van 60Mbps, een uploadspeed van 3,5Mbps en geen downloadlimiet maar een fair-use-bepaling.
de 60Mbit/s moet downloadsnelheid zijn, niet uploadsnelheid.De downloadsnelheid van FiberNet 40 ligt op 40Mbps en de uploadsnelheid is 2Mbps, waarbij de maximumhoeveelheid data die mag worden verstookt, op 100GB per maand ligt. Fibernet 60 biedt een uploadsnelheid van 60Mbps, een uploadspeed van 3,5Mbps en geen downloadlimiet maar een fair-use-bepaling. De abonnementen kosten respectievelijk 44,95 euro en 64,99 euro per maand. De uploadsnelheden zouden zo laag blijven omdat er volgens de Belgische provider meer vraag is naar hogere downloadsnelheden en minder naar een hogere uploadsnelheid.
Edit: ^^spuitelf

De tabel daaronder klopt ook niet, daar staat bij Fibernet - 60 nu 40 ipv 60.yannickie111 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 18:06:
nieuws: Telenet komt met twee nieuwe FiberNet-abonnementen
[...]
de 60Mbit/s moet downloadsnelheid zijn, niet uploadsnelheid.
Edit: ^^spuitelf
Verwijderd
Valt blijkbaar erg op dat er twee keer upload staatFibernet 60 biedt een uploadsnelheid van 60Mbps, een uploadspeed van 3,5Mbps en geen downloadlimiet maar een fair-use-bepaling.
nieuws: Telenet komt met twee nieuwe FiberNet-abonnementen
Fibernet 60 biedt een uploadsnelheid van 60Mbps, een uploadspeed van 3,5Mbps
2x upload snelheid
In de tabel klopt de uploadsnelheid van ExpressNet niet. Dit moet 1,25 Mbps zijn.
Verandering van spijs doet etenVerwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 18:16:
en dat er drie keer gesproken wordt over ...snelheid en de vierde keer staat er ineens uploadspeed.
Dat zou ik niet weten en dat is helaas ondertussen ook niet meer bij Telenet op te zoeken. Graag in een apart topic, dan kan de auteur daar op z'n gemak even naar kijken.gvdh schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 18:22:
In de tabel klopt de uploadsnelheid van ExpressNet niet. Dit moet 1,25 Mbps zijn.
De drie andere foutjes zijn gefikst
meerdere releasegroepen actied
actied => actief
In zijn strijd tegen piraterij heeft Brein
Brein is een organisatie, dus => haar strijd?
[ Voor 20% gewijzigd door laurenssie op 13-01-2011 18:51 ]
actied moet actief zijn.Volgens Brein waren er op Swan meerdere releasegroepen actied. Het hostingbedrijf heeft op verzoek van Brein meegewerkt aan de verwijdering van de servers en deze aan Brein overhandigd. Uit de gegevens van de hoster zou blijken dat de eigenaar uit Latijns-Amerika komt. Volgens Worldstream kon Brein met 'zeer duidelijk bewijs' aantonen dat er 'ongeautoriseerde bestanden' op de servers stonden.
[ Voor 4% gewijzigd door Manuel op 13-01-2011 18:49 ]
"Tot die tijd moeten nog circa 160 kritische bugs verholpen worden."
moet zijn:
"Tot die tijd moeten nog circa 160 kritieke bugs verholpen worden."
Allereerste zin:
De spatie tussen NRC en de komma hoort er niet.Apple eist dat uitgevers niet zelf de verstrekking van iPad-publicaties, zoals die van NRC , op zich nemen.
Alleen als het woord organisatie (of een ander vrouwelijk woord) geïmpliceerd wordt. Niet het geval, dus is Brein net als andere bedrijven, clubs, organisaties, etc. mannelijk.laurenssie schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 18:48:
In zijn strijd tegen piraterij heeft Brein
Brein is een organisatie, dus => haar strijd?
De rest is gefikst
"lecacy-hard- en software" moet natuurlijk "legacy-hard- en software" zijn (3e alinea, in het midden)
Bij update: "...zou Apple dus nog wel een update voor de sdk moet uitbrengen met een aangepaste simulator en hogere resolutie afbeeldingen."
==> moeten
[ Voor 6% gewijzigd door Kerberos84 op 14-01-2011 11:45 ]
No Gillette, No Minette
Moet uitgelekt zijn.Het onderzoek dat Vodafone startte nadat bekend werd dat gegevens waren uigelekt, is nog steeds aan de gang.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
" voor de sdk moet uitbrengen"
moeten
gecoverdHeeft T.net de CES gecovered?
Lijkt me niet helemaal juistDe prototypes van bij Razer en Intel stonden veilig achter glas en mochten niet onder handen genomen worden.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
[ Voor 112% gewijzigd door timwijn op 14-01-2011 15:13 ]
Verwijderd
Het is natuurlijk 'touchscreen'.Het touchchreen van de Torch, die als typenummer 9800 meekrijgt, heeft een diagonaal van 3,2" en een resolutie van 480x360 pixels
Je maakt geen fout, maar dpi is ook bij beeldschermen de gebruikelijke eenheid van resolutie.timwijn schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 14:51:
nieuws: Opvolger iPad behoudt mogelijk zelfde resolutie als voorganger - update
Misschien maak ik nu zelf wel een hele domme fout, maar moet het niet PPI in plaats van DPI zijn?
Het werd idd tijd dat dit gefikst werdVerwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:00:
In artikel nieuws: RIM kondigt BlackBerry Torch aan - update:
[...]
Het is natuurlijk 'touchscreen'.
Ten slotte (uitleg)Tenslotte geldt vanaf nu een minimumaantal tekens voor het geven van scores voor algemeen en aftersales.
[ Voor 98% gewijzigd door Regeneration op 14-01-2011 23:27 ]
De zaterdag tag staat er nog.
Edit: En alweer gefixt.
[ Voor 15% gewijzigd door Genji op 15-01-2011 09:44 ]
Eerste alinea: RIM komt vermoedelijk met een opvolger voor de BlackBerry Storm 2. (Het woord 'met' is vergeten)
Wikipedia bestaat 10 jaar.
Tweede alinea: Oprichters Jimmy Wales en Larry Sanger gebruikteN aanvankelijk de... (gebruikte moet gebruikten zijn.
Ook tweede alinea: Later veranderd het concept... (veranderd moet uiteraard verandert zijn)
Derde alinea, derde zin: journalististen ... klopt ook niet helemaal
Vierde alinea, vierde zin: iriitatie... irritatie
[ Voor 43% gewijzigd door VERINGTENTJE op 15-01-2011 11:19 ]
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Moet dat niet "gelijkheid voor iedereen" zijn?gelijkheid van iedereen
Virussen? Scan ze hier!
[quote]
Onlangs lanceerde de encyclopedie nog een actie, waarbij tot iriitatie van veel mensen oprichter Jimmy Wales boven elke pagina groot in beeld verscheen.
[/quote
4e alinea, laatste zin.
Moet 'irritatie' zijn
'veranderde' lijkt me. Tweede deel van de zin is ook in de verleden tijd en het gaat over zaken van tien jaar geleden.VERINGTENTJE schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 09:47:
[...]
Ook tweede alinea: Later veranderd het concept... (veranderd moet uiteraard verandert zijn)
Zou ook kunnen, denk ik. Nu staat er dat iedereen gelijk is (voor Wikipedia). Jouw versie is dan 'Wikipedia is gelijk voor iedereen' oftewel 'gelijkheid van Wikipedia voor iedereen'.wildhagen schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 11:13:
nieuws: Wikipedia bestaat tien jaar
[...]
Moet dat niet "gelijkheid voor iedereen" zijn?
''Voordeel van een dergelijke chip is dat Apple zijn iPads en iPhones tegelijkertijd bij verschillende providers in de Verenigde Staten kan uit brengen''
"Dat wijst erop dat SP1 binnen niet al te lange tijd uitgebracht zal gaan worden. SP1 voor Windows 7 en Windows Server 2008 bevat alle fixes die Microsoft tot nu toe heeft aanbracht in beide besturingssystemen."
Moet volgens mij Windows Server 2008 R2 zijn? SP2 voor Windows Server 2008 is al een tijdje uit
Ik was niet echt duidelijk denk ik, maar ik bedoelde dat journalististen fout gespeld was, zou journalisten moeten zijn.VERINGTENTJE schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 09:47:
Derde alinea, derde zin: journalististen ... klopt ook niet helemaal
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
-> datDoordat bij complexe taken, zoals het spelen van een strategische game, veel hersengebieden betrokken zijn, is het percentage wat door activiteit in de basale ganglia wordt verklaard opzienbarend.
-> van tevorenProefpersonen kregen twintig uur de tijd om het spel te leren spelen, waarbij geen van de gamers vantevoren in aanraking is geweest met de game.
[ Voor 23% gewijzigd door Raynman op 15-01-2011 18:04 ]
Iets te letterlijk van de vorige update overgenomen?Het herkent 2025 van de op dit moment veel voorkomende virussen, wormen en trojans,
In de screenshot is namelijk duidelijk te zien dat hij 2112 exemplaren herkent, niet 2025
Virussen? Scan ze hier!
Een te teveelalle trophies van een spel in een keer te vrij te geven.
nieuws: 'Jailbreakapplicatie unlockt trophies PlayStation 3'
Weet niet zeker of dit klopt. Wellicht zou beter zijn: "het volgende geweldig beginnend bedrijfje" omdat geweldig en beginnend bijvoeglijke naamwoorden zijn voor bedrijfje (waarmee je een klein bedrijf bedoelt)."Voor bedrijven als Google zijn die kosten niet substantieel, maar voor het volgende geweldige beginnende bedrijfje en voor bedrijven in ontwikkelingslanden belemmeren deze kosten innovatie."
[ Voor 0% gewijzigd door Jochem op 16-01-2011 13:27 . Reden: ik bedoel bedoelt ]
Verwijderd
je bedoelt bedoelt?Jochem schreef op zondag 16 januari 2011 @ 12:14:
nieuws: Google: impasse bij ondersteuning videocodecs voor video-tag html 5
[...]
Weet niet zeker of dit klopt. Wellicht zou beter zijn: "het volgende geweldig beginnend bedrijfje" omdat geweldig en beginnend bijvoeglijke naamwoorden zijn voor bedrijfje (waarmee je een klein bedrijf bedoeld).
Verder een foutje in datzelfde artikel. Er wordt hier wederom gesproken over h.264 terwijl mij pas verteld is door Rataplan dat het tegenwoordig zonder punt wordt geschreven op T.net.
In artikel nieuws: ' VS en Israël testten Stuxnet-worm samen op effectiviteit':
De spatie voor 'VS' mag weg.' VS en Israël testten Stuxnet-worm samen op effectiviteit'
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2011 13:21 . Reden: Toevoeging ]
"De VS zou ook een rol spelen bij de Stuxnet-worm.", VS zijn meervoud dus dat moet "zouden" zijn
Verwijderd
Lees eerst dit even:Maks schreef op zondag 16 januari 2011 @ 14:01:
In artikel nieuws: ' VS en Israël testten Stuxnet-worm samen op effectiviteit':
"De VS zou ook een rol spelen bij de Stuxnet-worm.", VS zijn meervoud dus dat moet "zouden" zijn
http://www.onzetaal.nl/advies/vs.php
Och sorry, ik hoop dat je niet boos bent. Dat wist ik niet. Ik blijf het vreemd vinden klinken maar jaVerwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 14:03:
[...]
Lees eerst dit even:
http://www.onzetaal.nl/advies/vs.php
[ Voor 8% gewijzigd door Maks op 16-01-2011 14:07 ]
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.