Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Twee keer op. Tweede is onjuist > verwijderenZij leunen bijvoorbeeld op onze op locatiegebaseerde diensten
Bron:Het wetsvoorstel, ingediend door de Republikeinse Democratische afgevaardigde Jackie Speier, verplicht websites (..)
Ik vond het al niks voor de Republikeinen (zoals het artikel zelf ook vermeldt in de een-na-laatste alinea, waar inderdaad ook over een Democratische afgevaardigde wordt gesproken).Karen Lorraine Jacqueline "Jackie" Speier[1] (pronounced /ˈspɪər/; born May 14, 1950) is the U.S. Representative for California's 12th congressional district, serving since 2008. She is a member of the Democratic Party.
In de fotogalerij zorgt het voor een upload van de gekozen foto naar Facebook, terwijl het in de browser ervoor zorgt dat de wegpagina wordt gedeeld
3e alinea, laatste zin:
Resolutie van 600MHz???Beide toestellen draaien op een Qualcomm MSM7227 met een resolutie van 600MHz.
Jaartal klopt niet. Verder denk ik dat het moet zijn "in het voorjaar van"Een upgrade naar Android 2.3, vermoedelijk met de nieuwe Sense, komt er voor de Desire HD, de Desire Z en de eerste Desire, uit het voorjaar van 2010.
Dat laatste zinnetje slaat op de eerste Desire die in het voorjaar 2010 is geïntroduceerdjbtbnl schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:00:
http://tweakers.net/revie...rnieuwingen-in-sense.html
[...]
Jaartal klopt niet. Verder denk ik dat het moet zijn "in het voorjaar van"
Misschien een dergelijk woordje toevoegen aan die zin.nieuws: Intel introduceert Core i7-990X met kloksnelheid van 3,46GHz:
Het nieuwe topmodel voor de consumentenmarkt heeft de naam/aanduiding Core i7-990X gekregen en is net als zijn voorganger, ...
Nu staat het er niet, en daardoor lijkt het net alsof de processor een heel apparaat is, waar alleen de core van is aangepast. Bij een videokaart zou deze zin mooi staan, maar in deze setting een beetje raar.
[ Voor 7% gewijzigd door Barleone op 15-02-2011 11:56 ]
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
Nee, jbtbnl heeft het goed: moet 2011 zijn, en ik heb ook wat geschoven om de zin weer te laten lopen; en Barleone heeft een extra woordje gekregenMatthijsV. schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:10:
Dat laatste zinnetje slaat op de eerste Desire die in het voorjaar 2010 is geïntroduceerd
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
- Nvidia'sDaarnaast brengt LG binnenkort de Optimus 2X uit, die draait op Nvidias Tegra 2-processor.
Anoniem: 172410
Als het over mensen gaat komt er achter anderen een n, zoals dat bij sommigen wel netjes gebeurd is. Als het over zaken gaat komt er geen n achter.Sommigen vinden dat niet erg, andere vinden fysieke knoppen zoals op de Legend en Desire prettiger.
"Met de onthulling bevestigd Schmidt"
bevestigt
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh

reviews: MWC: LG Optimus 3D: psychedelische smartphone
"Daarnaast is de Optimus 3D echter een smartphone met een 4,3"-scherm en de vermoedelijk krachtigste prcessor op de markt."
Moet zijn 'processor' vermoed ik:)
"Deze fragments moeten het mogelijk maken om de interface één enkele applicatie geschikt te maken voor zowel smartphones als tablets."
Ik neem aan dat hier "...interface van één enkele applicatie..." moet staan.
Overigens zijn m.i. de meeste zo niet alle komma's in dit artikel overbodig en is ook het gebruik van de puntkomma en dubbele punt in de laatste alinea niet echt functioneel.
Beetje een schoonheidsfoutje, gezien de berichten van uit het MCW beginnen de titels ook met MCW, en bij deze niet.
MCW: Volgende Android-editie fuseert Gingerbread en Honeycomb oogt een stuk beter bij de andere berichten..
[ Voor 16% gewijzigd door RaZ op 16-02-2011 01:48 ]
Ey!! Macarena \o/
In de derde alinea:
"beschikt als een 34nm-exeplaar."
Moet dus exemplaar zijn.
Hier mist een woordjeHet is nu nog gissen wat ontwikkelaars de mogelijkheid gaan doen.
De Amerikaanse firma zou er volgens hen goed aan doen ook alle namen van zijn toeleveranciers te noemen.
Woordje "is" moet wegDe TouchPad is heeft een primeur
- notificatiesysteemEen ander sterk punt van WebOS is het notifcatiesysteem.

Moet een spatie tussen...of zonder Honeycomb.De aankondiging is...
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein
Volgens mij gaat het hier om een meewerkend voorwerp zonder voorzetsel, dus 'hun'.consolefreak schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:13:
nieuws: Google kondigt One Pass aan
google hun meer speelruimte geven
het is niet hunnie maar ze
Spatie in Flyer-review = done.
[ Voor 3% gewijzigd door Delpozo op 17-02-2011 10:44 ]
37 procent van de betaalde appsIn februari 2011 kost slechts 37 procent van de apps 99 cent of minder; in augustus 2010 was dat nog 60 procent.
Zou creditcardnummers moeten zijn.Zo zou een PS3 persoonsgegevens, waaronder credicardnummers
Twee keer het woord "vermoedelijk".Doordat het wegwerken van blocker bugs in Firefox 4 langer duurt dan gedacht, schuift de vermoedelijke release van de multiplatformbrowser op naar vermoedelijk maart.
websiteNadat Mozilla in Firefox 4 de interface al vereenvoudigde, circuleren er nu mock-ups van Firefox 5 waarin de gui zich aanpast aan de bezochte websit.
xbcm moet xbmc zijn.Volgens de fabrikant is de Ultra met zijn Atom dualcoreprocessor en Nvidia Ion 2-gpu niet alleen met XBCM of Boxee geschikt als mediastreamer, maar ook als een compacte htpc.
Het Hof keek keek voor
Ik heb de grootste:
Ik denk dat hier twee zinnen hadden moeten staan, hij loopt in ieder geval niet...Sony Ericsson heeft met de Xperia Arc een 4,2"-model, HTC heeft bouwde een 4,3"-scherm in de(...)
Tot slot
tweede had had weg gekundHelaas is het idee niet goed uitgewerkt. Het extreem brede - of hoge - scherm had een meerwaarde had kunnen hebben
EDIT: Al zie ik nu dat ik 20 minuten te laat benHelaas is het idee niet goed uitgewerkt. Het extreem brede - of hoge - scherm had een meerwaarde had kunnen hebben

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 17-02-2011 18:53 ]
XBCM moet natuurlijk XBMC zijn.Xtreamer zal volgende maand op de Cebit de Ultra tonen. Volgens de fabrikant is de Ultra met zijn Atom dualcoreprocessor en Nvidia Ion 2-gpu niet alleen met XBCM of Boxee geschikt als mediastreamer, maar ook als een compacte htpc.
Zo'n ding heet in het Nederlands een kolibrie (gaat behalve in de titel ook in het artikel zelf mis).
Het Europese Hof van Justitie heeft bepaald dat het EU-landen is toegestaan
daar klopt iets niet..het loopt niet lekker (my opinion)
[ Voor 5% gewijzigd door [Remmes] op 17-02-2011 23:05 ]
ja, daag.
Nu het bedrijf met een smartphone met een 4,3"-lcd op de proppen komt, moeten traditionele fabrikanten zich serieus zorgen maken over deze Aldi onder de smartphonemakers, want hoe leg je de consument een groot prijsverschil uit als tweee toestellen met even grote schermen liggen te stralen?
In de title van de afbeelding staat "Samsung Galaxt Tab 10.1 - Android 3.0 Honeycomb"
- Check OutDe beperkte betaalmethode - je hebt in Nederland Google Chekout en een creditcard nodig - is echter een nadeel.
- moeten de koppeltekens niet komma's zijn?
- GeluidskwaliteitGeluidkskwaliteit en bereik zijn wisselend.
Hier klopt weinig van.Symbian is in 2011 Nokia - en Nokia is op gebied van navigatie Ovi Maps. Ovi Maps is gratis, staat al op het toestel, is uitgebreid en werkt ook offline.
[ Voor 36% gewijzigd door PcDealer op 19-02-2011 09:34 ]
Kleinigheidje:
Het woordafbreek-streepje hoort op het eind van de regel, niet op het begin van de volgende regelin de naam van de BlackBerry-app UberTwitter
Dit komt omdat de fabrikant de bootloaders op veel van zijn smartphones versleuteldt
"Dit komt omdat de fabrikant de bootloaders op veel van zijn smartphones versleuteld" -> versleutelt
Edit: te lang gewacht met posten, twijfelde nog over "dit komt omdat", maar dat is wel correct
[ Voor 15% gewijzigd door Herjan op 19-02-2011 14:26 ]
In de intro:
En de laatste zin van de alinea daarna:De reboot van de adventuregame moet beschikbaar komen voor verschillende platformen en al zal in losse episodes uitgegeven worden.
Deze zal plaats vinden plaatsvinden van 7 tot 9 juni in Los Angeles.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Overigens kan er ook gewoon "bij presidentieel besluit" in de zin gestopt worden, afhankelijk van het feit of jullie de term executive order echt willen laten vallenDe groep heet The Council on Jobs and Competitiveness en werd vorige maand door middel van een executive order door president Obama in het leven groepen.
.ps- moet .psd- zijn.toevoegingen zijn de .svg-, .eps-, .ps-, .ttf-, en .xps-standaarden
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Moet volgens mij zijn: in het leven geroepenDe groep heet The Council on Jobs and Competitiveness en werd vorige maand door middel van executive order door president Obama in het leven groepen.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
- kommaEen fout in de website van de krant NRC zorgde er de afgelopen drie dagen voor dat abonnees die inlogden[,] aangemeld werden als een ander persoon.
"is te lezen dat Sony zich het recht voorbehoud" is met dt.
Anoniem: 149146
Laatste alinea:
gooide hoge open -> gooide hoge ogen
In de tekst gaat het over Fab 42, maar het plaatje laat "Fab 24" zien
De fabrikant stelde donderdag dat deze stap gerechtvaardigd was is om zijn markt te beschermen
3e alinea, 2e zin:
naar => naast???De nieuwe chipfabriek zal verrijzen naar de bestaande Fab 12- en Fab 32-productiefaciliteiten van Intel in de plaats Chandler.
staat er een tikfout in de mouse-over van de afbeelding. Het artikel gaat over fab42 en de mouseover heeft het over Fab24...
EDIT: oops, niet gezien dat iemand anders het al had gepost...

[ Voor 12% gewijzigd door mstaessen op 20-02-2011 15:02 ]
Ik neem aan dat FCC FTC moet zijn, aangezien die ook al in de inleiding wordt genoemd.... Mochten de FCC en het ministerie van Justitie daar voldoende aanwijzingen voor vinden, dan kunnen de partijen een vervolgonderzoek instellen en eventueel tot vervolging overgaan.
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Yep, Federal Trade Commission it isPhehistyr schreef op zondag 20 februari 2011 @ 20:35:
nieuws: 'Toezichthouders VS starten vooronderzoek naar Apple'
[...]
Ik neem aan dat FCC FTC moet zijn, aangezien die ook al in de inleiding wordt genoemd.
Conclusie promilamatech review.De Prolimatech Genesis is een aparte verschijning met zijn staande en liggende koeltoerens.
Ik ben voor koeltoer maar in dit geval zal het koeltoren moeten zijn gok ik...
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Het was de bedoeling dat deze marktplaats kort naar na de release van StarCraft II zou verschijnen,
De gemarkeerde d mag weg natuurlijk.die uiteraard gekoeld werd met behulp van vloeibaar stikstof, werd bijgestaand door Intels onlangs geintroduceerde Core i7 990X
Moet met een trema op de 'i'.geintroduceerde
nieuws: Overgeklokte GTX 580 met snelheid van 1504MHz breekt record
Laatste zin:
De ondezoekers willen nu bestaande ftl's vervangen door versies die het snel en veilig wissen van data mogelijk maken.
Je mist n R bij onderzoekers.
Een aantal dat 100% nadert klinkt mij een beetje vreemd in de oren. Zou het niet moeten zijn 'het gedeelte' o.i.d.?Het aantal Nederlandse overheidsdiensten dat online beschikbaar is, nadert de honderd procent, blijkt uit onderzoek van de Europese Unie. Van de onderzochte zakelijke diensten kan alleen het opzetten van een onderneming nog niet online.
[ Voor 6% gewijzigd door _WgV_ op 21-02-2011 16:26 ]
#StopBurningStuff
Zo is tenminste duidelijk dat het gaat om 100 procent van het totale aantal overheidsdiensten._WgV_ schreef op maandag 21 februari 2011 @ 16:23:
Vrijwel alle overheidsdiensten via internet te gebruiken
[...]
Een aantal dat 100% nadert klinkt mij een beetje vreemd in de oren. Zou het niet moeten zijn 'het gedeelte' o.i.d.?
Rest = done.
Ik kreeg om 7:32 een email van Dell met de volgende tekstOfficieel heeft Dell nog niets bekendgemaakt over de komst van de Sandy Bridge-processors naar zijn XPS-laptops,
Lijkt mij een redelijk officiële bekendmaking.Koop de XPS 17 met de nieuwste Intel processor, JBL geluid en 3D-Laptopscherm.
Op een of andere manier is de font size van de inleiding wel goed, maar van de content niet.
Per ongeluk iets aangeklikt in de editor?
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Hier is niets vreemds te zien, ook niet in de html-code.thof schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 08:59:
nieuws: Microsoft komt deze lente met software voor Kinect op de pc
Op een of andere manier is de font size van de inleiding wel goed, maar van de content niet.
Per ongeluk iets aangeklikt in de editor?
Was dat het enige wat er in stond? Op de internationale site staat ook nog steeds 'with the all new 2010 Intel Core processor family'Dell Nederland zet XPS 17 met Sandy Bridge online
Ik kreeg om 7:32 een email van Dell met de volgende tekst
Koop de XPS 17 met de nieuwste Intel processor, JBL geluid en 3D-Laptopscherm.
Lijkt mij een redelijk officiële bekendmaking.

Verder kan ik ook nog geen bekendmaking vinden.
vertraagtDe iconen, keuze-items en scrollbars zijn te klein en te vaak wordt er om tekstinput gevraagd, wat de bediening vertraagd.
In deeze zin staan drie fauten
bedoelden dan wordt wat je bedoelt had als schot nog wel eens een voorzet, en omgekeerd.
alinea onder het Bruce Lee filmpje.
[ Voor 38% gewijzigd door Delpozo op 22-02-2011 11:38 ]
Super Talent heeft een nieuwe serie sdd's geïntroduceerd die van een pci-express-aansluiting zijn voorzien.
sdd's moet ssd's zijn.
Tweede alinea derde regel:
De fabrikant gaat de drives in zowel mlc- als slc-varianten uitbrengen, waarbij de laatstgenoemde variant hogere schrijfsnelheden weet te betalen.
Betalen moet gewoon behalen worden.
Dit klinkt niet logisch, moet dit niet 'zo ja' zijn? Als in: ja, het klopt. Dat is in feite waar naar verwezen wordt met deze constructie.Ze willen weten of het klopt dat de servers in beslag zijn genomen zonder gerechtelijk bevel en zo nee, welke maatregelen er worden genomen.
[ Voor 10% gewijzigd door CherandarGuard op 22-02-2011 13:26 ]
sneldheid => snelheid
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Idd. All done. Thx.CherandarGuard schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:25:
nieuws: Juristen: opeisen servers door Brein was strafbaar
[...]
Dit klinkt niet logisch, moet dit niet 'zo ja' zijn? Als in: ja, het klopt. Dat is in feite waar naar verwezen wordt met deze constructie.
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Thx!Freeaqingme schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 14:12:
Voordat je 'm bij 't volgende rondje mist, deze zit er nog in
[...]
Vierde alinea, zesde regel:
Lenovo levert de modellen met een 4-, 6- of 9-cellige accu en de additionele gpu is optioneel bij de AMD Radeon HD 565. De L-modellen hebben een startprijs van 719 dollar.
Zover ik weet is het een AMD Mobility Radeon HD 565v.
Je hebt gelijk; aangepast: nieuws: Lenovo brengt nieuwe ThinkPads met Sandy Bridge uitLenovo levert de modellen met een 4-, 6- of 9-cellige accu en de additionele gpu is optioneel bij de AMD Radeon HD 565. De L-modellen hebben een startprijs van 719 dollar.
Zover ik weet is het een AMD Mobility Radeon HD 565v.
Volgens mij hoort hier geen komma, of er ontbreekt informatieSharp heeft een intelligente, zogeheten power conditioner voor thuisgebruik ontwikkeld.
Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.