nieuws: CES: Dell kondigt nieuwe Alienware en XPS-systemen aan:
Klanten kunnen ook kiezen voor een duurder paneel, dat 3d-ondersteuning heeft.
Zelfde artikel:
Dell heeft het traditionele toetsenbord van de vorige editie vervangen voor een chiclet-exemplaar
Naar mijn mening is het vervangen
door.
Deze schrijfwijze van het woord chiclet deed mij denken aan een van de reviews waar het als volgt geschreven wordt,
reviews: CES: Hands-on: schuiven met de Samsung Sliding PC 7:
Het toetsenbord met opvallend blauwe chic-let-toetsen is echter goed te noemen
Hier dus ook zonder streepje voor 'let'?
nieuws: Samsung komt op MWC met nieuwe tablets en dualcore-smartphones:
Tevens toont het bedrijf dan een nieuwe smartphone-lineup die voorzien zal zijn van dualcore-processors.
Hoewel ik beide manieren van line-up/lineup op tweakers.net voorbij zie komen, zou ik zelf kiezen voor de versie met streepje aangezien dit de leesbaarheid bevordert.
Zelfde artikel:
Volgens Samsung topman JK Shin zal het bedrijf in februari de nieuwe generatie tablets en telefoons onthullen, zo schrijft PC Mag.
'Samsung-topman J.K. Shin' is meer Nederlands geschreven.
nieuws: CES: Microsoft heeft speelbare pc-versie Fable III op stand:
wijkt ogenschijnlijk niet af van de Xbox 360-versie die op 29 oktober 2010 in de winkels lag.
versie.
Zelfde artikel:
Soms lijkt het spel te stotteren maar onbekend is of dat de te maken heeft met het feit dat het spel nog in ontwikkeling is, of dat het gebruikte systeem niet krachtig genoeg is.
nieuws: CES: AMD toont laptop met twee mobiele HD 6970-gpu's:
vlaggenschip-gpu's van het bedrijf: de Radeon HD 6970M. Ook toonde AMD een Acer Aspire met Radeon HD 6850M.
Spatie tussen Radeon en HD in de eerste zin en in de tweede zin staat geen lidwoord voor Radeon.
Zelfde artikel:
een klokspeed van 680MHz en een 256bit-geheugeninterface, terwijl de kloksnelheid van de HD 6950M op 580MHz ligt.
Zowel klokspeed als kloksnelheid in dezelfde zin. Of allebei kloksnelheid, of allebei klokspeed, of de een kloksnelheid en de ander clockspeed. Als je begrijpt wat ik bedoel
nieuws: CES: JVC toont multifuntionele camera met 1080/60p-video:
Met de camera, die wat behuizing betreft sterkt lijkt op de Sony Alpha NEX-5
sterk i.p.v. sterkt.
Zelfde artikel:
Deze 40nm-Falconbrid-chip kan naast 1080/60p 36Mpbs-video overweg met 4K2K-video, dat een resolutie van 4096x2160 pixels heeft, en 3d-video.
Falcon Bird, 36Mbps.
Nogmaals iets verderop:
De Falconbrid-processor biedt tevens de mogelijkheid om h.264-video met een framerate van 300fps in vga-resolutie te verwerken.
Wederom Falcon Bird. en een punt tussen h264.
Weer iets verderop:
Verder heeft de camera 32GB intern opslaggeheugen
'e'-tje erbij.
nieuws: Gebruik iDeal en PayPal flink gestegen in Nederland:
Hoewel er geen concrete cijfers over het de hoogte van alle betalingen bekend zijn gemaakt,
het mag weg.
[
Voor 29% gewijzigd door
Verwijderd op 10-01-2011 02:07
. Reden: Toevoeging ]