Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 40 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.663 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
plan: Gelukkig nieuwjaar!
21 miljoen moet 2,1 miljoen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:21

InFamous

excommunicado

nieuws: Nederlanders verstoken flink meer data tijdens jaarwisseling

staat 30 mijoen moet natuurlijk miljoen zijn

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edek
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-03 22:21
reviews: 2010: Intel en AMD werken aan integratie
De grootste vernieuwing van deze processors was de gpu, die vooortaan niet langer in de chipset was te vindenn, maar in de processorpackage werd geïntegreerd.
Vindenn moet vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Daar waar mensen enkele jaren terug nog amper over beschikten om een quadcore echt te laten werken, lijkt dit tijdperk nu echt voorbij te zijn.
Niet helemaal duidelijk wat de auteur bedoeld. Misschien ontbreekt het woord "software"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 16:18

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie januari 2011
doet het bord voor weinig andere moederborden onder.

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Pagina "Integratie in 2011":
maar voor gpgpu-toepassingen is de integratie wel bijzonder aantrekkelijk zijn
zijn mag weg

[ Voor 5% gewijzigd door brama op 02-01-2011 11:46 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:01
Al vroeg dit jaar kwamen de 'Dales' uit: de Clarkdales en Arrendales. De grootste vernieuwing van deze processors was de gpu, die vooortaan niet langer in de chipset was te vindenn, maar in de processorpackage werd geïntegreerd.
Vinden mag met een 'n
offtopic:
Was al genoemd blijkbaar...

En in dezelfde review maar dan op pagina 2 in de alinea onder het plaatje:
Niet alleen de gpu werd in de 'Dales geïntegreerd, zij het dat de gpu nog op 45nm werd geproduceerd, terwijl de Westmere-cores op 32nm worden geproduceerd. De Clarkdales en Arrandales kregen ook een verbeterde turbo-modus ten opzichte van de Lynnfield- en Bloomfield.
Die zin loopt niet lekker. Er moet iets veranderd worden aan de interpunctie lijkt me.

En wederom in dezelfde review, maar nu op pagina 3 en nu net boven het plaatje :P
De 980X was vooral een snelheidsmonster dat op de Nehalem-architectuur is gebaseerd en heeft net als de Core i7-970 de Gulfttown-cores aan boord. De hoge prijs maakte de processor voor weinigen een betaalbaar product, maar overklokkers wisten wel raad met de hexacore.
'Gulfttown' mag met één 't' :)
nieuws: Hotmail-bug laat e-mailberichten verdwijnen
Berichten uit andere mappen dan de inbox kunnen eveneens zijn verwijderd, blijkt uit forumposts van gebruikers. Sommigen schrijven dat ze in hun verder lege inbox enkel een nieuwe welkomstmail van Hotmail te kunnen vinden.
Die laatste zin loopt dus niet lekker. 'Te kunnen vinden' vervangen door 'aantreffen' bijvoorbeeld ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Capacitor op 02-01-2011 12:16 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allereerst wil ik even kwijt dat er beter op gelet moet worden dat er geen dubbele posts op het forum komen. Volgens mij heb ik ongeveer 5 keer gezien dat het niet mijoen is, maar miljoen :P. Lijkt mij een beetje overbodig om het 5 keer te gaan veranderen.

In artikel nieuws: Hotmail-bug laat e-mailberichten verdwijnen:
[q]Sommigen schrijven dat ze in hun verder lege inbox enkel een nieuwe welkomstmail van Hotmail te kunnen vinden[/q]
Het woordje 'te' staat hier ten onrechte.

Is hierboven ook al vermeld zie ik.

In artikel nieuws: Nederlanders verstoken flink meer data tijdens jaarwisseling:
in de piekuren niet alleen aanzienlijk meer sms'jes en belgesprekken gevoerd
Belgesprekken is helaas niet een Nederlands woord. Het bekt wel lekker, misschien het woord van het jaar 2011? Zelf zou ik er telefoongesprekken van maken :)

PS: Ik zeg: op naar een taalfoutloos 2011! :)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2011 11:59 . Reden: Verwijdering ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fossalta
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-01 20:14
nieuws: 'Intel integreert videogeheugen mogelijk op chips'

"silicon intereposer" => "silicon interposer"

[ Voor 64% gewijzigd door Fossalta op 02-01-2011 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fossalta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

daar wordt een 5112bits brede bus genoemd. Nu lijkt me dat dit eerder 512 moet zijn of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fossalta

"Voor gamen zal de geïntegreerde gpu ontoereikend zijn, met uitzondering van zeer eenvoudige spelletjes, maar voor gpgpu-toepassingen is de integratie wel bijzonder aantrekkelijk zijn"

=>

"Voor gamen zal de geïntegreerde gpu ontoereikend zijn, met uitzondering van zeer eenvoudige spelletjes, maar voor gpgpu-toepassingen is de integratie wel bijzonder aantrekkelijk zijn"

of

"Voor gamen zal de geïntegreerde gpu ontoereikend zijn, met uitzondering van zeer eenvoudige spelletjes, maar voor gpgpu-toepassingen is kan de integratie wel bijzonder aantrekkelijk zijn"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 07:07
Terw_Dan schreef op zondag 02 januari 2011 @ 12:23:
daar wordt een 5112bits brede bus genoemd. Nu lijkt me dat dit eerder 512 moet zijn of niet?
Wilde hem ook melden. Is inderdaad 512-bits (hoe zit dat met die regels, moet dat streepje er wel bij? Die mist dan nu iig ook).

http://semiaccurate.com/2...ts-gpu-memory-ivy-bridge/
Sources again say that 512 bits are the likely candidate, again because there is a commercially available stack of LPDDR2 in that width.
Dus
Dat geheugen is met 5112bits 512-bits brede databussen verkrijgbaar.

[ Voor 8% gewijzigd door GENETX op 02-01-2011 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc_pulsar
  • Laatst online: 06-08 11:16

Al vroeg dit jaar kwamen de 'Dales' uit: de Clarkdales en Arrendales. De grootste vernieuwing van deze processors was de gpu, die vooortaan niet langer in de chipset was te vindenn, maar in de processorpackage werd geïntegreerd.

Voortaan is met 3x een o gespeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar waar mensen enkele jaren terug nog amper over beschikten om een quadcore echt te laten werken,

mist een woord waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In artikel reviews: 2010: Intel en AMD werken aan integratie:
maar de Amerikaanse waakhond FTC loerde met een antitrustonderzoek op de chipgigant.
Hier staat een spatie teveel tussen 'FTC' en 'loerde'.

Op pagina 5 van hetzelfde artikel; reviews: 2010: Intel en AMD werken aan integratie staat:
met weinig koeling goede prestaties neer moeten zetten
'Moeten' staat echter helemaal links en 'zetten' staat helemaal rechts uitgelijnd.

Op diezelfde pagina:
geïntegreerde gpu die het grafisch werk voor rekening moet nemen
'voor zijn rekening'.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2011 13:56 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

nieuws: Californische wet tegen 'e-impersonatie' treedt in werking
blijkt uit een analyse van de wet ZDNet.
moet tussen 'wet' en 'ZDnet' niet 'door' staan?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 07:07
Pagina 5 (Integratie in 2011) bevat aan het einde nog een aantal witregels die weg kunnen.

[ Voor 7% gewijzigd door GENETX op 02-01-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imp-
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-06 23:36
Internet Explorer 8 is populairste browserversie
Waar Internet Explorer in januari 2010 nog door 62,1 procent van internetters werd gebruikt, surfde in december 57,1 procent met Microsofts webbrowser.
Surfte lijkt mij beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Waarom? Volgens Genootschaap Onze Taal is zowel surfte als surfde gewoon goed...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De grootste vernieuwing van deze processors was de gpu, die vooortaan niet langer in de chipset was te vindenn, maar in de processorpackage werd geïntegreerd.
wildhagen schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:10:
Waarom? Volgens Genootschaap Onze Taal is zowel surfte als surfde gewoon goed...
De meervoudsvorm mag er wel: het percentage van gebruikers wat impliceert dat het meerdere gebruikers zijn, betekend dus ook dat het werkwoord (surfen) dus ook in meervoud moet.

[ Voor 40% gewijzigd door CH4OS op 02-01-2011 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
meuk: VueScan 9.0.10
Hamrick Software heeft versie 9.0.07 van VueScan uitgebracht.
9.0.07 -> 9.0.10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanwijk
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-08 00:26
* Olaf stelt voor een nieuwjaarsborrel voor alle taalpuristen hier te houden als dank. :)
Kan ik met deze post nog een uitnodiging verdienen? :p
die vooortaan niet langer in de chipset was te vindenn,
De laatste 'n' mag eraf.
Daar waar mensen enkele jaren terug nog amper over ??? beschikten om een quadcore echt te laten werken, lijkt dit tijdperk nu echt voorbij te zijn.
Daar ontbreekt een woord. Ik zou voor "programma's" (of "geschikte programma's") gaan, maar iets als "code" kan ook.
De nieuwe Intels werden helemaal in het begin van het jaar uitgebracht en ook AMD kwam behalve de Thubans in het voorjaar met weinig meer dan incrementele updates van zijn bestaande productlijnen.
Twee mogelijkheden:
- (..) en ook AMD kwam behalve met de Thubans in het voorjaar met weinig meer dan incrementele updates van zijn bestaande productlijnen.
- (..) en ook bij AMD kwamen behalve de Thubans in het voorjaar met weinig meer dan incrementele updates van zijn bestaande productlijnen.

Op deze pagina ontbreekt ook een regeleinde aan het eind van de tweede alinea (vlak voor het eerste plaatje). Daardoor wordt "moeten zetten." opgerekt over de hele breedte van de regel.
Voor gamen zal de geïntegreerde gpu ontoereikend zijn, met uitzondering van zeer eenvoudige spelletjes, maar voor gpgpu-toepassingen is de integratie wel bijzonder aantrekkelijk zijn.
Of "zal aantrekkelijk zijn".

Mooi artikel verder!

[ Voor 83% gewijzigd door robvanwijk op 03-01-2011 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

reviews: Sandy Bridge: het platform bekeken

Pagina 1:
Intel zal het nieuwe platform tijdens de CES formeel introduceren waardoor het het tijd
delete 'het' x1?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Review Sandy Bridge, tweede bladzijde:
Voor de nieuwste Sandy Bridge-processors werd het Asus Maximus IV Extreme-moederbord als platform met discrete videokaart gebruikt, met daarin een Intel Core i7-2500K of i7-2600K geprikt.
De eerste Core 2500K is een Core i5-2500K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-DraGoN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:18
reviews: Sandy Bridge: het platform bekeken

Bij gpu-intensieve activiteiten krijgt de gpu een tandje erbij, en bij een gemengde werklast wordt de beschikbare ruimte in tdp vertaald in snellere kloksnelheden voor zowel de cpu als de gpu.

[ Voor 31% gewijzigd door X-DraGoN op 03-01-2011 09:08 . Reden: Added 2nd mistake ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-09 11:21
nieuws: 'MySpace gaat banen schrappen'

Eerste alinea:
Een onderdeel van de bezuigingen zou een ontslag van een groot aantal werknemers zijn;

Moet natuurlijk bezuinigingen zijn.
Ik moest wel lachen. :+

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
pff... monsterfixronde finished :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Voor het eerst kreeg de consument daarmee een cpu met zes cores in plaats van vier in handen, en met hyperthreading kon zelfs aan twaalf draadjes tegelijk gerekend worden. Los van de prestaties is dat een imposant gezicht in om het even welke taakbeheerder...
", en" combi.
En hoe loopt de laatste zin precies?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaI
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-02 09:56
reviews: Sandy Bridge: wat is het en hoe werkt het

Laatste zin: De tdp wordt op die manier niet overschreven.
Moet natuurlijk overschreden zijn

echo c > /proc/sysrq-trigger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delpozo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-08 14:07
Komma verwijderd, maar met de laatste zin hebben wij geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In artikel nieuws: Samsung toont lichtste 3d-bril op de CES:
Samsung heeft het meerendeel van de elektronica en de batterij
Merendeel wordt niet met dubbel 'e' geschreven.

@Delpozo: EWK vraagt zich af hoe deze zin precies loopt, niet dat er een fout in zit. Dat was tenminste hoe ik deze vraag zag.
Los van de prestaties is dat een imposant gezicht in om het even welke taakbeheerder
Uitleg: het stukje 'in om het even welke' betekent zoveel als; 'in het maakt niet uit welke'/'in elke'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:26:
@Delpozo: EWK vraagt zich af hoe deze zin precies loopt, niet dat er een fout in zit. Dat was tenminste hoe ik deze vraag zag.
Goed dat ik even refreshde, had dezelfde 'meerdendeel'.
En inderdaad. Het gaat erom hoe de zin loopt. Heb hem nu al meerdere keren gelezen, maar ik kan er echt niets van maken.
Los van de prestaties is dat een imposant gezicht in om het even welke taakbeheerder...
Los van de prestaties is het een imposant gezicht om twaalf cores te zien in taakbeheer. Ik denk dat er zoiets bedoeld wordt?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 11:39
In artikel reviews: Intel Core i7 2600K en i5 2500K: benchmarks staat op pag 5/8:
Zoals altijd ontkomen we niet aan de synthetische benchmarks in de vorm van Super Pi, Cinebench, WinRar en PC Mark Vantage.
Van PC Mark Vantage wordt geen benchmark weergegeven, ook wordt hij onder "testmethode" niet besproken, dus die lijkt er uit te mogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Los van de prestaties is het een imposant gezicht om twaalf cores te zien in taakbeheer. Ik denk dat er zoiets bedoeld wordt?
Inderdaad, dat wordt er bedoeld. Woordkeuze was als het aan mij lag ook anders geweest, maar we mogen geen suggesties doen voor een andere stijl van schrijven :P. Niet dat dit nodig is, kost gewoon even wat langer voordat je begrijpt wat er bedoeld wordt. Beetje niveau mag wel gevraagd worden van de tweakers :)

In artikel nieuws: Facebook krijgt investering van 500 miljoen dollar:
terwijl het Russische Digital Sky Technologies 50 miljoen dollar investeert.
'n'-etje ertussen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2011 12:56 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:42
nieuws: Hackers publiceren root key PS3
Een aantal hackers heeft op de Chaos Communication Conference naar eigen zeggen de root key van de PlayStation 3 gepubliceerd. De sleutel zou het mogelijk maken om ongeautoriseerde software op de console te draaien.

Het ligt net iets anders
De hackers hebben de root key van de PS3 niet op de CCC gepubliceerd. Ze hebben op 1 januari op Twitter wel enkele SHA1 hashes gepubliceerd. Geohot heeft op eigen houtje de metldr root key gehackt, maar natuurlijk wel met hulp van de methode die fail0verflow beschreef op de CCC. Metldr is de 1e schakel en kan dus vergeleken worden met root

[ Voor 5% gewijzigd door SidewalkSuper op 03-01-2011 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
frankyboy707 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:42:
In artikel reviews: Intel Core i7 2600K en i5 2500K: benchmarks staat op pag 5/8:

[...]

Van PC Mark Vantage wordt geen benchmark weergegeven, ook wordt hij onder "testmethode" niet besproken, dus die lijkt er uit te mogen...
whoops!
erin gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In artikel nieuws: AC Ryan bouwt mediaspeler met Intel CE4150-processor staat:
Voor de audio is de mediaspeler voorzien van een analoge rca-uitgang en een optische sp/dif-aansluiting.
Het is een s/pdif-aansluiting (Sony/Philips Digital Interface).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delpozo
EWK schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:30:
[...]

Goed dat ik even refreshde, had dezelfde 'meerdendeel'.
En inderdaad. Het gaat erom hoe de zin loopt. Heb hem nu al meerdere keren gelezen, maar ik kan er echt niets van maken.

[...]

Zo zie je maar: de een ziet een doodgewone zin en de ander wordt erdoor op het verkeerde been gezet. Je gedachte is juist, EWK. Bovendien bedoelt de zin te zeggen dat het imposant blijft, ongeacht de taakbeheerder in kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

@Hazan1900, bedankt voor de uitleg. Ik kende het echt niet.
@Delpozo, oké. Over stijl valt de discussiëren, en zal ik uiteraard achterwege laten :).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maddog McHare
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-01 00:38

Maddog McHare

ROCK AND STONE!

in Toshiba toont laptop met 3d-scherm zonder bril

De 3d-techniek die de laptop aan boord heeft, werd eerder ontwikkeld voor televisies; de Regza-serie werd in december 2010 in Japan uitgebracht. De twee tv's in de serie hebben beelddiagonalen van 12 en 20 inch. Het 3d-effect van die tv's wordt gerealiseerd door een lenticulaire lens, die het beeld min of meer opsplitst voor de twee ogen. Nadeel van deze techniek is de noodzaak het hoofd op de juiste plaats te houden; het 3d-effect treedt alleen op als het hoofd een hoek van niet meer dan veertig graden met de televisie maakt. De 3d-laptop moet in de loop van 2011 op de markt verschijnen, zo meldt Venturebeat.

M@Dd09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
In het artikel nieuws: Hackers publiceren root key PS3 staat een spelfout. Wel jammer, aangezien het eerder in het artikel wel goed gaat.

Het gaat om de zin: "Sony heeft de root key jarenlang voor zich kunnen houden, maar een aantal hackers, die zich fail0verflow noemen, stellen de hoofdsleutel alsnog te hebben achterhaald."

Hierbij moet het woord 'stellen' gewijzigd worden in 'stelt', omdat het slaat op 'een aantal' en niet op 'hackers'.

In de eerste zin van het artikel gaat het wel goed, met "Een aantal hackers heeft (...)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 10:55
In dit artikel: Gouden Steeksleutel 2010: de uitslag
Dit jaar kan Tweakers.net onder de mensen die hun stem hebben uitgebracht in één of meer van de categorieën een een Philips 40"-tv en bijbehorende 3d-kit verloten.
een een?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allereerst, ik ben niet technisch op het gebied van processors, echter denk ik een foutje gevonden te hebben in artikel nieuws: Lenovo brengt ThinkPads met Intel Sandy Bridge en AMD Zacate uit:
Beide zijn accelerated graphics units met de Radeon HD 6310
Moet dit niet 'accelerated processing units' zijn? Please correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
^^ U is correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

"De P67-chipset dient dus altijd met aparte grafische kaart gecombimeerd te worden."

->

"De P67-chipset dient dus altijd met aparte, grafische kaart gecombineerd te worden."

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delpozo
Deathchant schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:17:

"De P67-chipset dient dus altijd met aparte grafische kaart gecombimeerd te worden."

->

"De P67-chipset dient dus altijd met aparte, grafische kaart gecombineerd te worden."
Wat m -> n betreft heb je natuurlijk gelijk, maar die komma zou suggereren dat 'apart' en 'grafisch' verwisselbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:18
nieuws: Samsung heeft 10 miljoen Galaxy S-smartphones verkocht
"Samsung heeft sinds de introductie in juni dit jaar 10 miljoen exemplaren van zijn Galaxy S-smartphone verkocht."

Juni was vorig jaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassiexp
  • Laatst online: 00:00
Samsung heeft sinds de introductie in juni dit jaar 10 miljoen exemplaren van zijn Galaxy S-smartphone verkocht
Juni dit jaar is over ongeveer 6 maanden.Ik neem aan dat het juni 2010 moet zijn.

Mvg,
BassieXp

Edit: Net te langzaam toch maar eens de UBB-codes gaan leren

[ Voor 6% gewijzigd door bassiexp op 03-01-2011 17:53 . Reden: To Slow ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:37
p.7 alinea over mobiel:
De HM65 is voor instaplaptops bedoeld, tgerwijl de HM67 voor meer prestatiegerichte laptops is.
tgerwijl -> terwijl

Edit: 1800ste post over exact 900 topics en karma vloog net top 1000 binnen *O* *O*

[ Voor 12% gewijzigd door Malantur op 03-01-2011 18:45 ]

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Laatst online: 23:01
Naast het internationale I9000-model, kregen onder andere de Amerikaanse providers AT&T, Verizon, Sprint en T-Mobile elk een op maat gemaakte versie met een eigen behuizing.
Jullie spreken in de PriceWatch over de i9000 ipv de I9000. Een kleinigheidje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 02:52
reviews: Google Nexus S: Android naakt

in het "Accu" tabbeletje staat 2 keer Desire HD... heb ik wat gemist?:P

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigben04
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-08 20:47
Gingerbread is de eerste Android-versie met ingebouwde voip-funtionaliteit.
Hier mist een 'c'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delpozo
Alles is weer bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuri de Jager
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 00:49

Yuri de Jager

Assume good intent

ruimte in tdp vertaald in snellere kloksnelheden
hogere kloksnelheden is correct

5950@CTR3,85-4,875GHz|64GB 3600C14|32TB HDD|2.2TB SSD|RTX2070-XC-ULTRA|Alienware M17xR2 FTW!|i7 920XM(ES)|16GB DDR1333|750GB 7.2K HDD|256GB Crucial M4 SSD|3DV:P7671

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In artikel nieuws: AMD introduceert Fusion-apu's staat:
AMD heeft het grafische deel toegangelijker gemaakt voor ontwikkelaars
toegankelijker.

nieuws: Opera maakt mobiele browser geschikt voor tablets:
'zijn tablets in 2011 de nieuwe new must-have'
twee keer nieuw.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2011 11:12 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delpozo
Ook deze 3 zijn gefikst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk0Ne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 14:12
Duidelijk is wel dat de Envy 17 over een 17,3"-scherm beschikt en tot 2GB aan opslagruimte biedt.
Moet waarschijnlijk 2TB zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 15:32

voip aanpassen naar VoIP (Voice over IP: Wikipedia: IP-telefonie). Ik zou er een "find and replace all" van maken. Let op, het zit ook in de page title.

edit: @Wilbert de Vries snap ik

[ Voor 5% gewijzigd door Ma_rK op 04-01-2011 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 21:00

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Weer helemaal bij, behalve voip. Dat schrijven wij gewoon in undercast, net als usb, pci, ict, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sk0Ne schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 12:13:
[...]
Moet waarschijnlijk 2TB zijn?
Deze is nog niet gewijzigd, maar dat komt misschien doordat er geen link naar de pagina staat.
Hier dan de link: nieuws: HP presenteert nieuwe Pavilion- en Envy-notebooks

In artikel nieuws: Radeon HD 6000-serie komt naar laptops staat:
core-snelheden van 500 tot 650MHz en het gddr5-geheugen tikt op 3,6GHz
3,6GHz voor geheugen? Ik ben geen kenner, maar in vergelijking met de rest van het artikel valt deze een beetje uit de toon.

Iets verderop ontbreekt de letter 'r':
die over 800 streamprocessors beschikt en enkel met gddr5-geheugen is uitgevoerd

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2011 13:55 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]

DroidBech - rekentest

moet zijn Droidbench

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Device Manager
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-06-2024

Device Manager

5.9L diesel 4X4 325pk en 826Nm

Nieuws: HP toont monitoren voor zakelijke markt.

"De LA2206x met een resolutie van 21,5" gaat dus aan Nederland voorbij."

21.5" is niet een resolutie; het is een formaat. 1920x1080 zou de resolutie zijn.

Ik was niet zeker of dit hier thuishoorde, maar wilde het even melden.

<a href=http://www.tweakers.net/gallery/53099/sys>Mijn systeem</a>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Device Manager schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 15:38:
Nieuws: HP toont monitoren voor zakelijke markt.

"De LA2206x met een resolutie van 21,5" gaat dus aan Nederland voorbij."

21.5" is niet een resolutie; het is een formaat. 1920x1080 zou de resolutie zijn.

Ik was niet zeker of dit hier thuishoorde, maar wilde het even melden.
Zie ook Verwijderd in "HP toont monitoren voor zakelijke markt"

nieuws: HP toont monitoren voor zakelijke markt
Beiden monitoren zijn per direct verkrijgbaar; de 20"-variant kost 163 euro exclusief btw, terwijl zijn grote broer voor 204 euro exclusief btw over de toonbank gaat.
- beide

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
De spelfoutjes zijn gefikst en de twee inhoudelijke fouten (3,6GHz en de resolutie) zijn aan de auteurs doorgegeven; die twee horen inderdaad in een apart topic (edit: one down, one to go ;)).

[ Voor 8% gewijzigd door Rataplan op 04-01-2011 15:49 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafarion
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 11:52
In nieuws: Samsung ontwikkelt ddr4-geheugen

Laatste zin :
Samsung heeft nog geen datum aangegeven waaarop het met de massaproductie wil beginnen.

1 a-tje te veel volgens mij.

"The two most common elements in the universe are hydrogen and stupidity."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gvdh
  • Laatst online: 23:00
nieuws: British Telecom laat isp's netwerkverkeer schiften
Daartoe worden de videostreams gecached op een locatie op het netwerk die dicht bij de eindgebruiker ligt.
gecacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Het is gecachet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

http://www.onzetaal.nl/advies/faxen.php
cashen geld incasseren ik cash, jij/hij casht jij/hij cashte gecasht
Heeft een andere betekenis, maar is hetzelfde woord ;)

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
De stam van cachen is cache en niet cach, 'gecachet' dus :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
@Krentenbol op die link staat cachen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Op de Frontpage bij de reviews:
Google Nexus S: Android naakt

07:00 - De Google Nexus S is een van de opvallendste Android-smartphones van dit moment. Het toestel komt later dit jaar verkrijgbaar in Nederland, maar Tweakers.net importeerde het toestel vast, om het uitvoerig te testen. »
Dat kan echt niet. Anglicisme.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
SidewalkSuper schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 17:54:
@Krentenbol op die link staat cachen ook :)
* Rataplan leert van het bestaan van 'audiofucken' :+
I wholly agree :)

[ Voor 91% gewijzigd door Rataplan op 04-01-2011 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

reviews: Google Nexus S: Android naakt - pagina 10
een aanwijzing dat vooral het nieuwe bestandssysteem debet is aan de prestatieverbtering.
Een "e" is weggelopen.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:56
meuk: WinRAR 4.00 bèta 4

er wordt gesproken over "bufixes"

er is een G weg gevallen

code:
1
WinRAR heeft nu minimaal Windows 2000 nodig. In bèta 4 zijn de volgende bufixes doorgevoerd:

[ Voor 25% gewijzigd door Speedfightserv op 05-01-2011 08:52 ]

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hier mist een woord:
De lagere werkspanning zou volgens Samsung in laptops kunnen leiden tot een reductie van 40 procent ten opzichte van 1,5V-modules.
wat wordt er met 40% gereduceerd?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Eerste woord van de vierde alinea:
Proucten

reviews: Voorbeschouwing CES 2011

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
all done :)

edit:
Wat een weinig inspirerende vijftienduizendste post :+

[ Voor 75% gewijzigd door Rataplan op 05-01-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even twee foutjes in de voorbeschouwing CES 2011

Op pagina reviews: Voorbeschouwing CES 2011:
zijn te volgen voor via hun eigen twitteraccount
'voor' kan weg.

reviews: Voorbeschouwing CES 2011:
Ook LG is bezig met een lte-toestel voor Verizon; daarnaast zou Motorola wordt nog met een lte-toestel op de proppen komen
'wordt' kan ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
done done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laptops moeten in de komende lente in de winkel leggen-- Moet liggen zijn neem ik aan zie
nieuws: CES: Lenovo toont nieuwe IdeaPad-laptops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:51

Eagle Creek

Breathing security

nieuws: 'Google werkt aan mobiel betalingssysteem'

Google zou een plek willen veroveren in de snelgoreiende markt van mobiel betalingsverkeer.

>snelgoreiende <

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuws: 'Google werkt aan mobiel betalingssysteem':
Veel details over de plannen wilde duo echter niet loslaten
'het duo'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:42

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

nieuws: CES: Touch Revolution kondigt capacitieve monitors aan

Elke alinea wordt er gesproken over schermen tot 32", maar in de tabel onder het nieuwsbericht en op de pagina waarnaar in het artikel gelinkt wordt is de maximale diagonaal 21,5" (22" als je uit gaat van het naar boven afgeronde typenummer zoals veel fabrikanten doen).

edit: ook de product line datasheet laat slechts 3 modellen zien van 15", 19" en 21,5"

[ Voor 14% gewijzigd door real[B]art op 05-01-2011 13:15 . Reden: toevoeging ]

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
real[B]art schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:13:
nieuws: CES: Touch Revolution kondigt capacitieve monitors aan

Elke alinea wordt er gesproken over schermen tot 32", maar in de tabel onder het nieuwsbericht en op de pagina waarnaar in het artikel gelinkt wordt is de maximale diagonaal 21,5" (22" als je uit gaat van het naar boven afgeronde typenummer zoals veel fabrikanten doen).

edit: ook de product line datasheet laat slechts 3 modellen zien van 15", 19" en 21,5"
Ik ga de auteur ff schoppen.
De 15", 19" en 21,5"-modellen zijn nu al verkrijgbaar; later dit jaar brengt de fabrikant ook nog een 32"-model uit.
dus dat klopt. Rest is opgelost :)

[ Voor 8% gewijzigd door Rataplan op 05-01-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real[B]art
  • Laatst online: 03-09 19:42

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Rataplan schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:17:
[...]
Ik ga de auteur ff schoppen.
[...]
dus dat klopt.
Je hebt gelijk, ik zie het ook net staan in de press release.

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerberos84
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:45
Google Nexus S: Android naakt
Uiterlijk: strak en zwart
Uiterlijk
...
...
Aan de voorkant zijn wel de luidspreker en een frontcamera te zien.==> achterkant

No Gillette, No Minette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:07
CES: Philips introduceert nieuwe lcd-televisies en blu-ray-spelers
De 5000-serie boorduurt voort op zijn kleinere broertje en voegt een maximale refreshrate van 120Hz toe
boorduurt --> borduurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
Kerberos84 schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 17:01:
Aan de voorkant zijn wel de luidspreker en een frontcamera te zien.==> achterkant
Ik heb gezocht, maar het Groene Boekje zegt hier niks over. Zou je dit in een apart topic willen gooien?

Borduurprobleempje is opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• is dead 12
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08-2021
Zowel MSI als Gigabyte heeft tijdens de CES een mini-itx-moederbord op basis van AMD's Brazos-platform geïntroduceerd. De moederborden zijn uitgerust met een E350-apu en beschikken over een pci-e x16-slot en twee usb 3.0-poorten.
Het volgens mij goede:

Zowel MSI als Gigabyte hebben tijdens

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy320
  • Laatst online: 07-09 21:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54
reviews: CES: Hands on LG Optimus Speed met dualcore cpu

Bij de droidbench memtest staat Desire HD 2x, waarvan de geaccentueerde de LG Optimus Speed moet zijn denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ac1815
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:36

Bij de benchmarks van DroidBench - geheugentest staat bij de groen geselecteerde de HTC Desire HD (Android 2.2), ik ga ervan uit dat dit de LG Optimus Speed (Android 2.2) moet zijn, aangeziend de HTC Desire HD (Android 2.2) er nu tweemaal in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gvdh
  • Laatst online: 23:00
nieuws: CES: Netgear voorziet gigabit-router van verbeterde beheerinterface
De Netgear N600 Wireless Dualband Gigabit Router Premium Edition, die in Europa het typenummer WNDR3800 zal dragen, biedt 802.11n-snelheden van 300MBps simultaan aan op zowel de 2,4 als 5GHz band.
Mbps
zowel de 2,4- als 5GHz-band

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

Er wordt tweemaal gesproken over de Nexus S waar natuurlijk de Speed 2X wordt bedoeld:
Op Linpack haalde de Nexus S een score van 38,2Mflops, een behoorlijk hoge score voor een prototype, maar niet wereldschokkend. Zo scoorde de Desire Z en HD allebei tussen 30 en 40. De Tegra 2 lijkt de floating point berekeningen daarmee goed aan te kunnen, maar verwacht op dit gebied geen revolutie.

De Quadrant-score van de Nexus S bleek gemiddeld 2212. Dat is behoorlijk hoger dan bijvoorbeeld de Desire HD en Nexus S, maar het verschil is niet zo groot als dat we vooraf verwachtten. Wellicht dat er nog snelheidswinst komt uit firmware-optimalisaties.

[ Voor 7% gewijzigd door Cadezo op 05-01-2011 22:51 . Reden: onjuiste link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk0Ne
  • Laatst online: 11-09 14:12
Er bestaat al langer het vermoeden dat het bedrijf cpu's voor pc's wil ontwikkelem
Typo
edit: in de post
CES: Nvidia komt met ARM-cpu's voor pc's en supercomputers
natuurlijk

[ Voor 29% gewijzigd door Sk0Ne op 06-01-2011 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 11:40

BLACKfm

o_O

in : reviews: CES: Hands on LG Optimus Speed met dualcore cpu pagina 6 van 8
Design

De Speed heeft een vrij eenvoudig design: het toestel is zwart en heeft 'afgeronde' hoeken. Onder het scherm zitten vier aanraakgevoelige knoppen voor de bediening van Android. Er zit genoeg ruimte tussen de knoppen om ze goed te kunnen bedienen. Aan de voorkant is ook een frontcamera te vinden. De hdmi-uitgang bevindt zich aan de brovenkant, terwijl de micro-usb en 3,5mm-jack aan de onderkant zitten.
typo

[ Voor 24% gewijzigd door BLACKfm op 06-01-2011 01:12 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
en daarbij: "De hdmi-uitgang bevindt zich aan de brovenkant, terwijl de micro-usb en 3,5mm-jack aan de onderkant zitten."

op het plaatje zit de 3.5 jack toch echt samen met de HDMI aan de bovenkant wat eigenlijk ook ene logische plaats is

ja, daag.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees eerst de topicstart!

Wat we niet in dit topic willen zien:
  • inhoudelijke fouten,
  • suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
  • fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
  • meldingen waar discussie over mogelijk is.
Open voor zulke zaken dus een apart topic!