of misschien zijn notspots plaatsen waar nog geen/nauwelijks internet isrobvanwijk schreef op zondag 26 december 2010 @ 21:39:
Halverwege tweede alinea:
[...]
Tenzij ik een nieuwe techniek gemist hebmoet dat "hotspots" zijn.
ja, daag.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
of misschien zijn notspots plaatsen waar nog geen/nauwelijks internet isrobvanwijk schreef op zondag 26 december 2010 @ 21:39:
Halverwege tweede alinea:
[...]
Tenzij ik een nieuwe techniek gemist hebmoet dat "hotspots" zijn.
ja, daag.
De winkel bol.com is altijd met .com erachter en volgens mij ook zonder hoofdletter.Het is vooralsnog niet duidelijk of de einddatum van de verkoop van het Family Pack wereldwijd geldt. Momenteel maakt onder meer Bol nog geen melding van het verdwijnen van het product;
Gemiddels -> GemiddeldGemiddels werden zes van de vijftien vragen door de deelnem
Speel ook Balls Connect en Repeat
[ Voor 6% gewijzigd door Capacitor op 27-12-2010 11:27 . Reden: toevoeging ]
De 11 van DirectX 11 ontbreektBeide kaarten beschikken over 2GB gddr5-geheugen dat over een 256bit brede bus wordt benaderd. Tevens wordt EyeFinity en DirectX op beide kaarten ondersteund en PowerColor heeft twee dvi-poorten, een hdmi-poort en twee mini-displayports op de 6900-serie aangebracht.
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Verwijderd
In deze zin lijkt mij het woordje 'een' overbodig of er mist na 3x-zoom een woord. Ook vraag ik mij af of die camera foto's kan 'op'nemen.maar die laatste heeft een 3x-zoom en de W3 kan foto's met een dubbel zo hoge resolutie opnemen.
Hier kan de '/' worden weggelaten denk ik.breedbandinternet met een maximum snelheid van 10/Mbps gaat voorzien.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 15:10 . Reden: Toevoeging ]
van alle fabrikanten worden geüpgradet tot een 6970-kaart.
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Verwijderd
in artikel nieuws: LG toont 72"-3d-lcd-tv op de CES.van de aangekondigde LZ9700 allleen bekend dat deze de led's
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2010 11:47 . Reden: Foutje ]
Hetgeen wat ik eerder aangaf is nog steeds ongewijzigd:Wilbert de Vries schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:18:
Alles weer gerepareerd, behalve de notspots: dit zijn plekken zonder dekking/bereik
... terwijl er in de rest van het artikel Ka-Sat staat.De Ka-Sat breedbandsatelliet
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
"heeft ontwikkelt" mag met een D.Samsung Electronics heeft een blu-ray speler ontwikkelt die een hoogte heeft van slechts 23mm.
Get Airflow, save the world.
[ Voor 16% gewijzigd door MattH op 28-12-2010 12:52 ]
Webdeveloper, Whisky-freak, Fotograaf | DrankVinder prijsvergelijker | Het Whisky forum
Webdeveloper, Whisky-freak, Fotograaf | DrankVinder prijsvergelijker | Het Whisky forum
Komma moet weg (beperkende bijzin).Apps installeren buiten Marketplace kan alleen met een toestel, waarvan de beveiliging is opgeheven.
gewerkt moet niet cursief denk ikNohl heeft echter samen met een aantal vrijwilligers aan een zogeheten rainbow table gewerkt (...)
Als je de bijzin wegknipt:Een deel van de wachtwoorden, die versleuteld waren met een md5-hash, zijn om veiligheidsredenen gewist.
Een deel van de wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen gewist.
Heeft niet zoveel met de bass te maken geloof ikReden hiervoor zou zijn dat Google eerst een nieuwe versie van Android uit wilde brengen, waar Google TV op is gebasseerd.
[ Voor 29% gewijzigd door EWK op 28-12-2010 20:47 ]
Hoi!
nieuws: Hacker toont kwetsbaarheid applicatiebeveiliging Windows Phone 7Vooralnog bestaat er geen of vrijwel geen piraterij op Windows Phone 7, in tegenstelling tot iOS en Android.
nieuws: 'Samsung kondigt opvolger Galaxy S in februari aan'Samsungs dualcore-processor voor smartphones, die eerder dit jaar werd aangekondigd, draagt eveneeens de naam Orion.
[ Voor 32% gewijzigd door EWK op 28-12-2010 21:05 ]
Hoi!
of: Bij de interfaces lijkt minder is beterBij de interfaces betreft lijkt minder is beter
2JZ TT6 :D
Achttien.Deze kaart heeft achtien fases in zijn spanningsvoorziening, 1536 streamprocessors en 2GB videogeheugen.
Dan wel zijn twee woorden.die gamers een prestatiewinst zouden geven. MSI suggerreerde de kaarten met zijn Big Bang-moederborden te bundelen danwel op die serie moederborden te integreren.
Hoi!
Volgens mij moet er in de zin na de komma ook een verleden tijd staan. Dit is in de hoofdzin ook het geval, dus in de bijzin ook lijkt mij.Begin dit jaar verschenen weliswaar de eerste netbooks met N450-Atom die een geïntegreerde videochip bevat, maar die modellen bieden geen snelheidswinst.
In plaats van 12" is het 11,6", staat zowel in het filmpje als netbooknews waar naar gelinkt word.De Wind U270 is naast de Zacate-apu voorzien van een 12"-breedbeeldscherm met een resolutie van 1366 bij 768 pixels.
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Moet zijn:Overigens was Modern Warfare 2 ook in 2010 nog populair, want de pc-versie werd dit jaar 3.960.000 gedownload en bezet daarmee de tweede plaats.
Je installeert je computer opnieuw of formatteert deze, je formatteert deze niet opnieuw.Dat is vooral handig wanneer de computer opnieuw geformatteerd wordt.
-> te veelHet aantal waarschuwingen zou nu nog laag zijn om te voorkomen dat teveel onschuldige internetters onterecht een waarschuwing krijgen.
Waarom zouden hoofd- en bijzin altijd dezelfde tijd moeten hebben?Lars93 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:04:
reviews: 2010: netbook-moeheid en Chrome OS
[...]
Volgens mij moet er in de zin na de komma ook een verleden tijd staan. Dit is in de hoofdzin ook het geval, dus in de bijzin ook lijkt mij.
'Bieden' wordt 'boden'
Als je formatteert, moet je opnieuw installeren, en voor je iets kunt installeren, moet je formatteren (en dat doe je bij een nieuwe installatie vaak opnieuw: leeg bestandssysteem, misschien andere partities). Lijkt me prima, hoewel 'computer formatteren' een totum pro parte is dat ik niet snel verwacht in een gesprek tussen tweakers.Wiethoofd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:00:
meuk: SaveGameBackup.net 1.0.1.0
[...]
Je installeert je computer opnieuw of formatteert deze, je formatteert deze niet opnieuw.
Bij de alt-tekst bij reviews staat een hele lap tekst ipv een korte zin.Uit de eerste reviews
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Verwijderd
(ik hoop dat het hier thuis hoort)Waar de mobiele Core i-chips over geavanceerde technologie als Turbo Boost beschikt en inmiddels op 35nm geproduceerd wordt, hobbelt de Atom-melkkoe hier achteraan met zijn in-order-verwerking van data en het productieprocedé van 45nm.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2010 21:12 ]
Verwijderd
Het deel 'die niet vies van overklokken zijn' is een betrekkelijke bijzin, deze moet daarom tussen komma's worden geplaatst.De Lightning-serie is dan ook vooral op gamers die niet vies van overklokken zijn gericht
Suggereerde is maar met 1 'r'.MSI suggerreerde de kaarten met zijn Big Bang-moederborden te bundelen dan wel op die serie moederborden te integreren.
Als er twee getallen in een alinea genoemd worden, worden beide getallen niet voluit geschreven, maar in cijfers.na twee maanden tussen 3500 en vierduizend applicaties, Android Market bevatte na twee maanden nauwelijks duizend apps
Misschien is veiligheid voor justitie wel een nieuw streven, maar het is niet de naam van het ministerieHet ministerie van Economische Zaken en dat van Veiligheid van Justitie
Volgens mij moet er nog een woord tussen 'nieuwe' en 'kunnen'.De nieuwe kunnen zowel in de kleur zwart als zilver worden geleverd
Dit moet zijn 'gelijk gebleven'.De groothoekstand van 24mm in kleinbeeldformaat is gelijkgebleven aan
Mijns inziens moet het zijn:Onbekend is de grootte en type van het WB700-scherm
De laatste in dit artikel:Onbekend is de grootte en het type van het WB700-scherm
Ik denk dat het soft-focus moet zijn.filters ingebouwd waaronder 'schets', 'soft-focu' en 'miniature'
Hoewel het niet officieel als fout gezien wordt is 'onderdeel uitmaken van' een contaminatie.die onderdeel van AMD's nieuwste platform dat Brazos wordt genoemd, uitmaakt
In artikel nieuws: Opnieuw Xperia-smartphone uitgelekt staat:die deel uitmaakt van AMD's nieuwste platform, genaamd Brazos
Hier zou beter kunnen staan:terwijl een andere app Neocore volgens de foto's 42,5fps noteert.
Artikel nieuws: Skype voegt videobellen toe aan iPhone-app:terwijl Neocore, een andere app, volgens de foto's 42,5fps noteert.
Apple zonder s.vooralsnog alleen met programma's van Apples zelf
de 'E' van Eetimes is niet bij de link inbegrepen.daarom inkopen bij Hitachi Displays, zo schrijft Eetimes
[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 12:06 . Reden: Toevoeging ]
nieuws: Duitse kleuterscholen moeten betalen voor kopiëren bladmuziekeuro betalen voor het maken van 500 kopiëen van modern.
Hoi!
Verwijderd
Tenzij 'die' een nieuwe betekenis heeft, moet er nog wat na die laatste 'die' worden geplaatst.Deze chip combineert een dualcore-cpu die op 1GHz loopt met een Radeon 6250M-gpu op een enkele die.
Verwijderd
Dat lijkt mij een goed idee, vooral die extra oliebol spreekt mij erg aan.Olaf schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:07:
Teksten zijn weer geplakt, verknipt en bijgespijkerd.
* Olaf stelt voor een nieuwjaarsborrel voor alle taalpuristen hier te houden als dank.
'gelogd' dus.Ontwikkelaar Digital Extremes, beter bekend als DICE, heeft Battlefield: Bad Company 2-spelers die hun stats kwijtgeraakt zijn beloofd dat deze niet verloren zullen gaan. DICE heeft de stats centraal gelogged.
[ Voor 5% gewijzigd door TimeVortex op 30-12-2010 12:52 ]
Digital Extremes is de maker van de PC game Homefront. Kaos, voortgekomen uit de groep die Desert Combat maakte voor BF1942 (van Dice) maakt daar weer de xbox en ps3 game voor.Ontwikkelaar Digital Extremes, beter bekend als DICE, heeft Battlefield: Bad Company 2-spelers die hun stats kwijtgeraakt zijn beloofd dat deze niet verloren zullen gaan. DICE heeft de stats centraal gelogged.
Verwijderd
Groetjes.De bedrijven die onderdeel zijn van CPTN zouden volgens OSI opensource-software geen warm hard toedragen. OSI heeft daarom een verzoek ingediend bij het Duitse kartelbureau om de transactie nader te bekijken.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 13:50 ]
Het is natuurlijk een bugEn bug in de Skype-client zorgde ervoor dat deze crashte, waardoor het aantal supernodes flink inzakte.
Rare vogel in spe
nieuws: 'Android-tablet van Motorola heet Xoom en komt in februari'De Android-tablet die Motorola op de CES-beurs gaat onhullen
Hoi!
edit: zie voorganger. was niet snel genoeg..Skype heeft in een blogpost uitgelegd waarom de diensten van het bedrijf eerder deze maand voor langere tijd niet bereikbaar waren. Een bug in de Skype-client zorgde..
[ Voor 18% gewijzigd door robindv op 30-12-2010 15:35 ]
[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 30-12-2010 15:38 ]
Prima, hoe wat en waar?Olaf schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:07:
Teksten zijn weer geplakt, verknipt en bijgespijkerd.
* Olaf stelt voor een nieuwjaarsborrel voor alle taalpuristen hier te houden als dank.
Moet Heathrow zijn.Heatrow komt in versies met...
Verwijderd
'moeten' moet 'moet' zijnSkype zegt maatregelen genomen te hebben die een dergelijke situatie in de toekomst moeten voorkomen
'diezelfde' natuurlijk.Op diezelfe dag zal Google-ceo Eric Schmidt
moet worden:Uit foto's eerder uitlekten werd nog duidelijk dat de tablet een 10"-scherm heeft
In artikel nieuws: Foto en details uitgelekt van high-end Olympus-compactcamera staat:Uit foto's die eerder uitlekten...
Volgens mij mist hier het woordje 'is'.De 28-105mm-lens van de S95 IS is wat bereik betreft
Daar zou ik dus van de komma een punt maken.Ministerie van Informatie in China, "We hebben van internet een
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 17:36 . Reden: Toevoeging ]
De titel past niet zo bij het artikel zelf.Olaf schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:51:
(wat klopt er niet aan 'Mag het wat minder?' Repsaj_Nav?)
Moeten slaat op maatregelen, is dus meervoud. Moeten is dus correct.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:19:
In artikel nieuws: Skype geeft gedetailleerde uitleg over recente uitval staat:
'moeten' moet 'moet' zijn
Dat is jouw persoonlijke voorkeur, daar doet t.net niets mee.Daar zou ik dus van de komma een punt maken.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2010 10:58 ]
Volgens mij is het geluiddempende.Het geluidsdempende materiaal moet voor
Hoi!
Verwijderd
2 spaties tussen 'een' en 'krachtiger'.Ten opzichte van die laatste heeft de C6000 een krachtiger bewegingscompensatie.
Moet 'geïntroduceerde' zijn.De later geintroduceerde NX710 is ook een 3d-tv
Weer een spatie teveel.Onder meer voegde Panasonic THX-certificering toe, een ethernetpoort en
Op pagina reviews: Gouden Steeksleutel 2010: de uitslag:de high-end Infinia LE8500, een dunne tv met full led-backlight
Er moet mijns inziens nog 'ten deel' achter 'deze eer':nu valt de Powershot D10 deze eer
Verderop:nu valt de Powershot D10 deze eer ten deel
Spatie.liep Canon met de meeste prijzen weg
Verder:De EOS 550D en de EOS 7D, die veel technologieën delen
'gerevancheerd'.Sony heeft zich dit jaar gerevancheert met maar liefst drie modellen
Ik denk dat 'die' 'dit' moet zijn.met die maal de X58-chipset voor de snelste processors
Zowel een spatie teveel als een typo.De draadloze netwerpapparatuur van Apple en het Duitse Fritz!box mogen zich ook
Ik zou deze herschrijven naar:maar dit is apparaat dat e-reading als hoofdfunctionaliteit heeft en mocht als zodanig niet meedingen.
Dat waren ze weer voor zover de steeksleutel.maar aangezien dit apparaat e-reading niet als hoofdfunctionaliteit heeft, mocht het als zodanig niet meedingen.
Verwijderd
. --> ,9.95 pm
Dubbele 'en'.Het Chinese Ministerie van Industrie en en Informatietechnologie
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2010 11:28 . Reden: Toevoeging ]
'doet' weglatenDeze wireless-n-router doet kan twee banden tegelijk bedienen.
Zo te zien is vrijwilligers (meervoud) het onderwerp bij 'veroorzaakt'? Dat zou dan 'veroorzaakten' moeten zijn.De bug kwam aan het licht, nadat vrijwilligers van het Network Operation Center bij de 27C3-bijeenkomst bij talloze MacBook Pro's van aanwezigen een kernel panic veroorzaakt.
Klinkt niet helemaal goedAnonymous werkte een gratis te verkrijgen netwerktesttool.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
wegens, denk ikVervolgens werd de 19-jarige Awinee gearresteerd wegen de aanval op Om.nl
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
En als er toch geëdit wordt: (op diezelfde pagina) beetje dubbelop:In december organiseerde Tweakers.net de vierde editie van de Gouden Steeksleutel-verkiezing.
Opvallend is dat dit jaar opvallend veel mensen hun stem in alle categorieën hebben uitgebracht.
[ Voor 25% gewijzigd door Raynman op 31-12-2010 17:42 ]
Moet uiteraard miljoen zijn.de telco bijna 30 mijoen sms-berichten
[ Voor 9% gewijzigd door Aganim op 01-01-2011 12:22 ]
enZe wil van de zaak een class action suite maken,
Dat lijkt me een Class Action Suit, geen hotelkamersen dat deelnemers aan de class action suite de schade driedubbel vergoed zouden krijgen.
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Zelfde bericht:FreezeXJ schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 12:27:
Microsoft aangeklaagd voor XP-downgrade
[...]
en
[...]
Dat lijkt me een Class Action Suit, geen hotelkamers
Moet inmiddels vórig jaar zijn, lijkt me.- In februari van dit jaar
Verwijderd
Geen idee wat het is, maar het staat toch echt in de fpa van de bbg..budget-gamesysteen
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
processor >> processorkoelerProcessorkoeling Scythe Shuriken Rev. B
Het was een hele uitdaging om een goede processor te vinden voor deze combinatie. Uiteindelijk is het de Scythe Shuriken Rev. B geworden. Deze koeler is vooral stiller dan de standaardkoeler van Intel.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Op de plaats van de vraagtekens mis ik een woord. Waarschijnlijk 'uit'.Als een van de weinige uitgevers stelde EA zijn games de afgelopen tijd niet ??? en het ging gewoon de concurrentie met verkoopgigant Call of Duty aan
En vervolgens bij het basissysteem:Voor het budgetsysteem hebben we deze keer gekozen voor het moederbord dat in de vorige editie nog deel uit maakte van het basissysteem, namelijk de 880GMH/USB3.
Voor 10 euro extra hebben we de uitgebreidere versie van het moederbord uit het budgetsysteem, namelijk de 880GMH-USB3. Ten opzichte van de 880GM-LE
[ Voor 46% gewijzigd door EdwinG op 01-01-2011 15:44 ]
Bezoek eens een willekeurige pagina
.. die zowel op het moederbord als in de behuizing past.die zowel op met moederbord als in de behuizing past.
'Snelle' moet 'snel' zijn.Daardoor geniet de 1055T de voorkeur boven een snelle geklokte quadcore van AMD.
'Mushrooming' is a marketing term that means feeding them sh*t and keeping them in the dark.
Misschien zou 'hoog' hier nog beter passen.Lars93 schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 16:05:
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie januari 2011
[...]
'Snelle' moet 'snel' zijn.
'Zich bedenken' heeft volgens mij een andere betekenis dan hier bedoeld wordt, ik zou 'zich' weglaten.Troughton-Smith bedacht zich dat...
Pinobigbird schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 14:36:
[...]
processor >> processorkoeler
FixedGwaihir schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 15:44:
Einde openingsalinea:
[...]
.. die zowel op het moederbord als in de behuizing past.
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
suite=suit (het gaat over lawsuits; één lawsuit, twee lawsuits).Ze wil van de zaak een class action suite maken, zodat anderen die claimen gedupeerd te zijn, zich er bij kunnen voegen, schrijft Computerworld.
[...]
Alvarado eiste dat Microsoft deze omzet zou teruggeven aan consumenten en dat deelnemers aan de class action suite de schade driedubbel vergoed zouden krijgen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq