ja, daag.
De winkel bol.com is altijd met .com erachter en volgens mij ook zonder hoofdletter.Het is vooralsnog niet duidelijk of de einddatum van de verkoop van het Family Pack wereldwijd geldt. Momenteel maakt onder meer Bol nog geen melding van het verdwijnen van het product;
Gemiddels -> GemiddeldGemiddels werden zes van de vijftien vragen door de deelnem
Speel ook Balls Connect en Repeat
International Launch Services meldt dat de lancering van de Ka-Sat voorspoedig is verlopen. Nadat de Proton-draagraket was afgestoten, bracht de Proton Breeze-M-launch vehicle de Ka-Sat uiteindelijk in een baand rond de aarde.
'Nederalnd' mag naar 'Nederland'
Eerste alinea, laatste zin.
[ Voor 6% gewijzigd door Capacitor op 27-12-2010 11:27 . Reden: toevoeging ]
Toch zullen bBedreigingen voor Android in 2011 nog geen weerslag hebben op het aantal nieuwe modellen
Laatste alinea:
De 11 van DirectX 11 ontbreektBeide kaarten beschikken over 2GB gddr5-geheugen dat over een 256bit brede bus wordt benaderd. Tevens wordt EyeFinity en DirectX op beide kaarten ondersteund en PowerColor heeft twee dvi-poorten, een hdmi-poort en twee mini-displayports op de 6900-serie aangebracht.
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Verwijderd
In deze zin lijkt mij het woordje 'een' overbodig of er mist na 3x-zoom een woord. Ook vraag ik mij af of die camera foto's kan 'op'nemen.maar die laatste heeft een 3x-zoom en de W3 kan foto's met een dubbel zo hoge resolutie opnemen.
In artikel nieuws: Ka-Sat-satelliet succesvol gelanceerd staat:
Hier kan de '/' worden weggelaten denk ik.breedbandinternet met een maximum snelheid van 10/Mbps gaat voorzien.
In artikel nieuws: Bios-mod verandert AMD Radeon HD 6950 in HD 6970 staat het woord geüpgradet, dit moet echter geüpgraded zijn.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 15:10 . Reden: Toevoeging ]
van alle fabrikanten worden geüpgradet tot een 6970-kaart.
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
maar zegt niet met welke prijzen geïnteresseerden dan verleidt moeten worden. De drives hebben een sata-300-interface.
verleidt zonder 't'...
Verwijderd
in artikel nieuws: LG toont 72"-3d-lcd-tv op de CES.van de aangekondigde LZ9700 allleen bekend dat deze de led's
Verder vraag ik mij af wat de juiste schrijfwijze is van leds/led's/LEDs?
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2010 11:47 . Reden: Foutje ]
Hetgeen wat ik eerder aangaf is nog steeds ongewijzigd:Wilbert de Vries schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:18:
Alles weer gerepareerd, behalve de notspots: dit zijn plekken zonder dekking/bereik
nieuws: Ka-Sat breedbandsatelliet klaar voor lancering
Inconsistentie gespot. Eerste regel artikel:
... terwijl er in de rest van het artikel Ka-Sat staat.De Ka-Sat breedbandsatelliet
Of is het simpelweg correct zoals het er nu staat?
Hetzelfde geldt overigens ook voor het andere artikel over de Ka-Sat satelliet: nieuws: Ka-Sat-satelliet succesvol gelanceerd
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
"heeft ontwikkelt" mag met een D.Samsung Electronics heeft een blu-ray speler ontwikkelt die een hoogte heeft van slechts 23mm.
Get Airflow, save the world.
De derde generatie Kindle blijkt het meest verkochte product van webwinkel Amazomn tot nu te zijn. De e-reader stootte het boek Harry Potter and the Deadthly Hoallows van de eerste plaats. Bovendien blijken veel tablet-bezitters er ook een te kopen.
Verder nog niet gelezen, maar 4 fouten in de intro lijkt mij al genoeg reden om het geheel nog eens goed door te lezen
[ Voor 16% gewijzigd door MattH op 28-12-2010 12:52 ]
Webdeveloper, Whisky-freak, Fotograaf | DrankVinder prijsvergelijker | Het Whisky forum
nieuws: Kindle 3 is Amazons meest verkochte product tot nu toe
Nog eentje: het zevende Harry Potter boek 'Deathly Hallows' en niet Hollows dus.
Webdeveloper, Whisky-freak, Fotograaf | DrankVinder prijsvergelijker | Het Whisky forum
Komma moet weg (beperkende bijzin).Apps installeren buiten Marketplace kan alleen met een toestel, waarvan de beveiliging is opgeheven.
gewerkt moet niet cursief denk ikNohl heeft echter samen met een aantal vrijwilligers aan een zogeheten rainbow table gewerkt (...)
Als je de bijzin wegknipt:Een deel van de wachtwoorden, die versleuteld waren met een md5-hash, zijn om veiligheidsredenen gewist.
Een deel van de wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen gewist.
nieuws: Mozilla zet per ongeluk database met accountgegevens online
Heeft niet zoveel met de bass te maken geloof ikReden hiervoor zou zijn dat Google eerst een nieuwe versie van Android uit wilde brengen, waar Google TV op is gebasseerd.
nieuws: Logitech: Google vroeg niet te stoppen met Google TV
[ Voor 29% gewijzigd door EWK op 28-12-2010 20:47 ]
Hoi!
nieuws: Hacker toont kwetsbaarheid applicatiebeveiliging Windows Phone 7Vooralnog bestaat er geen of vrijwel geen piraterij op Windows Phone 7, in tegenstelling tot iOS en Android.
En we doen er nog een..
nieuws: 'Samsung kondigt opvolger Galaxy S in februari aan'Samsungs dualcore-processor voor smartphones, die eerder dit jaar werd aangekondigd, draagt eveneeens de naam Orion.
[ Voor 32% gewijzigd door EWK op 28-12-2010 21:05 ]
Hoi!
"Iets dat met de large marges "
Moet zijn "Iets dat met de lage marges "
of: Bij de interfaces lijkt minder is beterBij de interfaces betreft lijkt minder is beter
of: Wat de interfaces betreft lijkt het "minder is beter"
2JZ TT6 :D
* Olaf stelt voor een nieuwjaarsborrel voor alle taalpuristen hier te houden als dank.
Achttien.Deze kaart heeft achtien fases in zijn spanningsvoorziening, 1536 streamprocessors en 2GB videogeheugen.
Dan wel zijn twee woorden.die gamers een prestatiewinst zouden geven. MSI suggerreerde de kaarten met zijn Big Bang-moederborden te bundelen danwel op die serie moederborden te integreren.
nieuws: MSI toont nieuwe Lightning-kaarten en Big Bang-moederbord
Hoi!
Volgens mij moet er in de zin na de komma ook een verleden tijd staan. Dit is in de hoofdzin ook het geval, dus in de bijzin ook lijkt mij.Begin dit jaar verschenen weliswaar de eerste netbooks met N450-Atom die een geïntegreerde videochip bevat, maar die modellen bieden geen snelheidswinst.
'Bieden' wordt 'boden'
snelheid waarmee gezondheid zich hersteld met een T
In plaats van 12" is het 11,6", staat zowel in het filmpje als netbooknews waar naar gelinkt word.De Wind U270 is naast de Zacate-apu voorzien van een 12"-breedbeeldscherm met een resolutie van 1366 bij 768 pixels.
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Moet zijn:Overigens was Modern Warfare 2 ook in 2010 nog populair, want de pc-versie werd dit jaar 3.960.000 gedownload en bezet daarmee de tweede plaats.
Overigens was Modern Warfare 2 ook in 2010 nog populair, want de pc-versie werd dit jaar 3.960.000 keer gedownload en bezet daarmee de tweede plaats.
Je installeert je computer opnieuw of formatteert deze, je formatteert deze niet opnieuw.Dat is vooral handig wanneer de computer opnieuw geformatteerd wordt.
-> te veelHet aantal waarschuwingen zou nu nog laag zijn om te voorkomen dat teveel onschuldige internetters onterecht een waarschuwing krijgen.
Waarom zouden hoofd- en bijzin altijd dezelfde tijd moeten hebben?Lars93 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:04:
reviews: 2010: netbook-moeheid en Chrome OS
[...]
Volgens mij moet er in de zin na de komma ook een verleden tijd staan. Dit is in de hoofdzin ook het geval, dus in de bijzin ook lijkt mij.
'Bieden' wordt 'boden'
Als je formatteert, moet je opnieuw installeren, en voor je iets kunt installeren, moet je formatteren (en dat doe je bij een nieuwe installatie vaak opnieuw: leeg bestandssysteem, misschien andere partities). Lijkt me prima, hoewel 'computer formatteren' een totum pro parte is dat ik niet snel verwacht in een gesprek tussen tweakers.Wiethoofd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:00:
meuk: SaveGameBackup.net 1.0.1.0
[...]
Je installeert je computer opnieuw of formatteert deze, je formatteert deze niet opnieuw.
3e alinea, 3e regel:
Bij de alt-tekst bij reviews staat een hele lap tekst ipv een korte zin.Uit de eerste reviews
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Verwijderd
6 alinea, 5de regel
35 nm moet 32 nm zijn
(ik hoop dat het hier thuis hoort)Waar de mobiele Core i-chips over geavanceerde technologie als Turbo Boost beschikt en inmiddels op 35nm geproduceerd wordt, hobbelt de Atom-melkkoe hier achteraan met zijn in-order-verwerking van data en het productieprocedé van 45nm.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2010 21:12 ]
De eerste tabel op de pagina, klopt de derde kolom daarvan? In alle andere gevallen komt het totaal uit op 99,7% maar bij die laatste kolom mist er dus een tiental procentpunten
"Het bedrag van 16,5 miljoen dollar is wel een stuk lager dan de 216,11 miljoen waar Oracle om gevraagd had."
2 regels later
"rechtbank in Californië eerder deze maand om het Duitse bedrijf SAP 211,6 miljoen dollar rente te laten betalen"
2 verschillende bedragen.
Verwijderd
Het deel 'die niet vies van overklokken zijn' is een betrekkelijke bijzin, deze moet daarom tussen komma's worden geplaatst.De Lightning-serie is dan ook vooral op gamers die niet vies van overklokken zijn gericht
In datzelfde artikel:
Suggereerde is maar met 1 'r'.MSI suggerreerde de kaarten met zijn Big Bang-moederborden te bundelen dan wel op die serie moederborden te integreren.
In artikel nieuws: Windows Phone Marketplace bevat vijfduizend applicaties staat:
Als er twee getallen in een alinea genoemd worden, worden beide getallen niet voluit geschreven, maar in cijfers.na twee maanden tussen 3500 en vierduizend applicaties, Android Market bevatte na twee maanden nauwelijks duizend apps
Zie: link
In artikel nieuws: Ministeries nemen omstreden cybercrime-rapport niet over - update staat:
Misschien is veiligheid voor justitie wel een nieuw streven, maar het is niet de naam van het ministerieHet ministerie van Economische Zaken en dat van Veiligheid van Justitie
In artikel nieuws: Samsung kondigt NX11 en compacte superzoom met 18x-zoomlens aan staat:
Volgens mij moet er nog een woord tussen 'nieuwe' en 'kunnen'.De nieuwe kunnen zowel in de kleur zwart als zilver worden geleverd
Verderop in dit artikel staat:
Dit moet zijn 'gelijk gebleven'.De groothoekstand van 24mm in kleinbeeldformaat is gelijkgebleven aan
Nog eentje in dat artikel:
Mijns inziens moet het zijn:Onbekend is de grootte en type van het WB700-scherm
De laatste in dit artikel:Onbekend is de grootte en het type van het WB700-scherm
Ik denk dat het soft-focus moet zijn.filters ingebouwd waaronder 'schets', 'soft-focu' en 'miniature'
Artikel nieuws: MSI demonstreert AMD Zacate-laptop:
Hoewel het niet officieel als fout gezien wordt is 'onderdeel uitmaken van' een contaminatie.die onderdeel van AMD's nieuwste platform dat Brazos wordt genoemd, uitmaakt
Beter zou hier staan:
In artikel nieuws: Opnieuw Xperia-smartphone uitgelekt staat:die deel uitmaakt van AMD's nieuwste platform, genaamd Brazos
Hier zou beter kunnen staan:terwijl een andere app Neocore volgens de foto's 42,5fps noteert.
Artikel nieuws: Skype voegt videobellen toe aan iPhone-app:terwijl Neocore, een andere app, volgens de foto's 42,5fps noteert.
Apple zonder s.vooralsnog alleen met programma's van Apples zelf
Artikel nieuws: Foxconn wil samen met Hitachi lcd-panelen gaan maken:
de 'E' van Eetimes is niet bij de link inbegrepen.daarom inkopen bij Hitachi Displays, zo schrijft Eetimes
[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 12:06 . Reden: Toevoeging ]
nieuws: Duitse kleuterscholen moeten betalen voor kopiëren bladmuziekeuro betalen voor het maken van 500 kopiëen van modern.
Trema staat verkeerd.
Hoi!
Verwijderd
Artikel nieuws: Toshiba rust netbook met Ontario-apu en Harman Kardon-speakers uit:
Tenzij 'die' een nieuwe betekenis heeft, moet er nog wat na die laatste 'die' worden geplaatst.Deze chip combineert een dualcore-cpu die op 1GHz loopt met een Radeon 6250M-gpu op een enkele die.
Verwijderd
Dat lijkt mij een goed idee, vooral die extra oliebol spreekt mij erg aan.Olaf schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:07:
Teksten zijn weer geplakt, verknipt en bijgespijkerd.
* Olaf stelt voor een nieuwjaarsborrel voor alle taalpuristen hier te houden als dank.
Verder nog een suggestie voor het woord 'gelogged'. Dat is in het Nederlands gewoon 'gelogd'. Dit staat twee keer in het artikel nieuws: DICE: Battlefield-stats gaan niet verloren.
'gelogd' dus.Ontwikkelaar Digital Extremes, beter bekend als DICE, heeft Battlefield: Bad Company 2-spelers die hun stats kwijtgeraakt zijn beloofd dat deze niet verloren zullen gaan. DICE heeft de stats centraal gelogged.
ETA: ah, hazan1900 was me nèt voor.
[ Voor 5% gewijzigd door TimeVortex op 30-12-2010 12:52 ]
Digital Extremes is de maker van de PC game Homefront. Kaos, voortgekomen uit de groep die Desert Combat maakte voor BF1942 (van Dice) maakt daar weer de xbox en ps3 game voor.Ontwikkelaar Digital Extremes, beter bekend als DICE, heeft Battlefield: Bad Company 2-spelers die hun stats kwijtgeraakt zijn beloofd dat deze niet verloren zullen gaan. DICE heeft de stats centraal gelogged.
Dice is Digital illusions CE
Verwijderd
Vierde laatste regel staat HARD ipv HART.
Groetjes.De bedrijven die onderdeel zijn van CPTN zouden volgens OSI opensource-software geen warm hard toedragen. OSI heeft daarom een verzoek ingediend bij het Duitse kartelbureau om de transactie nader te bekijken.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 13:50 ]
Het is natuurlijk een bugEn bug in de Skype-client zorgde ervoor dat deze crashte, waardoor het aantal supernodes flink inzakte.
Rare vogel in spe
nieuws: 'Android-tablet van Motorola heet Xoom en komt in februari'De Android-tablet die Motorola op de CES-beurs gaat onhullen
Hoi!
edit: zie voorganger. was niet snel genoeg..Skype heeft in een blogpost uitgelegd waarom de diensten van het bedrijf eerder deze maand voor langere tijd niet bereikbaar waren. Een bug in de Skype-client zorgde..
[ Voor 18% gewijzigd door robindv op 30-12-2010 15:35 ]
Enig idee waarom nieuws: 'Call of Duty: Black Ops had meeste illegale downloads in 2010' bij gerelateerde content van nieuws: DICE: Battlefield-stats gaan niet verloren staat? Het enige wat ik mij kan bedenken is dat het over statistieken gaat. Op zich is dat ook de enige relatie, het gerelateerde Call of Duty-artikel gaat over illegale downloads en het Bad Company 2-artikel over in-game statistieken. Totaal andere statistieken dus en niet te vergelijken, komt er nog is bij, dat het gerelateerde artikel over Call of Duty gaat en geen Bad Company 2, waardoor het imo niet echt rechtvaardig is om het Call of Duty-artikel als gerelateerde content te zien bij het Bad Company artikel. Als het nou ook over illegale downloads ging van Bad Company 2 kon ik het nog enigszins begrijpen, nu eigenlijk niet (echt).
[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 30-12-2010 15:38 ]
Prima, hoe wat en waar?Olaf schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:07:
Teksten zijn weer geplakt, verknipt en bijgespijkerd.
Grammarnazi-party
Moet Heathrow zijn.Heatrow komt in versies met...
Verwijderd
'moeten' moet 'moet' zijnSkype zegt maatregelen genomen te hebben die een dergelijke situatie in de toekomst moeten voorkomen
In artikel nieuws: 'Android-tablet van Motorola heet Xoom en komt in februari' staat:
'diezelfde' natuurlijk.Op diezelfe dag zal Google-ceo Eric Schmidt
In datzelfde artikel:
moet worden:Uit foto's eerder uitlekten werd nog duidelijk dat de tablet een 10"-scherm heeft
In artikel nieuws: Foto en details uitgelekt van high-end Olympus-compactcamera staat:Uit foto's die eerder uitlekten...
Volgens mij mist hier het woordje 'is'.De 28-105mm-lens van de S95 IS is wat bereik betreft
Artikel nieuws: China heeft dit jaar 60.000 'vulgaire' websites gesloten:
Niet echt een fout, maar naar mijn idee een te lange zin.
Daar zou ik dus van de komma een punt maken.Ministerie van Informatie in China, "We hebben van internet een
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 17:36 . Reden: Toevoeging ]
Deze titel klopt niet, toch?
Dank allen voor jullie opmerkzaamheid!
(wat klopt er niet aan 'Mag het wat minder?' Repsaj_Nav?)
De titel past niet zo bij het artikel zelf.Olaf schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:51:
(wat klopt er niet aan 'Mag het wat minder?' Repsaj_Nav?)
Moeten slaat op maatregelen, is dus meervoud. Moeten is dus correct.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 17:19:
In artikel nieuws: Skype geeft gedetailleerde uitleg over recente uitval staat:
'moeten' moet 'moet' zijn
Dat is jouw persoonlijke voorkeur, daar doet t.net niets mee.Daar zou ik dus van de komma een punt maken.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
China met 450 miljoen inwoners? Zal wel abonnees of huishoudens zijn?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2010 10:58 ]
Volgens mij is het geluiddempende.Het geluidsdempende materiaal moet voor
Hoi!
Verwijderd
Pagina reviews: Gouden Steeksleutel 2010: de uitslag:
2 spaties tussen 'een' en 'krachtiger'.Ten opzichte van die laatste heeft de C6000 een krachtiger bewegingscompensatie.
Iets verderop staat:
Moet 'geïntroduceerde' zijn.De later geintroduceerde NX710 is ook een 3d-tv
Nog iets verder:
Weer een spatie teveel.Onder meer voegde Panasonic THX-certificering toe, een ethernetpoort en
Ook een spatie teveel tussen:
Op pagina reviews: Gouden Steeksleutel 2010: de uitslag:de high-end Infinia LE8500, een dunne tv met full led-backlight
Er moet mijns inziens nog 'ten deel' achter 'deze eer':nu valt de Powershot D10 deze eer
Verderop:nu valt de Powershot D10 deze eer ten deel
Spatie.liep Canon met de meeste prijzen weg
Blijkbaar niet goed omgezet:
Verder:De EOS 550D en de EOS 7D, die veel technologieën delen
'gerevancheerd'.Sony heeft zich dit jaar gerevancheert met maar liefst drie modellen
Ik denk dat 'die' 'dit' moet zijn.met die maal de X58-chipset voor de snelste processors
Iets verder onder het kopje routers:
Zowel een spatie teveel als een typo.De draadloze netwerpapparatuur van Apple en het Duitse Fritz!box mogen zich ook
Ik zou deze herschrijven naar:maar dit is apparaat dat e-reading als hoofdfunctionaliteit heeft en mocht als zodanig niet meedingen.
Dat waren ze weer voor zover de steeksleutel.maar aangezien dit apparaat e-reading niet als hoofdfunctionaliteit heeft, mocht het als zodanig niet meedingen.
Verwijderd
Artikel nieuws: Hi voert datalimieten in voor databundels telefoons onder het kopje sim-only bij prijs:
. --> ,9.95 pm
Artikel nieuws: Chinese overheid wil voip-providers aanpakken:
Dubbele 'en'.Het Chinese Ministerie van Industrie en en Informatietechnologie
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2010 11:28 . Reden: Toevoeging ]
Bij beste wifi-router
'doet' weglatenDeze wireless-n-router doet kan twee banden tegelijk bedienen.
Zo te zien is vrijwilligers (meervoud) het onderwerp bij 'veroorzaakt'? Dat zou dan 'veroorzaakten' moeten zijn.De bug kwam aan het licht, nadat vrijwilligers van het Network Operation Center bij de 27C3-bijeenkomst bij talloze MacBook Pro's van aanwezigen een kernel panic veroorzaakt.
Klinkt niet helemaal goedAnonymous werkte een gratis te verkrijgen netwerktesttool.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
wegens, denk ikVervolgens werd de 19-jarige Awinee gearresteerd wegen de aanval op Om.nl
Het Chinese Ministerie van Industrie en en Informatietechnologie heeft
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
In de eerst zin mist een lidwoord:
En als er toch geëdit wordt: (op diezelfde pagina) beetje dubbelop:In december organiseerde Tweakers.net de vierde editie van de Gouden Steeksleutel-verkiezing.
Opvallend is dat dit jaar opvallend veel mensen hun stem in alle categorieën hebben uitgebracht.
[ Voor 25% gewijzigd door Raynman op 31-12-2010 17:42 ]
Moet uiteraard miljoen zijn.de telco bijna 30 mijoen sms-berichten
[ Voor 9% gewijzigd door Aganim op 01-01-2011 12:22 ]
enZe wil van de zaak een class action suite maken,
Dat lijkt me een Class Action Suit, geen hotelkamersen dat deelnemers aan de class action suite de schade driedubbel vergoed zouden krijgen.
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Zelfde bericht:FreezeXJ schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 12:27:
Microsoft aangeklaagd voor XP-downgrade
[...]
en
[...]
Dat lijkt me een Class Action Suit, geen hotelkamers
Moet inmiddels vórig jaar zijn, lijkt me.- In februari van dit jaar
Originele tekst:
In februari van dit jaar besliste de rechter echter dat ze niet had bewezen dat Microsoft voordeel had gehad van het aanbieden van de downgrade-mogelijkheid.
*Februari moet dit jaar nog komen*
Aangepaste tekst:
In februari vorig jaar besliste de rechter echter dat ze niet had bewezen dat Microsoft voordeel had gehad van het aanbieden van de downgrade-mogelijkheid.
Verwijderd
bijna 30 mijoen sms-berichten verzonden.
miljoen
Geen idee wat het is, maar het staat toch echt in de fpa van de bbg..budget-gamesysteen
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
class action suite ->
class action suit
(Van 'Class action lawsuit -> lawsuit)
Een rechtszaak is een suit, nu is het een hotelkamer (suite).
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
nieuws: Microsoft opnieuw aangeklaagd voor XP-downgrade
Alvarado eiste dat Microsoft deze omzet zou teruggeven aan consumenten en dat deelnemers aan de class action suite de schade driedubbel vergoed zouden krijgen.
Uiteraard is het drievoudig, niet driedubbel. Beetje slordig imho. Beetje in de categorie van groter als
processor >> processorkoelerProcessorkoeling Scythe Shuriken Rev. B
Het was een hele uitdaging om een goede processor te vinden voor deze combinatie. Uiteindelijk is het de Scythe Shuriken Rev. B geworden. Deze koeler is vooral stiller dan de standaardkoeler van Intel.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Op de plaats van de vraagtekens mis ik een woord. Waarschijnlijk 'uit'.Als een van de weinige uitgevers stelde EA zijn games de afgelopen tijd niet ??? en het ging gewoon de concurrentie met verkoopgigant Call of Duty aan
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie januari 2011
Bij het budgetsysteem:
En vervolgens bij het basissysteem:Voor het budgetsysteem hebben we deze keer gekozen voor het moederbord dat in de vorige editie nog deel uit maakte van het basissysteem, namelijk de 880GMH/USB3.
Voor 10 euro extra hebben we de uitgebreidere versie van het moederbord uit het budgetsysteem, namelijk de 880GMH-USB3. Ten opzichte van de 880GM-LE
Valt me nu pas op, de titel bij het basissysteem geeft een nog ander moederbord aan: Asrock 890GM PRO3
[ Voor 46% gewijzigd door EdwinG op 01-01-2011 15:44 ]
Bezoek eens een willekeurige pagina
Einde openingsalinea:
.. die zowel op het moederbord als in de behuizing past.die zowel op met moederbord als in de behuizing past.
'Snelle' moet 'snel' zijn.Daardoor geniet de 1055T de voorkeur boven een snelle geklokte quadcore van AMD.
In de tabel linksboven staat abbo. Dit moet abo zijn.
"We kiezen voor een model van Sony die dat niet teveel toeters en bellen heeft."
'Mushrooming' is a marketing term that means feeding them sh*t and keeping them in the dark.
Misschien zou 'hoog' hier nog beter passen.Lars93 schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 16:05:
[...]
'Snelle' moet 'snel' zijn.
nieuws: Ontwikkelaar installeert Meego op HTC HD2
'Zich bedenken' heeft volgens mij een andere betekenis dan hier bedoeld wordt, ik zou 'zich' weglaten.Troughton-Smith bedacht zich dat...
Pinobigbird schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 14:36:
[...]
processor >> processorkoeler
FixedGwaihir schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 15:44:
Einde openingsalinea:
[...]
.. die zowel op het moederbord als in de behuizing past.
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Hier staat in de eerste alinea , de voorlaatste zin:
Ook de winnaar is dezelfde: de Popcorn Hour C-200. Fabrikant Syabas scorde ook hoog met de opvolger van de Popcorn Hour A-110, de A-200. Die speler eindigde op vier.
Ik denk dat dit scoorde moet zijn?
suite=suit (het gaat over lawsuits; één lawsuit, twee lawsuits).Ze wil van de zaak een class action suite maken, zodat anderen die claimen gedupeerd te zijn, zich er bij kunnen voegen, schrijft Computerworld.
[...]
Alvarado eiste dat Microsoft deze omzet zou teruggeven aan consumenten en dat deelnemers aan de class action suite de schade driedubbel vergoed zouden krijgen.
Onderaan in de tabel staat er 'geheugen' voor de Silverstone SG05, dit lijkt me echter een behuizing.
Dit topic is gesloten.
![]()
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- inhoudelijke fouten,
- suggesties voor een andere stijl of een alternatieve manier van schrijven,
- fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- meldingen waar discussie over mogelijk is.