Ik heb uiteindelijk besloten om te wachten tot de zestiende van januari ivm met ces. Ik loop natuurlijk de luxery actie mis, maar jah. Ik heb ook recent gelezen dat honeycomb nu 2.4 is en dat 3.0 nog lang niet in zicht is. Dat is dan geen argument meer
Via de KIES patch op XEU geeft kies aan dat er een update is voor JJ7. Even de accu opladen en dan zo eens updaten... (ik snap niet waarom ze niet voor iedereen in de EU tegelijk een release doen
)
Nadeel van samsung: vreselijk traag met updates. Al werkt ie zo voor mij al prima. Hoop wel op 2.3 binnenkort
Ik ben altijd erg huiverig met updates. Kijk naar het E72 topic, zoveel mensen met problemen, terwijl ik met versie 1.0 nooit problemen heb. Denk dat ik voor de Tab maar gewoon op 2.3 wacht.
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Kan iemand mij vertellen hoe je standaard browser kan afsluiten, want als ik nu heb lopen surfen en de browser sluit, en later weer open, gaat ie weer verder op de laatste site die ik heb bezocht ipv op mijn startpagina. Ook nadat ik de taskkiller heb gebruikt.
Alvast bedankt voor de moeite en een gelukkig en gezond 2011 voor iedereen.
Alvast bedankt voor de moeite en een gelukkig en gezond 2011 voor iedereen.
XPeng G6SR(24) + Ratio Solar
Verwijderd
Hoi, ik heb een vraagje.
Ik probeer een Belkin Bluetooth music receiver te verbinden met mijn Tab. Dat lukt niet.
Hij ziet hem en zegt dan hij gekoppeld is maar dan staat er: Bevestig wachtwoord voor koppelen met "Belkin". Dan druk ik op OK maar dan krijg ik niet de gelegenheid om het wachtwoord in te typen en komt hij uiteindelijk met de melding: pincode onjuist.
Iemand een suggestie?
PS met een Milestone lukt het prima.
Ik probeer een Belkin Bluetooth music receiver te verbinden met mijn Tab. Dat lukt niet.
Hij ziet hem en zegt dan hij gekoppeld is maar dan staat er: Bevestig wachtwoord voor koppelen met "Belkin". Dan druk ik op OK maar dan krijg ik niet de gelegenheid om het wachtwoord in te typen en komt hij uiteindelijk met de melding: pincode onjuist.
Iemand een suggestie?
PS met een Milestone lukt het prima.
Ik liep ook tegen dat soort dingen aan en ben gewoon maar overgestapt naar de Dolphin HD browser en die doet wel wat ik wil.robotjoek schreef op zondag 02 januari 2011 @ 21:16:
Kan iemand mij vertellen hoe je standaard browser kan afsluiten, want als ik nu heb lopen surfen en de browser sluit, en later weer open, gaat ie weer verder op de laatste site die ik heb bezocht ipv op mijn startpagina. Ook nadat ik de taskkiller heb gebruikt.
With ^^gezond 2011 voor iedereen.
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Godver...
Heb mijn Tab al weer een paar weekjes. Netjes meteen die cashback actie ook ingevuld en opgestuurd, krijg ik nu een mail dat ik geen geld terug krijg omdat ik hem niet bij de juiste winkel heb gekocht. Heb hem bij de Saturn vandaan en daar vertellen ze je doodleuk dat je gewoon mee kan doen met de cashback actie en je ook gewoon die beschermhoes en headset krijg opgestuurd. Ik geloofde hem natuurlijk want de Saturn is een dochter onderneming van de Mediamarkt waar het dus ook kan.
Maar een mail er achteraan gestuurd maar ik vrees dat ik dit dus met de Saturn moet oplossen.
Heb mijn Tab al weer een paar weekjes. Netjes meteen die cashback actie ook ingevuld en opgestuurd, krijg ik nu een mail dat ik geen geld terug krijg omdat ik hem niet bij de juiste winkel heb gekocht. Heb hem bij de Saturn vandaan en daar vertellen ze je doodleuk dat je gewoon mee kan doen met de cashback actie en je ook gewoon die beschermhoes en headset krijg opgestuurd. Ik geloofde hem natuurlijk want de Saturn is een dochter onderneming van de Mediamarkt waar het dus ook kan.
Maar een mail er achteraan gestuurd maar ik vrees dat ik dit dus met de Saturn moet oplossen.
Ik heb ook zo'n vermoeden dat ik geen cashback krijg. Dan ga ik stampij maken bij de mediamarkt (die beweerden met 3 man sterk dat ik met de gekochte versie ook recht had op de cashback). Het is niet de luxury edition dus.... Ben benieuwd.
Hoelang duurde het voordat je bericht terug had? Ik heb de 27e dec het pas opgestuurd...
Hoelang duurde het voordat je bericht terug had? Ik heb de 27e dec het pas opgestuurd...
Reken daar maar wel op ... Ik ben er met Samsung ook niet uitgekomen, terwijl toen ik hem bij Informatique kocht, in hun voorwaarden nog niet eens stond dat hij bij een klein aantal winkels gekocht moest zijn.Blooker schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 14:08:
Je koopt ook geen "luxury edition". Je koopt gewoon een Tab en je krijgt van Samsung het tasje en headset, waardoor het een "luxury edition" wordt. Dus volgens mij hoef je je geen zorgen te maken.Tadango schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 16:11:
Ik heb ook zo'n vermoeden dat ik geen cashback krijg. Dan ga ik stampij maken bij de mediamarkt (die beweerden met 3 man sterk dat ik met de gekochte versie ook recht had op de cashback). Het is niet de luxury edition dus.... Ben benieuwd.
Ik heb mijn Tab op 21 december geregistreerd voor de cashback en nog niets gehoord.Hoelang duurde het voordat je bericht terug had? Ik heb de 27e dec het pas opgestuurd...
Vanmiddag bij de Dixons dit hoesje gehaald. Ik krijg wel die leren uitvoering van de cashback en die ik leuk voor "sjiek", maar deze is meer "survival"

(Klikbaar)
~ H.P. Lovecraft
Ik heb sinds gister de Galaxy Tab, hij is echt geweldig en speelt zowaar gewoon MKV bestanden af in HD wat er echt vet uitziet. Alleen had ik met de standaard firmware dat de browser echt niet soepel loopt, gister via ODIN deze erop gezet http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=854300 en moet zeggen dat die toch echt een stuk beter loopt. Ook is de mail client wat aangepast zodat je met piekuren werkt i.p.v. de hele dag push mail. Je moet wel weten wat je doet als je gaat updaten
dus pas op
Verder sta ik versteld van de snelheid van de tab super apparaat.
Voor degene die net als ik een data abbo hebben met een data limiet. Ik gebruik 3G watchdog en heb een widget op me scherm staan zo houd die precies bij hoeveel data je verbruikt met GPRS/3G en je kunt hem instellen per welke datum je tegoed ingaat erg handig.
Verder sta ik versteld van de snelheid van de tab super apparaat.
Voor degene die net als ik een data abbo hebben met een data limiet. Ik gebruik 3G watchdog en heb een widget op me scherm staan zo houd die precies bij hoeveel data je verbruikt met GPRS/3G en je kunt hem instellen per welke datum je tegoed ingaat erg handig.
Mmh, heb een uitvoering voor 699 gekocht toen, dacht dat de luxury edition voor 749 te koop was. Niemand snapte het in de winkel...
Ik zoek een hoesje alla ipad eigenlijk, met steun ingebouwd.
Ik zoek een hoesje alla ipad eigenlijk, met steun ingebouwd.
In deze die ik gaf zat die beveiliging nietTadango schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 21:16:
Niet via kies geupdate? Niet slim, in die losse roms zit een beveiliging las ik, je kan er niet meer vanaf... Ik heb via de uk hack via kies geupdate en heb ook die piek en niet piek push opties... geen jm6 maar gewoon jj7
Er zijn geruchten dat deze Tab geen honeycomb gaat krijgen.
http://www.tabletsmagazin...l-core-cpus-nodig-hebben/
Tab2 zou op CES komen.
EDIT blijkbaar ook door Samsung bevestigd.
http://www.androidplanet....rachtige-android-tablets/
Tab2 zou op CES komen.
EDIT blijkbaar ook door Samsung bevestigd.
http://www.androidplanet....rachtige-android-tablets/
[ Voor 23% gewijzigd door abusimbal op 05-01-2011 00:44 ]
Verwijderd
abusimbal schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 00:38:
Er zijn geruchten dat deze Tab geen honeycomb gaat krijgen.

Vandaag op mijn rekening: € 150,- met de complimenten van Mr. Samsung
~ H.P. Lovecraft
Hoelang heeft het ongeveer geduurd voordat je het gekregen hebt?S913 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 18:58:
Vandaag op mijn rekening: € 150,- met de complimenten van Mr. Samsung
Verwijderd
ik heb ook een galaxy gekocht nu wil ik me registreren op hun sit maar wanneer ik alles netjes heb ingevuld en op registreer druk loopt het fout. men iban en bic code kleuren rood. hoewel ze wel juist zijn via http://www.ibanbic.be/ en dan copy paste. weet iemand wat ik fout doe of hoe je het moet invullen?
voor de rest wel een super ding. ben er nog maar enkele dagen even mee bezig geweest.
maar bevalt me wel
voor de rest wel een super ding. ben er nog maar enkele dagen even mee bezig geweest.
maar bevalt me wel
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2011 23:11 ]
Ik heb hem op 21 december geregistreerd op de Samsung site.lexi1986 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 22:17:
Hoelang heeft het ongeveer geduurd voordat je het gekregen hebt?
Ik ken die site verder niet, maar staan iban/bic codes niet op jullie rekeningafschriften of zijn ze niet terug te vinden in bijv. Internet Bankieren?Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 23:09:
men iban en bic code kleuren rood. hoewel ze wel juist zijn via http://www.ibanbic.be/ en dan copy paste.
~ H.P. Lovecraft
Tegen alle verwachtingen in;
"bedankt voor uw reactie. Uw aanvraag staat correct in het systeem en zal verder worden afgehandeld."
Heel netjes, top van Samsung
"bedankt voor uw reactie. Uw aanvraag staat correct in het systeem en zal verder worden afgehandeld."
Heel netjes, top van Samsung
Verwijderd
heb ik ook reeds gedaan maar blijft rood zienS913 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 07:51:
[...]
Ik heb hem op 21 december geregistreerd op de Samsung site.
[...]
Ik ken die site verder niet, maar staan iban/bic codes niet op jullie rekeningafschriften of zijn ze niet terug te vinden in bijv. Internet Bankieren?
heb hen een mail gestuurd maar nog steeds geen reactie
Een beller is sneller
Ik had steeds redelijk snel contact als ik ze belde.
~ H.P. Lovecraft
Voor mensen die nog een goed hoesje zoeken ik heb vandaag een muvit hoesje gekocht bij de dixons. Past perfect en maakt de tab niet dik echt een aanrader.

https://dixons.nl/artikel..._stand_Samsung_Galaxy_Tab

[ Voor 18% gewijzigd door lexi1986 op 07-01-2011 23:34 ]
Verwijderd
Wat ik mij afvroeg is hoe je kan kijken of er een update is voor je SGT. Ik gebruik geen KIES omdat ik een iMac heb
Kan je mij vertellen hoe dit hoesje je bevalt?
Blijft de tab goed vastzitten in alle posities, en kan je hem na het dicht doen vastklikken
zodat het hoesje dicht blijft?
Kan en wil je eventueel een paar fotos plaatsen. Hoe de hoes in het dagelijks gebruik is?
Ben erg benieuwd naar je reactie !!!
Alvast bedankt voor de moeite, Robotjoek.
Blijft de tab goed vastzitten in alle posities, en kan je hem na het dicht doen vastklikken
Kan en wil je eventueel een paar fotos plaatsen. Hoe de hoes in het dagelijks gebruik is?
lexi1986 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 23:09:
Voor mensen die nog een goed hoesje zoeken ik heb vandaag een muvit hoesje gekocht bij de dixons. Past perfect en maakt de tab niet dik echt een aanrader.
[afbeelding]
Ja sta echt te kijken hoe slim dit bedacht is, het hoesje klikt gewoon dicht en is dus niet los te krijgen zonder dat je dat zelf wilt. Ik heb een paar foto's voor je gemaakt, het zit netjes vast door middel van een hard leren buitenkant. Je krijgt dus ook geen krassen ofzo op de behuizing door dit hoesje. Maar vaak zeggen foto's wat meer dus hier de fotoshoot. Het hoesje maakt de SGT ook niet echt veel dikker en past nog steeds gewoon in mijn jaszakrobotjoek schreef op zondag 09 januari 2011 @ 12:35:
Kan je mij vertellen hoe dit hoesje je bevalt?
[...]
[ Voor 41% gewijzigd door lexi1986 op 09-01-2011 13:07 ]
Nou dat ziet er idd erug goed uit, heb nu een hoes van de media markt, maar ga deze op zeker bestellen, zeker omdat deze ook als standaard kan dienen.
Thx voor de pics, zien er goed uit.
Thx voor de moeite en voor de info over de hoes.
Mvg Robotjoek
Thx voor de pics, zien er goed uit.
Thx voor de moeite en voor de info over de hoes.
Mvg Robotjoek
lexi1986 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 12:58:toon volledige bericht
[...]
Ja sta echt te kijken hoe slim dit bedacht is, het hoesje klikt gewoon dicht en is dus niet los te krijgen zonder dat je dat zelf wilt. Ik heb een paar foto's voor je gemaakt, het zit netjes vast door middel van een hard leren buitenkant. Je krijgt dus ook geen krassen ofzo op de behuizing door dit hoesje. Maar vaak zeggen foto's wat meer dus hier de fotoshoot. Het hoesje maakt de SGT ook niet echt veel dikker en past nog steeds gewoon in mijn jaszak
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, dat lijkt een nuttige hoes. Binnenkort even shoppen
Is er voor deze tab ook een normale PDF-reader app? Moet er goed uitzien, moet in de breedte werken en moet interne hyperlinks bevallen (omdat ik een inhoudsopgave gebruik).
En kan je met bluetooth ook instellen dat wanneer een ander bluetooth apparaat in bereik is, dat deze dan automatisch verbind? want dat doet hij nu ook nog niet. Ook een app misschien?
En kan je met bluetooth ook instellen dat wanneer een ander bluetooth apparaat in bereik is, dat deze dan automatisch verbind? want dat doet hij nu ook nog niet. Ook een app misschien?
Je hebt de normale PDF reader van Adobe zelf neem aan dat die het goed doet, heb hem nooit echt getest qua links enzo.eokken schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:05:
Is er voor deze tab ook een normale PDF-reader app? Moet er goed uitzien, moet in de breedte werken en moet interne hyperlinks bevallen (omdat ik een inhoudsopgave gebruik).
Wat betreft bluetooth durf ik niet te zeggen.
Verwijderd
Hallo,
Ben ondertussen al anderhalve maand trotse bezitter van een Galaxy-Tab en ben hier zeer tevreden over.
Wordt voornamelijk gebruikt als mail en agenda-tool, maar ook de takenlijsten die synchro lopen met Google zijn super. Het is ook een plezier om er smsjes mee te versturen. Ik heb wel een handtekening toegevoegd (Handcent SMS) opdat de ontvanger mij niet zou bellen op dit nummer want dat vind ik effectief niet zo handig. Als ik zelf iemand moet bellen doe ik het wel met deze Tab, maar dan gebruik ik een oortje
Bij mij houdt hij het toch makkelijk 60u uit. Ik laat hem nog steeds zoveel als mogelijk volledig leeglopen voordat ik hem terug aan de lader hang.
De 3g staat constant aan en wisselt perfect af met de wifi thuis en op het werk.
Ik heb er een sim-kaart van mobilevikings.com inzitten en kan voor €15/maand 2Gb binnenhalen, 1000 sms'jes versturen en nog bellen ook (als tweede toestel). Ik zou hem (of haar) al niet meer kunnen missen.
Ben ondertussen al anderhalve maand trotse bezitter van een Galaxy-Tab en ben hier zeer tevreden over.
Wordt voornamelijk gebruikt als mail en agenda-tool, maar ook de takenlijsten die synchro lopen met Google zijn super. Het is ook een plezier om er smsjes mee te versturen. Ik heb wel een handtekening toegevoegd (Handcent SMS) opdat de ontvanger mij niet zou bellen op dit nummer want dat vind ik effectief niet zo handig. Als ik zelf iemand moet bellen doe ik het wel met deze Tab, maar dan gebruik ik een oortje
Bij mij houdt hij het toch makkelijk 60u uit. Ik laat hem nog steeds zoveel als mogelijk volledig leeglopen voordat ik hem terug aan de lader hang.
De 3g staat constant aan en wisselt perfect af met de wifi thuis en op het werk.
Ik heb er een sim-kaart van mobilevikings.com inzitten en kan voor €15/maand 2Gb binnenhalen, 1000 sms'jes versturen en nog bellen ook (als tweede toestel). Ik zou hem (of haar) al niet meer kunnen missen.
Goed hè,het is inderdaad gewoon een topapparaat. Ik gebruik m zelf vooral om mee te internetten/emails checken en om films mee te kijken tijdens dooie uurtjes op mijn werk en niet te vergeten als navigatie, (navigon)dit werkt gewoon veel mooier dan mijn pioneer avic systeem in mijn auto. Nu alleen nog wachten tot de autostand binnenkomt die ik via ebay besteld heb zodat ie ook fatsoendelijk kan worden opgehangen ipv naast me op de stoel liggen. Maar ik ben het helemaal met je eens voor wat betreft de onmisbaarheid van dit fijne ding. Lang leve de technologische vooruitgang.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:28:
Hallo,
Verwijderd
Is er al iemand die met zijn Nederlandse tab een update via de ( nieuwe ) KIES heeft ontvangen?
Volgens samfirmware komt mijn firmware nog uit Oktober en zijn er al meerdere nieuwe.
Ik ben toch huiverig om te upgraden via Odin en wacht liever op de KIES update.
Iemand al enig inzicht daarin?
gr. Passie
Volgens samfirmware komt mijn firmware nog uit Oktober en zijn er al meerdere nieuwe.
Ik ben toch huiverig om te upgraden via Odin en wacht liever op de KIES update.
Iemand al enig inzicht daarin?
gr. Passie
Verwijderd
Wat ik van MoDaCo en het XDA forum begrijp is deze mogelijkheid sinds een paar weekjes geblokkeerd.Tadango schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 14:28:
Via de uk patch kan het.
KIES gaat bij elke start de register instellingen na en corrigeerd deze zo nodig
Maar als er toch een manier is hoor ik dat graag
Ik heb vandaag ook de cashback op mijn rekening gekregen. Nu even wachten op de headset en het hoesje.
Ik snap er ff helemaal niks van... Ik heb een paar weken terug de voorwaarden van Samsung gelezen waarin een aantal shops genoemd werden waar je die cashback dan zou kunnen krijgen van Samsung, maar ik zag vandaag ook op de site van Ritel de cashback genoemd staan. Ik kon mij niet herinneren dat Ritel in het lijstje in de voorwaarden stond. Nu heb ik nog maar een gekeken in https://www.cheildigital....otions/nl/tac_promo11.pdf en het lijstje is nu dus gewoon verdwenen.
Er staat nu in artikel 3:
3. De Actie is alleen geldig voor producten die in Nederland verkocht zijn door Samsung Benelux Electronics B,V.
4. De Samsung Galaxy Tab dient een Nederlands IMEI nummer te hebben.
Betekend dit dan dat elke in Nederland gekochte Tab toch weer aan de actie mee kan doen??
3. De Actie is alleen geldig voor producten die in Nederland verkocht zijn door Samsung Benelux Electronics B,V.
Betekend dit dan dat elke in Nederland gekochte Tab toch weer aan de actie mee kan doen??
[ Voor 16% gewijzigd door TenaciousR op 12-01-2011 18:48 ]
Verwijderd
Weet iemand wat de laatste firmware versie voor de Galaxy Tab is? Ik heb zelf alleen een mac en een linux computer dus kan niet snel via 'Kies' kijken. Kan op internet ook zo 123 niet vinden wat het laatste versie nummer is.
Als ik op me Tab bij about phone kijk zie ik
Baseband : P1000XXJID
Build nr: FROYO.XWJJ3
Als ik op me Tab bij about phone kijk zie ik
Baseband : P1000XXJID
Build nr: FROYO.XWJJ3
Officeel in nl is dat de laatste. Er zijn nieuwere maar via de uk te krijgen of flashen met odin.
De galaxy tab lijkt me erg gaaf om te hebben echter vraag ik me af of het mijn laptop zal vervangen voor normaal internet / email / blog gebruik.
Dus ook werken met attachments, opslaan van bestanden etc.
Wat is jullie ervaring hiermee? of is een tablet dan de oplossing voor me?
Verwijderd
Mijn ervaring is positief. Mijn eee-pc staat al 2 maanden stof te happenGranCanaria schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:45:
De galaxy tab lijkt me erg gaaf om te hebben echter vraag ik me af of het mijn laptop zal vervangen voor normaal internet / email / blog gebruik.
Ik denk dat je dit beter aan Samsung kunt vragen dan aan ons. Er is aan het begin van de actie in ieder geval wel moeilijk over gedaan door Samsung, dus nogmaals, vraag het Samsung om het zeker te weten.TenaciousR schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:04:
Ik snap er ff helemaal niks van... Ik heb een paar weken terug de voorwaarden van Samsung gelezen waarin een aantal shops genoemd werden waar je die cashback dan zou kunnen krijgen van Samsung, maar ik zag vandaag ook op de site van Ritel de cashback genoemd staan. Ik kon mij niet herinneren dat Ritel in het lijstje in de voorwaarden stond. Nu heb ik nog maar een gekeken in https://www.cheildigital....otions/nl/tac_promo11.pdf en het lijstje is nu dus gewoon verdwenen.
Vandaag kwam er ook een pakje van samsung, maar ik was niet thuis. Maandag de hoes dus binnen.
Zo dat is snel, vandaag al m'n geld van Samsung op mijn rekening van de cashback
Binnen twee weken. Nu nog afwachten totdat m'n leathercase en headset er zijn

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Twee weken! Ik had h'm reeds vanaf de 15e geregistreerd! Ze zullen wel iedereen tegelijk getaald hebben.
Afgelopen week is mijn Tab in bovenstaande hoesje in mijn hotelkamer van zo'n 1.80m op een houten vloer gevallen. Schade: 0 (nul!) Ben dus erg blij met mijn aanschafS913 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:14:
Vanmiddag bij de Dixons dit hoesje gehaald. Ik krijg wel die leren uitvoering van de cashback en die ik leuk voor "sjiek", maar deze is meer "survival"Niet heel duur:
[afbeelding]
(Klikbaar)
Overigens daarnet het Luxury pakje geleverd gekregen. Leren hoesje is sjiek, maar daarin had hij die val denk ik niet overleefd
Thanks, duidelijke foto's! Maar durf het bijna niet te vragen ....lexi1986 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 12:58:
Het hoesje maakt de SGT ook niet echt veel dikker en past nog steeds gewoon in mijn jaszak
~ H.P. Lovecraft
Heeft iemand de car holder al gekocht / gebruikt? Lijkt me een mooi houder voor in de auto, als navigatie edg.
Zit eigenlijk te wachten op de actieve brodit houder! Heb er nu eentje voor de vorige telefoon netjes voor het dashboard, en dit apparaat wil je niet voor je neus hebben.
Als de samsung one past op de tilt swivel van de brodit, word het de mijne.....
Het hoesje ziet er wel goed uit, ik heb nu de samsung diary case. Ook een hele nette, de Muvit was toen helaas nog niet binnen. Maar deze telefoon zonder hoes vond ik maar nix.
Als de samsung one past op de tilt swivel van de brodit, word het de mijne.....
Het hoesje ziet er wel goed uit, ik heb nu de samsung diary case. Ook een hele nette, de Muvit was toen helaas nog niet binnen. Maar deze telefoon zonder hoes vond ik maar nix.
Ik neem aan dat je bedoelt dat ik de flap die voor het scherm zit tegen de achterkant aan kan krijgen ? Zo ja dan kan ditS913 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 10:56:
[...]
Afgelopen week is mijn Tab in bovenstaande hoesje in mijn hotelkamer van zo'n 1.80m op een houten vloer gevallen. Schade: 0 (nul!) Ben dus erg blij met mijn aanschaf
Overigens daarnet het Luxury pakje geleverd gekregen. Leren hoesje is sjiek, maar daarin had hij die val denk ik niet overleefdDie 150 euro stond trouwens anderhalve week geleden al op mijn rekening, dus helemaal in 1 batch is het niet betaald.
[...]
Thanks, duidelijke foto's! Maar durf het bijna niet te vragen ....Is het hoesje ook helemaal open te klappen, zodat je hem helemaal kan dubbelvouwen?
Verwijderd
deze heb ik nu ook, super!lexi1986 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 12:58:toon volledige bericht
[...]
Ja sta echt te kijken hoe slim dit bedacht is, het hoesje klikt gewoon dicht en is dus niet los te krijgen zonder dat je dat zelf wilt. Ik heb een paar foto's voor je gemaakt, het zit netjes vast door middel van een hard leren buitenkant. Je krijgt dus ook geen krassen ofzo op de behuizing door dit hoesje. Maar vaak zeggen foto's wat meer dus hier de fotoshoot. Het hoesje maakt de SGT ook niet echt veel dikker en past nog steeds gewoon in mijn jaszak
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Ik heb hem, maar de zuignap vervanger door een flexibele hals vastgeschroefd aan de consoleTadango schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:12:
Heeft iemand de car holder al gekocht / gebruikt? Lijkt me een mooi houder voor in de auto, als navigatie edg.

[quote]Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:47:
[...]
Ik heb hem, maar de zuignap vervanger door een flexibele hals vastgeschroefd aan de console
Waar heb je die flexibele hals vandaan als ik vragen mag? Dit lijkt me nml ook in mijn auto de beste oplossing.
[...]
Ik heb hem, maar de zuignap vervanger door een flexibele hals vastgeschroefd aan de console
Waar heb je die flexibele hals vandaan als ik vragen mag? Dit lijkt me nml ook in mijn auto de beste oplossing.
Verwijderd
halfordsoknot schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 00:41:
[quote]Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:47:
[...]
zit er een laadsnoer aan (gezien de vele kabels om de zwanenhalsVerwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:47:
[...]
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Verwijderd
Ja, er zit een laadsnoer bij deze houderlekzzz schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:21:
[...]
zit er een laadsnoer aan (gezien de vele kabels om de zwanenhals)? Ik had ergens gelezen dat je hem alleen via het stopcontact kan opladen.
Ik heb een externe batterij (3G Major Mojo Juice) en daar kan ik prima mijn Gtab mee opladen hoor,bij de samsung autolader zit volgens mij ook gewoon een autoaanstekerlader. Dus je bent niet afhankelijk van het stopcontact.lekzzz schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:21:
[...]
zit er een laadsnoer aan (gezien de vele kabels om de zwanenhals)? Ik had ergens gelezen dat je hem alleen via het stopcontact kan opladen.
Zijn er meer mensen die het volgende verschijnsel al eens hebben ervaren? Soms tijdens het browsen of als ik door mijn opgeslagen films heen scroll,geeft mijn tab ineens een enkele trilling waarnaar ik niets meer kan doen waarnaar er na ong 10sec twee korte trillingen volgen en de toepassing waarin ik zat wordt afgesloten en ik weer in het beginscherm zit. Gelukkig gebeurt het slecht heel af en toe en meestal nadat ik me tab aanzet nadat ie is uitgeweest(wat niet vaak gebeurt),maar het is toch een irritant verschijnsel. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
Ik herken dit, voornamelijk met grote .mkv bestanden doet die dit bij mij. Ik krijg dan na 10sec ook de melding video not supported en als ik hem daarna weer aanklik doet die het. Ben het met je eens dat het storend is inderdaad maar goed zal wel verholpen worden in eventuele updates.oknot schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 22:41:
Zijn er meer mensen die het volgende verschijnsel al eens hebben ervaren? Soms tijdens het browsen of als ik door mijn opgeslagen films heen scroll,geeft mijn tab ineens een enkele trilling waarnaar ik niets meer kan doen waarnaar er na ong 10sec twee korte trillingen volgen en de toepassing waarin ik zat wordt afgesloten en ik weer in het beginscherm zit. Gelukkig gebeurt het slecht heel af en toe en meestal nadat ik me tab aanzet nadat ie is uitgeweest(wat niet vaak gebeurt),maar het is toch een irritant verschijnsel. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
Ik heb dit ook al een aantal keren gehad, ook gewoon met browsen of een bepaalde app die ik gebruik.lexi1986 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:45:
[...]
Ik herken dit, voornamelijk met grote .mkv bestanden doet die dit bij mij. Ik krijg dan na 10sec ook de melding video not supported en als ik hem daarna weer aanklik doet die het. Ben het met je eens dat het storend is inderdaad maar goed zal wel verholpen worden in eventuele updates.
Was bij mij vaak de TVGids app die crasht
Sowieso er maar af geknikkerd, gebruikte redelijk wat resources/stroom volgens de batterij"analyzer". Video spelen gaat in dat opzicht goed (gebruik Vplayer).
Enige probleem dat ik heb met films kijken is dat bij mkv's (gedownload van een gerenommeerde bron) soms wat out of sync zijn (beeld-ondertiteling--geluid). Heb nog niet echt kunnen testen waar dat aan ligt.
Enige probleem dat ik heb met films kijken is dat bij mkv's (gedownload van een gerenommeerde bron) soms wat out of sync zijn (beeld-ondertiteling--geluid). Heb nog niet echt kunnen testen waar dat aan ligt.
~ H.P. Lovecraft
Met Vplayer stotteren de .mkv's bij mij terwijl de gewone videoplayer van Samsung ze "smooth" afspeelt misschien moet je de standaard videoplayer app is proberenS913 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:50:
Was bij mij vaak de TVGids app die crashtSowieso er maar af geknikkerd, gebruikte redelijk wat resources/stroom volgens de batterij"analyzer". Video spelen gaat in dat opzicht goed (gebruik Vplayer).
En van bepaalde mkv's geen geluid afspeeldlexi1986 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:14:
alleen grote nadeel is dat die geen subs ondersteund
[edit] Crap, kom er net achter dat die ene mkv waar de subtitle out of sync loopt niet van een gerenommeerde bron komt, maar van eigen makelij is
[ Voor 42% gewijzigd door S913 op 19-01-2011 19:12 ]
~ H.P. Lovecraft
Ik heb vandaag de One Click Lag Fix gedraaid. Geniaal! Hij is nu zo snel, en ik herken hem dus ook niet meer terug. Daarvoor was het toch altijd het gevoel van "wachten".
De app is gewoon te downloaden in de market, het heet OCLF, en volgens mij heb je wel root nodig.
Nog meer mensen er ervaring mee?
Het schijnt te komen door een bekend probleem bij Samsung, namelijk oud filesystem (ReiserFS) en het missen van een ext2 partitie. die maakt de tool aan, en nog wat andere tweaks.
De app is gewoon te downloaden in de market, het heet OCLF, en volgens mij heb je wel root nodig.
Nog meer mensen er ervaring mee?
Het schijnt te komen door een bekend probleem bij Samsung, namelijk oud filesystem (ReiserFS) en het missen van een ext2 partitie. die maakt de tool aan, en nog wat andere tweaks.
dat hangen lost die OLCF tool dus op, ik heb sindsdien geen haperingen meer gehad in de browser. mkv files speel ik niet zo vaak af dus daar kan ik niet over oordelenoknot schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 22:41:
Dan moet ik dat ook maar eens proberen. Ben alleen een klein beetje huiverig om te rooten, is daar ook niet een "one click" app voor? In ieder geval wel bedankt voor de suggestie.genosis schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 23:28:
[...]
dat hangen lost die OLCF tool dus op, ik heb sindsdien geen haperingen meer gehad in de browser. mkv files speel ik niet zo vaak af dus daar kan ik niet over oordelen
Nou Genosis,bedankt voor het lagfix verhaal, ik heb het nu ook gedaan en ben zeer tevreden loopt als een trein.
Ben zeer tevreden na 3 weken gebruik.
Ietsie kleiner (6"?) misschien, speciaal voor vrouwenhanden!
Ik ben ook tegen een forse bug aangelopen.
Normaal gaat bij bellen het scherm op zwart (waarom eigenlijk?) en moet je dat reactiveren om bij de toetsen te kunnen komen voor bv keuzemenu.
Bij mijn toestel verbreekt hij dan de verbinding; heel lastig en dus maar geen keuze maken als dat kan.
Niet bekend wanneer dit verfirmwared wordt.
Opvallend vind ik wel dat ik er niets over lees hie!!
Ietsie kleiner (6"?) misschien, speciaal voor vrouwenhanden!
Ik ben ook tegen een forse bug aangelopen.
Normaal gaat bij bellen het scherm op zwart (waarom eigenlijk?) en moet je dat reactiveren om bij de toetsen te kunnen komen voor bv keuzemenu.
Bij mijn toestel verbreekt hij dan de verbinding; heel lastig en dus maar geen keuze maken als dat kan.
Niet bekend wanneer dit verfirmwared wordt.
Opvallend vind ik wel dat ik er niets over lees hie!!
Er is in een webshop een usb host adapter opgedoken! Dus straks kunnen we onze usb sticks aansluiten, toetsenborden, en allerlei andere devices... Prijs is helaas nog onbekend, maar ik hoop zo rond de 30 euro. En anders zijn ze straks waarschijnlijk goedkoop via Dealextreme of Ebay te koop
http://www.mobilefun.co.uk/cat/Galaxy-Tab-Camera-Accessories.htm?referer=aff_aw_102463
het is overigens officieel een camera kit, zoals op de iPad. Maar Android is natuurlijk wat hackbaarder....
ik zou zeggen hou de topics in de gaten op XDA, daar staan dat soort nieuwtjes en goeie tips..
En topicstarter, kan je mijn tips verwerken over de OCLF tool in je startpost? (Mij credits geven mag best
)
http://www.mobilefun.co.uk/cat/Galaxy-Tab-Camera-Accessories.htm?referer=aff_aw_102463
het is overigens officieel een camera kit, zoals op de iPad. Maar Android is natuurlijk wat hackbaarder....
ik zou zeggen hou de topics in de gaten op XDA, daar staan dat soort nieuwtjes en goeie tips..
En topicstarter, kan je mijn tips verwerken over de OCLF tool in je startpost? (Mij credits geven mag best

[ Voor 3% gewijzigd door genosis op 20-01-2011 15:51 . Reden: ijdelheid ]
haha ja ik heb hem geroot met de "one click super app" via usb kabel met Kies. Maar die z4 is makkelijker ja.oknot schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 08:11:
[...]
Ben alleen een klein beetje huiverig om te rooten, is daar ook niet een "one click" app voor? In ieder geval wel bedankt voor de suggestie.
gelukkig was het niet zo'n klus als bij mijn g1 destijds
* ja ik weet dat ik mijn berichten kan aanpassen, zal dat ook doen in het vervolg *domme ik*
[ Voor 10% gewijzigd door genosis op 20-01-2011 17:26 ]
Sure, enige is ... Volgens XDA moet z4root in de Market staan, maar ik kan hem daar niet vinden?genosis schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 15:39:
En topicstarter, kan je mijn tips verwerken over de OCLF tool in je startpost?
~ H.P. Lovecraft
At the risk of sounding stupid,kan ik nu me tab geroot is veilig de standaard geinstalleerde aplicaties (bloatwear geloof ik dat t heet)van samsung verwijderen of kan dat nadelige gevolgen voor de werking vd tab hebben?
Tuurlijk,gewoon even de ts van samsung i9000 custom rom's en custom firmware doorlezen,daar ben ik ook een stuk wijzer van geworden.pmsik schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 20:21:
Kan iemand mij uitleggen wat "rooten" is en waar het voor is.
root apps mogen niet in de market staan, die oclf had eerst een root-optie, maar die is er uit gehaald omdat dit niet mocht van google.S913 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 19:23:
[...]
Sure, enige is ... Volgens XDA moet z4root in de Market staan, maar ik kan hem daar niet vinden?
z4root kun je van xda downloaden
ik durf dat zelf niet zo aan eigenlijk haha. maar ik vind het wel mee vallen met de bloatware. ik gooi gewoon de link er naar toe weg in het menu.oknot schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 19:29:
At the risk of sounding stupid,kan ik nu me tab geroot is veilig de standaard geinstalleerde aplicaties (bloatwear geloof ik dat t heet)van samsung verwijderen of kan dat nadelige gevolgen voor de werking vd tab hebben?
Rooten geeft je meer rechten op je toestel, en sommige applicaties hebben dat dus nodig. zodat je instellingen kan wijzigen die je snelheid of andere dingen geven.
ik heb geroot met Super One click, onder windows, met behulp van de usbkabel en de adb shell (klinkt ingewikkeld, maar is het niet echt hoor). (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=803682)
[ Voor 14% gewijzigd door genosis op 21-01-2011 12:06 ]
Ik denk dat ik met een beetje een rare vraag kom, maar ik waag het er toch op:
Ik heb zeer slechte ogen en ben daarom op zoek naar een telefoon met een groot display.
Mijn huidige telefoon (Motorola Milestone) heeft een te slechte accu en een te klein scherm.
Gebruik: bellen, SMS, browsen, Twitter, Facebook, Whatsapp voornamelijk.
Bij Opera Mini heb ik de font-size al aangepast, maar dat is butt-ugyly maar wel goed te lezen.
Helaas kan ik dat voor de rest van de apps (gewone browser, Handcent SMS, Twitter, Facebook) niet instellen.
Ik had de Galaxy S op het oog, zag vervolgens de Desire HD en heb ook nog even de BB Torch (vanwege lagere reso scherm) de revue laten passeren.
Allen mooie toestellen, maar ze delen hetzelfde manko: te kleine lettertjes voor mij om te lezen.
Nu is mijn oog op de Galaxy Tab gevallen.
Mijn vragen voor jullie zijn daarom gericht op het gebruik als telefoon/internet device:
- Wie gebruikt 'm ook als main-phone?
- Hoe lang gaat de accu dan ongeveer mee?
- Andere ervaringen?
Ik heb zeer slechte ogen en ben daarom op zoek naar een telefoon met een groot display.
Mijn huidige telefoon (Motorola Milestone) heeft een te slechte accu en een te klein scherm.
Gebruik: bellen, SMS, browsen, Twitter, Facebook, Whatsapp voornamelijk.
Bij Opera Mini heb ik de font-size al aangepast, maar dat is butt-ugyly maar wel goed te lezen.
Helaas kan ik dat voor de rest van de apps (gewone browser, Handcent SMS, Twitter, Facebook) niet instellen.
Ik had de Galaxy S op het oog, zag vervolgens de Desire HD en heb ook nog even de BB Torch (vanwege lagere reso scherm) de revue laten passeren.
Allen mooie toestellen, maar ze delen hetzelfde manko: te kleine lettertjes voor mij om te lezen.
Mijn vragen voor jullie zijn daarom gericht op het gebruik als telefoon/internet device:
- Andere ervaringen?
Excuus.. zoeken is ook een vak. Ik zie dat een aantal mensen de cashback al heeft ontvangen. Ik wacht al een maand, en heb de rekening voor de zekerheid nog maar een keer opgestuurd naar Samsung..
[ Voor 22% gewijzigd door RichieB op 21-01-2011 12:25 . Reden: Antwoord met zoeken gevonden ]
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
Ik gebruik mijn tab niet als "main phone" vanwege het feit dat ik dan met een bt headset op moet bellen of het voor lief nemen dat anderen met je gesprekken mee kunnen luisteren,de speakers zitten nml aan de onderkant vh apparaat en de microfoon aan de zijkant,je kan m dus niet gebruiken zoals je gewent bent van andere telefoons,met een headset werkt het overigens wel prima hoor alleen zie je dan niet wie je belt tenzij je de tab toevallig vast hebt.(er is wel een headset van sony met een schermpje zodat dat wel kan). Voor wat betreft de leesbaarheid vd letters is de tab volgens mij de beste keuze gezien de schermgrootte. Accuduur is prima. Als je hem voornamelijk als telefoon gaat gebruiken haal je zonder problemen 24uur of meer. Dit is in ieder geval mijn mening,hoop dat je er wat mee kan.[b][message=35404519,noline]eduardtee schreef op vrijdag 21 januari
- Andere ervaringen?
[ Voor 12% gewijzigd door oknot op 21-01-2011 16:05 ]
je kan met het programma "lcd density changer" de boel groter (of kleiner) maken. daarmee kan je bij elke geroote android telefoon alles flink groter maken als het goed is..eduardtee schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:10:
ben daarom op zoek naar een telefoon met een groot display.
de accu gaat overigens best lang mee, ik laad hem nu 1 keer per 2 dagen op, en dan internet ik er best veel mee. ik zit vooral op de wifi, en dat is ook het zuinigste. veel bellen zou ik alleen doen met een btooth setje, anders sta je best voor lul haha.
Thanks for the info guys!
Goed te horen dat die accu zo lang meegaat. Da's een van mijn problemen met de meeste smartphones: accu's gaan net wel of net niet een dag mee. Dat vind ik eigenlijk te krap.
Met het bellen met een headset heb ik niet zoveel problemen. Ik doe dit al vaak genoeg als ik de auto uitstap met de headset nog over mijn oor.
Maar ik kom er nu helaas achter dat de deal wellicht niet zo voordelig is als ik dacht:
veel winkels verkopen de galaxy tab blijkbaar via grijze import. Hierdoor komt het niet in aanmerking voor de Samsung cashback actie.
Weet een van jullie wat de goedkopere aanbieders zijn van Nederlandse toestellen zodat ik wel gebruik kan maken van de cashback?
Goed te horen dat die accu zo lang meegaat. Da's een van mijn problemen met de meeste smartphones: accu's gaan net wel of net niet een dag mee. Dat vind ik eigenlijk te krap.
Met het bellen met een headset heb ik niet zoveel problemen. Ik doe dit al vaak genoeg als ik de auto uitstap met de headset nog over mijn oor.
Maar ik kom er nu helaas achter dat de deal wellicht niet zo voordelig is als ik dacht:
veel winkels verkopen de galaxy tab blijkbaar via grijze import. Hierdoor komt het niet in aanmerking voor de Samsung cashback actie.
Weet een van jullie wat de goedkopere aanbieders zijn van Nederlandse toestellen zodat ik wel gebruik kan maken van de cashback?
Bel ze gewoon even af vanuit de pricewatch. Of koop hem bij de dixons haha.
ik heb hem bij de MM gekocht, totaal voor 520,- weekendaanbieding, kijk even goed rond.eduardtee schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 16:57:
Thanks for the info guys!
bel ze gewoon even, nemen snel op en zijn erg klantvriendelijkRichieB schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:22:
Excuus.. zoeken is ook een vak. Ik zie dat een aantal mensen de cashback al heeft ontvangen. Ik wacht al een maand, en heb de rekening voor de zekerheid nog maar een keer opgestuurd naar Samsung..
[ Voor 55% gewijzigd door lekzzz op 22-01-2011 08:40 ]
Bij mij had ik het binnen twee weken onder de naam van Desk Services BV, Samsung Galaxy Tab ActieVerwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 17:43:
[...]
heb ik ook reeds gedaan maar blijft rood zien
heb hen een mail gestuurd maar nog steeds geen reactie
Ik heb ze van de week aan de telefoon gehad ivm m'n hoes en headset maar het is belachelijk druk zei de heer. Ze hebben de actie onderschat en een achterstand opgelopen.
Ik denk er overna om een galaxy tab aan te schaffen
echter twijfel ik of ik moet wachten tot galaxy tab 2
en geeft samsung die 150euro cashback omdat de galaxy tab 2 eraan komt
en ze van de galaxy tab 1 afmoeten?
het is iedergeval goed te weten dat honeycomb waarschijnlijk gewoon voor de
galaxy tab komt
echter twijfel ik of ik moet wachten tot galaxy tab 2
en geeft samsung die 150euro cashback omdat de galaxy tab 2 eraan komt
en ze van de galaxy tab 1 afmoeten?
galaxy tab komt
Waar heb je die info vandaan dan?richards81 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 12:01:
galaxy tab komt
Let wel op dat je permroot gebruikt bij z4 en geen temprootgenosis schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 17:25:
[...]
haha ja ik heb hem geroot met de "one click super app" via usb kabel met Kies. Maar die z4 is makkelijker ja.
gelukkig was het niet zo'n klus als bij mijn g1 destijds
* ja ik weet dat ik mijn berichten kan aanpassen, zal dat ook doen in het vervolg *domme ik*
Dit heb ik op verschillende websites gelezen
Daarnaast is het nieuws dat honeycomb niet voor SGT beschikbaar zou komen
ontkracht door een ontwerper van android door te zeggen dat er niet special een
dual core processor nodig is voor honeycomb
Dan ben ik benieuwd naar je bronnen. Ik heb nog nergens gelezen dat Honeycomb voor de SGT uit komt.richards81 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 18:27:
[...]
Dit heb ik op verschillende websites gelezen
Daarnaast is het nieuws dat honeycomb niet voor SGT beschikbaar zou komen
ontkracht door een ontwerper van android door te zeggen dat er niet special een
dual core processor nodig is voor honeycomb
Het enige dat is geroepen door een architect van Google, dat de dual core processor geen minimum eis is voor Honeycomb. Dat is alles.
Dat zegt nog niet dat Samsung Honeycomb ook daadwerkelijk gaat uitbrengen voor de Tab.
Hehe...genosis schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 01:04:
Bel ze gewoon even af vanuit de pricewatch. Of koop hem bij de dixons haha.
Ik heb vrijwel de gehele pricewatch gemailed om te kijken of het Nederlands is of grijze import.
Ik heb al 9 mailtjes teruggekregen die aangeven dat 'ze niet kunnen aangeven of de toestellen uit Nederland of EU komen, omdat dit per bestelling verschilt'.
Klinkt als crap to me, maar goed... ik ben dus nu maar even aan het berekenen of ik wel gebruik ga maken van die cashback. Er zijn drie opties:
- Verlengen bij Vodafone met Galaxy Tab en cashback
- Verlengen met sim-only en een losse grijze import Galaxy Tab
- Overstappen naar een andere provider en een losse grijze import Galaxy Tab.
Het lijkt erop dat overstappen naar Hollands Nieuwe (gelukkig ook het Vodafone netwerk) de goedkoopste oplossing is.
Wat bedoel je daar precies mee? Ik heb nml Z4 Root gebruikt maar kan me niks herinneren iets met temproot of permroot.rinkel schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 18:12:
[...]
Let wel op dat je permroot gebruikt bij z4 en geen temproot
Wat ik me afvraag, als je nu eens een usb female/female adapter aan je standaard samsung kabel hangt,zal dat dan niet hetzelfde werken als die camera module. Die female/female adapters zijn nml niet duur. Ik zal er maar eens één bestellen bij kabeltje.com. Ik laat mijn bevindingen wel weten als ik het getest heb.genosis schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 15:39:
Er is in een webshop een usb host adapter opgedoken! Dus straks kunnen we onze usb sticks aansluiten, toetsenborden, en allerlei andere devices... Prijs is helaas nog onbekend, maar ik hoop zo rond de 30 euro. En anders zijn ze straks waarschijnlijk goedkoop via Dealextreme of Ebay te koop
Hier staat dat hij alleen voor de Galaxy S is en niet voor de Tab, maat werkt het wel goed?oknot schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 23:54:
[...]
Wat bedoel je daar precies mee? Ik heb nml Z4 Root gebruikt maar kan me niks herinneren iets met temproot of permroot.Uitleg zou bijzonder gewaardeerd worden.
Verwijderd
Mijn zus heeft een Galaxy Tab in Hong Kong gekocht, op het toestel zitten twee talen Chinees en Engels. Ze wil graag de Nederlandse taal op hebben.
Ik heb met google naar een oplossing gezocht maar niks gevonden.
Ik wil met Kies een Europese firmware opzetten dmv register hack, maar ik mis wat informatie
SoftwareRevision=????
ProductCode=????
HIDSWVER=????
huidige software versie / info
PDA: P1000ZHJK1
Phone: P1000ZHJJ1
CSC: P1000ZZHJJ3
SoftwareRevision= P1000ZHJK1/P1000ZZHJJ3/P1000ZHJJ1/P1000ZHJK1
ProductCode= GT-P1000CWATGY
HIDSWVER=P1000ZHJK1/P1000ZZHJJ3/P1000ZHJJ1/P1000ZHJK1
ik gebruik Kies 1.5.3.10093_82 dit is volgens mij de laatste versie waar register hack mogelijk is.
kunnen jullie mij helpen??
Ik heb met google naar een oplossing gezocht maar niks gevonden.
Ik wil met Kies een Europese firmware opzetten dmv register hack, maar ik mis wat informatie
SoftwareRevision=????
ProductCode=????
HIDSWVER=????
huidige software versie / info
PDA: P1000ZHJK1
Phone: P1000ZHJJ1
CSC: P1000ZZHJJ3
SoftwareRevision= P1000ZHJK1/P1000ZZHJJ3/P1000ZHJJ1/P1000ZHJK1
ProductCode= GT-P1000CWATGY
HIDSWVER=P1000ZHJK1/P1000ZZHJJ3/P1000ZHJJ1/P1000ZHJK1
ik gebruik Kies 1.5.3.10093_82 dit is volgens mij de laatste versie waar register hack mogelijk is.
kunnen jullie mij helpen??
Let op:
Dit topic gaat alleen over de _eerste_ 7" versie van de Galaxy Tab. De nieuwe 10.1" versie van de Galaxy Tab kan hier besproken worden.
Dit topic gaat alleen over de _eerste_ 7" versie van de Galaxy Tab. De nieuwe 10.1" versie van de Galaxy Tab kan hier besproken worden.