Moet zeggen dat ik na een week gebruik alleen nog maar tevredener aan het worden ben over deze fijne telefoon
Ondertussen alles geupdate (Maps werkt nu veel beter) en ingesteld naar mijn wensen. Alleen nog een keer een fijn thema eroverheen, hoewel het standaardthema ook prima is. Komt nog wel.
Zijn je internetproblemen met wifi of met GPRS/UMTS? Ze hebben denk ik niks te maken met het 'volle' geheugen.
Allereerst welkom! Dat 'probleem' met vol geheugen wat je ziet op je PC komt bij mij ook voor. Als je echter met bestandsbeheer op je telefoon (dus met het progje op je telefoon) kijkt zie je waarschijnlijk dat dit niet zo is. Via mijn 'oude' pc suite software kan ik bij mij zien dat er totaal 503.79 MB is, waarvan nu 317.28 MB vrij...onkeltje schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:52:
Ik ben nieuw hier, een Limburgse Belg.
Dit forum heb ik gevonden via Google en leek mij interessant omdat ik hier het
een en ander zag staan over de Nokia c6-01.
Wel ik heb ook een c6-01 sinds vorige zaterdag (12/02/11). Ik heb eerder altijd een HTC QTek 9100 toestel gehad. Voor mij een onverwoestbaar en degelijk apparaat draaiend op Windows mobile 6.1.
Helaas heeft het oude ding zijn tijd gehad en heb ik nu na lang twijfelen Nokia c6-01aangeschaft.
Tot nog toe moet ik zeggen dat het toestel wel meevalt maar het is wel heel vreemd voor mij.
Daarom heb ik ook wel enkele vragen: Als ik mijn toestel aansluit op mijn PC via USB dan zie ik hem staan in de Windows verkenner. Daar wordt aangegeven dat mijn telefoon geheugen (Phone memory) van 503MB helemaal volzit. Volgens de gegevens heeft hij maar 340MB intern geheugen en als ik alles samen tel wat in dat Phone memory zit dan kom ik maar aan 104,49KB ... kan iemand mij dat uitleggen A.U.B. ?
Ik kan namelijk ook heel moeilijk verbinding maken naar het web. Als ik bijvoorbeeld naar de site van Google ga dat gaat redelijk snel maar als ik daar zoek naar bv. Nokia dan blijft hij maar zoeken, er komt geen einde aan. Nu dacht ik dat dit misschien te maken had met dat "volle" geheugen, daarom deze hele uitleg. Als iemand mij kan helpen, mijn aller grootste dank daarvoor.
Groetjes,
Onkeltje.
Zijn je internetproblemen met wifi of met GPRS/UMTS? Ze hebben denk ik niks te maken met het 'volle' geheugen.