Specificaties

Net een paar sms'jes verstuurd en moet zeggen, dit gaat echt bijzonder goed !Batsu schreef op woensdag 15 december 2010 @ 18:45:
Thanks TS!
Ik vind dit een bijzonder interessant model indien je niet full-price wilt gaan voor de N8.
Bijna zelfde specs behalve t scherm, HDMI en camera.
Moeilijke keuze zal het worden.
De N8 vind ik misschien nog iets te groot, de C6-01 vind ik perfect qua afmeting, vraag is alleen of het kleine scherm prettig genoeg typt...
ah goed omte horen!!!Albert020 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 18:57:
[...]
Net een paar sms'jes verstuurd en moet zeggen, dit gaat echt bijzonder goed !
wat heeft bij jou trouwens de doorslag gegeven om de c6-01 te pakken en niet een andere gsm? Tussen welke heb je getwijfeld?Albert020 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 18:57:
[...]
Net een paar sms'jes verstuurd en moet zeggen, dit gaat echt bijzonder goed !
Dat zijn een aantal redenen, de belangrijkste is dat op dit toestel geen qwerty toetsenbord zitBatsu schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:25:
[...]
wat heeft bij jou trouwens de doorslag gegeven om de c6-01 te pakken en niet een andere gsm? Tussen welke heb je getwijfeld?
ah fysiek of virtueel bedoel je?Albert020 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:12:
[...]
Dat zijn een aantal redenen, de belangrijkste is dat op dit toestel geen qwerty toetsenbord zit
Maar dit is dus geen Android toestel hoor maar Symbian ^3Batsu schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:20:
[...]
ah fysiek of virtueel bedoel je?
ik vraag het omdat ik voor dezelfde keuze sta en ik best gecharmeerd ben van android
[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 15-12-2010 21:56 ]
Ja dat weet ik. zelfs voor een touchscreen is de c6-01 relatief dik.Albert020 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:54:
[...]
Maar dit is dus geen Android toestel hoor maar Symbian ^3
Fysiek vindt ik met qwerty toetsenbord gewoon niet mooi, maakt het toestel ook dik.....
Vond de vormgeving van de C7 niet mooi en hij is te groot, de N8 is echt een lelijke telefoon.Batsu schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:19:
[...]
Ja dat weet ik. zelfs voor een touchscreen is de c6-01 relatief dik.
Maar ik vroeg me dus af waarom je voor de C6-01 hebt gekozen en niet voor een android of de N8. Velen daarvan hebben ook geen qwerty toetsenbord dus keus te over...
[ Voor 54% gewijzigd door Albert020 op 18-12-2010 10:09 ]
ik ga in januari beslissen tussen de c6-01, HTC gratie (als die beschikbaar is) en de motorla defy!Albert020 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 10:04:
Heb het toestel nu 3 dagen en kan niets anders zeggen dat dit echt een zeer goed en fijn telefoontje is.
Ligt fijn in de hand, goed met 1 hand te bedienen met bellen.
Smsen gaat ook zeer goed in landscape
Makkelijk programma, veel mogelijkheden.
Erg goede foto's (8 mp). Goede filmpjes
Ben zeer tevreden over dit mooie toestel
Dan zal ik toch voor de Nokia C6-01 gaan, kijk maar even: C6-01 vs Gratie & DefyBatsu schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 10:19:
[...]
ik ga in januari beslissen tussen de c6-01, HTC gratie (als die beschikbaar is) en de motorla defy!
thanks!Albert020 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 10:42:
[...]
Dan zal ik toch voor de Nokia C6-01 gaan, kijk maar even: C6-01 vs Gratie & Defy
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
Ja same here!fewips schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:56:
kijk er al een tijdje met veel interesse naar Albert, kun je misschien even toelichten welke aspecten zo TOP voor je zijn!
[ Voor 4% gewijzigd door Thedr op 22-12-2010 22:14 ]
Thanks Albert!Albert020 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 19:01:
Wat er zo TOP is aan het toestel is:
Alles werkt snel en soepel, op het compact touchscreen is alles goed te regelen.
De afmetingen zijn ook perfect, je steekt hem zo in je broekzak.
Het sms'en gaat heel goed, camera 8mp maakt super mooie foto's en hd video's
Internetten gaat lekker snel, vooral met Wifi dan, G3,5 ook, er zit ook wireless n op het toestel.
En niet te vergeten de Nokia navigatie werkt ook als een speer
[ Voor 5% gewijzigd door Batsu op 23-12-2010 09:21 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Thedr op 23-12-2010 23:10 ]
De behuizing is van metaal gemaakt !Thedr schreef op donderdag 23 december 2010 @ 18:24:
Van wat voor materiaal is de behuizing van de C6-01 gemaakt? Plasic of metaal? Ik lees hier en daar metaal, maar vind veel plaatjes/filmpjes overkomen alsof het plastic met metallic look is... Vroeg me eigenlijk ook af of de C7 iig wel een metalen behuizing heeft. Weet iemand dat? Er is volgens mij ook (nog) geen C7 topic?
De C7 heeft een metalen batterijklep welke bijna de gehel achterkant bedekt, de rest is plastic. Beetje zoals de vroegere e50 en e51Thedr schreef op donderdag 23 december 2010 @ 18:24:
Van wat voor materiaal is de behuizing van de C6-01 gemaakt? Plasic of metaal? Ik lees hier en daar metaal, maar vind veel plaatjes/filmpjes overkomen alsof het plastic met metallic look is... Vroeg me eigenlijk ook af of de C7 iig wel een metalen behuizing heeft. Weet iemand dat? Er is volgens mij ook (nog) geen C7 topic?
Thnx Albert! Binnenkort toch maar eens in een winkel gaan kijken naar dit leuke foontje
Mocht iemand een mooie aanbieding zien/weten, laat maar horen (PM of mail mag altijd)! Zoiets als laatst die C7 gratis voor 8.95 per maand bij Vodafone directsales
Thnx... dan gaat het dus zeker de C6-01 wordenBatsu schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 08:16:
[...]
De C7 heeft een metalen batterijklep welke bijna de gehel achterkant bedekt, de rest is plastic. Beetje zoals de vroegere e50 en e51
ja voor mij denk ik ook. Of de N8 of LegendThedr schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 14:37:
[...]
Thnx... dan gaat het dus zeker de C6-01 worden
ik ga toch voor de legend!Batsu schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:28:
[...]
ja voor mij denk ik ook. Of de N8 of Legend
Staat 24/7 aan sms, mailen, bellen en internet redelijk veel 3/5 dagen !Thedr schreef op zondag 09 januari 2011 @ 13:11:
Nu een aantal mensen hem hier reeds een tijdje hebben: hoe lang gaat bij jullie een acculading mee?
[ Voor 36% gewijzigd door Thedr op 24-01-2011 21:01 ]
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
[ Voor 23% gewijzigd door Thedr op 09-02-2011 15:08 ]
Allereerst welkom! Dat 'probleem' met vol geheugen wat je ziet op je PC komt bij mij ook voor. Als je echter met bestandsbeheer op je telefoon (dus met het progje op je telefoon) kijkt zie je waarschijnlijk dat dit niet zo is. Via mijn 'oude' pc suite software kan ik bij mij zien dat er totaal 503.79 MB is, waarvan nu 317.28 MB vrij...onkeltje schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:52:
Ik ben nieuw hier, een Limburgse Belg.
Dit forum heb ik gevonden via Google en leek mij interessant omdat ik hier het
een en ander zag staan over de Nokia c6-01.
Wel ik heb ook een c6-01 sinds vorige zaterdag (12/02/11). Ik heb eerder altijd een HTC QTek 9100 toestel gehad. Voor mij een onverwoestbaar en degelijk apparaat draaiend op Windows mobile 6.1.
Helaas heeft het oude ding zijn tijd gehad en heb ik nu na lang twijfelen Nokia c6-01aangeschaft.
Tot nog toe moet ik zeggen dat het toestel wel meevalt maar het is wel heel vreemd voor mij.
Daarom heb ik ook wel enkele vragen: Als ik mijn toestel aansluit op mijn PC via USB dan zie ik hem staan in de Windows verkenner. Daar wordt aangegeven dat mijn telefoon geheugen (Phone memory) van 503MB helemaal volzit. Volgens de gegevens heeft hij maar 340MB intern geheugen en als ik alles samen tel wat in dat Phone memory zit dan kom ik maar aan 104,49KB ... kan iemand mij dat uitleggen A.U.B. ?
Ik kan namelijk ook heel moeilijk verbinding maken naar het web. Als ik bijvoorbeeld naar de site van Google ga dat gaat redelijk snel maar als ik daar zoek naar bv. Nokia dan blijft hij maar zoeken, er komt geen einde aan. Nu dacht ik dat dit misschien te maken had met dat "volle" geheugen, daarom deze hele uitleg. Als iemand mij kan helpen, mijn aller grootste dank daarvoor.
Groetjes,
Onkeltje.
Bedankt voor de reactie, ja ik ben ook tevreden met het toestel ... wat je er allemaal mee kan doen voor toch een redelijke prijs... amaaiThedr schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:13:
Moet zeggen dat ik na een week gebruik alleen nog maar tevredener aan het worden ben over deze fijne telefoonOndertussen alles geupdate (Maps werkt nu veel beter) en ingesteld naar mijn wensen. Alleen nog een keer een fijn thema eroverheen, hoewel het standaardthema ook prima is. Komt nog wel.
[...]
Allereerst welkom! Dat 'probleem' met vol geheugen wat je ziet op je PC komt bij mij ook voor. Als je echter met bestandsbeheer op je telefoon (dus met het progje op je telefoon) kijkt zie je waarschijnlijk dat dit niet zo is. Via mijn 'oude' pc suite software kan ik bij mij zien dat er totaal 503.79 MB is, waarvan nu 317.28 MB vrij...
Zijn je internetproblemen met wifi of met GPRS/UMTS? Ze hebben denk ik niks te maken met het 'volle' geheugen.
Dat kan via menu -> instellingen -> connectiviteit -> instellingen (2x instellingen dus, welkom bij symbianonkeltje schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:45:
[...]
Ik wilde wel nog vragen waar ik precies kan instellen dat ik van dat 3,5G af ben want dat heeft mij al aardig wat geld gekost. Desondanks mijn WIFI verbinding gaat hij toch nog meestal naar dat 3,5G geval. Ik zou graag hebben dat daarom gevraagd wordt en dat ik kan bepalen of ik dat wil of niet. Ik weet wel dat het snel is maar iets langzamer ( is WIFI niet sneller? ) en gratis vind ik toch beter. Als ik straks ergens in het buitenland zit en via roaming verbinding moet maken ... daar is mijn inkomen te klein voor![]()
Groetjes,
Onkeltje.
Bedankt, ik heb daar inmiddels eens ferm huisgehouden.Thedr schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:25:
[...]
Dat kan via menu -> instellingen -> connectiviteit -> instellingen (2x instellingen dus, welkom bij symbian)
Daar kan je via de diverse opties (RTFM) vanalles instellen voor zowel binnen als buitenland.
Die kan ik er inderdaad ook niet uithalen, heb daar ook al naar gekeken. Wat zooit van NatGeo ook niet volgens mij. Iemand anders al wat op gevonden toevallig?onkeltje schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 18:38:
[...]
Bedankt, ik heb daar inmiddels eens ferm huisgehouden.
.....
Groetjes,
Guido.
Ik heb ondertussen kunnen lezen op de site van Nokia dat sommige programma's "wired" zijn. Dit zou willen zeggen dat ze ingebakken zijn en dus niet verwijderbaar. Jammer dat Nokia zo beslist over programma's. De ene woont in Nederland de andere in Engeland dus heeft toch ieder zijn voorkeur dacht ik zo. Maar ok, dat nemen we er maar bij. Ik ga in iedere geval zo rap mogelijk een grotere geheugen kaart halen dan moet ik niet meer zo kijken op een paar megabytes. Ik vind het namelijk triestig als altijd moet schipperen tussen, kan ik nog een foto maken of niet ... of kan er nog een muziekje bij of niet.Thedr schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 00:23:
[...]
Die kan ik er inderdaad ook niet uithalen, heb daar ook al naar gekeken. Wat zooit van NatGeo ook niet volgens mij. Iemand anders al wat op gevonden toevallig?
Verwijderd
Dat had ik dus verstaan onder uw 15min. Voor zover ik kan zien is de kleinste interval 5min. Dus dan gaat hij alle 5min kijken of er nieuwe mail is. Maar het binnen halen zelf zal daar niet door versneld worden. Zo versta ik dat tenminste. Zeg mij als ik het nog niet goed begrepen heb... leer graag bij. Bij mij gaat hij kijken of er nieuwe mail is als ik mijn mailbox selecteer (aanzet, open).Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 21:43:
Ik denk dat je mijn opmerking niet helemaal snapt. Als je het update interval op 15 min zet kijkt hij om de 15 min of er nieuwe mail is. Ik vraag me af wat het interval is als je hem op snelst zet.
Ok maar ik heb de indruk dat als je meerdere accounts hebt het allemaal een beetje trager verloopt. Ik heb er ook even twee op gehad en dat ging ook niet vlot. Enfin, dat is mijn indruk maar dat kan misschien maar een gedacht zijn hé.Thedr schreef op zondag 20 februari 2011 @ 21:33:
De mail komt inderdaad niet sneller binnen, dat is louter en alleen afhankelijk van je verbinding.
Ik heb zowel m'n gmail als hotmail ingesteld op mijn telefoon, houd die twee ook beide aan denk ik. Heb bij beide dezelfde naam, maakt niet uit waar mensen het heen sturen
[ Voor 15% gewijzigd door onkeltje op 21-02-2011 13:03 . Reden: Iets bijgeschreven over GPS ]
Dat kan ik dus op deze site ook niet vinden, op veel sites kunt ge u abonneren op een onderwerp en dan krijg je een mail als iemand iets heeft toegevoegd of geantwoord heeft... hiet vind ik die instelling niet.Thedr schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:32:
Haha... er zijn sowieso maar een man of 2-3 actief in dit topic. Ik zit (gelukkig) niet de hele dag te F5'en of er toevallig heel misschien weer een berichtje op staat
Antwoord op je vragen:
Mijn gps fix gaat meestal erg snel, een paar seconden, maar dat is met A-GPS erbij.
Voor je mail: check eens online of je misschien twee sent item folders hebt? Als het goed is kan je bij de instellingen ook instellen dat je mail op de server moet blijven staan. Hoe haal je je mail op trouwens? Via POP3 soms? Dan haalt ie em wel van je server af volgens mij?!
[ Voor 11% gewijzigd door onkeltje op 27-02-2011 09:15 ]
Verwijderd
Oeps, dat is waarschijnlijk een misverstand hoor. Ik beschuldig mijn Nokia daar zeker niet van.Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2011 @ 18:30:
Hey Onkeltje, waarschijnlijk ten overvloede, maar hebben je gmail problemen wellicht te maken met die op de frontpage? Zou zonde zijn om die fijne c6-01 daar de schuld van te geven...
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
Ik weet niet, ik vind gewoon niet gemakkelijk iets wat ik zoek. Zo kunt ge op uw scherm icoontje bijzetten, ik heb bv een progje uit de OVI-store geïnstalleerd, hoe krijg ik het icoontje van dat prog op mijn scherm. Ik kan dat progje dan nergens kiezen. Dus als ik dat prog wil openen moet ik telkens door programma's gaan scrollen om het dan te zien. Waarom kan ik niet door die programma's scrollen als ik de icoon op mijn scherm wil zetten. Dat bedoel ik ook met bestandsbeheer. OK, misschien kunt gij dat wel, laat het dan AUB weten want ik heb mij daar al zot achter gezocht.Acid_Schnitzel schreef op zondag 13 maart 2011 @ 00:53:
Waarom wil je de bestandsbeheer zo graag gebruiken dan? Ik heb nu al 5 jaar een Symbian telefoon en de bestandsbeheer hooguit 5x geopend denk ik. Als ik op internet een bijlage wil toevoegen werkt het juist wel prettig om door bestanden te scrollen.
Ok, misschien zeg ik het niet duidelijk.Thedr schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:56:
Zover ik weet/ervaren heb worden alle programma's die je installeert gewoon bij toepassingen gezet. Snap dus niet wat je bedoelt dat je ze niet kunt vindenHoe bedoel je dat 'icoon op het scherm krijgen van een programma wat ik gedownload heb'? Gewoon een snelkoppeling naar het programma wat je gedownload (en geïnstalleerd) hebt?
Verwijderd
xD heb zelf de x6 en vond deze wel een goede toestel, maar heb nog een jaar abboAcid_Schnitzel schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 17:34:
Ik ben er uit: Ik vind het geen fijne telefoon. Na een paar weken gebruik begin ik me aan diverse dingen te ergeren:
- De trilfunctie bij SMS lijkt veel te veel op bellen en blijft gaan ipv slechts 2x trillen zoals op mijn oude nokia
- De 3 verschillende homescreens die je met die puntjes kunt kiezen, totaal overbodig en irritant
- De uitknop die op het rode hoorntje zit, die gebruikt ik altijd om snel naar het homescreen te komen maar nu krijg je het aan/uit menutje, is dus al een paar keer gebeurd dat ik hem uitzetten
- De camera maakt prutfoto's. Komt vanwege het gemis van autofocus, maar sowieso is de lens bagger, mijn oude 5mp nokia foto's waren veel scherper en duidelijker
- Het toestel ligt niet lekker in de hand omdat het zo breed en glad is.
Eens kijken of ik hem op MP kwijt kan en weer gewoon een X6 kopen zoals ik eerst had, die was veel fijner.
Jammer, maar toch nog even een paar correcties:Acid_Schnitzel schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 17:34:
Ik ben er uit: Ik vind het geen fijne telefoon. Na een paar weken gebruik begin ik me aan diverse dingen te ergeren:
- De trilfunctie bij SMS lijkt veel te veel op bellen en blijft gaan ipv slechts 2x trillen zoals op mijn oude nokia
- De 3 verschillende homescreens die je met die puntjes kunt kiezen, totaal overbodig en irritant
- De uitknop die op het rode hoorntje zit, die gebruikt ik altijd om snel naar het homescreen te komen maar nu krijg je het aan/uit menutje, is dus al een paar keer gebeurd dat ik hem uitzetten
- De camera maakt prutfoto's. Komt vanwege het gemis van autofocus, maar sowieso is de lens bagger, mijn oude 5mp nokia foto's waren veel scherper en duidelijker
- Het toestel ligt niet lekker in de hand omdat het zo breed en glad is.
Eens kijken of ik hem op MP kwijt kan en weer gewoon een X6 kopen zoals ik eerst had, die was veel fijner.
Verwijderd
Dat hoort niet inderdaad. Je zou kunnen proberen een factory reset te doen. Wel eerst gegeven backuppen natuurlijk!Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:19:
Hallo,
ben erg tevreden met mijn c6, alleen sinds een paar dagen kan ik niet meer in het menu komen. Hij geeft dan syteemfout aan, is er iemand die me kan helpen hiermee.
Bedoel de knop tussen de groene en de rode, als ik die indruk.
Ik lees graag terug van iemand, anders ga ik er even mee terug naar de winkel. Wie weet kunnen ze me daar helpen.
Ja ik heb 2 dagen achter elkaar een update gedaan vorige week al.Thedr schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:25:
Al iemand meer de nieuwe firmware update binnengehaald? versie 014.002? Merk nog geen verschil... bij de beschrijving staat dat er in Ovi Maps wat aanpassingen zijn gedaan, evenals in de Ovi Store.
Ik heb het dan toch kunnen terug vinden ..Thedr schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:20:
Nee heb zelf geen benchmark tools ofzo. Ben benieuwd wat Nokia de 12e gaat aankondigen(Zie N8 thread voor meer info/roddels).
Oja, betalabs heeft een leuke screensaver uitgebracht: Sleeping Screen. Fijner en mooier dan de standaard grote klok!
Bedankt voor de reactie,bladestar5314 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:03:
@ Onkeltje , ik moet zeggen dat ik Netqin een must op je Symbian toestel is.
Ik zelf gebruik het meest om whats app helemaal er mee uit te zetten ,af en toe je C-schijf
er mee op te schonen , dus ik kan het je zeker aanraden
Ik gebruik ook alleen maar apps van de Nokia-Store en daar zit ook al eens rommel tussen.Thedr schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:00:
Heb Netqin ook even een paar dagen geprobeerd. Het werkt opzich wel aardig, maar voor mij persoonlijk ontbreekt de noodzaak eraan. Haal niet veel apps binnen, en die ik gebruik zijn meestal van Nokia zelf.
Zag op het N8 topic trouwens geruchten dat Symbian Anna wellicht deze week beschikbaar komt
Hier ook nog niks, het was natuurlijk ook maar een gerucht.onkeltje schreef op zondag 15 mei 2011 @ 17:42:
[...]
Ik gebruik ook alleen maar apps van de Nokia-Store en daar zit ook al eens rommel tussen.
Wat nogal voorkomt is SPYWARE en dat moet ik liever niet. Ook spyware wordt gezien door Netqin.
Bovendien ga ik al eens op het net en ik haal ook regelmatig mijn mails binnen en dat lijkt mij zeker zo gevaarlijk als apps.
Ik wordt helemaal nerveus van dat wachten op Anna ... ik hoop dat ik verliefd kan worden op haar![]()
Ik heb daarstraks nog eens gechekd voor updates maar Anna was er nog niet.
Er zal zeer waarschijnlijk wel een artikel over komen op Tweakers wanneer het zover isonkeltje schreef op zondag 15 mei 2011 @ 17:42:
[...]
Ik wordt helemaal nerveus van dat wachten op Anna ... ik hoop dat ik verliefd kan worden op haar![]()
Ik heb daarstraks nog eens gechekd voor updates maar Anna was er nog niet.
Ik moet zeggen dat ik daar eigenlijk nog geen last van gehad heb.Thedr schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:33:
[...]
Hier ook nog niks, het was natuurlijk ook maar een gerucht.
Hebben jullie er ook wel eens last van dat (vooral 's avonds laat) inloggen bij de Ovi Store resulteert in een netwerk timeout? Internet, mail enzo doet het allemaal prima verder
[ Voor 22% gewijzigd door onkeltje op 29-05-2011 15:56 ]
Hopelijk komt alles snel in orde voor u.Thedr schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:22:
De mijne ligt momenteel bij de reparateur... Na een glas bier over m'n broek deed ie niks meer
Eerst geprobeerd nieuwe software erin te flashen wat lukte, alleen toen laadde de telefoon niet meer op via de laadstekker (wel via USB). Dus nu gaan ze verder uitzoeken wat 't is, duurt alleen helaas een week of 2 tot 3 vrees ikPas daarna kan ik met Anna gaan spelen
Looking forward to it...
Dat luchte op hoop ik?onkeltje schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:43:
[...]
Hopelijk komt alles snel in orde voor u.
Tja, ik voel mij hier ook maar een beetje alleen hé ....![]()
Die andere kleuren in mij postvak in vind ik maar niks om nog maar te beginnen.
Het zijn voor mij van die kleuren die helemaal niet samen gaan en die zowat helemaal onleesbaar worden.
Er is toch niets boven wit op zwart of zwart op wit hoor.
Sommige mensen willen de indruk geven dat ze iets verbeteren door andere kleuren te gebruiken.
Nee ze verfraaien misschien iets maar houden absoluut ge rekening met het nut ervan.
Heb ik ook nog de pech (ben niet de enige man) dat ik gestoord kleurenbling ben.
Ja jullie mogen daar mee lachen maar ondertussen is dat wel een zeer vervelende afwijking ...handicap.
Er worden miljoenen uitgegeven omhet mensen die gehandicapt zijn gemakkelijker te maken.
Speciale hellingen voor de rolstoel, braille schrift voor de blinde, parkeerplaatsen voor gehandicapten en noem maar op het is er allemaal. Iets doen voor iemand die gestoord kleurenblind is kost niets ... helemaal niets en daar wordt nu juist geen rekening mee gehouden. Kan iemand zoiets nu begrijpen.
Ik weet er is maar ongeveer een 3% van de mensen opgezadeld met deze afwijking.
Enfin, zonder verder over mij te zeuren (sorry maar ik moest dat even kwijt) ik vind die kleuren afschuwelijk en zeker omdat ik nu met een beetje meer tegenlicht niets meer zie.![]()
Ik zou graag willen horen hoe anderen over die kleuren in de inbox denken.
Misschien is er iemand die weet hoe je die kleuren kunt aanpassen.
Buiten die kleuren zijn er enkele dingen die blijkbaar niet meer werken maar dat wil ik nog even verder onderzoeken.
Verder ben ik nog altijd possitief wat Anna betreft ... ik test weer verder
Ik zal de volgende keer ook een groter apparaat kopen.MaPzel schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 01:40:
[...]
De update bevalt mij eerlijk gezegd ook nog niet helemaal. En vooral doordat het t-9 toetsenbord kleinere toetsen gekregen heeft. De andere toetsenborden zijn mij sowieso te klein.. Toch maar een grotere telefoon de volgende keer
De toetsen in Anna hebben afgeronde hoeken en er zit 1mm ruimte tussen de toetsen. Zodoende zijn de toetsen een klein beetje kleiner geworden, maar niet ineens ondoenlijk. Overigens is het nieuw toegevoegde portait QWERTY-toetsenbord dus wel echt veel te klein voor mij..Wad schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:54:
Hoi,
Ik ben nieuw hier, maar lees al wel een tijdje mee op dit forum, omdat ik nu een paar maanden mijn C6-01 heb. Ik ben er erg tevreden mee (al heb ik Ovi Maps nog niet aan de praat gekregen (ik heb geen internetabonnement, ik gebruik alleen WiFi)).
Maar mijn eerste vraag gaat over Anna. Ik heb nog niet ge-update en nu ik lees over kleinere toetsen bij T9.... Zijn die toetsen echt heel veel kleiner? Of is het nog wel te doen?
Bedankt alvast!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq