Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wad
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

Wad

Dank je wel MaPzel voor je snelle reactie! Ik denk dan dat ik hem zaterdag ga updaten, heb ik even rustig de tijd om alles te ontdekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:50
Wad schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:54:
Ik ben nieuw hier, maar lees al wel een tijdje mee op dit forum, omdat ik nu een paar maanden mijn C6-01 heb. Ik ben er erg tevreden mee (al heb ik Ovi Maps nog niet aan de praat gekregen (ik heb geen internetabonnement, ik gebruik alleen WiFi)).
Sinds 1 maand heb ik ook een C6-01. Ook zeer tevreden. Hij is een beetje klein maar dat heeft meteen ook voordelen, dat bergt makkelijker op, bijna als een gewone mobiel. Accuduur in standby (95% van mijn gebruik) is geweldig, na 5 dagen nog steeds de helft over :) .

Ik heb ook geen internetabo, gewoon prepaid en toch werkt OVI Maps prima. Ben net terug van vakantie, heb van tevoren de nodige kaarten opgehaald en de OVI navigatie in de auto gebruikt. Dat gaat eigenlijk prima, al moet ik nog wel iets verzinnen om de telefoon meer in het zicht te hangen ipv. achter de versnellingspook. En tevens bluetooth audio op de autoradio aansluiten, nu moet de radio/cd nog zachter. Heck, met de C6-01 zou je die muziek ook kunnen afspelen, heb een 32GB kaartje. Maar navigeren gaat er prima mee. Tussen hoge stijle bergwanden of dik bladerdek valt de gps wel eens weg maar dat hebben de Garmingarmin's en Tomtom's ook, begrijp ik. Maar hij pakt het snel genoeg weer op. De mobiel wordt tijdens navi wel een beetje warm dus ik denk dat hij dan behoorlijk wat stroom gebruikt. Hij zit via een adapter aan de sigarettenaansteker.

Edit: ik begrijp trouwens niet waarom veel mensen zo lopen af te geven op Nokia / Symbian. Mss is Apple of Google wel handiger, gelikter of nog flexibeler, kan zijn. Maar ik heb nog altijd geen probleem gevonden met Symbian3, laat staan een show-stopper. De browser schijnt niet zo goed te zijn al heb ik het nog niet gemerkt. Alles op de mobiel is in te stellen naar smaak, bellen, sms doen het prima, voldoende (voor mij althans) addon's via OVI store, off-line navigatie met kaart. Wat is het probleem :?

[ Voor 13% gewijzigd door mekkieboek op 24-08-2011 20:04 ]

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:00
MaPzel schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:29:
[...]

Ik zat te twijfelen tussen de N8 en C6-01, maar heb gekozen voor deze omdat deze qua bouwkwaliteit gewoon een stuk steviger is dan de meer plastic N8.
Dat is natuurlijk je reinste onzin! De N8 heeft een geheel aluminium behuizing, die zover ik weet echt superstevig is, ik gok zelfs beter dan die van de C6-01. Desalniettemin is er met de bouwkwaliteit van de C6-01 ook echt niets mis hoor, IMHO nog steeds beter dan veel andere toestellen :)
mekkieboek schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:38:
[...]

Sinds 1 maand heb ik ook een C6-01. Ook zeer tevreden. Hij is een beetje klein maar dat heeft meteen ook voordelen, dat bergt makkelijker op, bijna als een gewone mobiel. Accuduur in standby (95% van mijn gebruik) is geweldig, na 5 dagen nog steeds de helft over :) .
5 dagen standby?!?! Dat gaat de mijne volgens mij echt never redden. Ga als ik de mijne terug heb eens testen: exchange synch uit, whatsapp even eraf laten, verder 'normaal' bellen/smssen. Voordat 'ie kapot ging haalde ik met moeite 1,5 dag op een acculading...
Edit: ik begrijp trouwens niet waarom veel mensen zo lopen af te geven op Nokia / Symbian. Mss is Apple of Google wel handiger, gelikter of nog flexibeler, kan zijn. Maar ik heb nog altijd geen probleem gevonden met Symbian3, laat staan een show-stopper. De browser schijnt niet zo goed te zijn al heb ik het nog niet gemerkt. Alles op de mobiel is in te stellen naar smaak, bellen, sms doen het prima, voldoende (voor mij althans) addon's via OVI store, off-line navigatie met kaart. Wat is het probleem :?
Er is helemaal niks mis met S^3. Vind het werken als een trein, browser is prima en wordt met Anna een stuk beter, GUI wordt met Belle een stuk beter, gratis worldwide navigatie die uitstekend werkt (enige puntje is dat ik graag routes in zou kunnen laden), genoeg (iig degene die ik nodig vind) apps in OVI store, leuke vernieuwingen via BetaLabs (check de nieuwe Screensaver!), goede belkwaliteit... gewoon top _/-\o_

• Thedr
Heb ondertussen (eindelijk) m'n telefoon weer terug :D
Heeft even geduurd, maar heb een splinternieuwe gekregen: vervangen onder garantie.
Er stond al meteen Symbian Anna op: werkt heerlijk. Mooie nieuwe fonts en de browser werkt een stuk fijner. Het QWERTY in portretmodus is even wennen, maar werkt uiteindelijk wel fijn denk ik! Hulde dus, nu aftellen tot Belle beschikbaar komt :)

• JeMoederr
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08 23:13
Ik heb juist dat de batterij érg snel leeg is. Voor mn gevoel is het ongv 2 uur browsen max + misschien 10 uur standby?

• Thedr
JeMoederr schreef op donderdag 29 september 2011 @ 20:39:
Ik heb juist dat de batterij érg snel leeg is. Voor mn gevoel is het ongv 2 uur browsen max + misschien 10 uur standby?
Dat is ook niet vreemd: 2 uur browsen is 2 uur scherm aan + 2 uur data pompen. Dat vreet beide aardig wat energie. Heb je wellicht ook exchange/mail aanstaan ofzo? Scheelt allemaal aardig wat :)

• JeMoederr
ik vind het gewoon duf want een iphone 4 kan je geloof ik ongv 6 uur op surfen voor hij uitvalt? En de c6-01 gewoon de helft, met ongeveer een scherm wat de helft kleiner is ?

[ Voor 16% gewijzigd door JeMoederr op 29-09-2011 21:29 ]

• mekkieboek
Thedr schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:06:
Heb ondertussen (eindelijk) m'n telefoon weer terug :D
Heeft even geduurd, maar heb een splinternieuwe gekregen: vervangen onder garantie.
Netjes dat ze daar niet moeilijk over doen. Hoewel, de C6-01 is niet zo duur, probleem zoeken en reparatie is dan al gauw duurder.

[ Voor 3% gewijzigd door mekkieboek op 29-09-2011 21:48 ]

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
@JeMoederrr
Scherm van de Iphone is geen 2x zo groot (gelukkig ;)) Waarop baseer je de 6 uur surftijd op de Iphone? Fabrikantspecs (nooit geloven!)?
Verder maakt het veel verschil tussen surfen op Wifi en GSM/3G, de eerste is een stukje zuiniger. Kan overigens zijn dat je een mindere accu hebt: daar zijn meer klachten over (zie nokia support discussions).

@Mekkieboek
Probleem was dat m'n foon niet meer wilde opladen via de laadplug, wel via USB. Waarschijnlijk dus een probleempje op de printplaat: een connector vervangen is goed te doen zou ik zeggen.
Evengoed erg netjes dat ze em zonder gezeur vervangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeMoederr
nieuwe batterij gekocht voor een tientje ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
JeMoederr schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 19:01:
nieuwe batterij gekocht voor een tientje ben benieuwd.
Ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeMoederr
hijs even ruk als die ander. maar nu heb ik er dus twee. toch over een aantal maanden een x een andere kopen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeMoederr
OK, de batterij hoeft niet perse slecht te zijn. De telefoon probeerde in de achtergrond ongv 3 uur lang een youtube filmpje te laden. Maar het is eigenlijk best kneuzig dat je telefoon dat doet terwijl het scherm gewoon op slot zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
JeMoederr schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 01:06:
OK, de batterij hoeft niet perse slecht te zijn. De telefoon probeerde in de achtergrond ongv 3 uur lang een youtube filmpje te laden. Maar het is eigenlijk best kneuzig dat je telefoon dat doet terwijl het scherm gewoon op slot zit.
Hoezo kneuzig? Het is toch juist fijn dat alles gewoon doorgaat op de achtergrond!? Ik leg em regelmatig even aan de kant als ie wat groots download/installeert. Laat ik het erop houden dat smaken/voorkeuren verschillen ;)
Het duurt trouwens een paar laad/ontlaad cycli voordat een accu zijn maximale capaciteit bereikt.
Even geduld dus met conclusies trekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Ik heb ook de update naar Anna gedaan. Tevens is er een update gebeurd op de Ovi-winkel toepassing op het apparaat zelf. Dan is er ook nog een tweede Anna update geweest die ik ook gedaan heb. Nu heb ik een probleem; mijn apparaat (dus c6-01) gaat altijd hangen als ik even in de winkel aan het zoeken ben op het toestel dus. Ik vraag mij af wat er eigenlijk aan de hand is. Ik beweer ook niet dat het iets met Anna te maken heeft ook niet dat het met de update van de Ovi-winkel te maken heeft en vertel dat er allemaal bij om een tijdstip van het mankement te omschrijven. Zijn hier nog mensen die daar problemen mee hebben? Verder ben ik wel tevreden over het toestel. Jammer dat het wat klein is en dat sommige toepassingen daardoor niet goed te gebruiken zijn ... onleesbaar wegens tekst te klein. Zowat 10 a 15 jaar geleden was dat geen probleem voor mij maar als ge wat ouder wordt is een groter scherm toch aan te raden.

Enfin, mijn gedacht. Maar dat maakt natuurlijk van de Nokia c6-01 geen slecht toestel het heeft helaas met mijn ogen te maken ;-)
Ik heb mijn tekst op 125% gezet en dat help natuurlijk wel maar bepaalde teksten binnen toepassingen wijzigen daar niet mee.

Oja, ik heb het geheugen gecontroleerd en daar is nog plaats genoeg.
Oja, niet alleen de winkel hangt dan maar alles, ik kan dus niets meer doen en moet het apparaat volledig uitschakelen en terug opstarten.
Enfin, als iemand mij kan verder helpen met dat hang-probleem dan hoor ik het graag.

Dus ik start mijn apparaat opnieuw op en dan zie ik dat er plots 10 toepassingen open staan;
Menu, ALL WRT Widgets, Favoriete contacten, Logboek, Communicator, Berichten, Zoeken,

[ Voor 27% gewijzigd door onkeltje op 19-10-2011 19:48 . Reden: iets vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
onkeltje schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:03:
...
Dus ik start mijn apparaat opnieuw op en dan zie ik dat er plots 10 toepassingen open staan;
Menu, ALL WRT Widgets, Favoriete contacten, Logboek, Communicator, Berichten, Zoeken,
Dat laatste heb ik niet, na uit en weer aan loopt er bij mij helemaal niets, net geprobeerd. Ik herken het hang probleem ook niet, ook niet na de Anna upgrade. Wel herken ik je andere probleem, het scherm had ook voor mij iets groter mogen zijn, al bergt ie zo wel makkelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
mekkieboek schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:08:
[...]

Dat laatste heb ik niet, na uit en weer aan loopt er bij mij helemaal niets, net geprobeerd. Ik herken het hang probleem ook niet, ook niet na de Anna upgrade. Wel herken ik je andere probleem, het scherm had ook voor mij iets groter mogen zijn, al bergt ie zo wel makkelijker op.
Ik heb al die startups enkel als ik opnieuw opstart na de hangup. Bij die opstart sluit ik dan maar alles handmatig en bij het gewone uit en aanzetten heb ik dat niet meer. Tot nu toe beheer ik op dat vlak mijn GSM met Netqin Guard. Daar regel ik welke progs al dan niet mogen opstarten. Bij mij staat alles af, er start dus volgens die instellingen niets automtisch op. Kan ik zoiets ook ergens via iets van Nokia zelf ook regelen. Ik weet niet direct iets te vinden waar ik dat nog kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
Hi, ik heb een probleem met mijn Nokia c6-01. Sinds mijn laatste update (vraag niet welke in ieder geval een Nokia update) heb ik blijkbaar geen mediaplayer meer. Dus als ik een van mijn muziekjes wil openen gaat dat niet vanwege "geen toepassing gevonden) Dus volgens mij is mijn mediaplayer gewoon verdwenen of kapot. Wie kan mij AUB dringend vertellen waar ik de officiële speler voor mijn Nokia toestel kan vinden en hoe dat ding heet.

Nee het zijn geen verkeerde muziekjes want eerder speelde ze wel. Eén ervan gebruikte ik zelfs als beltoon maar ik heb nu een andere ring moeten gebruiken van Nokia zelf omdat die van mij niet meer werkte.

Nogmaals, dringend hulp gevraagd.

AUB graag dringend antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Laatst online: 06-08 09:27
onkeltje schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:33:
Hi, ik heb een probleem met mijn Nokia c6-01. Sinds mijn laatste update (vraag niet welke in ieder geval een Nokia update) heb ik blijkbaar geen mediaplayer meer. Dus als ik een van mijn muziekjes wil openen gaat dat niet vanwege "geen toepassing gevonden) Dus volgens mij is mijn mediaplayer gewoon verdwenen of kapot. Wie kan mij AUB dringend vertellen waar ik de officiële speler voor mijn Nokia toestel kan vinden en hoe dat ding heet.

Nee het zijn geen verkeerde muziekjes want eerder speelde ze wel. Eén ervan gebruikte ik zelfs als beltoon maar ik heb nu een andere ring moeten gebruiken van Nokia zelf omdat die van mij niet meer werkte.

Nogmaals, dringend hulp gevraagd.

AUB graag dringend antwoord.
Lijkt me voor de hand liggend: maak eerst een backup via je telefoon naar je geheugenkaart, dan kan je ten alle tijde alles weer terugzetten zoals het was. Vervolgens hang je je telefoon aan je computer met een usb kabel. Via Nokia Suite (installeren via Nokia betalabs website!) kun je vervolgens de laatste sw installeren of herinstalleren. Hierbij behoudt je als het goed is je instellingen en bestanden, mocht dat niet zo zijn dan heb je je backup nog dus.

Mocht je muziekspeler nog niet terug zijn dan via de toetsencombinaties factoryreset uitproberen. En desnoods knal je via Phoenix en dead phone modus het besturingssysteem er helemaal opnieuw op. Voor dit laatste zie N8 topic op GOT.

Sterkte ;) Volgende keer wel even laten zien dat je zelf ook wat probeert behalve de software in de OVI store zoeken..

[ Voor 3% gewijzigd door MaPzel op 28-11-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
MaPzel schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:47:
[...]

Mocht je muziekspeler nog niet terug zijn dan via de toetsencombinaties factoryreset uitproberen. En desnoods knal je via Phoenix en dead phone modus het besturingssysteem er helemaal opnieuw op. Voor dit laatste zie N8 topic op GOT.

Sterkte ;) Volgende keer wel even laten zien dat je zelf ook wat probeert behalve de software in de OVI store zoeken..
Bedankt voor de reactie.
Ik ben wel op andere plaatsen gaan zoeken welke mediaplayer ik dan wel nodig zou hebben.
Dan ben ik bij sites uitgekomen ... ge ziet door het bos de bomen niet meer.
En dan heb ik het waarschijnlijk te rap opgegeven, ik weet bij Symbian echt niet waar en wat ik moet beginnen zoeken. Dan wordt ik echt een grote nul .... |:(
Als ik hier al een computerprobleem heb (Windows) dan vind ik altijd wel ergens een oplossing en bij mijn GPS ook.
Bij mijn vorige GSM Qtek wist ik ook altijd een uitkomst te vinden maar bij deze Nokia ... ja ik schaam mij soms dat ik zelfs niet weet waar ik moet beginnen 8)7 .... sorry daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
onkeltje schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:25:
[...]

Bedankt voor de reactie.
Ik ben wel op andere plaatsen gaan zoeken welke mediaplayer ik dan wel nodig zou hebben.
Dan ben ik bij sites uitgekomen ... ge ziet door het bos de bomen niet meer.
En dan heb ik het waarschijnlijk te rap opgegeven, ik weet bij Symbian echt niet waar en wat ik moet beginnen zoeken. Dan wordt ik echt een grote nul .... |:(
Als ik hier al een computerprobleem heb (Windows) dan vind ik altijd wel ergens een oplossing en bij mijn GPS ook.
Bij mijn vorige GSM Qtek wist ik ook altijd een uitkomst te vinden maar bij deze Nokia ... ja ik schaam mij soms dat ik zelfs niet weet waar ik moet beginnen 8)7 .... sorry daarvoor.
Ik neem aan dat je bij Toepassingen->Software Update al een keer geprobeerd hebt? Die checkt volgens mij op aanwezigheid van eea.
Kijk daarnaast eens bij Geïnstalleerde Toepassingen "Media DS Plugin" nog erbij staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
Thedr schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:35:
[...]

Ik neem aan dat je bij Toepassingen->Software Update al een keer geprobeerd hebt? Die checkt volgens mij op aanwezigheid van eea.
Kijk daarnaast eens bij Geïnstalleerde Toepassingen "Media DS Plugin" nog erbij staat?
Bedankt voor de tips.
Sorry dat je zo lang op een antwoord moest wachten maar ik heb dan zoveel mogelijk nagepluisd (wat ik weet) .
Wat ik ook gedaan en gezocht hebt ... ik zit volledig vast en houd mijn hart vast als ik een volledige reset moet gaan doen.
Tja, alles draait volgens mij toch goed behalve dan die muziekspeler die ik nergens kan vinden.
Hoe kan dat nu zomaar plots verdwijnen?
Trouwens voor zo'n reset te doen, dat moet ik ook nog zoeken welke knopjes ik daarvoor moet indukken.
Maarja dat zal ik wel ergens vinden als ik ga Googelen.

Toch bedankt voor het meedenken het geeft mij toch een beetje moed als er mensen zijn die toch willen helpen .... alvast bedankt.
Tjonges, tjonges ... miserie ... meserie.

Ach, nu heb ik mijn geïnstalleerde progs gecontroleerd via Noikia Suite en daar heb ik die plugin wel kunnen vinden.
Dat lijkt dus in orde?

[ Voor 6% gewijzigd door onkeltje op 02-12-2011 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
Lijkt me dan dat een factory reset inderdaad je enige uitweg is. Ik zou denk ik een selectieve backup maken. Alleen media, contacten en berichten enzo, dus geen apps, en dan een fact. reset doen.
Weet anders niet hoeveel je je mediaplayer gebruikt, maar de Belle update zit er ook aan te komen. Verwacht em ieder moment (kwestie van dagen denk ik). Je zou ook even daarop kunnen wachten en hopen dat de mediaplayer daarmee hersteld wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
Thedr schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 10:19:
Lijkt me dan dat een factory reset inderdaad je enige uitweg is. Ik zou denk ik een selectieve backup maken. Alleen media, contacten en berichten enzo, dus geen apps, en dan een fact. reset doen.
Weet anders niet hoeveel je je mediaplayer gebruikt, maar de Belle update zit er ook aan te komen. Verwacht em ieder moment (kwestie van dagen denk ik). Je zou ook even daarop kunnen wachten en hopen dat de mediaplayer daarmee hersteld wordt!
Bedankt voor deze reactie.
Om eerlijk te zijn, ik zit eigenlijk ook met Belle in mijn hoofd.
Het is echter al een tijd geleden dat ik daar nog iets van gehoord heb.
Maar gij geeft mij toch weer de moed om er nog even op te wachten.

Heel veel gebruik ik die mediaplayer niet.
Voor mij was het hoofdzakelijk te doen dat mijn beltoon niet meer werkt.
Dat was de tune van de Benny Hill show en iedereen kende mijn beltoon die telkens een
vrolijke noot was in mijn stamcafé.
Nu heb in een ander geluid moeten nemen en dat vind ik niet plezant. :'(

Maar inderdaad, misschien brengt Belle de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
Ok: Belle duurt nog even. Zojuist een bericht van Nokia Nederland op Facebook:
Nokia Nederland: De update naar Belle wordt verwacht in januari. Nog even geduld maar dan kun je met een nieuwe feel 2012 in.

Even geduld nog dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
Thedr schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:10:
Ok: Belle duurt nog even. Zojuist een bericht van Nokia Nederland op Facebook:
Nokia Nederland: De update naar Belle wordt verwacht in januari. Nog even geduld maar dan kun je met een nieuwe feel 2012 in.

Even geduld nog dus...
Alé, vooruit het jaar kan dan toch weer goed beginnen. _/-\o_
Alleen hopen dat ze niet blijven uitstellen gelijk de Belgische regering
en zelfs die zijn nu up tot date voor zolang het duurt ... :) :)
Spijtig dat de nieuwe Nokia met Windows niet groter is,
ik was er anders wel erg voor te vinden.
Nee, als ik nieuw koop moet het minstens 4,3" zijn en liefst zelfs nog groter.
Tja, ik hou ervan om toch wat te kunnen internetten als ik ergens een terasje doe en
dat gaat wel goed met de C6-01 maar voor mij iets te klein. (Grote handen , slechte ogen)
Als ik kon zou ik toch graag bij Nokia blijven ... wat de afwerking en het model betreft
vind ik mijn toestelletje toch wel mooi, ik hoop ooit zoiets van Nokia te kunnen vinden maar dan
minsten 4,3" ... zouden ze dat in de nabije toekomst gaan doen ?? .. al iets van gehoord ..??
De grootste Nokia (N9) tot nu toe is 3,9" :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-02-2023
onkeltje schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:10:
[...]

Alé, vooruit het jaar kan dan toch weer goed beginnen. _/-\o_
Alleen hopen dat ze niet blijven uitstellen gelijk de Belgische regering
en zelfs die zijn nu up tot date voor zolang het duurt ... :) :)
Spijtig dat de nieuwe Nokia met Windows niet groter is,
ik was er anders wel erg voor te vinden.
Nee, als ik nieuw koop moet het minstens 4,3" zijn en liefst zelfs nog groter.
Tja, ik hou ervan om toch wat te kunnen internetten als ik ergens een terasje doe en
dat gaat wel goed met de C6-01 maar voor mij iets te klein. (Grote handen , slechte ogen)
Als ik kon zou ik toch graag bij Nokia blijven ... wat de afwerking en het model betreft
vind ik mijn toestelletje toch wel mooi, ik hoop ooit zoiets van Nokia te kunnen vinden maar dan
minsten 4,3" ... zouden ze dat in de nabije toekomst gaan doen ?? .. al iets van gehoord ..??
De grootste Nokia (N9) tot nu toe is 3,9" :'(
De e7 leek ook een eeuw te duren.
Aangekondigd in oktober 2010 ofzo
Toen ik hem in maart 2011 kreeg met een symbian ^3 besturing,,,
ging de e7 in de kast in en ging ik vrolijk verder met de vertrouwde e75 naar het werk omdat de e75 wel functioneert.

Met de e7 i.c.m Anna heb ik nu een helder amoled 4" scherm & fatsoenlijke toetsen met een apparaat wat nu ook functioneert.
En gepriegel met kapot geknepen klauwen i.c.m een brilletje is geen probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-02-2023
Op andere fora word er al wel geëxperimenteerd met Belle...
maar dan moet je de toestellen flashen of zoiets maar dat zou ik niet echt aanbevelen.
Op het N8 forum wordt er al behoorlijk over geschreven.

Zelf hou ik het voorlopig bij Anna... puur omdat het geen Beta is en het gewoon doet wat het moet doen.

Onkeltje,,,
Waarom niet de laatste Nokia Suite programma downloaden op je PC,
je c6-01 aan de PC hangen en een back-up van de materie maken die het wel doen naar behoren.
Even kijken of je toestel over de laatste updates beschikt?
Indien ja: Het toestel het toestel terug naar fabrieksinstellingen, back-up en dan "herstellen"
Indien nee: Updaten,,, en doet hij het nog niet: dan de actie onder "indien ja"

En als straks Belle langs komt,,,, en je vind het wat???
Dan zet je de deur open en leg je de loper uit.

misschien hier wat tips & tricks om het leuk te maken:
http://highdiver.wordpress.com/category/tips-and-tutorials/

[ Voor 7% gewijzigd door kittop op 12-12-2011 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
kittop schreef op zondag 11 december 2011 @ 15:08:
Op andere fora word er al wel geëxperimenteerd met Belle...
maar dan moet je de toestellen flashen of zoiets maar dat zou ik niet echt aanbevelen.
Op het N8 forum wordt er al behoorlijk over geschreven.

misschien hier wat tips & tricks om het leuk te maken:
http://highdiver.wordpress.com/category/tips-and-tutorials/
Hoi Kittop, fijn dat ik hier ook eens iemand anders zie. ;)

Wel ik heb van alles het allernieuwste hoor. In ieder geval als ik opzoek ga naar updates krijg ik de melding dat er geen updates zijn voor mij.
Ik zal eens gaan opzoeken hoe ik zo een harde reset moet doen
want misschien moet ik dat toch eens proberen.
Het enige waar ik eigenlijk een beetje bang voor ben zijn de instellingen voor internet.
Daar heb ik al eens problemen mee gehad.
Ik ben in België klant bij Telenet en die moeten dan telkens ik weet niet wat doen om dat weer aan het draaien te krijgen.
Nu draait dat al geruime tijd heel goed en zie ik geen problemen meer.
Ik ben een beetje bang dat alles weer om zeep is bij een harde reset. ;(
Ik zal er nog eens goed over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
Hoi
Tja ik heb dan toch niet kunnen wachten op een grote Nokia.
Ik heb mij nu de hele grote Samsung Galaxi Note aangeschaft.
Beter...daar kan ik nog niet echt iets over zeggen daar is dit draadje ook niet voor bestemd.
Op het eerste zicht ben ik wel tevreden.
Dus sorry maar voorlopig daag Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
Zo, Belle up and running :)
Ziet er goed uit en draait soepeltjes! Ik ben er blij mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wad
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

Wad

Fijn te horen Thedr dat je tevreden bent met Belle! Ik zie net dit "When you update your phone to Nokia Belle, all your settings are reset to factory default settings. This means that you need to set up for example your Homescreen, your menu and your email and connectivity settings again after updating." Dat was bij Anna niet zo..... dus maar even een rustig moment zoeken om te updaten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
Ook hier een nieuwe update beschikbaar. Helaas kan ik op het werk hier zelf geen software (Nokia Suite) installeren.. Even geduld dus nog tot vanavond!

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-V957tZqXpTA/TzIuTGMxdOI/AAAAAAAAHaQ/ZAHPxjoqpS8/s400/2012-02-08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
De snelheid en reactietijd is bij Belle een stuk beter, maar ik mis wel het aloude Symbian gevoel! Alle apps ineens in het hoofdmenu bijvoorbeeld.. Ook zijn widgets als de kalender, klok, social er op achteruit gegaan. Deze zien er wel 'fleuriger' uit, maar nemen meer ruimte in beslag terwijl ze evenveel of zelf minder laten zien dan bij Anna.

Wat ik wel een leuke vind is Nokia drive! Maar ik heb geen idee of deze ook al wel voor Anna beschikbaar was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
MaPzel schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:39:
De snelheid en reactietijd is bij Belle een stuk beter, maar ik mis wel het aloude Symbian gevoel! Alle apps ineens in het hoofdmenu bijvoorbeeld.. Ook zijn widgets als de kalender, klok, social er op achteruit gegaan. Deze zien er wel 'fleuriger' uit, maar nemen meer ruimte in beslag terwijl ze evenveel of zelf minder laten zien dan bij Anna.

Wat ik wel een leuke vind is Nokia drive! Maar ik heb geen idee of deze ook al wel voor Anna beschikbaar was ;)
Mee eens, ik vind belle een achteruitgang zowel visueel als functioneel. Ik overweeg serieus om te gaan downgraden naar Anna. Die drive app upgrade van enkele maanden terug vond ik ook al een achteruitgang, er is veel minder van de kaartview over (op het toch al kleine schermpje). Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
Schopje :)

Zag gisteren dat er sinds enkele dagen weer een nieuwe versie van Swype beschikbaar is. Geeft nog wel wat kleine problemen, maar werkt eigenlijk best lekker. Er is ook een NL language pack beschikbaar :)
Voor de liefhebbers: check Nokia Beta Labs
Pagina: 1 2 Laatste