Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08 22:34
MindRuler schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 09:48:
[...]

Als dit mag vind ik het prima.
Wil je het toevoegen Raymond...?
BT GPS .apk is toegevoegd aan de TS,
Graag ff testen of hij werkt....

BTW misschien is er iemand die wel een PoV heeft die mede auteur wil zijn. Misschien wel makkelijk ivm het testen van apk's. Stuur ff een DM als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterT2006
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-08 10:24
Ho Ho Ho Ho Merry Christmas everyone,
Ik heb de file van mindruler en zover ik kan zien werkt het _/-\o_ .
Moet alleen nog een andere routeplanner proberen.
Gr MisterT2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c6708592
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 11:06
Hoelang duurt het installeren van de add-on?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindRuler
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-02-2022
Gelukkig kerst allemaal.....:)

Heb nog 2 dingen die ik aan de praat wil hebben en dan ga ik de advent er eens opzetten om te kijken of dat echt een verbetering is.
1 is tethering via bluetooth, wie kan mij daar bij helpen. Heb op de telefoon al de software geinstalleerd maar weet niet wat ik op de tablet moet doen of welke software op de tablet moet.
2 is het virtuele keyboard, die reageert soms te heftig vooral de toets om naar cijfers te gaan.
Als ik die toets ligt aanraak gaat ie 2x zodat ie weer terug is.
Heb al de gingerbread keyboard apk geinstalleerd.

Oh en kan ik van mijn huidige firmware een backup maken en zo ja met welke toel.

Bedankt alvast...)

Gr. Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoor goede dingen van de app Vplayer (BETA) om mkv , divx af te spelen maar na installatie uit market
speelt hij bij mij het niet af. (vanaf SD) .. doet hij het bij jullie wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Det
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 23:45

Det

Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 18:23:
ik hoor goede dingen van de app Vplayer (BETA) om mkv , divx af te spelen maar na installatie uit market
speelt hij bij mij het niet af. (vanaf SD) .. doet hij het bij jullie wel ?
Nope die Vplayer doet bij mij ook niks. Vooralsnog werk ik even met Zimly, wel aardig, maar het kan nog niet tippen aan VLC zo te zien.
jack_ schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:10:
overigens heb ik problemen met wifi als ik uit suspend kom, wil dan niet connecten of niet het ip adres correct ophalen. wifi disablen en dan weer enablen is tot nu de oplossing. zag er al meerdere over klagen, maar nog geen echte goede oplossing...weet iemand hier iets voor? tot die tijd maar even een wifi enabled/disabled op het homescreen zetten..
Dit probleem had ik geen last van, tot ik 't ding eens op een ander wifi netwerk aanmeldde. Vanaf toen kreeg ik dezelfde verschijselen, tot ik dat andere netwerk gewist had. Daarna vond ie direct z'n netwerk weer na het uit suspend komen.
FW1.04 trouwens.

[ Voor 45% gewijzigd door Det op 25-12-2010 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
Det schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 19:06:
[...]

Nope die Vplayer doet bij mij ook niks. Vooralsnog werk ik even met Zimly, wel aardig, maar het kan nog niet tippen aan VLC zo te zien.
Same here, ik gebruik Zimly, is de enigste die 1080p MOVs redelijk vloeiend afspeelt..

Voor de mensen die de performance pack nog niet hebben : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=854682

Is een driver update voor de Tegra chipset, gaf bij mij een aardige performance winst na installeren, 2260 in Quadrant

- Downloaden naar je SD kaart ( http://www.mediafire.com/?w53wue1bkjduanq )
- Menu > Instellingen > Software Tool > Software update
- Wijs em naar de .zip
- na de reboot zou je de snelheidswinst moeten merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApC_Rich schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 19:30:
[...]

Same here, ik gebruik Zimly, is de enigste die 1080p MOVs redelijk vloeiend afspeelt..

Voor de mensen die de performance pack nog niet hebben : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=854682

Is een driver update voor de Tegra chipset, gaf bij mij een aardige performance winst na installeren, 2260 in Quadrant

.....
Ik gebruik nu Mvideoplayer, de gratis versie want de pro kan je niet kopen omdat google checkout account niet werkt van deze ontwikkelaar. Die kan divx en avi goed afspelen. MKV's op dit moment nog niet.

over de update :
het zou heel veel performancewinst moeten opleveren ,alleen doet de camera erna het niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 20:15:
[...]

Ik gebruik nu Mvideoplayer, de gratis versie want de pro kan je niet kopen omdat google checkout account niet werkt van deze ontwikkelaar. Die kan divx en avi goed afspelen. MKV's op dit moment nog niet.

over de update :
het zou heel veel performancewinst moeten opleveren ,alleen doet de camera erna het niet meer :(
bij mij doet ie het nog gewoon... heeft misschien te maken met dat het een updated pakketje is sinds 1-12

[ Voor 6% gewijzigd door Rdegoede op 25-12-2010 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApC_Rich schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 20:25:
[...]

bij mij doet ie het nog gewoon... heeft misschien te maken met dat het een updated pakketje is sinds 1-12
ok ik las dit op xda :

Why this is a experimental build / known issues
One known issue is that this will break the camera. We have not been able to figure out how to fix this, and perhaps we never will. Go on the assumption that the camera will be broken as long as you use this experimental update. There could also be other issues that we haven't found yet.

Ik heb de update gedraaid en idd ; camera werkt.
Mvideoplayer komt met optie Hardware Decoding ook nu verder met een MKV .. hij speelt hem nu stotterend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:06
Volgens mij is de vraag al eerder gesteld, maar ik heb er nog geen antwoord op gezien:
Kun je Angry Birds spelen op de PoV 7 inch mobii?

Gisteren bij zowel Paradigit als Computerland met deze PoV zitten spelen.
Aardig aparaat (gezien het geld), maar bij Computerland zeiden ze dat ze Angry Birds niet aan de praat hadden gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterT2006
Ik weet dat op pov tegra in ieder geval angry birds seasons fullscreen draaid en gratis.
Verder draaid nu ook navigon met bluetooth gps.
Gr MisterT2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik een hard reset kan uitvoeren op mijn pov?

ik was ten eerste erg wantrouwend over de market installatie, maar ben er toch mee overstag gegaan omdat ik het erg irritant vond om heel de tijd een app op een usb te zetten en dan op de tablet..

nu is het probleem alleen dat ie in het opstarten blijft hangen, elke keer opnieuw. en natuurlijk is er voor het eerst in mijn leven nergens een reset knop te vinden, en er staat ook niks op de site van pov, noch in de handleiding in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterT2006
Volgens my voor een hard reset moet je het powerknopje 5 of meer seconden vasthouden.
Dan boot hij weer vanuit rom.
Als je korter doet blijft ie een beetje wakker net als ik trouwes :)
Hoop dat je er wat mee kunt.
Anders batterij helemaal leeg laten lopen?
Gr MisterT2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wezep schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 21:33:
Volgens mij is de vraag al eerder gesteld, maar ik heb er nog geen antwoord op gezien:

Aardig aparaat (gezien het geld), maar bij Computerland zeiden ze dat ze Angry Birds niet aan de praat hadden gekregen.
Angry Birds werkt vloeiend op de POV 7 inch Mobii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VLC komt binnenkort met Android-versie

Zie volgend artikel:
nieuws: VLC komt binnenkort met Android-versie

Ben benieuwd of deze versie geschikt gaat worden voor Android 2.2 en tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wezep schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 21:33:

Angry birds draait hier prima op mijn mobii tegra! :*)

Zelf hier nog een paar probleempjes...(Out of de box 1.07 Pov)
Heb de market update gedaan, maar krijg nog niet alle apps te zien. Adw launcher is bv niet te vinden. Via een ander android toestel er wel op gekregen, maar er mist meer.....iemand tips?
Ook flash krijg ik met beide apk's uit de startpost niet draaiend. Elke website met flash crasht....
Ook sommige links op websites werken niet, tenzij ik de pagina een klein stukje inzoom en dan opnieuw erop druk werkt het wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hvdhoeven
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-08 12:12
Silvin schreef op donderdag 23 december 2010 @ 03:56:
Hierbij de how to voor het installeren van de firmware en de add-on.
Fantastisch! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op pagina 8 staat ergens een post waar flash 10.1 gepost is. Is een linkje naar modaco. De market in die link schijnt niet te werken. Heb nog niet kunnen proberen omdat m'n sd kaartje niet op tijd binnen was, is door iemand anders gemeld wat ik dan maar als waarheid aanneem...

Hebben jullie ook dat wanneer de tegra aan de lader zit het scherm/toetsenbord alle kanten opflipt?
Erg irritant. Hopelijk is dat beter in 1.07 (?) Zonder lader eraan gaat het wel goed en kan ik snel typen erop, met lader is één letter gelijk min. vier aanslagen. Is ook al eens eerder gemeld hier. Hopelijk is het met 2.3 opgelost.
Ook een sd kaart moet je erin hebben anders kun je alleen downloaden van androidpit en voor de rest niks. Voor de rest ben ik tevreden met m'n tablet, mooi makkelijk en apps op een groot scherm. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterT2006
@mlw,
Inderdaad staat hij bij mij ook niet in de market maar op de android pit is hij wel beschikbaar allleen niet gratis.
Momenteel bezig met thethering maar mijn iphone had een lege batterij :(.
Ik moet nog een paar dingen tweaken en dan is deze tegra 2 zoals ik hem wil hebben.
Een beetje als windows dus :)
Bij mij werkt flash en dit type ik ook met de mobii aan de lader dus niets raars met schermflippen.
Gr MisterT2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij toch echt wel, alleen met lader. Zonder gaat goed, schrijf dit er ook op. Er staat nog 1.06 op uit de doos, denk dat die versie de problemen veroorzaakt. Volgende week een usb kabel halen zodat 1.07 erop kan. Bevalt me dat ook niet dan gaat de Advent ROM erop. Ik hou hem wel want hij bevalt me goed en de problemen die ik beschrijf zijn op te lossen. Voor de rest dus lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dat werkt niet mistert :'(

pff, het scherm verandert van zwart in lichtgevend zwart als ik hem aanzet, en daar blijft hij in hangen.

de batterij had ik gister idd geprobeerd helemaal leeg te lopen, (hij was immers nog maar 4%) en dat werkte ook niet, ook niet nu die helemaal is opgeladen.

weet iemand een manier om hem toch aan de praat te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MisterT2006 schreef op zondag 26 december 2010 @ 11:14:
@mlw,
Inderdaad staat hij bij mij ook niet in de market maar op de android pit is hij wel beschikbaar allleen niet gratis.
Momenteel bezig met thethering maar mijn iphone had een lege batterij :(.
Ik moet nog een paar dingen tweaken en dan is deze tegra 2 zoals ik hem wil hebben.
Een beetje als windows dus :)
Bij mij werkt flash en dit type ik ook met de mobii aan de lader dus niets raars met schermflippen.
Gr MisterT2006.
Een vraagje waar kan ik flash vinden die ook werkt
gr djmarc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lees je het topic wel? Zie mijn bericht 5 posts terug. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2010 @ 12:16:
[...]

Een vraagje waar kan ik flash vinden die ook werkt op mjn pov
gr djmarc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08 22:34
Heb (als goed is) de juist Flash nu onder de link gezet in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar...

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verbind je Vega met je pc.
Open Configuratiescherm\Hardware en geluiden\Apparaten en printers
Rechtsklik NVIDIA Harmony
Kies eigenschappen
Kies hardware tab
10: kies een apparaatfunctie uit de lijst
Kies eigenschappen
...nieuw scherm...
Kies tab stuurprogramma
Kies verwijderen

Goto 10: & herhaal dit voor alle apparaatfuncties uit de lijst

loskoppelen usb, aansluiten usb.
Hierna zal windows opnieuw de drivers gaan installeren.
Kies eigenschappen
Kies hardware tab
Kies Android Composite ADB Interface
Kies eigenschappen
..nieuw scherm..
Kies tab stuurprogramma
Kies bijwerken
Kies op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken
Kies de usb driver welke je eerder gedownloaded hebt (uitpakken van zip bestand MoDaCo Custom ROM).
Na succesvolle installatie van de usb-driver kan je de MoDaCo Custom ROM via de command prompt installeren: install-windows.bat
Ik kan op mijn computer de optie verwijderen niet aan-klikken :(

heeft iemand hier een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:48
Vraagje, wat voor wifi snelheid krijgen jullie via wifi?

Waar ik thuis met mn galaxy s zo'n 7Mbps krijg kom ik met de POV Mobii (danwel advent vega) op een 2.5Mbps. Valt een beetje tegen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterT2006
Hier 10 mbps in mijn geval net zo snel als met pc.
alleen de upload ligt iets lager.
Vreemd is wel dat als ik via flashftp bestanden naar mijn mobii transfereer via wifi ik maar op 1mbps kom en bij speedtest.nl op 10.
Verder heb ik er nu ook thethering via de iphone 3gs op en dat werkt perfect.
Kan nu overal in nederland het net op :).
Moet alleen nog voor elkaar zien te krijgen of ik bestanden kan streamen naar mijn ps3; in file expert kun je volgens mij een servertje opzetten.
Gr MisterT2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer het nog een keer: ik draai nu 1.07 maar hoe zet ik nu flash er op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Via een apk die je in de startpost vind als het goed is. Die is vandaag bijgewerk. Voor de officiele met licentie moet je nog even wachten. Of werkt die flash apk niet?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2010 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c6708592
Ik heb de driver van de add-on geinstalleerd, maar de rest lukt niet.
moet je in de cd c:\modaco install-windows.bat zo zetten?
of c:\modaco enter
c:install-windows.bat
Ik heb de driver er met windows Vista 32 bits er ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de instructies nalees op de laatste manier. Dus eerst cd c:\modaco "enter" om de map te selecteren waar de add-on instaat. Heb je die wel aangemaakt? En dan alleen c:\windows-install.bat.

Edit, die regels moet je in cmd invoeren, in het zoekbalkje cmd na start invoeren en dan enter. Dan krijg je een zwart scherm waar je die regels in kunt voeren.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Begrijp ik het nog goed dat de PoV Mobi Tegra, de Advent Vega en de ViewSonic Gtablet dezelfde tablet zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, zijn dezelfde, alleen is de software anders, hoewel dit minimaal is. De Vega software/firmware schijnt de beste te zijn en is al één en ander voor gedaan om het mooier/beter te maken. Over de viewsonic heb ik nog weinig gelezen, dat is de nieuwste van deze 3.

gjb29 is vandaag wel erg actief op GoT, maar vind het dan ook een topsite ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2010 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJan
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2010 @ 12:36:
[...]

Ik kan op mijn computer de optie verwijderen niet aan-klikken :(

heeft iemand hier een oplossing voor ?
Kies eigenschappen
Kies hardware tab
10: kies een apparaatfunctie uit de lijst
Kies eigenschappen
...nieuw scherm...
Kies tab stuurprogramma
Kies verwijderen

Goto 10: & herhaal dit voor alle apparaatfuncties uit de lijst
Weet je zeker dat je geen stap overslaat/vergeet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterT2006
Ook een dlna server draait nu op de pov mobii tegra 2.
Gebruik daarvoor shareme free maar is gelimiteerd tot 5 files.
Maar het werkt met de ps3 fotos video en muziek.

Gr MisterT2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javka
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-12-2024

javka

Wat storing? Zonnestorm!!

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2010 @ 10:51:
Hebben jullie ook dat wanneer de tegra aan de lader zit het scherm/toetsenbord alle kanten opflipt?
Erg irritant. Hopelijk is dat beter in 1.07 (?) Zonder lader eraan gaat het wel goed en kan ik snel typen erop, met lader is één letter gelijk min. vier aanslagen.
Ik heb een vergelijkbaar effect, al blijft mijn scherm wel in de goede stand. Als ik mijn tablet aan de lader hang, lijkt het touchscreen soms slecht te werken, maar het gaat ook weer tijden goed. Niet constant verkeerd dus.

Update naar 1.07 geeft geen verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedoelde eigenlijk meer dat het scherm dan bij mij naar boven en onder begint te trillen als ik m'n vinger op het scherm blijf houden. Blijft idd wel in de goede stand. Met het toetsenbord is helemaal niet meer te werken aan de lader, bijna elke letter die je intoetst geven meerdere letters. Erg vervelend omdat de rest wel goed werkt. Iemand die het Gingerbread toetsenbord al heeft en er geen last meer van heeft? Wil hem namelijk wel graag houden, maar dit is niet de bedoeling. Lijkt wel een fout in het scherm. Morgen maar eens een email aan wagen anders retour winkel en een andere vragen.

Of heeft het te maken met de sd kaart die er nog niet inzit? Morgen komt die binnen als de postbode meewerkt,
zal het eens proberen maar vrees dat dat het niet is. Voor de rest is hij in orde, zeer snel. Hopelijk geen hardware fout.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2010 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javka

javka

javka schreef op zondag 26 december 2010 @ 18:28:
[...]

Update naar 1.07 geeft geen verbetering.
Begin nu toch een beetje te twijfelen aan die opmerking over 1.07. Heb net nog even geprobeerd aan de lader, en gaat nu goed. Misschien was het probleem toch verholpen na de 1.07 update.

Had met de 1.06 versie wel vaker dat toetsen dubbel werden gelezen, en dat probleem heb ik met 1.07 helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ga het proberen, moet alleen nog een usb kabel bestellen. Maaar die heb ik al gevonden/link gekregen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 21:53
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2010 @ 18:45:
Bedoelde eigenlijk meer dat het scherm dan bij mij naar boven en onder begint te trillen als ik m'n vinger op het scherm blijf houden. Blijft idd wel in de goede stand. Met het toetsenbord is helemaal niet meer te werken aan de lader, bijna elke letter die je intoetst geven meerdere letters. Erg vervelend omdat de rest wel goed werkt. Iemand die het Gingerbread toetsenbord al heeft en er geen last meer van heeft? Wil hem namelijk wel graag houden, maar dit is niet de bedoeling. Lijkt wel een fout in het scherm. Morgen maar eens een email aan wagen anders retour winkel en een andere vragen.

Of heeft het te maken met de sd kaart die er nog niet inzit? Morgen komt die binnen als de postbode meewerkt,
zal het eens proberen maar vrees dat dat het niet is. Voor de rest is hij in orde, zeer snel. Hopelijk geen hardware fout.
Dit ga je helaas niet oplossen met een update. Het heeft waarschijnlijk te maken met de spanning op het apparaat en hoe het capacitive touchscreen daar op reageert. Het wordt dus verstoord. Op m'n Milestone heb ik het in mindere mate ook. En er zijn meer telefoons met capacitive screens die aan de oplader dit probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ga hem morgen terug brengen en een andere meenemen. Heb het nu ook zonder lader. En nu nog wat, als ik scroll met één vinger gaat hij soms inzoomen. Heb een maandagochtend exemplaar denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:58
Is de komst van Gingerbread naar de tablet waarschijnlijk of is dit ook echt een belofte van PoV?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Point of View is nu met de update bezig volgens hun Q&A. Zie hier. Bovenaan even op 10" mobii tegra klikken. Daaruit maak ik op dat de update er komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:58
oowja, dat is idd wel vrij concreet en duidelijk ja ;) Maar mooi! Ga van de week eens een winkel opzoeken om dat ding eens ff in men handen te krijgen en te ''testen''.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2010 @ 17:09:
Inderdaad, zijn dezelfde, alleen is de software anders, hoewel dit minimaal is. De Vega software/firmware schijnt de beste te zijn en is al één en ander voor gedaan om het mooier/beter te maken. Over de viewsonic heb ik nog weinig gelezen, dat is de nieuwste van deze 3.

gjb29 is vandaag wel erg actief op GoT, maar vind het dan ook een topsite ;)
En die firmware die op xda developers staat ?

Onderstaande Tegra tablet is wel anders dan de PoV zeker ? Heeft ook 3G en GPS al dan niet in optie.
http://www.alibaba.com/pr...h_Android_2_2_Nvidia.html

EDIT
Converged Devices zou de fabrikant zijn. http://convergeddevices.net/

[ Voor 19% gewijzigd door abusimbal op 27-12-2010 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die had ik ook al gezien in het grote android tablet topic, lijkt me idd dezelfde, heeft ook dezelfde launcher.
De firmware heb ik ook gezien, en op MoDaCo wordt aangegeven dat die ROM ook tot de mogelijkheden behoord. Dat de software aangepast is wil niet zeggen dat het niet kan, voorbeeld: de PoV heeft USB host (randapparatuur aansluiten) terwijl de Vega USB slave (bestanden met computer uitwisselen) heeft. Een product die onder meerdere merknamen uitkomt wordt ook wel een OEM product genoemd.
Zou goed kunne dat de tablet in jou link de 3G Pov gaat worden. Voor de versie zonder 3G zal er een functie voor 3G dongle's toegevoegd worden. Kan alleen niet in de specs vinden dat die van jou ook gps heeft...

Edit2: Nu ik nog eens kijk zie ik dat er min. 500 in één keer gekocht moet worden voor die prijs. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:27

winnie

de poes...

Hoe zit het nou met flash? Youtube doet het bij mij. Met de browser (opera mobile 10.1) wordt ik we meteen doorgelusd naar de mobiele site, waarna voor het echt afspelen van een film volgens mij een aparte youtube app opstart. Maar het werkt. Maar als ik met opera een andere site bezoek met flash filmpjes (dumpert.nl ofzo) dan doen die filmpjes het niet. Werken die bij niemand, heb ik geen goede flash (volgens toepassingen beheer heb ik flash 10.1) of ligt het aan opera.
typewerk op de POV. spelfouten voor de eerlijke vinder

[ Voor 5% gewijzigd door winnie op 27-12-2010 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Flash werkt nog niet voor de tegra, de licentie komt eind januari. Kun je lezen als je hem aanzet. In de startpost staat een link die zou moeten werken. Nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

zoals ik geschreven heb: ik heb flash 10.1 (en de vega rom en het performance pack en nog wat zut). Maar dus geen werkende films in de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindRuler
MisterT2006 schreef op zondag 26 december 2010 @ 13:30:
Verder heb ik er nu ook thethering via de iphone 3gs op en dat werkt perfect.
Kan nu overal in nederland het net op :).

Gr MisterT2006.
Kan jij me vertellen wat je op de pov allemaal gedaan hebt om tethering aan de praat te krijgen..??
Op de telefoon (htc desire) heb ik de tool draaiend nu alleen de POV nog..:)

Gr. Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2010 @ 13:55:
Via een apk die je in de startpost vind als het goed is. Die is vandaag bijgewerk. Voor de officiele met licentie moet je nog even wachten. Of werkt die flash apk niet?
Die werkt bij mij niet! Fout bij parseren van het pakket. Vandaar dat ik het nog een keer vroeg.
Heeft iemand een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik gisteren ook al antwoord op gegeven, er staat op pagina 8 een link van javka naar een modaco topic.
Hier staan 3 links naar flash, welke je moet hebben weet ik nog niet, moet je even proberen.
Als die niet werken weet ik het ook niet meer.
Staan ook apk's voor de nieuwste market die misschien kunnen werken, ik heb m'n sd kaartje nog niet binnen.
winnie schreef op maandag 27 december 2010 @ 09:43:
zoals ik geschreven heb: ik heb flash 10.1 (en de vega rom en het performance pack en nog wat zut). Maar dus geen werkende films in de browser.
Ah, ik zie het al, Opera ondersteund idd nog geen flash, alleen de standaard browser. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 10:23:
Ah, ik zie het al, Opera ondersteund idd nog geen flash, alleen de standaard browser. ;)
Hum, I'm fucked. Bedankt iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnatic
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:08

Magnatic

5x A1 Mini, 2x Mini+, X1C, XL

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 10:10:
[...]

Die werkt bij mij niet! Fout bij parseren van het pakket. Vandaar dat ik het nog een keer vroeg.
Heeft iemand een alternatief?
Die doet het wel als je 'm eerst download met je PC en dan op de SD-kaart zet. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indo0x
  • Registratie: November 2010
heeft iemand al clockworkmod geinstalleerd? ik "dacht" dat ik hem had geinstaleerd via het menu van software update, maar ik kom maar niet in clockwork zelf...(powerbutten en volume+ inhouden)
iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
winnie schreef op maandag 27 december 2010 @ 10:28:
[...]

Hum, I'm fucked. Bedankt iig
Of je installeert een andere browser? Gebruik zelf Miren en dat werkt prima, maar ook met Dolphin HD, xScope en de default browser werkt flash prima hoor. Soms alleen als je het standaard aan hebt staan, maar meestal al bij het 'activeren bij aanklikken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterT2006
@mindruler,
Voor tethering hoef je niet veel te doen op je pov alleen je moet naar wireless gaan en daar de telefoon aanwijzen als toegangspunt cq draadloze router.
Ik heb zelf geen android telefoon maar op de Iphone 3gs gebruik ik mywi en dat werkt perfect.
Hopelijk heb je succes.
@winnie,
Ik heb zelf nummer 3 op de lijst bij modaco en die werkt min of meer.
Af en toe knalt de browser eruit.
Gr MisterT2006.

[ Voor 16% gewijzigd door MisterT2006 op 27-12-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

m0ridin schreef op maandag 27 december 2010 @ 10:54:
[...]
Of je installeert een andere browser? Gebruik zelf Miren en dat werkt prima, maar ook met Dolphin HD, xScope en de default browser werkt flash prima hoor. Soms alleen als je het standaard aan hebt staan, maar meestal al bij het 'activeren bij aanklikken'.
Opera synchroniseert mijn bookmarks tussen desktop en tablet (en smartpone, en thuis, en werk en... en...). En ik ben een trouwe opera gebruiker. Maar ik heb dumpert nu in de default browser geprobeerd en daar werken de filmpjes ook niet in. Ik zal Miren eens proberen.
MisterT2006 schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:06:
@winnie,
Ik heb zelf nummer 3 op de lijst bij modaco en die werkt min of meer.
Af en toe knalt de browser eruit.
Gr MisterT2006.
eh? nummer 3 op de lijst van modaco? Welke lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 1.07 normale FW , de Flash APK van startpost en dan ook de Tegra update (http://www.mediafire.com/?w53wue1bkjduanq) en bij mij werkt flash overal , dumpert included , gewoon in de standaard browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Miren geïnstalleerd, flash (uit de startpost) opnieuw geïnstalleerd. Miren crashed nu op dumpert filmpjes, standaard browser crashed ook. En opera heeft nu bij dumpert een verpeste layout. Hummmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
winnie schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:19:
eh? nummer 3 op de lijst van modaco? Welke lijst?
De link in mijn vorige post. Die werkt met de Advent firmware die je hebt.
DarkFiber schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:21:
Ik heb de 1.07 normale FW , de Flash APK van startpost en dan ook de Tegra update (http://www.mediafire.com/?w53wue1bkjduanq) en bij mij werkt flash overal , dumpert included , gewoon in de standaard browser.
Is dat die Performance pack die ook op modaco staat maar dan voor de PoV?
En met de software tool installeren?

Edit, heb het al gevonden, die kan ook op de PoV tegra? En die moet geinstalleerd worden met de clockwork recovery die er dan ook nog opgezet moet worden. Ik wacht er nog even mee.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aprazeth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-12-2020
indo0x schreef op maandag 27 december 2010 @ 10:44:
heeft iemand al clockworkmod geinstalleerd? ik "dacht" dat ik hem had geinstaleerd via het menu van software update, maar ik kom maar niet in clockwork zelf...(powerbutten en volume+ inhouden)
iemand advies?
Ik heb hem geïnstalleerd. Momenteel is de enige manier om er in te komen via de speciale applicatie: http://www.appbrain.com/a...m.modaco.vegarecoveryboot

Die moet je draaien en dan kom je erin.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:42:
[...]

[...]
Ah, dank je wel. maar die had ik al geïnstalleerd. Ik was me alleen niet bewust van dat er ook andere waren. Ik ga ze testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet ook niet zeker of die wel werken.

Ik ben nu de market0.zip aan het installeren met software tool maar die is nu al 15 min. bezig.
Duurt dat zo lang of heb ik het verkeerd gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indo0x
@aprazeth

Thanks ga die even proberen...wil namelijk kijken als ik een theme van g-tablet kan installeren.

edit: uhm....hy start niet meer op na de installatie en dat ik het prog heb geopend:S...
help please!

[ Voor 32% gewijzigd door indo0x op 27-12-2010 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:15:
Weet ook niet zeker of die wel werken.

Ik ben nu de market0.zip aan het installeren met software tool maar die is nu al 15 min. bezig.
Duurt dat zo lang of heb ik het verkeerd gedaan?
Ik heb de market_update0.zip. Als dat dezelfde zijn, dan ging het installeren bij mij vlot. Meer secondenwerk dan minutenwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aprazeth
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 11:42:
[...]

[...]

Is dat die Performance pack die ook op modaco staat maar dan voor de PoV?
En met de software tool installeren?

Edit, heb het al gevonden, die kan ook op de PoV tegra? En die moet geinstalleerd worden met de clockwork recovery die er dan ook nog opgezet moet worden. Ik wacht er nog even mee.
[video]
Ik heb het geïnstalleerd en Quadrant ging voor mij niet denderend veel omhoog (100 a 200 punten ongeveer) Dit was/is wel de eerste keer dat ik Quadrant draaide direct na boot (na het installeren van de update dus)

Daarnaast heb ik met Apps2SD al zoveel mogelijk apps naar de SD-kaart overgezet en via de clockwork mod ook meteen de Fix Permissions gedraaid (Iets wat ik praktisch altijd doe als ik toch in CWM zit :+ )

Het lijkt wel alsof hij wat sneller opstart, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik reboot via CWM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Flash werkt! Met de eerste flash download uit het lijstje
En de tweede...
En de derde... :?
Anyway: ik heb in de miren browser nu werkende flash filmpjes.
(en in de originele browser)

[ Voor 55% gewijzigd door winnie op 27-12-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die market-update0.zip werkt bij mij niet. :( Krijg een doosje met heel eventjes een balkje, dan heel even een uitroepteken en dan een pijltje uit dat doosje en daar blijft die dan op staan. Heb ik eindelijk mn sd, werkt het nog niet.Moet ik nu eerst 1.07 erop zetten? Moet ook nog een kabeltje bestellen. Wel cheap ass bastards dat ze er geen kabeltje erbij hebben gedaan, kost heel weinig voor zo'n bedrijf!
Heb er één besteld voor €2.99 incl. verzenden...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

winnie schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:00:
Flash werkt! Met de eerste flash download uit het lijstje
En de tweede...
En de derde... :?
Anyway: ik heb in de miren browser nu werkende flash filmpjes.
(en in de originele browser)
Zowel de eerste en tweede werken bij mij ook. De derde heb ik niet meer geprobeerd.
Maar nu is de vraag: hoe krijg ik flash aan de praat in dolphin hd browser?

EDIT: als ik test op http://www.chemgapedia.de...p/requirements/flash.html dan zie ik op de plek van de flash movie een blokje met allemaal rare tekens (tekst, maar ook zwarte blokjes met vraagtekens, alsof de tekenset niet wordt ondersteund door de browser).

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Je kan proberen of rooten (z4root werkt iig) helpt met die market update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog niet ondersteund voor dolphin HD zover ik weet.

Deze jongen gaat z'n Tegra omruilen, anders sla ik dat ding doormidden na mijn eerdere klachten en nu dit.
Het moet normaal werken anders gaat die 2e ook terug. Laat wel weten hoe het afloopt.

Edit, heb hem geroot en het werkt nog niet, dus unroot en alweer terug naar fabrieksinstellingen want daarna doet hij het nog niet goed. Hij gaat terug in de doos en naar de winkel. Wil wel een andere mee hebben want vind het wel een mooi ding als hij het goed doet.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien handig voor dit topic:
Open source bluetooth GPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aprazeth
indo0x schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:21:
@aprazeth

Thanks ga die even proberen...wil namelijk kijken als ik een theme van g-tablet kan installeren.

edit: uhm....hy start niet meer op na de installatie en dat ik het prog heb geopend:S...
help please!
Dan is wss de clockwork mod nietgoed geinstalleerd. Houdde powerknop ongeveer 6 tot 8 seconden vast zodat de unit uit gaat. Zet hem daarna weer aan en kijk of hij nu wel start.

Mocht dat nietzo zijn moet je via de back-power-back truck je firmware opnieuw installeren.

Ikzelf heb de cwm daarom met de hand geinstalleerd (howto staat op modaco http://android.modaco.com...kmod-for-the-advent-vega/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c6708592
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2010 @ 15:20:
Als ik de instructies nalees op de laatste manier. Dus eerst cd c:\modaco "enter" om de map te selecteren waar de add-on instaat. Heb je die wel aangemaakt? En dan alleen c:\windows-install.bat.

Edit, die regels moet je in cmd invoeren, in het zoekbalkje cmd na start invoeren en dan enter. Dan krijg je een zwart scherm waar je die regels in kunt voeren.
Ik krijg de add-on niet geïnstalleerd, de driver krijg ik wel geïnstalleerd in wind vista en in wind XP, in wind XP
in Apparaatbeheer staat er dit:
Android Phone
Android Composite ADB Interface,
en bij schrijfstation staat er
NVIDIA Tegra 2 USB Device
WDC WD740GD-00FLC0
dan in uitvoeren type cmd dan enter dan zie je de zwarte vierkant
dan type ik cd c:\modaco enter dan zie je staan,
c:\modaco> dan type ik c:\install-windows.bat
dan wachten wachten nog effe wachten ik wacht nog steeds,maar hij doet niks
me tablet staat op USB foutopsporring
wat doe ik fout?

[ Voor 3% gewijzigd door c6708592 op 27-12-2010 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zover ik lees doe je niks fout, even wachten tot Silvin antwoord...

Ben net terug van de winkel met een nieuwe. Moest wel ff zeuren maar uiteindelijk een showmodel meegekregen waarvan ik weet dat 'ie er nog niet zolang lag en gewoon garantie op de bon. :)
Heb hem daar geprobeerd en vertoonde niet de problemen die ik met de eerste wel had.
Ga 'm nu instellen, hopelijk meer geluk...

Edit: De market via badongo is nu Market_update0-1.zip. Er is een 1 bijgekomen. Oeps toch niet, had hem 2x
Ga nu installeren, eens kijken of het beter is...

Edit2: Helaas, weer het doosje met de pijl eruit en een android, meer gebeurt er niet.
Ik download het bestand, ga naar software tool kies software update. Gaat rebooten, dan heel kort een balkje en een driehoek met uitroepteken en dan wachten en wachten en ... Doe ik iets fout? Rooten hielp ook al niet met de vorige.

Multitouch en toetsenbord problemen zijn bij deze verdwenen gelukkig. :)

Heb flash nu ook werkend, ik heb deze met de PoV tegra gedownload.
Nu de market nog en ik ben voorlopig tevreden. :)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benniebob
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-04-2023
Heb vega-n en tnt-lite firmware uitgeprobeerd (zijn voor de viewsonic eigenlijk) op de pov tegra. Daarvoor eerst een andere boot.img erin gezet. Starten beide op, alleen wifi gaat niet aan :'( . Heb me er verder niet meer in verdiept, maar het kan dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indo0x
Damnzzz guyz, me mobii start voor goud op....heb hem aan de laptop gekoppeld en de back-power-back functie geprobeerd...de backlight brand voor 2sec en gaat dan weer uit...en doet niks...zie ook niet dat windows een driver aan het installeren is.!!!!
pleaseee help this poor poor guy

edit: yeah babie met mobii is back alive! naar vele combinatie geprobeerd eindelijk herkende me laptop de driver..:D

[ Voor 17% gewijzigd door indo0x op 27-12-2010 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javka

javka

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:14:
Die market-update0.zip werkt bij mij niet. :( Krijg een doosje met heel eventjes een balkje, dan heel even een uitroepteken en dan een pijltje uit dat doosje en daar blijft die dan op staan. Heb ik eindelijk mn sd, werkt het nog niet.Moet ik nu eerst 1.07 erop zetten? Moet ook nog een kabeltje bestellen. Wel cheap ass bastards dat ze er geen kabeltje erbij hebben gedaan, kost heel weinig voor zo'n bedrijf!
Heb er één besteld voor €2.99 incl. verzenden...
Ik heb market gebruikt zonder problemen met 1.06 en 1.07.

Controleer eens op een pc of die zip niet corrupt is of zo...

Ik had de zip op m'n pc gedownload (vanwege die wazige download site met captchas) en daarna op sd card gezet.

[ Voor 7% gewijzigd door javka op 27-12-2010 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javka

javka

Deze werkt wel aardig, maar gaf bij mij ook vaak too many connections errors, en was dan z'n gps connectie kwijt.

Bluetooth GPS Provider werkt beter. (en is al eerder in dit topic langsgekomen) Geeft een extra alarmicoon in de statusbalk als er iets mis en, en als je te ver bij je BT dongle wegloopt en weer terug, wordt netjes de verbinding hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die staat ook al in de startpost.

Victory!!! Het is gelukt! Heb op de blog van Stefan Outmaijer het antwoord gevonden. Ik had een 2e hands kaartje gekocht van marktplaats. Die heb ik geformateerd op de PoV en daarna eraise all settings (fabrieksinstellingen terugzetten) software tool en hij is geupdate. :) Toch bedankt voor alle hulp.
Ben nu helemaal tevreden met de PoV, later maar eens kijken naar de Vega firmware. :)

Na de tips van Stefan outmaijer's blog heb ik nu de nieuwste market. Toppie!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2010 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Vraagje: klopt het dat android niet zo lekker overweg kan met wifi channel > 11? Ik had connectie problemen met channel 13, nu ik het verandert heb naar 10 gaat het wel goed. Googlen levert niet echt een duidelijk antwoord op. Hoe zijn hier de ervaringen met channel > 11?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• javka

javka

winnie schreef op maandag 27 december 2010 @ 19:47:
Vraagje: klopt het dat android niet zo lekker overweg kan met wifi channel > 11? Ik had connectie problemen met channel 13, nu ik het verandert heb naar 10 gaat het wel goed. Googlen levert niet echt een duidelijk antwoord op. Hoe zijn hier de ervaringen met channel > 11?
Kanaal 11 wordt door heel veel access points als standaard kanaal gebruikt. Grote kans dus dat je buren hier ook al op zitten.

Gebruik eens de app Wifi Analyzer (via market te installeren), om een vrij kanaal te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Mijn modem/router/wifi acesspoint (fritz box) laat netjes alle kanalen en de gebruikers (buren enzo) zien. Vandaar dat ik zlef nu op 10 zit (die is vrij). Maar zoals gezegd: ik zat op 13 (was ook vrij) maar dat gaf veel connectie problemen met de POV. Terwijl een gewone huis tuin en keuken pc geen enkele moeite heeft met dat kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Off Topic: @winnie
Heb een fritzbox 7390. Zorg er wel voor dan dat je de laatste FW hebt, de 84.04.87.
Deze heeft verbeterde auto config functie van wlan kanalen. Kanalen 12 en 13 worden afgeraden omdat niet alle apparaten er goed mee overweg kunnen.

Ben benieuwd wanneer de 3G optie komt en Android 2.3. (ja 2011 Q1, maar dat kan nog 3 maanden zijn)

Zou toch graag 3G hebben. GPS ook maar is niet zo noodzakelijk.

BTW: Onkyo heeft nu ook een Tegra250 tablet voorgesteld. (TA117) Merkwaardig is dat het 16GB model 1GB RAM heeft.

Zal nog maar een paar maanden wachten. Weet dat er 11 modellen zijn of komen met Tegra250
Kijk ook Het grote Android Tablet topic - deel 2

[ Voor 47% gewijzigd door abusimbal op 27-12-2010 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij de PoV kun je na een update die eraan komt ook een 3g dongle gebruiken. Een gps muis is ook mogelijk,
maar natuurlijk is het makkelijk als het er al in zit. Denk dat die 3G versie degene wordt die je had gevonden op de alibaba site. Helaas moet er van die min. 500 besteld worden. Voor PoV geen probleem natuurlijk.
We zullen het volgende maand wel zien. Ik ben nu nadat ik terug ben geweest erg blij ermee, doet wat
hij moet doen zonder kuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Ik kijk nog even de kat uit de bomen.
Na CES maak ik pas een keuze. Komen tussen de 20 a 30 Tegra2 tablets.

De huidige 3G ingebouwd ondersteunen geen HSDPA, wel het in Azië veel gebruikte WCDMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 21:53
c6708592 schreef op maandag 27 december 2010 @ 15:38:
[...]
c:\modaco> dan type ik c:\install-windows.bat
dan wachten wachten nog effe wachten ik wacht nog steeds,maar hij doet niks
me tablet staat op USB foutopsporring
wat doe ik fout?
Het in te voeren commando is 'install-windows.bat' zonder de ' tekens. In jouw verhaal zet je er ook nog c:\ voor. Dat is niet de bedoeling.

Poe zeg, dit topic gaat opeens hard! Moet even bijlezen voordat ik weer begrijp waar iedereen is :)

Edit: Heeft iemand perongeluk al uitgezocht of het mogelijk is de ingebouwde GPS chip van een andere Android telefoon te gebruiken? Als ik zou kunnen verbinden met m'n Milestone dan krijg ik wel een über navigatiesysteem in de auto. Ben ook nog op zoek naar een houder 8)

[ Voor 20% gewijzigd door Silvin op 27-12-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Silvin schreef op maandag 27 december 2010 @ 22:53:
[...]

Het in te voeren commando is 'install-windows.bat' zonder de ' tekens. In jouw verhaal zet je er ook nog c:\ voor. Dat is niet de bedoeling.

Poe zeg, dit topic gaat opeens hard! Moet even bijlezen voordat ik weer begrijp waar iedereen is :)

Edit: Heeft iemand perongeluk al uitgezocht of het mogelijk is de ingebouwde GPS chip van een andere Android telefoon te gebruiken? Als ik zou kunnen verbinden met m'n Milestone dan krijg ik wel een über navigatiesysteem in de auto. Ben ook nog op zoek naar een houder 8)
Yup, dat kan... check deze thread maar eens:

http://android.modaco.com...0/external-bluetooth-gps/

Het is mij iig gelukt icm mijn galaxy s. Was alleen om even te testen dus niet uitgebreid gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkweggeman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Iemand deze al gezien???

Afbeeldingslocatie: http://www.pointofview-online.com/product_images/220/th_pid_220.jpg

ben benieuwd wanneer en waar je die in nederland kan halen...

verder iemand de docking station al in het wild gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die kun je al op chinese sites kopen, zal volgend jaar vast wel geimporteerd worden zodra er meer tablets zijn verkocht. $20,- ongeveer dacht ik. Silvin had die al gevonden. Dock hetzelfde, die zal denk ik wel verkocht worden door modern.nl en It's. Hoop dat de prijs meevalt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

Ja, wordt al eerder genoemd. Ook de stand komt daar voorbij. Ik vraag me af waarom je dan geen netbook koopt. Mij lijkt een volledig OS (Wndows, linux) en echt toetsenbord beter dan een Android tablet met een usb toetsenbordje

[ Voor 58% gewijzigd door winnie op 28-12-2010 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RaymondG, je hebt een DM. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindRuler
Krijg geen goede bluetooth verbinding met mijn htc desire...:(
Dus geen tethering of bt gps.
Mijn losse bluetooth gps muis ziet ie wel direct..?

Dus heb nu de venga firmware eropgezet dit ging goed.
Probeer nu de adon erop te zetten maar dat gaat niet helemaal goed.
Bij het punt dat je tablet verbonden is met usb zie ik inderdaad de adb usb driver.
Nu moet ik deze updaten met de driver uit de map modaco maar dat gaat niet want windows 7 x64 zegt dat er al een goede driver geinstalleerd is en doet dus niks.
install-windows.bat doet vervolgens ook niet veel behalve een deamon opstarten.
Hoe krijg ik de juiste driver er weil in...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Silvin had al aangegeven hier niet een oplossing voor gevonden te hebben. Alleen om dan een Vista of XP computer te gebruiken helaas. Misschien dat je erachter komt, zou dat ook weer opgelost zijn...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2010 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindRuler
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 11:20:
Silvin had al aangegeven hier niet een oplossing voor gevonden te hebben. Alleen om dan een Vista of XP computer te gebruiken helaas. Misschien dat je erachter komt, zou dat ook weer opgelost zijn...
Klopt maar Silvin had het over een unknown device en dat heb ik niet.

Update:

Ik heb het probleem gevonden.
Ik had een zelf cooked addon gemaakt inc performance pack.
En deze zip uitgepakt zoals beschreven.
Maar de usb driver staat in de usb driver dir als een zip file en dat ziet windows niet.
Deze uitgepakt en nu update deze de usb driver wel en is de addon netjes geinstalleerd....:)))

[ Voor 30% gewijzigd door MindRuler op 28-12-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee dan, sorry. Heb alleen Vista 32bit. Wacht nog op een goede SP voor Win7...

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2010 11:33 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 23 Laatste