Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149800

Voor de mensen die meer uitleg willen van wat cata inhoud.
Kijk hier
Ik denk onmisbaar voor op de OP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-04 01:00
Ik heb eventjes verschillen sites nagelopen en Outland & Stormreaver zijn beide 54% / 46%. En ik kan maar geen pagina vinden over de economieën.

Iemand een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Yokidrink schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:21:
ik heb gister voor het eerst als holy priest tott en caverns gehealed. Caverns ging nog behoorlijk, veel drinken na elke pull maar ok. Throne was different, bij 2 bazen zoveel partywide damage that ik op 2k na totaal oom was (incl fiend en hymn gebruik) en ook de trashpulls doen heel veel pijn.
Ligt het aan mij dat ik mana problemen heb op lvl81? ik zit unbuffed op 38k nu en spi is iets van 900 (4piece t10 btw)
Ik zelf zit unbuffed op bijna 35k, maar mijn spirit is 1285. Heb zelf met reforging veel haste extra gedaan. Verder moet je met je heals vooral de slowheal spells gebruiken, zoals Heal. Als je namelijk flash healed dan zul je merken dat je mana snel op raakt.

Moet wel zeggen dat ik tot nu toe alleen WotLK dungeons heb gehealed. Daarbij viel het mij op dat ik de ICC dungeons makkelijker heal dan veelal de andere.

Partywide damage is lastig healen vaak. Ga hopelijk vanavond ook de eerste cata dungeons in. Dus ben heel benieuwd.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeneh
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-05-2020
Als langdurige Lurker maar nog nooit poster dan toch maar even een berichtje..

Het grootste probleem met mana en healen is simpelweg het feit dat de healing spells veel meer mana kosten, maar je gear dat nog niet heeft ingehaald. Ik vond het een stuk makkelijker om te healen toen ik op 80 in ToTT zat dan wanneer ik hetzelfde deed op 82. Dit doet me gelukkig wel weer meer denken aan het "oude" healen. Niet zo veel onzinnig lifebars volpompen, maar echt keuzes moeten maken. Nu hopen dat dit ook zo blijft wanneer iedereen weer in heroic gear zit -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-03 08:50
_H_G_ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:57:
[...]

Is wel gemakkelijk om het probleem bij de healer neer te leggen, niet? :) De rest mag ook wel wat moeite doen / nadenken i.p.v. overal maar de tank&spank tactiek op toe te passen.
Als mage ga ik ervan uit dat de healer tijdens een gevecht de tank in leven moet houden. Ik kan meestal een redelijke afstand houden tot waar de echt harde klappen vallen. Als je dan ook nog eens niet in een damage area blijft staan en emergency spells (iceblock, invis, evocation, mirror image) zoveel mogelijk van de cd houdt, kom je al een eind. Het is alleen vervelend als je teveel aggro trekt door de hoge damage output. Altijd even drinken na een gevecht zodat je vers de volgende confrontatie ingaat.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:49
Heb mijn druid nog niet van stal gehaald, maar mag wel hopen dat het in Cata ietsje moeilijker gaat worden allemaal. In WotLK was een Rejuv op de tank en een Wild Growth na ieder trashpack voldoende. Dat was echt bizar eenvoudig en meestal stond ik gewoon mee te DPSen...

Daarnaat is heel veel schade te ontwijken, zowel voor DPS als voor tanks. In Stonecore bijvoorbeeld staan mobs die Flay casten. Je kunt dan als tank gewoon even opzij stappen en dat scheelt behoorlijk wat schade. Ik zie verder vrij vaak DPS blijven staan op plekken waar vuurballen neerkomen etc. Daarnaast zijn er nog steeds hordes DPSers die zich niets van agro aantrekken; ze prenuken vrolijk en switchen ook niet van target als ze agro krijgen. Gewoon goed opletten is iets wat mensen nu weer een beetje moeten leren.

Moet verder zeggen dat Cata me toch wel erg goed bevalt; ben bijna level 84, heb Vashj'ir uitgespeeld en ben nu halverwege Deepholm. Vooral Vashj'ir vond ik er prachtig uitzien. Hoop vanavond een flink stuk richting de 85 te komen en dan ook even de dungeons in Uldum te doen. Ken deze alleen van beta en ben benieuwd of er nog wat veranderd is (bugs eruit sowieso hopelijk). Viel me op dat de eindbaas van Stonecore nu echt een stuk makkelijker is en zelfs best een leuk gevecht is geworden :)

[ Voor 6% gewijzigd door Morrar op 08-12-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traxion2
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-06 19:49
Even een berichtje voor de WOW fans, ik kwam een site tegen welke een vette game figure weg geeft, namelijk Human Priestess: Sister Benedron! ( zie image hieronder)
http://tinyurl.com/36t7nw7

Afbeeldingslocatie: http://www.gameplaynieuws.nl/upload/images/761941268668_large.jpg

PS: mod als t niet mag, dan mag je deze post verwijderen.. als oud WOW speler, kon ik deze advertentie niet links laten liggen voor de huidige wow spelers (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-05 00:22
het doet toch een beetje pijn om je epics inteleveren voor greenies die je gear helemaal de grond in trappen.

en lvlen in cata is te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305577

Gister ook wat ge-levelt op mijn warrior en nu lvl 82, toch maar weer gaan tanken heb nog redelijk goede gear en wat 2 BRC runnetjes gedaan.
Wat me vooral opviel is dat de healer bijna na elke trashpull op minder dan de helft van zijn mana zit en dat je ook echt je CDs moet poppen als tank zoals shieldwall en avoidance trinkets, voor de rest viel het tanken mij nog aardig mee alleen wel een behoorlijk aantal keren dat je vooral op trash low health warnings voorbij ziet komen :o. Al met al een leuke afwisseling op de ez HCs in WotLK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
WriteUp schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:25:
Ik heb eventjes verschillen sites nagelopen en Outland & Stormreaver zijn beide 54% / 46%. En ik kan maar geen pagina vinden over de economieën.

Iemand een linkje?
Waarom kom je niet gezellig naar Auchindoun PvP? aan de Alliance kant? ik heb nog wel een plekje voor een Leerling PvPer bij <the Stormwind Crusaders> voor je hoor :)

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
baxic schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:39:
het doet toch een beetje pijn om je epics inteleveren voor greenies die je gear helemaal de grond in trappen.

Mijn T10 bonus ;( wat doe je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:56

Ja, ik dacht nog dat m'n ilevel 232 gear en hoger wel ff nuttig zouden blijven. Viel vies tegen :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja als ze nu is tasjes uitbrengen die rond de 35slots zijn >.>

Ik kan niet eens me gear nu al inwisselen voor bleu's of greens, omdat ik T10 niet in me bank kan doen >.<
en dus moet meenemen dan.
Samen met 300444 duizend tabards.

Kortom gief more bags, en nee ik ga niks sharden of verkopen ze vinden maar een oplossing voor me setjes :P.
hahahahaha ass ive maja.
Ik zie het wel. :)

Misschien verkoop ik de pvp stuff maar >.>
Of T8 en hou T8.50 dan maar dunno

@ hierboven lvl 83 axe > shadowmourne was te verwachten toch ? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 08-12-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 13:19
En dan kun je nagaan wat het gaat doen met alts die je zometeen van 'nul' levelt naar 85. Toons die je nu levelt zijn eigenlijk redelijk 'zwaar' gegeared. Alles netjes enchanted, epic gems erin (soms ook nog echt wel veel gems) en redelijke stats. De nieuwe alts komen met dungeon blues en greens vanuit wotlk de eerste cata dungeons instuiteren.. Vraag me af of dat te doen is, want het kost nog best wel wat tijd voordat je al je gear via quests vervangen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Morrar schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:35:
Ik zie verder vrij vaak DPS blijven staan op plekken waar vuurballen neerkomen etc.
Is vaak ook een afweging. Timed cast regelmatig moeten afbreken is (letterlijk) killing. Instant casts zoals Ice Lance zijn niet krachtig genoeg (tenzij crit).
Daarnaast zijn er nog steeds hordes DPSers die zich niets van agro aantrekken; ze prenuken vrolijk en switchen ook niet van target als ze agro krijgen. Gewoon goed opletten is iets wat mensen nu weer een beetje moeten leren.
Prenuken is not-done maar focus is belangrijk voor een DPS. Een dode mob doet geen damage meer, een bijna dode wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeneh
garagaholic schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:48:
En dan kun je nagaan wat het gaat doen met alts die je zometeen van 'nul' levelt naar 85. Toons die je nu levelt zijn eigenlijk redelijk 'zwaar' gegeared. Alles netjes enchanted, epic gems erin (soms ook nog echt wel veel gems) en redelijke stats. De nieuwe alts komen met dungeon blues en greens vanuit wotlk de eerste cata dungeons instuiteren.. Vraag me af of dat te doen is, want het kost nog best wel wat tijd voordat je al je gear via quests vervangen hebt.
Je komt de dungeon niet in als je onder een bepaald average itemlevel zit. Een vriend van me in overwegend oude naxx 10gear en een paar t10 delen kon ook niet meteen Blackrock Caverns in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Over het mana-gebruik:

Blizzard wilt dat healen spannend wordt, dat je gaat nadenken over welke heal je moet gebruiken.
Daarom heb je een hele dikke manapool, zijn de HP's van iedereen omhoog gegaan zodat deze wat klapjes kunnen hebben en is de mana-regan een stuk minder.

Je zult dit inderdaad merken tijdens het levelen, maar het wordt weer moeilijk healers ;)

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:41

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mijn warrior Worg Ragefang gaat Tank worden. Ik heb bij Ensidia al een aardige tankingspec gevonden maar ik moet bekennen dat ik in WoW nog nooit tank ben geweest. Ik heb al een schildje en een one handed sword (niet dat de gear op level 17 veel uit maakt :P ).

Ik denk dat ik vanaaf mijn eerste random dungeon ga proberen om tanken te oefenen. Wat zijn goede threat generators bij early tanks?

[ Voor 0% gewijzigd door Auredium op 08-12-2010 14:00 . Reden: rage moest thread zijn..:P ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299886

ze zouden beter player housing doen en daar kleerkasten inzetten waar je tabards en gear in kwijt kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 299886 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:57:
ze zouden beter player housing doen en daar kleerkasten inzetten waar je tabards en gear in kwijt kunt.
Mja dat, of gewoon zoals tabards doen zoals mounts / pet's.

En Gear gewoon een speciale bag voor maken ofzo.
Ik bewaar ook alle items, behalve wapens en die crap daar geef ik niks om.

Maar gewoon de set's zelf wel, en ze maken het bijna zo je het wel moet weggooien
En dat wil ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
@vbmot: Een dode DPSer doet ook geen damage meer :-P

Ik snap de afwegingen wel, maar DPS is niet zo getuned dat je een cast moet afmaken als je bakken schade neemt. Breek die cast af, de tank houdt die paar seconden langer ook wel vol en neemt dan waarschijnlijk in totaal nog minder schade ook.

Een mob neerfocusses is ook prima als je geen agro hebt. Maar als je dat wel hebt, probeer het dan ofwel te droppen ofwel loop naar de tank en bouw niet meer threat op. Nu zie ik vaak dat ik een taunt knal op een runner, maar voordat hij weer terug bij mij is heeft de DPS alweer teveel threat en gaat de mob er weer vandoor. Ook een nieuw trend is dat sommigen ervan houden om de ranged mobs te gaan soloen. Het kan even duren voor ik die dichtbij heb (soms Throw + taunt nodig), maar dan zit er ineens een rogue / DK / pally op... Tuurlijk dat kan, maar of het handig is...

Op zich niet erg als het 1 persoon betreft, maar regelmatig genoeg zitten drie DPSers op drie verschillende targets :P Markeren helpt gelukkig wel, maar zelfs dan zitten mensen soms op andere targets (omdat ze meer DPS halen als ze hun eigen target hebben). Overigens vind ik dat markeren trouwens strontvervelend om te doen (en traag, krijg je daar weer klachten over) en vind ik dat mensen nu toch wel de basis zouden moeten weten (healers > casters > melee).

Verder zijn ze inderdaad bezig met tabards als mounts / pets, maar ze zitten nog in hun maag met tabards met Use-effecten voor zover ik weet. Zou inderdaad wel echt een fijne toevoeging aan het spel zijn :)

[ Voor 7% gewijzigd door Morrar op 08-12-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299886

heb destijds mijn molten core setje maar pas willen weggooien toen de tweede expansion uitkwam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
_H_G_ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:57:
[...]

Is wel gemakkelijk om het probleem bij de healer neer te leggen, niet? :) De rest mag ook wel wat moeite doen / nadenken i.p.v. overal maar de tank&spank tactiek op toe te passen.
Ik geef alleen aan wat Blizzard heeft veranderd :) niet mbt tot de rest van de classes.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 299886 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:01:
heb destijds mijn molten core setje maar pas willen weggooien toen de tweede expansion uitkwam. :)
Ik heb op mn priest nog de tier 1 en 2 items. De rest, tja. Heb op m'n druid nog wel het e.e.a. maar moet dat eigenlijk gewoon allemaal weg gaan gooien / verkopen. Het is niks meer waard, en die generieke emblem meuk is niet bepaald uniek ofzo. M'n Anathema op m'n priest doe ik nooit maar danook nooit weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 299886 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:01:
Tier1
Tier2
Tier4
Tier5
Tier6
Tier7
Sunwell Set
T8
T9
T10

Look a like priest T8
S1 S2 S3 ( s4 geskipped )
Tabards 29 geloof ik als het er geen 30 zijn.
Items zoals Necklace van Onyxia ( attunment rewards )
Cape's die bij set's passen etc

Kortom te veel :<
En ja ik trek ze ook wel is aan :).
Vissen = Tier 5
SW = Tier 6
Dalaran = T10
Ironforge = T2
En zo verschil ik nog wel is van looks en nee ik speel niet eens RP
Maar je moet je ergens mee anders laten zijn als de rest he :P

[ Voor 19% gewijzigd door Mektheb op 08-12-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Mektheb schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:04:
[...]

Tier1
Tier2
Tier4
Tier5
Tier6
Tier7
Sunwell Set
T8
T9
T10

Look a like priest T8
S1 S2 S3 ( s4 geskipped )
Tabards 29 geloof ik als het er geen 30 zijn.
Items zoals Necklace van Onyxia ( attunment rewards )
Cape's die bij set's passen etc

Kortom te veel :<
En ja ik trek ze ook wel is aan :).
Vissen = Tier 5
SW = Tier 6
Dalaran = T10
Ironforge = T2
En zo verschil ik nog wel is van looks en nee ik speel niet eens RP
Maar je moet je ergens mee anders laten zijn als de rest he :P
Toch vreemd dat je bagspace issues hebt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

spaar ook graag maar laat alles in de bank. Had onlangs geteld en 14 epic shields gevonden en een kleine 20tal wapens die ik spaar vanwege de looks.

Enige tier dat ik bewaard heb is T4,T5&T6 (warrior).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand of er ook lootcards in die CE zitten? Ik vind wel informatie over de nieuwe carddeck, maar niet of daar ook zo'n lootcard bij zit.
* SinergyX wil de box niet open maken :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:39:
Weet iemand of er ook lootcards in die CE zitten? Ik vind wel informatie over de nieuwe carddeck, maar niet of daar ook zo'n lootcard bij zit.
Wil ik ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij zit in iedere CE een Landro's Gift Box lootcard.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rakkerzero schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:42:
[...]

Volgens mij zit in iedere CE een Landro's Gift Box lootcard.
O bugger nu moet ik hem nog openmaken ook.

edit : rakker weet jij trouwens hoe het zit met die oude punten die UDE points ?, ik heb / had echt nog tich aantal van die punten kaarten die volgens mij = useless zijn nu :P.

En als je landro scratcht moet je toch in booty bay zijn ?

[ Voor 34% gewijzigd door Mektheb op 08-12-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 16:10
zit een lootcard bij, landro's gift box, ik heb nu 50 sandbox tigers, leuk op zich maar niets meer dan dat, had meer gehoopt op een mount :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ik heb gister een test account gemaakt en die staat dus nu in mijn characterlist. Ik weet alleen niet in welke realm hij staat. Iemand een idee hoe ik hem kan verwijderen? ( Er staat ook niks bij het character number in de realm list. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:47:
zit een lootcard bij, landro's gift box, ik heb nu 50 sandbox tigers, leuk op zich maar niets meer dan dat, had meer gehoopt op een mount :P
Ok, nog steeds die Landro's. Heb inmiddels al 150 sandbox tigers, tegen de 200 flowerwalking en 100 petcookies.. en had 1 mount, maar verkocht :P
Freaking vet :D

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 08-12-2010 14:54 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:52:
[...]

Ok, nog steeds die Landro's. Heb inmiddels al 150 sandbox tigers, tegen de 200 flowerwalking en 100 petcookies.. en had 1 mount, maar verkocht :P
Wil ook een mount :<.
Haha !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Heb zelf de CE nog niet (vanavond pas als het goed is), maar dit vind ik op de Blizzard site:
One 60-card deck from the new Wrathgate series ...
Als ik WOW:TCG Wrathgate opzoek, zie ik deze loot items:

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OkkE schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:52:
[...]

Heb zelf de CE nog niet (vanavond pas als het goed is), maar dit vind ik op de Blizzard site:

[...]

Als ik WOW:TCG Wrathgate opzoek, zie ik deze loot items:
Nice :D.
Toch maar open maken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:52:
[...]

Wil ook een mount :<.
Haha !
Ik had die X-51, maar ik heb die X-53 (of was het nu andersom) al van het RAF systeem. Die rocket is btw gefixed voor bloodelfs, ze zitten er nu weer normaal op :P

Nadeel dat mijn Belf paladin nu een Tauren is, dat ziet er niet uit op zo'n rocket :X

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 08-12-2010 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 11:14
Hoe kan je de expansion spelen als je de doos niet open wilt maken? :?

Heb je daarnaast ook een reguliere versie gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Epitome schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:58:
Hoe kan je de expansion spelen als je de doos niet open wilt maken? :?

Heb je daarnaast ook een reguliere versie gekocht?
Daar zit ik nog met de twijfel, die behind the scene DVD en muisblad vind ik erg leuk, samen met die Lootcard. Maar ik kan die box ook verkopen, 80 euro winst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-03 09:20

quexy

/quit

Ik ben al weer een jaar gestopt met WoW, maar door de grootschalige wijzigingen in het levelen van 1-60 jeukt het toch wel om weer eens te gaan beginnen :-)

Wat ik me afvraag is: zijn deze wijzigingen (in azaroth) ook beschikbaar voor spelers die Cataclysm nog niet gekocht hebben? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat blizzard 2 azaroth werelden gaat bijhouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quexy schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:02:
Ik ben al weer een jaar gestopt met WoW, maar door de grootschalige wijzigingen in het levelen van 1-60 jeukt het toch wel om weer eens te gaan beginnen :-)

Wat ik me afvraag is: zijn deze wijzigingen (in azaroth) ook beschikbaar voor spelers die Cataclysm nog niet gekocht hebben? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat blizzard 2 azaroth werelden gaat bijhouden...
Nope :) er is maar 1 azeroth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

SinergyX schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:01:
[...]

Daar zit ik nog met de twijfel, die behind the scene DVD en muisblad vind ik erg leuk, samen met die Lootcard. Maar ik kan die box ook verkopen, 80 euro winst :P
Ik had eerst de normale versie gekocht (pre-order), maar toen kon ik via een vriend een CE overnemen. Dus ik verkoop mijn normale (aan een andere vriend) en neem zelf de CE. Wat wel een beetje kriebels opleverde, want de normale had ik gister al thuis liggen en de CE komt pas vanavond... :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-03 09:20

quexy

/quit

Kortom: ik moet Cataclysm kopen wil ik van de nieuwe lvl 1-60 content gebruik maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeneh
quexy schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:18:
[...]

Kortom: ik moet Cataclysm kopen wil ik van de nieuwe lvl 1-60 content gebruik maken?
Nee. Juist niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-06 16:03

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Morrar schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:00:
@vbmot: Een dode DPSer doet ook geen damage meer :-P

en de rest van het verhaal...
Zeer herkenbaar....ik heb eigenlijk alle WotLK dungeon's als healer gespamt en moet zeggen dat sinds de laatste grote update (ga vanavond pas cata installen) is healen wat lastiger geworden, zo ook het houden van aggro... Ik heb al zo vaak lopen "schelden" over de GC dat ze alleen de tanks target moeten targetten...een letterlijke hel voor een healer.

Ben zelf een T9,5 druid, op zowel healing als balance, mijn boomkin krijg ik niet door zijn mana heen, al spam ik alles wat los en vast zit, maar mijn boompje knalt er best wel snel doorheen...

Ook om andere verhalen hierboven te bevestigen, het maakt het healen een stuk leuker ipv iemand volspammen met HOT's e.d. Je moet nu gewoon, zelf op level 80, een stuk meer nadenken.

Vanavond maar eens kijken wat er van mijn druid komt als ik verder ga levelen....

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

nee dat hoeft niet :).
Maar de wereld is wel voor iedereen verandert !

Cataclysm is eigenlijk alleen maar :

Hiyal / Uldum etc
Worgen / Goblin
Nieuwe dungeons
Klaar :P.

Rest is allemaal via patches gedaan, dus voor iedereen ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Mektheb op 08-12-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindStorm
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-01-2024
[...]

Nee, ik heb geen cataclysm maar zie wel de nieuwe spullen. Alleen cata specifieke zaken kun je niet gebruiken.

Je kunt volgens mij geen archeology leren etc zonder cataclysm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Mektheb schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:20:
[...]

nee dat hoeft niet :).
Maar de wereld is wel voor iedereen verandert !

Cataclysm is eigenlijk alleen maar :

Hiyal / Uldum etc
Worgen / Goblin
Nieuwe dungeons
Klaar :P.

Rest is allemaal via patches gedaan, dus voor iedereen ;)
Zijn de quests van outland ook gewijzigd?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FragNeck schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:25:
[...]

Nope, zelfs silvermoon heeft nog steeds quests voor de lichking etc
ook al ligt het in azeroth ;)

Outland komt wss weer overr 2 uitbreidingen.
( cataclysm & emerald dream ) en dan zullen ze outland weer changen ala burning legion fitting etc jada jada

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FragNeck schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:25:
Nope, die staat 'los' van Cata. Net als Silvermoon/ghostlands, allemaal nog oude principe (best dom eigelijk, maargoed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
KatirZan schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:19:
[...]

Zeer herkenbaar....ik heb eigenlijk alle WotLK dungeon's als healer gespamt en moet zeggen dat sinds de laatste grote update (ga vanavond pas cata installen) is healen wat lastiger geworden, zo ook het houden van aggro... Ik heb al zo vaak lopen "schelden" over de GC dat ze alleen de tanks target moeten targetten...een letterlijke hel voor een healer.
Je kunt natuurlijk /assist Party1 gebruiken, maar de tank pakt ook niet altijd als eerste de healers/casters aan. ;) Ik vind het vaak geen doen om in het heetst van de strijd met de hand mobs te gaan selecteren (klikken is veel te foutgevoelig en soms kun je er nauwelijks bij), dus of macro of er doorheen tabben, waarbij dat laatste natuurlijk ook weer tijd kost.
Spellbattles met gewone dungeon mobs win ik bovendien meestal wel, maar fysieke klappen doen als clothy wel erg veel pijn. :P

Nou speel ik wel op een 13" laptopje, misschien dat dit op een groter scherm allemaal veel makkelijker gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
vbmot schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:52:
Je kunt natuurlijk /assist Party1 gebruiken, maar de tank pakt ook niet altijd als eerste de healers/casters aan. ;)
Dit vind ik wel een reeel probleem eerlijk gezegd; als tank ben ik inderdaad vaak in het begin druk bezig door targets heen te lopen, waardoor assist zijn waarde verliest. Marks zijn dan een uitkomst, maar dat is meer werk en levert vertragingen op.

Overigens zou je als DPS ook gewoon even 3 tellen kunnen wachten en dan assist-en. Meestal heeft de tank de mobs dan wel onder controle en gaat threat opbouwen op het main target. Ik wed dat meer dan de helft van alle deaths voorkomen kan worden als men gewoon de tank 3 seconden tijd geeft. Ik probeer daar zelf vaak voor te zorgen door snel het volgende pack te pullen voordat de laatste mob van een pack neergaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
meer mensen met problemen met het in de que komen voor cata instances :S

ik heb ze gewoon discovered.
ik kan geen ramdom cata doen dan zegt da dat ik niet voldoe ofzo.

gisteren werkte het wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Morrar schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:02:
[...]

Overigens zou je als DPS ook gewoon even 3 tellen kunnen wachten en dan assist-en. Meestal heeft de tank de mobs dan wel onder controle en gaat threat opbouwen op het main target.
Dat doe ik ook meestal, en selecteer dan niet door te assisten maar eerder by convention (H/C/M). Met de muis selecteren is bij een 'opener' nog mogelijk, dan heb je genoeg tijd en overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Gister van 80.5 naar 82 gegaan in 4-5 uur tijd...gaat echte snel zeg!!
Weet niet of de rest van de levels ook zo hard gaan anders ben je zo klaar :P

Moet wel zeggen dat het er allemaal echt heel nice uit ziet! Blizzard heeft goed zijn best gedaan en speel de game echt met een big smile op het moment....

Vanavond weinig game tijd helaas want ik ga naar een concert maar gelukkig vrijdag en volgende maandag vrij dus lang weekend hehe :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:04

Osxy

Holy crap on a cracker

Frodo19 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:26:

Moet wel zeggen dat het er allemaal echt heel nice uit ziet! Blizzard heeft goed zijn best gedaan en speel de game echt met een big smile op het moment....

Vanavond weinig game tijd helaas want ik ga naar een concert maar gelukkig vrijdag en volgende maandag vrij dus lang weekend hehe :P >:)
Dan moet je je echt haasten?

Ik heb rustig lekker zitten questen en heb er toch een 10 uur over gedaan om van 80 naar 82,7 te gaan. Moet zeggen dat deze char ECHT undergeared was, mocht BRC niet eens in :o ilvl 196 ofzo.

Nu op ilvl 279 lol!

Vanavond naar 83, zover mogelijk. Morgen 84 en overmorgen 85.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-06 07:23

Roshnak

PSN: Roshgill

Vanavond hopelijk 85 worden voordat m'n vriendin er is xD anders word het morgen pas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Ik heb op zich niet zo'n haast met het lvl85 worden.... lekker rustig aan doen. en dan kijken of we ons guild ook omhoog kunnen krijgen. Zijn nu lvl 2 guild. Dus zullen veel samen moeten doen om het hogere te bereiken en dus ook de mooie spullen etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

ik dacht gisteren, es Blackrock Caverns doen. Dat viel dus vies tegen, healer was niet gespec'd voor heals en z'n throughput was dus zo laag dat me genoodzaakt voelde continu met word of glory bij te springen. Uiteindelijk de instance wel kunnen completen maar niet zonder de nodige wipes. (en zo moeilijk is die instance niet)

Bij het questen in Hyjal bleek dat ik de helft van mijn skills (prot) niet kon gebruiken omdat er continu hyjal guardians op je af komen als je een keer een aoe spell gebruikt (en die doen best pijn) en dan wordt ook nog eens elke questmob gecampt door 10 mensen.

Zo stonden er ook 10 players om de questmob heen in die lavagrot (de laatste quest) en niemand invite elkaar, dus iedereen staat daar de aoe-en als een dolle om maar als eerste die mob te kunnen taggen.

Ik moet zeggen, ik heb een hard hoofd in straks heroics puggen. Ik denk dat ik maar eens mooi alles met de guild ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-06 16:00
WriteUp schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:25:

Iemand een linkje?
Outland zit vol...
Maar als je graag in een queue wilt komen moet je vooral komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
Capa schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:46:
[...]

Outland zit vol...
Maar als je graag in een queue wilt komen moet je vooral komen :D
Stormreaver was gisteren 2000+ Que, vandaag remote inloggen op het werk om straks te kunnen spelen (al valt de que nu wel mee :(.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299068

Wauw, Cataclysm ziet er goed uit! Ik krijg echt weer zin om te gaan spelen, al moet ik zeggen dat het alweer een jaartje of 2 geleden is! Ik zou graag weer willen spelen, maar het probleem toentertijd was dat het me teveel tijd kostte om te spelen, er viel zeg maar niet veel te behalen als je het spel weinig speelde, is dat nog steeds zo? En is het levellen ook veel sneller geworden? Dat zou wel tof zijn, want dan ga ik het misschien weer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:05
Frodo19 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:26:
Van 82 naar 83 is ongeveer net zo veel als van 80 naar 82. Verder is 83 naar 84 ook iets van 5 miljoen XP, en van 84 naar 85 kost 9 miljoen XP. Dus je bent nog wel effe bezig.

Nu even eten, daarna knal ik even snel naar 85 :) Ben er bijna!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:58
sta je als 2019 in de realm te wachten om in wow te komen :D

frostmane btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Laatst online: 12-06-2024
Zo de game is aan het installeren. (Trial welteverstaan)

Heb een aantal jaar terug een paar maandjes wow gespeeld, maar begon plots te kriebelen om weer te gaan beginnen :)
Mensen die me nog een leuke server kunnen aanraden?

Ga richting alliance, omdat ik later een mischien een Worgen wil . Mits ik blijf spelen.

Had al een aantal tips gelezen hier op het forum, nog enige suggesties met welke class ik het beste kan beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379651

Pornflakes schreef op woensdag 08 december 2010 @ 19:44:
Had al een aantal tips gelezen hier op het forum, nog enige suggesties met welke class ik het beste kan beginnen?
Hunter, DK en Paladin zijn tegenwoordig erg speelbaar, erg toegankelijk. En alledrie zondermeer in staat lekker door te spelen zonder al teveel downtime.

Warlock zou ik zelfs in Cataclysm nog steeds niet aanraden aan iemand die relatief onbekend is met het spel. Maar, het speelt op zich ook prima door zonder al teveel downtime. Maar, het is iets complexer om goed te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wel echt irritant al die flying-mounts in Ogrimmar :{ soms kan ik niet eens bij een NPC komen omdat het helemaal vol staat met die dingen }:|
Pornflakes schreef op woensdag 08 december 2010 @ 19:44:
Hunter vind ik persoonlijk geen leuke class omdat het met geweren e.d. is, en ik spells toch wat vetter vind. Een shaman is een erg leuke class i.m.o., ook prima mee te beginnen, en leuk levelen.

[ Voor 60% gewijzigd door jmxd op 08-12-2010 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:54

Japser

Jeej!

Weet iemand toevallig een veilige nzb link om de updates te downen ter voorbereiding vanaf WotLK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Japser schreef op woensdag 08 december 2010 @ 20:19:
Weet iemand toevallig een veilige nzb link om de updates te downen ter voorbereiding vanaf WotLK?
Ik geloof dat de launcher gewoon alles binnenhaalt en dat je alleen het spel moet activeren om toegang tot de specifieke content te krijgen.

Zit zelf al 50 minuten in de wachtrij van de telefoon support terwijl de verwachting 17 minuten was. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Japser schreef op woensdag 08 december 2010 @ 20:19:
http://www.wowpedia.org/Mirrors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Muchos gracias! Installerende en straks de CE maar es bestellen @ Bol.com ... en weer es kijken in de wondere wereld van WoW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Laatst online: 12-06-2024
Ok bedankt voor de tips, zal even kijken na het lange installeren wat het word :p
Paladin lijkt me wel wat, en mage lees ik eigenlijk ook wel goede verhalen over..

Ach als ik maar ergens begin, kan er later altijd nog een alt bij aanmaken.

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaPierre
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-11-2024
Hoi Allemaal,

Heb er weer zin an... na een break van bijna een jaar gaan we er weer tegenaan.

Ben benieuwd wat er allemaal anders is geworden :-) Ik begrijp in ieder geval dat healen weer een stukje lastiger is geworden. Leuk!

Ik zit te twijfelen tussen een Priest, een Shammy of een Paladin, en puur om als healing class te spelen. Zijn er al resultaten "uit het veld" over wat een goede (zo niet de beste) healer zal zijn in Cata?

Zelf heb ik vroeger veel met een shammy geheald, dat ging best goed, maar Tank Healing was bijvoorbeeld best lastig, dat deden Pala's veel beter.

Ik zoek een healer die zowel in een 5 mans als in raids mee kan komen, en alle tips en ervaringen zijn erg welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Ok hoe kom ik erachter of mn chars er nog zijn? Kan ze wel vinden in Armoury maar ik kan niet doorklikken, dan de melding " Character not Available" ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Laatst online: 16:58
trouwens om in frostmane te komen duurt me telang ben maar van realm geswitch om toch te kunnen genieten van goblin/worgen :)

[ Voor 54% gewijzigd door Rokz op 09-12-2010 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Japser schreef op woensdag 08 december 2010 @ 20:42:
Ok hoe kom ik erachter of mn chars er nog zijn? Kan ze wel vinden in Armoury maar ik kan niet doorklikken, dan de melding " Character not Available" ...
- Na een periode van inactiviteit worden characters inderdaad niet meer weergegeven in de Armory.
- Blizzard zal nooit, maar dan ook echt nooit zomaar characters deleten wanneer er enkel en alleen sprake is van inactiviteit. Dit hebben ze zelf al heel vaak bevestigd.

Dus, tenzij je zelf je characters hebt verwijderd zijn ze er nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Mooi :) Ik ga het allemaal zien, nog ffies doorinstallen eerst ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Japser schreef op woensdag 08 december 2010 @ 20:42:
Als je geen actief wow-abonnement hebt staat er dat het not available is, heeft niks te maken met of je chars er wel of niet zijn. als ze in de armory staan dan bestaan ze nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 11:19

RaseriaN

So much choices..

Daag Frostmane :w

Heb echt geen zin om elke keer in queue te staan van minstens 2000+. Want zelfs voor Cataclysm was het elke keer een queue van 300/400. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Leuk is dat... Ben je leuk aan het questen in Mount Hyjal. Word je gekilld bij een quest giver door iemand van 84. Nou ja, boeie denk je dan. Kom je terug, staat die quest giver er niet meer. relog werkt niet...

Dus dan maak je maar een ticket aan, wat natuurlijk weer lang duurt om te antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 21:23

mrsar

waar een sar is,is een wodka

op emerald dream nog geen wachtrij gezien :P nu 81,5 btw :) lekker slapen nu :)
het is wel lekker druk overal,gelukkig wordt er redelijk vaak met invites gestrooid om de wat lastige te doen :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Echt veel 85'ers gezien al :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 17-06 21:00
Dan hebben ze veel kans de quest-giver ook gesloopt.

We hebben trouwens ook een stelletje helden ook op de server zeg. Questen gaat nu zo ongeveer Horde en Alliance door elkaar heen. Over het algemeen laat men elkaar redelijk met rust, maar dan heb je weer zo'n grot met een questgiver of zo. Vaak staat er zo 50/50 H/A te staan, maar dat is behoorlijk dynamisch en dan krijg je dus wel eens dat je daar in je eentje tussen een aantal rode poppetjes staat -> en dan durven ze ineens wel |:( Hoppa, gank-fest...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Zo, ben vanavond ook 85 geworden, en veel dungeons al gedaan. Ze zijn erg leuk allemaal. Op 85 overigens wel een stuk makkelijker meteen. Nu maar gaan gearen, maar kan van t weekend pas weer verder.

Wel een leuke mount gescoord op dag 1 meteen al ;)
http://www.wowhead.com/item=63043

Schijnt rare te zijn... hij is wel erg vet, en wordt gek van de whispers :P

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Paul Nieuwkamp schreef op donderdag 09 december 2010 @ 00:16:

We hebben trouwens ook een stelletje helden ook op de server zeg. Questen gaat nu zo ongeveer Horde en Alliance door elkaar heen. Over het algemeen laat men elkaar redelijk met rust, maar dan heb je weer zo'n grot met een questgiver of zo. Vaak staat er zo 50/50 H/A te staan, maar dat is behoorlijk dynamisch en dan krijg je dus wel eens dat je daar in je eentje tussen een aantal rode poppetjes staat -> en dan durven ze ineens wel |:( Hoppa, gank-fest...
Entrance Blackrock Mountain, op weg naar UBRS... vanilla WoW, PvP server. Oh, de herinneringen. Oh wacht, klink ik nou sentimenteel?... ;)

Enfin... ganken, ach... ;) Weet je wat ik doorgaans deed in dergelijke gevallen? Ergens anders questen. Het is te frustrerend en tijdrovend om maar een beetje te gaan zitten wachten en hopen tot ze ophoepelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Ik lijk door alle quests in Mt Hyjal heen te zijn en zit pas halverwege de 81. Is Vashjir nu echt de enige mogelijkheid om verder te komen? Ik vind dat onderwater geklooi echt helemaal niks dus ben maar weer wat dailies in NR gaan doen. Als ik zo niet verder kan, ga ik maar met WoW stoppen, dit is echt frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
vbmot schreef op donderdag 09 december 2010 @ 00:43:
Ik lijk door alle quests in Mt Hyjal heen te zijn en zit pas halverwege de 81. Is Vashjir nu echt de enige mogelijkheid om verder te komen? Ik vind dat onderwater geklooi echt helemaal niks dus ben maar weer wat dailies in NR gaan doen. Als ik zo niet verder kan, ga ik maar met WoW stoppen, dit is echt frustrerend.
Heb je 't al geprobeerd uberhaupt? Dat "onderwater geklooi" verschilt echt niks van normaal questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

ben nu 82 en zit nog in vashjir vind het wel leuk eigg

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op donderdag 09 december 2010 @ 00:46:
Heb je 't al geprobeerd uberhaupt? Dat "onderwater geklooi" verschilt echt niks van normaal questen.
Nou, het is anders wel heel gevoelig voor bugs. Targetting onder water is heel wat anders dan regulier targetten. Het is zelfs zo erg dat gedurende een bepaalde tijd tijdens de Beta het gewoon letterlijk onspeelbaar was voor met name Hunters.

Pet en Target die elkaar compleet verliezen, elkaar blijven Evaden, etc. Zal ongetwijfeld stuk beter zijn nu, maar, gewoon om even aan te geven dat er toch wel een technisch verschil is tussen onder water en boven water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

kmoet nog 51 quests voor de achiev van vashjir maar ze zijn nergens te vinden. dus ik ga lkkr naar deepholm :P

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Hydra schreef op donderdag 09 december 2010 @ 00:46:
[...]

Natuurlijk, maar ik vind het stomvervelend. :X

Ben sowieso een beetje teleurgesteld in Cataclysm tot nog toe. Alleen Uldum ziet er wel goed uit, de rest is leuk geprobeerd maar een beetje inspiratie- en karakterloos. Ik zet het lvlen alleen nog maar door in de hoop op goede end-game content, maar eigenlijk kan het me gestolen worden. :P

[ Voor 3% gewijzigd door vbmot op 09-12-2010 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

vbmot schreef op donderdag 09 december 2010 @ 02:17:
[...]

Ben sowieso een beetje teleurgesteld in Cataclysm tot nog toe. Alleen Uldum ziet er wel goed uit, de rest is leuk geprobeerd maar een beetje inspiratie- en karakterloos. Ik zet het lvlen alleen nog maar door in de hoop op goede end-game content, maar eigenlijk kan het me gestolen worden. :P
Misschien niet zo'n slimme vraag maar je weet dat je een onderwater mount krijgt en normale snelheid verder?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-06 20:46
Frostmane zuigt idd dikke aars, gisteren 2,5 uur moeten wachten voordat ik erin kon. Na een daily en een dungeon en wat quests ben ik begonnen op mijn worgen, dat is op zich wel leuk zit nu op level 10.

Ik wilde eigenlijk van Frostmane naar Xavius gaan maar dat was gisteren avond al niet meer mogelijk nu staan er de volgende :

Genjuros
Boulderfist
Emeriss
Dentarg

Bij 1 stond heel veel Grieken (kan nu niet checken forums zijn down) dus dat wordt hem niet, iemand wellicht ervaringen met deze servers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Paul Nieuwkamp schreef op donderdag 09 december 2010 @ 00:16:
Dat is het dus niet. Toen ik net inlogde was hij er nog steeds niet. Waarschijnlijk zat het in een phased area, en ben ik nu door de death in een andere phase,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

vbmot schreef op donderdag 09 december 2010 @ 02:17:
[...]

Als ik je zo hoor, kan je beter inderdaad stoppen. Een spel moet leuk zijn om te doen. En als je je er niet in vermaakt stoppen toch.

Vermaak me prima tussen hyjal en vasjir in..... als ik de ene omgeving even beu ben ga ik naar org terug en hop de andere weer in :)

Ondertussen 81,5 en het valt me op dat voor priest enorm veel questrewards dps gear zijn. Heb nu volgens mij pas 2 healing items gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
MaceNL schreef op donderdag 09 december 2010 @ 07:26:
Frostmane zuigt idd dikke aars, gisteren 2,5 uur moeten wachten voordat ik erin kon. Na een daily en een dungeon en wat quests ben ik begonnen op mijn worgen, dat is op zich wel leuk zit nu op level 10.

Ik wilde eigenlijk van Frostmane naar Xavius gaan maar dat was gisteren avond al niet meer mogelijk nu staan er de volgende :

Genjuros
Boulderfist
Emeriss
Dentarg

Bij 1 stond heel veel Grieken (kan nu niet checken forums zijn down) dus dat wordt hem niet, iemand wellicht ervaringen met deze servers ?
ik wil ook van Outland wegtransferren simpelweg omdat je er 's avonds niet in komt. Echt absurde wacht tijden... Probleem is dat het char dat ik nu speel lvl 62 is, en er dan een goud cap van 5000 is als je wilt transferren. Ik zit op 12k :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 11:19

RaseriaN

So much choices..

MaceNL schreef op donderdag 09 december 2010 @ 07:26:

Genjuros
Boulderfist
Emeriss
Dentarg

Ik ben gisteren vertrokken van Frostmane naar Emeriss. BoulderFist/Dentarg hebben het probleem dat ze vol zitten met Horde en amper Alliance (en ik ben Alliance) en dat Genjuros vol met Grieken zit.

Dan lijkt mij Emeriss de minst kwaadste van de 4.. na het migreren gisteren kon ik meteen inloggen zonder queue! :P
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.