Iemand al op Dragonblight online?
desperate times call for desperate measures!MrDummy schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:22:
Slowchat hier omdat jullie mopperen dat inloggen niet gaat?
Geduld, geen enkele launch is probleem loos. Maar mag dat wel zo, elke minuut posten?
Ah, ik mocht zonet mn auth. code invoeren. Al een stapje verder dus!
[ Voor 10% gewijzigd door garagaholic op 07-12-2010 00:24 ]
Vraag me af of deze "massa hysterie
"de oorzaak is dat we dus bij Ziggo een vele malen langzamere verbinding dan normaal hebben..?
Kan me indenken dat dit wel ff een impact op dingen gaat hebben!
Anyhoe, ik wens jullie veel gamefun in Azeroth !
Kan me indenken dat dit wel ff een impact op dingen gaat hebben!
Anyhoe, ik wens jullie veel gamefun in Azeroth !
http://yor.minitroopers.com
Zo.. Mijn collectors edition en normal edition (voor het account van de kleine) zijn binnen, gehaald bij Mediamarkt Maastricht.
Nu naar bed, morgen weer vroeg naar kantoor, LoL.
Nu naar bed, morgen weer vroeg naar kantoor, LoL.
Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)
Hij is bezig met de 'non critical updates', het laatste stukje
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Btw, ik heb de eerste realm first illustrious cooking voorbij zien komen. Is dat sick of wat? Precies om 0:11. Dat kan toch haast niet?
http://hawvie.deviantart.com/
Na 3 major releases zouden ze onderhand toch wel beter moeten weten of op zn minst de login servers zo schaalbaar maken dat ze ook bij major releases de login hammering kunnen verwerken. Dit is echt wederom een megafail aan Blizzard kant imo.MrDummy schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:22:
Geduld, geen enkele launch is probleem loos. Maar mag dat wel zo, elke minuut posten?
Ik blijf Darkspear nog even tot 0:30 proberen...
Anders is het maar pech en kijk ik morgenochtend wel
Anders is het maar pech en kijk ik morgenochtend wel
i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H
En 525 cook in de guild, belachelijk eigenlijk dat iemand een feat krijgt omdat hij meer geluk heeft met inloggen, een paar andere guildies zijn al aan het huilen op vent omdat zij niet kunnen inloggen
Hierboven ergens stond er al 1 om 00:06...HawVer schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:24:
Btw, ik heb de eerste realm first illustrious cooking voorbij zien komen. Is dat sick of wat? Precies om 0:11. Dat kan toch haast niet?
RichardvdD schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:24:
En 525 cook in de guild, belachelijk eigenlijk dat iemand een feat krijgt omdat hij meer geluk heeft met inloggen, een paar andere guildies zijn al aan het huilen op vent omdat zij niet kunnen inloggen
http://hawvie.deviantart.com/
hier ookRichardvdD schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:24:
en dan te bedenken dat ik ingelogt was maar dat ik perongeluk uitlogte
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Op dit moment is het gamefun op mn bureaublad.
Nou, ik denk dat ik maar ga slapen. Morgen ochtend nog maar een keer proberen.
Ik heb nog nare herinneringen met de launch van WOTLK.
* Ryan_ mompelt iets met WoW servers 5 uur offline
Ik heb nog nare herinneringen met de launch van WOTLK.
* Ryan_ mompelt iets met WoW servers 5 uur offline

Verwijderd
Nope, kom er ook niet in op DB. Blij dat ik geen realm first wilde wordenMeijsteR schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:23:
Ik geef het op en ga naar bed, ik kijk morgenavond wel.
Iedereen succes met inloggen en zorg dat je snel lvl 83 ben zodat ik geen last van je heb met questen morgenavond als ik begin
Anders geen cata content.
https://niels.nu
Ach de modjes proberen ook in te loggen het valt hun nu toch niet op de schade bekijken we over een paar uur welMrDummy schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:22:
Nope, tis bij mij Connecting...... en dan 'disconnected from server' en voorderest niets.MeijsteR schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:23:
Had eerlijk gezegt wel een patch verwacht ofzo.
Enige dat ik krijg is 'applying non critical updates'..
Moet eerlijk zeggen dat ik heel wat had verwacht met de 'grote' switch, nu was het echt zo van 'cata content is now available, relog to ...' mjah..
[ Voor 26% gewijzigd door prutser001 op 07-12-2010 00:29 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
retrieving realmlist ;| .
ik haat blizzard als rest van de week ook nog lag heb cancel ik me acount permanent....... eis ik geld terug en anders doe ik wel chargeback via bank.......
ik haat blizzard als rest van de week ook nog lag heb cancel ik me acount permanent....... eis ik geld terug en anders doe ik wel chargeback via bank.......
Kreeg een "login server busy, please try again later" melding. Try again my ass!
ik heb nu succes op terenas benieuwd hoe lang dat gaat duren:p
nu eindelijk op success.. maar blijft die daar weer op hangen
Met de nieuwe cooking dailies kon je al vlees verzamelen.
Start je wel via de launcher?prutser001 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:26:
Nope, tis bij mij Connecting...... en dan 'disconnected from server' en voorderest niets.
Had eerlijk gezegt wel een patch verwacht ofzo.
Ik ben nog niet verder dan 'connecting' gekomen ! ...
En dat na bijna 30 minuten ..
ik heb geeneens Cata
Blijf het toch vreemd vinden, je zou toch zeggen dat ze dit wel weten en hier rekening mee kunnen houden, ipv iedereen maar op disconnected gooien een queue bouwen van 10 miljoen spelers lang o.i.d, of extra server capaciteit huren ipv kopen omdat het later toch niet meer nodig is.
bv een amazon cloud o.i.d
Wat is je punt dan? Ik was 12:00 uur ook online.
Dit zou ook een stuk makkelijker gaan zonder een 8 cijferige authenticator code...
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Achtergelaten?keejoz schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:17:
[...]
Grrrrrrrrrrrrrr en hiervoor heb ik speciaal m'n vriendin achter gelaten. Om niet te kunnen inloggen. mooi hoor
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Heerlijk rustig op mijn server. Wel vervelend dat je zo lang op die speeches van die NPC's moet wachten voordat je naar de nieuwe gebieden kan.
Ik hou het voor gezien. Jammer dat Blizzard dit weer laat gebeuren. Tot morgen dan maar... na eerst nog een hele dag werken.
Ik heb al 2 keer de kans gehad mn authenticator code in te voeren, die vervolgens minutenlang met alleen een "cancel" knop in beeld blijft ....Lasteraar schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:28:
Ik ben nog niet verder dan 'connecting' gekomen ! ...
Verwijderd
Wel lelijk als je nu bij een midnight shop staat, en om vervolgens thuis te komen en niet in te kunnen loggen
Die zal nog wel staan te kleumen bij de Mediamarkt. Paste waarschijnlijk niet meer op de bagagedrager nadat de CE daar al was geplaatst
Nu kost het ze geen extra geld en komen ze er alsnog mee weg.SanderAlterNET schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:29:
Blijf het toch vreemd vinden, je zou toch zeggen dat ze dit wel weten en hier rekening mee kunnen houden, ipv iedereen maar op disconnected gooien een queue bouwen van 10 miljoen spelers lang o.i.d, of extra server capaciteit huren ipv kopen omdat het later toch niet meer nodig is.
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
ze hebben al authenticator op de main page gezet lol !redfoxert schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:30:
[...]
Ik heb al 2 keer de kans gehad mn authenticator code in te voeren, die vervolgens minutenlang met alleen een "cancel" knop in beeld blijft ....
Ik geloof er werkelijk geen reet van dat jij ingelogd bent.Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:30:
Heerlijk rustig op mijn server. Wel vervelend dat je zo lang op die speeches van die NPC's moet wachten voordat je naar de nieuwe gebieden kan.
Morgen kun je al stuk rustiger spelen, nu stressen om in te loggen is niet goed voor je slaap 
Het is toch nu overbelast.
Het is toch nu overbelast.
Wat is persoonlijk jammer vind is dat ik de pre-order koop om gewoon op de afgesproken tijd 0.00 te kunnen gamen.
En als dat niet lukt, beetje faal van Blizzard. Had ik de game beter in de winkel kunnen kopen.
Kost me 34,50 nu, zonder hoesje, cd , ect. Normaal koop je het in de winkel, met meer materiaal eromheen en verdient de winkel er ook nog op.
Blizzard verdient behoorlijk aan deze pre-orders, kun je op zijn minst wat voor terug verwachten.
1 maand gratis speeltijd bijv. voor het ongemak.
En als dat niet lukt, beetje faal van Blizzard. Had ik de game beter in de winkel kunnen kopen.
Kost me 34,50 nu, zonder hoesje, cd , ect. Normaal koop je het in de winkel, met meer materiaal eromheen en verdient de winkel er ook nog op.
Blizzard verdient behoorlijk aan deze pre-orders, kun je op zijn minst wat voor terug verwachten.
Bensimpel
Positieve meneer
/sarcasm was ook echt niet te verwachten als duizenden mensen allemaal proberen in te loggen hea?Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:26:
retrieving realmlist ;| .
😆 - Denk ook eens om ;)
Darkspear is nog steeds down
i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H
6 logins open, 2 draaien achter authenticator
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Kreeg ik net ook...redfoxert schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:30:
Ik heb al 2 keer de kans gehad mn authenticator code in te voeren, die vervolgens minutenlang met alleen een "cancel" knop in beeld blijft ....
Probeer 't nog tot 12:45 en dan ga ik tukken denk ik.
Nee velen van ons zie vorige topic hebben vandaag bericht gehad dat bol hem heeft verstuurd.Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:31:
Hej! Bol.com heeft hem nog niet verzonden doen ze da vandaag ofzo?
dat er iig geen disconnect heeft plaatsgevondenHydra schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:29:
[...]
Wat is je punt dan? Ik was 12:00 uur ook online.
Ja en voor elke fail logon een nieuwe code in gaan lopen tikken ... ben daar gek zeg.Mektheb schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:31:
[...]
ze hebben al authenticator op de main page gezet lol !geen extra schermpje meer
Bensimpel
Positieve meneer
Dat was altijd al zo? Tenminste bij mij na eerste keer inloggen, was bij de volgende login meteen wat jij nu ook hebtMektheb schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:31:
[...]
ze hebben al authenticator op de main page gezet lol !geen extra schermpje meer
😆 - Denk ook eens om ;)
I know, er werd je in een message gewoon gevraagd opnieuw te connecten.
Ach, ik heb geen eens mijn digital download bevestiging. Duurt bij mij dus nog helemaal lang
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Dan zijn het geen echte vrienden!Mektheb schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:32:
3 vrienden van me zijn online en ik niet QQ
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Verwijderd
voor mensen met authenticator luiheid zoals ik...even bij battle.net -> security je auth even removen....
zoveel risico is er nou ook weer niet voor dat even, als je zekerheid wilt eventueel even je password changen
En ik sta niet in voor gehackte accounts en ik voel al de bijdehandjes aankomen dus vooraf alvast FUUUUU
zoveel risico is er nou ook weer niet voor dat even, als je zekerheid wilt eventueel even je password changen
En ik sta niet in voor gehackte accounts en ik voel al de bijdehandjes aankomen dus vooraf alvast FUUUUU
shoombak schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:15:
[...]
nee, wij zaten er gelijk in, maar ipv spelen gaan we hier posten

Surfin' paradise!
Agreed.Lasteraar schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:31:
Wat is persoonlijk jammer vind is dat ik de pre-order koop om gewoon op de afgesproken tijd 0.00 te kunnen gamen.
ah ik had dus na 5 minuten niet moeten cancellen
Bedankt voor de tipStark schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:36:
Eindelijk binnen. Gewoon 10minuten wachten als er "Success" staat. Opeens was ik binnen.
Ja wat denk jezelf. Moet je eerst "success" hebben ipv connecting
Bij mij is het scherm blanko en kan alleen cancle drukken
Verwijderd
En hier koop je dan een pre-order voor?
Het eerste wat er morgen gebeurt is geld terug boeken, en dan koop ik hem wel in de winkel.
Wat een goeiekope zooi daar bij blizzard zeg, het enigste waar ze aan denken is geld...
Het eerste wat er morgen gebeurt is geld terug boeken, en dan koop ik hem wel in de winkel.
Wat een goeiekope zooi daar bij blizzard zeg, het enigste waar ze aan denken is geld...
op deze manier stelt Realm first van professions geen ene FUCK voor. wat een klotezooi weer. goed geregeld blizzard! mofo's
Verwijderd
in outland (realm) kom ik zeker vandaag niet meer binnen. Iedere weekend is er een 20min quee laat staan als iedereen tegelijk inlogt.
Bensimpel
Positieve meneer
Nou, ik ga het nog een paar keer proberen, anders wordt het een power napje XD
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik ga naar bed ... morgen weer een dag. Jammer maar helaas. Hier is het laatste woord nog niet over gezegd, Blizzard zal wel met excuses en compensation gaan komen voor deze fail. Zeker richting de mensen die een online digital copy hebben aangeschaft via de Blizzard Store hebben ze iets goed te maken.
Normaal ben ik niet zo van het bashen.. Maar dit vind ik wel slecht.
Meteen toen je online kon pre-orderen om om 0:01 te spelen heb ik besteld.
Nu is het inmiddeld 0:40 en kan ik nog niet inloggen..
Blizzard ziet dit toch aankomen? Wat een ellende!
Ben die kop van Deathwing met zn buitenboordbeugel nu ook wel zat...
Flghter1982 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:39:
op deze manier stelt Realm first van professions geen ene FUCK voor. wat een klotezooi weer. goed geregeld blizzard! mofo's
Bij TBC en WotLK was het toch niet anders? Had dit wel verwacht, en het heeft ook wel iets, over een paar dagen heeft niemand het er meer overkleefei schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:40:
Normaal ben ik niet zo van het bashen.. Maar dit vind ik wel slecht.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
30 min al een schermpje met alleen cancel erin
>.<
Ja, maar toch pre-order gedaan zodat ik om 0:00 meteen kon beginnen en dat werd ook beloofd... Nou dat zie ik...ReCreator schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:41:
[...]
Bij TBC en WotLK was het toch niet anders? Had dit wel verwacht, en het heeft ook wel iets, over een paar dagen heeft niemend het er meer overZoals gewoonlijk...
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
het is inderdaad wat vervelend maar het grappige is wel dat iedereen zogenaamd gaat stoppen met wow en geld terug gaat vorderen en bla bla maar iedereen blijft altijd lekker spelen
Ik kon met Wrath gewoon meteen inloggen. Het is gewoon dom om iedereen te laten uitloggen op dezelfde tijd en daar niet op voorbereid te zijn.ReCreator schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:41:
Bij TBC en WotLK was het toch niet anders?
Ik vraag me dus af, is hij bij jullie gaan patchen nadat je gerelogged was? Bij mij gebeurt er iig geen hol.
Ik heb eerder wel een update van 800mb gedownload maar niet gezien dat deze toegepast werdt.
Account staat op Cata maar voorderest zie ik niets gebeuren.
Ik heb eerder wel een update van 800mb gedownload maar niet gezien dat deze toegepast werdt.
Account staat op Cata maar voorderest zie ik niets gebeuren.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Same here, ik geloof het wel. Ga lekker mn bedje in.
Wel balen... stom Blizzard.
w00t! Im in! Ik wens jullie veel succes!
Verwijderd
weer dc'd -,-
leuk heb ik zo lang zitten slapen dat kop pijn heb gebeurt dit leuk is dat.....
leuk heb ik zo lang zitten slapen dat kop pijn heb gebeurt dit leuk is dat.....
Verwijderd
Hebben ze de community site ook al offline gehaald, hoeven ze dat gezeik tenminste niet aan te horen.
Gewoon f*cking harde oplichterij hier, ik hoop dat ze er iets voor terug hebben anders kunnen ze het zwaar hard bekijken.
Gewoon f*cking harde oplichterij hier, ik hoop dat ze er iets voor terug hebben anders kunnen ze het zwaar hard bekijken.
"Retrieving realm list" is in ieder geval al een verdere stap

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black
Irritante is ook dat 't kennelijk compleet random is of je er in kunt of niet. Zit je vanaf 22:00 online te wachten, krijg je dit
Verwijderd
haha echt hea ben nog niet binnen. was al sinds 10 uur online om dit te doenKhiu schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:40:
Ben die kop van Deathwing met zn buitenboordbeugel nu ook wel zat...
Wat ik debieler vond is dat ik Starcraft 2 niet in kwam, hij hing zelfs. Door login server geneuzel (waarschijnlijk indirect verbonden met Cata)Hydra schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:42:
[...]
Ik kon met Wrath gewoon meteen inloggen. Het is gewoon dom om iedereen te laten uitloggen op dezelfde tijd en daar niet op voorbereid te zijn.
Dat hoeft niet, je kan zelfs als je een authenticator hebt, het vakje gewoon leeg laten. Als je dan door gaat met inloggen dan vraagt hij er vanzelf om.Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:35:
voor mensen met authenticator luiheid zoals ik...even bij battle.net -> security je auth even removen....
Je hebt er dan alleen wel kans van dat je er in de tussentijd weer uit gemikt wordt
Het idee van de pre-order was dat je dagen voor de release zou pre-orderren, DAN kon je om 0:00 spelen ja....niet als je een paar uur voor de release dat doet want dan doen 2 miljoen mensen hetzelfde.Darkasantion schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:42:
[...]
Ja, maar toch pre-order gedaan zodat ik om 0:00 meteen kon beginnen en dat werd ook beloofd... Nou dat zie ik...
Wel grappig inderdaad hoe iedereen die nu tierend forums zit te spammen over hoe slecht blizz is dat weer compleet vergeten is zodra ze weer ingelogd zijn
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Dit topic is gesloten.