mijne staat nu op succes! maar blijft daar hangen
Queue makenMagnetic_Man schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:04:
Tjah, wat verwacht je, als je iedereen tegelijk vertelt dat ze opnieuw moeten inloggen
Anoniem: 211516
Blizzard zo als altijd underestimating community.
edit: succes
edit: succes
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 211516 op 07-12-2010 00:06 ]
Nou, de loginservers zijn al aan 't roken geloof ik.. Kleine restart van de client voor een aantal honderduizenden spelers is blijkbaar niet te doen voor deze servers
Kom er nu wel in, here we go
Steeds m'n auth code intypen wordt ook snel oud
https://niels.nu
Zit erin inmiddels! Totale wachtttijd: 6 minuten.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Account met Cata doet niks...
2e account zonder Cata doet ook niks... xD
Misschien toch maar wachten tot morgen
/edit
@ Darkspear
2e account zonder Cata doet ook niks... xD
Misschien toch maar wachten tot morgen
/edit
@ Darkspear
[ Voor 9% gewijzigd door Lourini op 07-12-2010 00:09 ]
i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H
Hier op Draenor om 00:06:34 al de eerste realm first achievement (525 cooking). (niet door mij, overigens)
[ Voor 14% gewijzigd door Brainstorm op 07-12-2010 00:09 ]
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
en natuurlijk hadden we dit allemaal verwacht.. want het gaat NOOIT goed in 1x
alle servers plat of wat? bloofhoof lukt niet met inloggen op het moment.
Nope ligt lekker dood weer
Edit:
Iemand er al in?
Edit:
Iemand er al in?
[ Voor 34% gewijzigd door Nickkok op 07-12-2010 00:10 ]
Helaas, Blizzard maakt haar belofte niet waar: "Om 0:01 spelen!" Hell no, niet met die login servers.
Hoe kan dat nou zo snel!?Brainstorm schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:08:
Hier op Draenor om 00:06:34 al de eerste realm first achievement (525 cooking). (niet door mij, overigens)
BlizzardFlghter1982 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:08:
en natuurlijk hadden we dit allemaal verwacht.. want het gaat NOOIT goed in 1xalle servers plat of wat? bloofhoof lukt niet met inloggen op het moment.

ez, alvast het meat stocken afgelopen week
[Signature]
Hoe lol!Brainstorm schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:08:
Kom de login server niet eens voorbij
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ik mag het doen met "Success!"
Heel succesvol lijkt het echter toch niet....
Heel succesvol lijkt het echter toch niet....
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Succes hier nog..
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ja wat verwacht je met zoveel spelers hahaRoystenn schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:09:
Helaas, Blizzard maakt haar belofte niet waar: "Om 0:01 spelen!" Hell no, niet met die login servers.
Bensimpel
Positieve meneer
/u/322701/crop6152f078d4887_cropped.png?f=community)
In ieder geval hebben we mooie muziek tijdens het wachten
😆 - Denk ook eens om ;)
Mja niet zozeer Blizzard maar eerder Vivendi (toch?) die het weer zo goedkoop mogelijk moet hosten...
Misschien hadden ze even moeten bellen dat er een paar terrabyte extra data te verwachten was vanavond ...
Misschien hadden ze even moeten bellen dat er een paar terrabyte extra data te verwachten was vanavond ...
baggerzooi.. ik had al 81 kunnen zijn inmiddels -_-
met tig alts de cooking dailies doen, van iedereen uit je guild alle meat krijgen en voordat ze het hotfixen cross-zone fishing doen om alle vis eruit te harken die je nodig hebt .... niet zo lastig maar je moet het wel net weten
Een tijdelijke "Remember password"-knop zou leuk zijn
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
Blizzard weet dat de community bestaat uit 6 miljoen mensen (In Europa althans). Hier moeten ze dus óf op zijn voorbereid, of niet lopen lullen dat je om 0:01 kan spelen.Mektheb schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:10:
[...]
Ja wat verwacht je met zoveel spelers haha
geen fish nodig voor max lvl cooking, alleen meat van de crates voldoet.redfoxert schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:11:
[...]
met tig alts de cooking dailies doen, van iedereen uit je guild alle meat krijgen en voordat ze het hotfixen cross-zone fishing doen om alle vis eruit te harken die je nodig hebt .... niet zo lastig maar je moet het wel net weten
[Signature]
Copy-paste werktKhiu schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:11:
Een tijdelijke "Remember password"-knop zou leuk zijn
Wat dus niet werkt met Authenticator
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Damn you authenticator!
Dit soort momenten he..
Dit soort momenten he..
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Waarbij dat laatste de enige realistische optie is. Niemand gaat voor die ene keer in de 2 jaar de hardware aanschaffen om 6 miljoen logins tegelijk mogelijk te maken als de rest van de tijd het een véél minder zijnMysticSnake schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:11:
[...]
Blizzard weet dat de community bestaat uit 6 miljoen mensen (In Europa althans). Hier moeten ze dus óf op zijn voorbereid, of niet lopen lullen dat je om 0:01 kan spelen.
was het bij jullie ook zo lang.. connecting......?
het is nog niet niet zo dat deathwing bij het inlog scherm ze tong naar je uitsteekt! die lacht zich rot nu!
Zit er nog steeds niet in, blijf hangen op ConnectingNickkok schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:14:
Je kunt gewoon met alleen je wachtwoord proberen in te loggen (koppie peest), als je door komt vraagt ie alsnog om je auth code.
Althans, zo werkt dat normaal gesproken en dat is hetgeen waar ik op hoop
Anoniem: 211516
Blizzard moet eens geld uitgeven aan betere en meer server load..............
ze hebben genoeg geld om hele wereld over te nemen........
ze hebben genoeg geld om hele wereld over te nemen........
Blijf nog hangen op Connecting
Nog steeds hoor, staar gewoon naar een inlogschermNickkok schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:14:
nee, wij zaten er gelijk in, maar ipv spelen gaan we hier postenNickkok schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:14:
Arrrgggh...... Blizzard zorg in ieder geval voor een status update ofzo want na 10x mijn authenticator code in te typen wordt ik zo ook ziek van
Meh zit al tijden vast op Succes!... Zal ik cancel rammen en opnieuw proberen of blijven wachten...
Keuzes, keuzes
Keuzes, keuzes
Ik zit gewoon in WoW, maar was al voor 12en online
Dank u voor de tipgaragaholic schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:14:
[...]
Je kunt gewoon met alleen je wachtwoord proberen in te loggen (koppie peest), als je door komt vraagt ie alsnog om je auth code.
Althans, zo werkt dat normaal gesproken en dat is hetgeen waar ik op hoop.
Bij mij laadt de launcher niet eens de achtergrond image...

i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H
Mijne zit al 4 minuten op "Success"
Hopend at ie zo verder gaat...
Connecting is toch echt het verste dat ie komt bij mij... Ff powernapje nemen misschien
Toppunt van frustratie: Met 4 man op ventrilo zitten en dan de drie andere zitten er al 5+ minuten in en jij nog niet....connecting!!
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Hier (Shadowsong) hangt ie ook nog op Connecting en daarna Disconnected from server.
Was wel gezellig vlak voor twaalven in Stormwind:
Was wel gezellig vlak voor twaalven in Stormwind:
Zo! en binnen
zo maar eens mn dr00d aanmaken, met als fantastische naam Winniedepoeh
Je moet uitloggen.apNia schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:16:
Ik zit gewoon in WoW, maar was al voor 12en online
Grrrrrrrrrrrrrr en hiervoor heb ik speciaal m'n vriendin achter gelaten. Om niet te kunnen inloggen. mooi hoorMelkaz schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:17:
Toppunt van frustratie: Met 4 man op ventrilo zitten en dan de drie andere zitten er al 5+ minuten in en jij nog niet....connecting!!
Same here....Websnake schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:16:
Mijne zit al 4 minuten op "Success"![]()

Kon om 00:01 de flight master niet eens targetten...
Ze wachten met de servers live te brengen totdat mijn resterende 200mb binnen zijn.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
bijna 20 min later... Nog geen reactie van Darkspear 
Krijg nog steeds You have been disconnected from the server
Krijg nog steeds You have been disconnected from the server
Zat ff rond te neuzen, 1k+ viewers hier : http://www.xfire.com/live_video/demun/
Leuk , preorder op deze manier.
Geen hoesje,geen cdtje, geen niks. En ook geen inlogmogelijkheid...
Geen hoesje,geen cdtje, geen niks. En ook geen inlogmogelijkheid...
"You have been disconnected from the server".
Wat is dan het hele nut van dit soort acties, we kunnen toch pas in de ochtend spelen ofzo!
Wat is dan het hele nut van dit soort acties, we kunnen toch pas in de ochtend spelen ofzo!

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black
Dat ging op Bladefist horde side nog wel ... tot er een alliance gastje met de zeppelin kwam en de NPC vermoordde ... echt letterlijk 5 minuten voor 12 .... hahahahaha echt briljant bedachtKhiu schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:18:
Kon om 00:01 de flight master niet eens targetten...
Wel aardig dat ze je succes wensen met connecting, sympathieke mensen daar bij Blizzard...
Dat de community site offline ging vanwege de load was dus ook bullshit. Ze willen het gewhine gewoon niet
Haha niceredfoxert schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:19:
[...]
Dat ging op Bladefist horde side nog wel ... tot er een alliance gastje met de zeppelin kwam en de NPC vermoordde ... echt letterlijk 5 minuten voor 12 .... hahahahaha echt briljant bedacht
Als ie op "Success" zit moet je gwoon ff op cancel drukken, dan kun je een realm selecteren en ben je iig al ee stapje verder
Anoniem: 104748
Volledig begrip voor dat de er log in issues zijn, maar waarom toch weer zo bluffen met 00:01 online...
Schiet 'ns ff op dan.FragNeck schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:18:
Ze wachten met de servers live te brengen totdat mijn resterende 200mb binnen zijn.
Slowchat hier omdat jullie mopperen dat inloggen niet gaat?
Geduld, geen enkele launch is probleem loos. Maar mag dat wel zo, elke minuut posten?
Geduld, geen enkele launch is probleem loos. Maar mag dat wel zo, elke minuut posten?
Disconnected from server
altijd leuk nieuwe content
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
en 20 minuten verder nog steeds niet verder dan connect!!!!!
Dit topic is gesloten.