Toon posts:

Ik troll niet.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.163 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MacBook aansluiten op oude TV

Dit is mijn topic. ik stelde een serieuze vraag die eerst afgedaan werd als trollen, maar ik legde later uit dat ik echt niet aan het trollen was. Vervolgens komen een paar andere users mijn topic vergallen met een "oud vs. nieuw"-discussie. Hierop maakte ik ze attent met een sarcastische opmerking, en vervolgens wordt mijn topic dichtgegooid vanwege "trollen". Ondertussen is mijn originele probleem nog steeds niet opgelost.

Mijn vraag is nu dus:

What the fuck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 12:54
De opmerkingen over trolls snap ik eerlijk gezegd ook niet. Anyway, je hebt onder een ander account al eens eerder deze vraag gesteld en toen ook antwoord gekregen: Aansluiting oude Philips televisie

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Abbadon schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:56:
De opmerkingen over trolls snap ik eerlijk gezegd ook niet.
De foto die wolf123 in zijn topic heeft gepost komt van een 4chan-site, plus nog wat andere punten die het topic wel enigszins verdacht maakten.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:25:

Mijn vraag is nu dus:

What the fuck?
Je vraag omschrijft het antwoordt al voldoende neem ik aan?
Een vraag om verduidelijking vindt ik prima, mits normaal c.q. fatsoenlijk gesteld.

[X] Geschift | [_] Ongeschift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Ik ben dus (een van?) de reporter van het topic, als je je wilt afvragen waarom ik het gewoon verdacht vind:
De geposte afbeelding komt van een van de *chan history sites. Erg veel van je andere punten zijn ook al vreemd te noemen. Gewoon exact wat mute aangeeft.

De laatste reactie die je gaf betuigt ook van weinig respect, jij trolled. Wij namen je (eerst nog) serieus, en dan kak jij aan met zo'n soort antwoord.

tweakers.net is een serieus forum, en sommigen probeerden je nog serieus te helpen ook. Waarom kraak jij ze zo af dan?

[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 03-12-2010 15:51 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik denk dat de oplossing ook tussen magneten en Rick Astley gevonden moet worden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
D4NG3R schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:47:
Ik ben dus (een van?) de reporter van het topic, als je je wilt afvragen waarom ik het gewoon verdacht vind:
De geposte afbeelding komt van een van de *chan history sites. Erg veel van je andere punten zijn ook al vreemd te noemen. Gewoon exact wat mute aangeeft.

De laatste reactie die je gaf betuigt ook van weinig respect, jij trolled. Wij namen je (eerst nog) serieus, en dan kak jij aan met zo'n soort antwoord.

tweakers.net is een serieus forum, en sommigen probeerden je nog serieus te helpen ook. Waarom kraak jij ze zo af dan?
Ik had al uitgelegd waarom hij op een imageboard gehost was; namelijk omdat ik daar dezelfde vraag had gesteld. Het was geeneens 4chan, maar gewoon een andere community waar mensen wel serieus reageren. Omdat GoT hetzelfde forumsysteem gebruikt als Fok! betekent dat toch niet direct dat het hier net zo'n onzinbedoeling kan zijn? Nou, hetzelfde geldt voor imageboards.

En ik waardeerde de hulp die me werd gegeven wel degelijk, alleen all het offtopic gezever over oude versus nieuwe electronica niet. Leuke discussie, zeker, maar dat was niet de reden waarom ik het topic opende.
tweakers.net is een serieus forum
Het spijt me. Het leven is te kort voor grappen en grollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:36:
[...]

Het spijt me. Het leven is te kort voor grappen en grollen.
Voor grappen en grollen hebben we de Tweakers Huiskamer. En leuk dat het daar is! _/-\o_

Jaja, ik weet dat 'm dat een 403 oplevert :P

[ Voor 9% gewijzigd door Room42 op 03-12-2010 17:45 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Kom op zeg.Hij was niet de enige die aan het trollen was.Iemand die een plaatje host op een "foute host" meteen wegzetten als een bedrieger, "lollige" plaatjes zoals de utp-->220v en de suggestie om zijn tv bij het grof vuil te zetten en iets moderns te kopen zijn net zo goed trolls.Als Tweakers dan zo serieus is, hadden die dingen ook achterwege kunnen blijven.Niet dat zijn reactie in schoonheid uitblonk hoor :X

[ Voor 3% gewijzigd door blobber op 03-12-2010 18:23 ]

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

blobber schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:22:
[...]

Kom op zeg.Hij was niet de enige die aan het trollen was.Iemand die een plaatje host op een "foute host" meteen wegzetten als een bedrieger, "lollige" plaatjes zoals de utp-->220v en de suggestie om zijn tv bij het grof vuil te zetten en iets moderns te kopen zijn net zo goed trolls.Als Tweakers dan zo serieus is, hadden die dingen ook achterwege kunnen blijven.Niet dat zijn reactie in schoonheid uitblonk hoor :X
Je weet dat de #Chan imageborden/forums de duisterste plekken van het internet zijn..? Even als top voorbeeld 4chan: Wikipedia: 4chan. Vind je het dan heel gek dat meerdere mensen hem direct als troll/nepper zien?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:11

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Dat klopt wel, maar blobber heeft ook wel gelijk.
Het is een moeilijk geval.
De laatste post is een mislukt sarcasme en dus gezien als troll,
ook vanwege 4chan namen mensen hem niet serieus.
Natuurlijk is het een rare vraag, zo oud.
Maar dat wil nog niet zeggen dat je zo moet reageren. (@ iedereen die vervelend postte)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Waarom zou het dan 2x doen? Zijn andere topic over die speakeraansluiting, lijkt me ook een behoorlijk oude aansluiting (plat met pin).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

D4NG3R schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:54:
[...]

Je weet dat de #Chan imageborden/forums de duisterste plekken van het internet zijn..? Even als top voorbeeld 4chan: Wikipedia: 4chan. Vind je het dan heel gek dat meerdere mensen hem direct als troll/nepper zien?
Ik moet inderdaad toegeven dat je geloofwaardigheid er niet op vooruitgaat als je daar plaatjes gaat hosten :P

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

En helaas gaat hier ook een slotje op. LA is een beleidforum en niet de plek om individuele (mod)acties te bespreken. Als je niet tevreden bent over een slotje: doe even een Dm/mail naar de mod in kwestie (in jouw geval dion_b) en als jullie er niet uitkomen is er zijn admin of het doktersteam. Sommige subfora hebben zelfs speciale feedback topics daarvoor.

Voor andere concrete incidenten is er ook nog 'schop een modje'. :)

Maar lees ook eens: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.