[MMORPG] Rift: Planes of Telara Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 20 Laatste
Acties:
  • 75.843 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Astratuner schreef op maandag 31 januari 2011 @ 18:37:
Tijdens beta5 zeiden ze dat mensen met een VIP keys dat zij namelijk hun characters behouden?

Klopt dat of moet je weer van 1 beginnen?
Tijdens de beta behoud je je characters.
Ze zullen wel gewiped worden na de laatste beta.

[ Voor 58% gewijzigd door Jegorex op 31-01-2011 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 19:15
Oki merci voor de antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 18:44:
[...]

volgens mij hou je gewoon je chars tijdens beta als je vip heb natuurlyk. dat last ik iig op rift forum VRIJDAG:D:D:D denk dat ik rift maar ga spelen totdat GW2 uitkomt.

-_- alleen nog ff global chat uitzetten volgende x niet dat wow copy gezeur de hele tijd
Zolang er betas zijn blijven de toons behouden, niet alleen die van vips. Ik had twee betas terug een normal key en het character dat ik toen maakte bestaat nog steeds. Nu had ik een vip-key.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online
wat natuurlijk wel logisch is want anders duurt het te lang om max level en dus eind content te testen.
En als je dan neit eens genoeg tijd hebt om te testen wat er in beta %nummer% nieuw is dan heeft de beta ook weinig nut.

[ Voor 37% gewijzigd door hellfighter87 op 31-01-2011 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff ik kan al 2 dagen niet meer spelen, ik wil een nieuwe beta !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 19:52:
Pff ik kan al 2 dagen niet meer spelen, ik wil een nieuwe beta !
Riftdrawl, meerdere mensen hebben er last van ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 17:03

koudepinda

Don't Panic

TYNOz schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:36:
Hallo allemaal,

na wat mmo's gespeeld te hebben en een tijdje niks gedaan, toch maar weer eens kijken
gisteren heel dit forum doorgezien en rift lijkt mij een leuke mmorpg, het gaat maar tot lvl 50 tot nu toe, ik ben niet zo grinder en de "experts" hier zeggen dat het snel levelt dus idiaal voor mij!

heb hem net gepreorderd bij direct2drive, nu even de beta patcher gedownload en geinstalleerd allemaal prima tot nu toe, wil ik inloggen om hem te laten update zegt die dat ik geen toegang heb!

iemand hier meer last van vandaag ??

alvast bedankt!
is normaal, beta5 is net afgelopen. vrijdag begint er nog een volgende beta event die ook weer een week duurt. etc, etc.
hellfighter87 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:48:
levellen gaat voor mijn gevoel juist niet extreem snel, beetje dezelfde snelheid als aion heeft. teminste zover ik kan zien want ik ben pas lvl 15 :(

van rifts krijg je meer exp en dat lijkt mij ook wel normaal want als er te weinig bonussen aan rifts zitten dan komt er straks niemand meer naar rifts toe :P
dan doe je iets fout. was in 5 dagen level 27. je moet gewoon questen. en naar rifts rennen. en vooral mee rennen in rift events, met de grote bazen die je dan neer haalt en het aantal rifts dat je sluit, ben je zomaar een level up of zelfs 2.

[ Voor 29% gewijzigd door koudepinda op 31-01-2011 22:04 ]

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Nu online
koudepinda schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:02:
[...]
dan doe je iets fout. was in 5 dagen level 27. je moet gewoon questen. en naar rifts rennen. en vooral mee rennen in rift events, met de grote bazen die je dan neer haalt en het aantal rifts dat je sluit, ben je zomaar een level up of zelfs 2.
yeah ik weet maar was emt dit char pas vrijdag avond begonne. heb tussendoor al 4 characters naar 14 geleveld en weer opniew begonne omdat het toch net niet beviel :P.

hieruit heb ik deze build gebouwd en die bevalt tot nu toe prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
hellfighter87 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:09:
[...]

yeah ik weet maar was emt dit char pas vrijdag avond begonne. heb tussendoor al 4 characters naar 14 geleveld en weer opniew begonne omdat het toch net niet beviel :P.

Zolang je dezelfde class blijft spelen hoef je geen nieuwe char aan te maken.
In de hoofdstad kun je quests doen om alle andere souls te unlocken en bij de class trainer kun je je skills resetten waarna je een andere soul kunt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

Jegorex schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:38:
[...]

Zolang je dezelfde class blijft spelen hoef je geen nieuwe char aan te maken.
In de hoofdstad kun je quests doen om alle andere souls te unlocken en bij de class trainer kun je je skills resetten waarna je een andere soul kunt kiezen.
krijg je dan ook gewoon weer je bestede skill points terug?? lijkt me opzich wel logisch. maar heb het niet geprobeerd
hellfighter87 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:09:
[...]

ik heb nu een built ranger marksman en saboteur. bevalt me prima. door de class ranger kun je al snel veel sterkere vijanden aan door je pet. ook een boss voor een quest. ranger komt pas in de penarie wanneer je meerdere vijanden tegen je hebt. dan komt de saboteur in het veld. je kan bommetjes gooien die meteen al je omringende vijanden hitten (10)
in de warfront moet je wel oppassen dat je niet alleen gaat handelen. een blade master (rogue) of een warior (tank) krijg je meestal niet in je eentje neer (rogue heeft zo vervelend stealth) maar als je in een groep bezig bent zit je eigenlijk altijd wel in de top qua kills (en ook hier is je pet weer een groot voordeel)

[ Voor 52% gewijzigd door koudepinda op 31-01-2011 23:04 ]

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Yup. Het zit zo:

1) Vanaf level 15 kan je soulquests oppakken (per soul 1 quest) die de souls die je niet op level 1,3 en 7 hebt gepakt alsnog kan unlocken.
2) Vervolgens kan je je souls waarin geen punten zitten, vervangen door 1 van de andere souls. Dit kan je zovaak doen als je wilt.
3) Je kan souls waar wel al punten in zitten resetten bij je trainer voor wat gold, waarna je punt 2 uit kan voeren.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Prototype_
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-03 22:44
Komend weekend Beta #6 woot.

[ Voor 91% gewijzigd door _Prototype_ op 06-02-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:37

ResuCigam

BOFH

Wij spelen momenteel met 4 mensen op de illumination server en hebben ook een TS server draaien, mochten er hier mensen mee willen stuur mij maar een DM.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hierboven Mochten jullie zeer veel weten over Rift dus qua hoe je het dient te spelen, rassen etc DM mij svp aangezien de Nederlandse officiele community wel hulp kan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Prototype_
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-03 22:44
Ja dat is dus ook een beetje het idee.
Als we met een man of wat zijn dan kunnen er ook tips over en weer gaan.
Persoonlijk heb ik niet veel ervaring met Rift maar heb ik wel veel MMO´s gespeeld in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ik heb al wat videos geupt: YouTube: Kanaal van mrdummy
Er komen nog meer bij, moet even selectie maken en mogelijk wat editen.

Hopelijk geeft dat voldoende beeld wat je verwacht van Rift spel. Zit op Blightweald, een PvE server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 05:10:
@Hierboven Mochten jullie zeer veel weten over Rift dus qua hoe je het dient te spelen, rassen etc DM mij svp aangezien de Nederlandse officiele community wel hulp kan gebruiken :)
Kan je eens een link posten naar die community? Zou wel leuk zijn om te lezen wat er al staat

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

MrDummy schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 08:33:
Ik heb al wat videos geupt: YouTube: Kanaal van mrdummy
Er komen nog meer bij, moet even selectie maken en mogelijk wat editen.

Hopelijk geeft dat voldoende beeld wat je verwacht van Rift spel. Zit op Blightweald, een PvE server.
ik zag ook dat je nog een balk met commands boven de standaard had, hoe heb je dit gedaan?? heb me er echt kapot naar gezocht.
ResuCigam schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 02:14:
Wij spelen momenteel met 4 mensen op de illumination server en hebben ook een TS server draaien, mochten er hier mensen mee willen stuur mij maar een DM.
wacht ff bedoel je een private server voor rift?? ik heb er naar gezocht maar niet gevonden

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koudepinda schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:22:
[...]

ik zag ook dat je nog een balk met commands boven de standaard had, hoe heb je dit gedaan?? heb me er echt kapot naar gezocht.

[...]

wacht ff bedoel je een private server voor rift?? ik heb er naar gezocht maar niet gevonden
ESC > Options > UI BARS en dan via het dragmenu enablen

wil je ze ergens anders
heel simpel .. escape > ui layout > bar verplaatsen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:23:
[...]

ESC > Options > UI BARS en dan via het dragmenu enablen

wil je ze ergens anders
heel simpel .. escape > ui layout > bar verplaatsen
dankje. was wel al in de ui layout aan het prutsen geweest, maar weinig mee opgeschoten xD

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

koudepinda schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:27:
[...]

dankje. was wel al in de ui layout aan het prutsen geweest, maar weinig mee opgeschoten xD
In RIFT heb je TWEE actionbars settings. In de menu settings kun je bars adden boven de bestaande bar beneden en de tweede optie ernaast voegt side bars toe aan de rechterkant.
Ik zal even screenshot opzoeken..... daar heb ik alle bars aangezet :)

Afbeeldingslocatie: http://mrdummy.net/zooi/got/rift/2011-1-26_03947s.jpg
(klik voor vergroting)
Het gaat via game settings, in deel Action Bars. Ik heb maximaal alle bars getoond, maar zoals je ziet krijg je wel erg vol beeld van. Zelfs de character is zo erachter "verstopt" en zie je niet goed.
Gelukkig kan je ze verplaatsen of UI scale toepassen.
Alleen sidebar is wel beter en staat weinig in de weg, zeker met widescreen.

[ Voor 35% gewijzigd door MrDummy op 01-02-2011 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan 7 horizon/verticale bars adden, je kan je UI vergroten of verkleinen / verplaatsen.

Lvl gaat opzicht wel snel , had in 3-4 dagen cap gehaald , dmv dungeon/rifts krijg je wel lekker experience.

Beta van a.s vrijdag begin ~19:00 tot maandag ~19:00

-----
kKaltUu schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 10:23:
[...]

Kan je eens een link posten naar die community? Zou wel leuk zijn om te lezen wat er al staat
http://www.riftgame.com/en/beta/index.php // http://forums.riftgame.com/

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2011 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kKaltUu schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 10:23:
[...]

http://www.riftplanesoftelara.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
kKaltUu schreef op zondag 30 januari 2011 @ 03:27:
IUiteindelijk heb ik het spel vanavond gepreordered, omdat het kan en het 25 euro scheelde.
Probleem nu is wel dat ik m'n key niet kan activeren omdat bij de activatie per se om een creditcard wordt gevraagd en ik niet zo'n faalding heb.
Gelukkig komen er binnenkort wat normalere betaalmethoden, maar voor nu moet ik even op een mail terug van trion wachten om de supportticket te sluiten en de VIP beta te geven.
Ik heb nog steeds geen bericht terug gekregen, maar ik kijk nu op m'n trion account, en er staat:
Afbeeldingslocatie: http://www.kkaltuu.nl/img/code.jpg
Waar eerst RIFT Beta 5 stond

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

kKaltUu schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:36:
[...]

Ik heb nog steeds geen bericht terug gekregen, maar ik kijk nu op m'n trion account, en er staat:
[afbeelding]
Waar eerst RIFT Beta 5 stond
beter toch?? aan rift beta5 heb je echt niets meer hoor (afgelopen) dus nu zit je gegarandeerd ook in de laatste 2 beta's

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
koudepinda schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:46:
[...]

beter toch?? aan rift beta5 heb je echt niets meer hoor (afgelopen) dus nu zit je gegarandeerd ook in de laatste 2 beta's
Mijn punt is dat ik uit het niets een VIP beta heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
Ik heb een vraag, een maat en ik levelde afgelopen beta als Defiants, maar toen we level 21 waren kregen we ineens level 24 quests in dat stadje met die rode fast travel portal, wij hebben iedere quest chain gedaan, en niets gemist. Zou dit komen doordat we niet genoeg rifts hebben gedaan? Of misten we een quest hub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:53
Na bijna alle MMo's wel gespeeld te hebben de afgelopen > 10 jaar is dit eindelijk weer eens eentje die mij zeer kan bekoren.

Ben ooit begonnen in Ultima Online dus je kunt zeggen dat ik een "oudere" gamer ben :)
Na SWG (toppertje tot de revamp), AOC, Warhammer ( grote WH fan , helaas was de game minder ) ,DC Online en 6 jaar WoW ben ik al een behoorlijke tijd bezig in de Rift beta.
Na jaren van (imo) mislukte MMO's is dit er eentje die precies is wat ik graag zie in een MMO, lijkt heel erg op Warhammer en dat is als grote fan een mooi iets :)

Zou misschien leuk zijn om wat mensen uit dit forum te combineren en proberen samen te spelen op een server ?
Persoonlijk doe ik niets "hardcore'....qua gaming en raiden meer en hopelijk zijn er mensen die dat ook hebben.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
kKaltUu schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:56:
[...]

Mijn punt is dat ik uit het niets een VIP beta heb.
Omdat ze die info vaak pas de dag voor aanvang versturen.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Uhmmie schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:17:
[...]

Omdat ze die info vaak pas de dag voor aanvang versturen.
Dan is het nog steeds vreemd, ik heb beta 5 gespeeld en nu zou ik dus geen access mogen hebben.
Het feit dat ik VIP heb komt dus van of dat beta5 spelers mogen doorspelen of dat ze mijn supportticket hebben opgepakt, maar daar zou ik bericht van krijgen :p :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
kKaltUu schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:50:
[...]

Dan is het nog steeds vreemd, ik heb beta 5 gespeeld en nu zou ik dus geen access mogen hebben.
Het feit dat ik VIP heb komt dus van of dat beta5 spelers mogen doorspelen of dat ze mijn supportticket hebben opgepakt, maar daar zou ik bericht van krijgen :p :>
OF van het feit dat wanneer je pre-ordert, je automatisch een VIP-beta-invite krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
SnoeiKoei schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:55:
[...]

OF van het feit dat wanneer je pre-ordert, je automatisch een VIP-beta-invite krijgt.
En die key kan ik juist niet activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 21:34
kKaltUu schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:11:
[...]

En die key kan ik juist niet activeren.
Welke key heb je gebruikt voor Beta 5? Die van tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Huntard schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:12:
[...]

Welke key heb je gebruikt voor Beta 5? Die van tweakers?
Ik heb een key gekregen van tweakers, daarmee heb ik Beta 5 kunnen spelen, hierna heb ik dus Rift gepreordered, maar die key kan ik niet activeren (geen creditcard).

Uiteindelijk heb ik dus wel een VIP beta access account om een of andere obscure reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
kKaltUu schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:17:
[...]

Ik heb een key gekregen van tweakers, daarmee heb ik Beta 5 kunnen spelen, hierna heb ik dus Rift gepreordered, maar die key kan ik niet activeren (geen creditcard).

Uiteindelijk heb ik dus wel een VIP beta access account om een of andere obscure reden.
Helemaal geen obscure reden, die key van Tweakers was al een VIP key. Lees het artikel nog maar eens na:
Het is goed om te weten dat de keys die we uitdelen niet zomaar bètakeys zijn, maar zogenaamde VIP bètakeys...
(Derde alinea)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally1978
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-02 11:47
Krijg een server aanmeldingsfout bij opstart, mensen meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
Wally1978 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:26:
Krijg een server aanmeldingsfout bij opstart, mensen meer last van?
Geen idee, maar aangezien er nu geen servers online zijn (er draait immers geen beta nu), lijkt me dat niet zo vreemd. Heb je in je accountstatus staan dat je bent uitgenodigd voor de volgende beta? Wat mij overigens erg vroeg zou lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 19:47
Ik heb hier 'tzelfde probleem kKaltuU... heb een VIP-beta key op 't moment. Heb gister Rift via D2D.co.uk gepre-ordered, maar als ik de key invoer móét ik een subscription-plan kiezen en creditcard gegevens invoeren. En die heb ik dus niet. Heb ik dalijk de game gepre-ordered voor joker omdat ik dus niet eens als "early bird" kan gamen, laat staan dat ik niet weet wanneer de winkels in Nederland nou écht die prepaid kaarten hebben of wanneer PayPal nu echt te gebruiken is. Ze zeiden 4 maart, maar daar kom je dus alleen op 4 maart achter... te laat voor de early birds helaas.

Heb ze ook al gemaild maar nog niets gehoord, dus we wachten nog even af :/

p.s.: beter nog, hoewel ik een VIP-beta key heb, sta ik niet eens meer aangemeld als genodigde voor de volgende beta. :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Kapotlood op 01-02-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
joramoudenaarde schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:44:
p.s.: beter nog, hoewel ik een VIP-beta key heb, sta ik niet eens meer aangemeld als genodigde voor de volgende beta. :'(
Dat doen ze elke keer een paar dagen voor de beta.
Zelf verwacht ik de aanmeldings mail voor beta 6 op woensdag of donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
Ah, gelukkig maar Jegorex.

Nou nog het probleem oplossen van de game pre-orderen maar de key niet goed kunnen activeren... anders kan ik nog niet spelen na de beta's :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
joramoudenaarde schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 17:01:
Ah, gelukkig maar Jegorex.

Nou nog het probleem oplossen van de game pre-orderen maar de key niet goed kunnen activeren... anders kan ik nog niet spelen na de beta's :/
Ik zou even googlen op test creditcards (paypal heeft een lijst bijvoorbeeld.)
Die werken gewoon omdat je nog niet echt hoeft te betalen. Dan wel die payment optie verwijderen wat je kan er natuurlijk niet echt mee betalen straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
Oh, het werkt! Ik had via Paypal inderdaad zo'n lijst gevonden, een "0000" code doorgegeven bij de "last 4 digits" waar om gevraagd wordt, en m'n eigen adresgegevens ingevoerd. En dat werkte zonder problemen :)

Daarna inderdaad, en nog bedankt voor de tip, de betaling gelijk stopgezet. Bij "Manage Games" staat nog wel de renewal amount op de subscription die ik gekozen heb, maar zonder geld en creditcard kunnen ze ook niets afschrijven.

Dan nu maar hopen dat ze voor m'n 30 dagen op zijn Paypal betalingen hebben geactiveerd :D

Enfin, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Huntard schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:32:
Geen idee, maar aangezien er nu geen servers online zijn (er draait immers geen beta nu), lijkt me dat niet zo vreemd. Heb je in je accountstatus staan dat je bent uitgenodigd voor de volgende beta? Wat mij overigens erg vroeg zou lijken.
Toen ik de key ontving van t.net en gelijk registreerde, stond daar ook een opmerking bij, dat ik ook automatisch zou deelnemen aan toekomstige beta tests van RIFT. :) Ik ga er dus gewoon van uit dat iedereen dit heeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:37
Ryatzu schreef op zondag 30 januari 2011 @ 10:00:
Je kan een test creditcard gebruiken om je code te activeren. Daarna kan je dus je betaal methode verwijderen. Zo heb ik het gedaan en het werkt perfect. Gewoon googlen naar test creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
CptChaos schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 17:13:
[...]
Toen ik de key ontving van t.net en gelijk registreerde, stond daar ook een opmerking bij, dat ik ook automatisch zou deelnemen aan toekomstige beta tests van RIFT. :) Ik ga er dus gewoon van uit dat iedereen dit heeft. ;)
Ik had ook een key van tweakers en heb aan de beta 5 deelgenomen....
Maar als ik nu op mijn account kijk staat er niets meer....
You have not yet been invited to a beta event.
.... hoe kan dat dan...??? Zo VIP noem ik dan ook weer niet ... wel?

Edit:
Codes applied to your account
Date Code
1/24/2011 RIFT Beta VIP
Dus wellicht werkt het toch wel... :)

[ Voor 18% gewijzigd door Tijgertje84 op 02-02-2011 12:14 ]

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
Ik wacht tot na beta 6 met het toevoegen van mijn gamekey aan mijn account. Hopelijk hebben ze voor die tijd paypal/ideale support toegevoegd. Als dat niet is ga ik ryatzu zijn advies gebruiken.

Op het officiële rift forum is er een petitie die de beta eerder wil laten beginnen, bij de vorige lukte het om het te verlengen dus wie weet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheeppower
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 09:50
Tijgertje84 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:12:

[...]

.... hoe kan dat dan...??? Zo VIP noem ik dan ook weer niet ... wel?
Zoals al werd medegedeeld:
Jegorex schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:59:
[...]

Dat doen ze elke keer een paar dagen voor de beta.
Zelf verwacht ik de aanmeldings mail voor beta 6 op woensdag of donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadylog
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 21:03
Ha mensen,

zie http://leakerz.net/wp/201...pha-patchnotes/#more-8490
voor de alpha patchnotes. Ze hebben trouwens ook de racial abilities omgegooid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
dit blijkt fake te zijn, omdat dit tegenstrijdig zou zijn met wat de devs eerder hadden gezegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Voor de geïnteresseerden is er a.s. vrijdag op gamekings.tv een (p)review te zien waarin Steven (de MMORPG freak van gamekings) naar Antwerpen gaat om Rift te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daletumxa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:43
Ryatzu schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 13:44:
dit blijkt fake te zijn, omdat dit tegenstrijdig zou zijn met wat de devs eerder hadden gezegt.
Het is niet fake ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
ik kan het niet zeggen, zit zelf niet in de alpha, jij wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daletumxa
Yups :)

Alpha notes zijn ook niet echt interessant hoor, het team is constant bezig met updates en balance fixes. Erg indrukwekkend om te zien hoe het dev team alle input snel verwerkt in patches, nog nooit eerder meegemaakt in een beta/alpha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Ryatzu schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:10:
[...]

ik kan het niet zeggen, zit zelf niet in de alpha, jij wel?
Duh...

Ik vind het wel een beetje dom om in een beta-fase patch notes af te doen als fake omdat het niet overeen komt met "wat devs eerder hebben gezegd". Juist in deze fase kan er nog zoveel over de kop worden gegooid dat je classes niet meer herkent van je eerdere beta-ervaringen. Devs zullen juist nu nog wel eens uitspraken moeten inslikken. MMO's hebben een bijzonder rijke historie van in beta-fase beloofde maar nooit geïmplementeerde features en andersom hebben bijvoorbeeld WoW-devs ooit geroepen dat er nooit gevlogen zou kunnen worden buiten Outlands en eventuele nieuwe gebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hillbillie
  • Laatst online: 18-07-2022
Heraclius schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:43:
Voor de geïnteresseerden is er a.s. vrijdag op gamekings.tv een (p)review te zien waarin Steven (de MMORPG freak van gamekings) naar Antwerpen gaat om Rift te spelen. :)
Is dit nog op tv, of moet ik vrijdag naar de website gaan om dit te zien. Heb interesse! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Op de twitter van UbisoftNL vond ik deze preview: http://www.gamersnet.nl/m...ard_en_peter_checken_rift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
hillbillie schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:22:
[...]

Is dit nog op tv, of moet ik vrijdag naar de website gaan om dit te zien. Heb interesse! :)
Gamekings komt nog op tv (MTV), maar dit item zal daar niet bij zitten denk ik. Op de site kan je het wel gewoon checken vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
hillbillie schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:22:
[...]

Gamekings.tv op de site ;)
Vanaf april zenden ze weer uit op MTV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Nu online
Ik vraag me dan wel af hoeveel meerwaarde zoon review heeft als je de beta al speeld :P.
natuurlijk komen hier vast ook mensen die de beta nog neit spelen maar zoon review zal niet dieper zijn dan als je zelf de game speeldt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Weet ik maar over het algemeen vinden mensen het gewoon leuk om te zien, Steven is een toffe gast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daletumxa
soul selector chart :)
Afbeeldingslocatie: http://img402.imageshack.us/img402/6186/selectionflowchart.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw thanks! Mag ik die gebruiken voor de Nederlandse fansite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daletumxa schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:19:
Yups :)

Alpha notes zijn ook niet echt interessant hoor, het team is constant bezig met updates en balance fixes. Erg indrukwekkend om te zien hoe het dev team alle input snel verwerkt in patches, nog nooit eerder meegemaakt in een beta/alpha.
Als ze zo snel zijn, waar blijft dan die betere character customization.
Ik loop rond in de wereld met 300 familieleden, zwaar onder de maat, forum posts met 50+ pagina's hierover maar we zien niets. Laat de alpha mensen ook eens klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik dus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 21:42
Kijk handig kaartje, ben nu warlock met archon en chloromancer bevalt eigenlijk prima. Veel dps en jezelf healen, prima combi. Zal eens kijken wat ik voor de volgende zal nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 19:55:
wat is de link naar die site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Op de website van HP is een beetje informatie te vinden over hoe de servers van Rift zijn opgebouwd.
HP’s blade servers [...] is the technological backbone of Trion.
[...]
The Blades themselves are broken up per action across the entire game. Let’s take that chat function I just mentioned. One cluster handles communications. If one blade fails, another in that cluster will take its place. So, you’re never experiencing downtime or running into some digital version of the tower of Babel. There are clusters handling everything from game physics and graphics to NPC (non-player character A.I.).
Bedenk wel dat dit hele artikel reclame voor en door HP is. ;)

Het meest interessant/vernieuwend is denk ik dat er een real time vertaling is van de chat.
Het originele artikel is aangepast en er is dus geen real time vertaling.

[ Voor 4% gewijzigd door Jegorex op 02-02-2011 23:10 . Reden: geen vertaling in de chat dus. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Jegorex schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 20:58:
Het meest interessant/vernieuwend is denk ik dat er een real time vertaling is van de chat.
In dat door jou aangehaalde artikel staat dat de real time vertaling er niet in zit. (hmm dat is ge-edit nadat jij gepost had :))

[ Voor 7% gewijzigd door ResuCigam op 02-02-2011 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Edit: Was even totaal mis met die link *verwijderd* 8)7

Ook EVE werkt al een tijdje met Blade.

[ Voor 68% gewijzigd door Hurtebise op 02-02-2011 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 19:55:
Die heeft ie ook maar gecopieerd van het Officiele game forum, hij is wel grappig, ben het alleen niet met de menining over de Justicar soul eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

uuuh??? sorry wacht ff ik volg je nie. Tera - Rift... iemand?? kan iemand de link hier leggen??

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
koudepinda schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:50:
[...]

uuuh??? sorry wacht ff ik volg je nie. Tera - Rift... iemand?? kan iemand de link hier leggen??
Misschien lijkt voor hem Tera op Telara.... Enige link die ik kan bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

SnoeiKoei schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:52:
[...]

Misschien lijkt voor hem Tera op Telara.... Enige link die ik kan bedenken.
idd, maar zelfs dan nog. als hij werkelijk het nieuws had gevolgd had ie ook geweten dat beta6 nog moet beginnen en beta 5 alleen tot lvl30 mogelijk was

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daletumxa
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:45:
[...]

Die heeft ie ook maar gecopieerd van het Officiele game forum, hij is wel grappig, ben het alleen niet met de menining over de Justicar soul eens.
Niet echt, komt van een EQ2 player van eq2flames. Die kan em ook best op het officiele forum gepost hebben daar niet van...

http://www.eq2flames.com/...lection-chart-idiots.html

[ Voor 12% gewijzigd door Daletumxa op 03-02-2011 07:57 . Reden: link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alveus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-01 11:41
Oei, de accountbladzijde geeft een "Error 500". Als dat maar goed gaat aanstaande vrijdag..

Join the Guild of Tweakers! http://guildoftweakers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alveus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-01 11:41
Ik heb de diverse RIFT guild databases zitten bekijken maar kon geen Nederlandstalige guild vinden. Weet iemand of er een Nederlandstalige guild is of plannen zijn om die op te zetten. Mocht er nog geen zijn en er is voldoende animo dan wil ik er wel een opzetten.

Join the Guild of Tweakers! http://guildoftweakers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malvae schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:44:
Ik heb de diverse RIFT guild databases zitten bekijken maar kon geen Nederlandstalige guild vinden. Weet iemand of er een Nederlandstalige guild is of plannen zijn om die op te zetten. Mocht er nog geen zijn en er is voldoende animo dan wil ik er wel een opzetten.
Beste stuur mij even een DM wat je wilt misschien kunnen we wat via de Nederlandse site regelen zodat je sneller spelers hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:45:
[...]
Beste stuur mij even een DM wat je wilt misschien kunnen we wat via de Nederlandse site regelen zodat je sneller spelers hebt
Als je daar een hoekje voor NL guilds kunt bouwen, graag! Dan mag je ons meteen vermelden:
Ik ben met wat vrienden tijdens de beta op de illumination server aan de Defiant kant begonnen met een NL guild Dutch N00bs. Fanatiek maar de lol staat voorop 8) We hebben verder een dedicated TeamSpeak 3 server draaien.
DM mij voor info of een /tell naar Resucigam vanaf vrijdag 19:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Heb de topic eens doorgelezen en weet dat deze vraag al eens gesteld is.. :P

Maar , het "probleem" dat ik heb is ; Ik heb men VIP beta key aan men account toegevoegd , het staat er ook bij op men account als ik naar Code applied ga kijken. Dus dan zou ik toch een mail moeten krijgen , niet? (Heb ook Rift mail krijgen aangevinkt). Ik heb de VIP key Dinsdag gekregen dus toch al een paar dagen he.

Weet iemand hier raad mee?
Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Gewoon afwachten, ze hebben via het forum al aangegeven dat de email dit keer wat trager zijn met versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Wat Ryatzu zegt.
Ze zijn begonnen de mails in batches te versturen, maar het gaat dit keer wat langzamer als tijdens de vorige betas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe , ok cool dan wacht ik af :)
Dacht al dat ik gescammed was >.>

Bedankt voor de snelle reply ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
lol @ bericht in de Beta6 invite email :)
Bring it. We dare you. Because seriously, the riftspawn were saying some pretty rude
things about all your moms.
Niet dat ik zou gaan spelen, maar wel leuk gedaan :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jegorex schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 14:05:
Wat Ryatzu zegt.
Ze zijn begonnen de mails in batches te versturen, maar het gaat dit keer wat langzamer als tijdens de vorige betas.
Nou, mijn via tweakers verkregen beta key (VIP) heeeft nog steeds geen update verkregen voor beta 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 17:34:
[...]

Nou, mijn via tweakers verkregen beta key (VIP) heeeft nog steeds geen update verkregen voor beta 6
De beta begint morgen pas om 19:00
Er is dus nog tijd zat om die mail te krijgen.

Ik heb de mail ook nog niet gekregen terwijl ik al een VIP key had voordat Tweakers ze uitdeelde.
Voor de rest, zie mijn vorige post die je gequote hebt.

Update:
Op het Rift forum staat een update:
Hi everybody,

Just wanted to make a general update that we are still in the process of sending out Beta 6 invitations. If you are expecting one and haven't yet received it -- don't panic. We started sending them out yesterday evening (PST), sent several batches through the night, and we're going to be sending waves of invites all day today, as well.

Thanks!

[ Voor 43% gewijzigd door Jegorex op 03-02-2011 20:34 . Reden: forum update toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Inmiddels valt er al wel wat te patchen, kweenie of dat het proces morgen bespoedigt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

SnoeiKoei schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 22:24:
Inmiddels valt er al wel wat te patchen, kweenie of dat het proces morgen bespoedigt :P
ik kon vanmorgen al patchen??? of was dat iets anders? want nu kan ik niet patchen.
mrja heb mn invite nog niet binnen (zal wel komen :) heb toch een VIP key)

always bring a towel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
SnoeiKoei schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 22:24:
Bedankt voor de heads-up :)

Edit: Oh, niet echt een enorme patch ofzo :D

[ Voor 9% gewijzigd door Hydra op 03-02-2011 22:38 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Toevallig iemand hier die Rift op Steam preordered en TF2 heeft? Ik wil namelijk die wapens in TF2 wel al hebben ook al kan je ze eind van de maand craften :p

Je mag een hoed per wapen hebben, hoeden genoeg :)
Le Party Phantom
A Rather Festive Tree
Exquisite Rack
Coupe D'isaster
Detective Noir
German Gonzila
FlippeD Trilby (Lime)
Napper's Respite
Bombing Run
Stout Shako
Horrific Headsplitter
Cadaver's Cranium
vintage Demoman's Fro
vintage Stainless Pot
vintage Respectless Rubber Glove.

Laat maar weten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds geen mail, begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden, vorige beta door omstandigheden maar 2 uurtjes kunnen spelen, en dit weekend ruim tijd ingeruimd om het spel eens goed te verkennen.

Zijn er intussen mensen die via tweakers.net een VIP key hebben ontvangen die wel al uitgenodigd zijn voor beta 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
ik heb gister mijn uitnodiging gekregen via de mail. dit omdat ik "very important beta person" ben... :D

ik denk dat de rest de mail vandaag of morgen krijgt en als je vip account hebt, probeer gewoon in te loggen lukt vast wel vanavond om 18.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Vanaf heden zullen velen een email ontvangen. Ik heb 'm ook net binnen.
Patcher moet zelf vernieuwd worden (gewoon op klikken) en dan 170 MB game patch downloaden.
Dus niet client downloaden via account, want dan moet je eerst oude deinstalleren, en dat is juist meer werk.

Tot strakjes op Blightwald.
Xenosaga (zijde "metalen handschoen")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Geweldige uitnodiging weer: 1 grote uitdaging om vooral zoveel mogelijk de servers te belasten om te zien hoeveel stress ze aankunnen :D Bij de meeste nieuwe MMO's lijkt men daar in de beta niet aan toe te komen en dat leidt dan tot eindeloos geklaag, lange wachtrijen en veel downtime na release.

Jammer dat ik alleen vanavond een paar uurtjes kan spelen, weekend ben ik weg en maandag ben ik niet voor zessen van werk terug en dan is de beta over (als hij niet weer verlengd wordt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam

ResuCigam

BOFH

The patch notes voor de komende beta vind je hier.

De lijst is lang maar er staan wat leuke dingen tussen:
* Level requirements have been removed from the previously-level 20 mounts. If you can get to them, and can afford them, you can use them. This includes the Collector's Edition turtle mount.
* Brand new system: Ancient Wardstones. See under the heading ANCIENT WARDSTONES for more detail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
ResuCigam schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:03:
The patch notes voor de komende beta vind je hier.
TERMINUS
* Shyla the Fallen no longer repeats herself when engaging the player for the first time.
* Shyla the Fallen no longer repeats herself when engaging the player for the first time.
* (get it?)
...
UI/SETTINGS
* I’m trapped under a huge pile of patch notes! Send help!
humor :P

[ Voor 8% gewijzigd door Jegorex op 04-02-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow yeah let the game begin *O*

Veel succes iedereen vanavond d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
nemesis2212 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 07:48:
ik heb gister mijn uitnodiging gekregen via de mail. dit omdat ik "very important beta person" ben... :D

ik denk dat de rest de mail vandaag of morgen krijgt en als je vip account hebt, probeer gewoon in te loggen lukt vast wel vanavond om 18.00
Congratulations! You’ve been selected to participate in this weekend’s RIFT™ beta event!

The RIFT beta continues this weekend with the next beta event, Planar War, which is set to begin Friday, Feb. 4, 2011 at 10:00 AM PST (18:00 GMT), and run through 10:00 AM (18:00 GMT) on Monday, Feb. 7, 2011.
Dus dan probeer je het een uurtje te vroeg, probeer het om 19:00 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:53
De biertjes staan al koud in de koelkast :)

Ga vanavond bard eens proberen, is de enige class die ik in de beta nog niet gespeeld hebt.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koudepinda

koudepinda

Don't Panic

kKaltUu schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:27:
[...]

[...]

Dus dan probeer je het een uurtje te vroeg, probeer het om 19:00 :')
ach valt altijd te proberen hea?? ga het ook proberen, waarom niet? al je de tijd er voor hebt.

always bring a towel

Pagina: 1 ... 10 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.