Ik ga het denk ik over een uurtje nog maar eens proberen
ga echt niet om de vijf minuten kijken of ik er wel of niet in kan
Goed plan!GeoHound schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:17:
ja ook, maar ik wil wel switche indien er meer zijn op 1 server, beetje snel party queste
ben namelijk erg benieuwd naar het PvP gedeelte...
Draait hier uitstekend op een i7-920@ 3,6gHZ - 6GB DDR3 - HD 5870
Ikzelf zit momenteel op illumination - guardian side, maar even switchen naar een tweaker server zal wel niet zo lang duren
waar zit iedereen eigelijk?
Ikzelf zit momenteel op illumination - guardian side, maar even switchen naar een tweaker server zal wel niet zo lang duren
Verwijderd
Hou je dan wel je aangemaakte karakter?Daz_Bob schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:20:
Draait hier uitstekend op een i7-920@ 3,6gHZ - 6GB DDR3 - HD 5870
Ikzelf zit momenteel op illumination - guardian side, maar even switchen naar een tweaker server zal wel niet zo lang durenwaar zit iedereen eigelijk?
Moeten even beslissen waar we heen gaan, ik merk namelijk dat er wel animo is om samen te beginnen.
Een wat sterker systeempje zie ik, zal zo wel eventjes de AA en AF wat lager zetten om te compenseren.UlyssesNL schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:17:
[...]
Hier draait hij ook perfect alles op het hoogst.
AMD phenom II x6 1090T @4gHZ 4gb ddr3 en een HD6950 unlocked naar HD6970 dmv bios flash.
Op welke servers spelen mensen straks eigenlijk, zou wel lachen zijn om met een groepje tweakers deze MMO te ontdekken.
Verwijderd
zoals al is vermeld er zijn mensen die al eerdere beta's hebben gespeeld en dus op de eerdere server releases zitten
"je kan je dus voorstellen dat die mensen wat minder graag opnieuw beginnen"
cloudborn pvp
en blightweald pve zijn de aangerade servers
voor mensen die blightweald aan durven "redelijk hoge populatie al" kunnen Tyrlith in game een msg sturen
dan inv ik je direct in mijn reeds al bestaande guild
"je kan je dus voorstellen dat die mensen wat minder graag opnieuw beginnen"
cloudborn pvp
en blightweald pve zijn de aangerade servers
voor mensen die blightweald aan durven "redelijk hoge populatie al" kunnen Tyrlith in game een msg sturen
dan inv ik je direct in mijn reeds al bestaande guild
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2011 19:24 ]
Ik wil best meedoen, maar ik wil om te beginnen sowieso een PvE server nemen, ik wil even rustig kunnen verkennen. 
Edit: Blightweald it is!
Edit: Blightweald it is!
[ Voor 11% gewijzigd door Huntard op 25-01-2011 19:24 ]
kijk daar kunnen we wat mee, thnx Archetype.
Blijkbaar moet ik nog een patch downloaden van 50 mb met 20 kb/s, de hele installatie van een paar GB ging nog sneller.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Server ligt er toch uit, geen zorg.g0tanks schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:24:
Blijkbaar moet ik nog een patch downloaden van 50 mb met 20 kb/s, de hele installatie van een paar GB ging nog sneller.
hij deed het.. alleen er was een kleine queue van slechts 46 minuten..
kleine rekenfout bij het uitgeven beta keys en beschikbare servers..
Verwijderd
niet helemaal, er is ook een verdubbeling gekomen in het aantal serversgert_jan schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:24:
hij deed het.. alleen er was een kleine queue van slechts 46 minuten..
probleem is aleen dat iedereen kiest voor een high populated server ofc zodat zij makkelijker groepen etc kunnen vinden
-edit weet iemand al iets meer over waarom de login server down is?
twitter en facebook blijft akelig stil
http://www.facebook.com/R...9752878#!/RIFTgame?v=wall
http://twitter.com/Riftgame
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2011 19:28 ]
En dan staan we nu in de queue te wachten totdat er genoeg mensen genoeg hebben gehad
Ik ga ook maar Blightweald dan. Zie jullie dan online straks (hopelijk vanavond nog)
Verwijderd
ik heb nogsteeds een login error :<scenix_ schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:26:
En dan staan we nu in de queue te wachten totdat er genoeg mensen genoeg hebben gehad
Jammer, ik kan niet connecten. Helaas is alles down http://www.riftstatus.com/index.php
Vanavond weer proberen en hopen dat mn PC dit spel aankan
Music is not just a sound, it's a way of living.
Voor de mensen die voor Blightweald kiezen: welke faction ? Zou wel handig zijn om in dezelfde faction te zitten als we groepsquests willen doen
Heb eigenlijk geen voorkeur van faction, dus zeg het maar.
Rift Status An absurd amount of people are online and all servers are listed as HIGH-FULL, if you cannot connect keep trying you will get through eventually!
8 minutes ago
Blijven proberen dus..
Ik hoop toch nog wel vandaag te kunnen spelen
8 minutes ago
Blijven proberen dus..
Ik hoop toch nog wel vandaag te kunnen spelen
[ Voor 11% gewijzigd door Redblader op 25-01-2011 19:33 ]
Verwijderd
Gaurdian Voor mijn guild iigDaz_Bob schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:31:
Voor de mensen die voor Blightweald kiezen: welke faction ? Zou wel handig zijn om in dezelfde faction te zitten als we groepsquests willen doen
alle servers die ik zag waren full of high dus er was weinig keusprobleem is aleen dat iedereen kiest voor een high populated server ofc zodat zij makkelijker groepen etc kunnen vinden
Als ik dit echt ga spelen ga ik denk ik voor de Defiant. Nu in de beta maakt het me weinig uit.
Edit: Nou, Guardian dan maar *Zet religieus hoedje op*. Die heretic scum!.
Edit: Nou, Guardian dan maar *Zet religieus hoedje op*. Die heretic scum!.
[ Voor 29% gewijzigd door Huntard op 25-01-2011 19:34 ]
Wel netjes dat er ook een functie bij staat dat je gemaild wordt als je server up gaat (Login server in mijn gevalQck schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:30:
Jammer, ik kan niet connecten. Helaas is alles down http://www.riftstatus.com/index.php
Zat in een server maar vriend zat in andere. dus uitgelogd kom ik er niet meer in!

Pff, hopen dat ze snel weer online komen.
Mn maat zit al wel ingelogd, maar ik kom er niet in
Mn maat zit al wel ingelogd, maar ik kom er niet in
2X Xeon quad X3380 @stock 3,16Ghz 16GB DDR2 en 2X NVidia Quadro 5000 die uitstekend overweg kunnen met gaming...Zonar109 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:14:
[...]
Hoe krachtig is jouw pctje dan als ik vragen mag![]()
Heb hier een e8400 @3,8gHz, 4gb DDR2 en een 5850 overclocked edition.
Wel jammer dit. Bij elke mmo public beta/launch gaat dit verkeerd. Je zou toch denken dat een developer dat nu toch wel in de gaten heeft en gewoon 2 keer zoveel servers op gooit of anders geen duizenden keys uitdelen op het web. Ik heb nog geen mmo launch gezien waarbij dit goed is gegaan.
Thanks for your patience as we work to get you into RIFT. There many of you trying to get in at once and we are working out some kinks ^Z
Twitter
Ik ga gewoon lekker op de NA servers spelen totdat de eu weer beschikbaar zijn hoor.
Verwijderd
a. de serverload is verdubbeld..UlyssesNL schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:40:
Wel jammer dit. Bij elke mmo public beta/launch gaat dit verkeerd. Je zou toch denken dat een developer dat nu toch wel in de gaten heeft en gewoon 2 keer zoveel servers op gooit of anders geen duizenden keys uitdelen op het web. Ik heb nog geen mmo launch gezien waarbij dit goed is gegaan.
b. het aantal servers is verdubbeld
c. waar mensen voor kiezen kun je niet controleren..
d. er is tot nu toe nog niet zoveel load up hun login server geweest.. of op de servers..
als er was issues zijn kan je ze dit niet kwalijk nemen.. daar is de beta voor zodat dit in de release dus niet voorkomt..
veel mensen doen alsof ze het recht hebben om online te zijn als ze een key hebben.. waarin ze zich zwaar vergissen.. het is een voorrecht om gratis een betaalde mmo te mogen spelen om hun te helpen testen.
dus blijf proberen, zo help je trion het meest
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2011 19:48 ]
+1, Vind het een leuk spel maar of dat ik retail ga kopen dat weet ik nog niet. Wil eerst wel even pvp zien!Fanatix schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:17:
Wil even zeggen dat ik om 18.55 al kon in loggen en tot aan net (te weinig tijd atm) perfect heb kunnen spelen.
Ja het was drukmaar wel constant met een constante FPS en een constante verbinding.
Eerste beta die ik meemaak waar het zo netjes geregeld is
Maar dat waren veel kleinere beta's. Begrijp me goed ik ben niet 1 van die ragers. Het is alleen apart dat nog geen enkele developer dit goed heeft gedaan en ik heb ondertussen aardig wat beta's / launchdays meegemaakt.Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:45:
[...]
het ging prima beta 1-4
maar als je de serverload verdubbeld en meer servers opzet kan er altijd wat misgaan
Verwijderd
in de laatste 4 beta's is mij veel duidelijk geworden..UlyssesNL schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:47:
[...]
Maar dat waren veel kleinere beta's. Begrijp me goed ik ben niet 1 van die ragers. Het is alleen apart dat nog geen enkele developer dit goed heeft gedaan en ik heb ondertussen aardig wat beta's / launchdays meegemaakt.
Trion is dusverre unmatched als het gaat om hoe goed hun beta loopt.
-wow closed/open us/eu/kor tester
en nog een waslijst meer
ze hebben dus zoals ik al eerder vermeld het aantal servers verdubbeld.. wat jij je dus afvroeg waarom dit niet zo was "verkeerde feiten aan jouw kant"
imo is er ergens een probleem onstaan met de load en de verwerking van logins. word zo snel mogelijk opgelost hoop ik
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2011 19:51 ]
Dit is dan ook geen launch! Men test dit nu juist om een betere inschatting te kunnen maken tijdens de headstart / release.UlyssesNL schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:40:
Een stresstesst als deze is overigens ook niet ongebruikelijk voor een semi-open beta. Liever dat men er nu achterkomt dat het serverpark ontoereikend is dan tijdens de release.
"The greatest harm can result from the best intentions"
Ik niet alleen PVP.. op dit moment neig ik eerder naar -niet- dan wel.s1ck schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:47:
[...]
+1, Vind het een leuk spel maar of dat ik retail ga kopen dat weet ik nog niet. Wil eerst wel even pvp zien!
Ik heb toch al wel redelijke tijd dit spel gevolgd en het lijkt me opzich best een goede game. Toen ik dus inderdaad de manier zag waarop onze amerikaanse "vrienden" omgaan met monetaire beslissingen voor de EU kreeg ik al een vies gevoel.
Het inloggen irriteert me op dit moment ook echt enorm, steeds 49% -> failed, 49% -> failed, 49% -> failed, 49% -> failed, 49% -> failed, 49% -> failed, 49% -> failed.
Ik ben er 1x doorheen gekomen, helemaal blij.. 'Choose your alliance', klik defiant, *crash*
Dan nog eens kijkend naar de maandelijkse kosten en ik heb het gevoel dat ik flink uitgekleed word. 50 euro voor een spel en dan ook nog eens _minstens_ 10 euro per maand betalen? Right..
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Ik weet dat ze de servers verdubbelt hebben. Wat ik bedoelde was, als jij het verwacht met 10 servers aan te kunnen dan zet je er 20 neer. Dan weet je zeker dat je het aan kan en natuurlijk kost dat geld, maar ik weet zeker dat 10 extra servers qua kosten zeker te doen is. Helemaal als ik de prijzen kijk die wij voor ons datacenter te Amsterdam betalen.Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:49:
[...]
in de laatste 4 beta's is mij veel duidelijk geworden..
Trion is dusverre unmatched als het gaat om hoe goed hun beta loopt.
-wow closed/open us/eu/kor tester
en nog een waslijst meer
ze hebben dus zoals ik al eerder vermeld het aantal servers verdubbeld.. wat jij je dus afvroeg waarom dit niet zo was "verkeerde feiten aan jouw kant"
imo is er ergens een probleem onstaan met de load en de verwerking van logins. word zo snel mogelijk opgelost hoop ik
Verwijderd
ik ben maar gaan koken ~~
-edit voor de post boven me..
als het al aan de servers lag.. ik kom niet eens door de login server
-edit voor de post boven me..
als het al aan de servers lag.. ik kom niet eens door de login server
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2011 19:57 ]
Ik denk dat ik de vervanger voor wow heb gevonden hoor, wat een tof spel tot nu toe. Grafisch natuurlijk een stapje verder dan wow, en qua interface etc zit het wel goed. Vooral dat combineren van classes etc is erg gaaf.
Nu nog hopen op een mac versie
Nu nog hopen op een mac versie
[ Voor 7% gewijzigd door maxietheboss op 25-01-2011 19:56 ]
is jammer dat het niet werkt. ik was wel in de server maar besloot effe te eten gelijk disconnect
nu kom er niet in. maar dat geeft niet ik bedoel iedereen probeert nou in te loggen en dat werkt gewoon niet
heb ik vrede mee.
How are you doing?
De Amerikaanse servers doen het trouwens nog wel. Zit momenteel in een queue. Nog een half uur en dan gaan we weer!
Dus?Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:55:
Bij WoW is dat anders dan? Daar betaal je toch ook 12 euro per maand etc etc?
Ik speel geen WoW, daar heb ik niets mee te maken. Overigens is dat ook een enorm cashcow gezien de winst die Blizzard er op maakt. Ik vind het asociaal om 50 euro te moeten betalen voor iets en dan nog niets er mee te kunnen ook. Voor mij is het óf het een, óf het ander.
10 Euro per maand klinkt schappelijk, maar dat is dus als je 6 maanden vooruit betaald, plus je hebt de kosten van de game nog niet meegerekend. Om een half jaar een spel te kunnen spelen ben je 20 euro per maand kwijt.. mjeh, daar heb je ook een telefoonabonnement voor met een leuke telefoon erbij.
Als je de launcher start, voordat je inlogt op settings klikken en dan bij region "North America" (geloof ik) selecteren.
Vandaar dat ik ook public beta/launch heb staan in mijn post. Ik weet ook dat een stresstest als deze niet ongebruikelijk is. Maar dit had men toch kunnen voorzien. Helemaal na de faal launches van vele andere mmo games. Laat ik er maar van uitgaan dat dit niet tekenent is voor de echte launch.Shadrin schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:53:
[...]
Dit is dan ook geen launch! Men test dit nu juist om een betere inschatting te kunnen maken tijdens de headstart / release.
Een stresstesst als deze is overigens ook niet ongebruikelijk voor een semi-open beta. Liever dat men er nu achterkomt dat het serverpark ontoereikend is dan tijdens de release.
En als je 1 avond uit gaat ben je al meer kwijt.krvabo schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:59:
[...]
Dus?
Ik speel geen WoW, daar heb ik niets mee te maken. Overigens is dat ook een enorm cashcow gezien de winst die Blizzard er op maakt. Ik vind het asociaal om 50 euro te moeten betalen voor iets en dan nog niets er mee te kunnen ook. Voor mij is het óf het een, óf het ander.
10 Euro per maand klinkt schappelijk, maar dat is dus als je 6 maanden vooruit betaald, plus je hebt de kosten van de game nog niet meegerekend. Om een half jaar een spel te kunnen spelen ben je 20 euro per maand kwijt.. mjeh, daar heb je ook een telefoonabonnement voor met een leuke telefoon erbij.
Juh en als ik 1 treinkaartje koop naar Moskou ook.Xerion404 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 20:02:
[...]
En als je 1 avond uit gaat ben je al meer kwijt.
Your point?
Verwijderd
twitter :
hoe iemand kiest om zijn geld uit te geven hoeft jou niet te boeien.. is deze game niets voor jou kijk dan vooral ergens anders er zijn zat topics die misch wel aan jouw besteed zijn
@Vithiel We're also working out the same issues with the EU shards.^Zann
hoezo, het was net zo zinnig als jouw telefoon vergelijkingkrvabo schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 20:04:
[...]
Juh en als ik 1 treinkaartje koop naar Moskou ook.
Your point?
hoe iemand kiest om zijn geld uit te geven hoeft jou niet te boeien.. is deze game niets voor jou kijk dan vooral ergens anders er zijn zat topics die misch wel aan jouw besteed zijn
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2011 20:08 ]
Verwijderd
@Krvabo Speel dan niet dit soort spellen, dat weet je vantevoren.
Amerikaanse servers idem dito, allemaal plat
Helemaal niet, ik zit momenteel op een amerikaanse server te spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 20:05:
@Krvabo Speel dan niet dit soort spellen, dat weet je vantevoren.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
beetje rare vergelijking. maar om even aan te geven alles kost geld. en voor mmo's moet je gewoon maandelijks wat betalen. heb je het er voor over prima veel plezier in de game. heb je het er niet voor over koop je het niet. zelfde als met een telefoon abbo je heb het er voor over of niet.krvabo schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 20:04:
[...]
Juh en als ik 1 treinkaartje koop naar Moskou ook.
Your point?
How are you doing?
Ik krijg steeds bij het opstarten: Can't connect blabla. Ik zie überhaupt geen lijst met servers. Wat doe ik verkeerd?
De voorgaande 20 posts mischien niet lezen?robbertvdh schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 20:08:
Ik krijg steeds bij het opstarten: Can't connect blabla. Ik zie überhaupt geen lijst met servers. Wat doe ik verkeerd?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
tjah je bent tot niets verplicht... neem je lekker die telefoon, niemand zal je missen op de serverskrvabo schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:59:
[...]
Dus?

alle producten kosten geld, ook een MMO met zijn maandelijkse torenhoge onkosten. als je ziet hoe Wow leeft, hoeveel content er inmiddels is bij gekomen en hoe stabiel de wow-servers zijn. dan is zo'n game gewoon zijn geld waard.
Elk product kost geld.... ieder kan een afweging maken of je het voorjezelf waard vindt, om dan te graan roepen dat product X een cashcow is en zijn gled niet waard is ietwat kort door de bocht en ook nog eens erg overbodig, of ga je van alles wat je besluit _niet_ te kopen rond bazuinen dat je het te duur vindt?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Helemaal wel want kan er niet inkaluro2 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 20:07:
[...]
Helemaal niet, ik zit momenteel op een amerikaanse server te spelen.
Amerikaanse of europese servers, bij mij geven ze allebei een failed to connect.. Hoop toch nog even vanavond te spelen, lijkt me erg gave game.
Wat betreft de kosten ben ik zelf ook niet zo weg van maandelijkse betalen. Ik zou zelfs bereid zijn 80 euro neer te leggen voor iets wat ik onbeperkt kan spelen dan een game die ik voor 30 euro aanschaf en daarna maandelijks 10 euro moet neerpegelen. Ik heb daar iets tegen..
Wat betreft de kosten ben ik zelf ook niet zo weg van maandelijkse betalen. Ik zou zelfs bereid zijn 80 euro neer te leggen voor iets wat ik onbeperkt kan spelen dan een game die ik voor 30 euro aanschaf en daarna maandelijks 10 euro moet neerpegelen. Ik heb daar iets tegen..
heb nu net half uurtje gespeeld, en speelt leuk weg,.. ben alleen gedisconnected toen ik een nieuw gebied inliep

Bijna... Bijna!!!
Konden ze die update niet gister al klaar zetten ofzo?
No animals were harmed in the making of this comment.
Ik heb zojuist de game afgesloten en weer via North America geconnect, de eerste de beste server pakt en het werkt moeiteloos.
Houdt het aub nuttig en ontopic.
[ Voor 75% gewijzigd door psychoclown op 25-01-2011 20:18 ]
Verwijderd
Je kan lifetime kaart kopen voor 180 euro dan heb je geen maandelijkse kosten meer.omgwtfbbq schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 20:10:
Amerikaanse of europese servers, bij mij geven ze allebei een failed to connect.. Hoop toch nog even vanavond te spelen, lijkt me erg gave game.
Ik dacht dat zij wel een serverlist konden zien maar er dan niet in konden komen, maar niet dus.SinergyX schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 20:09:
[...]
De voorgaande 20 posts mischien niet lezen?
ik heb gister alles al kunnen downloaden hoorkaluro2 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 20:10:
[...]
Ik heb zojuist de game afgesloten en weer via North America geconnect, de eerste de beste server pakt en het werkt moeiteloos.
De amerikaanse servers zijn prima te bespelen als je niet kunt wachten
Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram
hoe wissel je danPotame schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 20:12:
De amerikaanse servers zijn prima te bespelen als je niet kunt wachten
YESSS! Eindelijk ingelogd
@Archetype
Ik heb een account aangemaakt in Blightweald, en zit in de Guardian faction.
In-game name: Birdhermes en ben een Cleric
@Archetype
Ik heb een account aangemaakt in Blightweald, en zit in de Guardian faction.
In-game name: Birdhermes en ben een Cleric
[ Voor 18% gewijzigd door Jveer op 25-01-2011 20:20 ]
Of je reageert normaal.Chaoss schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 20:09:
[...]
tjah je bent tot niets verplicht... neem je lekker die telefoon, niemand zal je missen op de servers
Ik heb nooit gezegd dat het het niet -waard- is-, ik heb gezegd dat ze een enorme winst hebben. Tja, prima, schijnbaar geven mensen graag veel geld aan iets uit. Als het vergeleken wordt met een avondje uitgaan (schijnbaar een duur avondje, 110 euro, pfieuw) dan is een treinkaartje ook niet zo'n rare vergelijking.alle producten kosten geld, ook een MMO met zijn maandelijkse torenhoge onkosten. als je ziet hoe Wow leeft, hoeveel content er inmiddels is bij gekomen en hoe stabiel de wow-servers zijn. dan is zo'n game gewoon zijn geld waard.
Elk product kost geld.... ieder kan een afweging maken of je het voorjezelf waard vindt, om dan te graan roepen dat product X een cashcow is en zijn gled niet waard is ietwat kort door de bocht en ook nog eens erg overbodig, of ga je van alles wat je besluit _niet_ te kopen rond bazuinen dat je het te duur vindt?
Het betalen van de volledige prijs van een goede game, en dan ook per maand >10 euro betalen is veel geld voor een spelletje. Dan moet het wel een erg goed spelletje zijn om die prijs te rechtvaardigen. Ik weet ook dat een spel een grote investering is en veel geld kost, maar dat hebben normale games net zo goed. Die serverkosten zijn echt niet zo hoog dat ze boven de 100.000 (10k users) per maand uitkomen hoor.
Overigens zou ik het waarderen als je niet zo op de man zou spelen. Ik "bazuin" niet "rond" dat ik dingen niet ga kopen. Ik heb het hier specifiek over deze game waarvan de uitgever me teleurstelt. Dus als je voortaan even normaal wil reageren wordt dat erg gewaardeerd.
Ah mijn character van vorige beta event zit op Icewatch...
Of BirdhermesVerwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 20:22:
nog een maal
PVE - BLIGHTWEALD
pm Tyrlith voor guild
Eerste indruk volgt nog!
Kan nogsteeds niet inloggen op EU servers 
Zogauw ik in kan loggen /w ik 1 van jullie 2 wel voor een invite
Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram
Okay cool!Potame schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 20:26:
Kan nogsteeds niet inloggen op EU servers
Gewoon blijven proberen, zal niet lang meer duren voordat je kan inloggen
Hmm, was ik leuk een character aan het aanmaken op Icewatch, word ik ineens gedisconnect en kan ik weer van voorafaan beginnen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Verwijderd
Helemaal me best doen om me char te pimpen.. -Disconnected from server-
maar ziet er eig best wel goed uit
Kan nieet wachten, is net als nieuwe kleren kopen ofzo

maar ziet er eig best wel goed uit

Kan nieet wachten, is net als nieuwe kleren kopen ofzo

Verwijderd
I feel your pain..g0tanks schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 20:27:
Hmm, was ik leuk een character aan het aanmaken op Icewatch, word ik ineens gedisconnect en kan ik weer van voorafaan beginnen.
De beta duurt ook al zo kort.
bij 89% hangt ie bij mij en zegt ie: disconnected from server
op de screens ziet het er trouwens wel heel vet uit!
Pffff 49% Failed to connect press Ok, bla bla bla
poging 312....
poging 312....

Verwijderd
Ik heb even gespeeld en ben eruit gegaan zodat jullie maybe er sneller in kunnen
Ziet er puik uit!
Ja die 49% komt bekend voor. Tsja drukte was wel te verwachten. Ik probeer 't wel als Europa slaapt, na 2 uur of zo.
Yay de patch is bijna op de helft, na een uur
(maar gezien de reacties kan ik toch niet spelen dus maakt ook niet uit
)

Net heerlijk een beetje gespeeld, ben een Rogue ranger geworden. Gaat wel een beetje makelijk moet ik zeggen met die combie.
Wel crashde de game en nu heb ik weer die failed to connect error bij het begin.
Wel crashde de game en nu heb ik weer die failed to connect error bij het begin.
Als er genoeg mensen disconnecten, gaat de loginserver zometeen weer requests accepten (verteld mijn Lineage2 beta ervaring
) ik blijf dus af en toe tussen door proberen
Verwijderd
jup dc:) lijkt wel alsof ze iedereen een half uurtje laten spelen en dan de volgende^^maarja het speelt wel lekker vind ik. over halfuurtje weer proberen^^ *kuch49%*
Ik blijf in ieder geval ook proberen er weer in te komen
Had net een klein rift bijna in mijn eentje geclosed, maar tegen het einde aan kreeg ik nog hulp. Daarna bij een andere Rift 3 mobs aan het solo'en, leek te gaan lukken, maar helaas disconnected

Damn ik was even naar beneden gelopen om wat drinken te halen... En ja hoor crashed de game...!
En nu sta ik weer een eeuwigheid op Ok te klikken (of course op 49%)
En nu sta ik weer een eeuwigheid op Ok te klikken (of course op 49%)
Dit topic is gesloten.