Te groot issue, waarom.
Caiway moet gewoon helder en eerlijk, zijn in wat ze communiceren!
Ik vind het niet erg om extra te betalen maar ik vind het erg vervelend dat ze niet doen wat ze zeggen of schrijven.
Jij hebt de brief toch ook gehand, daar staat in de eerste alinea:
"Per 1 mei kost uw internetabonnement € 32,40 in plaats van € 29,90. Maar voor die € 2,50 meer krijgt u drie keer sneller internet, tot wel 25 Mbit/s. De snelheid van uw abonnement is dan gelijk aan het Super-abonnement. Daarom gaan we het vanaf die datum ook zo noemen."
Dit is dus iets waar ze zich niet aan houden, 2 dingen.
1) Mijn abonnement heet nog steeds geen 'Super' Maar 'Premium wordt Super'
2) Mijn snelheid is volgens de mijncaiway pagina nog steeds 8.0 Mbits/s en geen 25 Mbit/s, ( nu zal ik dus volgens hun site met mijn huidige modem maar 20 Mbit/s halen, maar dit staat daar los van)
Verder vind ik het niet eerlijk maar wel begrijpelijk dat ze kosten in rekening brengen voor een nieuw modem, hier hebben ze ook gewoon goed over gecommuniceerd.
Maar ze hebben er niet bij vermeld dat de 25 Mbit/s enkel te behalen is met het nieuwe modem. Als ze dit wel hadden vermeld dan had ik dit dus direct aangeschaft en niet de kat uit de boom gekken en voor lief genomen dat mijn huidige modem 'maar' 20 Mbit/s haalt.
Nikon D750| Nikkor AF 300/4, 80-200/2.8D, 85/1.8D, 60/2.8D, 50/1.4D, 35/2D 24/2.8 20/2.8D | Tokina 400/5.6 | MF Vivitar Series 1 70-210/3.5