Acties:
  • 0 Henk 'm!
De laagste prijs met voorraad voor een WD Black is 125 euro
pricewatch: Western Digital Scorpio Black WD5000BEKT, 500GB SATA-300, 16MB, 7200rpm
Dan lijkt 100 euro me geen gekke prijs.

Een Crucial M4 er bij nemen is mooi, maar dan wordt de Lenovo ook een stuk duurder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Liever iets meer betalen voor een stabielere ssd dan een vertex 2 waarin de kans toch een stuk groter is dat je problemen krijgt :p

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

Philflow schreef op maandag 28 november 2011 @ 22:53:
De laagste prijs met voorraad voor een WD Black is 125 euro
pricewatch: Western Digital Scorpio Black WD5000BEKT, 500GB SATA-300, 16MB, 7200rpm
Dan lijkt 100 euro me geen gekke prijs.

Een Crucial M4 er bij nemen is mooi, maar dan wordt de Lenovo ook een stuk duurder :P
Nee hoor want in die Lenovo zit al een SSD dus is niet nodig :) En de Black is 109,95.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-08 14:28
Mij leek het instapmodel van de dell xps 14z wel wat. Hij zit ook nog eens precies tegen mijn budget van 800 euro aan.

Nu lees ik hier dat het beeldscherm matig is. Bestaat er een vergelijkbaar model laptop als de xps 14z maar dan met een beter beeldscherm? Er zal veel films en foto's mee bekeken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pino85 schreef op maandag 28 november 2011 @ 23:01:
Liever iets meer betalen voor een stabielere ssd dan een vertex 2 waarin de kans toch een stuk groter is dat je problemen krijgt :p
Vertex plus is geen Vertex 2. De Vertex 2 gebruikt een Sandforce 1200 controller. De Vertex plus een Indilinx.
Of de Vertex plus betrouwbaarder is moet nog blijken.
JT schreef op maandag 28 november 2011 @ 23:39:
[...]
Nee hoor want in die Lenovo zit al een SSD dus is niet nodig :)
Maar geen SSD vergelijkbaar met een Crucial M4 ;)
En de laagste met voorraad is 125,- , wat mijn punt was. Maar ik geloof dat je liever blijft geloven dat de Lenovo goedkoper is ;) Ik zou zeggen halen die Lenovo. Wereld deal :P

[ Voor 51% gewijzigd door Philflow op 29-11-2011 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De originele vertex was knudde qua betrouwbaarheid. Dus nee, ik heb niet bepaald hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OCZ is meestal knudde, maar goed het is maar een voorbeeld, er zijn genoeg andere SSDs.

De SSD in de Lenovo zal ook geen hoogvlieger zijn.

En een Crucial M4 in een brazos netbookje is parelen voor de zwijnen. Die chipset kan de performance er niet uit halen.
jwakie schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 02:04:
Nu lees ik hier dat het beeldscherm matig is. Bestaat er een vergelijkbaar model laptop als de xps 14z maar dan met een beter beeldscherm? Er zal veel films en foto's mee bekeken worden.
Het scherm in de 14z is een gewoon notebookscherm. Als je beter wil: Sony SE 15,6", Macbook Pro, Air.

[ Voor 43% gewijzigd door Philflow op 29-11-2011 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:53
Trouwens, iets raars :

Als ik cpu-z op mijn NX69 draai, dan geeft deze aan dat er maar 1 dimm slot bezet is (slot1) en dat hier een 4GB dimm in zit. M'n laptop heeft echter 6GB en zowel windows, de bios als memtest geven dat ook gewoon aan..

Hoe komt dit nou?

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 16:49

Sick Nick

Drop the top!

2GB onboard en 4GB in het enkele sodimm slot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Philflow schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:14:
[...]

En de laagste met voorraad is 125,- , wat mijn punt was. Maar ik geloof dat je liever blijft geloven dat de Lenovo goedkoper is ;) Ik zou zeggen halen die Lenovo. Wereld deal :P
Ik ga er zeker niet vanuit dat ik een zo goed als nieuwprijs voor een in de ogen van anderen 2e hands HDD ga krijgen zonder dat er een bon bij zit nee :) Dat noem ik "jezelf rijk rekenen". De SSD in de Lenovo ga ik zeker nog achteraan wanneer de keuze gemaakt moet worden want de SSD moet niet net zo onbetrouwbaar zijn als de OCZ natuurlijk ;)

Nog wat redenen om niet voor de Asus te kiezen:
The Eee PC's bottom proves to be fairly inaccessible. The RAM can be upgraded via a maintenance cover, whereas the maximum is 8 GB on two slots. The means of access to the memory medium is quite a bit more difficult and there is a sticker that warns you of a possible warranty loss. Basically, the hard disk (construction height: 9 millimeters) could be replaced, but the numerous plastic clutches on the case can break off easily and the amount of required steps make it unnecessarily complicated.
Leuk als je een SSD erin wilt zetten :P Verder:

- Contrast van 47:1 :X :X
- Maximale helderheid is 182cd, dat wil ik niet met een glansscherm

HP heb ik het uberhaupt niet op. Daarnaast heeft ook de HP een glanzend scherm en kan onder load goed warm worden ook.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JT schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:14:
[...]
Ik ga er zeker niet vanuit dat ik een zo goed als nieuwprijs voor een in de ogen van anderen 2e hands HDD ga krijgen zonder dat er een bon bij zit nee :)
80% van de laagste beschikbare online prijs is zeker geen gek bedrag kan ik je vertellen, ik heb er ervaring mee. Zelfs als je conservatief op 50% gaat zitten zit je nog steeds rond de Lenovo prijs maar dan heeft de HP wel een betere CPU/GPU.

Maar goed blijkbaar heb je het niet zo op HP, dat verandert de zaak natuurlijk ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Philflow op 29-11-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ah ok, dacht dat de HP een 350 had. Maar een 450 dus. Alleen heb ik weinig vertrouwen in het merk helaas.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://my-popart-portrait.com/images/long_neck_reaction_postcard-p239912202317828751td81_328.jpg

:X

Nee, ik kon geen beter plaatje vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
47:1 wtf? Heeft dat ding een e-ink scherm of zo? niet normaal meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe e-ink heeft juist super goed contrast ;)

Oops nee dus. Wel goed zwart maar het wit is natuurlijk geen wit.

[ Voor 45% gewijzigd door Philflow op 29-11-2011 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 17:08:
[...]

[afbeelding]

:X

Nee, ik kon geen beter plaatje vinden :P
Afbeeldingslocatie: http://edge.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/899170/81469672.jpg

Jaja, ik ga alweer ontopic :+

[ Voor 4% gewijzigd door JT op 29-11-2011 17:30 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
Even nog een update:

Mijn Crucial M4 256GBzit nu eindelijk in mijn PB NX69. Uiteindelijk maar door een reparatiebedrijf laten uitvoeren, kosten: 38 euro. Ook nog even laten kijken naar de geheugenslots : er is inderdaad maar 1 slot en daar zit al 4GB al. PB heeft dus de boel 100% verpest door 2GB onboard te doen en 4GB in het slot. Zeg dus maar dag tegen een 8GB upgrade...

In het kort tot nu toe de nadelen/voordelen van de NX69

+ cpu en gpu redelijk krachtig voor dit formaat, nog geen last gehad van throttling
+ kleinste 14 inch laptop met dvd drive (vind ik ondanks alles tóch nog erg praktisch)
+ laptop blijft redelijk koel
+ batterij gaat lang mee
- geheugen niet uitbreidbaar, 2GB zit vast onboard, waarom niet 4GB onboard en 2 in het slot? extra kosten : 0 euro
- alleen 2.4GHz wifi, het is me onduidelijk of er 5GHz antennes zijn verwerkt maar ik wil niet proberen een 5GHz kaart te plaatsen en de boel te verstieren
- wifi kaart is een matige Atheros kaart.. waarom niet voor 3 euro meer een klasse Intel kaart?
- contrast, resolutie en kijkhoek van het scherm zijn slecht, maar niet slechter dan andere laptops van dit formaat (uitgezonderd apple)
- ondanks dat het een aardige laptop is, blijft het een PB en dat merk je aan de service

conclusie : eigenlijk heb ik er spijt van dat ik hem gekocht heb, aan de andere kant zie ik nog steeds geen goed alternatief, uitgezonderd de MSI x460dx, maar daarvan is het scherm net zo rucque.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

+ batterij gaat lang mee
Hoe lang is lang?

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
Als ik zuinig doe, ongeveer 10 uur. Bij normaal gebruik 6 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WVL_KsZeN schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:43:
Even nog een update:

Mijn Crucial M4 256GBzit nu eindelijk in mijn PB NX69. Uiteindelijk maar door een reparatiebedrijf laten uitvoeren, kosten: 38 euro.[...]
Gewoon uit nieuwsgierigheid: heb je dan gevraagd hoe ze hem open hebben gekregen? Of wilden ze dat niet vertellen?

Wellicht interessant om de volgende notebook (nogmaals) hier in dit topic even te noemen: de Dell Inspiron 14z, welke ondanks alle mindere punten nog steeds wel mijn interesse heeft. Als je naar de (vanaf)prijs kijkt kan het ook niet anders dat er hier en daar concessies zijn genomen. Even de plus en minpunten (naar mijn mening) op een rijtje:
- Muisknoppen zijn "hard/niet prettig" in gebruik en touchpad reageert matig (op te lossen met driver update of drivers direct van Synaptic downloaden?)
- 6 cell steekt uit
- Scherm (maar.... zie pluspunten)

+/- klepjes voor je aansluitingen lijkt me wat onhandig
+/- 100Mbit LAN (geen ramp voor mij maar liever Gbit LAN uiteraard)
+/- Geen dedicated GPU (heb ik niet per se nodig)
+/- Aanwezige optische station (heb ik ook niet per se nodig)

+ Aardige accuduur: 6 cell ~6-7 uur, 4 cell ~4-4,5 uur
+ Aardig Laag gewicht ~1,95 kg met 4 cell en ~2,05 kg met 6 cell
+ Lage prijs v.a. 500 euro
+ Scherm is een 14" waar je een beter paneel met 1600 x 900 resolutie in kan zetten. Ook omdat Dell de service manual wel gewoon online heeft staan, wat dus eigenlijk ook een pluspunt op zich is, zou dit te doen moeten zijn.

Iemand die de Dell Inspiron 14z in de winkel (Mycom, Dynabyte, Vobis) heeft gezien? Moet hem toch wel even zien, mocht hem willen aanschaffen. Voor 470 euro voor i3 2330M, 4 GB RAM, 500 GB HDD, 4 cell met daarbij een scherm + SSD (HDD kan in een externe behuizing) is zeg ~ 230 euro. Dus in mijn ogen een aardig lage prijs van ~700 euro heb je een snelle aardig compacte notebook, een externe schijf van 500 GB, een goed scherm met een relatief hoge resolutie van 1600 x 900 voor een 14". Gezien het huidige aanbod wellicht een overweging waard.

Misschien dat de CES 2012 in januari, een groter aanbod (ultrabooks) word aangekondigd, maar voordat die weer in de winkels liggen zijn we toch wel snel 3 maanden verder verwacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Laptop LCD resolution should not be upgraded or downgraded. You must confirm that this screen matches your laptop in size and in resolution before you purchase! !!!!

Weet je zeker dat bij de inspiron 14z een scherm upgrade mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. Er zijn hem 50 mensen voorgegaan met de xps 14. Die is qua aansturing hetzelfde. Pas bij het upgraden naar een 1080p scherm of hoger moet je goed opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Dan vind ik dit wel interessant moet ik zeggen. Even de handleiding bekijken om te zien of het moeilijke handelingen zijn.

Ik zie geen mogelijkheid om een 6 - cell batt. te configureren. Hij staat er wel tussen bij de duurste variant van 650 euro.

Mycom hoofddorp heeft de DELL Notebook Inspiron N411z - 2nd i5-2430M op voorraad. Dus wellicht daar te bekijken.

Ik woon in Zwolle dus dat wordt hem niet

[ Voor 58% gewijzigd door jwakie op 01-12-2011 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jwakie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:38:
Laptop LCD resolution should not be upgraded or downgraded. You must confirm that this screen matches your laptop in size and in resolution before you purchase! !!!!

Weet je zeker dat bij de inspiron 14z een scherm upgrade mogelijk is?
Als Darkstone zegt dat het mogelijk is dan weet ik het zeker. :P
jwakie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:45:
Ik zie geen mogelijkheid om een 6 - cell batt. te configureren. Hij staat er wel tussen bij de duurste variant van 650 euro.
Die zie ik ook inderdaad niet. Een tijdje geleden was juist elk Inpspiron 14z model uitgerust met de 6 cell is was er geen 4 cell optie. Hierin vind ik Dell wel heel zwak in geworden. Waar je eerst je nog redelijk wat kon aanpassen aan de Dell en hoopte op meer mogelijkheden is het in de loop der tijd naar mijn gevoel alleen maar omlaag gegaan. Jammer, maar ze zullen hun reden(en) er wel voor hebben zoals wellicht kostenbesparing.

Opvallend overigens op het goedkoopste model was sinds vandaag 30 euro korting geïntroduceerd (499 => 469 euro), is deze nu korting verlaagd naar 20 euro (499 => 479 euro). Heb ik voor teveel reclame gezorgd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
Via het toetsenbord, blijkbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 18:10
Weet iemand misschien wanneeer de UX31 van Asus beschikbaar komt in Nederlandse webshops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-12-2023
Ik ben ook op zoek naar een high-end ultraportable (voornamelijk voor project- en thesiswerk volgend semester en volgend jaar). Ik heb ook een vaste desktop dus dit is vooral als aanvulling bedoeld.
Als ik de laatste weken goed heb gelezen heb ik eigenlijk de keuze tussen een Macbook Air of een UX31?
Belangrijk: draagbaarheid, autonomie (gelinkt aan draagbaarheid) en toch makkelijk mee te werken en snel.
Voorlopig zou ik liefst voor een UX31 gaan (ik neem aan dat die deze maand in de winkels zullen liggen?) omdat ik nu eenmaal geen Apple-fan ben. Heeft iemand nog alternatieven of opmerkingen voor me?

[ Voor 13% gewijzigd door FlyLo op 05-12-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben ook geen OS X fan maar de Air wint het gewoon van de Asus UX31. Betere display, beter touchpad, betere battery life en toetsenbord verlichting. Ik heb me dus maar over mijn Apple aversie heen gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je geen goed scherm vereist kan je imo net zo goed voor een V131 of inspirion 14z gaan. Met een SSD erbij bespaar je een paar honderd euro.

zo niet, ik zou de macbook nemen omdat asus het heeft verzuimd fatsoenlijke schermen te gebruiken. Ondanks dat ik niet veel heb met apple, ik heb liever windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik heb wat hulp nodig met het zoeken naar een Thin&Light notebook (of netbook)

Mijn eerste vraag. Hoe verhoud de Medion Akoya E1315 zich ten opzichte van de Asus 1201N?
Is de 1201N veel beter?
Voor zover ik info erover kan vinden speelt de 1201N 1080p moeiteloos af en komt de E1215 niet verder dan 720p (wel 720p vloeiend toch?)
De accuduur van beide is vergelijkbaar?

En mijn tweede vraag. Is er ergens een overzicht, of kan iemand mij een overzicht geven van notebooks met minstens een resolutie van 1366×768 en tot 13,3". Mogen ook oudere modellen zijn omdat ik als student waarschijnlijk toch voor een gebruikte ga. Ik heb al via de pricewatch een overzicht proberen te krijgen maar dat werkt niet geweldig. Dit omdat ik als volgende eis heb dat het wel een relatief snelle CPU moet zijn. Zegmaar een Atom dual core (of een van vergelijkbare snelheid). En ik weet verder niet welke processoren nog meer van dezelfde snelheid zijn (intel SU processoren en AMD ..?)
1080p is geen must, 720p eigenlijk wel. Het liefst natuurlijk ook 1080p om hem op de tv aan te sluiten (maar nogmaals geen must)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Deze lijst is verre van compleet. De twee door mij genoemde notebooks staan er bijvoorbeeld niet eens bij
Ik zie alleen een bericht over de 14z als het goed is toch? Ik zoek een laptop die tot max 13,3" gaat. En hij mag ook 768p zijn (en groter natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die lijst bevat alleen laptops > 768p ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Niet geheel waar, de Lenovo X220 is 1366x768 ;)
Maar alles wat daar genoemd wordt is buiten mijn budget. Ik zoek meer een notebook in de categorie als 1201N (/1215N). Die zijn nog best betaalbaar. Maar ik wil graag meer alternatieven en die kan ik zelf niet goed vinden. Maar kan me niet voorstellen dat die er niet zijn. (Ik weet onder andere niet op welke processoren ik allemaal kan zoeken die vergelijkbaar/beter zijn dan de Atom 330 bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multifive
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-02 17:29
LG heeft nu ook hun ultrabook aangekondigt, de X-note z330
http://www.engadget.com/2...-it-cold-boots-in-ten-se/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 05 december 2011 @ 19:34:
Maar alles wat daar genoemd wordt is buiten mijn budget. Ik zoek meer een notebook in de categorie als 1201N (/1215N). Die zijn nog best betaalbaar. Maar ik wil graag meer alternatieven en die kan ik zelf niet goed vinden. Maar kan me niet voorstellen dat die er niet zijn. (Ik weet onder andere niet op welke processoren ik allemaal kan zoeken die vergelijkbaar/beter zijn dan de Atom 330 bijvoorbeeld)
Zoiets?
pricewatch: HP Pavilion dm1-4000sd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ook geen backlit tobo... :/

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Dat is idd wel iets alleen omdat ik een gebruikt systeem zoek helaas niets voor mij (geen in de buurt te koop, en nieuw te duur. Zeker in deze kerst periode)
Maar dankij de DM1 kwam ik wel deze handige post tegen :)
CLB in "[Ervaringen] 12" - 14" Thin and Light Notebooks - Deel 8"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLo
Philflow schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:59:
Ik ben ook geen OS X fan maar de Air wint het gewoon van de Asus UX31. Betere display, beter touchpad, betere battery life en toetsenbord verlichting. Ik heb me dus maar over mijn Apple aversie heen gezet.
En die bevalt je dus prima?
De UX31 heeft nl. wel een hogere resolutie bv, en naar verluidt ook een uitstekende helderheid (reviews noemen het scherm zelfs als een pluspunt). Bovendien iets goedkoper met meer opslagruimte.
Toegegeven, accu-duur en een betere touchpad zijn weer belangrijke voordelen van de Air.

[ Voor 29% gewijzigd door FlyLo op 05-12-2011 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FlyLo schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:13:
[...]
En die bevalt je dus prima?
De UX31 heeft nl. wel een hogere resolutie bv, en naar verluidt ook een uitstekende helderheid. Bovendien iets goedkoper met meer opslagruimte.
Ja bevalt goed. Asus Ux31 mag dan iets meer pixels hebben, contrast en zwartwaardes zijn flink slechter. Hogere helderheid dan 350 cd/m heb je niets aan tenzij je buiten gaat werken.

Goedkoper is leuk, maar voor zo'n prijs verwacht ik een perfect werkend product en dat kan ik van het Asus touchpad niet zeggen. Afwerking was wel zeer mooi.

[ Voor 9% gewijzigd door Philflow op 05-12-2011 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLo
Heb je het touchpad van de UX31 ook effectief getest?
Bovendien wil ik mijn laptop ook wel graag in de trein gebruiken bv, daar is vaak wel veel licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee de touchpad heb ik zelf niet gebruikt. Ik ga af op de vele ervaringen op Notebookreview.com

De Macbook Air kun je in de trein ook prima gebruiken. 350cd/m is een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Als de UX31 hier ook 999 gaat kosten (zoals in Duitsland) dan kan je je natuurlijk afhankelijk van je eisen afvragen of je voor 225 euro minder genoegen wilt nemen met een minder scherm (wel meer pixels in de breedte), geen backlit tobo en wat minder fijn touchpad. Wél 2 jaar garantie. 225e is wel een flink verschil.

[ Voor 5% gewijzigd door JT op 05-12-2011 22:39 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat klopt. Apple is eigenlijk te duur voor wat het is. Daarom koop ik ze alleen via andere wegen. Zo was er laatst een actie bij de Saturn. De nieuwste Macbook Pro 13" was toen 986 euro. Dat soort acties zijn er wel vaker, ook bij andere ketens. Verder is er natuurlijk marktplaats, studentenkorting, ebay en aanschaffen in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Philflow schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:50:
Ja dat klopt. Apple is eigenlijk te duur voor wat het is. Daarom koop ik ze alleen via andere wegen. Zo was er laatst een actie bij de Saturn. De nieuwste Macbook Pro 13" was toen 986 euro. Dat soort acties zijn er wel vaker, ook bij andere ketens. Verder is er natuurlijk marktplaats, studentenkorting, ebay en aanschaffen in de VS.
Als je kijkt naar de thin&light met een SSD van minimaal 80GB, minimaal 4GB intern en een scherm dat een hogere resolutie heeft dan 1366x768 dan is de Air zon beetje de goedkoopste die je krijgen kan. Vind het dus niet 'te duur'.

Enige is dat is geen zin heb in Mac OS en Windows op een Air toch niet heel lekker schijnt te werken. Maar ik zit met smart te wachten op een goed alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

UX31 is goedkoper ;)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie dat BCC hem zelfs gaat verkopen...

pricewatch: Asus Zenbook UX31E-RY009V
pricewatch: Apple MacBook Air 13.3" (mid 2011)

100 euro verschil voor een beter scherm, een soepel werkend touchpad en toetsenbord verlichting.

[ Voor 44% gewijzigd door Philflow op 06-12-2011 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik vermoed dat het prijsverschil wel groter wordt als de UX31 hier beter verkrijgbaar is. En vergeet niet dat je bij Asus dus 2 jaar garantie hebt :) Ik ga voor 999-1049 als laagste prijs in NL zodra de UX31 hier goed verkrijgbaar is. De UX31 is bij meerdere winkels in .de 999, kan me niet voorstellen dat deze 150e duurder zal zijn in NL. Anders schieten ze zichzelf mooi in de voet.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLo
In België heb je normaal op alles minimaal twee jaar garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

In NL volgens de wet ook maar lang niet alle fabrikanten "geven" dat ook, wat het nodige juridische getouwtrek kan veroorzaken mocht je apparaat in het 2e jaar kapot gaan.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bovendien is apple typisch een merk wat zo veel mogelijk dwars gaat liggen mbt garantiekwesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
De UX31 staat nu in de pricewatch met een laagste prijs van €1150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Kijk even 5 posts boven je ;) Maar bedankt voor de moeite.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels wel 3 leveranciers, allemaal op 1149,-.

"de goedkoopste UX31 gaat 1149 euro kosten"
reviews: Asus UX31: kloon of koning?

Ik ben benieuwd wanneer we die prijs van 999,- gaan zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Zodra er winkels zijn die onder de adviesprijs gaan zitten :) Toen ik keek op jouw link stonden er ook al 3 :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toen ik hem postte was er alleen BCC, het gaat dus hard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Jep dus over de prijs is zeker nog niet het laatste gezegd! Eens kijken waar we over een maand zijn met de prijs.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 19:28

Twazerty

AVCHDCoder developer

Leetness schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:55:
De UX31 staat nu in de pricewatch met een laagste prijs van €1150.
Even leek het erop dat computerland, bcc en paradigit hem gingen verkopen (stonden alle 3 in de pricewatch vanmiddag) echter computerland en paradigit zijn alweer verdwenen uit het lijstje en op de site van bcc staat hij ook niet meer. Maxict heeft ook 3 modellen op hun site staan echter betreffen het duitse modellen (QWERTZ) nadat ik het had nagevraagd... zonder het te vermelden op de website. Ik kan niet wachten :( hoe moeilijk kan het nu zijn om ze hier beschikbaar te laten zijn. Asus heeft hem op de nederlandse pagina staan en ook de nederlandse manual staat als download aangeboden.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Ik was van plan een gamepc te kopen, maar sinds Sinterklaas gisteren een PS3 heeft meegenomen game ik daarop, en is de laptop louter voor JS/PHP/HTML programmeren, mailen en een klein beetje photoshop (Headers van webpages, e.d.). Ik wilde een UX31 nemen, de variant met de 128GB SSD, samen met een USB 3.0 500GB disk van Lacie. Weet iemand of het mogelijk is een ethernet-->USB3.0 converter te kopen, zodat ik ook ethernet kan gebruiken op deze laptop? En wanneer zal deze in de winkels gaan verschijnen? Iemand die iets anders zou kopen voor het geld dat ik uitgeef?

#ProductPrijsSubtotaal
1Asus Zenbook UX31E-RY009V€ 1.149,-€ 1.149,-
1LaCie Rikiki USB 3.0 500GB Aluminium€ 79,-€ 79,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.228,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heet usb -> ethernet, neem ik aan...

dat bestaat vast, maar het voordeel van usb 2 is niet gigantisch, 99,9% van de consumentenlijntjes trekken dat toch niet vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

Nope, maar ik heb een 120Mbit downloadverbinding van Ziggo. Dan wil ik als ik even een film download toch graag 120Mbit/s in plaats van de 60Mbit/s die mijn E4200 naar mijn zolderkamertje op de derde verdieping stuurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 10:07
ik neem aan dat je dan draadloos bedoelt? Zo niet, je hebt dan een usb--> ethernet nodig met gigabit verbinding, volgens mij bestaan die niet...want met 100mbit ethernet trek je je verbinding vol.

Andere vraag, haal je wel 120mbit met ziggo?

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rainesh schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:17:
ik neem aan dat je dan draadloos bedoelt? Zo niet, je hebt dan een usb--> ethernet nodig met gigabit verbinding, volgens mij bestaan die niet...want met 100mbit ethernet trek je je verbinding vol.
usb 2.0 = 30MB/s, grofweg. Dat is zo'n 250mbit. Dat moet volgens mij lukken.
Andere vraag, haal je wel 120mbit met ziggo?
Grote kans van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

Maar is er iets tegen op die laptop? En ja, ik haal 120Mbit/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2 belangrijkste minpunten zijn slechte zwart waarden en een niet zo best touchpad.
Als je de review leest op anandtech (ux21) wordt het allemaal duidelijk. Notebookcheck en journal hebben ook reviews.

Een ander belangrijk minpunt is de beschikbaarheid: niet. Hopelijk nog niet.

[ Voor 28% gewijzigd door Philflow op 06-12-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant001
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 12:48
Ben ook erg benieuwd wat de prijs hier in NL gaat doen van de UX31, over twee weken naar de V.S. dus als het verschil groot genoeg is en het gedoe met eventuele garantie waard, halen we m daar:)

Maar ontopic: Asus levert een usb-->ethernet en een microVGA-->VGA kabeltje mee.
Verder is er weinig groots tegen de laptop, op het notebookreview forum komen de volgende dingen het vaakst naar voren:
Zwart waarden, touchpad, keyboard, wifi adapter en wisselende SSD's.

De touchpad ervaringen zijn niet zo goed, maar lijkt na firmware updates beter te gaan. Een paar mensen hebben last van dat het toetsenbord niet alle toetsaanslagen registreert, doordat alleen het midden van de toets aanslagen registreert, maar dit lijkt bij nieuwere batches beter te gaan. De wifi-adapter heeft een enkele antenne en heeft daardoor soms iets minder bereik en als laatste heeft Asus ervoor gekozen verschillende SSD's te gebruiken die nogal wisselend presteren.

Verder is iedereen erg positief over bouwkwaliteit, snelheid, uiterlijk, helderheid en natuurlijk resolutie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

Wat zou er mis zijn met de zwarte waarden? Wisselende SSD's.... Waarom zouden ze dat in godesnaam doen. Wifi adapter maakt me niet uit. Touchpad overleef ik wel. Een andere notebook met deze prijs die dit beter doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beatboxx schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:36:
Wat zou er mis zijn met de zwarte waarden?
Lees anders eens een review voordat we het wiel tien keer opnieuw gaan uitvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

there: http://www.anandtech.com/show/4985/asus-zenbook-ux21-review

Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/galleries/1475/_DSC4446_575px.jpg

Zo. De rest kan je uit die review halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx

Beatboxx

Certified n00b

Philflow schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:42:
[...]

Lees anders eens een review voordat we het wiel tien keer opnieuw gaan uitvinden.
Okokok, ik heb de review op T.net allang gelezen trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beatboxx schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:52:
[...]
Okokok, ik heb de review op T.net allang gelezen trouwens..
De reviews op Anandtech, Notebookjournal en Notebookcheck hebben wat betere scherm metingen.

Vreemd trouwens dat Tweakers geen contrast meten.

[ Voor 8% gewijzigd door Philflow op 06-12-2011 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg toch het vage vermoedden dat je hier naar je eigen advertentie linkt... Niet doen.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou, het budget van mijn projecten lijkt het toe te laten, dus gaat de bestelling van een Toshiba Z830 de deur maar eens uit deze week, die met de i5 processor.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Wat vinden jullie van deze review en hoe het product er in uitkomt?
Accu duur valt mij iig ook wel iets tegen, maar ik heb niet echt andere sites bekeken waar die op uitkomen op dat punt maar aan andere kant wat kan je verwachten van zo'n * kleine capaciteit batterij*

http://nl.hardware.info/r...review-116-inch-ultrabook

[ Voor 41% gewijzigd door pino85 op 07-12-2011 18:26 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WHI maakt geen geweldige reviews.. Je kan veel beter http://www.anandtech.com/show/4985/asus-zenbook-ux21-review naslaan.

Ik vind de accuduur ook jammer. Ik heb liever dat ze hem wat dikken en logger maken een een beest van een accu erin stoppen, maar dat gebeurt dus niet. Dan moet je een X220 halen ofzo.. http://www.notebookcheck....-Subnotebook.55639.0.html, maar lenovo weigert dat ding in nederland uit te brengen voor een fatsoenlijke prijs, dat wordt dus importeren. Nog goedkoper ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pino85 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:24:
Wat vinden jullie van deze review en hoe het product er in uitkomt?
Als je die laptop overweegt zeg ik weer: waarom geen Macbook Air? :) Hoger contrast, lichter, toestenbord verlichting, langer op de accu en 0,0 bloatware.

Ik ben geen OS X fan maar qua ultra books is Apple de enige die het echt voor elkaar heeft imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:38:
WHI maakt geen geweldige reviews.. Je kan veel beter http://www.anandtech.com/show/4985/asus-zenbook-ux21-review naslaan.

Ik vind de accuduur ook jammer. Ik heb liever dat ze hem wat dikken en logger maken een een beest van een accu erin stoppen, maar dat gebeurt dus niet. Dan moet je een X220 halen ofzo.. http://www.notebookcheck....-Subnotebook.55639.0.html, maar lenovo weigert dat ding in nederland uit te brengen voor een fatsoenlijke prijs, dat wordt dus importeren. Nog goedkoper ook.
Importeren tja als iemand het voor me zou doen haha, zonder gekheid ooit 1x gedaan totaal mis gelopen dus zelf zal ik het niet doen.
Ik zou ook willen dat ze er een sterkere accu in stoppen, 4 uur is niet slecht ten opzichte van mijn huidige PB van 5 jaar oud die nu nog 1 uur volhoud maar die 4 uur tja ik had er toch meer van verwacht!
Voor dit soort producten die bedoeld zijn( in mijn ogen) om overal mee naar toe te nemen als je vaak onderweg bent dan is de accu van groot belang.
Philflow schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:41:
[...]

Als je die laptop overweegt zeg ik weer: waarom geen Macbook Air? :) Hoger contrast, lichter, toestenbord verlichting, langer op de accu en 0,0 bloatware.

Ik ben geen OS X fan maar qua ultra books is Apple de enige die het echt voor elkaar heeft imo.
Daar heb je een heel erg goed punt, alleen gevoelsmatig wil ik gewoon geen Apple kopen maar je ontkomt er bijna niet aan op dit moment nee.
Heb geen idee of windows 7 op een Apple exact/even goed draait als windows 7 op een windows notebook.. en of alles gewoon perfect zal werken.
Ach ja ik wacht wel even op de volgende generatie cpu's en dan hoop ik dat de accu'duur weer wat verbetert ten opzichte van nu.. al vraag ik me wel eens af wanneer de accu's zelf eens totaal verbeteren, hier moet toch ook meer uit te halen zijn kwa techniek.

[ Voor 35% gewijzigd door pino85 op 07-12-2011 19:49 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
En de UX31 is weer uit de Pricewatch gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

om even terug te komen op mijn vraag. Ik ben dus opzoek naar een laptop tot 13,3" met minstens een resolutie van 1366x768 en met een multi-core processor (of vergelijkbaar). Ik ben tot nu toe tot deze modellen gekomen:
Asus 1201N
Asus 1215N
Asus 1215B
Asus 1215P
Acer 1810T
Acer 1810TZ
MSI Wind U230
HP DM1

Weten jullie er nog meer? Mogen dus ook niet meer nieuw leverbare notebooks zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De Toshiba Satellite R630, Portege R700 en R830 reeksen zijn 13.3" en Core i3/i5 etc.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle 13.3" laptops hebben minstens 768p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat hij tot 13" bedoelt in plaats van t/m 13". M.a.w. alles van 11" en 12".

@ Mark, Samsung had ook enkele 11.6" modellen. Verder nog Sony Vaio TZ en TT, Dell (D430?) en HP (2510p, 2520p) hebben 12" opties.

Een 2e hands Vaio TZ is weleens te koop voor een leuke prijs. Sneller dan een netbook en een veel beter scherm.

[ Voor 66% gewijzigd door Philflow op 07-12-2011 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan ook Toshiba R500 en R600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Laatst online: 15-08 07:18
En dan heb je ook nog een Chromebook. Dun, licht, en lekker lang op de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Zijn er mensen met een Dell xps 14z die zijn ervaringen wil delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.anandtech.com/...atures-in-a-small-package?

Ik ben zelf niet echt onder de indruk, hij is veel en veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

arnoud_h schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:47:
En dan heb je ook nog een Chromebook. Dun, licht, en lekker lang op de batterij.
En nog minder functionaliteit dan Android. Nee, dan beter een Asus Transformer halen. Ben je niet afhankelijk van een internetverbinding en je kan veel meer installeren.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Leetness schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:47:
En de UX31 is weer uit de Pricewatch gehaald...
Viel mij ook al op. Ik vraag me af waar deze onzekerheid steeds vandaag komt. Waarom duurt de introductie op de Nederlandse markt zo lang?

Half december komt hij als het goed is uit. Ik hou de Pricewatch komende week iig weer goed in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Hoezo te duur. Met 10% bon en 12,5% mastercard discount is hij ongeveer 650 euro.
Hij schijnt stil te zijn, backlit tobo, is lichtgewicht (onder 2 kilo) en heeft standaard een 8 cell batt.

Ik ben echt benieuwd naar gebruikerservaringen.

[ Voor 11% gewijzigd door jwakie op 08-12-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 20:30
Voor dat bedrag heb je zo ongeveer ook een Vostro V131 met 3! jaar garantie en zelfde specs.

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies. Ik zat er naast met die prijs (ik dacht dat hij €750 was..) maar veel soeps vind ik hem zelf niet. De enige reden die ik zo nu kan bedenken waar hij echt beter is dan de V131 is de dvd drive. Handig om voor een SSD te vervangen, maar dat is het zo'n beetje.

Misschien ben ik erg negatief, maar het is zeker geen knaller. Enkel een alternatief voor de V131 welke al ongeveer een jaar de beste keus is rond dit budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
De xps 14z schijnt heel lastig te zijn om open te maken zonder kapot te maken. Dit lijkt me niet ideaal als ik later een SSD of een nieuwe batt. moet installeren. Dell laten doen kost natuurlijk rete veel geld.

Ik zal de vostro v131 even bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zo, de bestelling voor de Toshiba Portege Z830-104 (Core i5, W7 64-bit Pro) is de deur uit. Als ik hem heb zal ik eerste ervaringen posten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
De UX-31 i-5 met 128 GB SSD zou vandaag bij de MM Breda te koop zijn voor € 1.149,-- Echter was hij nog niet gearriveerd. Heb hem gepre-ordered en moet 0,01 cent "aanbetalen". Ze bellen wanneer hij er is. Kan er nog altijd van af als hij me niet zou bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Philflow schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:55:
Ik denk dat hij tot 13" bedoelt in plaats van t/m 13". M.a.w. alles van 11" en 12".
Ja dat klopt. Ik had er t/m 13,3" bijgezet voor het geval er een goede, goedkope maar toch kleine (dunne rand) tussen zou zitten. Maar het liefst inderdaad kleiner. Ik heb al een goede "grotere" laptop (XPS15)
@ Mark, Samsung had ook enkele 11.6" modellen. Verder nog Sony Vaio TZ en TT, Dell (D430?) en HP (2510p, 2520p) hebben 12" opties.
Ik heb lang zitten twijfelen voor de Dell (ook de D630). De D630 vond ik toch te groot en over de D430 ben ik gaan twijfelen na meerdere keren op fora's gelezen te hebben dat een dual atom de betere keuze zou zijn. (wil er ook graag 720p series op kijken, 1080p via hdmi zou eventueel ook leuk zijn) En daar zou de D430 toch minder geschikt voor zijn, en hij oogde vrij locht (heb hem niet in levende lijve gezien)
Maar nu ik snel even zoek op google zie ik dat hij 720p met gemak afspeelt. Dus ik weet zo snel even niet meer wat dan de reden was dat ik daar niet meer voor ging
(een andere voordeel van de D430 vond ik ook dat je er osx86/hackintosh op kunt installeren)
Een ander nadeel vond ik overigens ook de harddisk, het 1.8" formaat. Maar dat is maar een eenmalig probleem.
Een 2e hands Vaio TZ is weleens te koop voor een leuke prijs. Sneller dan een netbook en een veel beter scherm.
Ik zal de TZ eens in de gaten blijven houden. Op dit moment is er geen in de buurt te koop
arnoud_h schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:47:
De chromebook lijkt me niks. Daar had ik idd ook al even naar gekeken maar dan zou ik inderdaad liever voor een Transformer gaan (wat is sowieso een top apparaat vind, maar helaas nog niet goedkoop genoeg gebruikt :) hopelijk brengt de prime daar verandering in :+
Die zijn voor zover ik kan zien allemaal buiten mijn budget

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mark, weleens gedacht aan de Acer 522?

Erg goedkoop, 10" 1280x720 scherm, perfect voor 720p dus. Dual Core en HDMI.
productreview: Acer Aspire One 522-C6Dkk review door Annihilism

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Laatst online: 15-08 07:18
De chromebook lijkt me niks. Daar had ik idd ook al even naar gekeken maar dan zou ik inderdaad liever voor een Transformer gaan (wat is sowieso een top apparaat vind, maar helaas nog niet goedkoop genoeg gebruikt :) hopelijk brengt de prime daar verandering in :+
Voor wat ik er mee doe is het prima: op de bank een beetje internetten. Open klappen en gaan. Zo af en toe onderweg een website raadplegen. Als ik Photoshop of Powerpoint nodig heb ga ik wel weer achter mijn Mac Pro zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
hjoels schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:05:
De UX-31 i-5 met 128 GB SSD zou vandaag bij de MM Breda te koop zijn voor € 1.149,-- Echter was hij nog niet gearriveerd. Heb hem gepre-ordered en moet 0,01 cent "aanbetalen". Ze bellen wanneer hij er is. Kan er nog altijd van af als hij me niet zou bevallen.
Ik zou aanraden toch nog even te wachten, je ziet ze in buurlanden al aangeboden worden voor €999,-.
Ik wacht in ieder geval nog een week of 2 tot ze ook hier zo "goedkoop" zijn.

Edit: aanhalingstekens.

[ Voor 3% gewijzigd door Leetness op 08-12-2011 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
arnoud_h schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:54:
[...]
Als ik Photoshop of Powerpoint nodig heb ga ik wel weer achter mijn Mac Pro zitten...
offtopic:
tsss.... vloeken in de Samsung kerk :)
Leetness schreef op donderdag 08 december 2011 @ 23:10:
[...]
Ik wacht in ieder geval nog een week of 2 tot ze ook hier zo "goedkoop" zijn.
Optimist :)

[ Voor 29% gewijzigd door Philflow op 08-12-2011 23:20 ]

Pagina: 1 ... 44 ... 48 Laatste

Dit topic is gesloten.