Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb wel op mijn LG het MFG menu ontdekt, maar ik zie veel opties niet die anderen wel lijken te hebben. Ik zie alleen een lijstje van 9 functies. Niets over unlocken, tethering etc.
Ik doe dit
For this you must install the MFG application:
- in call menu enter ##634# and press call button
Wait few sec until 3min during the MFG installation

- in the application menu use MFG and enter the password: 277634#*# and press enter

Maar krijg dan niet wat hier http://www.addictivetips....-to-tweak-your-wp7-phone/ getoond wordt bij LG. Draai 7.5. Hoe is dat bij anderen?

Ik heb namelijk problemen met mijn proximity sensor. Mijn scherm blijft vaak zwart als ik gebeld heb en ik kan dan niets meer. Ik heb dat al vanaf dat ik mijn toestel heb. Moet hem dan vele malen aan uit zetten om weer beeld te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• logt001
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-11-2020
Waarom is de LG Optimus 7 dik €100 duurder geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe versie op de markt gekomen die alleen als toevoeging standaard Mango heeft. Die heeft een advies prijs van €320.

Niet normaal hoe sterk mijn Optimus 7 is. Hoe vaak ik hem ook laat vallen er gebeurt helemaal niks mee. Hij heeft zelfs de trap en daarna een val van 2 meter overleefd :)

• Razelim
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:59
Heeft iemand al de 7740 update gekregen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 22:28:

Niet normaal hoe sterk mijn Optimus 7 is. Hoe vaak ik hem ook laat vallen er gebeurt helemaal niks mee. Hij heeft zelfs de trap en daarna een val van 2 meter overleefd :)
Ik heb die van mij ook al een paar keer laten knikkeren, valt niets aan te zien. Valt niet tegen voor een LG :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Ik lees niet goed, internet sharing dus extra

hmm apart, heb mango er al op staan..
toch krijg ik, er is een nieuwe update: "LG update for Windows Phone"

wat doet deze update?

ga hem nu erop gooien :)

[ Voor 15% gewijzigd door Tonton op 18-11-2011 16:46 ]

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 07:52
Ik heb sinds enkele uren een LG E900 telefoon. Dit is mijn eerste echte smartphone, en het bevalt me zeer goed (mijn vorige telefoon was een nokia expressmusic 5530). Zeker voor de 160€ die ik er maar voor betaald heb ;) (2dehands dus, is nog maar een maandje oud)

Ik heb juist één vraagje: in de settings kan ik location aan of af zetten. Gaat mijn batterij sneller plat gaan als dit aan staat, of maakt dit enkel iets uit als je effectief applicaties start die dit ook echt gebruiken?

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2024
max3D schreef op zondag 13 november 2011 @ 19:55:
Ik heb wel op mijn LG het MFG menu ontdekt, maar ik zie veel opties niet die anderen wel lijken te hebben. Ik zie alleen een lijstje van 9 functies. Niets over unlocken, tethering etc.
Ik doe dit
For this you must install the MFG application:
- in call menu enter ##634# and press call button
Wait few sec until 3min during the MFG installation

- in the application menu use MFG and enter the password: 277634#*# and press enter

Maar krijg dan niet wat hier http://www.addictivetips....-to-tweak-your-wp7-phone/ getoond wordt bij LG. Draai 7.5. Hoe is dat bij anderen?

Ik heb namelijk problemen met mijn proximity sensor. Mijn scherm blijft vaak zwart als ik gebeld heb en ik kan dan niets meer. Ik heb dat al vanaf dat ik mijn toestel heb. Moet hem dan vele malen aan uit zetten om weer beeld te krijgen
Ik kreeg de Tethering ook maar niet en zat op een engels besturingssysteem.
Maar als je naar het XDA forum gaat en dan naar het LG E900 subforum dan staat daar hoe je er de Nederlandse open mango ROM erop kunt zetten waardoor tethering ook werkt. Tevens staat daar hoe je door een paar register wijzigingen je telefoon kunt unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
Waarom niet gewoon Navigon? Meer en betere functionaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
logt001 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:58:
Waarom is de LG Optimus 7 dik €100 duurder geworden?
Op Amazon en ebay kun je ze nog wel goedkoper aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweade
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 16:00
Zojuist ook deze LG besteld, kon gelukkig nog een oud model vinden voor de oude prijs (Expansys). Was eigenlijk van plan de Nokia Lumia 800 of 710 te halen, maar in de winkel vond ik de LG eigenlijk minstens zo mooi. En na alle ellende met m'n N97 mini ben ik wel weer eens aan een ander merk toe. Nu maar hopen dat updaten en omzetten naar NL een beetje soepel wil, maar ik zag al goede tips in dit forum. :)

Edit: wordt toch een Omnia 7 bij Belsimpel, de LG was niet meer leverbaar bij Expansys.

[ Voor 9% gewijzigd door Tweade op 05-12-2011 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
Tweade schreef op maandag 21 november 2011 @ 21:22:
Was eigenlijk van plan de Nokia Lumia 800 of 710 te halen, maar in de winkel vond ik de LG eigenlijk minstens zo mooi.
Hier hetzelfde, was eigenlijk ook van plan om de lumia 800 te kopen, maar heb daar vanaf gezien:
- 485€ is eigenlijk gewoon heel veel geld voor zo een gadget.
- de lumia heeft wel een aantal kleine flaws (pentile, microsim, camera, ...) Voor 485€ wil ik dat een toestel perfect is. Als je voor android kiest heb je voor 420€ een toestel dat in mijn ogen perfect is (Samsung S2)

Ben eigenlijk perfect tevreden met dit toestel. De camera van deze gsm kan ook beter, maar ik heb er ten minste geen fortuin voor betaald ;)

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03:31
was voor mij ook een reden om voor een omnia7 te gaan, wilde eerst ook op de 800 wachten, maar zag er 3 maanden geleden al naar uit dat die vrij duur zou zijn in de losse verkoop. Tis en blijft toch maar een "telefoon" natuurlijk.

Camera verhaal is mijn inziens toch wat overschat allemaal, klinkt leuk 8MP, maar het blijft nog steeds een sensor met de grootte van een speldenknop. Leuk om plaatjes te schieten, niet om foto's mee te maken die je bijvoorbeeld formaatje A3 laat afdrukken.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweade
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 16:00
ozzynator schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:23:
...

Camera verhaal is mijn inziens toch wat overschat allemaal, klinkt leuk 8MP, maar het blijft nog steeds een sensor met de grootte van een speldenknop. Leuk om plaatjes te schieten, niet om foto's mee te maken die je bijvoorbeeld formaatje A3 laat afdrukken.
Moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar de camera, zodra ik 'm binnen heb zal ik eens een vergelijking doen met m'n huidige toestel (N97 mini), m'n compact en voor de grap ook m'n spiegelreflex. Niet dat ik er veel van verwacht, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Laatst online: 03:31
kom zelf toevallig van een N97 af, de "grote" dan, maar die heeft toch een beduidend betere camera dan mijn omnia. Dit was overigens wel pas na reparatie, maar dat terzijde.

Met een dslr vergelijken zou ik niet doen, dan ga je verdrietig worden ben ik bang. Heb zelf een Nikon D50 (ook 5MP) dus zou leuk "vergelijken" zijn, maar begin er gewoon niet aan, kan zo ook wel zien dat een camera op een telefoon alleen voor de leuk is.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Modbreak:Sinds de officiële introductie van Windows Phone 7 in Nederland en België hebben we hier een flinke toename gezien van het aantal bezoekers. Daar zijn we erg blij mee, maar we constateren ook dat deze nieuwe bezoekers vaak dezelfde beginnersvragen hebben. Om deze vragen te bundelen hebben we besloten om Windows Phone 7 - OS Discussie en ervaringen weer in ere te herstellen.

Voor wie er toen niet bij was, dit topic is in augustus gesloten omdat de discussie over het OS verzandde in slow-chat en veel off-topic gepraat. Bij wijze van proef willen we dit topic heropenen zodat op 1 centrale plek jullie Windows Phone 7 gerelateerde vragen besproken kunnen worden. Voor vragen specifiek over een toestel zijn de desbetreffende toestel-topics bedoeld. Daarnaast hebben we nog een aantal specifieke topics met betrekking tot Zune, apps & Marketplace en zelfgemaakte apps. Gaat je vraag over een van deze onderwerpen, dan ook graag in dat specifieke topic reageren.

Mochten we constateren dat er toch weer afgeweken wordt van de beleidsregels, dan zullen we het topic wederom sluiten. We hebben er echter alle vertrouwen in dat het niet zo ver hoeft te komen

[ Voor 0% gewijzigd door Ginz op 23-11-2011 16:34 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7740.16 Vanochtend binnen gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Krijg toevallig net berichtje dat er update is, al enig idee wat die inhoud ?

Volgens google wat kleine fixes, had gehoopt op tethering voor OPN

[ Voor 33% gewijzigd door Cyrus The Virus op 01-12-2011 15:10 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Laatst online: 16-01 02:24
Heeft iemand een idee hoe ik het automatisch draaien van het scherm kan uitschakelen?
Als ik in bed lig, is het heel irritant als het scherm automatisch draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razelim
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:59
@Cyrus

Je kan op de welbekende plekken een rom krijgen om hem nederlands op Mango te krijgen met Tethering. Waarschijnlijk is het een rom voor de Optimus 7.5, maar werkt tot nu toe perfect op de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Razelim schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:11:
@Cyrus

Je kan op de welbekende plekken een rom krijgen om hem nederlands op Mango te krijgen met Tethering. Waarschijnlijk is het een rom voor de Optimus 7.5, maar werkt tot nu toe perfect op de mijne.
Nou ik heb OPN Mango 7.5 Nederlands, alleen bij de vorige update kreeg ik geen tethering (alleen branded toestellen kregen die).

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:45
TheovdS schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:23:
Heeft iemand een idee hoe ik het automatisch draaien van het scherm kan uitschakelen?
Als ik in bed lig, is het heel irritant als het scherm automatisch draait.
Niet, maar als je de telefoon op zijn kop houdt dan blijft die vast in de 'liggende' stand en verandert ie niet meer naar portrait mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg vandaag een "LG update" maar ik zie niet wat er is veranderd (nog geen internet sharing).
Weet iemand wat voor update dit was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
Bij mij zat het internet delen in de Nederlandse Mango ROM die ik van het XDA forum heb geplukt.

De 7740.16 update heb ik ook al even op mijn telefoon staan, maar wat ik sindsdien merk is dat de performance van vooral IE achteruit is gegaan, ik merk gewoon veel meer vertraging bij het laden van de site, opbouwen van het beeld wat je oa ook bij het scrollen waar neemt! Iemand anders die hier ook last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
ik heb dat vertragende ook bij IE sinds laatste update.
Het heeft iets te maken met internet via Wifi. als ik die uit zet is het voorbij en weer aanzet ook ok.
maar soms blijft hij hangen op wit scherm totdat progress bar vol is op wifi.... :(

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds enige tijd start Whatsapp op mijn LG niet meer op. Hij komt tot het laadscherm, maar daarna keert hij weer terug naar het hoofdmenu van mijn telefoon. Daarna kan ik ook geen andere applicatie meer openen, want dan keert hetzelfde probleem terug dat het na het opstartmenu terugkeert naar het hoofdmenu. Overigens openen de applicaties wel als ik Whatsapp niet probeer te openen.

Heeft iemand hier nog meer last van en wat kan ik hieraan veranderen om Whatsapp weer te gebruiken?
Heb al een keer mijn telefoon gereset, maar dat heeft ook niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online
Hoe heb je gereset? In de zin van dat alles volledig gewist was of dat je hem uit/aan gezet heb? Ik had hier laatst last van met een andere app en daar waas even opnieuw installeren voldoende om het euvel op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaT schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:03:
Hoe heb je gereset? In de zin van dat alles volledig gewist was of dat je hem uit/aan gezet heb? Ik had hier laatst last van met een andere app en daar waas even opnieuw installeren voldoende om het euvel op te lossen.
Ik heb hem gereset in de zin dat alles gewist is. Verder heb ik al 10 keer Whatsapp opnieuw geinstalleerd, maar het blijft steeds hetzelfde liedje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 11:59:
Sinds enige tijd start Whatsapp op mijn LG niet meer op. Hij komt tot het laadscherm, maar daarna keert hij weer terug naar het hoofdmenu van mijn telefoon. Daarna kan ik ook geen andere applicatie meer openen, want dan keert hetzelfde probleem terug dat het na het opstartmenu terugkeert naar het hoofdmenu. Overigens openen de applicaties wel als ik Whatsapp niet probeer te openen.

Heeft iemand hier nog meer last van en wat kan ik hieraan veranderen om Whatsapp weer te gebruiken?
Heb al een keer mijn telefoon gereset, maar dat heeft ook niet geholpen.
Kan ik helaas voor je niet zeggen, whatsapp draait soepel en snel bij mij, enigste is dat meldingen van berichten soms pas een kwartier later aankomen, maar ik hoor van Android gebruikers dat zij hier ook veel last van hebben en meer een probleem van het Whatsapp netwerk lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yesjohn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 08:17
bump

Sinds een week of 2 is de batterij duur van mijn optimus flink afgenomen (ik heb hem vandaag 3 keer opgeladen)

Ik heb ook al 2 keer gehad dat de telefoon vrij warm word en dat de batterij dan opeens naar beneden schiet. De laatste keer was dat van ongeveer 80% naar 13%. Zijn er mensen die dit probleem al eerder hebben gehad??

Ik heb vandaag de bon opgezocht en ik ga morgen LG bellen, ik heb alleen het gevoel dat dit me niet erg verder gaat helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Lijkt erop, dat de batterij versleten is. Hoe oud is het toestel? Bij de meeste fabrikanten is de garantie op batterijen maar een maand of zes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yesjohn
Marly schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 01:49:
Lijkt erop, dat de batterij versleten is. Hoe oud is het toestel? Bij de meeste fabrikanten is de garantie op batterijen maar een maand of zes.
Ik heb hem sinds eind juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
Kijk eens bij settings->applications->background tasks?

Misschien een gare app geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
yesjohn schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 17:30:
[...]
Ik heb hem sinds eind juni
Weet niet, of LG ook zes maanden garantie op de batterij geeft, zoja, zou je dan helaas net te laat zijn.

De meeste batterijen gaan bij normaal gebruik wel ruimschoots langer mee, dan een half jaar, dan zou ik idd ook denken aan een app, die niet helemaal lekker werkt, of mogelijk erg slechte dekking thuis, of op plekken, waar je veel bent.
Enkele jaren geleden is de batterij in een relatief jong toestel van een kennis door slecht 3G-bereik ook binnen enkele maanden sterk verouderd. Heb je 't toestel al eens opengemaakt en naar de batterij gekeken?
De batterij van die kennis werd toen ook warm, maar hij was ook wat dikker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yesjohn
@spoonman
Dat verklaart dan niet de hitte die opeens komt opzetten.

@Marly
Batterij is niet dikker. Ik heb wel slechte dekking op school maar ik heb het ook op andere plekken gehad. Dekking is hier over het algemeen prima

Vandaag had ik ik nieuws: de telefoon begon opeens te trillen en daar hielt hij niet mee op voor ongeveer 2 min :'(

[ Voor 21% gewijzigd door yesjohn op 12-01-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Zojuist update ontvangen, nog steeds geen wifi tethering |:(

Verwijderd

Net een update gehad met wifi tethering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het mooiere zusje van de Optimus 7 is ook weer gesignaleerd.
http://www.mediamarkt.de/...53,249847.html#infoTabNav
Voor 199 euro toch weer de goedkoopste Windows Phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yesjohn
Weet iemand wat er nieuw is aan de nieuwe update?? Ik kan niks vinden op internet en lg geeft ook geen info tijdens het update proces.

Edit: Blijkt dus tethering te zijn voor open devices 8)

[ Voor 18% gewijzigd door yesjohn op 25-02-2012 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al enige tijd worstel ik met het probleem dat mijn LG Optimus 7 E900 geen update kan installeren. Dit is overigens al een 'oudere' update, maar heb al van alles geprobeerd, maar nog altijd wil hij niet geinstalleerd worden. Het gaat hierbij naar mijn weten om de update '7.10.8107.79'

Steeds bij stap 7, en dan de 2e stap, stopt de update en komt er de foutcode '801812DC', waarbij wordt aangegeven dat er problemen zijn met het maken van een back-up.

Kan iemand mij gedetailleerd uitleggen hoe ik toch deze update op mijn telefoon krijgen? Alvast hiervoor dank.

Sorry door de schop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
Ik erger mij steeds meer aan een nietwerkende WiFi connectie thuis.
De connectie is opgezet, maar geen verbinding met internet.

browser blijft leeg en apps updaten niet..
even wifi aan uit solved het soms...

bekend probleem? of is mijn wifi unit niet 100% meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 18:45

Wallie

Herr

Ik heb sinds de laatste update naar 7.10.8107.79, dat ik geen hsdpa verbinding meer kan maken. In de Cellular-settings, kan ik bij "Highest connection speed" alleen maar kiezen uit E en 3G, oftewel Edge en GPRS (en valt hij dus bijna altijd terug op het laatste). Voor deze update had ik deze keuze niet eens in de Cellular-Settings zitten en koos hij vaak voor hsdpa met ook een "H" naast de netwerk indicator (nu dus nooit meer, meerstal "G" of heel soms "E").

Zowel met een Hollandsnieuwe als T-Mobile simkaart getest.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Wallie schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:57:
Ik heb sinds de laatste update naar 7.10.8107.79, dat ik geen hsdpa verbinding meer kan maken. In de Cellular-settings, kan ik bij "Highest connection speed" alleen maar kiezen uit E en 3G, oftewel Edge en GPRS (en valt hij dus bijna altijd terug op het laatste).
3G is UMTS, niet GPRS (2,5G).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jack126
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:24
Tonton schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:24:

Heb ik ook, ook WA berichten komen dan neit binnen en worden niet verstuurd. Heb zelf de indruk dat het te maken heeft dat hij niet goed switchd/kan kiezen tussen wifi en mobiel internet.

Zodra ik of wifi of mobiel internet uitzet werkt het namelijk direct weer! (vergeet dan altijd weer mobiel internet aan te zetten als ik weg ga 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 18:45

Wallie

Herr

Marly schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 01:08:
[...]

3G is UMTS, niet GPRS (2,5G).
Wat ben ik een pannenkoek zeg... -O- Thanks, dat hielp wel... hij stond bij mij na de update default op "E".

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
Tonton schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 17:24:

Ik heb het zelfde probleem :( Wordt er ook helemaal pissig van!!!!

Af en toe heb ik het idee dat het vooral gebeurd als ik het toestel aan de rechterkant te hoog vast heb...

Kleine tip, je kunt ook het toestel locken waardoor de wifi modem wordt uitgeschakeld, maar het is zéér frustrerend en het is gekomen door de laatste update!!!!

Zullen we LG er ergens voor kunnen benaderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quiksilver
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06-2022
Redlion schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:26:
[...]

Ik heb het zelfde probleem :( Wordt er ook helemaal pissig van!!!!

Af en toe heb ik het idee dat het vooral gebeurd als ik het toestel aan de rechterkant te hoog vast heb...

Kleine tip, je kunt ook het toestel locken waardoor de wifi modem wordt uitgeschakeld, maar het is zéér frustrerend en het is gekomen door de laatste update!!!!

Zullen we LG er ergens voor kunnen benaderen?
Ik heb dit probleem ook. En idd ff toestel locken en unlocken of wifi uitzetten en weer aanzetten helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:02
Even een schop tegen het topic, heb zojuist ook een LG Optimus 7 E900 gekocht, voor deze prijs kon ik m niet laten liggen; 139,90 €. Kom van een Nokia 6300 af, dus zal wel wennen worden. Anyhow:

http://www.ebay.de/itm/190677466944?item=190677466944

Gloedjenieuw, geen verzendkosten en 2 jaar garantie.

Hoop dat jullie er wat aan hebben. Enne, geen belangen bij de toko.

[ Voor 4% gewijzigd door SkiFan op 17-05-2012 17:59 ]

Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
Maar even hier; gisteravond mijn LG E900 gekregen, maar daar loop ik tegen het volgende probleem aan. Zodra de screen-lock erop gaat zie ik niks meer, alleen zwart scherm.

Vervolgens krijg ik m niet meer aan. Zie zodra ik de aan knop dan kort induw dat de backlight aangaat, als je de telefoon belt hoor je de ringtone, maar verschijnt er ook niks in beeld.

Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn? Iritant is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
SkiFan schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:20:
Maar even hier; gisteravond mijn LG E900 gekregen, maar daar loop ik tegen het volgende probleem aan. Zodra de screen-lock erop gaat zie ik niks meer, alleen zwart scherm.

Vervolgens krijg ik m niet meer aan. Zie zodra ik de aan knop dan kort induw dat de backlight aangaat, als je de telefoon belt hoor je de ringtone, maar verschijnt er ook niks in beeld.

Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn? Iritant is het wel.
Dit hoort niet. Een kennis van mij heeft de lge900 gehad (heeft nu de nokia 710) en die had deze problemen niet. Het moet echt een hardware probleem zijn wat je nu hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
Was ik ook al bang voor. Hopen dat de omruil een beetje goed verloopt.

Heb de leverancier gebeld, totaal probleemloos, hebben een retourlabel gemailed, kan het ding op het postkantoor langsmikken en heb een nieuwe besteld, oude wordt via Paypal gecrediteerd.

Edit: morgen komt de nieuwe, heb het probleem voorlopig opgelost door een alternatief lockscreen programma te gebruiken. Het hoort natuurlijk niet, dus deze gaat retour.

[ Voor 81% gewijzigd door SkiFan op 23-05-2012 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
Zo, en de nieuwe is vandaag binnengekomen. Probleem is in deze niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig maar, de E900 is een super toestel. Destijds gekocht voor €199, wat echt spot goedkoop is voor een toestel met 16GB geheugen.
Nu ik de Lumia 800 heb heeft mijn moeder plezier van de E900 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
SkiFan schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 20:47:
Zo, en de nieuwe is vandaag binnengekomen. Probleem is in deze niet aanwezig.
Goed om te horen dat je een nieuwe hebt gekregen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
De nieuwe doet het wel goed, moet zeggen dat het toestel echt super bevalt. Op de Iphone en Android liep ik me rot te zoeken waar alles zat. Dat is bij Windows Phone stukken beter. Heb m van de week eens naast de Iphone 4 van een collega gelegd, en we kwamen allebei eigenlijk tot de conclusie dat deze net zo sexy is.

Goed geluid, goede batterijduur. Alleszins redelijke camera, en een goed genoeg scherm. Als ik dan wat moet verzinnen; het scherm van de Lumia 800 is nog net wat fraaier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 22:04
Ik heb deze ook sinds 3 dagen maar ik hoop dat de accu nog wat beter gaat presteren dan nu. Ik snap dat je een 10-20 dagen moet wachten tot de accu in betere conditie gaat komen, maar de eerste dag liep de telefoon al na 5 uur richting de 18%! :P Dat was enkel Zune gebruik.

Maar heb daarna wat apps gechecked, 3G uitgezet en Locatie voorzieningen en gisteren hield de telefoon het alweer 8 uur uit na de 18%.

Verder geweldig toestel voor deze prijs. Meteen dev-unlocked en wat dingen gecustomized - mis android tot dusverre nog totaal niet. :X

Vooral de Live tiles zijn een erg leuke bijvoeging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
Ik wacht er nog even mee, enige wat ik er graag op zou hebben zou Nokia Drive zijn. Maar goed, heb thuis 2 recente Tomtoms op PDA, dus zo een gemis is dat nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 22:04
Ik heb de telefoon nog eens gereset nadat hij nog steeds maar 7-12 uur mee ging, want dit klopte niet. heb toen 1 voor 1 alle apps er weer opgezet - zodra ik de Facebook account ging aanmaken bij Accounts, stortte mijn batterij duur weer in richting de 7 uur. Meteen er af gegooid, batterij zegt nu dat hij 1 dag en 16 uur kan draaien en ik heb inderdaad al gemerkt dat hij veel zuiniger is! Dus wellicht een tip voor de mensen die dit probleem hebben, ook bij andere windows phones...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen!

Ik heb onlangs ook de LG Optimus 7 gekocht, en daarna ge-update naar Mango. Helaas zat hier niet de Nederlandse taal instellingen bij. Via de bekende wegen, heb ik geprobeerd om te een rom te flashen, via XDA of Modaco. Helaas is dit niet gelukt. Heeft iemand een simpele weg, om het te installeren of in ieder geval tips?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 00:13:
Hallo iedereen!

Ik heb onlangs ook de LG Optimus 7 gekocht, en daarna ge-update naar Mango. Helaas zat hier niet de Nederlandse taal instellingen bij. Via de bekende wegen, heb ik geprobeerd om te een rom te flashen, via XDA of Modaco. Helaas is dit niet gelukt. Heeft iemand een simpele weg, om het te installeren of in ieder geval tips?

Alvast bedankt!
ff zoeken voordat je vragen gaat stellen
Verwijderd in "[WP7] Ervaringen met de LG Optimus 7 - Deel 1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Dat is de manier om uit te voeren voordat je naar mango gaat. Ik zou persoonlijk deze manier volgen omdat je dan zeker bent dat alle onderdelen van wp7 de nederlandse taal krijgt. Er is ook een manier om offline update uit te voeren alleen is er een kleine kans dat de camera taal niet gewijzigd wordt (mag je handmatig een bestand in het windows dir kopieren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vali schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:28:
[...]

Dat is de manier om uit te voeren voordat je naar mango gaat. Ik zou persoonlijk deze manier volgen omdat je dan zeker bent dat alle onderdelen van wp7 de nederlandse taal krijgt. Er is ook een manier om offline update uit te voeren alleen is er een kleine kans dat de camera taal niet gewijzigd wordt (mag je handmatig een bestand in het windows dir kopieren).
Dank je voor de feedback! Dat is idd een manier die ik enkele keren geprobeerd heb, maar op de een of andere manier niet lukt via die Windows Phone Cab Sender. Hij zegt steeds dat ik geen updates apply (toepas). Vanavond toch maar een nieuwe poging wagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me gelukt! Een simpele tip die niet bij de instructies stond. De CAB-files moet je gewoon in het RAR- of ZIP-bestand laten zitten, en dan in de map bij het BAT-bestand zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 10:35
Iemand al de 8773 update op de Optimus binnen gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carbidsjitter
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 18:15
Ik heb ook net deze telefoon en is mijn eerst smartphone.

ik heb overal gezocht, maar kan niet vinden hoe ik mijn telefoon handmatig kan vergrendelen. Ik moet nu eerst een minuut wachten voordat hij vergrendeld. ik wil graag handmatig doen, anders ben ik bang dat hij in m'n broekzak gaat bellen of internetten.

Weet iemand hoe dit moet ?

Overigens ben ik zeer tevreden over de 'smoothness' en de snelheid van de telefoon. M'n zus heeft een samsung galaxy ace 2 met android, maar de LG is zeker zo snel qua bediening en gemak (ondanks z'n tragere processor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online
powerknop al even kort ingedrukt zodat het scherm uit gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carbidsjitter
Dat is het antwoord, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Mijn telefoon blijft hangen bij LG logo, op een gegeven moment krijg ik de melding memory error :(
Maar wil nog geen andere kopen (WP8)

Heeft iemand deze nog:

DZ_LG-E900AT-00-V11d-NLD-XXX-SEP-23-2011+0

?

[ Voor 22% gewijzigd door Cyrus The Virus op 12-07-2012 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
Narathan schreef op zondag 03 juni 2012 @ 23:18:
Ik heb de telefoon nog eens gereset nadat hij nog steeds maar 7-12 uur mee ging, want dit klopte niet. heb toen 1 voor 1 alle apps er weer opgezet - zodra ik de Facebook account ging aanmaken bij Accounts, stortte mijn batterij duur weer in richting de 7 uur. Meteen er af gegooid, batterij zegt nu dat hij 1 dag en 16 uur kan draaien en ik heb inderdaad al gemerkt dat hij veel zuiniger is! Dus wellicht een tip voor de mensen die dit probleem hebben, ook bij andere windows phones...
Oké dus dat is het probleem, ben niet te vrede over de accu duur, gaat ongeveer 12 uur mee als ik ook wat internet, whatsapp en facebook bezoek! Maar ja de facebook integratie maakt het nou net zo'n mooi ding dus om dat eraf te gooien is ook niet echt een optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
Cyrus The Virus schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:36:
Mijn telefoon blijft hangen bij LG logo, op een gegeven moment krijg ik de melding memory error :(

Heeft iemand deze nog:

?
Op XDA kun je alle roms vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
VFRRijder schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:54:
Iemand al de 8773 update op de Optimus binnen gekregen?
Al een paar weken / maand geleden binnen gekregen en het grote voordeel dat ik merk is dat de Wifi sneller is geworden en niet meer vastloopt :) Helaas is de batterij duur niet echt verbeterd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carbidsjitter
Ik heb nog een vraag over de lg optiumus 7.5

Wanneer ik een foto maak en upload met skydrive naar mijn computer dan hebben alle foto's een resolutie van 717x538, terwijl mijn telefoon op een resolutie ingesteld staat van 2592x1944.

Deze resolutie zou ik dan ook op mijn computer verwachten. Weet iemand hoe dit komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:03

HollovVpo1nt

I like gadgets

Cyrus The Virus schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:36:

Heeft iemand deze nog:

?
Als je telefoon blijft hangen bij de LG logo dan is je telefoon defect. Het is namelijk een symptoom van een defect moederbord. Rond deze tijd hebben veel mensen er last van. Het valt nog onder de garantie, maar LG heeft geen Optimus 7's meer om mee te swappen, dus je krijgt waarschijnlijk een Optimus 3D terug na garantie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online
Lekker dan, krijg je ineens een Android toestel. dat zou ik dus echt niet accepteren. Dat kan je met de beste wil van de wereld niet gelijkwaardig noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Na veel proberen had ik het opgeven. Heb hem toen een nacht aan de lader laten hangen en de volgende dag deed hij het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
Goed nieuws: het 3G vs Wifi fighting probleem wat tot geen internet leidt, is opgelost sinds de laatste update (maandje terug). Dus altijd online en geen wachtende Whatsapp berichtjes meer, of eewig loading pagina's :)

Nu nog ff WP7.8 erop en ik heb voor het gevoel weer een nieuwe phone.
Nog nooit zo lang meegemaakt dat een telefoon niet oud aanvoelt.

Wat ik mij nog afvroeg:
Als je Zune aanzet en phone connect, gaat internet op phone via de laptop.
Voor business trips is dit ideaal. Mijn werkgever's beveiliging laat wel niet toe dat ik http sites kan zien zonder company software draaiende op achtergrond (die er natuurlijk niet voor WP7 is). maar alle apps/ mail werkt! Dus gewoon zonder 3G of Wifi mijn WA en mail binnenkrijgen. Zonder dat mijn internationale internet bundel opgaat.

Werkt dit ook met Android zo?
Ik moet misschien per December over op Android :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Laatst online: 23:11

Renate1970

Lef is Leven

Hallo allemaal,
Gisteren de LG optimus 7.5 ontvangen en ben er erg blij mee. Heb als Exchange server Google staan, ook vanwege de iPad. Waar ik wel mee heb zitten rommelen gisteren is dat bij opladen de telefoon weer aanspringt, dacht echt eerst wat is dit. Tot ik er achter kwam dat het normaal is dat hij niet uitschakeld als je oplaad.

Verder nog niets geks tegen gekomen.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

• Tonton
Tonton schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:03:
Wat ik mij nog afvroeg:
Als je Zune aanzet en phone connect, gaat internet op phone via de laptop.
Voor business trips is dit ideaal. Mijn werkgever's beveiliging laat wel niet toe dat ik http sites kan zien zonder company software draaiende op achtergrond (die er natuurlijk niet voor WP7 is). maar alle apps/ mail werkt! Dus gewoon zonder 3G of Wifi mijn WA en mail binnenkrijgen. Zonder dat mijn internationale internet bundel opgaat.

Werkt dit ook met Android zo?
Ik moet misschien per December over op Android :(
Ok het heet reverse tethering. Kan met Android ook middels appje in de store, niet standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand deze nog?

Op het XDA forum werken de links niet meer, verder ook nergens meer online te vinden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:50:
Heeft iemand deze nog?

Op het XDA forum werken de links niet meer, verder ook nergens meer online te vinden. :(
http://115.com/file/dn3hbfh6#

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

Jammer maar helaas als verse LG optimus 7.5 gebruiken krijgen we dus niet de update naar 7.8.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kindunos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:22
Renate1970 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:45:
Jammer maar helaas als verse LG optimus 7.5 gebruiken krijgen we dus niet de update naar 7.8.
Er is hoop!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1968650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

Dat topic heb ik aangemaakt :o
Ik denk dat Microsoft alle hardware fabrikanten probeert te dwingen om WP7.8 op hun oude telefoons te pushen.

[ Voor 4% gewijzigd door Zerfox op 06-12-2012 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kindunos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:22
Zerfox schreef op donderdag 06 december 2012 @ 08:41:
[...]

Dat topic heb ik aangemaakt :o
Ik denk dat Microsoft alle hardware fabrikanten probeert te dwingen om WP7.8 op hun oude telefoons te pushen.
Haha, wat toevallig. Fijn dat je het even hebt nagevraagd bij LG.
Dat denk ik ook. Het geeft zeker een goede reputatie als ze hun oude devices ook nog supporten, zeker aangezien dit bij Android zeldzaam is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Collega heeft zijn Optimus 7 ingeruild voor 80 euro korting op een Lumia 900, iemand interesse in de ongebruikte oordopjes van zijn LG ?
Gratis af te halen in Sittard, opsturen tegen vergoeding van de portokosten kan ook.

[ Voor 16% gewijzigd door Marly op 07-12-2012 04:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

Dan is het dus gewoon afwachten of LG meegaat met de update, ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Heb 7.8 er nu op staan, goede zet van Microsoft om alle toestellen deze update te geven. LG (en andere fabrikanten) zullen er niet altijd even veel zin in gehad hebben, maar zo ga je tenminste netjes om met de early adopters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
Heb net de disconnect trick geprobeerd, en hij is 7.10.8779.8 aan het installeren.

Dit is blijkbaar de tango update ipv de 7.8 update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Laatst online: 16-01 02:24
Ik moest 3 keer de disconnect trick doen, er waren 3 updates. Uiteindelijk moet je op build 8858 uitkomen en heb je WP 7.8.

Zie: http://www.wpcentral.com/...ton-not-required-patience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
Inderdaad, ik begin nu aan ronde 2 met 7.10.8783.12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mijn 7.8 werkt nu prima. Jammer genoeg nog steeds het probleem dat Skype alleen op de speaker phone kan, maar tiles etc werken zoals verwacht in 7.8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
Yeps, hij staat er nu bij mij ook op. De nieuwe kleuren mogen er wel zijn. Wat wel direct opvalt: nu het "gootje" rechts weg is, worden de tiles ook iets groter, en heb je eigenlijk vertikaal iets minder overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyblue
  • Laatst online: 28-08 11:41
Ik heb vandaag een "LG E906 Jil Sander Edition" op amazon.de voor 110€ kunnen scoren. Nieuwstaat. Met alle bells&wistles een collectors item. *O*
Is helaas voor mijn vriendin. - Ben benieuwd of ik 7.8 erop kan installeren, als niet is het ook ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
Ben benieuwd of ik 7.8 erop kan installeren, als niet is het ook ok.
Best wel een goed toestel de optimus. De camera is niet veel soeps, maar voor de rest een goeie smarthone. 7.8 zal zeker lukken, gewoon deze stappen volgen:

http://blogske.com/uncate...7-8-for-the-lg-optimus-7/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyblue
Bedankt, spoonman. Helaas werkt dit trucje niet op een Mac. We hebben alleen Linux Pc's en Mac's in huis. Ik zie het wel. Of vriendin krijgt mijn Nokia Lumia en ik neem de LG, ik vind 7.5 gewoon prima, hoor.

Anders even bij een collega op zijn windows notebook proberen.

Update: net op wparea.de gelezen, dat iemand met een LG E906 versie Jil Sander 7.8 zonder trucje heeft gekregen, gewoon een notificatie op de foon en gaan.

[ Voor 40% gewijzigd door shyblue op 02-02-2013 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyblue
Jil Sander foon is binnen. Splinternieuw en alles werkt. Wat een prachtig design, hoor! En een Jil Sander hoesje + speciale JS oortjes. En 16 GB interne opslag, wow, had ik helemaal niet door. Ik laat hem even op 7.5 zitten (kwam al met de 7.5 + versie ...), te veel bugs nog met 7.8.
Ik helemaal blij, nu nog in onderhandeling thuis gaan, wie welke telefoon krijgt.

Verwijderd

Beste
Ik heb nu anderhalf jaar een optimus e900
opzich tevreden maar batterij gaat snel leeg
Sinds een paar dagen valt hij uit en gaat hij weer aan
sinds vandaag laadt hij niet goed meer op en moet ik een dag wachten tot hij is opgeladen en hij blokkeert steeds
Nu is het zo dat mijn zoon de gsm ook 2 maanden eerder dan mij heeft gekocht en bij hem was dezelfde problemen
Hij heeft hem terug gestuurd en laten maken
na 2 weken weer het zelfde probleem en er zou waterschade zijn

Iemand een idee wat het zou kunenn zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyblue
LG Jil Sander foon heeft WP7.8 weken geleden op de normale manier binnen gehaald. Werkt prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

Ik heb de LG optimus 7.5 sinds september maar hier ook geen problemen hoor draait nu lekker op de nieuwste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

Renate1970 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 10:19:
Ik heb de LG optimus 7.5 sinds september maar hier ook geen problemen hoor draait nu lekker op de nieuwste versie.
Het enigste wat ik merk is dat de batterij iets minder lang mee gaat op 7.8 dan 7.5.. Hij komt de dag nét niet meer door met flink wat gebruik.
Pagina: 1 2 3 Laatste