Dat klopt. Je kunt als het goed is nu een hacked Mango update installeren. En ik weet niet hoe ze het hebben geflikt. Maar het werkt super! Eindelijk is Windows Phone gedeeltelijk af internet browser is 2 keer zo snel als toen. Altijd maar wachten nu is hij ongeveer vergelijkbaar als de iPhone 4 laadtijd van websites van die webbrowser. Super te noemen. En eindelijk eens een search optie telkens scrollen voor een contact niet meer nodig! Nu gewoon opzoeken gewoon super.Phyxion schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:03:
[...]
Alle toestellen krijgen een update naar Mango.
YouTube: Windows Phone Browser Speed Test - YouTube ^^Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:46:
[...]Altijd maar wachten nu is hij ongeveer vergelijkbaar als de iPhone 4 laadtijd van websites van die webbrowser. Super te noemen.
Maar een upgrade van Silverlight van '3.5' naar 4 deed waarschijnlijk al wonderen
Mijn iPhone 3gs was opgehaald voor reparatie en ik kreeg een "leen toestel".
Dit was een nokia die nauwelijks nog leeft en daarbij erg vies was. Goede service!
Ik zocht dus een tijdelijke toestel en kwam toen de aanbieding tegen van Belsimpel.
Wat is top telefoon en wat een heerlijke os. De iPhone gaat zodra deze terug is in de verkoop.
Nu kom vroeg ik me alleen af of iemand al goede hoesjes voor de LG heeft gevonden.
Kom alleen van die leren tasjes tegen. Ik zoek gewoon een bescherming zoals ik die ook op mijn iPhone had.
http://www.switcheasy.com/products/Rebel/Rebel.php
Heeft iemand een tip voor me?
Dit was een nokia die nauwelijks nog leeft en daarbij erg vies was. Goede service!
Ik zocht dus een tijdelijke toestel en kwam toen de aanbieding tegen van Belsimpel.
Wat is top telefoon en wat een heerlijke os. De iPhone gaat zodra deze terug is in de verkoop.
Nu kom vroeg ik me alleen af of iemand al goede hoesjes voor de LG heeft gevonden.
Kom alleen van die leren tasjes tegen. Ik zoek gewoon een bescherming zoals ik die ook op mijn iPhone had.
http://www.switcheasy.com/products/Rebel/Rebel.php
Heeft iemand een tip voor me?
Mijn batterij/accu is leeg aan het einde van mijn dag. Na een nacht aan de oplader gelegen te hebben is de batterij leeg na 11 uur gebruik. Wifi heb ik overdag uit, 3G aan. Bel en surf er weinig mee. Bij gebruik van de camera zonder eerst terug te gaan naar het home-scherm is het toestel zelfs bijna leeg aan het einde van mijn werkdag. Zou ik een defecte accu hebben?
Verwijderd
Heb hetzelfde probleem, afgelopen maandag de telefoon gekregen, mango erop gezet en nu lijkt het dat elke keer als ik hem aansluit op USB(of stroom), hij ineens reboot, kijk het nog een paar dagen aan, maar als het veel baker gebeurd stuur ik hem terug. Erg jammer, want het is verder een prima toestel.nodog schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 18:19:
[...]
Helaas toch tegen hetzelfde reboot probleem aangelopen. Al een tweetal keer spontane reboot gehad. Zou het aan een appje liggen of een bepaalde batch van het toestel? Heb een game die "open" stond (wel weggedrukt maar niet afgesloten) ge-deinstalleerd. Eens kijken of het nu beter is maar ik heb geen hoge verwachtingen.
Tevens regelmatig een wegvallen van bereik gekonstateerd dat met dezelfde sim in m'n HTC Hero eigenlijk nooit voorkwam.
Om dit niet als 1 grote klaagzang te laten overkomen wil ik toch nog wel even kwijt dat ik voor de rest best blij ben met het toestel. De minpunten moeten echter wel genoemd worden dunkt me.
Verwijderd
Dan moet je wel weer nodo erop zetten, want mango valt buiten de garantie.Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 12:40:
[...]
Heb hetzelfde probleem, afgelopen maandag de telefoon gekregen, mango erop gezet en nu lijkt het dat elke keer als ik hem aansluit op USB(of stroom), hij ineens reboot, kijk het nog een paar dagen aan, maar als het veel baker gebeurd stuur ik hem terug. Erg jammer, want het is verder een prima toestel.
Moet zeggen dat ik sinds ik postte over het probleem geen reboots meer heb meegemaakt. Het lijkt me zeer stug dat het aan het appje ligt dat ik verwijderd heb maar in geval dat: het was het spelletje skydiver.
Verwijderd
Sinds gisteren ben ik de trotse bezitter van de LG E900 Optimus 7. Gave telefoon, reageert goed en gelukkig heeft niet half Nederland deze telefoon (zie iPhone, bb of HTC).
Alleen heb ik nu enkele problemen en heb op internet niet duidelijk een oplossing kunnen vinden.
- Marketplace doet het niet. Steeds krijg ik 'Marketplace is not yet available in your country/region'. Nu moet je dus een US hotmail aanmaken, maar daarna doet marketplace het nog altijd niet. Kan ik een duidelijk uitleg hierover krijgen? Alvast bedankt.
Verder kan ik via LG geen updates krijgen voor mijn E900. Deze telefoon staat simpelweg niet tussen de andere toestellen. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Hopelijk kunnen jullie mij duidelijk helpen, en niet alleen van zie hier of hier..., want ik heb al genoeg gezocht en krijg het maar niet voor elkaar.
Alleen heb ik nu enkele problemen en heb op internet niet duidelijk een oplossing kunnen vinden.
- Marketplace doet het niet. Steeds krijg ik 'Marketplace is not yet available in your country/region'. Nu moet je dus een US hotmail aanmaken, maar daarna doet marketplace het nog altijd niet. Kan ik een duidelijk uitleg hierover krijgen? Alvast bedankt.
Verder kan ik via LG geen updates krijgen voor mijn E900. Deze telefoon staat simpelweg niet tussen de andere toestellen. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Hopelijk kunnen jullie mij duidelijk helpen, en niet alleen van zie hier of hier..., want ik heb al genoeg gezocht en krijg het maar niet voor elkaar.
Heb je het account via de computer aangemaakt of de telefoon?Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 16:18:
Als je het via de PC hebt gedaan, heb je er ook voor gezorgd dat je Location op "United States" stond in Windows voordat je naar https://account.live.com/ bent gegaan om je account aan te maken? Anders heb je namelijk alsnog een NL account
Als je het via de telefoon hebt gedaan maar niet tijdens de 'eerste opstart'-wizard, dan moet je er ook voor zorgen dat je tijdens het aanmaken de taalinstellingen op US hebt staan. (allemaal, want weet niet meer precies welke je moet hebben
Updates worden door Microsoft geregeld via zune. Even de telefoon aansluiten dus, Zune opstarten en dan naar Settings -> Phone -> update gaan.Verder kan ik via LG geen updates krijgen voor mijn E900. Deze telefoon staat simpelweg niet tussen de andere toestellen. Heeft iemand hier een oplossing voor?
[ Voor 15% gewijzigd door Caelorum op 21-07-2011 17:11 ]
Verwijderd
Ik heb bij het aanmaken van het account ervoor gezorgd dat ik in New York woonCaelorum schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 17:07:
[...]
Heb je het account via de computer aangemaakt of de telefoon?
Als je het via de PC hebt gedaan, heb je er ook voor gezorgd dat je Location op "United States" stond in Windows voordat je naar https://account.live.com/ bent gegaan om je account aan te maken? Anders heb je namelijk alsnog een NL account
Als je het via de telefoon hebt gedaan maar niet tijdens de 'eerste opstart'-wizard, dan moet je er ook voor zorgen dat je tijdens het aanmaken de taalinstellingen op US hebt staan. (allemaal, want weet niet meer precies welke je moet hebben)
Maar je moet dus een Windows Live account hebben in USA om gebruik te kunnen maken van Marketplace? Dan weet ik hoe het zit tenminste
Nu maar hopen dat er zo verbinding gemaakt kan worden met Windows Live.
Je moet een account uit een ondersteund land hebben, dus: Australia, Austria, Belgium (franstalig!!), Canada, France, Germany, Hong Kong, India, Ireland, Italy, Mexico, New Zealand, Singapore, Spain, Switzerland, Puerto Rico, United Kingdom, and United States.Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 17:17:
[...]
Maar je moet dus een Windows Live account hebben in USA om gebruik te kunnen maken van Marketplace? Dan weet ik hoe het zit tenminste
Met Mango (WP7 7.1) in augustus zal ook Nederland aan het rijtje worden toegevoegd.
Als je nog de APN moet invullen of verbinden met de wifi gaat je dat neit lukken tijdens de wizardNu maar hopen dat er zo verbinding gemaakt kan worden met Windows Live.
En ja hoor, vanmiddag weer een reboot, ik had ook even moeten afkloppen natuurlijk. ;-)nodog schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:49:
Moet zeggen dat ik sinds ik postte over het probleem geen reboots meer heb meegemaakt.
Het gebeurd bij mij ook tijdens/na opladen. Lijkt inderdaad een probleempje met de usb-poort.
Verwijderd
Ik heb gisteren een update binnen gekregen voor de Optimus 7. Ik heb niet kunnen zien wat de updates zijn. Ik heb ook 20GB aan back-ups en transcode rommel die niet via Zune te verwijderen zijn gedelete. Voor mijn 120GB HDD is dit een enorme hoeveelheid ruimte die Zune onnodig bezet.
Verwijderd
Dank voor de hulp! Eindelijk kan ik apps downloaden. Het extra icoontje van hotmail vind ik niet storend, je krijgt er immers veel voor terug!
Is er eigenlijk een mogelijkheid om de indeling te wijzigen van het 2e scherm. (settings, apps, alarm, calculator etc). Lijkt me wel handiger, vooral als je meer apps download. Anders krijg je wel een enorme lijst...
Is er eigenlijk een mogelijkheid om de indeling te wijzigen van het 2e scherm. (settings, apps, alarm, calculator etc). Lijkt me wel handiger, vooral als je meer apps download. Anders krijg je wel een enorme lijst...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 21:16 ]
Nee, dat kan dus niet. Je applist is zoals die is.
Wel kan je je extra hotmail icoontje op het homescreen verwijderen. Even uit mijn hoofd door gewoon lang te drukken op die Tile. Anders via e-mail settings. (heb nu even helaas mijn WP7 toestel niet beschikbaar)
Wel kan je je extra hotmail icoontje op het homescreen verwijderen. Even uit mijn hoofd door gewoon lang te drukken op die Tile. Anders via e-mail settings. (heb nu even helaas mijn WP7 toestel niet beschikbaar)
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Kijk eens 3 posts boven je vraag...
Verwijderd
Welke provider heb je? En waar komt je telefoon vandaan? Ik zit op telfort met een unbranded van belsimpel.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 06:40:
Ik heb gisteren een update binnen gekregen voor de Optimus 7. Ik heb niet kunnen zien wat de updates zijn. Ik heb ook 20GB aan back-ups en transcode rommel die niet via Zune te verwijderen zijn gedelete. Voor mijn 120GB HDD is dit een enorme hoeveelheid ruimte die Zune onnodig bezet.
Verwijderd
Ik heb mijn optimus bij belsimpel besteld en het is een simlock vrije vodafone mobiel. Er zit op dit moment een Tmobile sim in. Ik heb overigens nog steeds geen vsranderingen gevonden.
Ik heb een Italian Vodafone branded toestel bemachtigd. Het vreemde is dat een KPN sim wél werkt, maar mijn t-mobile sim niet. Hij geeft aan geen sim of ongeldig. Heel soms na veel opstarten lijkt hij heel even contact te maken met t-mobile maar al heel snel is de verbinding weer weg. SIM geeft geen problemen in mijn HD2.
Nu had ik onlangs bij t-mobile al een nieuwe sim aangevraagd omdat de oude problemen gaf, dus het lijkt me sterk dat het ligt aan deze nieuwe sim.
Simlocked is deze telefoon dus niet, wat het allemaal erg vreemd maakt.
Ik denk er over om de originele ROM (via XDA) er op te gaan zetten.
Goede oplossing of denkt iemand in een andere richting?
Nu had ik onlangs bij t-mobile al een nieuwe sim aangevraagd omdat de oude problemen gaf, dus het lijkt me sterk dat het ligt aan deze nieuwe sim.
Simlocked is deze telefoon dus niet, wat het allemaal erg vreemd maakt.
Ik denk er over om de originele ROM (via XDA) er op te gaan zetten.
Goede oplossing of denkt iemand in een andere richting?
[ Voor 18% gewijzigd door P. vd Loo op 04-08-2011 12:36 ]
Het kan best zijn dat er wat provider specifieke zaken zijn verwerkt in de ROM om het een en ander beter te laten werken. Een originele rom zou toch moeten werken, anders is het of de hardware of je SIM die niet goed werkt 
Overigens proberen kan naturrlijk geen kwaad (+ je krijgt sneller updates met unbranded ROM).
Overigens proberen kan naturrlijk geen kwaad (+ je krijgt sneller updates met unbranded ROM).
dat laatste dacht ik in ieder geval ook :-)
Nu las ik vandaag ergens dat Mango deze maand al verspreid zou gaan worden. Ik weet dat ie al klaar is en verzonden door MS, maar alleen naar fabrikanten. Je zou toch echter mogen verwachten dat ie dan ook als update snel beschikbaar zou moeten zijn. Oktober lijkt dan onnodig ver weg....
Nu las ik vandaag ergens dat Mango deze maand al verspreid zou gaan worden. Ik weet dat ie al klaar is en verzonden door MS, maar alleen naar fabrikanten. Je zou toch echter mogen verwachten dat ie dan ook als update snel beschikbaar zou moeten zijn. Oktober lijkt dan onnodig ver weg....
Ik heb het toestel dus ook al een maandje en vind het lekker soepel werken. Ik heb alleen een raar probleem: als ik met iemand bel valt het beeld gelijk weg en als ik hem dan van mijn oor haal om een doorkiesnummer te draaien of gewoon op te hangen kan ik dat niet. Ik zie alleen een zwart scherm.
Ben ik gek of ....
Ben ik gek of ....
Kantel het toestel horizontaal/vlak en je scherm zou het weer moeten doen.max3D schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 02:45:
Ik heb alleen een raar probleem: als ik met iemand bel valt het beeld gelijk weg en als ik hem dan van mijn oor haal om een doorkiesnummer te draaien of gewoon op te hangen kan ik dat niet. Ik zie alleen een zwart scherm.
Dat vermoeden had ik ook en heel soms werkt het, maar vaak niet. Waar moet ik het defect zoeken. Ik had het voor de grote LP update en heb het nu nog.nodog schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 15:32:
[...]
Kantel het toestel horizontaal/vlak en je scherm zou het weer moeten doen.
Ik heb een Italian Vodafone branded E900 in bezit gekregen.
Heb de originele ROM opgezet (Europe Open, bemachtigd via XDA). Vreemd genoeg krijg ik mijn t-mobile sim er nog steeds niet werkend in. Zegt dat de sim niet geldig is of vind de sim zelfs niet. Sims van andere maatschappijen pakt ie wel, zoals KPN.
Ondanks dat ie nu unbranded moet zijn is de startpagina van IE wél Vodafone. Iets wat ik vreemd vind. Heb al van alles geprobeerd. De netwerktool van LG ingezet, via de MFG application wat settings veranderen. Niets baat echter. T-mobile kan me ook al niet helpen.
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Heb de originele ROM opgezet (Europe Open, bemachtigd via XDA). Vreemd genoeg krijg ik mijn t-mobile sim er nog steeds niet werkend in. Zegt dat de sim niet geldig is of vind de sim zelfs niet. Sims van andere maatschappijen pakt ie wel, zoals KPN.
Ondanks dat ie nu unbranded moet zijn is de startpagina van IE wél Vodafone. Iets wat ik vreemd vind. Heb al van alles geprobeerd. De netwerktool van LG ingezet, via de MFG application wat settings veranderen. Niets baat echter. T-mobile kan me ook al niet helpen.
In eerdere posts heb ik gemeld dat de telefoon spontaan reboot. Voor de volledigheid wil ik nog even melden daar geen last meer van te hebben. Waarschijnlijk lag het aan hittevorming tijdens het opladen. Ik leg'm nu niet meer plat op de bank of bed maar schuin ergens tegenaan alstie aan de oplader hangt.
Wel heb ik nog af en toe problemen met het (niet) reageren op het aantippen van het scherm. Het is waarschijnlijk voornamelijk softwarematig; ik zie bijvoorbeeld tijdens browsen de link die ik aantip oplichten waarop er verder niets gebeurd. Ook dat oplichten wil nog wel eens niet lukken en dan lijkt het dus of het scherm helemaal niet reageert. Dat is niet alleen in IE het geval maar ook heel regelmatig in de Reddit app die ik gebruik. Geen dealbreaker, dit probleem, maar hopelijk wel opgelost in Mango.
Wel heb ik nog af en toe problemen met het (niet) reageren op het aantippen van het scherm. Het is waarschijnlijk voornamelijk softwarematig; ik zie bijvoorbeeld tijdens browsen de link die ik aantip oplichten waarop er verder niets gebeurd. Ook dat oplichten wil nog wel eens niet lukken en dan lijkt het dus of het scherm helemaal niet reageert. Dat is niet alleen in IE het geval maar ook heel regelmatig in de Reddit app die ik gebruik. Geen dealbreaker, dit probleem, maar hopelijk wel opgelost in Mango.
Het klinkt heel eerlijk gezegd alsof je rom niet (volledig) geflashed is. Ik heb geen LG, maar verwacht dat het flashen van een rom niet heel anders gaat dan bij Samsung. Daar moet je namelijk 4 bestanden selecteren in de flashtool. Je schijnt ook slechts delen te kunnen flashen, waarbij je data ook bewaard blijft. Bij een van de laatste roms van de Omnia 7 zat bijvoorbeeld geen csc file en die moest je dan weer uit een andere rom slopen.P. vd Loo schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:47:
Ik heb een Italian Vodafone branded E900 in bezit gekregen.
Daarnaast kan jouw"open" rom misschien toch wel van Vodafone zijn. Kijk eens op XDA wat de reacties zijn. Signaleren meer mensen dit euvel?
Verwijderd
Ik heb vermoedelijk een probleem met de gps van mijn optimus 7. In alle software is hij totaal niet accuraat (tientallen meters naast mijn locatie, en geeft snelheden aan die veel te hoog zijn. Zoals 280km/u in een bus
). Als ik in het MFG menu gps test doe blijft ook gewoon op searching staan, ik zie geen coordinates verschijnen dus vermoed dat alles wat hij doet gebaseerd is op 3g. Kan hier iemand wat zinnigs over zeggen?
Verwijderd
LG has released some exciting information on Twitter to a fellow user who queried as to when Windows Phone users in the Netherlands can expect to see the Mango update. The tweet below states that LG is looking to see Mango rolled out in the country in the next few days.
"Beste, Mango voor Windows phone 7 verwachten we binnen enkele dagen, Groet"
Verwijderd
Ja, das mijn tweetVerwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 20:26:
LG has released some exciting information on Twitter to a fellow user who queried as to when Windows Phone users in the Netherlands can expect to see the Mango update. The tweet below states that LG is looking to see Mango rolled out in the country in the next few days.
Verwijderd
Heb momenteel (sinds vrijdag) een Optimus 7. Had hiervoor een HTC Trophy 7 maar deze was helaas kapot gevallen.
Wat mij opviel is dat de Optimus 7 sneller door zijn batterij heengaat. Hij heeft een grotere batterij (1500 mAh ipv 1300 mAh) maar is bij mij toch echt sneller leeg zonder dat ik er meer mee doe. Processor is dan wel iets sneller (theoretisch) maar om dat verschil nu zo hard te maken?
Ik draai eigenlijk standaard 1 gmail account op as items arrive en de Facebook app met push notificaties... Maar dat deed ik ook op mijn HTC.
Doe momenteel minder dan 24 uur (!) met mijn batterij, zoals gezegd zonder extreem gebruik, hoogstens een tiental smsjes en dus mail en Facebook.
Iemand enig idee waardoor dit komt, zelfde ervaringen, oplossingen?
Wat mij opviel is dat de Optimus 7 sneller door zijn batterij heengaat. Hij heeft een grotere batterij (1500 mAh ipv 1300 mAh) maar is bij mij toch echt sneller leeg zonder dat ik er meer mee doe. Processor is dan wel iets sneller (theoretisch) maar om dat verschil nu zo hard te maken?
Ik draai eigenlijk standaard 1 gmail account op as items arrive en de Facebook app met push notificaties... Maar dat deed ik ook op mijn HTC.
Doe momenteel minder dan 24 uur (!) met mijn batterij, zoals gezegd zonder extreem gebruik, hoogstens een tiental smsjes en dus mail en Facebook.
Iemand enig idee waardoor dit komt, zelfde ervaringen, oplossingen?
Type scherm kan minder zuinig zijn. Verder is de processor hetzelfde.
[ Voor 32% gewijzigd door Relief2009 op 26-09-2011 11:19 ]
Mijn optimus 7 gaat ook veel minder lang mee dan de trophy van mijn vriendin.
Vaak haal ik eind van een avond al niet, met redelijk gebruik, niet veel actief gebruik maar wel vaak scherm aan om te kijken of ik iets gemist heb, dit terwijl mijn vriendin veel de facebook app gebruikt en op internet zit...
Vaak haal ik eind van een avond al niet, met redelijk gebruik, niet veel actief gebruik maar wel vaak scherm aan om te kijken of ik iets gemist heb, dit terwijl mijn vriendin veel de facebook app gebruikt en op internet zit...
Verwijderd
Processor is niet hetzelfde hoor
Qualcomm QSD8650 (optimus 7)
versus
Qualcomm QSD 8250 (htc 7 trophy)
Scheelt niet veel qua typenummers maar is wel degelijk anders.
Trophy is S-LCD, Optimus is TFT LCD (ik merk zelf overigens wel een wat betere kleurweergave maar dat is uiteraard subjectief). S-LCD is de 7e generatie tft, ik kan niet vinden wat de TFT van Optimus is.
Maargoed, net als The Jack126 aangeeft, het verschil is er daadwerkelijk en ook best wel stevig qua proporties, moet nu het constant in de gaten houden, dit was in het verleden anders
Qualcomm QSD8650 (optimus 7)
versus
Qualcomm QSD 8250 (htc 7 trophy)
Scheelt niet veel qua typenummers maar is wel degelijk anders.
Trophy is S-LCD, Optimus is TFT LCD (ik merk zelf overigens wel een wat betere kleurweergave maar dat is uiteraard subjectief). S-LCD is de 7e generatie tft, ik kan niet vinden wat de TFT van Optimus is.
Maargoed, net als The Jack126 aangeeft, het verschil is er daadwerkelijk en ook best wel stevig qua proporties, moet nu het constant in de gaten houden, dit was in het verleden anders
Verwijderd
Misschien een leuke tip voor iedereen die wilt updaten met Nederlands systeem ondersteuning.
De LG Optimus 7 heeft een MFG app waarin je onder andere in de register wijzigingen kan doorvoeren out of the box.
Als je vooraf je naar mango update in de register de een string toevoegt van NL dan worden die taalpakket tijdens het updaten ook toegevoegt.
Na de installatie kan je bij je instellingen kiezen voor Nederlands en je gehele telefoon is dan in het Nederlands.
1. Toegang verkrijgen tot de LG MFG applicatie.
- in het bel menu voor de volgende nummer in ##634# en druk de call toets in.
- wacht een paar minuten voor dat de applicatie geinstalleerd is.
- in de applicatie voor je de volgende wachtwoord in: 277634#*# and druk op enter.
2. In de MFG applicatie ga je vervolgens naar 7. Engineer Menu, daarna kies je voor 6. Other Settings en kies je Edit registry
- je kiest bij 1 Select ROOT_PATH voor HKEY_LOCAL_MACHINE.
- bij 2 voer je MUI\Available in
- bij 3 Input KEY and Select data type geef je 0413 op en laat je het op de default ernaast als string
- Vervolgens bij 4 Input data geef je Dutch op en druk je op de toets set.
3. Installeer de Mango update en nadat alles klaar is zet je de taal in de instellingen op Nederlands.
De LG Optimus 7 heeft een MFG app waarin je onder andere in de register wijzigingen kan doorvoeren out of the box.
Als je vooraf je naar mango update in de register de een string toevoegt van NL dan worden die taalpakket tijdens het updaten ook toegevoegt.
Na de installatie kan je bij je instellingen kiezen voor Nederlands en je gehele telefoon is dan in het Nederlands.
1. Toegang verkrijgen tot de LG MFG applicatie.
- in het bel menu voor de volgende nummer in ##634# en druk de call toets in.
- wacht een paar minuten voor dat de applicatie geinstalleerd is.
- in de applicatie voor je de volgende wachtwoord in: 277634#*# and druk op enter.
2. In de MFG applicatie ga je vervolgens naar 7. Engineer Menu, daarna kies je voor 6. Other Settings en kies je Edit registry
- je kiest bij 1 Select ROOT_PATH voor HKEY_LOCAL_MACHINE.
- bij 2 voer je MUI\Available in
- bij 3 Input KEY and Select data type geef je 0413 op en laat je het op de default ernaast als string
- Vervolgens bij 4 Input data geef je Dutch op en druk je op de toets set.
3. Installeer de Mango update en nadat alles klaar is zet je de taal in de instellingen op Nederlands.
kan je op die manier kiezen tussen engelse en nederlandse systeem taal??
Verwijderd
Je kan switchen tussen de talen die je al had en de Nederlandse taal zonder problemen.The Jack126 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:09:
kan je op die manier kiezen tussen engelse en nederlandse systeem taal??
hmm geen enkel nadeel dus hieraan... Ben namelijk wel nieuschierig hoe het in het nederlands er allemaal uitziet, maar wil daarna toch weer terug naar engels verwacht ik.
Verwijderd
Mocht je de NL taal ondersteuning willen hebben dan moet je dat wel doen voordat je het update naar Mango.The Jack126 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:17:
hmm geen enkel nadeel dus hieraan... Ben namelijk wel nieuschierig hoe het in het nederlands er allemaal uitziet, maar wil daarna toch weer terug naar engels verwacht ik.
Als je op Mango zit dan is het niet meer mogelijk door het feit dat tijdens het updaten naar Mango hij die taalpakketen download.
Misschien is het mogelijk om de taalpakketen afzonderlijk te installeren als je al op mango bent, maar dat is niet bekend bij mij.
Ik heb vanochtend mijn LG Optimus 7 geupdate met de officiele Mango update.
Wat mij is opgevallen na de update, is dat ik geen 3g of HSDPA (T-mobile) meer heb. Voorheen had ik op dezelfde locatie (binnenshuis) 3g of HSDPA ontvangst.
Er staat nu een G en ik heb het idee dat het mobiele internet niet bijster snel is.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Wat mij is opgevallen na de update, is dat ik geen 3g of HSDPA (T-mobile) meer heb. Voorheen had ik op dezelfde locatie (binnenshuis) 3g of HSDPA ontvangst.
Er staat nu een G en ik heb het idee dat het mobiele internet niet bijster snel is.
Verwijderd
Ik heb hier nog niets van gemerkt, heb nog gewoon 3G binnenshuis. Ik zit wel op het Telfort (KPN) netwerk.Quiksilver schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:37:
Staat de 3G-optie wel aan?Quiksilver schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:37:
(Zie hier: http://www.mobilityminded...ke-apn-in-windows-phone-7)
Heb dit zelf met mijn HTC 7 Trophy gehad, na de update naar de beta-Mango. Toestel uitzetten, simkaart eruit, toestel opstarten, afsluiten simkaart erin, opstarten, hielp bij mij. Wellicht dat je eenzelfde iets kan doen met je LG?Quiksilver schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:37:
3g probleem is inmiddels gelukkig opgelost. Heb het toestel gereset met de reset optie in het menu. vervolgens had ie naar de config wizard weer 3g bereik... héél vreemd. Alleen kwam ik helaas nu tot de volgende conclusie ik ben al mijn LG software kwijt (heb ook geen LG appstore meer) (Software versie is nog steeds 7.10.7720.68)
[ Voor 12% gewijzigd door Quiksilver op 29-09-2011 09:01 . Reden: software versie aangepast ]
Kun je de LG software wel vinden? Dus bv QR Reader van LG Electronics MobileComm of Network Setup?Quiksilver schreef op donderdag 29 september 2011 @ 08:59:
3g probleem is inmiddels gelukkig opgelost. Heb het toestel gereset met de reset optie in het menu. vervolgens had ie naar de config wizard weer 3g bereik... héél vreemd. Alleen kwam ik helaas nu tot de volgende conclusie ik ben al mijn LG software kwijt (heb ook geen LG appstore meer) (Software versie is nog steeds 7.10.7720.68)
(zoeken in MP vanaf je phone)
Nee helaas een search in de MP levert niets op.
Kleine update. Heb gister de orginele ROM op mijn LG gezet (XDA artikel) vervolgens geupdate tot en met Mango. Inmiddels heb ik mijn lg apps terug en weer een kopje lg apps store in de marketplace. Alleen mis ik nu de letters in mijn start menu.
verder werkt de telefoon als een zonnetje.
[ Voor 9% gewijzigd door Quiksilver op 30-09-2011 08:38 ]
welke letters heb je het over? In de lijst met alle programmas en dan de alfabet letters welke tussen de apps staan?
Die krijg je volgens mij alleen als je meer dan 45?? apps hebt. die 45 kan ik verkeerd hebben maar in elk geval krijg je die pas bij een bepaald aantal apps.
Die krijg je volgens mij alleen als je meer dan 45?? apps hebt. die 45 kan ik verkeerd hebben maar in elk geval krijg je die pas bij een bepaald aantal apps.
Juist die letters ja. Ow.. ok zit er een limiet op. Dat was me niet opgevallen bij de beta van Mango....

Aargh, nu zie ik net hoe je het toestel op NL krijgt, terwijl ik al op Mango zit. Heeft het zin om de XDA rom er opnieuw in te laden, en dan van voor af aan te beginnen?
Verwijderd
Als je NL erop wil hebben wel, anders is het natuurlijk nutteloos om nogmaals te updaten.Razelim schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:12:
Aargh, nu zie ik net hoe je het toestel op NL krijgt, terwijl ik al op Mango zit. Heeft het zin om de XDA rom er opnieuw in te laden, en dan van voor af aan te beginnen?
Verwijderd
Heeft iemand anders hier ook problemen met Telfort/KPN? Ik heb geen internetverbinding meer terwijl ik niets aan de instellingen heb veranderd. Ook met de kabel aan de computer werkt het niet, terwijl het op wifi wel wil werken.
edit:
Krijg nou tieten, als ik als username "telfort" invoer werkt het ineens wel....
edit:
Krijg nou tieten, als ik als username "telfort" invoer werkt het ineens wel....
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2011 01:18 ]
Verwijderd
Username "telfort" ipv niets bij de APN.Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 11:19:
Ik heb hetzelfde probleem met Telfort na de update. Hoe heb jij het opgelost?
Dit werkt bij mij niet?
Ik heb de update naar mango gehad en heb op aanraden van iemand "Ease of Access op full" gezet. Maar dit maakt niet uit. Iemand een idee?
Ik heb de update naar mango gehad en heb op aanraden van iemand "Ease of Access op full" gezet. Maar dit maakt niet uit. Iemand een idee?
Ik kreeg die update vanochtend ook. En op dit moment (na de update dus!) loopt de internet verbinding van mijn laptop via WiFi naar de foon, en dan via EDGE naar internet-Jaap-io schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:45:
zojuist een melding gekregen dat er een update beschikbaar is. Hij hangt nu aan de pc te updaten, het is een "LG update for windows phone"
Ik ben benieuwd!
ps. ik heb al mango
Verwijderd
De update is een firmware update die tethering mogelijk moet maken 
Settings -> Internet Sharing oid.
Settings -> Internet Sharing oid.
Krijg zojuist ook de update.
Edit: Maar geen internet sharing
Edit: Maar geen internet sharing
[ Voor 39% gewijzigd door Cyrus The Virus op 29-10-2011 09:11 ]
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Ook hier de update uitgevoerd:
Geen internet sharing maar gedeeld internet
Ingeschakeld en de iPhone van collega kan direct verbinding maken met mijn Windows Phone.
Geen internet sharing maar gedeeld internet
Ingeschakeld en de iPhone van collega kan direct verbinding maken met mijn Windows Phone.
GigaByte GA-A75M-UD2H, AMD Fusion A8-3870, 8GB PC12800, 750GB
Haha, ja ik heb ook geen gedeeld internet. Heb jij branded of niet. En welk sw versie 1.1.13 of 1.1.16 ?carismagdi schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:40:
Ook hier de update uitgevoerd:
Geen internet sharing maar gedeeld internet![]()
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Branded.... Bij Provider heb ik Vodafone.Cyrus The Virus schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:14:
[...]
Haha, ja ik heb ook geen gedeeld internet. Heb jij branded of niet. En welk sw versie 1.1.13 of 1.1.16 ?
Firmware is 1.0.16.10
GigaByte GA-A75M-UD2H, AMD Fusion A8-3870, 8GB PC12800, 750GB
Dat dacht ik al, alleen de branded phones krijgen wifi tetheringcarismagdi schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:29:
[...]
Branded.... Bij Provider heb ik Vodafone.
Firmware is 1.0.16.10

Zover ik uit dit topic opmaak heeft deze Optimus 7 wel 3G, wat ik zo vreemd is dat op de LG website http://www.lg.com/nl/mobi...tphones-E900-Optimus7.jsp bij de specificaties bij verbinding -> 3G Nee staat?? Iemand die weet wat ze hier mee bedoelen?
Verwijderd
@Hierboven; Waarschijnlijk een foutje, moet 4G zijn?
En natuurlijk ondersteund de LG E900 3G.
Vandaag is de prijs van 194 naar 206 gegaan. Betekend dat hij nu duurder is dan 5 maanden geleden toen ik hem kocht
Vandaag is de prijs van 194 naar 206 gegaan. Betekend dat hij nu duurder is dan 5 maanden geleden toen ik hem kocht
Bedankt vond het al erg vreemd!Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 22:26:
@Hierboven; Waarschijnlijk een foutje, moet 4G zijn?
Vorige week deze telefoon besteld, na een paar uur spelen merkte ik dat de trilfunctie het niet deed. Motortje was kapot..
Vandaag een nieuwe binnen gekregen, crasht hij bij de setup van de Live ID, waarna hij nu altijd in het bootscherm blijft staan...
Of ik heb pech, of er is een reden dat deze telefoon 200 euro kost
Nog maar keertje DOA aanvragen dan maar..
Vandaag een nieuwe binnen gekregen, crasht hij bij de setup van de Live ID, waarna hij nu altijd in het bootscherm blijft staan...
Of ik heb pech, of er is een reden dat deze telefoon 200 euro kost
Ik vroeg me af of de LG een Gyro sensor heeft?
Wat ik uit de specificaties overal haal lijkt dit niet het geval te zijn, wel bevat hij dus een Accelerometer. Nu vroeg ik me af of dit een groot gemis is? Betekend dit dat je in bijvoorbeeld een game (die ik toch niet speel) door het op en neer bewegen van de telefoon de game kunt spelen?
Wat ik uit de specificaties overal haal lijkt dit niet het geval te zijn, wel bevat hij dus een Accelerometer. Nu vroeg ik me af of dit een groot gemis is? Betekend dit dat je in bijvoorbeeld een game (die ik toch niet speel) door het op en neer bewegen van de telefoon de game kunt spelen?
voor de mensen die willen ontwikkelen maar niet direct een developers account willen kopen. Je kan je LG unlocken!
http://www.addictivetips....ithout-chevronwp7-how-to/
alles op eigen risico natuurlijk, maar bij mij werkt het prima
de code in letters gewoon intikken op de cijfer toetsen (dus abc = 2 enz...)
alles op eigen risico natuurlijk, maar bij mij werkt het prima
/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen
Jup, heb ik al een tijd zo draaien, werkt prima, ook met de Mango update. Kan nu gewoon xap's installeren.-Jaap-io schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:51:
voor de mensen die willen ontwikkelen maar niet direct een developers account willen kopen. Je kan je LG unlocken!
alles op eigen risico natuurlijk, maar bij mij werkt het prima![]()
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
En werkt Nokia drive?Wallie schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:23:
[...]
Jup, heb ik al een tijd zo draaien, werkt prima, ook met de Mango update. Kan nu gewoon xap's installeren.
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Kan ik zo ook WiFi tethering aanzetten, heb nu OPN met laatste update zonder tetheringWallie schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:23:
[...]
Jup, heb ik al een tijd zo draaien, werkt prima, ook met de Mango update. Kan nu gewoon xap's installeren.
Ik heb wel op mijn LG het MFG menu ontdekt, maar ik zie veel opties niet die anderen wel lijken te hebben. Ik zie alleen een lijstje van 9 functies. Niets over unlocken, tethering etc.
Ik doe dit
For this you must install the MFG application:
- in call menu enter ##634# and press call button
Wait few sec until 3min during the MFG installation
- in the application menu use MFG and enter the password: 277634#*# and press enter
Maar krijg dan niet wat hier http://www.addictivetips....-to-tweak-your-wp7-phone/ getoond wordt bij LG. Draai 7.5. Hoe is dat bij anderen?
Ik heb namelijk problemen met mijn proximity sensor. Mijn scherm blijft vaak zwart als ik gebeld heb en ik kan dan niets meer. Ik heb dat al vanaf dat ik mijn toestel heb. Moet hem dan vele malen aan uit zetten om weer beeld te krijgen
Ik doe dit
- in the application menu use MFG and enter the password: 277634#*# and press enter
Maar krijg dan niet wat hier http://www.addictivetips....-to-tweak-your-wp7-phone/ getoond wordt bij LG. Draai 7.5. Hoe is dat bij anderen?
Ik heb namelijk problemen met mijn proximity sensor. Mijn scherm blijft vaak zwart als ik gebeld heb en ik kan dan niets meer. Ik heb dat al vanaf dat ik mijn toestel heb. Moet hem dan vele malen aan uit zetten om weer beeld te krijgen
Verwijderd
Er is een nieuwe versie op de markt gekomen die alleen als toevoeging standaard Mango heeft. Die heeft een advies prijs van €320.
Niet normaal hoe sterk mijn Optimus 7 is. Hoe vaak ik hem ook laat vallen er gebeurt helemaal niks mee. Hij heeft zelfs de trap en daarna een val van 2 meter overleefd
Niet normaal hoe sterk mijn Optimus 7 is. Hoe vaak ik hem ook laat vallen er gebeurt helemaal niks mee. Hij heeft zelfs de trap en daarna een val van 2 meter overleefd
Heeft iemand al de 7740 update gekregen?
Verwijderd
Ik heb die van mij ook al een paar keer laten knikkeren, valt niets aan te zien. Valt niet tegen voor een LGVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 22:28:
Ik lees niet goed, internet sharing dus extra
hmm apart, heb mango er al op staan..
toch krijg ik, er is een nieuwe update: "LG update for Windows Phone"
wat doet deze update?
ga hem nu erop gooien
hmm apart, heb mango er al op staan..
toch krijg ik, er is een nieuwe update: "LG update for Windows Phone"
wat doet deze update?
ga hem nu erop gooien
[ Voor 15% gewijzigd door Tonton op 18-11-2011 16:46 ]
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Ik heb sinds enkele uren een LG E900 telefoon. Dit is mijn eerste echte smartphone, en het bevalt me zeer goed (mijn vorige telefoon was een nokia expressmusic 5530). Zeker voor de 160€ die ik er maar voor betaald heb
(2dehands dus, is nog maar een maandje oud)
Ik heb juist één vraagje: in de settings kan ik location aan of af zetten. Gaat mijn batterij sneller plat gaan als dit aan staat, of maakt dit enkel iets uit als je effectief applicaties start die dit ook echt gebruiken?
Ik heb juist één vraagje: in de settings kan ik location aan of af zetten. Gaat mijn batterij sneller plat gaan als dit aan staat, of maakt dit enkel iets uit als je effectief applicaties start die dit ook echt gebruiken?
https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com
Ik kreeg de Tethering ook maar niet en zat op een engels besturingssysteem.max3D schreef op zondag 13 november 2011 @ 19:55:
Ik heb wel op mijn LG het MFG menu ontdekt, maar ik zie veel opties niet die anderen wel lijken te hebben. Ik zie alleen een lijstje van 9 functies. Niets over unlocken, tethering etc.
Ik doe dit
Maar als je naar het XDA forum gaat en dan naar het LG E900 subforum dan staat daar hoe je er de Nederlandse open mango ROM erop kunt zetten waardoor tethering ook werkt. Tevens staat daar hoe je door een paar register wijzigingen je telefoon kunt unlocken.
Waarom niet gewoon Navigon? Meer en betere functionaliteit!
Op Amazon en ebay kun je ze nog wel goedkoper aankomen.logt001 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:58:
Waarom is de LG Optimus 7 dik €100 duurder geworden?
Zojuist ook deze LG besteld, kon gelukkig nog een oud model vinden voor de oude prijs (Expansys). Was eigenlijk van plan de Nokia Lumia 800 of 710 te halen, maar in de winkel vond ik de LG eigenlijk minstens zo mooi. En na alle ellende met m'n N97 mini ben ik wel weer eens aan een ander merk toe. Nu maar hopen dat updaten en omzetten naar NL een beetje soepel wil, maar ik zag al goede tips in dit forum. 
Edit: wordt toch een Omnia 7 bij Belsimpel, de LG was niet meer leverbaar bij Expansys.
Edit: wordt toch een Omnia 7 bij Belsimpel, de LG was niet meer leverbaar bij Expansys.
[ Voor 9% gewijzigd door Tweade op 05-12-2011 21:04 ]
Hier hetzelfde, was eigenlijk ook van plan om de lumia 800 te kopen, maar heb daar vanaf gezien:Tweade schreef op maandag 21 november 2011 @ 21:22:
Was eigenlijk van plan de Nokia Lumia 800 of 710 te halen, maar in de winkel vond ik de LG eigenlijk minstens zo mooi.
- 485€ is eigenlijk gewoon heel veel geld voor zo een gadget.
- de lumia heeft wel een aantal kleine flaws (pentile, microsim, camera, ...) Voor 485€ wil ik dat een toestel perfect is. Als je voor android kiest heb je voor 420€ een toestel dat in mijn ogen perfect is (Samsung S2)
Ben eigenlijk perfect tevreden met dit toestel. De camera van deze gsm kan ook beter, maar ik heb er ten minste geen fortuin voor betaald
https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com
was voor mij ook een reden om voor een omnia7 te gaan, wilde eerst ook op de 800 wachten, maar zag er 3 maanden geleden al naar uit dat die vrij duur zou zijn in de losse verkoop. Tis en blijft toch maar een "telefoon" natuurlijk.
Camera verhaal is mijn inziens toch wat overschat allemaal, klinkt leuk 8MP, maar het blijft nog steeds een sensor met de grootte van een speldenknop. Leuk om plaatjes te schieten, niet om foto's mee te maken die je bijvoorbeeld formaatje A3 laat afdrukken.
Camera verhaal is mijn inziens toch wat overschat allemaal, klinkt leuk 8MP, maar het blijft nog steeds een sensor met de grootte van een speldenknop. Leuk om plaatjes te schieten, niet om foto's mee te maken die je bijvoorbeeld formaatje A3 laat afdrukken.
zeker, zeker
Moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar de camera, zodra ik 'm binnen heb zal ik eens een vergelijking doen met m'n huidige toestel (N97 mini), m'n compact en voor de grap ook m'n spiegelreflex. Niet dat ik er veel van verwacht, maar toch.ozzynator schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:23:
...
kom zelf toevallig van een N97 af, de "grote" dan, maar die heeft toch een beduidend betere camera dan mijn omnia. Dit was overigens wel pas na reparatie, maar dat terzijde.
Met een dslr vergelijken zou ik niet doen, dan ga je verdrietig worden ben ik bang. Heb zelf een Nikon D50 (ook 5MP) dus zou leuk "vergelijken" zijn, maar begin er gewoon niet aan, kan zo ook wel zien dat een camera op een telefoon alleen voor de leuk is.
Met een dslr vergelijken zou ik niet doen, dan ga je verdrietig worden ben ik bang. Heb zelf een Nikon D50 (ook 5MP) dus zou leuk "vergelijken" zijn, maar begin er gewoon niet aan, kan zo ook wel zien dat een camera op een telefoon alleen voor de leuk is.
zeker, zeker
[ Voor 0% gewijzigd door Ginz op 23-11-2011 16:34 ]
Krijg toevallig net berichtje dat er update is, al enig idee wat die inhoud ?
Volgens google wat kleine fixes, had gehoopt op tethering voor OPN
Volgens google wat kleine fixes, had gehoopt op tethering voor OPN
[ Voor 33% gewijzigd door Cyrus The Virus op 01-12-2011 15:10 ]
Heeft iemand een idee hoe ik het automatisch draaien van het scherm kan uitschakelen?
Als ik in bed lig, is het heel irritant als het scherm automatisch draait.
@Cyrus
Je kan op de welbekende plekken een rom krijgen om hem nederlands op Mango te krijgen met Tethering. Waarschijnlijk is het een rom voor de Optimus 7.5, maar werkt tot nu toe perfect op de mijne.
Je kan op de welbekende plekken een rom krijgen om hem nederlands op Mango te krijgen met Tethering. Waarschijnlijk is het een rom voor de Optimus 7.5, maar werkt tot nu toe perfect op de mijne.
Nou ik heb OPN Mango 7.5 Nederlands, alleen bij de vorige update kreeg ik geen tethering (alleen branded toestellen kregen die).Razelim schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:11:
@Cyrus
Niet, maar als je de telefoon op zijn kop houdt dan blijft die vast in de 'liggende' stand en verandert ie niet meer naar portrait mode.TheovdS schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:23:
Heeft iemand een idee hoe ik het automatisch draaien van het scherm kan uitschakelen?
Verwijderd
Ik kreeg vandaag een "LG update" maar ik zie niet wat er is veranderd (nog geen internet sharing).
Weet iemand wat voor update dit was?
Weet iemand wat voor update dit was?