Ben ook benieuwd hoe je aan deze prijs komt.Ferry05 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 11:41:
Verlengd bij kpn.
- iphone 7 matte black 128g
-10 gig internet en onbeperkt bellen.
-52 euro pm en eenmalig 110 euro.
Levertijd gaan ze mij nog bellen.
Ik heb nogsteeds geen orderbevestiging ontvangen (en heb iets na 09:00 besteld en betaald). Ga wel zo contact met ze opnemen omdat ik bij nader inzien toch mijn bestelling wil annuleren.Da.Rock schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 11:26:
[...]
Zelfde verhaal hier. De orderstatus kan ook niet opgevraagd worden omdat het ordernummer niet herkend wordt.
Heb namelijk toch het KPN EU abonnement besteld bij Coolblue. Je betaald wel €4 meer per maand, maar het toestelkost €0 (bij Typhone betaal je €119, zonder EU abonnement). En je kan gewoon met je bundel internetten en bellen in de EU.
Ik kreeg vanmorgen trouwens een mail van KPN; dat ik contact heb gehad met een van hun medewerkers en dat mijn klantgegevens zijn gewijzigd. Als ik nu naar mijnKPN ga, zie ik dat mijn abonnement met 2 jaar is verlengd.
Ik neem aan dat Typhone dit heeft gedaan. Want die Coolblue abbo heb ik 30 min voordat ik die KPN mail ontvangen heb besteld. En 3 min nadat ik die mail heb ontvangen ben ik gebeld door Coolblue. Dus het zal nog wel een gedoe zijn om die verlenging geannuleerd te krijgen (maar volgens mij kan dat gewoon binnen 14 dagen).
Ach ja, die iPhone 7 ontvang ik toch pas over een week. Dus genoeg tijd om alles recht te zetten.
[ Voor 6% gewijzigd door Sefaex op 09-09-2016 12:00 ]