Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Maar hoe moet je spotify eigenlijk activeren ?
Even contact opnemen met helpdesk van Hi?Sefaex schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:52:
Ik heb een abbo met hi eindelijk (8gb internet) incl gratis spotify premium.
Maar hoe moet je spotify eigenlijk activeren ?
Ja die verkoop ik dan wel of ik breng deze terug naar Apple binnen 14 dagen.Niek_1981 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:35:
[...]
Maar abonnement is toch i.c.m. iPhone?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
In combinatie met een abbo of los?MajinChaos schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:54:
[...]
Ik heb net ook even gebeld met GSMwijzer. Iphone 6 64GB silver. Ze krijgen vandaag nog een lading Iphones binnen. Er is kans dat ik daar bij zit, maar ze kon niets garanderen.
Een mailtje volgt als de iphone is opgestuurd. Helaas nog even afwachten.
afgelopen Zondag om 16:00 besteld.
i.c.m Tmobile abo. 150 min + 2gb data.
Verwijderd
Ah ook met de 'foute prijzen' dus. Heb je al iets vernomen van je verwerking van je contract dan?MajinChaos schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:05:
[...]
i.c.m Tmobile abo. 150 min + 2gb data.
Neej, helaas nog nietsVerwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:11:
[...]
Ah ook met de 'foute prijzen' dus. Heb je al iets vernomen van je verwerking van je contract dan?
Viel dat even tegen, we kunnen u 100 euro korting op het toestel geven, maar dan word u abonnement wel 4 euro duurder per maand. WTF!

Als trouwe klant bij T-Mobile hoef je dus nergens op te rekenen. Dag T-Mobile!

Verwijderd
Dan heb je welgeteld 4 euro korting bij een 2 jarig abbo. Best netjes toch?!Danielson schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:18:
Ik heb net eens gebeld met T-Mobile over een contractsverlening van 2 jaar, ik ben al ruim 10 jaar abonnee bij hun dus ik had wel verwacht dat ze me een leuke aanbieding konden aanbieden.
Viel dat even tegen, we kunnen u 100 euro korting op het toestel geven, maar dan word u abonnement wel 4 euro duurder per maand. WTF!![]()
Als trouwe klant bij T-Mobile hoef je dus nergens op te rekenen. Dag T-Mobile!
Maar serieus; dat is inderdaad een belabberde aanbieding. Maar heb wel vaker het idee dat nieuwe klanten meer waard zijn dan bestaande klanten helaas.
Dat heb ik toch mijn broodje shaorma van vanmiddag gratis, ow wacht, die was 4,50 euroVerwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:19:
[...]
Dan heb je welgeteld 4 euro korting bij een 2 jarig abbo. Best netjes toch?!
Maar serieus; dat is inderdaad een belabberde aanbieding. Maar heb wel vaker het idee dat nieuwe klanten meer waard zijn dan bestaande klanten helaas.
Ik had in al die jaren nog nooit eerder om een korting of iets dergelijks gevraagd, valt me echt vies van ze tegen.
Ik heb hem ook besteld met de "foute" prijzen (T-Mobile 2GB, 150min).Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:11:
[...]
Ah ook met de 'foute prijzen' dus. Heb je al iets vernomen van je verwerking van je contract dan?
Mijn status is ook contract ontvangen. Ik heb ze net gebeld i.v.m. m'n nummerbehoud aangezien mijn VF contract afloopt op 28/10. De lieftallige dame van studentenmobiel/GSMwijzer wist te vertellen dat ze op de telefoon aan het wachten waren voor dat ze alles gaan aanvragen.
Echter als een telecom bedrijf je contract opzegt/nummerbehoud aanvraagt is de opzegtermijn precies een maand, en zit je dus niet een extra volle maand vast aan je oude abonnement (dit in tegenstelling wanneer je dit als particulier aanvraagd).
Verwijderd
Ah vandaar. Dan mogen ze bij jou haast makenRAF1 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:29:
[...]
Ik heb hem ook besteld met de "foute" prijzen (T-Mobile 2GB, 150min).
Mijn status is ook contract ontvangen. Ik heb ze net gebeld i.v.m. m'n nummerbehoud aangezien mijn VF contract afloopt op 28/10. De lieftallige dame van studentenmobiel/GSMwijzer wist te vertellen dat ze op de telefoon aan het wachten waren voor dat ze alles gaan aanvragen.
Echter als een telecom bedrijf je contract opzegt/nummerbehoud aanvraagt is de opzegtermijn precies een maand, en zit je dus niet een extra volle maand vast aan je oude abonnement (dit in tegenstelling wanneer je dit als particulier aanvraagd).
Ik stap ook over vanaf VF met nummerbehoud echter mijn abbo was al verlopen eind juli. Ik zit dus nergens meer aan "vast". Gaat alleen nog om het opzeggen.
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:40:
[...]
Ah vandaar. Dan mogen ze bij jou haast maken
Ik stap ook over vanaf VF met nummerbehoud echter mijn abbo was al verlopen eind juli. Ik zit dus nergens meer aan "vast". Gaat alleen nog om het opzeggen.
I am the great Cornholio!
Kom goedkoper uit (totaal op 988).
Als ik hem simlock vrij zou kopen bij apple met huidige abbo 1 jaar kwam ik op 1100...
Vanavond maar mee spelen en snel een hoesje kopen
Oh dat baart me zorgen. Ik heb een verzendbevestiging ontvangen (maar MijnPakket app laat niets zien). Klantenservice zei: "waarschijnlijk krijg je de telefoon vandaag niet". "Waarschijnlijk gaat het nieuwe abbo de 29e in en vervolgens zal er 1 worden opgestuurd". Of u krijgt er 2 en mag de eerste niet gebruiken want de IMEI nummers waren gekoppeld aan abonnementen.fsfikke schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:16:
[...]
Ik moest die verlenging annuleren omdat ze m'n bestelling niet om konden zetten. Ik moet dus deze telefoon eerst terugsturen naar Vodafone, wachten tot ze dat verwerkt hebben en dan kan ik (hopelijk) de juiste bestelling plaatsen met m'n verlengen2 code. (Scheelt ongeveer €200)
Ik heb overigens vanochtend gewoon in de Apple store de iPhone gehaald die ik wil. Ik ga niet op de prutsers bij Vodafone wachten

[ Voor 63% gewijzigd door Kecin op 26-09-2014 15:59 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik was zelf niet thuis dus iemand anders heeft het pakje aangenomen. Het was handiger geweest als ik het had geweigerd zei de Vodafone dame. Dus mochten ze binnenkort bij jou voor de deur staan, check even welke order het is (staat op de doos) en weiger het meteen. Ik ben ermee naar de Vodafone winkel in de buurt gegaan. Maar omdat de iPhone 6 nog niet in zijn systeem stond kon hij hem nog niet terugsturen. Ik mag maandag terugkomenKecin schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:53:
Mijn Vodafone telefoon komt blijkbaar toch niet vandaag. Was nog mijn oude order van zondag (die ik had afgezegd zodat ik via Loyalty kon upgraden). Ze hebben geen idee wanneer wel. Nieuwe abonnement ook nogsteeds niet actief. Zal pas volgende week worden. Balen.
[...]
Oh dat baart me zorgen. Ik heb een verzendbevestiging ontvangen (maar MijnPakket app laat niets zien). Klantenservice zei: "waarschijnlijk krijg je de telefoon vandaag niet". "Waarschijnlijk gaat het nieuwe abbo de 29e in en vervolgens zal er 1 worden opgestuurd". Of u krijgt er 2 en mag de eerste niet gebruiken want de IMEI nummers waren gekoppeld aan abonnementen.

[ Voor 11% gewijzigd door fsfikke op 26-09-2014 16:23 ]
Was mijn telefoon wel op voorraad, nu niet meer. Wtf
Ik zat te denken aan kpn onbeperkt bellen en sms'en met 5 GB data limiet met 500 mb gratis en omdat ik alles in 1 van kpn heb kan ik het verdubbelen naar 10,5 GB data voor €64.- betaal dan €129,95 bij voor het toestel voor 2 jaar.
Is dit duur en kan het goedkoper,of deze nemen?
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Verwijderd
Je hebt dan echter 2 telefoons
Ik krijg1 telefoon en sluit daarna het abonnement pas af.Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:46:
@racoon, als e die data verbruikt is het de prijs wellicht waard.
Je hebt dan echter 2 telefoonssim only nemen als je de telefoon al gekocht hebt?
KPN is erg prijzig voor wat je krijgt. Je kunt beter Hi nemen. Ik betaal €55 inclusief gratis Spotify, 8GB data, 100minuten en onbeperkt SMS en hoef voor het toestel maar €79 bij te betalen. Je zit gewoon op het KPN Netwerk met Hi en hebt ook gewoon 4G.racoon schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 20:50:
[...]
Ik krijg1 telefoon en sluit daarna het abonnement pas af.
Omdat ik al Spotify heb betaal ik effectief maar €45 per maand (aangezien de Spotify kosten voor mij vervallen).
Als je 4GB neemt, ben je €45 per maand kwijt, maar dan heb je geen gratis Spotify.
[ Voor 3% gewijzigd door Dannydekr op 26-09-2014 21:12 ]
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Die zal pas veranderen als die geleverd is. HahaMetaFrame schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:24:
Wanneer gaat die OrderStatus pagina van VF eens werken
Hij bedoeld de normale iPhone 6. Klikracoon schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 21:29:
Kom toch echt op €179,- bij betaling uit http://shop.www.hi.nl/hi/...3n4&O55=A24Mn5&abotermy=2
Blijkbaar toch vandaag een 64gb plus ontvangen. Jeej!Kecin schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:53:
Mijn Vodafone telefoon komt blijkbaar toch niet vandaag. Was nog mijn oude order van zondag (die ik had afgezegd zodat ik via Loyalty kon upgraden). Ze hebben geen idee wanneer wel. Nieuwe abonnement ook nogsteeds niet actief. Zal pas volgende week worden. Balen.
[...]
Oh dat baart me zorgen. Ik heb een verzendbevestiging ontvangen (maar MijnPakket app laat niets zien). Klantenservice zei: "waarschijnlijk krijg je de telefoon vandaag niet". "Waarschijnlijk gaat het nieuwe abbo de 29e in en vervolgens zal er 1 worden opgestuurd". Of u krijgt er 2 en mag de eerste niet gebruiken want de IMEI nummers waren gekoppeld aan abonnementen.
Zondagavond laat pas. Dus ik acht de kans niet erg groot dat ik er binnenkort een krijg. Het is een goede deal, dus ik heb geduld.Hexos schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:23:
[...]
Wanneer en hoe laat heb je je bestelling geplaatst?
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Je nieuwe abbo gaat in op 22-11-2014, maar de voorwaarden van je nieuwe abbo gaan nu al in. Dus stel je nieuwe abbo is onbeperkt bellen en 4GB. Dan heb je vanaf vandaag ook onbeperkt bellen en 4g. Je zal wel echter 1 of 2 jaar moeten betalen na 22-11-2014cv8x schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 08:45:
Heb gisteren via Typhone vf contract verlengs icm een iphone 6 64gb zilver. Mijn huidige contract van vf loopt af op 22-11-2014. Wat schetst mijn verbazing: ik zie dat de verlenging (dus het nieuwe abonnement) nu al ingaat. Dus niet per 22-11-2014, maar nu. Klopt dit wel? Ik was in de veronderstelling dat het huidige contract gewoon zou doorlopen tot 22-11-2014 en dat vanaf die dag het nieuwe abbo in zou gaan...
Verwijderd
Echter, nu ik thuis ben vraag ik me het volgende af: zit ik nou vast aan Vodafone? De verkoper bracht het over van 'je moet binnen 48 uur komen ophalen, anders verkopen we het toestel aan iemand anders', terwijl ik nu mss denkt dat het maken van een kopie van mijn rijbewijs en bankpas en het ondertekenen van het document meer een soort voorcontract is. Iemand die hier mee vanaf weet?
Voor zover ik weet kun je nog altijd binnen 14 dagen de koop laten ontbinden, dit is volgens mij wettelijk zo geregeld. Maar pin me er niet exact op vast.Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:24:
Ben net terug van de stad. Heb bij een Vodafone winkel geïnformeerd naar een iPhone. Deze kon ik pre-orderen. Heb ik gedaan en moest een document onderteken (naast een kopie rijbewijs en bankpas). Reactie op mijn vraag waarom ik dat diende te doen, was omdat ik het toestel binnen 48 uur moest ophalen als deze binnen was. Heb er niet teveel bij stilgestaan, het was druk in de winkel en met mijn zoontje van 3 erbij moest het allemaal toch wat sneller. Ik was van plan om mijn Vodafone abo te verlengen (sim-only) en dan het toestel te kopen waar ik het het eerst zou binnenkomen. Als dit Vodafone winkel zou zijn en ik kan een goede deal vinden (ga straks de abo's icm met een iPhone even bekijken), dan is dit ook ok.
Echter, nu ik thuis ben vraag ik me het volgende af: zit ik nou vast aan Vodafone? De verkoper bracht het over van 'je moet binnen 48 uur komen ophalen, anders verkopen we het toestel aan iemand anders', terwijl ik nu mss denkt dat het maken van een kopie van mijn rijbewijs en bankpas en het ondertekenen van het document meer een soort voorcontract is. Iemand die hier mee vanaf weet?
Anders even wat op de Vodafone site surfen, dan krijg je geregeld pop up voor chat gesprek, kun je het meteen navragen aan ze.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Verwijderd
Verwijderd
Vrijdag nacht 19 september heb ik mijn abonnement verlengt bij Vodafone met een iPhone 6 64GB Silver.
Dinsdag nacht 23 september heb ik de iPhone toch bij de Apple Store los gereserveerd, omdat ik van Vodafone nog niets had vernomen met betrekking tot de leverdatum (en ik was achteraf toch niet zo tevreden met het nieuwe abonnement).
Dinsdag ochtend 23 september heb ik de verlenging direct telefonisch geannuleerd. Dit was totaal geen probleem en verliep zonder problemen. Het zou ongeveer 3 tot 5 dagen duren voordat het verwerkt is. 's middags kreeg ik echter nog een mailtje binnen die mij welkom heette bij het nieuwe abonnement, een beetje vreemd.
Woensdag ochtend 24 september heb ik voor de zekerheid nog maar een keer gebeld, omdat ik geen enkele bevestiging had van de annulering, het mailtje van de dag ervoor vond ik wat vreemd, en de orderstatus was nog niet aangepast. Mij werd echter verzekerd dat het 3 tot 5 dagen duurt, en dat ik een bevestiging krijg wanneer het helemaal is verwerkt. Het mailtje van de dag ervoor was automatisch gegenereerd en kon ik negeren. 's middags was de orderstatus gewijzigd naar geannuleerd, alleen de laatste wijzigingstijd stond nog op de tijd dat ik de order plaatste, een beetje vreemd, maar goed.
Vrijdag avond 26 september heb ik de iPhone na het werk opgehaald in Amsterdam. Maar toen ik thuis kwam bleek er tot mijn verbazing toch nog een pakketje geleverd te zijn met een iPhone van Vodafone. Ik heb ook nooit een verzendbevestiging van Vodafone gekregen, dus ik had dit niet meer verwacht. Een huisgenoot heeft het aangenomen, anders had ik het pakketje direct geweigerd of de huisgenoten geïnstrueerd dat te doen.
Zaterdag ochtend 27 september ben ik naar een lokale Vodafone winkel gegaan om de iPhone weer in te leveren. Blijkbaar was dat winkeltje een concurrent van de online webwinkel van Vodafone, maar ze wilden hem wel gewoon opsturen en ik heb daar een bevestiging van gekregen.
Nu is het wachten op dat mijn abonnement weer teruggezet wordt, en anders hangen we volgende week weer aan de telefoon.
Kreeg ik telefonisch net ook te horen, maar de afdeling loyalty nam vrij snel op moet ik zeggen.Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:35:
Bedankt voor de tip. Echter op de Vodafone site: Het is erg druk. Op dit moment is er niemand vrij om met je te chatten.
Zou het gewoon even afwachten en anders later nog een keer proberen.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Is maar wat je gunstiger noemt, voor die maandprijzen ben je voordeliger uit bij HI of Vodafone friends and family, daarnaast is de t-mobile klantenservice ook niet om naar huis te schrijven.Kuhr89 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:48:
Abonnementen bij tmobile zijn aangepast en iPhone prijzen ook. Zijn een stuk gunstiger geworden zeg!
Want?Kuhr89 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 18:48:
Abonnementen bij tmobile zijn aangepast en iPhone prijzen ook. Zijn een stuk gunstiger geworden zeg!
Enige verschil tov 1 week geleden is dat er €30 van het toestel af is bij 24maanden abbo. Maandprijzen zijn identiek.
Als ik dat had geweten had ik wel bij tmobile besteld uiteindelijk. Heb nu bij gsmweb gedaan en dat is toch even afwachten wanneer die komt....
[ Voor 35% gewijzigd door Kuhr89 op 27-09-2014 20:22 ]
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Had je ook gebeld? Of alleen via internet?Kuhr89 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:21:
Toestelprijs is flink omlaag gegaan. Toen ik keek zou ik 359 moeten bij betalen. Nu is dat 269 geworden. Wel voor nieuwe klant dan he.
Als ik dat had geweten had ik wel bij tmobile besteld uiteindelijk. Heb nu bij gsmweb gedaan en dat is toch even afwachten wanneer die komt....
Ik had namelijk gebeld en kreeg daardoor al die extra korting
[ Voor 3% gewijzigd door Jimijames75 op 29-09-2014 09:08 ]
blijkbaar is de iPhone 6plus 64GB minder uitgeleverdHi,
Het door jou bestelde artikel is helaas nog niet op voorraad. We blijven je op de hoogte houden van je bestelling.
We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel aanwezig is, zal er contact met je worden opgenomen voor het maken van een afleverafspraak.
Groeten van Hi
Bij KPN op de website kan je de voorraad zien, die is meestal hetzelfde als die van Hi.absrnd schreef op maandag 29 september 2014 @ 09:09:
Net een mailtje van HI ontvangen
[...]
blijkbaar is de iPhone 6plus 64GB minder uitgeleverd
Ik had ze eens gevraagd of er echt geen simonly Hi Eindeloos 8GB met Spotify was. Nog niks.
Wil gewoon een los toestel kopen nu, en over 6 weken met nummerbehoud díe sim-only, maar dat kan dus niet volgens de site. Grrr.
Voor mij werkt het binnenlopen bij een winkel al jaren prima terwijl ik veel mensen hoor en zie klagen over lange levertijden via internet. Ik reserveer nooit lang van tevoren en heb het toestel steeds op de dag zelf of de dag erna.
Na een belletje met GSMwijzer kreeg ik te horen dat ze geen gegevens hebben ontvangen van mij.

Kom ik er net achter dat ik de mail had gestuurd naar GSMweb.

[ Voor 4% gewijzigd door SalimRMAF op 29-09-2014 13:54 ]
Gulfstream G650
In de nacht van 19 sept een iPhone 6 besteld als verlenging. Een tijdje later een code gekregen voor de verlengen2 actie die veel voordeliger is. Mijn bestelling zou geannuleerd worden. Drie dagen later (vorige zaterdag) alsnog de telefoon ontvangen. Deze houden en gewoon een ander abonnementje aanvinken zou natuurlijk veel te makkelijk zijn. Dus de telefoon moet terug naar Vodafone. Bij de vf-winkel konden ze hem nog niet aannemen omdat de i6 niet in hun systeem stond. Dus vandaag nog maar eens gebeld of er geen makkelijkere optie zou zijn. Maar nee, ik moet perse het toestel terugsturen (à 5 werkdagen), daarna moet ik nogmaals een annulering doen (à 1-2 weken verwerkingstijd) en pas daarna mag ik de correcte verlenging bestellen en 1-3 weken wachten op m'n telefoon....
Silver en de gold versie 16 GB zijn op voorraad staat er maar helaas space grey nietSalimRMAF schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:52:
Ik kan mezelf wel weggooien. Ik vroeg me af (hierboven in een reactie) waarom ik nog niets heb gehoord van GSMwijzer terwijl ik het contract al een week had opgestuurd, en de orderstatus nog onveranderd is gebleven.
Na een belletje met GSMwijzer kreeg ik te horen dat ze geen gegevens hebben ontvangen van mij.
[afbeelding]
Kom ik er net achter dat ik de mail had gestuurd naar GSMweb.Op mn ID heb ik notabene nog GWMwijzer gezet haha.
https://www.gsmwijzer.nl/...on_id=1652&sms=&voice=258
Mijn orderstatus is
Order ontvangen
Uw bestelling op de website is ontvangen. Uw order wordt zo snel mogelijk zorgvuldig verwerkt, u wordt per e-mail op de hoogte gehouden
Net gebeld, eerste vraag van hun was heb je een T-Mobile abonnement afgesloten
Ik zeg ja.
Ja meneer je kunt ze eind van de week of begin volgende week verwachten.
Schiet niet op , afwachten dan maar

[ Voor 22% gewijzigd door Colors op 29-09-2014 15:16 ]
[ Voor 33% gewijzigd door shaowoo op 29-09-2014 15:41 ]
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
Uiteraard! Maar even preventief de webcare teams testen.havana schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:36:
Je zou natuurlijk ook gewoon kunnen bellen, het is maar een idee...
Mijn ervaring is dat je daar meestal sneller wordt geholpen tegenwoordig dan bij de telefonische helpdesk. Bij VF en TM zelfs 24 uur per dag zo ongeveer. En je hoeft niet in de queue te staan
Jammer dat er zo'n inflexibele medewerker zat, hoewel ze zeer vriendelijk was. Familielid gaat over naar KPN via GSMweb waarschijnlijk. Met familievoordeel 44 euro in de maand betalen voor 2 GB data en onbeperkt bellen.
Ik heb vorige week gesproken met loyaliteit en kon voor 50 euro een Red afsluiten zonder bijbetalen voor de 16GB. Het is volgens mij dus net hoe de pet van de medewerker staat.
Wij hebben uw contract ontvangen.
Uw bestelling wordt verwerkt. Zodra uw contract (en eventuele aanvraag nummerbehoud) is goedgekeurd door de provider wordt uw toestel en/of simkaart verstuurd. Indien het door u bestelde product niet op voorraad mocht zijn dan wordt de order verwerkt zodra het bestelde product op voorraad is. U wordt per email op de hoogte gehouden van de verdere verwerking van uw order.
U ontvangt van ons een email zodra uw order volledig is verwerkt. Indien u bij het abonnement een nieuwe mobiele telefoon of ander product (laptop bijvoorbeeld) krijgt dan ontvangt u ook een barcode waarmee u uw zending bij TNT post kunt volgen.
Haha wat een klets idd, die aanbieding van het verlengingsaanbod is dus no way het beste aanbod.here2stay schreef op maandag 29 september 2014 @ 17:58:
Net even gebeld voor een familielid dat al 4 jaar klant met de loyaliteitsafdeling van VF. Het beste aanbod dat ze konden doen is gewoon het verlengingsaanbod. Dat er mensen een aanbod van 48 euro voor Red Super hadden gekregen was een grote leugen die verspreid wordt op fora, vouchercodes hadden zij niets mee te maken, en dat zelfs de Friends en Family-aanbieding goedkoper is.. oeps, dat was inderdaad zo.
Jammer dat er zo'n inflexibele medewerker zat, hoewel ze zeer vriendelijk was. Familielid gaat over naar KPN via GSMweb waarschijnlijk. Met familievoordeel 44 euro in de maand betalen voor 2 GB data en onbeperkt bellen.
Ik heb vorige week gesproken met loyaliteit en kon voor 50 euro een Red afsluiten zonder bijbetalen voor de 16GB. Het is volgens mij dus net hoe de pet van de medewerker staat.
Mijn aanbieding is bijna 200 euro goedkoper dan het verlengingsaanbod haha.
-edit Mijn aanbieding uitgerekend en kom 220 euro goedkoper uit dan het verlengingsaanbod.
[ Voor 4% gewijzigd door Niek_1981 op 29-09-2014 21:22 ]
Niek_1981 schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:09:
[...]
Haha wat een klets idd, die aanbieding van het verlengingsaanbod is dus no way het beste aanbod.
Mijn aanbieding is bijna 200 euro goedkoper dan het verlengingsaanbod haha.
Bellen met de afdeling loyalty en potje blufpoker spelen.bernie2009 schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:03:
Hoe heb jij die aanbieding dan gekregen?`
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Niek_1981 op 29-09-2014 21:18 ]
Dat ik vorige week een minder maar vergelijkbaar aanbod kreeg was ook geen bespreekbaar onderwerp haha.
GSMwijzer heeft icm KPN trouwens ook een aardige aanbieding als je het met weinig data afkunt en gebruik kunt maken van familievoordeel.
1GB data, onbeperkt bellen en sms normaal 34 euro in de maand, met familievoordeel 24. Bijbetaling 385 euro. Dan heb je met aangename maandlasten toch een toestel van 699 euro.
Zou gewoon op een ander random tijdstip even terugbellen en opnieuw proberen.here2stay schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:25:
De dame die beweerde dat de aanbiedingen die mensen hier op tweakers meldden niet bestaan was ook van loyalty. Heb het nagevraagd. Heb een einde aan het gesprek gemaakt omdat we toch nergens gingen komen, maar vond de bewering dat mensen op fora maar wat verzinnen wel kwalijk.
Dat ik vorige week een minder maar vergelijkbaar aanbod kreeg was ook geen bespreekbaar onderwerp haha.
GSMwijzer heeft icm KPN trouwens ook een aardige aanbieding als je het met weinig data afkunt en gebruik kunt maken van familievoordeel.
1GB data, onbeperkt bellen en sms normaal 34 euro in de maand, met familievoordeel 24. Bijbetaling 385 euro. Dan heb je met aangename maandlasten toch een toestel van 699 euro.
Ze had er duidelijk geen zin in blijkt wel, terwijl degene die ik aan de lijn had echt bereid was mij te helpen.
En via F&F levert je ook niet de gewenste korting op?
Het lijkt of loyalty dit forum op de korrel heeft oid, of dat er wel heel veel mensen met dezelfde vraag belde.Niek_1981 schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:28:
[...]
Zou gewoon op een ander random tijdstip even terugbellen en opnieuw proberen.
Ze had er duidelijk geen zin in blijkt wel, terwijl degene die ik aan de lijn had echt bereid was mij te helpen.
En via F&F levert je ook niet de gewenste korting op?
Maar het lukt sowieso, maar je moet bereid zijn op te zeggen. Als de medewerker niet meewerkt, zeg je boos op.
Betreffende familielid wilde graag bij VF blijven om het overstapgedoe te voorkomen, maar als het 13 euro in de maand scheelt en de 64+ is ook nog een tientje goedkoper via gsmweb wordt de keuze wel erg makkelijk ;-) Via F&F zou het 11 euro in de maand schelen trouwens, dat is over 24 maanden ook nog erg veel geld.joffrey19 schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:55:
[...]
Het lijkt of loyalty dit forum op de korrel heeft oid, of dat er wel heel veel mensen met dezelfde vraag belde.
Maar het lukt sowieso, maar je moet bereid zijn op te zeggen. Als de medewerker niet meewerkt, zeg je boos op.
Ik sprak vorige week ook een jongeman die echt heel meewerkend was en in elk geval de indruk gaf tot het uiterste te gaan. Was bij deze dame niet het geval. Sterker nog, toen we aangaven dat KPN toch wel heel erg veel goedkoper was via deze deal gaf ze aan dat andere bellers dat ook hadden gezegd en een uur later terugbelden om toch bij haar het abonnement te verlengen. Oftewel, ze verwacht dat we met hangende pootjes terugkomen ;-)
Ben echt altijd mega-tevreden geweest over VF, maar door dit soort medewerkers, hoe vriendelijk het gesprek verder ook verliep, wil je idd opzeggen.
24 maanden, 52€ p/mnd (Red Essential) en 95€ bij betalen voor de iPhone6 64gb.
Deze aanbieding is het "standaard" recept, waar je bij Ritel, Typhone e.d. veel goedkoper uit bent.
De verklaring: Die halen hun telefoons uit het buitenland.. .bla bla.... juist... Afkraken dus.
Aan de betreffende medewerker gevraagd of hij mij anders een persoonlijke aanbieding kon doen.
Toen werd het nog leuker: Dat doen we wel maar enkel voor gewaardeerde klanten....
Wait, wut?!
Zonder enige gegevens gevraagd te hebben werd deze opmerking naar m'n hoofd gesmeten... Hoe ga je met klanten om? Niet zo lijkt me...
Vandaag een mail gestuurd naar onze corporate account manager enterprise... Eens zien wat zijn reactie op bovenstaande is.
Dit soort opmerkingen ben ik de laatste tijd - helaas - wel vaker gewend bij vodafone. Begin toch te twijfelen of ik daar ga blijven nu... Aangezien ik toch niet gewaardeerd word...

[ Voor 15% gewijzigd door Mopperman op 30-09-2014 09:37 ]
I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.
Overigens een friends & family code gekregen, 2 euro per maand goedkoper... eens goed nadenken en nog even verder speuren....
I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.
na een lange zoektocht kwam ik op deze goedkoopste abbo uit:
tele2 €35 (150@1GB) + €204 = €1068 gsmwijzer
of zijn er betere bod??
kreeg trouwens van tmobile deze aanbieding bij verlenging:
€37 (150@1gb) + €270 iphone 6 16GB = €1158

edit €270 toegevoegd.
[ Voor 3% gewijzigd door icegodd op 30-09-2014 21:00 ]
Of 2 jaar en dan 180 voor toestel.
[ Voor 19% gewijzigd door matthijst op 30-09-2014 20:52 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Betekend 24x37=888 euro en rest bij betalen?icegodd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:27:
vraagje
na een lange zoektocht kwam ik op deze goedkoopste abbo uit:
tele2 €35 (150@1GB) + €204 = €1068 gsmwijzer
of zijn er betere bod??
kreeg trouwens van tmobile deze aanbieding bij verlenging:
€37 (150@1gb) + iphone 6 16GB = €1158
Wil je ons op de hoogte houden? ben benieuwd hoe dit afloopt.Mopperman schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:14:
Reactie van de enterprise account manager gehad met de mededeling dat hij de desbetreffende manager op de hoogte gaat stellen, aangezien dit onacceptabel is.
Overigens een friends & family code gekregen, 2 euro per maand goedkoper... eens goed nadenken en nog even verder speuren....
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2014 21:05 ]
http://vindabo.nl/abonnementen/apple/iphone-6-16gb
http://vindsimonly.nl/abonnementen + €700 (kun je invullen in de filters)
Was er een paar weken geleden, en kreeg toen te horen dat indien je daar een abonnement zou afsluiten, ze eventueel ook prijzen konden matchen met aanbiedingen?
Weet niet of ik dit überhaupt goed heb verstaan.
Iemand ervaringen hiermee?
Dit is voornamelijk bij bundels met nagenoeg geen minuten (100) en 1 of 2 GB data.Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:05:
Waarom mensen de iPhone 6(+) i.c.m. abo? Volgens mij ben je dan toch duurder uit dan wanneer je een los toestel neemt met daarbij een SIM-only?
Als je meer minuten wilt (zeg 300 of meer) en ook meer data wilt (zeg 3GB of meer), is een sim-only helaas niet meer voordeliger.
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2014 08:26 ]
Het is inderdaad mogelijk.poepoog schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 00:06:
Is hier iemand toevallig die ooit een abonnement bij de Apple store hebben gehaald?
Was er een paar weken geleden, en kreeg toen te horen dat indien je daar een abonnement zou afsluiten, ze eventueel ook prijzen konden matchen met aanbiedingen?
Weet niet of ik dit überhaupt goed heb verstaan.
Iemand ervaringen hiermee?
Heb vorig jaar ook mijn abonnement daar verlengd.
De kortingen die je op internet kan krijgen, krijg je ook gewoon in de Apple Store.
Dit bovenstaande, telefoon ontvangen, in gebruik genomen na contact gehad te hebben. Nu blijkt vandaag dat ik mijn telefoon moet terugsturen na Vodafone, pas dan kan de verlenging worden gecancelled die ik al had gecancelled voordat ik mijn abonnement of telefoon had ontvangenKecin schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:53:
[...]

Dit omdat ik van abonnement wil _upgraden_. Ik wil ipv 2gb, 6gb hebben. Lijkt me niet de bedoeling. Word er gek van. Ik heb nog aangegeven dat ze zelf toch ook niet zitten te wachten op een gebruikte telefoon en vervolgens wederom een nieuwe op te sturen. Ik ben het toestel een paar weken kwijt, heb niet de goede bundel, en ben er niet eens van verzekerd dat die daar aankomt. Dan betaal ik dus 50+ euro per maand terwijl ik niet eens een toestel heb. Vaag hoor.

Fuck. Ik heb dus precies hetzelfde. Maar omwisselen in een winkel zou dus wel tot de mogelijkheden kunnen behoren?fsfikke schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:08:
Als vervolg op mijn bestel avontuur bij Vodafone:
In de nacht van 19 sept een iPhone 6 besteld als verlenging. Een tijdje later een code gekregen voor de verlengen2 actie die veel voordeliger is. Mijn bestelling zou geannuleerd worden. Drie dagen later (vorige zaterdag) alsnog de telefoon ontvangen. Deze houden en gewoon een ander abonnementje aanvinken zou natuurlijk veel te makkelijk zijn. Dus de telefoon moet terug naar Vodafone. Bij de vf-winkel konden ze hem nog niet aannemen omdat de i6 niet in hun systeem stond. Dus vandaag nog maar eens gebeld of er geen makkelijkere optie zou zijn. Maar nee, ik moet perse het toestel terugsturen (à 5 werkdagen), daarna moet ik nogmaals een annulering doen (à 1-2 weken verwerkingstijd) en pas daarna mag ik de correcte verlenging bestellen en 1-3 weken wachten op m'n telefoon....
[ Voor 23% gewijzigd door Kecin op 01-10-2014 13:49 ]
Kreeg je een mailtje met dat ze aan de deur zijn geweest? Bij mij zouden ze ook een iPhone 6 64GB vandaag langs komen brengen maar heb nog niks gehoord en er is de gehele dag iemand thuis geweest. Stom dat ze ook geen tracker o.i.d. in die mail vermelden of überhaupt een werkende orderstatus pagina hebben.Zondagskindje schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:26:
Echt balen, vandaag stond de post met m'n iPhone 6 64GB gold voor de deur. Helaas was ik aan het werk en heb geen mailtje gehad van Vodafone.
Morgen weer nieuwe kansen... En voor de volledigheid: afgelopen vrijdag mijn abbo verlengd
We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman
Geen slechte deal moet ik zeggen:
29 per maand voor 1 jaar en 485 bijbetalen. Kom ik totaal op 835 uit.
Toestel kost al 700 euro, dus dan betaal ik 135 euro voor 1 jaar lang 200 minuten + 700mb.
Geen superdeal, maar zeker neit slecht voor de kleine gebruiker.
bijna hetzelfde hier. helaas: de winkel schijnt het toestel te kunnen innemen, maar die meneer wist daar niks van dus toch maar verzonden. en ik wilde m ook omruilen in de winkel voor n ander model, maar helaas daar niet op voorraad dus net als jij... een tijd wachten.Kecin schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:43:
[...]
Dit bovenstaande, telefoon ontvangen, in gebruik genomen na contact gehad te hebben. Nu blijkt vandaag dat ik mijn telefoon moet terugsturen na Vodafone, pas dan kan de verlenging worden gecancelled die ik al had gecancelled voordat ik mijn abonnement of telefoon had ontvangen. Nadat ik die heb teruggestuurd kunnen ze me wel het goede abonnement "sturen". Dat houd in dat het een week duurt voordat mijn iPhone bij Vodafone is ingeboekt, dan zal het nieuwe abonnement ingaan en dan word er een nieuwe 64gb 6 plus toegestuurd.
Dit omdat ik van abonnement wil _upgraden_. Ik wil ipv 2gb, 6gb hebben. Lijkt me niet de bedoeling. Word er gek van. Ik heb nog aangegeven dat ze zelf toch ook niet zitten te wachten op een gebruikte telefoon en vervolgens wederom een nieuwe op te sturen. Ik ben het toestel een paar weken kwijt, heb niet de goede bundel, en ben er niet eens van verzekerd dat die daar aankomt. Dan betaal ik dus 50+ euro per maand terwijl ik niet eens een toestel heb. Vaag hoor.![]()
[...]
Fuck. Ik heb dus precies hetzelfde. Maar omwisselen in een winkel zou dus wel tot de mogelijkheden kunnen behoren?
enig verschil: ik heb die verlengen2 code niet :((((
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Verwachte levertijden iPhone 6 op 1 oktober 2014.
Verwachte levertijden iPhone 6 Plus op 1 oktober 2014.
Nee, ik vond een briefje van Post.nl met aan de voorkant " We hebben u gemist"BombaAriba schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:38:
[...]
Kreeg je een mailtje met dat ze aan de deur zijn geweest? Bij mij zouden ze ook een iPhone 6 64GB vandaag langs komen brengen maar heb nog niks gehoord en er is de gehele dag iemand thuis geweest. Stom dat ze ook geen tracker o.i.d. in die mail vermelden of überhaupt een werkende orderstatus pagina hebben.
Ja euh.... Had het ff laten weten dan. Vanmorgen heb ik geprobeerd om met een VF medewerker(ster) te chatten... Maar die waren direct al ' druk'.
Het is toch een kleine moeite om even een mailtje met t&t te sturen?
Maar goed, ik heb het zo geregeld dat ik mijn telefoon morgen bij de gamma, ja echt gamma, kan ophalen
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Ik heb hem bij een Vodafone winkel ingeleverd. De jongen daar vertelde dat het pas sinds een paar weken kan, een bestelling via de winkel terugsturen. Dus hij moest ook eerst even uitzoeken hoe het precies werkte. Hij heeft voor mij nog gebeld om te kijken of het niet toch mogelijk was om het makkelijker te doen maar helaas....knuppelhout schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 19:52:
[...]
bijna hetzelfde hier. helaas: de winkel schijnt het toestel te kunnen innemen, maar die meneer wist daar niks van dus toch maar verzonden. en ik wilde m ook omruilen in de winkel voor n ander model, maar helaas daar niet op voorraad dus net als jij... een tijd wachten.
enig verschil: ik heb die verlengen2 code niet :((((
Omg. Ik heb vanmorgen weer gebeld en kon niet via een winkel omruilen. Nu moet ik hem terugsturen voor het nieuwe abonnement of dit blijven betalen. Ik ben haast instaat op gewoon deze telefoon te houden incl. abbo.fsfikke schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:34:
[...]
Ik heb hem bij een Vodafone winkel ingeleverd. De jongen daar vertelde dat het pas sinds een paar weken kan, een bestelling via de winkel terugsturen. Dus hij moest ook eerst even uitzoeken hoe het precies werkte. Hij heeft voor mij nog gebeld om te kijken of het niet toch mogelijk was om het makkelijker te doen maar helaas....
Is opzich prima, scheelt op 24 maanden niet super veel en het toestel is erg goed (voorkant zit wel vast, homebutton werkt, geen losse muteknop, goed scherm). Als ik hem opstuur is het maar afwachten en dat kan wel weken duren, mijn iPhone 5 is superbrak dus dat is niet echt een optie

Ik heb gewoon bij Apple eentje gehaald voor the time beingKecin schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 09:38:
[...]
Omg. Ik heb vanmorgen weer gebeld en kon niet via een winkel omruilen. Nu moet ik hem terugsturen voor het nieuwe abonnement of dit blijven betalen. Ik ben haast instaat op gewoon deze telefoon te houden incl. abbo.
Is opzich prima, scheelt op 24 maanden niet super veel en het toestel is erg goed (voorkant zit wel vast, homebutton werkt, geen losse muteknop, goed scherm). Als ik hem opstuur is het maar afwachten en dat kan wel weken duren, mijn iPhone 5 is superbrak dus dat is niet echt een optie
Ik vind het toch wel relaxed om voor minder geld, 6GB te hebben ipv 2GB, en een extra sim kaart voor in de iPad.
Maar als je een winkel in de buurt hebt zou ik dat wel proberen. Op de brief die in de doos zat van je bestelling staat als het goed is ook dat het via de winkel kan. (Zelf verzekerd opsturen kost je weer €8)
[ Voor 16% gewijzigd door fsfikke op 02-10-2014 14:54 ]
Ik heb een 16GB iPhone 6 gekocht i.c.m. een Vodafone abonnement gekocht bij Coolblue.
Begin nu toch echt te twijfelen over de 16GB en wil eigenlijk naar 64GB.
MAG/KAN ik de 16GB die ik nu heb gewoon verkopen (marktplaats of zo) of mag/kan dat niet ivm mijn abonnement?
Jep, het is jouw toestel.smoken schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 14:51:
Denk dat deze vraag het beste hier kan:
Ik heb een 16GB iPhone 6 gekocht i.c.m. een Vodafone abonnement gekocht bij Coolblue.
Begin nu toch echt te twijfelen over de 16GB en wil eigenlijk naar 64GB.
MAG/KAN ik de 16GB die ik nu heb gewoon verkopen (marktplaats of zo) of mag/kan dat niet ivm mijn abonnement?
Macbook Pro 14" M4 - iPhone 15 Pro - Watch - tv - AirPods Pro
Duidelijk, dank voor het snelle antwoord!
Nu een reële prijs bedenken, toestel is tenslotte al 9 dagen oud ;-)
Retour afdeling bepaald dan hoeveel je terug krijgt voor het toestel, je moet het volledige bedrag voor het nieuwe toestel bekijken en krijgt pas geld terug na de waardebepaling.
Dus ik denk dat part. verkoop sneller gaat.
SidewalkSuper bedoelt denk ik gewoon de hele bestelling annuleren en retourneren.smoken schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:07:
Nou .. "gewoon" valt tegen in deze.....
Retour afdeling bepaald dan hoeveel je terug krijgt voor het toestel, je moet het volledige bedrag voor het nieuwe toestel bekijken en krijgt pas geld terug na de waardebepaling.
Dus ik denk dat part. verkoop sneller gaat.
Nadeel: dan duurt het 2 weken voordat ik het abbo opnieuw kan verlengen.
En daarbij, dan blijft het retourproces gelijk ze moeten de staat bepalen alvorens ik te horen krijg hoeveel ik terug krijg voor het toestel.
Je hebt toch gewoon 14 dagen bedenktijd?smoken schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:34:
Dat zou inderdaad ook kunnen.
Nadeel: dan duurt het 2 weken voordat ik het abbo opnieuw kan verlengen.
En daarbij, dan blijft het retourproces gelijk ze moeten de staat bepalen alvorens ik te horen krijg hoeveel ik terug krijg voor het toestel.
Had een i6 besteld, particulier. Zou volgens mevrouw van de helpdesk deze week worden verstuurd, maar bij mijn orderstatus komt ik nu dit tegen:
Orderstatus
Aansluiting in de toekomst
Wij kunnen uw aanvraag op dit moment nog niet verwerken omdat uw huidige contractuele verplichting nog te ver in de toekomst ligt.
Particuliere contracten
Wij kunnen verlengingen uitvoeren vanaf 2-6 maanden voor het einde van uw huidige contract (zie onderstaand overzicht) en nieuwe contracten met nummerbehoud vanaf een andere provider vanaf 60 dagen voor het einde van uw huidige contract (overstappen naar T-Mobile kan reeds 120 dagen voor afloop van uw oude contract).
Zakelijke contracten
Wij kunnen verlengingen uitvoeren vanaf 2-6 maanden voor het einde van uw huidige contract (zie onderstaand overzicht) en nieuwe contracten met nummerbehoud vanaf een andere provider vanaf 90 dagen voor het einde van uw huidige contract (overstappen naar T-Mobile kan reeds 120 dagen voor afloop van uw oude contract).
Datum waarop wij uw order kunnen verwerken: 03-10-2014
Zonder tegenbericht zullen wij uw aanvraag op bovengenoemde datum verwerken en versturen. Zodra de bestelde actie op dat moment niet meer geldig is, zullen wij contact met u opnemen voor een alternatief.
Mocht u vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen per email (info@gsmwijzer.nl) of telefoon 070 358 50 64 (maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 21.00 uur).Vermeld in de communicatie aub uw ordernr. 120XXXX
Termijn waarop contracten verlengbaar zijn (aantal maanden voor afloop huidige contract):
Vodafone/Sizz: 4 maanden
T-Mobile: 4 maanden
Hi: 6 maanden
hollandsnieuwe: 2 maanden
KPN: 6 maanden
Telfort: 3 maanden
Tele2: 3 maanden
Belangrijk: overstappen naar een andere provider kan 60 dagen voor het einde van uw huidige contract (T-Mobile 120 dagen).
Gulfstream G650
Verwijderd
Zelfde hier (contractverlenging bij tmobile via studentmobiel).SalimRMAF schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:54:
Asjemenou. Wat krijg ik opeens via GSMwijzer te zien?
Had een i6 besteld, particulier. Zou volgens mevrouw van de helpdesk deze week worden verstuurd, maar bij mijn orderstatus komt ik nu dit tegen:
Orderstatus
Aansluiting in de toekomst
Wij kunnen uw aanvraag op dit moment nog niet verwerken omdat uw huidige contractuele verplichting nog te ver in de toekomst ligt.
Particuliere contracten
Wij kunnen verlengingen uitvoeren vanaf 2-6 maanden voor het einde van uw huidige contract (zie onderstaand overzicht) en nieuwe contracten met nummerbehoud vanaf een andere provider vanaf 60 dagen voor het einde van uw huidige contract (overstappen naar T-Mobile kan reeds 120 dagen voor afloop van uw oude contract).
Zakelijke contracten
Wij kunnen verlengingen uitvoeren vanaf 2-6 maanden voor het einde van uw huidige contract (zie onderstaand overzicht) en nieuwe contracten met nummerbehoud vanaf een andere provider vanaf 90 dagen voor het einde van uw huidige contract (overstappen naar T-Mobile kan reeds 120 dagen voor afloop van uw oude contract).
Datum waarop wij uw order kunnen verwerken: 03-10-2014
Zonder tegenbericht zullen wij uw aanvraag op bovengenoemde datum verwerken en versturen. Zodra de bestelde actie op dat moment niet meer geldig is, zullen wij contact met u opnemen voor een alternatief.
Mocht u vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen per email (info@gsmwijzer.nl) of telefoon 070 358 50 64 (maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 21.00 uur).Vermeld in de communicatie aub uw ordernr. 120XXXX
Termijn waarop contracten verlengbaar zijn (aantal maanden voor afloop huidige contract):
Belangrijk: overstappen naar een andere provider kan 60 dagen voor het einde van uw huidige contract (T-Mobile 120 dagen).
Begrijp ik nou goed dat je van T-Mobile 4 maand van te voren over kunt stappen naar een andere provider? Bij Hi werd mij verteld dat dit gewoon 60 dagen is.SalimRMAF schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 23:54:
Belangrijk: overstappen naar een andere provider kan 60 dagen voor het einde van uw huidige contract (T-Mobile 120 dagen).[/i]
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.