In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Kruisboksie schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:53:
Heb zonet een uur met Chloé zitten chatten van de verkoopafdeling. Kreeg een chat aangeboden via de site en daar gebruik van gemaakt. Heb gister via de chat mijn verlenging geannuleerd omdat ik ook graag van die leuke aanbieding gebruik wil maken. Chloé kon mij niet helpen. Zelfs niet toen ik maar de conclusie trok om dan maar op zoek te gaan naar een andere provider. Ze kon me ook niet vertellen aan welke voorwaarden je moet voldoen om er wel gebruik van te maken. Kortom dit word een telefoontje naar Loyalty. Kijken of ze me daar wel kunnen bieden wat ik wil.
Wat leuk, een medewerker van belsimpelcv8x schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:56:
[...]
Ok, duidelijk.
Belsimpel lijkt mij verder wel betrouwbaar. Krijg er tevens een hoesje bij + powerbank. Ideaal!
Lol zo klinkt het inderdaad welVibravis schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:16:
[...]
Wat leuk, een medewerker van belsimpel
Verwijderd
Na een paar gesprekken ben ik erachter dat mijn verlenging (2 x zakelijk Red Super) niet kan omgezet worden naar de 2 x Red Super met F&F an ook loyalty kan geen gepaste aanbieding doen. Enkel het order annuleren en een nieuwe order indienen via F&F zakelijk kan. Scheelt mij per maand 18€ exclusief op de 2 samen!
Waarom kan men niet gewoon de klant een dienst bewijzen en dit gewoon aanpassen in een systeem?
+1Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:43:
Ik heb het eigenlijk wel gehad met Vodafone medewerkers, je wordt continu doorverbonden, in de wacht gezet, doorgeschakeld en dan <plots> verbinding verbroken.
Na een paar gesprekken ben ik erachter dat mijn verlenging (2 x zakelijk Red Super) niet kan omgezet worden naar de 2 x Red Super met F&F an ook loyalty kan geen gepaste aanbieding doen. Enkel het order annuleren en een nieuwe order indienen via F&F zakelijk kan. Scheelt mij per maand 18€ exclusief op de 2 samen!
Waarom kan men niet gewoon de klant een dienst bewijzen en dit gewoon aanpassen in een systeem?
Ik voel me ook genaaid. Toen ik 6 maanden geleden mijn sim-only afsloot werd mij duidelijk verteld dat ik op elk gewenst moment kon verlengen met toestel. Dat was toen ook de overweging, mijn oorspronkelijke was namelijk om over te stappen naar Tele2 maandelijks opzegbaar. Maar dat hoefde dus niet.
Nu het puntje bij paaltje komt blijkt ik het verlengen moet zien als een gèste, hou op zeg, ik ben al meer dan 10 jaar klant en het is me destijds al beloofd. Sowieso gelden F&F acties niet voor mij, ook al zoiets doms.
Ik ben nu bijna op het punt dat ik de boel alsnog afzeg en sim-only een iPhone 6 koopt. En dan trek ik aan het einde van mijn simonly contract gewoon de deur achter me dicht.
[edit]
Fietsmaat had ook iets grappigs. Hij had via Loyalty 53 euro/1gb/300/95e/24 mnd afgesloten en belde gisteren nog eens op n.a.v. het F&F verhaal. Enige wat ze konden doen is de order annuleren, hij moest dan 2 dagen wachten en vervolgens kon hij het F&F zelf afsluiten. Hoezo omslachtig? Hij heeft het wel gedaan trouwens.
[ Voor 14% gewijzigd door havana op 24-09-2014 13:09 ]
Zijn er zoveel slechte ervaringen met belsimpel?
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Verwijderd
havana schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:06:
[...]
+1
Ik voel me ook genaaid. Toen ik 6 maanden geleden mijn sim-only afsloot werd mij duidelijk verteld dat ik op elk gewenst moment kon verlengen met toestel. Dat was toen ook de overweging, mijn oorspronkelijke was namelijk om over te stappen naar Tele2 maandelijks opzegbaar. Maar dat hoefde dus niet.
Nu het puntje bij paaltje komt blijkt ik het verlengen moet zien als een gèste, hou op zeg, ik ben al meer dan 10 jaar klant en het is me destijds al beloofd. Sowieso gelden F&F acties niet voor mij, ook al zoiets doms.
Ik ben nu bijna op het punt dat ik de boel alsnog afzeg en sim-only een iPhone 6 koopt. En dan trek ik aan het einde van mijn simonly contract gewoon de deur achter me dicht.
[edit]
Fietsmaat had ook iets grappigs. Hij had via Loyalty 53 euro/1gb/300/95e/24 mnd afgesloten en belde gisteren nog eens op n.a.v. het F&F verhaal. Enige wat ze konden doen is de order annuleren, hij moest dan 2 dagen wachten en vervolgens kon hij het F&F zelf afsluiten. Hoezo omslachtig? Hij heeft het wel gedaan trouwens.
Misschien kunnen ze een leuke aanbieding doen voor ons als mede-tweakers...Vibravis schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:16:
[...]
Wat leuk, een medewerker van belsimpel

Niemand boeit dat hoesje en die powerbank hoor!cv8x schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:09:
hahaha, nee, ben geen medewerker van Belsimpel. Totaal niet zelfs. Ik vroeg me alleen af waarom er daar niet besteld wordt, gezien de prijzen zowat gelijkwaardig zijn als typhone en al die andere webshops en je daar een hoesje + powerbank bij krijgt.

En ik denk dat de ervaringen bij belsimpel niet zo goed zijn of onbekend! Ik heb voor Typhone gekozen omdat ik daar nooit problemen heb gehad en de site van Hi zelf niet bereikbaar was.
It's All In The "Mix"
Haha, krijg je dan betaald voor iedere keer dat je het woord belsimpel laat vallen?cv8x schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:09:
hahaha, nee, ben geen medewerker van Belsimpel. Totaal niet zelfs. Ik vroeg me alleen af waarom er daar niet besteld wordt, gezien de prijzen zowat gelijkwaardig zijn als typhone en al die andere webshops en je daar een hoesje + powerbank bij krijgt.
Ik heb niets tegen belsimpel, heb er laatst een 5s besteld voor mijn vrouw en dat is prima verlopen.
Mij is verteld dat F&F niet geldt als je contract open gebroken wordt. Daarmee wordt bedoeld: eerder verlengen dan officieel kan. Belachelijk, zeker omdat het hier gaat om een sim-only.Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:12:
Hoezo F&F geldt niet voor je, hoe weet/zie je dat?
[...]
Nee ook niet hoorVibravis schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:26:
[...]
Haha, krijg je dan betaald voor iedere keer dat je het woord belsimpel laat vallen?![]()
![]()
![]()
Ik heb niets tegen belsimpel, heb er laatst een 5s besteld voor mijn vrouw en dat is prima verlopen.
Bedankt voor de reacties
Verwijderd
En dat de orderstatus echter alleen werkt wanneer het wordt verzonden, waarschijnlijk donderdagavond/vrijdag ochtend..
Iphone 6 Plus 16gb Gold - Red super voor 2 jaar 58€ per maand niks geen aanbetaling.
Ik ben tevreden.
Zoals hieronder duidelijk is zit er een inlog op de Verlengen2. Ik heb nog een linkje openstaan welke wel werkt. Als iemand hier iets aan heeft dan hoor ik dat graag
[ Voor 40% gewijzigd door Kruisboksie op 24-09-2014 15:09 ]
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
https://directsales.vodafone.nl/verlengen2?filter=voice
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
[ Voor 3% gewijzigd door trangelang op 24-09-2014 15:23 ]
Hehe, blijkbaar was er een significante stroom van mensen die van de actie gebruik wilde makenKecin schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:46:
Vodafone heeft de Verlengen2 pagina alleen toegankelijk gemaakt voor mensen met een vouchercode:
...less is more
Als je de normale prijzen bedoelt wel ja, er worden in de Apple Store echter geen kortingen en dergelijke gegeven dus je betaald de volle mep voor de abonnementen.Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:43:
Ik heb voor vrijdag een iPhone gereserveerd in Amsterdam i.c.m. een abonnement. Kan ik er vanuit gaan dat dit abonnement + de aanschafprijs hetzelfde zijn als bij de providers zelf?
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Is alleen voor Vodafone Friends and Family pagina, is geen code voor die andere voucherpagina.ötzi schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:22:
Volg deze link, je kunt zelf een code genereren zolang het email adres maar eindigt op @vodafone.nl...
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Vraag me af of je Spotify premium dan kunt opzeggen?? Denk dat je daar 2 jaar aan vast gaat zitten omdat je het bij je abbo in hebt.chainzz schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:22:
Heeft helemaal niemand hier bij Algebeld.nl besteld behalve ik? Vond het daar toch wel vrij aantrekkelijk, iPhone 6 64GB met Hi Eindeloos 8GB + 100 minuten (2 jaar) voor 55 euro per maand (inclusief Spotify Premium dus dat kan ik opzeggen, scheelt weer een tientje p/m) en 130 euro bijbetalen...
Nu nog afwachten of ik 'm vrijdag krijg.
Trieste zaak.Kecin schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:46:
Vodafone heeft de Verlengen2 pagina alleen toegankelijk gemaakt voor mensen met een vouchercode:
Mijn werkgever heeft twee jaar geleden 750 abonnementen bij Vodafone afgesloten. Nu wil het geval dat ik best wel een goede relatie met hem heb. Zal hem toch maar eens voorstellen om in november naar een andere provider over te stappen. Wat een praktijken bij dat bedrijf.
Je krijgt enkel een activeringscode voor spotify premium, dus het is aan jezelf om dit wel of niet te activeren.Daejji schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:27:
[...]
Vraag me af of je Spotify premium dan kunt opzeggen?? Denk dat je daar 2 jaar aan vast gaat zitten omdat je het bij je abbo in hebt.
Hier idem.bernie2009 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:38:
[...]
Trieste zaak.
Mijn werkgever heeft twee jaar geleden 750 abonnementen bij Vodafone afgesloten. Nu wil het geval dat ik best wel een goede relatie met hem heb. Zal hem toch maar eens voorstellen om in november naar een andere provider over te stappen. Wat een praktijken bij dat bedrijf.
Ik heb een zakelijk abbo en een privé. Daarnaast nog mijn vrouw en zusje met een Vodafone. Die raken ze allemaal kwijt hèhè. Vond het altijd prima gaan bij Vodafone, tot ze opeens wel aan klantenselectie gingen doen. Dan lekker naar KPN! Daar heb ik zakelijk al genoeg van, die willen vast en zeker wel iets leuks voor mij doen.
Mensen die daar op het forum komen, komen alleen om te klagen of vragen te stellen. Maar dat zijn al klanten. Je kan beter op andere fora's plaatsen haha.swasoe schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:57:
Eigenlijk moeten we op het Forum van Vodafone die link plaatsen met de melding dat ze aan klantenselectie doen
Ik bedoel hiermee dat ik mijn huidige Spotify Premium subscription kan opzeggen (ben al heel lang Spotify gebruiker), die kost me elke maand 10 euro.Daejji schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:27:
[...]
Vraag me af of je Spotify premium dan kunt opzeggen?? Denk dat je daar 2 jaar aan vast gaat zitten omdat je het bij je abbo in hebt.
Jawel, maar het is niet zo dat het je dan scheelt v.b.w. die abbo. Het is niet zo dat die abbo met Hi dan 10 euro goedkoper is/wordt.keanu_ schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:40:
[...]
Je krijgt enkel een activeringscode voor spotify premium, dus het is aan jezelf om dit wel of niet te activeren.
Awesome, ik heb dus gisteren een code gekregen. Maar kon nog niet bestellen omdat m'n annulering eerst doorgevoerd moet worden. Maar ik kom die pagina niet op met mijn code + 06 nummerKecin schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:46:
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ik had eerder ook een reservering gedaan bij een vodafone winkel en die hebben mij gebled dat ik tijdens de nachtlevering morgen een kan ophalen..
Nu is de vraag welke provider is eigenlijk beter?
Qua prijs is de iphne 6 ongeveer gelijk.
Qua 4g dekking zijn allebei goed in t noorden.
Wat vinden jullie?
Maar als ik bijvoorbeeld Telfort http://iphone6plusbestellen.nl/telfort/ neem dan betaal ik gemiddeld maar 39 euro per maand voor 1 GB en 150 min.
Simyo en Telfort zijn allebei van KPN maar ik kan net zo goed voor Telfort gaan blijkbaar, wat een verschil....
vanpeltje
Thanks, heb een mooi abonnement weten te scoren via de onderstaande link!joffrey19 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:52:
Van belang is dat je je niet snel laat afschepen. Die gasten krijgen betaald na het aantal opzeggingen dat ze tegen houden tegen een zo hoog mogelijk tarief.
Je kan altijd die link geven en naar die aanbieding refereren.
https://directsales.vodafone.nl/verlengen2
Zit nu al 2 jaar bij vodafone, het bevalt me goed daarom blijf ik er ook. Ik woon zelf in Noord Holland en reis dagelijks met OV en speel dan altijd met me telefoon. Signaaldekking vind ik erg goed!xamirz schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:48:
Mensen ik zit met een dillema... Ik heb de iPhone 6 via kpn webshop besteld. Aangezien ik nu nog op status 2 zit(20spet besteld) ga ik vanuit dat deze niet as vrijdag krijg...
Ik had eerder ook een reservering gedaan bij een vodafone winkel en die hebben mij gebled dat ik tijdens de nachtlevering morgen een kan ophalen..
Nu is de vraag welke provider is eigenlijk beter?
Qua prijs is de iphne 6 ongeveer gelijk.
Qua 4g dekking zijn allebei goed in t noorden.
Wat vinden jullie?
Waarom heb jij een code gekregen?fsfikke schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:30:
[...]
Awesome, ik heb dus gisteren een code gekregen. Maar kon nog niet bestellen omdat m'n annulering eerst doorgevoerd moet worden. Maar ik kom die pagina niet op met mijn code + 06 nummer
Verdomd snel, helemaal aangezien ik niet gelijk de 1e nacht had besteld ofzo.
Ik ben bereid wat extra aan te betalen om wat minder last van maandlasten te hebben. Momenteeel betaal ik voor m'n simonly ook zoiets, maar als je er via bijvoorbeeld studentmobiel een telefoon bij krijgt.. Wat hebben jullie zoal? Zie hier vooral abo's van 40+
http://iphone6metabonneme...bonnement/hollandsnieuwe/Hoiz schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:46:
Iemand hier met een abo van 32 of minder per maand met aanbetaling?
Ik ben bereid wat extra aan te betalen om wat minder last van maandlasten te hebben. Momenteeel betaal ik voor m'n simonly ook zoiets, maar als je er via bijvoorbeeld studentmobiel een telefoon bij krijgt.. Wat hebben jullie zoal? Zie hier vooral abo's van 40+
Hollandsnieuwe: 30,25 euro per maand
vanpeltje
[ Voor 22% gewijzigd door Kecin op 24-09-2014 23:06 ]
Dus dreigen met opzeggen werkt? Ook best triest eigenlijk... Hoe lang ben je abonnee en welke deal heb je gekregen?Kecin schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:06:
Vodafone gesproken over mijn kwestie met de chat & verlengen2. Ze hebben dit keurig opgelost (heb gebeld met abonnement opzeggen). In mijn geval topservice van Vodafone. Dus pluim is daar wel op zijn plek.
Mwah, ik heb die lijn eraan gehad laat ik het zo zeggen. Ik heb al een aantal abonnementen gehad bij Vodafone. Deal kan ik hopelijk morgen met jullie delen (wil eerst zien dat het doorgevoerd is, want mondeling besproken, erg gelijk met de verleng2 actie).ötzi schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:41:
[...]
Dus dreigen met opzeggen werkt? Ook best triest eigenlijk... Hoe lang ben je abonnee en welke deal heb je gekregen?
F&F werkt alleen voor de F&F actie. Voor verlengen2 is een andere code nodig die je toe-gesmst krijgt wanneer je al lang klant bent en op het punt staat te verlengen. Volgens mijn weten kunnen ze deze niet ineens opsturen.Talezz schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:35:
Even voor de goede orde, werkt een F&F code met die verlengingsites? of heb je daar weer een andere code voor nodig?
Dat werkte vroeger ook bij T-Mobileötzi schreef op woensdag 24 september 2014 @ 23:41:
[...]
Dus dreigen met opzeggen werkt? Ook best triest eigenlijk... Hoe lang ben je abonnee en welke deal heb je gekregen?
Bij de iPhone 4S geloof ik, had ik van een andere provider een betere aanbieding. Ik bellen en ze konden niets voor mij betekenen. Toen ik aangaf dat ik voor dat bedrag van plan was om over te stappen kreeg ik opeens het aanbod om 6 maanden geen abonnementskosten te betalen. Want extra korting mochten ze mij niet geven. Op deze manier wel. Prima dus.
Maar waarschijnlijk sta ik op hun lijstje als 'zeur'. Want dit jaar heb ik het weer geprobeerd en ik kreeg het er niet door. Ik zou 150 euro goedkoper uitkomen bij Vodafone had ik uitgerekend en daarmee belde ik naar T-Mobile. Maar helaas, ze gaven niets toe en ik moest dan maar naar Vodafone.
Ook gedaan trouwens. Wacht nu bij Vodafone op m'n iPhone 6
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Toestel wordt morgen afgeleverd: 6+ 64GB silver
donderdagnacht besteld om 00:45
...less is more
Verwijderd
Ja KPN zakelijk is ook extreem duur. Ik heb een zakelijk nummer die ik vanaf nu nooit meer op zakelijk ga zetten. Lekker particulier en dan gewoon indienen voor de btw. Je krijgt bij zakelijk zelfs minder service (al claimen ze van meer).Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:38:
Ben volgens mij nog niemand tegen gekomen die een zakelijk abonnement heeft verlengt bij VF. Heb zelf een Red Business abonnement en kreeg de aanbieding om te verlengen met een Iphone 6 64GB voor 150,- ex btw en het normale maandbedrag van 65,- ex btw. Als ik dat aanbod vergelijk met de aanbiedingen die particulier worden gedaan valt het nogal tegen moet ik zeggen. Iemand een betere deal gehad?
Probleem bij Vodafone is dat je een zakelijke abbo niet zomaar kan omzetten naar prive. Je moet je abonnement "overdragen" aan jezelf. Duurt wel even voordat het geregeld is. Opzegtermijn is ook doodleuk 3 maanden. Daarom neem ik nooit meer zakelijk.
Heel benieuwd of ik bij de eerste batch zit, ik ga ervan uit van niet. Heb dinsdagmorgen besteld.
Ik hoop het voor je.. echter heb ik de orderbevestiging al sinds vorige week vrijdag (de nacht ervoor besteld via F&F, 2:09) en nog geen enkele informatie over de levering gekregen.havana schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:10:
Krijg net de orderbevestiging binnen van VF.
Heel benieuwd of ik bij de eerste batch zit, ik ga ervan uit van niet. Heb dinsdagmorgen besteld.
Verwijderd
Mijn probleem is echter dat ik veel bel en internet in het buitenland en Vodafone heeft hier wel hele goede condities voor maar alleen op een zakelijk abonemment. Heb ook naar particulier gekeken maar alleen het plus abonnement komt erbij in de buurt en die is dan ook meteen 90,- incl btw..kx22 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:02:
[...]
Ja KPN zakelijk is ook extreem duur. Ik heb een zakelijk nummer die ik vanaf nu nooit meer op zakelijk ga zetten. Lekker particulier en dan gewoon indienen voor de btw. Je krijgt bij zakelijk zelfs minder service (al claimen ze van meer).
Probleem bij Vodafone is dat je een zakelijke abbo niet zomaar kan omzetten naar prive. Je moet je abonnement "overdragen" aan jezelf. Duurt wel even voordat het geregeld is. Opzegtermijn is ook doodleuk 3 maanden. Daarom neem ik nooit meer zakelijk.
Verwijderd
Hier mijn T-mobile zakelijk verlengd naar Helder Vaak. Das 300 min / 2 Gb voor 46 E/mnd (kreeg 2 E/mnd korting) + 50 E voor toestel 6/16gb. Ben volgens de Tmobile een "B-klant"kx22 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:02:
[...]
Ja KPN zakelijk is ook extreem duur. Ik heb een zakelijk nummer die ik vanaf nu nooit meer op zakelijk ga zetten. Lekker particulier en dan gewoon indienen voor de btw. Je krijgt bij zakelijk zelfs minder service (al claimen ze van meer).
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:38:
Ben volgens mij nog niemand tegen gekomen die een zakelijk abonnement heeft verlengt bij VF. Heb zelf een Red Business abonnement en kreeg de aanbieding om te verlengen met een Iphone 6 64GB voor 150,- ex btw en het normale maandbedrag van 65,- ex btw. Als ik dat aanbod vergelijk met de aanbiedingen die particulier worden gedaan valt het nogal tegen moet ik zeggen. Iemand een betere deal gehad?
Verwijderd
Vertel.. Niet tegengekomen, of overheen gelezen..Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:47:
Als je alles een beetje volgt had je mijn posts wel gelezen
[...]
Verwijderd
Besteld: 64gb iphone 6 spacegray op vrijdagochtend 07:55
Exact dit en een half uur later bestled. Wel grappig dat de nummerbehoud website aangeeft dat de aanvraag nummerbehoud al rond is.Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:46:
Bericht vodafone gehad! Mijn ordernummer is gereserveerd aan aanvraag NB gestart
Besteld: 64gb iphone 6 spacegray op vrijdagochtend 07:55
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Vrijdag rond 11 uur 's morgens besteld met nieuw abo.
Verwijderd
Men mag, procedures, niet met loyalty doorverbinden (ja hoor).
Als ik verwijderd ben uit de ordersystemen vraag ik alles opnieuw aan met de F&F zakelijke codes. Scheelt bijna 20 euro per maand en de telefoons die ik wil zijn toch op voorraad.
Stap 2: Je bestelling is klaar om verzonden te worden 25 september
Stap 3: Je bestelling is afgeleverd 26 september
:-)
Is GSMwijzer.nl de winkel, of heb ik bij aanschaf direct een contract afgesloten met T-Mobile? Gaat T-Mobile over de levering? Zo ja, hebben jullie al een levertijdindicatie?
Gulfstream G650
GSMwijzer gaat over de levering.SalimRMAF schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:27:
Ik had een i6 besteld via GSMwijzer, maar weet niet waarnaartoe ik mijn vragen moet richten.
Is GSMwijzer.nl de winkel, of heb ik bij aanschaf direct een contract afgesloten met T-Mobile? Gaat T-Mobile over de levering? Zo ja, hebben jullie al een levertijdindicatie?
Mijn zwager is gisteren overgestapt van t-mobile naar hi en heeft ook een bestelling geplaatst voor een iPhone 6 + space grey. 16 GB. Vandaag kreeg hij een sms-je dat ie zaterdag geleverd word.
Conclusie: Nieuwe klanten krijgen voorrang op reeds bestaande Hi- klanten.
Beetje Jammer dit van Hi. Laat weer zien dat het binnenharken van nieuwe klanten prioriteit nr1 is bij Hi.
Same here!macweeds schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:24:
Net bericht van KPN; iPhone 6 Plus 64GB space grey weer in voorraad, ik wordt gebeld voor een bezorgafspraak.
Vrijdag rond 11 uur 's morgens besteld met nieuw abo.
Vrijdag ochtend (19e) besteld bij KPN en net via mail afspraak gemaakt
dat ie zaterdag ochtend geleverd wordt
PSN: Von_Smallhausn
Van HI per sms bevestiging gehad dat ik morgen iPhone 6 plus krijgMichael_1980 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:22:
Ik heb net mijn status gecheckt op statutshi.nl
Stap 2: Je bestelling is klaar om verzonden te worden 25 september
Stap 3: Je bestelling is afgeleverd 26 september
:-)
Verwijderd
Ik snap dat de 16GB versie van de iPhone 6 en 6-plus in ruimere mate verkrijgbaar zijn i.t.t. de wat grotere opslagcapaciteiten. Maar om die reden nou dat model te kiezen. Ik las zelfs op OMT dat er iemand maar de 16GB versie genomen had omdat de rest niet meer verkrijgbaar was bij de pre-order.
[ Voor 7% gewijzigd door Draakje5 op 25-09-2014 18:44 ]
Doen ze ook een weekend levering??Draakje5 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:44:
Gsmwijzer heeft ongeveer 50% van de iPhone 6 Plus (16GB's) die besteld/gereserveerd zijn binnen. Dus redelijk grote kans dat je morgen er bij zit. (zo werd mij verteld).
Je weet zeker toevallig niet hoeveel iphone 6 binnen zijn ..Draakje5 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:44:
Gsmwijzer heeft ongeveer 50% van de iPhone 6 Plus (16GB's) die besteld/gereserveerd zijn binnen. Dus redelijk grote kans dat je morgen er bij zit. (zo werd mij verteld).
Zou wel mooi zijn als ik 'm zaterdag zou krijgen
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
Bij mij zeiden ze dat ze nog niet weten wat ze binnen krijgen..Draakje5 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:44:

Heb zelf de Phone 6 64GB zilver vorige week vrijdag besteld. Ontvang hem morgen of zaterdag!
[ Voor 13% gewijzigd door Hexos op 25-09-2014 19:48 ]
vanavond mijn mail extra in de gaten houdenHexos schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:47:
Zojuist telefonisch contact gehad met Studentmobiel/GSMwijzer. De beste man vertelde dat ze de telefoons al binnen hebben en ze na 00:00 pas verzonden mogen worden. Je krijgt als het goed is een mail als de telefoon verzonden is/wordt.
Heb zelf de Phone 6 64GB zilver vorige week vrijdag besteld. Ontvang hem morgen of zaterdag!
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
Mag ik vragen hoelaat je hem besteld hebt?Hexos schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:47:
Zojuist telefonisch contact gehad met Studentmobiel/GSMwijzer. De beste man vertelde dat ze de telefoons al binnen hebben en ze na 00:00 pas verzonden mogen worden. Je krijgt als het goed is een mail als de telefoon verzonden is/wordt.
Op dit moment heb ik bijna 3 jaar lang gebruik gemaakt van een 4s 16gb, tijd voor een nieuwe.
Nu kwam ik bij Belsimpel.nl het volgende abonnement + bijbetaling tegen voor een iphone 6 16GB Black
- Verlenging
- Hi Start 1 GB HS 3 2 jaar (Onbeperkt SMS + 1000 MB (50 Mb/s))
- 200 belminuten
= €36,50 per maand + eenmalig €290 bijbetalen.
Dit is het goedkoopste wat ik tot nu heb kunnen vinden voor een abonnement onder de €40,- met Iphone 6
Is er iemand die mij kan adviseren of dit een goede deal of een niet goede deal is?
Verwijderd
Bij bijvoorbeeld Typhone leveren ze een toestel bij verlenging pas als je ondertekend hebt (met SMS), en als de verlengingsaanvraag door t-mobile is goedgekeurd..
Heb om 00:47 besteld. Order nr: ****89.Jeroen96 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:01:
[...]
Mag ik vragen hoelaat je hem besteld hebt?
Totale kosten 847,- EUR. I.c.m.2 jaar 1Gb/90min. Beste deal ever voor een 64gb.
Hoe laat heb jij bestelt?
[ Voor 6% gewijzigd door Hexos op 25-09-2014 21:01 ]
Welke site?
Voor mij wel, ben hooguit twee keer over mijn databundel heen gegaan met mijn huidige abonnement (ook 1GB en 4G). Zit voornamelijk op de WIFI thuis en op het werk. Aanbieding stond op Studentmobiel. Is van het weekend al gewijzigd.Tremio schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:57:
Misschien de beste deal, maar 1GB is echt niet voldoende met 4G....
Welke site?
De verlenging wordt pas bij tmobile aangevraagd als je telefoon op voorraad is.Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:06:
Voor de mensen die bij studentmobiel/gsmwijzer t-mobile verlengd hebben: hebben jullie üiberhaupt nog een update over de bestelling ontvangen? Ik heb een digitaal contract en 'ondertekend' met SMS, maar daarna niets meer gehoord.
Bij bijvoorbeeld Typhone leveren ze een toestel bij verlenging pas als je ondertekend hebt (met SMS), en als de verlengingsaanvraag door t-mobile is goedgekeurd..
Als ik bij gsmwijzer een iPhone met sim only bestel, gaat het contract dan al in voordat ik het toestel ontvang, als dat zo is betekent het dan ik ongeveer een maand voor niks betaal.
Het tweede: als ik gebruik maak van nummerbehoud, wordt het dan al doorgevoerd voordat ik het toestel ontvang, als dat zo is betekent het dat ik in de tussentijd geen gebruik kan maken van het abonnement, want mijn huidige toestel ondersteunt geen nano-sim.
Alvast bedankt.
Same here, ook nog helemaal geen updates of mails gehad, alleen de bestelbevestiging.Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:06:
Voor de mensen die bij studentmobiel/gsmwijzer t-mobile verlengd hebben: hebben jullie üiberhaupt nog een update over de bestelling ontvangen? Ik heb een digitaal contract en 'ondertekend' met SMS, maar daarna niets meer gehoord.
Ik ook nog niets gehoord. Op de website staat wel dat die op voorraad is. Iphone 6 64gig icm tmobile abo.McDaBom schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:15:
[...]
Same here, ook nog helemaal geen updates of mails gehad, alleen de bestelbevestiging.
Ik wacht rustig af of ik m nu vandaag krijg of over twee weken, dat maakt me niet zoveel uit.
iPhone 6, 64GB Silver, besteld 19-9 2:09 's nachts via Friends & Family website . Deze week nog door Loyalty een betere aanbieding laten activeren (met behoud van de order), zojuist gebeld met F&F (0800 6677880) en kreeg te horen dat de telefoon onderweg is. (vandaag bezorgd 13:30 - 15:30)
P.S. Nog geen mail of SMS gekregen overigens, de zending wordt pas zichtbaar in Mijn Pakketten als je de 3S code hebt ingevoerd - je kan dus niet eerder zien of een pakket onderweg is zonder die code naar mijn ervaring.
[ Voor 24% gewijzigd door wdeboernl op 26-09-2014 09:16 ]
Zelfde hier maar dan de iPhone 6 16 GB versieHexos schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:51:
[...]
Heb om 00:47 besteld. Order nr: ****89.
Totale kosten 847,- EUR. I.c.m.2 jaar 1Gb/90min. Beste deal ever voor een 64gb.
Hoe laat heb jij bestelt?
2 GB + 150 bel 19.50 (2 jaar) en 363 voor het toestel= 831
abonnement 131 / 24 = 5.46 per maand omdat het toestel al 700 euro is
ordernummer is *****64 rond 00:15 bestelt ongeveer
Idd beste deal ook voor een 16 GB
Beetje spijt dat ik geen 64GB heb besteld maarja voor zo een mooie deal vind ik de 16 GB ook goed (je kan altijd een back up maken, en tot nu toe ben ik nooit aan de 16GB gekomen)
[ Voor 6% gewijzigd door Colors op 26-09-2014 09:28 ]
Je meot bellen naar 1201 (als je al klant bent) en vervolgens 2 en 4
---------
Net zojuist gebeld met de Vodafone. Ze kunnen mij niet die aanbieding doen van de link, omdat ze niet meer de toestelprijzen mogen aanpassen. Echter mogen ze de abonnementsprijzen wel aanpassen. Dus je krijgt (iphone 6 + 64gb) = 199,95 + (53x24). Dan ben je 20 euro duurder uit dan wanneer je de aanbieding WEL krijgt.
Wat nog wel leuk is.......
Ik heb geen Super nodig (6gb), maar heb al ruim voldoende aan 2GB. Dus ben voor RED gegaan. Dan betaal ik per maand 50 euro en bijbetaling is hetzelfde.
Verwijderd
Ik heb ook nog niks vernomen. Volgens mij wordt de verdere afhandeling van het contract pas gedaan zodra ze de iPhone's op voorraad hebben. En pas na goedkeuring door T-Mobile worden de iPhone's verstuurd. Maar helemaal zeker ben ik hier niet van.Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:03:
Iemand die al iets vernomen heeft van GSMWijzer? Zondag daar overgestapt naar T-Mobile, toen de prijzen van de Iphones niet goed stonden. Status staat nog steeds op contract ontvangen..
Zojuist gebeld, en het zag er niet naar uit dat hij vandaag al opgestuurd zou worden (6+, 64gb, SG). Ik zou een mail krijgen op het moment dat hij verzonden werd. Werd waarschijnlijk in de koop van volgende week.Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:03:
Iemand die al iets vernomen heeft van GSMWijzer? Zondag daar overgestapt naar T-Mobile, toen de prijzen van de Iphones niet goed stonden. Status staat nog steeds op contract ontvangen..
Verwijderd
Maar heb je wel al een update omtrent je verlenging / overstap?DwightKSchrute schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:29:
[...]
Zojuist gebeld, en het zag er niet naar uit dat hij vandaag al opgestuurd zou worden (6+, 64gb, SG). Ik zou een mail krijgen op het moment dat hij verzonden werd. Werd waarschijnlijk in de koop van volgende week.
huh, hoe bedoel je?fsfikke schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:51:
Zojuist mijn iPhone 6 Plus ontvangen. Ik heb de eerste nacht bij Vodafone verlengt. Helaas heb ik de order woensdag moeten annuleren wegens het verlengen2 gedoe. Dus ik heb er verder niks aan.
Je hebt de order geannuleerd en toch een iPhone ontvangen? Er lijken me ergere dingen in het leven
...less is more
Ik moest die verlenging annuleren omdat ze m'n bestelling niet om konden zetten. Ik moet dus deze telefoon eerst terugsturen naar Vodafone, wachten tot ze dat verwerkt hebben en dan kan ik (hopelijk) de juiste bestelling plaatsen met m'n verlengen2 code. (Scheelt ongeveer €200)funk-e schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:56:
[...]
huh, hoe bedoel je?
Je hebt de order geannuleerd en toch een iPhone ontvangen? Er lijken me ergere dingen in het leven
Ik heb overigens vanochtend gewoon in de Apple store de iPhone gehaald die ik wil. Ik ga niet op de prutsers bij Vodafone wachten
[ Voor 12% gewijzigd door fsfikke op 26-09-2014 12:19 ]
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.