Ik ook, maar dan valt ie er uit met 504 bad gateway
hoeveel scheelt het dan?Niek_1981 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:11:
[...]
Bij mij dus ook haha, wel vage shit, heb ik nog nooit mee gemaakt...
voor mij geldt: via vodafone site 57pm
via f&f 55pm
scheelt 2 euro, toestel blijft gelijk
...less is more
T-Mobile doet niet mee en Hi ligt plat en Vodafone ook top dit!
It's All In The "Mix"
GVD!! heb ik via my vodafone besteld, heeft ie de gewone 6 gepakt, ipv de 6 plus. Als ik nu een andere telefoon wil kiezen, moet ik een ordernummer ingeven die ik via de mail zou hebben gekregen. Helaas heb ik nog helemaal geen mail.
Wat een gigantische faal van Vodafone!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Net voor pagina door sprong met laden zag ik nog staan dat je per maand moet betalen voor het toestel bij VF?
Volgens mij heb je zelf ook wel beetje gefaaldMazeWing schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:16:
GVD!! heb ik via my vodafone besteld, heeft ie de gewone 6 gepakt, ipv de 6 plus. Als ik nu een andere telefoon wil kiezen, moet ik een ordernummer ingeven die ik via de mail zou hebben gekregen. Helaas heb ik nog helemaal geen mail.

Ik weet zeker dat ik gewoon netjes de 6 plus had gekozen!keanu_ schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:16:
[...]
Volgens mij heb je zelf ook wel beetje gefaald
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Dat ordernummer komt morgen pas als dat zo blijft lopen. Tegen de tijd dat je dat hebt geannuleerd zit je in de 2e batchMazeWing schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:16:
Inderdaad, wat is dit voor iets raars?UltraSub schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:16:
Net voor pagina door sprong met laden zag ik nog staan dat je per maand moet betalen voor het toestel bij VF?
Klopt, daardoor zijn de eenmalige kosten lager. Eerst had je nog de optie om €5 per maand te betalen, maar die optie is met de iPhone 6 minimaal €10 geworden zie ik.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Wie is die 502 Bad Gateway, en waarom doet ie vervelend?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Geldt dus niet voor de Iphone. Iemand die van zijn code af wil? Geef je er wel een kleine vergoeding voorfunk-e schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:10:
Beste klant, omdat je al 2 jaar klant bent hebben we een speciale aanbieding voor jou: 200 euro EXTRA korting op een nieuw toestel als je verlengt met een Red Super abonnement. Ga naar http://voda.fo/ne/extra voor meer informatie en gebruik je unieke code: xxxxxxx om gebruik te maken van dit aanbod. Geen info per sms? Log in bij My Vodafone
Ik kreeg vandaag bovenstaande sms. Iemand enig idee of dit ook te gebruiken is voor de aankoop van een iPhone 6(+)
[ Voor 48% gewijzigd door Sheva op 19-09-2014 00:20 ]
Wat een kul. Als ik al bestel wil ik ineens betalen, en niet per maand nog iets extra.wesleytjuh schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:18:
Klopt, daardoor zijn de eenmalige kosten lager. Eerst had je nog de optie om €5 per maand te betalen, maar die optie is met de iPhone 6 minimaal €10 geworden zie ik.
Het lijkt erop dat deze nacht uit gaat lopen op 1 gigantische clusterfuck!
Als je op de verleng site de 64GB Plus kiest krijg je in het volgende scherm een gewone 6...MazeWing schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:17:
[...]
Ik weet zeker dat ik gewoon netjes de 6 plus had gekozen!
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Das altijd. Risico van het vak. Echt altijd. Ieder jaar weer. Part of the funMazeWing schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:21:
Het lijkt erop dat deze nacht uit gaat lopen op 1 gigantische clusterfuck!
[ Voor 54% gewijzigd door UltraSub op 19-09-2014 00:22 ]
Ik ben bij F&F inmiddels ook bij het inloggen voor bestaande klanten aanbeland.. negen letters twee woorden!
Verwijderd
wtf al tweede keer nu tot stap 4 in verlenging gekomen en daarna kent hij mijn mandje niet meer.. Wat een faal
Jij hebt dat probleem dus ook?fsfikke schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:21:
[...]
Als je op de verleng site de 64GB Plus kiest krijg je in het volgende scherm een gewone 6...
Hopelijk is het dan gewoon een foutje. Gezien de prijzen zou het namelijk wel moeten kloppen.
0800-0001 doet het ook niet
...less is more
Verwijderd
Vodafone 2 x telefonisch verlengd: 1 x 6 + 128 GB en 1 x 6 64 GB
Medewerker was bijna niet te verstaan, pandemonium in Limburg
welk nummer?Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:24:
Vodafone 2 x telefonisch verlengd: 1 x 6 + 128 GB en 1 x 6 64 GB
Verwijderd
Zonet bestelling afgerond bij Hi voor iPhone 6 16GB. Nu even wachten op het bevestigingsmailtje
Nog meer mensen doorgekomen daar?
Nog meer mensen doorgekomen daar?
Dat weet je niet Swasoe, maar ik ben bang dat de eerste batch nu al vrij ver heen is.
Iemand al toevallig een 64 GB silver bij hi gevonden?
Nou eindelijk kunnen bestellen!! Pff!! Nou maar hopen dat ze vooraad hebben!
iPhone 6 Plus 128Gb Gold met HI Eindeloos en 300 Belminuten via Typhone!
iPhone 6 Plus 128Gb Gold met HI Eindeloos en 300 Belminuten via Typhone!
It's All In The "Mix"
Als je bij KPN hebt besteld zie je trouwens een filmpje. En daar stond dat mijn iPhone niet op voorraad was. Neem aan dat dit gewoon standaard is (omdat de iPhone pas vanaf 26sept wordt geleverd) ? Want ik wil straks niet 6 weken ofzo op mijn iPhone gaan wachten. Ik was er als de kippen bij (F5 knop helemaal naar de klote), dus ga er gewoon vanuit dat ik hem volgende week binnen hebt.
Heb uiteindelijk toch maar gewoon voor de 16GB versie gekozen.
Had een 64GB 4s en die was nooit vol. Ook met mijn 5s 16GB heb ik het prima gered.
64GB en €200 bij betalen daarnaast nog €54 per maand, was voor mij wel een beetje te veel van het goede.
Heb uiteindelijk toch maar gewoon voor de 16GB versie gekozen.
Had een 64GB 4s en die was nooit vol. Ook met mijn 5s 16GB heb ik het prima gered.
64GB en €200 bij betalen daarnaast nog €54 per maand, was voor mij wel een beetje te veel van het goede.
Nee, Hi lijkt geen 64GB te hebben. Ik vertrouw er niet zo op dat ze wel de 128GB hebben. Ik verwacht een hele kleine voorraad. Zucht.JesseV schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:26:
Dat weet je niet Swasoe, maar ik ben bang dat de eerste batch nu al vrij ver heen is.
Nou heb eens goed de prijzen lopen vergelijken op de gewone vodafone shop en de prijzen die ik had bij de verlenging en het moet haast wel dat ik toch een 64gb 6 plus heb besteld. Zo niet dan is het de slechtste prijs voor een 64gb normale 6
Ik moest volgens mij een betaalscherm krijgen, om de 6,05€ over te maken, alleen die komt niet? En geen e-mail... Dat is trouwens bij de normale vodafone website
Nope kom er gwn niet doorheenFlieger schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:31:
Nog niemand met een F&F bestelling?
tikfouten? tjah..m..
Iemand al bij t-mobile kunnen verlengen?
Ik probeer met mijn moeder haar abonnement te verlengen maar komen er helaas niet in/doorheen.
Ik probeer met mijn moeder haar abonnement te verlengen maar komen er helaas niet in/doorheen.
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 19-09-2014 00:32 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee helaas, keiharde fail deze siteFlieger schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:31:
Nog niemand met een F&F bestelling?
Bijna, ik blijf vastlopen op de bevestiging voor het betalingsscherm van het F&F bestellen.
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
t-mobile start pas om 8 uur...Donstil schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:31:
Iemand al bij t-mobile kunnen verlengen?
Ik probeer met mijn moeder te verlengen maar komen er helaas niet in/doorheen.
tikfouten? tjah..m..
Ga ik in de chat, Vraag ik of ik kan verlengen voor iPhone.
Geeft ze me een link die weer naar 502 gate way stuurt
lol, ownedEred schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:33:
Lekker dan!Ered schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:33:
Haha dat verklaard het. Kregen steeds een time out of de zelfde pagina als vanmiddag
Moet ze het morgen zelf maar even proberen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
zelf op typhone besteld, site werkt prima en prijzen zijn beter dan vodafone zelf.
Verwijderd
Ered schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:33:
Ik stoor me er echt aan dat de voorverkoop groots aangekondigd wordt en dat het zo'n blamage is voor de mensen die speciaal op het genoemde tijdstip klaarzitten.
Ik denk dat de hele voorraad er intussen wel doorheen is .... zullen velen zijn die tel. besteld hebben
ze heeft iig wel humorEred schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:33:
tikfouten? tjah..m..
Bestelling bij Hi afgerond voor een 6 plus 64 GB goud. 56,50 p/m (eindeloos + 200 min) en 279 bijbetalen. Scheelt weer met Spotify dus effectief komt het voor mij neer op 46,50 p/m en dan is het wel een goede prijs met 8 GB internet erbij.
Master_A
Ik lees hier veel geklaag over Vodafone en terecht maar bij KPN werkte alles super snel en 12.07 had ik mijn (nieuwe) bestelling gedaan.
Netjes via vodafone verlengd met een iphone 6 64gb, en ik zit zelfs in het buitenland
00:07 ontving ik mijn orderbevestiging via mail (bij KPN)menalert schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:34:
Ik lees hier veel geklaag over Vodafone en terecht maar bij KPN werkte alles super snel en 12.07 had ik mijn (nieuwe) bestelling gedaan.
Maar ja, werkt die familievoordeel trouwens ook bij de iPhone 6 ?
Want mijn broer heeft ook een KPN abbo. Dat zou dus betekenen dat ik €44 per maand kan betalen ipv €54.
Of zie ik wat over het hoofd ?
Krijg de melding dat ze gesloten zijn!!Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:35:
[...]
Via mobiele telefoon (met vodafone abbo) naar 0800-0001

Ja
Raar dat je wel kan bestellen via de telefoon maar niet via de chat.
Kwam trouwens 1 keer langs het login scherm, stond er dat me wachtwoord fout was...?
Grrrrr ik krijg een e-mail van Vodafone dat de iPhone 6 te bestellen is....
Gloeiende, sta al ruim een 35 minuten in de wacht!
I am the great Cornholio!
Op die manier krijg ik 5 keer te horen dat ze gesloten zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:35:
[...]
Via mobiele telefoon (met vodafone abbo) naar 0800-0001
Maar goed, uiteindelijk ook via normaal verlengen besteld. Gek dat dat goedkoper is dan F&F, maar aangezien je daar ervoor kan kiezen meer eenmalig te betalen krijg je een hogere korting denk ik.
Een 64GB 6 plus met RED 1 jaar €32 p/m + €750.
Als je de kosten van een F&F sim only daarvan aftrekt heb je dus voor €762 een telefoon van €899.
Niet slecht
Jup, bijna hetzelfde hier - 6 Plus 64 GB zwart. Spotify betaalde ik al een tientje per maand voor en daardoor ga ik er op precies zelfs op vooruit (zat bij Vodafone á 42.50). Daarnaast 4G, wat ik eerst nog niet had, en KPN netwerk (aangezien ik met Vodafone niet helemaal tevreden was).Amiet01 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:34:
Bestelling bij Hi afgerond voor een 6 plus 64 GB goud. 56,50 p/m (eindeloos + 200 min) en 279 bijbetalen. Scheelt weer met Spotify dus effectief komt het voor mij neer op 46,50 p/m en dan is het wel een goede prijs met 8 GB internet erbij.
Morgen om 0800 zal de tmobile shop ook wel plat gaan
I served in a company of heroes.
Volgens mij helpen ze niemand meer via de tel. Als ik het vf nummer bel zijn ze niet meer te bereiken en ik hang al 40 minuten in de wacht
I am the great Cornholio!
Ben best teleurgesteld nu, Typhone vraagt 20 euro minder aanbetaling.
Als ik dit om 0:06 had geweten had ik daar besteld.
Nu toch maar blijven wachten op Vodafone F&F
Als ik dit om 0:06 had geweten had ik daar besteld.
Nu toch maar blijven wachten op Vodafone F&F
Een normaal abonnement bij Vodafone af proberen te sluiten is prima te doen via de website.. Maar naar de verlenging willen ho maar.. Loop volgende week vrijdag wel gewoon in wat winkels naar binnen, zo is dat 2 jaar geleden met de i5 ook gewoon gelukt 
Best nette prijzen overigens... €60 p/m voor Vodafone RED Super (onbeperkt bellen en 6gb data) + €195 bijbetaling voor een iPhone 6 64gb
Betaal nu €58 voor 1gb data en moest toen €275 bijbetalen voor een iPhone 5 32gb
Best nette prijzen overigens... €60 p/m voor Vodafone RED Super (onbeperkt bellen en 6gb data) + €195 bijbetaling voor een iPhone 6 64gb
Betaal nu €58 voor 1gb data en moest toen €275 bijbetalen voor een iPhone 5 32gb
[ Voor 30% gewijzigd door leonvw op 19-09-2014 00:45 ]
Bij Hi toch maar 6 128GB Space grey besteld met 8GB data per maand. Ik ben ook overgestapt van Vodafone. Niet heel tevreden over het netwerk (in de randstad).
[ Voor 40% gewijzigd door orf op 19-09-2014 00:44 ]
Heeft iemand al bij Vodafone F&F ook betaald? Als ik doorklik kom ik weer op de homepage..
Geen idee of hij nu op zich besteld is. Nog even volhouden, maar anders neem ik zo mijn verlies.
Geen idee of hij nu op zich besteld is. Nog even volhouden, maar anders neem ik zo mijn verlies.
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Ik kom niet eens door stap 2...Painxiom schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:44:
Heeft iemand al bij Vodafone F&F ook betaald? Als ik doorklik kom ik weer op de homepage..
Verwijderd
Nope daar zelfs al 2x opnieuw geweest en zelfde probleem gehad! Ik sta op het punten om te janken en maar te gaan slapenPainxiom schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:44:

Bij mij gaat het telkens mis als ik mijn gegevens ingeef als bestaande klant ....
Ik ben er bijna klaar mee
Ik ben er bijna klaar mee
Ik krijg nog steeds 502 bad gatewayPainxiom schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:44:

Ik krijg nu dit:
Er is iets fout gegaan bij het inloggen in My Vodafone. Excuses voor het ongemak. Probeer het later opnieuw.
Er is iets fout gegaan bij het inloggen in My Vodafone. Excuses voor het ongemak. Probeer het later opnieuw.
Ik kreeg alleen aan het eind van bestellen dat gele kader bovenaan "bedankt voor uw bestelling" met verwijzing naar de mail die nog niet binnen is. Had er meteen een betaalvenster moeten openen oid? Schrijven ze het niet gewoon af zoals eerder in het proces stond bij de eerste maandbetaling?Painxiom schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:44:
Iedereen zat zo hard te bestellen bij Vodafone F&F dat ik stiekem bij Studentmobiel heb besteld, gna gna gna.
iPhone 6 plus 64GB
Vodafone verlenging is 2 euro korting
RED 57x24= 1368
en 116 euro (109 en verzendkosten van 7) bijbetalen = 1484
Jullie zijn kwijt:
55x24= 1320
plus 199 = 1519
Scheelt niet veel, maar tenminste geen 502 bad gateway problemen haha
iPhone 6 plus 64GB
Vodafone verlenging is 2 euro korting
RED 57x24= 1368
en 116 euro (109 en verzendkosten van 7) bijbetalen = 1484
Jullie zijn kwijt:
55x24= 1320
plus 199 = 1519
Scheelt niet veel, maar tenminste geen 502 bad gateway problemen haha
Zo ver ik weet wordt het bij je volgende factuur gerekend.CopyCatz schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:45:
[...]
Ik kreeg alleen aan het eind van bestellen dat gele kader bovenaan "bedankt voor uw bestelling" met verwijzing naar de mail die nog niet binnen is. Had er meteen een betaalvenster moeten openen oid? Schrijven ze het niet gewoon af zoals eerder in het proces stond bij de eerste maandbetaling?
Hoef je maar 32 euro per maand te betalen bij verlenging? Sinds zijn wanneer krijg je zo'n grote korting. Toen ik nog abonnee van Vodafone was weigerden ze me zelfs maar 1 euro korting te geven.fsfikke schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:38:
[...]
Op die manier krijg ik 5 keer te horen dat ze gesloten zijn.
Maar goed, uiteindelijk ook via normaal verlengen besteld. Gek dat dat goedkoper is dan F&F, maar aangezien je daar ervoor kan kiezen meer eenmalig te betalen krijg je een hogere korting denk ik.
Een 64GB 6 plus met RED 1 jaar €32 p/m + €750.
Als je de kosten van een F&F sim only daarvan aftrekt heb je dus voor €762 een telefoon van €899.
Niet slecht
Ik vond typhone duur
In alles situaties betreft dit een Iphone 6 Plus 128gb
Typhone - 450 bijbetalen 2 jaar t-mobile 59,00
Vodafone - 300 bijbetalen 2 jaar 59.00
KPN - 400 bijbetalen 2 jaar 55
Verschil is datalimiet, alleen bij Typhone T-Mobile 5gb, de rest 2gb
Vrij sms en bellen
In alles situaties betreft dit een Iphone 6 Plus 128gb
Typhone - 450 bijbetalen 2 jaar t-mobile 59,00
Vodafone - 300 bijbetalen 2 jaar 59.00
KPN - 400 bijbetalen 2 jaar 55
Verschil is datalimiet, alleen bij Typhone T-Mobile 5gb, de rest 2gb
Vrij sms en bellen
Ja werkt voor elk abonnement! We hebben nu al 4 lijnen 10 euro korting per maand en verdubbelaar via KPN Compleet en familievoordeel.Sefaex schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:36:
[...]
00:07 ontving ik mijn orderbevestiging via mail (bij KPN)![]()
Maar ja, werkt die familievoordeel trouwens ook bij de iPhone 6 ?
Want mijn broer heeft ook een KPN abbo. Dat zou dus betekenen dat ik €44 per maand kan betalen ipv €54.
Of zie ik wat over het hoofd ?
Bij het verlengen heb je veel meer keuze wbt het eenmalige bedrag dat je wilt betalen. Ik heb dit maximaal gedaan, dan zijn de maandelijkse kosten laag en krijg je het meeste korting.Xepos schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:47:
[...]
Hoef je maar 32 euro per maand te betalen bij verlenging? Sinds zijn wanneer krijg je zo'n grote korting. Toen ik nog abonnee van Vodafone was weigerden ze me zelfs maar 1 euro korting te geven.
Zojuist bij GSMweb de iphone 6 64gb besteld.
Hi eindeloos (8gb) + spotify (normaal 10 euro p/maand)
100 belminuten
75 euro bijbetalen en 55 per maand.
Met KPN compleet worden m'n belminuten en mb's verdubbeld dus ik zit de komende twee jaar wel goed met m'n data:)
Hi eindeloos (8gb) + spotify (normaal 10 euro p/maand)
100 belminuten
75 euro bijbetalen en 55 per maand.
Met KPN compleet worden m'n belminuten en mb's verdubbeld dus ik zit de komende twee jaar wel goed met m'n data:)
Ik betaal 43 euro per maand, 4GB, 300min.
Moet 149 euro bijbetalen maar krijg nog 50 korting op mijn toestel.
Iphone 6 plus 16GB
Ben dus uiteindelijk totaal 1132 kwijt.
Iphone 6 plus 16GB
[ Voor 6% gewijzigd door InFamous op 19-09-2014 00:52 ]
Formerly known as Ragdoll
Waar heb je dat geregeld dan?InFamous schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:51:
Iphone 6 plus 16GB
welke provider?InFamous schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:51:
Iphone 6 plus 16GB
Netwerk, SHOP?InFamous schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:51:
Iphone 6 plus 16GB
XboxLive: Dave 130R
Zojuist besteld:
- verlenging van HI Large 4GB abonnement zonder belminuten, 24 maanden voor 44,50
- iPhone 6 plus 64GB
Voor de iPhone moet ik 249,95 bijbetalen.
Bijkomend voordeel is dat we thuis al een KPN mobiel abonnement en KPN internet hebben. Daardoor wordt mijn effectieve prijs 34,50 (10,00 korting met KPN FamilieVoordeel) voor 8GB data (verdubbeling MB met KPN Compleet).
Totale prijs over 24 maanden is 1077,95. Mooie deal!
- verlenging van HI Large 4GB abonnement zonder belminuten, 24 maanden voor 44,50
- iPhone 6 plus 64GB
Voor de iPhone moet ik 249,95 bijbetalen.
Bijkomend voordeel is dat we thuis al een KPN mobiel abonnement en KPN internet hebben. Daardoor wordt mijn effectieve prijs 34,50 (10,00 korting met KPN FamilieVoordeel) voor 8GB data (verdubbeling MB met KPN Compleet).
Totale prijs over 24 maanden is 1077,95. Mooie deal!
[ Voor 7% gewijzigd door TweakersOnly op 19-09-2014 00:55 ]
Zojuist ook telefonisch verlengd, bij Vodafone.
64 GB, 2000 MB, onbeperkt bellen en smsen, 1 Jaar abonnement 55€ in de maand. Eenmalig 409,99€
64 GB, 2000 MB, onbeperkt bellen en smsen, 1 Jaar abonnement 55€ in de maand. Eenmalig 409,99€
Ik denk dat T-Mobile de boot behoorlijk mist op deze manier, op bestaande klanten na denk ik dat de meesten hem voor morgen 8 uur wel besteld hebben bij andere providers!
Ik wou zelf ook naar T-Mobile gaan want ben klaar met die Vodafone zooi, maar uiteindelijk voor Hi gegaan omdat ik hem daar wel kon bestellen maar de site lag plat dus voor Typhone gegaan!
Prijzen daar in combinatie met T-Mobile zijn wel echt abnormaal moet ik zeggen!
Nou maar hopen dat ze een paar 128Gb hebben binnen gekregen en ik één van de gelukkig ben!
Ik wou zelf ook naar T-Mobile gaan want ben klaar met die Vodafone zooi, maar uiteindelijk voor Hi gegaan omdat ik hem daar wel kon bestellen maar de site lag plat dus voor Typhone gegaan!
Nou maar hopen dat ze een paar 128Gb hebben binnen gekregen en ik één van de gelukkig ben!
It's All In The "Mix"
Als dit zo doorgaat zou ik blij zijn als ik voor 8 uur morgenochtend besteld heb bij een andere providerMixpower schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:57:
Ik denk dat T-Mobile de boot behoorlijk mist op deze manier, op bestaande klanten na denk ik dat de meesten hem voor morgen 8 uur wel besteld hebben bij andere providers!
Ook net (12:05) verlengd bij Vodafone, F&F kom ik echt niet op... constant 502
Red Super onbeperkt bellen+sms en 6gb data +2 maal extra sim voor mijn ipads
€48,- per maand en €369 voor de iPhone 6 64GB (€63,50 per maand over 24 maanden inclusief aanschaf iphone)
5S weer verkopen en ik ben weer blij
€48,- per maand en €369 voor de iPhone 6 64GB (€63,50 per maand over 24 maanden inclusief aanschaf iphone)
[ Voor 10% gewijzigd door SHIFTER [NL] op 19-09-2014 01:01 ]
3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP
Nevermind...SHIFTER [NL] schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:59:
Ook net (12:05) verlengd bij Vodafone, F&F kom ik echt niet op... constant 502
[ Voor 3% gewijzigd door Jieve op 19-09-2014 01:03 ]
Verwijderd
Ik kom niet in de verlengingen van vodafone zakelijk en ook niet telefonisch er doorheen..
Levertijd voda is intussen circa 1 tot 3 weken , aldus een medewerker zojuist.....
Ik ga er maar mee kappen.
Nog mooier, sta je een kleine 50 minuten in de telefonische wachtrij gooien ze je eruit terwijl de lijnen gesloten zijn
Na 3 keer bellen naar 0800-0001 kreeg ik een berichtje dat ik na 3 min geholpen zou worden. En dat was zo!Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 01:02:
Ik kom niet in de verlengingen van vodafone zakelijk en ook niet telefonisch er doorheen..
Medewerker wist mij te vertellen dat het op zaterdag 27 of dinsdag 30 geleverd zou worden.smoken schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 01:03:
Levertijd voda is intussen circa 1 tot 3 weken , aldus een medewerker zojuist.....
Mocht het 3 weken zijn, dan kan ik hem annuleren.
[ Voor 7% gewijzigd door Jieve op 19-09-2014 01:05 ]
Na mijn weten moet je wel op hetzelfde adres wonen voordat deze korting toegepast wordt. Aldus KPN, mijn abonnement gaat pas de 22e in dus we zullen zien.menalert schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:50:
[...]
Ja werkt voor elk abonnement! We hebben nu al 4 lijnen 10 euro korting per maand en verdubbelaar via KPN Compleet en familievoordeel.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ja, het factuuradres moet gelijk zijn maar wonen hoef je er zeer zeker niet!Famous schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 01:04:
[...]
Na mijn weten moet je wel op hetzelfde adres wonen voordat deze korting toegepast wordt. Aldus KPN, mijn abonnement gaat pas de 22e in dus we zullen zien.
Ik geef het op
, f&f kom ik niet in. En ga even orienteren of ik niet beter naar Hi kan overstappen (vriendin op zelfde adres heeft hi en ik heb spotify..) tips om dus naar Hi te gaan?
Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.