• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Nitai schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 00:22:
[...]

Nee, want ik heb er een T-mobile kaartje inzitten nu terwijl ik het met een VF abo heb genomen, werkt prima.
Nice!!

Scheelt weer aangezien mijn abo pas op 29-10 in gaat :)

• H5550
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-08 18:59
loopezz schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 01:46:
Heeft iemand al zijn nano simkaartje van Vodafone kunnen activeren? Ik krijg "Geen service" te zien op de iPhone 5. Frustrerend.. :P
Ben gistermiddag even naar een vodafone winkel geweest, kaartje gehaald, en werkte gelijk.

Verwijderd

Nou ik ben gisteren niet meer gebeld door CB. Blijkbaar duurt nummerportering wat langer....
Na het weekend dan maar.

Zijn er al die overgaan vam TMob naar VF die hun toestel hebben gekregen gisteren (of vandaag) krijgen?

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:49
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 09:54:
Nou ik ben gisteren niet meer gebeld door CB. Blijkbaar duurt nummerportering wat langer....
Na het weekend dan maar.

Zijn er al die overgaan vam TMob naar VF die hun toestel hebben gekregen gisteren (of vandaag) krijgen?
Hier zelfde verhaal helaas. Ook tm naar vf, wel eerste lichting, geen bezorgafspraak.

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 19:38
Ik heb de iphone 4 besteld via de F&F site van VF.

Ik weet niet wanneer er geleverd wordt en ook niet of er een nano sim bij zit!

Iphone 5 -- eerste Iphone

• H5550
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-08 18:59
Mouse_NL schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:16:

Iphone 4 heeft een micro sim :)

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:23
henkjobse schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:00:
[...]

Hier zelfde verhaal helaas. Ook tm naar vf, wel eerste lichting, geen bezorgafspraak.
Ik zit ook in hetzelfde schuitje. Wacht het maar rustig af..

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-11 20:15
Ik ben net gebeld door CB, maar kreeg als bevestigingsmail een contract met 12 maanden 25% korting. Ik hun terugbellen en ze zeiden dat het goed stond in hun systeem met 8 maanden 50% korting. Maar een bevestigingsemail daarvan wilde ze niet geven!!!

Wat nu, als de courier dinsdag komt met de 12 maanden dan baal ik toch wel een beetje.

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
[...]

Hier ook dus we hoeven ons geen zorgen te maken i.i.g. :).

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:04
Volgens de Tweakers frontpage wordt de 10gb internet limiet van Vodafone een bundel. Dat is wat anders dan een abonnement neem ik aan. Betekend dat dat je dat dan naast je abonnement erbij kunt nemen?

• Mouse_NL
H5550 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:21:
[...]

Iphone 4 heeft een micro sim :)
Ik bedoelde iphone 5 .... heb net gebeld omdat ik de witte heb wordt het waarschijnlijk 5-10 werkdagen!

oja en de nano sim is gratis!

:)

[ Voor 5% gewijzigd door Mouse_NL op 29-09-2012 11:12 ]

• jmetselaars
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2023
Ik ben zojuist gebeld door CB voor een leverafspraak.... Heb alleen zelf inmiddels al een andere Iphone 5 gehaald bij Apple.

Iemand interesse in de Vodafone aanbieding?? Ik had de keuze gemaakt voor een Iphone 5 zwart 16GB met 2 jarig vodafone abonnement 47,50. Daarmee kostte hij 78 euro. Bij vodafone zelf 289....

Ik kan aan de dame van de abonnementenadministratie vragen of deze overgezet kan worden?! Bij interesse graag even een DM....

Hij is immers niet meer bij CB te bestellen met vodafone...

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:31

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Metselaars je hebt email over je aanbod. DM werkt niet bij je.

Thanks

• Riderider
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Als er nog iemand is die iemand zoekt die zijn CB abonnement overneemt, graag.

Had graag de aanbieding van 42,50 gepakt en 109 euro bijbetalen. Alleen die actie was al over..

• Rick_T
  • Laatst online: 28-10 21:53
jmetselaars schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 11:33:
Ik ben zojuist gebeld door CB voor een leverafspraak.... Heb alleen zelf inmiddels al een andere Iphone 5 gehaald bij Apple.

Iemand interesse in de Vodafone aanbieding?? Ik had de keuze gemaakt voor een Iphone 5 zwart 16GB met 2 jarig vodafone abonnement 47,50. Daarmee kostte hij 78 euro. Bij vodafone zelf 289....

Ik kan aan de dame van de abonnementenadministratie vragen of deze overgezet kan worden?! Bij interesse graag even een DM....

Ik volg dit topic al een tijdje en heb daarom ook bij CB besteld. Dezelfde aanbieding die jij hebt, de zwarte 16GB , 47.50 abbo en 78 euro bij moeten betalen. Maar helaas zit ik niet bij de eerste lichting. Mocht je niemand kunnen vinden dan zou je wellicht mijn order naar voren kunnen halen. Geen idee of dat mogelijk is maar het valt te proberen.

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:52

Als dat zou kunnen zou ik dat willen :P maar denk dat ze dan gewoon denken dat ze hem voor meer aan een nieuwe klant kunnen slijten lijkt me :(

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:04

mail verstuurd. :)

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06:28
Als ze nee zegt, op sich kan je dan via vodafone de abonnement overzetten naar iemand anders.

PSN/XBL: DarkTaufu

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-10 21:49
Lopen de tegoeden vanaf moment van tekenen, of bij ingang van de nieuwe maand? Dus van 28e tot 28e in mijn geval, of van 1e tot 1e?
Mouse_NL schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:16:

Nano sim is makkelijk zelf te knippen. Je hoeft er zelfs niet voor te schuren. Ik was binnen 30 sec klaar. Dus ik zou me iig geen zorgen maken om de sim ;)

• Mouse_NL
Ik denk dat CB heel laat gaat leveren aan mensen! Voor die prijs denk ik dat een heleboel mensen vanwege de overstap gaan cancelen!

Ik zag het ook laat .... heb rechtstreeks via de FF van VF besteld. Ik heb geduld ... ook voor de mensen van de latere lichtingen ......kan alleen maar beter zijn dan enkele kleine fouten / gebreken eruit gewerkt wordne!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Over CB (12:37 besteld), dit schreef ik in het levertijden topic:
Baynes schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:11:
[...]

Precies dezelfde bestelling maar dan om 13:17. Nog niets gehoord behalve dan het beruchte mailtje. Gister zelf even gebeld en de nummerportering is in behandeling. De medewerker kon niet met 100% zekerheid zeggen dat er een toestel voor mij klaar lag dus ik wacht maar rustig af.

Hadden ze trouwens in totaal 80 toestellen binnengekregen of 80 wit 32 Gb? :P
Total 80. Volgens mij zit je er echt net naast. Telefoniste zei donderdag dat waarschijnlijk alle bestellingen tussen 10:00 en 13:00 bij de eerste lichting zouden zitten.

Maar helaas wordt mijnes toch vandaag niet gezorgd. :-( ik had vanmorgen geen sms'jes wanneer ze precies kwamen. Daarom maar ff gebeld en om één of andere reden is m'n order niet naar t magazijn gegaan! Gister om 22:32 door hun gebeld... Nummerportering was binnen 1 dag geregeld.
Probleem is wel dat ik nu twee dagen geen telefoonnummer heb; ik ga vandaag over naar Vodafone maar heb de sim nog niet.
Hier krijg ik dan een voucher van een 10tje voor terug... Toch eigenlijk wel jammer. Ik was best wel onder de indruk van CB, maar dit dempt de pret aanzienlijk... -O-

Ach, nu wordt t dinsdagavond...
funk-e schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 23:16:
[...]

Van welke provider kwam je?
T-Mobile.

Verwijderd

ook eerste, nou dat zei men in ieder geval...
[...]

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

NotSoSteady schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:49:
[...]

Dan moest je eerder deze maand aangeven dat je interesse hebt in de iPhone 5.
Maar dat heb ik gedaan :/

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-10 09:59
Zojuist even contact opgenomen met Coolblue, gevraagd of er enige vertraging was opgelopen betreft mijn nummerbehoud. De medewerker gaf aan dat het toestel nog niet binnen was dus dat daar opgewacht wordt. Nu weet ik eigenlijk nog steeds niet of dat komt door nummerbehoud of niet. Ik denk dat ik maar akkoord moet gaan met extreem lange wachttijd. Jammer. Maar gezien de abonnementskosten en toestenkosten van een normaal Vodafone (of whatever) abonnement ben ik ook niet van plan die meer prijs te betalen. Het blijft gewoon een super goede prijs.

Overigens: 16GB zwart, nummerbehoud, 15:07(maandag)

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-10 22:10
Zegato schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:07:
Trust me, mijn bron is erg betrouwbaar ;)
Ik probeer alleen maar te helpen :)
En de sim-only abo's F&F veranderen die nog met ingang van 1-10, databundel danwel korting/prijs?
Overweeg sim-only icm iPhone5 los aan te schaffen bij apple online (wel 3-4 weken) wachttijd.
Hoe kan je aangeven dat je bij een sim-only gelijk een nano-sim wil?
Krijg je ook een nano-sim naar micro-sim adapter als je een nano-sim besteld bij Vodafone F&F? Zodat ik hem nog ff in mijn oude phone kan gebruiken?

Verwijderd

Velen hebben de 5 al. Dat is mooi. Ik vind hem iets te prijzig. Ik heb wel serieuze interesse in een mooie gebruikte iPhone 4 (voor het vrouwtje) en in een 4s voor mezelf. Heb je er eentje en wil je hem verkopen? Pm me dan even.

Gisteren bij de mediamarkt geweest. Daar verkopen de 4 nog voor 479. Achterlijk.

• tdw
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

RedHead schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 14:13:
Hoe kan je aangeven dat je bij een sim-only gelijk een nano-sim wil?
Via de telefoon bestellen?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 14:14:
Velen hebben de 5 al. Dat is mooi. Ik vind hem iets te prijzig. Ik heb wel serieuze interesse in een mooie gebruikte iPhone 4 (voor het vrouwtje) en in een 4s voor mezelf. Heb je er eentje en wil je hem verkopen? Pm me dan even.

Gisteren bij de mediamarkt geweest. Daar verkopen de 4 nog voor 479. Achterlijk.
Heb je een PM gestuurd!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-11 20:15
Net een bestelling ontvangen van CB en MET nanosim van Vodafone!!!!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:23
kx22 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 14:50:
Net een bestelling ontvangen van CB en MET nanosim van Vodafone!!!!
Netjes! Je hebt dus de 8 maanden 50% korting? Ik heb nog steeds niets vernomen van CB...

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Ik heb vandaag me iPhone 5 binnen gekregen. Omdat me abo bij VF pas 29-10 in gaat, heb ik een nano sim opgehaald bij de TM-shop. Echter krijg ik nu af en toe in beeld: "Deze service is helaas niet beschikbaar op dit moment. Probeer het later nog een keer. Excuses voor het ongemak.".
Iemand hier ervaring mee?

Of kan dit komen doordat ik op My T-mobile heb geprobeerd de toestelinstellingen toe te sturen?

[ Voor 13% gewijzigd door Fonta op 29-09-2012 15:01 ]

Verwijderd

Nieuws.. had ze wel een mail gestuurd vandaag..

===========

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: xxxxxxxx

We hebben vandaag extra gewerkt om alles administratief in orde te maken. Nummerbehoud dienen wij in bij Vodafone en deze moeten het weer bij u huidige provider aanvragen dit proces kan dus afhankelijk van beide providers snel gebeuren of langzaam helemaal als ze met andere voorstellen komen ed.

In u beide gevallen hebben wij vandaag de goedkeuring ontvangen, omdat onze logistiek echter op zaterdag niet werkt kunnen wij dus dinsdag u toestellen uitleveren.

Maandag zal er dan ook contact opgenomen worden met u om de tijd te bepalen en dit per mail te bevestigen.

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxxxx
Medewerker Klantenservice

• jps110
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-10 16:11
Ik heb donderdag een speciale iPhone 5 code gekregen van Vodafone om de iPhone 5 via F&F te kunnen bestellen. Mijn voorkeur is een zwarte, maar ik ga steeds meer twijfelen omdat de toestellen erg gevoelig zijn voor beschadigingen. Weet iemand hoelang deze code geldig is?

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:27

Maximus

There is no substitute

Ik kreeg in Groningen bij Vodafone mijn normale SIM zo gratis omgeruild voor een nano-sim.

PhD i.o.

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-11 19:43
Ik wilde graag een iPhone 5, maar niet zo graag dat ik er voor in de rij moest staan. Dus vandaag rond 16:30 even naar de Mediamarkt (Zwolle) gegaan. Gevraagd of ze nog één van 16GB in het wit hadden. Ze hadden er nog precies één, i.c.m. een abonnement van Vodafone, dus meteen maar geregeld. Verkoopster zei dat ik hem vanavond ook nog kon ophalen, omdat er op dat moment een enorme rij stond i.v.m. de BTW-actie. oOo

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:41

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

jps110 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 16:53:
Ik heb donderdag een speciale iPhone 5 code gekregen van Vodafone om de iPhone 5 via F&F te kunnen bestellen. Mijn voorkeur is een zwarte, maar ik ga steeds meer twijfelen omdat de toestellen erg gevoelig zijn voor beschadigingen. Weet iemand hoelang deze code geldig is?
Check de waarschuwing onderin dit topic even.. ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:28
Ik kreeg kosteloos mijn nano sim bij KPN terwijl er geadverteerd wordt dat je 17 euro moet neerleggen. Just for your information :)

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:30

aex351

I am the one

Op de voorpagina staat dat Vodafone vanaf 1 oktober met nieuwe abonnementen komt. Op die dag gaat de btw omhoog naar 21%. Ben benieuwd wat dat met de prijzen doet. Verder nog zitten rondkijken voor een iPhone met een Vodafone abonnement. Maar bijna geen enkele winkel komt in de buurt van de Coolblue actie van een paar dagen terug. En die winkel schijnt geen Vodafone meer te verkopen. Alleen T-Mobile. De Friends en Family aanbieding is dan nog het goedkoopst, maar dan heb ik wel een code nodig. Lastig allemaal.

< dit stukje webruimte is te huur >

• jps110
Michael Knight schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 17:20:
[...]

Check de waarschuwing onderin dit topic even.. ;)
Oeps, chips, ik was de topic al kwijt, maar nu zie ik het, deze is gesloten.
Sorry.
Maar waar kan ik nu terecht met mijn vraag?

[ Voor 7% gewijzigd door jps110 op 29-09-2012 19:53 ]

• Niek-panna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:56
aex351 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:19:
Op de voorpagina staat dat Vodafone vanaf 1 oktober met nieuwe abonnementen komt. Op die dag gaat de btw omhoog naar 21%. Ben benieuwd wat dat met de prijzen doet. Verder nog zitten rondkijken voor een iPhone met een Vodafone abonnement. Maar bijna geen enkele winkel komt in de buurt van de Coolblue actie van een paar dagen terug. En die winkel schijnt geen Vodafone meer te verkopen. Alleen T-Mobile. De Friends en Family aanbieding is dan nog het goedkoopst, maar dan heb ik wel een code nodig. Lastig allemaal.
Ja ik ken je gevoel, ben ook nog aan het hopen op CoolBlue maar waarschijnlijk tegen beter weten in!!
zou toch nog wel tof zijn als de actie terugkomt......

PSN ID: RedrumNL

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-10 02:05
Ik heb via https://directsales.vodafone.nl/iphone5 mijn iPhone 5 besteld, met nummerbehoud. Ik heb gekozen voor 16GB en 59 euro bijbetalen. Ik heb de minuten wel nodig (vriendin) dus leek het mij een mooie aanbieding. Mocht er toch een 10GB bundel worden toegevoegd vanaf 1 oktober en dat zal gratis kunnen zijn dan annuleer ik mijn order en maak ik een nieuwe aan incl. de 10GB! Ik denk tevens dat vele dat ook zullen doen maar ik verwacht dat je daarvoor toch extra moet betalen!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-11 18:17
Michie23 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 17:24:
Ik kreeg kosteloos mijn nano sim bij KPN terwijl er geadverteerd wordt dat je 17 euro moet neerleggen. Just for your information :)
Langs kpn winkel of via klantenservice. Op een bestaand abbo of verenging?

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06:28
Misschien dat de 10GB bundels gelijkwaards omhoog gaan,

Dus bijvoorbeeld:
iPhone Altijd:
42.50 1GB (daarna 32/32)
47.50 2GB (daarna 32/32)
55.00 5GB (daarna 32/32)
65.00 7.5GB (daarna 32/32)
75.00 10GB (daarna 32/32)

En dat de Onbeperkt Internet net als T-Mobile "gratis" aangevinkt kan worden.

PSN/XBL: DarkTaufu

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:57
Zijn de maandprijzen die vermeld staan op de friends and family pagina van vodafone voor 24 maanden? Ik kan dit nergens terugvinden..

iPhone 5 16 gb Vaak F&F
24 maanden * 35 = 840
Toestelprijs 219 +
Totaal 1059

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11 12:47
Gangster93 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 22:09:
Zijn de maandprijzen die vermeld staan op de friends and family pagina van vodafone voor 24 maanden? Ik kan dit nergens terugvinden..

iPhone 5 16 gb Vaak F&F
24 maanden * 35 = 840
Toestelprijs 219 +
Totaal 1059
Gelden voor de duur van je contractperiode.

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

RRCreations schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 21:39:
Ik heb via https://directsales.vodafone.nl/iphone5 mijn iPhone 5 besteld, met nummerbehoud. Ik heb gekozen voor 16GB en 59 euro bijbetalen. Ik heb de minuten wel nodig (vriendin) dus leek het mij een mooie aanbieding. Mocht er toch een 10GB bundel worden toegevoegd vanaf 1 oktober en dat zal gratis kunnen zijn dan annuleer ik mijn order en maak ik een nieuwe aan incl. de 10GB! Ik denk tevens dat vele dat ook zullen doen maar ik verwacht dat je daarvoor toch extra moet betalen!
Hoe heb je de code kunnen bemachtigen? Ik had me gelijk ingeschreven via de e-mail en de pagina op meerdere e-mailadressen maar geen code?

• RRCreations
Kecin schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 22:17:
[...]

Hoe heb je de code kunnen bemachtigen? Ik had me gelijk ingeschreven via de e-mail en de pagina op meerdere e-mailadressen maar geen code?
Ik heb ook precies hetzelfde gedaan, kijk eventueel in je spam mail of het daar niet is.

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

RRCreations schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 22:22:
[...]

Ik heb ook precies hetzelfde gedaan, kijk eventueel in je spam mail of het daar niet is.
Ook niet in spam. (Tenminste niet met de keywords waar ik op zoek, weet je het subject nog?)

• jps110
Kecin schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 22:31:
[...]

Ook niet in spam. (Tenminste niet met de keywords waar ik op zoek, weet je het subject nog?)
Dit stond in de mail:
Apple iPhone 5 | Nu te bestellen bij Friends & Family!
Je hebt je onlangs ingeschreven om op de hoogte gehouden te worden van de iPhone 5 en nu is het zover!

De regulier verkoop start vanaf 1 oktober a.s. maar jij kunt vanaf nu de nieuwe iPhone bestellen in combinatie met een Friends & Family abonnement. Uiteraard geniet je bij ons ook van de aantrekkelijke korting.

Om een bestelling te kunnen plaatsen, heb je een unieke actiecode nodig. Deze code is slechts eenmalig geldig en alleen bestemd voor de iPhone 5.
Jouw unieke actiecode: ............

• Mouse_NL
De email die ik kreeg als pré order bij F&F van VF voor de iphone 5 actie, was zodat je eerder dan 1 oktober je bestelling kon plaatsen. Straks KAN denk ik je 3 dingen krijgen:

- Mensen die na 1 oktober direct bij VF bestellen ..... 10 GB en 2% BTW (ga maar va 4% uit ,,, Basis aboo wordt gewoon verhoogd);
- Mensen die voor 1 oktober direct bij VF hebben besteld 10 GB géén 2% BTW (prijs is al bepaald);
- Mensen die voor 1 oktober NIET direct bij VF hebben besteld ..... geen 10 GB en geen 2 %.

Ik heb vandaag in mijn mail een bevestiging van mijn order gehad en er staat duidelijk in dat voor mijn abbo ingaat / verdergaat ik mijn nano Sim moet activeren. Ik zie het wel want met 10 GB hoop ik dat we in Nederland eindelijk series als:

- NCIS
- Revenge
- Grimm

via een klein bijdrage mogen streamen .... of krijg ik nog steeds de melding wrong region!

Ik ben er wel blij mee voor mij iradio now zodat ik wat Amerikaanse radio stations kan streamen,

10 GB is leuk maar ik vraag mij af of je het dan ook echt opmaakt want de snelheid zal echt laag zijn!

[ Voor 7% gewijzigd door Mouse_NL op 30-09-2012 00:08 ]

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
@Mouse_NL Die 2% extra BTW zal gewoon worden doorgerekend aan klanten. Sluit je nu dus vóór 1 oktober een abonnement af van €40,00 per maand, dan wordt dat dus na 1 oktober gewoon €40,67 per maand.

• Mouse_NL
Uniciteit schreef op zondag 30 september 2012 @ 01:47:
@Mouse_NL Die 2% extra BTW zal gewoon worden doorgerekend aan klanten. Sluit je nu dus vóór 1 oktober een abonnement af van €40,00 per maand, dan wordt dat dus na 1 oktober gewoon €40,67 per maand.
Dus niet ik heb het vandaag nog nagevraagd. Je sluit nu een contract aan voor 2 jaar en een prijsverhoging mag niet volgen zonder dat jij op dat moment je contract niet mag breken .... Was bij KPN ook zo ..... dus dan heb je binnen een paar dagen de mogelijkheid om te zeggen jullie plegen contractbreuk ... al is het de BTW dan moeten zij vooraf vermelden bij mij stond duidelijk incl BTW en dat is mijn totaal prijs 38,50.

Als ze meer willen dan heb ik daar niet voor getekend, want dat zou betekenen dat de prijs die je voor de iphone betaald ook omhoog geschroefd zou worden. zit dus na 30-8 ook 21 procent op.

Het contract dat je voor 1 oktober 2012 staat qua duur en prijs staat vast .... en als de btw hoger moet dan wordt het va hun gedeelte afgehaald ..... en ze kunnen mij niet verplichten een ander bedrag te gaan betalen dan waarvoor ik het contract heb afgesloten ....... moet je maar nagaan wat dat zou kosten.

In het contract staat duidelijk wat ik gedurende 2 jaar betalen moet ... in hun abbo geld hebben ze al lang met die 21 procent rekening gehouden trust me!

• poepoog
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07-2023
Mouse_NL schreef op zondag 30 september 2012 @ 04:02:
[...]

Dus niet ik heb het vandaag nog nagevraagd. Je sluit nu een contract aan voor 2 jaar en een prijsverhoging mag niet volgen zonder dat jij op dat moment je contract niet mag breken .... Was bij KPN ook zo ..... dus dan heb je binnen een paar dagen de mogelijkheid om te zeggen jullie plegen contractbreuk ... al is het de BTW dan moeten zij vooraf vermelden bij mij stond duidelijk incl BTW en dat is mijn totaal prijs 38,50.

Als ze meer willen dan heb ik daar niet voor getekend, want dat zou betekenen dat de prijs die je voor de iphone betaald ook omhoog geschroefd zou worden. zit dus na 30-8 ook 21 procent op.

Het contract dat je voor 1 oktober 2012 staat qua duur en prijs staat vast .... en als de btw hoger moet dan wordt het va hun gedeelte afgehaald ..... en ze kunnen mij niet verplichten een ander bedrag te gaan betalen dan waarvoor ik het contract heb afgesloten ....... moet je maar nagaan wat dat zou kosten.

In het contract staat duidelijk wat ik gedurende 2 jaar betalen moet ... in hun abbo geld hebben ze al lang met die 21 procent rekening gehouden trust me!
In de voorwaarden staat in het algemeen dat de BTWverhoging voor de klant komt (kan komen).

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:40

Coach4All

I'm a Coach 4 All

poepoog schreef op zondag 30 september 2012 @ 07:45:
[...]

In de voorwaarden staat in het algemeen dat de BTWverhoging voor de klant komt (kan komen).
Of "verborgen" dat alle wettelijke verhogingen van de prijs geen reden geven tot het kosteloos mogen opzeggen.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:34
Tjiwa schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 21:55:
Misschien dat de 10GB bundels gelijkwaards omhoog gaan,

Dus bijvoorbeeld:
iPhone Altijd:
42.50 1GB (daarna 32/32)
47.50 2GB (daarna 32/32)
55.00 5GB (daarna 32/32)
65.00 7.5GB (daarna 32/32)
75.00 10GB (daarna 32/32)

En dat de Onbeperkt Internet net als T-Mobile "gratis" aangevinkt kan worden.
Bundels blijven als het goed is gelijk van prijs alleen met 10.000MB:

http://gsm.mediamarkt.nl/...e-altijd/tarieven?Popup=1

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:06

Ik ben benieuwd waar je dit hebt nagevraagd. In elk contract staat namelijk dat belasting iets van de overheid is en dat wijzigingen hierin altijd kunnen worden doorbelast. Vodafone heeft straks dus ook gewoon 21% af te dragen. Ik heb een tijd terug al een sms ontvangen dat mijn maandbedrag vanaf 1 oktober zou veranderen in verband met de BTW verhoging.

De prijs van het toestel is nog een vraagteken voor mij. Je besteld nu iets en zij kunnen het niet voor 1 oktober leveren, dus dan staat de prijs vast (lijkt me).

• RRCreations
Bart1983 schreef op zondag 30 september 2012 @ 08:59:
[...]

Bundels blijven als het goed is gelijk van prijs alleen met 10.000MB:

http://gsm.mediamarkt.nl/...e-altijd/tarieven?Popup=1
Ik ben benieuwd wat er bij mij zal gebeuren. Ik heb vrijdag besteld met nummerbehoud ik zal maandag even bellen en mijn bevindingen plaatsen!

Verwijderd

Van de KPN site

Met ingang van 1 oktober 2012 geldt in Nederland het nieuwe standaard btw-tarief van 21%. Over diensten die vanaf 1 oktober worden afgenomen, betaalt u het nieuwe btw-tarief. Diensten waarvan vóór 1 oktober gebruik is gemaakt, vallen nog onder het oude tarief van 19%.

Ik ben het niet eens dat er 21% btw wordt geheven, want in het contract staat 19% btw vermeld.
De overheid heeft wettelijk bepaald dat per 1 oktober 2012 het btw-tarief wordt verhoogd van 19% naar 21%. Indien er op of na 1 oktober 2012 te weinig btw is geheven, heeft een leverancier zelf te allen tijde het recht om de meer verschuldigde btw in rekening te brengen aan de afnemer.

http://www.kpn.com/prive/service/btw-verhoging.htm

En verder geldt dat voor alle bedrijven, ook Vodafoon http://www.vodafone.nl/btw/

De regering heeft besloten om per 1 oktober 2012 het algemene btw-tarief te verhogen van 19% naar 21%. Omdat de btw-tarieven bij wet zijn geregeld, is Vodafone net als alle Nederlandse bedrijven verplicht om te voldoen aan deze verhoging en vanaf die datum 21% btw af te dragen.
Een btw-stijging van 2% betekent een verhoging van de prijs inclusief btw van 1,68%. Wil je weten waarom dit 1,68% is en niet 2%? Kijk dan hieronder bij de veelgestelde vragen bij abonnementen en prepaid.
Flieger schreef op zondag 30 september 2012 @ 09:27:
[...]

Ik ben benieuwd waar je dit hebt nagevraagd. In elk contract staat namelijk dat belasting iets van de overheid is en dat wijzigingen hierin altijd kunnen worden doorbelast. Vodafone heeft straks dus ook gewoon 21% af te dragen. Ik heb een tijd terug al een sms ontvangen dat mijn maandbedrag vanaf 1 oktober zou veranderen in verband met de BTW verhoging.

De prijs van het toestel is nog een vraagteken voor mij. Je besteld nu iets en zij kunnen het niet voor 1 oktober leveren, dus dan staat de prijs vast (lijkt me).

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2012 09:42 . Reden: extra info ]

• withe
  • Laatst online: 21-01 22:17
Jobbie schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 13:27:
Over CB (12:37 besteld), dit schreef ik in het levertijden topic:

[...]

Total 80. Volgens mij zit je er echt net naast. Telefoniste zei donderdag dat waarschijnlijk alle bestellingen tussen 10:00 en 13:00 bij de eerste lichting zouden zitten.

[...]

T-Mobile.
Klopt niet helemaal. Heb zwarte iPhone 5 16gb besteld via CB, bevestiging gekregen om 12.56, echter via de klantenservice vrijdag al vernomen dat ze nu geen toestel voor mij op voorraad hebben en dat ik dus moet wachten op een nieuwe lichting... :'(

• poepoog
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07-2023
Ik had eigenlijk niks verwacht na het bestellen maar heb net na 12.00 besteld en blijkbaar zit ik wel bij de eerste 80. Na overigens wel eerst een afmelding te hebben gehad. Door nummerbehoud gedoe zit ik nu nog wel nog steeds te wachten.

• SquareOne
  • Laatst online: 17:37
[...]

Ben klant bij Vodafone, kreeg ongeveer 2 maanden al een mailtje dat ik meer moet gaan betalen. Gaat dus ook wel gelden voor bestaande klanten.

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Over het BTW gedoe enzo, zie ook mijn topic van een tijdje terug:
BTW verhoging Vodafone

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:17

*knip*

De waarschuwing slaat niet (alleen) op het irritante gevraag om codes, maar ook omdat deze actie specifiek voor personeel bedoeld is. Wat je nu dus eigenlijk aanhaalt is fraude, en dat doen we hier niet.

[ Voor 72% gewijzigd door Whieee op 30-09-2012 18:19 ]

dion.dev

• DyStiC
  • Niet online

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

diotav schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:20:
Tot mijn verbazing is het mogelijk om zelf F&F codes aan te vragen
<knip>

8)
Ik zie in die PDF wel het volgende staan:
Bij het aanvragen dient naast de bedrijfsactiecode ook je naam en het lidmaatschapsnummer van de PvCF ingevuld te worden. Hiervoor dienen 5 cijfers ingevuld te worden. Als je een lidnummer hebt dat kleiner is, dan graag aanvullen met één of meer voorloopnullen.
:?

[edit] damn, zie zojuist topicwarning, diotav deze ook gezien?

[ Voor 21% gewijzigd door DyStiC op 30-09-2012 14:31 ]

• diotav
Klopt. De PDF verwijst je daarentegen naar een speciale PvCF pagina. Laat de bedrijfsactiecode daarentegen nou prima werken op de standaard aanvraag pagina waardoor ik nu 10 (aan e-mail gekoppelde) actiecodes heb.

Edit: Zie de warning nu ook. Slaat deze niet gewoon op het irritante gevraag om codes? Het is anders aan de mods om mijn posts te verwijderen.

[ Voor 39% gewijzigd door diotav op 30-09-2012 14:37 ]

dion.dev

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Mja, maar met die bedrijfscodes (heb ze zelf ook) kan je dus de normale codes aanvragen en niet de /iphone5.

• diotav
De iPhone 5 is pas vanaf 1 oktober beschikbaar. De actiecode geef je gewoon aan bij het uitchecken.

dion.dev

• Mouse_NL
Brm-G schreef op zondag 30 september 2012 @ 11:14:
[...]

Ben klant bij Vodafone, kreeg ongeveer 2 maanden al een mailtje dat ik meer moet gaan betalen. Gaat dus ook wel gelden voor bestaande klanten.
Dat mag niet jij hebt een prijs afspraak met VF .... als ze het verhogen staat ook in die brief dat je meteen je contract kan beëindigen. Laatst met KPN Digitenne gehad en je mocht binnen zoveel dagen gewoon opzeggen zonder enige afbetaal kosten. Aangezien ik duidelijk een order bevestigig met prijs heb kunnen ze niet afwijken zonder mij te compenseren.

Een voorstel tot annulering aanbieden is voor jou als consument geen compensatie, let hierop. Mensen die erin trappen hebben ze graag ..... en dat zullen velen ook doen!

• Mouse_NL
Kecin schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:50:
Mja, maar met die bedrijfscodes (heb ze zelf ook) kan je dus de normale codes aanvragen en niet de /iphone5.
Iphone 5 code moest je apart aanvragen via een voorinschrijving .... wellicht dat je dit nog kan doen!

• aex351

aex351

I am the one

diotav schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:55:
De iPhone 5 is pas vanaf 1 oktober beschikbaar. De actiecode geef je gewoon aan bij het uitchecken.
Ik weet het fijne er niet van. Maar ik heb zojuist "zomaar" wat ingevuld op de bestelpagina en het lijkt gewoon te werken. Dus zonder een geldige actiecode. Wanneer wordt de actiecode gecontroleerd?

[ Voor 5% gewijzigd door aex351 op 30-09-2012 16:31 ]

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:57
Mouse_NL schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:38:
[...]

Iphone 5 code moest je apart aanvragen via een voorinschrijving .... wellicht dat je dit nog kan doen!
Weet iemand hoe je dit via zo'n voorinschrijving kan aanvragen?

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:58
aex351 schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:30:
[...]

Ik weet het fijne er niet van. Maar ik heb zojuist "zomaar" wat ingevuld op de bestelpagina en het lijkt gewoon te werken. Dus zonder een geldige actiecode. Wanneer wordt de actiecode gecontroleerd?
Als je alle stappen hebt gevolgd komt er een melding dat de code niet geldig is. Ik had ook al even geprobeerd om met mijn 'normale' F&F code de iPhone 5 via de iPhone 5 pagina te bestellen, maar dat ging helaas niet.

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-10 19:58
Voor mensen die een 1 jarig abbo willen lijkt me dit wel een redelijke deal, levertijd bij coolblue is volgens mij wel dik opgelopen :(
1 jaar, 50 euro per maand, eerste 2 maanden 50% korting. 200 min, 1,5 gb
toestelprijs 381 euro

http://www.smartphoneshop...anpid=1687500573542671361

[ Voor 12% gewijzigd door Valinor op 30-09-2012 16:48 ]

• aex351

aex351

I am the one

Dat kan beter. Vodafone 1 Jaar 55 euro (1GB/200min/Onbeperkt SMS/Onbeperkt bellen naar Vodafone klanten), eerste 4 maanden 50% korting (27,50). Gemiddelde maandprijs: 45 euro. Toestel 374 euro. Totale kosten: 924 euro. Bij: https://www.studentmobiel...l=0#product-provider-tabs

• k1978
  • Laatst online: 03-11 09:58
Gewoon los toetsel kopen plus een leuk sim only abbo'tje is nog altijd het goedkoopst..

• tdw
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

Mouse_NL schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:37:
[...]

Dat mag niet jij hebt een prijs afspraak met VF .... als ze het verhogen staat ook in die brief dat je meteen je contract kan beëindigen. Laatst met KPN Digitenne gehad en je mocht binnen zoveel dagen gewoon opzeggen zonder enige afbetaal kosten. Aangezien ik duidelijk een order bevestigig met prijs heb kunnen ze niet afwijken zonder mij te compenseren.
Kan ik mijn contract opzeggen naar aanleiding van deze btw-verhoging?
Nee, Vodafone past het btw-tarief op zijn producten en diensten aan naar aanleiding van een wetswijziging. De wet verplicht Vodafone het aangepaste btw-tarief te hanteren. Je kunt je abonnement alleen opzeggen tegen het einde van je contractduur. Dit kun je nalezen in onze algemene voorwaarden.
Beetje een non-issue ook. Loop je zo ook de Albert Heijn in of betaal je daar wel gewoon 1,68% meer voor je boodschappen?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Verwijderd

Bij die Friends & family hebben ze het over iPhone Altijd van eerst €42,50 p/m maar nu 29,75. Is dat voor de hele 24 maanden? Of slechts een periode daarvan? Kan ik nergens vinden namelijk

• Riderider
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:25:
Bij die Friends & family hebben ze het over iPhone Altijd van eerst €42,50 p/m maar nu 29,75. Is dat voor de hele 24 maanden? Of slechts een periode daarvan? Kan ik nergens vinden namelijk
Gehele contractperiode

• Riderider
  • Nu online
Ik ben nu aan t twijfelen, en heb niet zo heel veel tijd meer om na te denken :p.

Of ik koop nu de Iphone 4S via F&F.
Voordeel: 30% korting ipv 25%,

Nadelen: Wellicht word de MB bundel naar 10GB vergoot.
De prijs zou wel is naar beneden kunnen gaan ( aanschafprijs) Bij Vodafone F&F 42,50 p/m moet je nu €159,- bijbetalen. Voorheen was dit altijd €119,- als ik me niet vergis.

Of als ik hem nu bestel zou ik hem dan evt morgen nog kunnen annuleren ( evt vanavond na 12 nog )

• Mouse_NL
tdw schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:49:
[...]

[...]

Beetje een non-issue ook. Loop je zo ook de Albert Heijn in of betaal je daar wel gewoon 1,68% meer voor je boodschappen?
Volgens mij heb ik bij AH geen spullen op contract of iets op bestelling ..... zie het maar als een auto die je gekocht hebt en na 1 oktober geleverd wordt of een bril of een huis of whatever waar je de prijs reeds heb gehad ..... .... binnen veranderingen zijn er altijd overgangsregels en dat is in dit geval aan de hand!

Ik weet niet of jullie het nog weten want 2 jaar geleden gingen de abbo's ook om wie voor ik dacht 10 september 2010 afsloot had andere voorwaarden en PRIJZEN dan de mensen erna.Ik heb nig net een paar dagen 8-9-10 mijn contract afgesloten en had een veel betere deal dan anderen om mij heen ..... Waarom Doet CB dit bevoorbeeld ........... hun inkoop van toestellen kunnen ze 21% BTW terugvragen en op verkoop tikken ze 19% af ...... (tenminste voor de meeste bestellingen) winst 2%.

Laat mij het anders zeggen ..... misschien rekenen ze 21% maar ik blijf 38,50 24 maanden betalen!

Mochten ze het toch doen ben ik 0,77 p/m kwijt en gedurende de hele contract periode 18,48.

Ik ga kijken hoe het gaat en zal wel zeker in de pen klimmen!

[ Voor 10% gewijzigd door Mouse_NL op 30-09-2012 18:44 ]

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-10 11:50
Mouse_NL schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:38:
[...]

Volgens mij heb ik bij AH geen spullen op contract of iets op bestelling ..... zie het maar als een auto die je gekocht hebt en na 1 oktober geleverd wordt of een bril of een huis of whatever waar je de prijs reeds heb gehad ..... .... binnen veranderingen zijn er altijd overgangsregels en dat is in dit geval aan de hand!

Ik weet niet of jullie het nog weten want 2 jaar geleden gingen de abbo's ook om wie voor ik dacht 10 september 2010 afsloot had andere voorwaarden en PRIJZEN dan de mensen erna.Ik heb nig net een paar dagen 8-9-10 mijn contract afgesloten en had een veel betere deal dan anderen om mij heen ..... Waarom Doet CB dit bevoorbeeld ........... hun inkoop van toestellen kunnen ze 21% BTW terugvragen en op verkoop tikken ze 19% af ...... (tenminste voor de meeste bestellingen) winst 2%.

Laat mij het anders zeggen ..... misschien rekenen ze 21% maar ik blijf 38,50 24 maanden betalen!

Mochten ze het toch doen ben ik 0,77 p/m kwijt en gedurende de hele contract periode 18,48.

Ik ga kijken hoe het gaat en zal wel zeker in de pen klimmen!
Je begrijpt er niets van.

Vodafone en andere providers gaan gewoon 21% doorberekenen aan ons. Er heeft iemand zelfs een link geplaatst waar dit wordt aangegeven.

Hoe denk je dat CB 21% kan terugvorderen van de belastingdienst? Ze hebben deze toestellen immers al gekocht. Dus ze hebben 19% betaald.

Verder is er maar 1 partij die van de verhoging profiteert, de overheid

Je kan in de pen klimmen, maar je hebt geen schijn van kans. Ook jij gaat dit betalen!

...less is more

Verwijderd

Tof! Dat ga ik doen dan denk ik! Is toch erg goedkoop? Wat is de levertijd van die iPhone 5 daar eigenlijk? Weet iemand dat?

• RRCreations
Voor jullie BTW problemen, http://ictrecht.nl/webwin...rhoging-een-samenvatting/

Iedereen betaalt dus gewoon duidelijk 21%!

• Riderider
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:55:
[...]

Tof! Dat ga ik doen dan denk ik! Is toch erg goedkoop? Wat is de levertijd van die iPhone 5 daar eigenlijk? Weet iemand dat?
Goedkoop is anders.. :p Zo'n 3-4 weken levertijd

Verwijderd

Dionlinn schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:56:
[...]

Goedkoop is anders.. :p Zo'n 3-4 weken levertijd
Hmm het valt inderdaad tegen. Kom op 2 jaar uit op 1023 euro + de moeite om zo'n code te regelen. Vodafone zelf had ook een aanbieding voor me waarmee ik op 1089 uitkwam. Maar dat was dan met 1-2 weken levertijd. Dan ga ik gewoon dat doen denk ik. Hoef ik geen code te regelen en heb ik sneller m'n telefoon ;)

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-11 10:47
RRCreations schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:56:
Voor jullie BTW problemen, http://ictrecht.nl/webwin...rhoging-een-samenvatting/

Waar doel je op, de toestellen of de abbonementen?

Abbonementen moet iedereen natuurlijk 21% btw over betalen, lijkt me geen onduidelijkheid over te bestaan. Je abbonement wordt namelijk pas na 1 oktober gefactureerd.

Je toestel daarentegen niet. Tenzij na 1 oktober besteld.

En een kleine kanttekening: als je toestel voor 1 oktober is besteld maar na 1 oktober wordt geleverd mag een bedrijf jou hier 2% extra btw over factureren. Of ze dat ook doen is een 2e.

[ Voor 14% gewijzigd door Draakje5 op 30-09-2012 19:30 ]

• RRCreations
Draakje5 schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:03:
[...]

Waar doel je op, de toestellen of de abbonementen?

Abbonementen moet iedereen natuurlijk 21% btw over betalen, lijkt me geen onduidelijkheid over te bestaan. Je abbonement wordt namelijk pas na 1 oktober gefactureerd.

Je toestel daarentegen niet. Tenzij na 1 oktober besteld.

En een kleine kanttekening: als je toestel voor 1 oktober is besteld maar na 1 oktober wordt geleverd mag een bedrijf jou hier 2% extra btw over factureren. Of ze dat ook doen is een 2e.
Bedoelde voor Mouse_NL, idd over de abbé prijzen. Helaas zullen we echt gewoon 21% moeten betalen over het abonnement.

• Mouse_NL
funk-e schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:53:
[...]

Je begrijpt er niets van.

Vodafone en andere providers gaan gewoon 21% doorberekenen aan ons. Er heeft iemand zelfs een link geplaatst waar dit wordt aangegeven.

Hoe denk je dat CB 21% kan terugvorderen van de belastingdienst? Ze hebben deze toestellen immers al gekocht. Dus ze hebben 19% betaald.

Verder is er maar 1 partij die van de verhoging profiteert, de overheid

Je kan in de pen klimmen, maar je hebt geen schijn van kans. Ook jij gaat dit betalen!
Ik snap het wel best ..... en wanneer dacht je dat de inkoop factuur opgemaakt wordt ik weet wel degelijk waar ik over praat als het hier om gaat trust me. Wel eens gehoord van het kas versus factuurstelsel? Dus zeg mij aub niet dat ik niets weet ik weet het wel degelijk vrind!

En als ik in de pen klim en het lukt is het altijd meegenomen en anders pech. Maar ik kaart het wel even aan. En nogmaals die 21% zit al in mijn € 38,50 ga ik van uit!

Zoals al 341x gezegd is:

Beste heer CLB,

Hierbij informeren wij je over de btw-verhoging die ingaat per 1 oktober 2012.

De regering heeft besloten om de btw-tarieven te verhogen van 19% naar 21%. Omdat de btw-tarieven bij wet zijn geregeld, is Vodafone net als alle Nederlandse bedrijven verplicht om te voldoen aan deze verhoging en vanaf 1 oktober 2012 21% btw af te dragen. Dit betekent dat Vodafone het verschil in btw vanaf 1 oktober 2012 doorberekent in zijn tarieven voor de diensten en producten.

Wil je meer weten over de gevolgen van de btw-verhoging? Kijk dan op Vodafone.nl/btw. Op deze website
kun je meer lezen over de btw-verhoging. Daar staan tevens veel gestelde vragen met bijbehorende antwoorden.

Met vriendelijke groeten,
Vodafone

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Mouse_NL
RRCreations schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:56:

Om het nogmaals te lezen staat er "U bent als ondernemer verplicht om het 21%-tarief in rekening te brengen bij uw klanten wanneer u producten of diensten levert op of na 1 oktober."

Dus tijd van levering aangezien mijn contract voor 01 oktober is aangevangen is de dienst dus voor 1 oktober geleverd!

Maar zo te lezen zullen we het nog spannend krijgen ,,,,,, dan maar 0,77 / 1,68 % erbij! Wel jammer dat VF op hun F&F site tot 1 oktober aftelt ik ben bang dat de prijzen door de btw verhoging nog hoger worden ...... Wie wil dit monitoren?

Back on topic:

Heef iemand een overzicht van alle abbo;s met iphones 5 ergens? Want waar was / is hij nu het goedkoopste geweest/?

[ Voor 17% gewijzigd door Mouse_NL op 30-09-2012 20:52 ]

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:11

Osxy

Holy crap on a cracker

Mouse_NL schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:44:
[...]

Om het nogmaals te lezen staat er "U bent als ondernemer verplicht om het 21%-tarief in rekening te brengen bij uw klanten wanneer u producten of diensten levert op of na 1 oktober."

Dus tijd van levering aangezien mijn contract voor 01 oktober is aangevangen is de dienst dus voor 1 oktober geleverd!

Maar zo te lezen zullen we het nog spannend krijgen ,,,,,, dan maar 0,77 / 1,68 % erbij! Wel jammer dat VF op hun F&F site tot 1 oktober aftelt ik ben bang dat de prijzen door de btw verhoging nog hoger worden ...... Wie wil dit monitoren?
Nee je tekent een contract waarbij je akkoord gaat met een doorlopende levering van een dienst.
Iedere maand is dit een nieuwe levering.

Het kan zijn dat providers de kosten opzich nemen maar ze hebben het recht om het door te berekenen.

[ Voor 5% gewijzigd door Osxy op 30-09-2012 20:54 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Verwijderd

Inderdaad, maar sommigen snappen dit blijkbaar niet :)
Osxy schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:53:
[...]

Nee je tekent een contract waarbij je akkoord gaat met een doorlopende levering van een dienst.
Iedere maand is dit een nieuwe levering.

Het kan zijn dat providers de kosten opzich nemen maar ze hebben het recht om het door te berekenen.

• Mouse_NL
Back on topic:

Heef iemand een overzicht van alle abbo;s met iphones 5 ergens? Want waar was / is hij nu het goedkoopste geweest/

• Riderider
  • Nu online
Dionlinn schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:30:
Ik ben nu aan t twijfelen, en heb niet zo heel veel tijd meer om na te denken :p.

Of ik koop nu de Iphone 4S via F&F.
Voordeel: 30% korting ipv 25%,

Nadelen: Wellicht word de MB bundel naar 10GB vergoot.
De prijs zou wel is naar beneden kunnen gaan ( aanschafprijs) Bij Vodafone F&F 42,50 p/m moet je nu €159,- bijbetalen. Voorheen was dit altijd €119,- als ik me niet vergis.

Of als ik hem nu bestel zou ik hem dan evt morgen nog kunnen annuleren ( evt vanavond na 12 nog )
Iemand die hier meer over weet?

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-10 11:50
Mouse_NL schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:38:
[...]

Ik snap het wel best ..... en wanneer dacht je dat de inkoop factuur opgemaakt wordt ik weet wel degelijk waar ik over praat als het hier om gaat trust me. Wel eens gehoord van het kas versus factuurstelsel? Dus zeg mij aub niet dat ik niets weet ik weet het wel degelijk vrind!

En als ik in de pen klim en het lukt is het altijd meegenomen en anders pech. Maar ik kaart het wel even aan. En nogmaals die 21% zit al in mijn € 38,50 ga ik van uit!
Moet zeggen dat ik erg benieuwd ben naar jouw uitleg over het kas vs factuurstelsel. Kun je dat uitleggen? En jij denkt dat goederen geleverd worden voordat er factuur is verzonden? :)

...less is more

• RRCreations
Dionlinn schreef op zondag 30 september 2012 @ 21:36:
[...]

Iemand die hier meer over weet?
Je hebt uit mijn hoofd 8 dagen de tijd om een contract te annuleren

Van vodafone:

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Heb je online een nieuw abonnement besteld via onze website?
Bel naar 0800 - 0200043 en vermeld je ordernummer om de bestelling te annuleren. Deze kun je vinden in de orderbevestiging die je hebt ontvangen op het e-mailadres wat je gebruikt hebt bij de bestelling.
Heb je je abonnement verlengd of telefonisch besteld?
Neem dan contact met op met onze Klantenservice.
Als de bestelling al is verwerkt, moeten we helaas verzendkosten in rekening brengen. Het betaalde bedrag voor de bestelling storten we zo snel mogelijk terug op je bankrekening.

[ Voor 57% gewijzigd door RRCreations op 30-09-2012 21:47 ]

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:44
Mouse_NL schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:58:
Back on topic:

Heef iemand een overzicht van alle abbo;s met iphones 5 ergens? Want waar was / is hij nu het goedkoopste geweest/
http://www.worldofapple.n...nnement-reviewpricewatch/

Bij T-mobile of Vodafone, rest is allemaal lease.

[ Voor 7% gewijzigd door NotSoSteady op 30-09-2012 22:13 ]

• Riderider
  • Nu online
Net was Vodafone F&F met onderhoud bezig, nu kijk ik op de site en is de actie van 30% korting alweer voorbij, het is terug naar 25% terwijl er een klok stond aangegeven tot 00:00 30% korting.

Ik wilde net gaan bestellen, dit kunnen ze toch niet maken?

• Mouse_NL
funk-e schreef op zondag 30 september 2012 @ 21:39:
[...]

Moet zeggen dat ik erg benieuwd ben naar jouw uitleg over het kas vs factuurstelsel. Kun je dat uitleggen? En jij denkt dat goederen geleverd worden voordat er factuur is verzonden? :)
Ik zou zeggen zoek op internet wat er mee bedoeld wordt !
kort gezegd:

factuurstelsel: BTW al boeken op het moment dat de factuur uitgeschreven wordt
Kasstelsel: BTW boeken op het moment dat het geld van de factuur betaald is en op je rekening staat.
Dan bestaan er nog zaken als ICL ICV ABC leveringen waarbij je mooie combo's zou kunnen maken en dus laag betaald aan de Belastingdienst en hoog terugclaimed.

Nogmaals ik zie het wel en ik klim in de pen baad het niet dan schaadt het niet, kunnen we nu on topic blijven aub .... en praten over waar de abbo;'s nu wel te halen zijn en hoe lang VF erover zal den te leveren ..... BTW heeft iemand echt al iets concreets van de 10 GB en moet je weer iets aparts voor afsluiten?

[ Voor 36% gewijzigd door Mouse_NL op 30-09-2012 22:37 ]

• SqueakyClean
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Dionlinn schreef op zondag 30 september 2012 @ 22:28:
Net was Vodafone F&F met onderhoud bezig, nu kijk ik op de site en is de actie van 30% korting alweer voorbij, het is terug naar 25% terwijl er een klok stond aangegeven tot 00:00 30% korting.

Ik wilde net gaan bestellen, dit kunnen ze toch niet maken?
Jep, je bent helaas te laat. Wil je toch nog de korting kan je misschien via andere websites bestellen, à la studentenmobiel.nl, echter geldt kennelijk niet het moment van aanvragen, maar het moment van activeren (zoals bij CB). Dus er is een kans dat je sowieso te laat bent als je vandaag besteld.
Pagina: 1 ... 52 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.