Nice!!Nitai schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 00:22:
[...]
Nee, want ik heb er een T-mobile kaartje inzitten nu terwijl ik het met een VF abo heb genomen, werkt prima.
Scheelt weer aangezien mijn abo pas op 29-10 in gaat
Nice!!Nitai schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 00:22:
[...]
Nee, want ik heb er een T-mobile kaartje inzitten nu terwijl ik het met een VF abo heb genomen, werkt prima.
Ben gistermiddag even naar een vodafone winkel geweest, kaartje gehaald, en werkte gelijk.loopezz schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 01:46:
Heeft iemand al zijn nano simkaartje van Vodafone kunnen activeren? Ik krijg "Geen service" te zien op de iPhone 5. Frustrerend..
Verwijderd
Hier zelfde verhaal helaas. Ook tm naar vf, wel eerste lichting, geen bezorgafspraak.Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 09:54:
Nou ik ben gisteren niet meer gebeld door CB. Blijkbaar duurt nummerportering wat langer....
Na het weekend dan maar.
Zijn er al die overgaan vam TMob naar VF die hun toestel hebben gekregen gisteren (of vandaag) krijgen?
Iphone 5 -- eerste Iphone
Iphone 4 heeft een micro simMouse_NL schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:16:
Ik heb de iphone 4 besteld via de F&F site van VF.
Ik weet niet wanneer er geleverd wordt en ook niet of er een nano sim bij zit!
Ik zit ook in hetzelfde schuitje. Wacht het maar rustig af..henkjobse schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:00:
[...]
Hier zelfde verhaal helaas. Ook tm naar vf, wel eerste lichting, geen bezorgafspraak.
Hier ook dus we hoeven ons geen zorgen te maken i.i.g.henkjobse schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:00:
[...]
Hier zelfde verhaal helaas. Ook tm naar vf, wel eerste lichting, geen bezorgafspraak.
Ik bedoelde iphone 5 .... heb net gebeld omdat ik de witte heb wordt het waarschijnlijk 5-10 werkdagen!
[ Voor 5% gewijzigd door Mouse_NL op 29-09-2012 11:12 ]
Ik volg dit topic al een tijdje en heb daarom ook bij CB besteld. Dezelfde aanbieding die jij hebt, de zwarte 16GB , 47.50 abbo en 78 euro bij moeten betalen. Maar helaas zit ik niet bij de eerste lichting. Mocht je niemand kunnen vinden dan zou je wellicht mijn order naar voren kunnen halen. Geen idee of dat mogelijk is maar het valt te proberen.jmetselaars schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 11:33:
Ik ben zojuist gebeld door CB voor een leverafspraak.... Heb alleen zelf inmiddels al een andere Iphone 5 gehaald bij Apple.
Iemand interesse in de Vodafone aanbieding?? Ik had de keuze gemaakt voor een Iphone 5 zwart 16GB met 2 jarig vodafone abonnement 47,50. Daarmee kostte hij 78 euro. Bij vodafone zelf 289....
Ik kan aan de dame van de abonnementenadministratie vragen of deze overgezet kan worden?! Bij interesse graag even een DM....
Hij is immers niet meer bij CB te bestellen met vodafone...
Als dat zou kunnen zou ik dat willenjmetselaars schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 11:33:
Ik ben zojuist gebeld door CB voor een leverafspraak.... Heb alleen zelf inmiddels al een andere Iphone 5 gehaald bij Apple.
Iemand interesse in de Vodafone aanbieding?? Ik had de keuze gemaakt voor een Iphone 5 zwart 16GB met 2 jarig vodafone abonnement 47,50. Daarmee kostte hij 78 euro. Bij vodafone zelf 289....
Ik kan aan de dame van de abonnementenadministratie vragen of deze overgezet kan worden?! Bij interesse graag even een DM....
mail verstuurd.jmetselaars schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 11:33:
PSN/XBL: DarkTaufu
Nano sim is makkelijk zelf te knippen. Je hoeft er zelfs niet voor te schuren. Ik was binnen 30 sec klaar. Dus ik zou me iig geen zorgen maken om de simMouse_NL schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:16:
Ik heb de iphone 4 besteld via de F&F site van VF.
Ik weet niet wanneer er geleverd wordt en ook niet of er een nano sim bij zit!
Total 80. Volgens mij zit je er echt net naast. Telefoniste zei donderdag dat waarschijnlijk alle bestellingen tussen 10:00 en 13:00 bij de eerste lichting zouden zitten.Baynes schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:11:
[...]
Precies dezelfde bestelling maar dan om 13:17. Nog niets gehoord behalve dan het beruchte mailtje. Gister zelf even gebeld en de nummerportering is in behandeling. De medewerker kon niet met 100% zekerheid zeggen dat er een toestel voor mij klaar lag dus ik wacht maar rustig af.
Hadden ze trouwens in totaal 80 toestellen binnengekregen of 80 wit 32 Gb?
T-Mobile.
Verwijderd
henkjobse schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:00:
[...]
Maar dat heb ik gedaanNotSoSteady schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:49:
[...]
Dan moest je eerder deze maand aangeven dat je interesse hebt in de iPhone 5.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
En de sim-only abo's F&F veranderen die nog met ingang van 1-10, databundel danwel korting/prijs?Zegato schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:07:
Trust me, mijn bron is erg betrouwbaar
Ik probeer alleen maar te helpen
Verwijderd
Via de telefoon bestellen?RedHead schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 14:13:
Hoe kan je aangeven dat je bij een sim-only gelijk een nano-sim wil?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Heb je een PM gestuurd!Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 14:14:
Velen hebben de 5 al. Dat is mooi. Ik vind hem iets te prijzig. Ik heb wel serieuze interesse in een mooie gebruikte iPhone 4 (voor het vrouwtje) en in een 4s voor mezelf. Heb je er eentje en wil je hem verkopen? Pm me dan even.
Gisteren bij de mediamarkt geweest. Daar verkopen de 4 nog voor 479. Achterlijk.
Netjes! Je hebt dus de 8 maanden 50% korting? Ik heb nog steeds niets vernomen van CB...kx22 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 14:50:
Net een bestelling ontvangen van CB en MET nanosim van Vodafone!!!!
[ Voor 13% gewijzigd door Fonta op 29-09-2012 15:01 ]
Verwijderd
Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.
PhD i.o.
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Check de waarschuwing onderin dit topic even..jps110 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 16:53:
Ik heb donderdag een speciale iPhone 5 code gekregen van Vodafone om de iPhone 5 via F&F te kunnen bestellen. Mijn voorkeur is een zwarte, maar ik ga steeds meer twijfelen omdat de toestellen erg gevoelig zijn voor beschadigingen. Weet iemand hoelang deze code geldig is?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
< dit stukje webruimte is te huur >
Oeps, chips, ik was de topic al kwijt, maar nu zie ik het, deze is gesloten.Michael Knight schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 17:20:
[...]
Check de waarschuwing onderin dit topic even..
[ Voor 7% gewijzigd door jps110 op 29-09-2012 19:53 ]
Ja ik ken je gevoel, ben ook nog aan het hopen op CoolBlue maar waarschijnlijk tegen beter weten in!!aex351 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 19:19:
Op de voorpagina staat dat Vodafone vanaf 1 oktober met nieuwe abonnementen komt. Op die dag gaat de btw omhoog naar 21%. Ben benieuwd wat dat met de prijzen doet. Verder nog zitten rondkijken voor een iPhone met een Vodafone abonnement. Maar bijna geen enkele winkel komt in de buurt van de Coolblue actie van een paar dagen terug. En die winkel schijnt geen Vodafone meer te verkopen. Alleen T-Mobile. De Friends en Family aanbieding is dan nog het goedkoopst, maar dan heb ik wel een code nodig. Lastig allemaal.
PSN ID: RedrumNL
Langs kpn winkel of via klantenservice. Op een bestaand abbo of verenging?Michie23 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 17:24:
Ik kreeg kosteloos mijn nano sim bij KPN terwijl er geadverteerd wordt dat je 17 euro moet neerleggen. Just for your information
PSN/XBL: DarkTaufu
Gelden voor de duur van je contractperiode.Gangster93 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 22:09:
Zijn de maandprijzen die vermeld staan op de friends and family pagina van vodafone voor 24 maanden? Ik kan dit nergens terugvinden..
iPhone 5 16 gb Vaak F&F
24 maanden * 35 = 840
Toestelprijs 219 +
Totaal 1059
Hoe heb je de code kunnen bemachtigen? Ik had me gelijk ingeschreven via de e-mail en de pagina op meerdere e-mailadressen maar geen code?RRCreations schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 21:39:
Ik heb via https://directsales.vodafone.nl/iphone5 mijn iPhone 5 besteld, met nummerbehoud. Ik heb gekozen voor 16GB en 59 euro bijbetalen. Ik heb de minuten wel nodig (vriendin) dus leek het mij een mooie aanbieding. Mocht er toch een 10GB bundel worden toegevoegd vanaf 1 oktober en dat zal gratis kunnen zijn dan annuleer ik mijn order en maak ik een nieuwe aan incl. de 10GB! Ik denk tevens dat vele dat ook zullen doen maar ik verwacht dat je daarvoor toch extra moet betalen!
Ik heb ook precies hetzelfde gedaan, kijk eventueel in je spam mail of het daar niet is.Kecin schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 22:17:
[...]
Hoe heb je de code kunnen bemachtigen? Ik had me gelijk ingeschreven via de e-mail en de pagina op meerdere e-mailadressen maar geen code?
Ook niet in spam. (Tenminste niet met de keywords waar ik op zoek, weet je het subject nog?)RRCreations schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 22:22:
[...]
Ik heb ook precies hetzelfde gedaan, kijk eventueel in je spam mail of het daar niet is.
Dit stond in de mail:Kecin schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 22:31:
[...]
Ook niet in spam. (Tenminste niet met de keywords waar ik op zoek, weet je het subject nog?)
[ Voor 7% gewijzigd door Mouse_NL op 30-09-2012 00:08 ]
Dus niet ik heb het vandaag nog nagevraagd. Je sluit nu een contract aan voor 2 jaar en een prijsverhoging mag niet volgen zonder dat jij op dat moment je contract niet mag breken .... Was bij KPN ook zo ..... dus dan heb je binnen een paar dagen de mogelijkheid om te zeggen jullie plegen contractbreuk ... al is het de BTW dan moeten zij vooraf vermelden bij mij stond duidelijk incl BTW en dat is mijn totaal prijs 38,50.Uniciteit schreef op zondag 30 september 2012 @ 01:47:
@Mouse_NL Die 2% extra BTW zal gewoon worden doorgerekend aan klanten. Sluit je nu dus vóór 1 oktober een abonnement af van €40,00 per maand, dan wordt dat dus na 1 oktober gewoon €40,67 per maand.
In de voorwaarden staat in het algemeen dat de BTWverhoging voor de klant komt (kan komen).Mouse_NL schreef op zondag 30 september 2012 @ 04:02:
[...]
Dus niet ik heb het vandaag nog nagevraagd. Je sluit nu een contract aan voor 2 jaar en een prijsverhoging mag niet volgen zonder dat jij op dat moment je contract niet mag breken .... Was bij KPN ook zo ..... dus dan heb je binnen een paar dagen de mogelijkheid om te zeggen jullie plegen contractbreuk ... al is het de BTW dan moeten zij vooraf vermelden bij mij stond duidelijk incl BTW en dat is mijn totaal prijs 38,50.
Als ze meer willen dan heb ik daar niet voor getekend, want dat zou betekenen dat de prijs die je voor de iphone betaald ook omhoog geschroefd zou worden. zit dus na 30-8 ook 21 procent op.
Het contract dat je voor 1 oktober 2012 staat qua duur en prijs staat vast .... en als de btw hoger moet dan wordt het va hun gedeelte afgehaald ..... en ze kunnen mij niet verplichten een ander bedrag te gaan betalen dan waarvoor ik het contract heb afgesloten ....... moet je maar nagaan wat dat zou kosten.
In het contract staat duidelijk wat ik gedurende 2 jaar betalen moet ... in hun abbo geld hebben ze al lang met die 21 procent rekening gehouden trust me!
Of "verborgen" dat alle wettelijke verhogingen van de prijs geen reden geven tot het kosteloos mogen opzeggen.poepoog schreef op zondag 30 september 2012 @ 07:45:
[...]
In de voorwaarden staat in het algemeen dat de BTWverhoging voor de klant komt (kan komen).
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Bundels blijven als het goed is gelijk van prijs alleen met 10.000MB:Tjiwa schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 21:55:
Misschien dat de 10GB bundels gelijkwaards omhoog gaan,
Dus bijvoorbeeld:
iPhone Altijd:
42.50 1GB (daarna 32/32)
47.50 2GB (daarna 32/32)
55.00 5GB (daarna 32/32)
65.00 7.5GB (daarna 32/32)
75.00 10GB (daarna 32/32)
En dat de Onbeperkt Internet net als T-Mobile "gratis" aangevinkt kan worden.
Ik ben benieuwd waar je dit hebt nagevraagd. In elk contract staat namelijk dat belasting iets van de overheid is en dat wijzigingen hierin altijd kunnen worden doorbelast. Vodafone heeft straks dus ook gewoon 21% af te dragen. Ik heb een tijd terug al een sms ontvangen dat mijn maandbedrag vanaf 1 oktober zou veranderen in verband met de BTW verhoging.Mouse_NL schreef op zondag 30 september 2012 @ 04:02:
Dus niet ik heb het vandaag nog nagevraagd. Je sluit nu een contract aan voor 2 jaar en een prijsverhoging mag niet volgen zonder dat jij op dat moment je contract niet mag breken .... Was bij KPN ook zo ..... dus dan heb je binnen een paar dagen de mogelijkheid om te zeggen jullie plegen contractbreuk ... al is het de BTW dan moeten zij vooraf vermelden bij mij stond duidelijk incl BTW en dat is mijn totaal prijs 38,50.
Als ze meer willen dan heb ik daar niet voor getekend, want dat zou betekenen dat de prijs die je voor de iphone betaald ook omhoog geschroefd zou worden. zit dus na 30-8 ook 21 procent op.
Het contract dat je voor 1 oktober 2012 staat qua duur en prijs staat vast .... en als de btw hoger moet dan wordt het va hun gedeelte afgehaald ..... en ze kunnen mij niet verplichten een ander bedrag te gaan betalen dan waarvoor ik het contract heb afgesloten ....... moet je maar nagaan wat dat zou kosten.
In het contract staat duidelijk wat ik gedurende 2 jaar betalen moet ... in hun abbo geld hebben ze al lang met die 21 procent rekening gehouden trust me!
Ik ben benieuwd wat er bij mij zal gebeuren. Ik heb vrijdag besteld met nummerbehoud ik zal maandag even bellen en mijn bevindingen plaatsen!Bart1983 schreef op zondag 30 september 2012 @ 08:59:
[...]
Bundels blijven als het goed is gelijk van prijs alleen met 10.000MB:
http://gsm.mediamarkt.nl/...e-altijd/tarieven?Popup=1
Verwijderd
Flieger schreef op zondag 30 september 2012 @ 09:27:
[...]
Ik ben benieuwd waar je dit hebt nagevraagd. In elk contract staat namelijk dat belasting iets van de overheid is en dat wijzigingen hierin altijd kunnen worden doorbelast. Vodafone heeft straks dus ook gewoon 21% af te dragen. Ik heb een tijd terug al een sms ontvangen dat mijn maandbedrag vanaf 1 oktober zou veranderen in verband met de BTW verhoging.
De prijs van het toestel is nog een vraagteken voor mij. Je besteld nu iets en zij kunnen het niet voor 1 oktober leveren, dus dan staat de prijs vast (lijkt me).
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2012 09:42 . Reden: extra info ]
Klopt niet helemaal. Heb zwarte iPhone 5 16gb besteld via CB, bevestiging gekregen om 12.56, echter via de klantenservice vrijdag al vernomen dat ze nu geen toestel voor mij op voorraad hebben en dat ik dus moet wachten op een nieuwe lichting...Jobbie schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 13:27:
Over CB (12:37 besteld), dit schreef ik in het levertijden topic:
[...]
Total 80. Volgens mij zit je er echt net naast. Telefoniste zei donderdag dat waarschijnlijk alle bestellingen tussen 10:00 en 13:00 bij de eerste lichting zouden zitten.
[...]
T-Mobile.
Ben klant bij Vodafone, kreeg ongeveer 2 maanden al een mailtje dat ik meer moet gaan betalen. Gaat dus ook wel gelden voor bestaande klanten.Mouse_NL schreef op zondag 30 september 2012 @ 04:02:
[...]
Ik zie in die PDF wel het volgende staan:diotav schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:20:
Tot mijn verbazing is het mogelijk om zelf F&F codes aan te vragen
<knip>
Bij het aanvragen dient naast de bedrijfsactiecode ook je naam en het lidmaatschapsnummer van de PvCF ingevuld te worden. Hiervoor dienen 5 cijfers ingevuld te worden. Als je een lidnummer hebt dat kleiner is, dan graag aanvullen met één of meer voorloopnullen.
[ Voor 21% gewijzigd door DyStiC op 30-09-2012 14:31 ]
[ Voor 39% gewijzigd door diotav op 30-09-2012 14:37 ]
Dat mag niet jij hebt een prijs afspraak met VF .... als ze het verhogen staat ook in die brief dat je meteen je contract kan beëindigen. Laatst met KPN Digitenne gehad en je mocht binnen zoveel dagen gewoon opzeggen zonder enige afbetaal kosten. Aangezien ik duidelijk een order bevestigig met prijs heb kunnen ze niet afwijken zonder mij te compenseren.Brm-G schreef op zondag 30 september 2012 @ 11:14:
[...]
Ben klant bij Vodafone, kreeg ongeveer 2 maanden al een mailtje dat ik meer moet gaan betalen. Gaat dus ook wel gelden voor bestaande klanten.
Iphone 5 code moest je apart aanvragen via een voorinschrijving .... wellicht dat je dit nog kan doen!Kecin schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:50:
Mja, maar met die bedrijfscodes (heb ze zelf ook) kan je dus de normale codes aanvragen en niet de /iphone5.
Ik weet het fijne er niet van. Maar ik heb zojuist "zomaar" wat ingevuld op de bestelpagina en het lijkt gewoon te werken. Dus zonder een geldige actiecode. Wanneer wordt de actiecode gecontroleerd?diotav schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:55:
De iPhone 5 is pas vanaf 1 oktober beschikbaar. De actiecode geef je gewoon aan bij het uitchecken.
[ Voor 5% gewijzigd door aex351 op 30-09-2012 16:31 ]
Weet iemand hoe je dit via zo'n voorinschrijving kan aanvragen?Mouse_NL schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:38:
[...]
Iphone 5 code moest je apart aanvragen via een voorinschrijving .... wellicht dat je dit nog kan doen!
Als je alle stappen hebt gevolgd komt er een melding dat de code niet geldig is. Ik had ook al even geprobeerd om met mijn 'normale' F&F code de iPhone 5 via de iPhone 5 pagina te bestellen, maar dat ging helaas niet.aex351 schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:30:
[...]
Ik weet het fijne er niet van. Maar ik heb zojuist "zomaar" wat ingevuld op de bestelpagina en het lijkt gewoon te werken. Dus zonder een geldige actiecode. Wanneer wordt de actiecode gecontroleerd?
[ Voor 12% gewijzigd door Valinor op 30-09-2012 16:48 ]
Mouse_NL schreef op zondag 30 september 2012 @ 15:37:
[...]
Dat mag niet jij hebt een prijs afspraak met VF .... als ze het verhogen staat ook in die brief dat je meteen je contract kan beëindigen. Laatst met KPN Digitenne gehad en je mocht binnen zoveel dagen gewoon opzeggen zonder enige afbetaal kosten. Aangezien ik duidelijk een order bevestigig met prijs heb kunnen ze niet afwijken zonder mij te compenseren.
Beetje een non-issue ook. Loop je zo ook de Albert Heijn in of betaal je daar wel gewoon 1,68% meer voor je boodschappen?Kan ik mijn contract opzeggen naar aanleiding van deze btw-verhoging?
Nee, Vodafone past het btw-tarief op zijn producten en diensten aan naar aanleiding van een wetswijziging. De wet verplicht Vodafone het aangepaste btw-tarief te hanteren. Je kunt je abonnement alleen opzeggen tegen het einde van je contractduur. Dit kun je nalezen in onze algemene voorwaarden.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Verwijderd
Gehele contractperiodeVerwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:25:
Bij die Friends & family hebben ze het over iPhone Altijd van eerst €42,50 p/m maar nu 29,75. Is dat voor de hele 24 maanden? Of slechts een periode daarvan? Kan ik nergens vinden namelijk
Volgens mij heb ik bij AH geen spullen op contract of iets op bestelling ..... zie het maar als een auto die je gekocht hebt en na 1 oktober geleverd wordt of een bril of een huis of whatever waar je de prijs reeds heb gehad ..... .... binnen veranderingen zijn er altijd overgangsregels en dat is in dit geval aan de hand!tdw schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:49:
[...]
[...]
Beetje een non-issue ook. Loop je zo ook de Albert Heijn in of betaal je daar wel gewoon 1,68% meer voor je boodschappen?
[ Voor 10% gewijzigd door Mouse_NL op 30-09-2012 18:44 ]
Je begrijpt er niets van.Mouse_NL schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:38:
[...]
Volgens mij heb ik bij AH geen spullen op contract of iets op bestelling ..... zie het maar als een auto die je gekocht hebt en na 1 oktober geleverd wordt of een bril of een huis of whatever waar je de prijs reeds heb gehad ..... .... binnen veranderingen zijn er altijd overgangsregels en dat is in dit geval aan de hand!
Ik weet niet of jullie het nog weten want 2 jaar geleden gingen de abbo's ook om wie voor ik dacht 10 september 2010 afsloot had andere voorwaarden en PRIJZEN dan de mensen erna.Ik heb nig net een paar dagen 8-9-10 mijn contract afgesloten en had een veel betere deal dan anderen om mij heen ..... Waarom Doet CB dit bevoorbeeld ........... hun inkoop van toestellen kunnen ze 21% BTW terugvragen en op verkoop tikken ze 19% af ...... (tenminste voor de meeste bestellingen) winst 2%.
Laat mij het anders zeggen ..... misschien rekenen ze 21% maar ik blijf 38,50 24 maanden betalen!
Mochten ze het toch doen ben ik 0,77 p/m kwijt en gedurende de hele contract periode 18,48.
Ik ga kijken hoe het gaat en zal wel zeker in de pen klimmen!
...less is more
Verwijderd
Tof! Dat ga ik doen dan denk ik! Is toch erg goedkoop? Wat is de levertijd van die iPhone 5 daar eigenlijk? Weet iemand dat?
Goedkoop is anders..Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:55:
[...]
Tof! Dat ga ik doen dan denk ik! Is toch erg goedkoop? Wat is de levertijd van die iPhone 5 daar eigenlijk? Weet iemand dat?
Verwijderd
Hmm het valt inderdaad tegen. Kom op 2 jaar uit op 1023 euro + de moeite om zo'n code te regelen. Vodafone zelf had ook een aanbieding voor me waarmee ik op 1089 uitkwam. Maar dat was dan met 1-2 weken levertijd. Dan ga ik gewoon dat doen denk ik. Hoef ik geen code te regelen en heb ik sneller m'n telefoonDionlinn schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:56:
[...]
Goedkoop is anders..Zo'n 3-4 weken levertijd
Waar doel je op, de toestellen of de abbonementen?RRCreations schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:56:
Voor jullie BTW problemen, http://ictrecht.nl/webwin...rhoging-een-samenvatting/
Iedereen betaalt dus gewoon duidelijk 21%!
[ Voor 14% gewijzigd door Draakje5 op 30-09-2012 19:30 ]
Bedoelde voor Mouse_NL, idd over de abbé prijzen. Helaas zullen we echt gewoon 21% moeten betalen over het abonnement.Draakje5 schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:03:
[...]
Waar doel je op, de toestellen of de abbonementen?
Abbonementen moet iedereen natuurlijk 21% btw over betalen, lijkt me geen onduidelijkheid over te bestaan. Je abbonement wordt namelijk pas na 1 oktober gefactureerd.
Je toestel daarentegen niet. Tenzij na 1 oktober besteld.
En een kleine kanttekening: als je toestel voor 1 oktober is besteld maar na 1 oktober wordt geleverd mag een bedrijf jou hier 2% extra btw over factureren. Of ze dat ook doen is een 2e.
Ik snap het wel best ..... en wanneer dacht je dat de inkoop factuur opgemaakt wordt ik weet wel degelijk waar ik over praat als het hier om gaat trust me. Wel eens gehoord van het kas versus factuurstelsel? Dus zeg mij aub niet dat ik niets weet ik weet het wel degelijk vrind!funk-e schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:53:
[...]
Je begrijpt er niets van.
Vodafone en andere providers gaan gewoon 21% doorberekenen aan ons. Er heeft iemand zelfs een link geplaatst waar dit wordt aangegeven.
Hoe denk je dat CB 21% kan terugvorderen van de belastingdienst? Ze hebben deze toestellen immers al gekocht. Dus ze hebben 19% betaald.
Verder is er maar 1 partij die van de verhoging profiteert, de overheid
Je kan in de pen klimmen, maar je hebt geen schijn van kans. Ook jij gaat dit betalen!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Om het nogmaals te lezen staat er "U bent als ondernemer verplicht om het 21%-tarief in rekening te brengen bij uw klanten wanneer u producten of diensten levert op of na 1 oktober."RRCreations schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:56:
Voor jullie BTW problemen, http://ictrecht.nl/webwin...rhoging-een-samenvatting/
Iedereen betaalt dus gewoon duidelijk 21%!
[ Voor 17% gewijzigd door Mouse_NL op 30-09-2012 20:52 ]
Nee je tekent een contract waarbij je akkoord gaat met een doorlopende levering van een dienst.Mouse_NL schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:44:
[...]
Om het nogmaals te lezen staat er "U bent als ondernemer verplicht om het 21%-tarief in rekening te brengen bij uw klanten wanneer u producten of diensten levert op of na 1 oktober."
Dus tijd van levering aangezien mijn contract voor 01 oktober is aangevangen is de dienst dus voor 1 oktober geleverd!
Maar zo te lezen zullen we het nog spannend krijgen ,,,,,, dan maar 0,77 / 1,68 % erbij! Wel jammer dat VF op hun F&F site tot 1 oktober aftelt ik ben bang dat de prijzen door de btw verhoging nog hoger worden ...... Wie wil dit monitoren?
[ Voor 5% gewijzigd door Osxy op 30-09-2012 20:54 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Verwijderd
Osxy schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:53:
[...]
Nee je tekent een contract waarbij je akkoord gaat met een doorlopende levering van een dienst.
Iedere maand is dit een nieuwe levering.
Het kan zijn dat providers de kosten opzich nemen maar ze hebben het recht om het door te berekenen.
Iemand die hier meer over weet?Dionlinn schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:30:
Ik ben nu aan t twijfelen, en heb niet zo heel veel tijd meer om na te denken.
Of ik koop nu de Iphone 4S via F&F.
Voordeel: 30% korting ipv 25%,
Nadelen: Wellicht word de MB bundel naar 10GB vergoot.
De prijs zou wel is naar beneden kunnen gaan ( aanschafprijs) Bij Vodafone F&F 42,50 p/m moet je nu €159,- bijbetalen. Voorheen was dit altijd €119,- als ik me niet vergis.
Of als ik hem nu bestel zou ik hem dan evt morgen nog kunnen annuleren ( evt vanavond na 12 nog )
Moet zeggen dat ik erg benieuwd ben naar jouw uitleg over het kas vs factuurstelsel. Kun je dat uitleggen? En jij denkt dat goederen geleverd worden voordat er factuur is verzonden?Mouse_NL schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:38:
[...]
Ik snap het wel best ..... en wanneer dacht je dat de inkoop factuur opgemaakt wordt ik weet wel degelijk waar ik over praat als het hier om gaat trust me. Wel eens gehoord van het kas versus factuurstelsel? Dus zeg mij aub niet dat ik niets weet ik weet het wel degelijk vrind!
En als ik in de pen klim en het lukt is het altijd meegenomen en anders pech. Maar ik kaart het wel even aan. En nogmaals die 21% zit al in mijn € 38,50 ga ik van uit!
...less is more
Je hebt uit mijn hoofd 8 dagen de tijd om een contract te annuleren
[ Voor 57% gewijzigd door RRCreations op 30-09-2012 21:47 ]
http://www.worldofapple.n...nnement-reviewpricewatch/Mouse_NL schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:58:
Back on topic:
Heef iemand een overzicht van alle abbo;s met iphones 5 ergens? Want waar was / is hij nu het goedkoopste geweest/
[ Voor 7% gewijzigd door NotSoSteady op 30-09-2012 22:13 ]
Ik zou zeggen zoek op internet wat er mee bedoeld wordt !funk-e schreef op zondag 30 september 2012 @ 21:39:
[...]
Moet zeggen dat ik erg benieuwd ben naar jouw uitleg over het kas vs factuurstelsel. Kun je dat uitleggen? En jij denkt dat goederen geleverd worden voordat er factuur is verzonden?
[ Voor 36% gewijzigd door Mouse_NL op 30-09-2012 22:37 ]
Jep, je bent helaas te laat. Wil je toch nog de korting kan je misschien via andere websites bestellen, à la studentenmobiel.nl, echter geldt kennelijk niet het moment van aanvragen, maar het moment van activeren (zoals bij CB). Dus er is een kans dat je sowieso te laat bent als je vandaag besteld.Dionlinn schreef op zondag 30 september 2012 @ 22:28:
Net was Vodafone F&F met onderhoud bezig, nu kijk ik op de site en is de actie van 30% korting alweer voorbij, het is terug naar 25% terwijl er een klok stond aangegeven tot 00:00 30% korting.
Ik wilde net gaan bestellen, dit kunnen ze toch niet maken?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq