Kuhr89 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:04:
[...]
Ik heb een contract in natura liggen uiteraard![]()
Kan iemand mij ook een F&F code opsturen, alvast bedankt
Dan heb je genoeg aan 500mb, voor sim only is dat voordeliger. Abbonement van tmobile is er volgens mij pas vanaf 1gb, of voor 3 euro minder heb je 500mb..TranceSetter schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:03:
Maar dan is de vraag hoeveel data je daadwerkelijk verbruikt. Mijn iphone geeft aan dat ik sinds 1 januari 2012 totaal 3200MB heb verbruikt. Dat is dus bijna 1/3 van wat had gemogen bij 1000MB.
Ik zit op 1 dag al aan de 50mb als ik alleen al 1 uurtje de radio app van Qmusic gebruik via 3G.
En in werkelijkheid:Kuhr89 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:04:
[...]
Ik heb een contract in natura liggen uiteraard![]()

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
http://www.worldofapple.n...21-september-beschikbaar/TranceSetter schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:04:
[...]
November? Dat is 5 weken na de verkoop van de iPhone 5...
Nano-sim kaarten van KPN vanaf 21 september beschikbaar, Vodafone op 28 september
hahaha geweldig.. Nouja.. het is al meer dan een jaar mijn vriendin:P Dus het is niet zomaar 'een' vriendin:P Dat scheelt natuurlijk wel he;)
Ik kijk hier op mijn telefoon he..
Sinds dat ik mijn iPhone 3G heb, dat is dus ongeveer 4 jaar geleden.
Gegevens Mobiele netwerk
Verstuurd: 1.0 GB
Ontvangen: 13.5 GB
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Wat een prutsers xD
Even serieus, heeft die directeur liggen slapen.
Hier staat 17 september: http://www.iphoneclub.nl/...elgie-wat-zijn-de-opties/BertP schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:58:
KPN & Hi leveren de nano sim kaart vanaf 3 november.
edit: die Twitter gaat over losse verkoop, dat zal misschien los staan van de toestellen met contract dan.
[ Voor 15% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 18-09-2012 14:10 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ja ze hebben het hier over 'los' bestellen. Wellicht dat je hem bij een abbo direct krijgt? En als je een iPhone 5 los koopt je dus 5 weken moet wachten voordat ze je een sim kaart geven? Zodat je eigenlijk wel een abbo moet afsluiten...
Neemt iOS die verbruikscijfers mee over telefoonwissels heen? Want dan heb ik werkelijk geen flauw idee wat ik verbruikt heb de afgelopen jaren...Kuhr89 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:08:
[...]
hahaha geweldig.. Nouja.. het is al meer dan een jaar mijn vriendin:P Dus het is niet zomaar 'een' vriendin:P Dat scheelt natuurlijk wel he;)
Ik kijk hier op mijn telefoon he..
Sinds dat ik mijn iPhone 3G heb, dat is dus ongeveer 4 jaar geleden.
Gegevens Mobiele netwerk
Verstuurd: 1.0 GB
Ontvangen: 13.5 GB
Peace is not simply the absence of war.
Ja iOS neemt die mee. Zolang jij die nooit hebt gereset etc.. Ik heb altijd gewoon een backup terug gezet op mijn telefoons. Dus daar is niet mee geknoeid haha
Handig. Dan heb ik dus 18 GB verbruikt in de afgelopen 2 of 4 jaar... Ik ga het maar ruim ramen denk ik
.
Overigens ga ik een 32GB iPhone 5 los kopen en er een Tele2 sim-only bij bestellen. Al dat spaargeld op de bank is toch nergens goed voor
Overigens ga ik een 32GB iPhone 5 los kopen en er een Tele2 sim-only bij bestellen. Al dat spaargeld op de bank is toch nergens goed voor
Jammer genoeg heb ik geen voorverkoop-mailtje ontvangen
Ben toch al onafgebroken klant sinds 1999 (toen nog BEN). Hopelijk hoor ik nog wat meer van @tmobile_webcare dan alleen "de presale start op 21/9".

Ben toch al onafgebroken klant sinds 1999 (toen nog BEN). Hopelijk hoor ik nog wat meer van @tmobile_webcare dan alleen "de presale start op 21/9".
Moet je nagaan, mijn moeder heeft nog steeds de simkaart van toennog: Dutchtone.. Nu dus T-mobile hahaTlighT schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:14:
Jammer genoeg heb ik geen voorverkoop-mailtje ontvangen![]()
Vind het ook maar slecht dat er geen structuur in die mailings zit.
Ze hadden gewoon iedereen die het mailtje heeft ontvangen de dag na de bekendmaking van de iPhone 5, ook pre-order moeten geven en dan maar op basis van first come first serve.
Eventueel zetten ze een teller op de website met het aantal iPhones dat nog beschikbaar zijn, dat is nou eens top klantenservice.
Ze hadden gewoon iedereen die het mailtje heeft ontvangen de dag na de bekendmaking van de iPhone 5, ook pre-order moeten geven en dan maar op basis van first come first serve.
Eventueel zetten ze een teller op de website met het aantal iPhones dat nog beschikbaar zijn, dat is nou eens top klantenservice.
Niemand?lazrambo schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:05:
Ik ben uitermate ontevreden over die nieuwe prijzen van Tmobile
Dus als er een mede-user nog een F&F code voor Vodaphone heeft houd ik me aanbevolen
want met deze aanbieding lopen bestaande klanten huilend weg
Dus als er een mede-user nog een F&F code voor Vodaphone heeft houd ik me aanbevolen
want met deze aanbieding lopen bestaande klanten huilend weg
Daar zit heus wel een structuur achter. Zoiets heet klantwaarde. En heeft niks tot weinig te maken met hoelang je klant bent.Draakje5 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:20:
Vind het ook maar slecht dat er geen structuur in die mailings zit.
Als jij al tien jaar klant bent met een 50 euro/gulden abo en je altijd je rekening betaald zonder daar overheen te gaan ben je niet meer dan een "normale klant die zijn verplichtingen na komt". Voor iemand die 1 jarig verlengt met een 30 euro abo en elke maand voor 100 euro naar weet ik veel waar belt ben je iemand die goed geld in het laatje brengt. Van die eerste zijn er genoeg in Nederland, van die tweede zijn er weinig en vechten providers ook voor; ergo die krijgen voorrang op een iPhone5.
Voor zover weer de kijk in de keuken van telecom providers ;-)
Hier staat wat
Ik hoor anders alleen maar mensen spreken over een 16gb iphone met i75 die ze hebben aangeschaft die de mailing van tmobile hebben ontvangen.Flappiewappie schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:28:
[...]
Daar zit heus wel een structuur achter. Zoiets heet klantwaarde. En heeft niks tot weinig te maken met hoelang je klant bent.
Als jij al tien jaar klant bent met een 50 euro/gulden abo en je altijd je rekening betaald zonder daar overheen te gaan ben je niet meer dan een "normale klant die zijn verplichtingen na komt". Voor iemand die 1 jarig verlengt met een 30 euro abo en elke maand voor 100 euro naar weet ik veel waar belt ben je iemand die goed geld in het laatje brengt. Van die eerste zijn er genoeg in Nederland, van die tweede zijn er weinig en vechten providers ook voor; ergo die krijgen voorrang op een iPhone5.
Verwijderd
Ik ben zo'n "normale klant die zijn verplichtingen na komt" en kreeg gewoon een mailtje hoor ;-)Flappiewappie schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:28:
[...]
Daar zit heus wel een structuur achter. Zoiets heet klantwaarde. En heeft niks tot weinig te maken met hoelang je klant bent.
Ik denk dat nieuwe klanten winnen interessanter is. Ga er maar van uit dat de voorwaarden voor een nieuw abonnement interessanter zijn dan deze verleng deal van T-Mobile
Ik heb ze normaal wel, alleen ze zijn op. Hoop morgen of vanavond weer nieuwe te hebben, dan meld ik het hierlazrambo schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:05:
Ik snap het krijgen van die mail voor bestaande klanten ook nog niet zo. Ik bedoel er is weinig goedkoops aan. Het enige wat een voordeel is, is dat je de iPhone als 1e kan bestellen.
Dat is dus ook niet zo spannend
Dat is dus ook niet zo spannend
OK thanks dan wacht ik het af! Prijzen bij T-Mobile zijn echt absurd en na 7 jaar is het tijd om weg te gaan bij hunalwaysleft schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:39:
[...]
Ik heb ze normaal wel, alleen ze zijn op. Hoop morgen of vanavond weer nieuwe te hebben, dan meld ik het hier
Mijn F&F code is tot ergens eind November geldig, dus ik wacht lekker rustig af
Maakt me niet zoveel uit dat ik per se de eerste ben. Zodra die er op komt, bestel ik (mits de prijs acceptabel is).
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Halve willekeur dus. Net als twee jaar geleden met de iPhone 4, mensen die het eind van de dag reserveerden, kregen hem diezelfde week, terwijl mensen die aan het begin van de dag gereserveerd hadden wekenlang moesten wachten.Draakje5 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:31:
[...]
Ik hoor anders alleen maar mensen spreken over een 16gb iphone met i75 die ze hebben aangeschaft die de mailing van tmobile hebben ontvangen.
Ik houd het nog wel even uit met mijn iPhone 4, maar mijn moeder zit met smart te wachten op mijn oude telefoon want die zit nog met mijn hele oude iPhone 3G.
Oke, nou dan nog wat andere suggesties:Draakje5 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:31:
[...]
Ik hoor anders alleen maar mensen spreken over een 16gb iphone met i75 die ze hebben aangeschaft die de mailing van tmobile hebben ontvangen.
Klanten die er vorige keer ook vroeg bij waren?
Klanten die in deze periode contracten vrij worden of het allang zijn?
Klanten die nu op een ongunstig prijsplan zitten voor tmobile en graag over worden gezet naar een gunstiger prijsplan voor tmobile?
Klanten die zijn overgestapt naar tmobile om een iphone te nemen, en waarbij ze bang zijn dat ze nu ook weer snel zullen overstappen naar een andere provider?
Het kan allemaal, maar geloof me, structuur-loos is het niet.
Hier staat wat
Flappiewappie schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:50:
[...]
Oke, nou dan nog wat andere suggesties:
Klanten die er vorige keer ook vroeg bij waren?
check
Klanten die in deze periode contracten vrij worden of het allang zijn?
contract is al een half jaar verlopen (is dat gunstig of ongunstig?)
Klanten die nu op een ongunstig prijsplan zitten voor tmobile en graag over worden gezet naar een gunstiger prijsplan voor tmobile?
check
Klanten die zijn overgestapt naar tmobile om een iphone te nemen, en waarbij ze bang zijn dat ze nu ook weer snel zullen overstappen naar een andere provider?
dat niet dus, zit al >10 jaar bij T-Mobile
Het kan allemaal, maar geloof me, structuur-loos is het niet.
Ik heb dat vorig jaar als eens nagevraagd bij T-mobile als in openbaarheid van gegevens. Maar ze wilde dit niet prijs geven.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Net een medewerker van Vodafone gesproken in de Chat. Hieronder gedeelte van het gesprek
Ik: Hallo, ik heb een Vodafone Friends and Family code en wil graag weten of de iPhone5 daar ook beschikbaar komt.
VF: Dat durf ik nog niet te zeggen of dat het geval is!
VF: Dat zal vanaf 28 September bekend worden.
Ik: Oh.. oke
Ik: Dan komt deze ook op de gewone site te staan?
VF: Correct!
Ik: oke.. is er een pre order vanaf 21e of is dat niet zeker?
VF: Dat is ook nog niet zeker!
Ik: Oke.. jammer
VF: Maar in combinatie met Friends en Family zal dit sowieso niet het geval zijn!
VF: Helaas inderdaad!
Ik: Nee oke.. daar komt hij pas beschikbaar als hij er echt is dus?
Ik: en de laatste vraag is over de nano sim. Ik hoorde dat jullie die gingen leveren vanaf de 21e?
VF: Zodra er toestellen zijn die dit nodig hebben zullen we ze ook gaan uitleveren
Ik: Hallo, ik heb een Vodafone Friends and Family code en wil graag weten of de iPhone5 daar ook beschikbaar komt.
VF: Maar in combinatie met Friends en Family zal dit sowieso niet het geval zijn!
Ik: en de laatste vraag is over de nano sim. Ik hoorde dat jullie die gingen leveren vanaf de 21e?
VF: Zodra er toestellen zijn die dit nodig hebben zullen we ze ook gaan uitleveren
Kortom: 28 september F&F in de gaten houdenwilc0o schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:55:
Net een medewerker van Vodafone gesproken in de Chat. Hieronder gedeelte van het gesprek
Oke haha.. Oftwel, de gewone normale prijzen zullen misschien vanaf de 21ste bekend gemaakt worden. En zodra de telefoon daadwerkelijk uit is, komen ze ook in het F&F te staan..
Weetje wat zo vervelend is, dan heb je tot 1 okt de keuze om te kijken waar je naar toe wilt. Vanaf 1okt zullen de prijzen omhoog gaan..
Weetje wat zo vervelend is, dan heb je tot 1 okt de keuze om te kijken waar je naar toe wilt. Vanaf 1okt zullen de prijzen omhoog gaan..
3 dagen om toe te slaan, 28, 29 en 30 sept.
Kuhr89 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:01:
Vanaf 1okt zullen de prijzen minimaal omhoog gaan..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
En is het niet gewoon zo dat de prijzen verhoogd worden ook al heb je al een abo of niet? En daarbij, als je kunt verlengen, dan sluit je nu een contract af dat start op de einddatum van je huidige contract. Voor de meesten zal dit ook na 1 oktober liggen.
Bij T-mobile rekenen ze de BTW apart, dus daar gaat het sowieso omhoog (abonnementsgeld althans)TranceSetter schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:07:
En is het niet gewoon zo dat de prijzen verhoogd worden ook al heb je al een abo of niet? En daarbij, als je kunt verlengen, dan sluit je nu een contract af dat start op de einddatum van je huidige contract. Voor de meesten zal dit ook na 1 oktober liggen.
Bij elke provider is dat volgens mij, kreeg ook mailtje van VF dat ik meer ga betalen, ook al heb ik al 'n contract..
Achja dat zet ook geen zoden aan de dijk
Achja dat zet ook geen zoden aan de dijk
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja drie dagen om toe te slaan. Gelukkig is 30 september laatste zondag van de maand = koopzondag in Eindhoven hahaha. Heeft dus een dagje extra..
Toch vind ik het wel vervelend. Kun je die F&F ook in de winkel regelen?
Ja de prijzen zullen na 1 okt misschien dan minimaal omhoog gaan, feit is dat 1 okt de F&F op de schop gaat als we de site mogen geloven.
Heb er geen ervaring mee maar heb gelezen (pagina of 2 terug) dat Friends and Family alleen via de site te bestellen is.Kuhr89 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:23:
[...]
Ja drie dagen om toe te slaan. Gelukkig is 30 september laatste zondag van de maand = koopzondag in Eindhoven hahaha. Heeft dus een dagje extra..
Ja de prijzen zullen na 1 okt misschien dan minimaal omhoog gaan, feit is dat 1 okt de F&F op de schop gaat als we de site mogen geloven.
Oei, nou lees ik al 2 dagen dit forum mee en mis ik dat dan weer haha.. Bedankt!wilc0o schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:25:
[...]
Heb er geen ervaring mee maar heb gelezen (pagina of 2 terug) dat Friends and Family alleen via de site te bestellen is.
Ach we zullen het gaan zien..
Vrijdag kunnen we ons dus op gaan maken om prijzen te vergelijken!
En de 28ste kunnen we gaan kijken of het het waard was om zo lang te wachten..
Vrees wel dat als je de 28ste de telefoon gaat bestellen via F&F het een tijd gaat duren voordat je de telefoon in huis hebt..
Inderdaad. Er staat dat je tot 1 okt. van extra voordeel geniet, oftewel; daarna niet meer? Sowieso is vorige week de prijs van de 16GB 4S icm een abonnement van 33 euro al met 50 euro gestegen van 69 naar 119 euro..Kuhr89 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:23:
[...]
Verwijderd
Bij F&F zullen ze uiteraard ook wel een graantje mee willen pikken van de iPhone5 hype ;-) Het is afwachten, we weten nu toch nog niks, behalve T-Mobile's graaifestijn ;-)Dannydekr schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:34:
[...]
Inderdaad. Er staat dat je tot 1 okt. van extra voordeel geniet, oftewel; daarna niet meer? Sowieso is vorige week de prijs van de 16GB 4S icm een abonnement van 33 euro al met 50 euro gestegen van 69 naar 119 euro..
Ik denk persoonlijk dat er niet zoveel/ tot geen verschil zal zitten tussen de providers met de iPhone 5 abonnementen. Dat hebben we al gezien met de iPhone 4 en 4S.
Toch raar dat de telefoonprijs van de iPhone 4S dan 50euro omhoog is gegaan, aangezien er net een nieuwe iPhone is aangekondigd
Toch raar dat de telefoonprijs van de iPhone 4S dan 50euro omhoog is gegaan, aangezien er net een nieuwe iPhone is aangekondigd
Verwijderd
Vodafone zou er wel goed aan doen om meer te concurreren met T-Mobile. Massa's iPhone4 klanten die schrikken van de nieuwe prijzen; die zijn makkelijk te winnen.Kuhr89 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:40:
Ik denk persoonlijk dat er niet zoveel/ tot geen verschil zal zitten tussen de providers met de iPhone 5 abonnementen. Dat hebben we al gezien met de iPhone 4 en 4S.
Iemand die momenteel zakelijk abbonement heeft?
Wat is het verschil tussen zakelijk en particulier?
Wat is het verschil tussen zakelijk en particulier?
In dit land van vergaande prijsafspraken doen ze dat niet. De truc is om allemaal een zelfde aanbod te hebben, zo hou je het prijzen-cartel in stand.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:41:
[...]
Vodafone zou er wel goed aan doen om meer te concurreren met T-Mobile. Massa's iPhone4 klanten die schrikken van de nieuwe prijzen; die zijn makkelijk te winnen.
Voor de mensen die een pre-order hebben 'gekocht' bij phoneshop. (VIP Service iPhone 5):
Ik had een mailtje gestuurd met het volgende:
Ik had een mailtje gestuurd met het volgende:
En ik kreeg de volgende reactie:Beste Phoneshop,
Jullie zullen vast veel vragen hierover krijgen, maar ik vroeg me af hoe het in zijn werking ging met de VIP service van de iPhone 5. Ik heb nu voor €10 de VIP service gekocht, en las dat de uitrol van de iPhone 5 op volgorde van inschrijving ging.
Moet ik nu wachten met bestellen van de iPhone 5 totdat hij bij jullie beschikbaar is, om de VIP service in werking te zetten? Of is het zo dat als ik nu de iPhone 5 bestel via jullie, er automatisch herkend wordt dat ik een VIP ben?
Met vriendelijke groet,
Sander
Geachte heer/mevrouw,
U kunt gewoon wachten totdat de iPhone beschikbaar is.
Pas dan krijgt u van ons bericht hoe verder.
Hopende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Dennis
Ik hoor veel mensen over Sim Only + een los toestel kopen. Dit heb ik tot nu toe ook elke keer gedaan. Maar wel bij Hi. Ik weet dat bedrijven zoals Simyo en Tele 2 hetzelfde bieden voor een veel lagere prijs, maar is er nou niemand die kijkt naar de snelheid van het internet of de kwaliteit van het netwerk? Bij simyo leveren ze tot 2 mbps. Voor een splinternieuwe iphone is toch treurig? Of ben ik de enige die er zo over denkt?
Misschien wel, maar mijn huidige i150 uit 2008 biedt ook niet meer. Tele2 biedt 3,6 Mbps, wat ik vrij netjes vind. In de praktijk haal je bij Vodafone ook geen 14,4 maar 4-6 Mbps.
Met T-Mobile haal ik in de praktijk niet veel sneller, zeker niet in de spits op Utrecht CS bijvoorbeeld (waar het regelmatig vastloopt). 256kb/sec is voor mij persoonlijk snel genoeg.fris0NL schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:50:
Ik hoor veel mensen over Sim Only + een los toestel kopen. Dit heb ik tot nu toe ook elke keer gedaan. Maar wel bij Hi. Ik weet dat bedrijven zoals Simyo en Tele 2 hetzelfde bieden voor een veel lagere prijs, maar is er nou niemand die kijkt naar de snelheid van het internet of de kwaliteit van het netwerk? Bij simyo leveren ze tot 2 mbps. Voor een splinternieuwe iphone is toch treurig? Of ben ik de enige die er zo over denkt?
Ik heb net met mijn iPhone 3gs welke ik tijdelijk heb een speedtest gedaan op het Hi netwerk. Ik krijg 20Mbps download en 0.6mbps upload over 3g.KroeT schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:54:
Misschien wel, maar mijn huidige i150 uit 2008 biedt ook niet meer. Tele2 biedt 3,6 Mbps, wat ik vrij netjes vind. In de praktijk haal je bij Vodafone ook geen 14,4 maar 4-6 Mbps.
20mbps download? Lijkt me sterkfris0NL schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:56:
[...]
Ik heb net met mijn iPhone 3gs welke ik tijdelijk heb een speedtest gedaan op het Hi netwerk. Ik krijg 20Mbps download en 0.6mbps upload over 3g.
De lagere prijs moet je ergens in terug zien natuurlijk. Maar toch lijkt het verschil me niet zo groot. Kwaliteit van het netwerk is niet anders dan als je direct bij een van de grote drie zit. En 2 Mbps internet lijkt niet snel maar is voor browsen en audiostreamen voldoende, afgezien van het feit dat hoe lager je snelheid is, hoe waarschijnlijker het wordt dat je het ook kan halen.
Ik maak me meer zorgen om andere zaken, zoals de afwezigheid van apps om je beltegoed te checken en het gemis aan extra diensten zoals duosim.
@fris0NL
Kan bijna niet. De 3GS ondersteunt niet eens zulke hoge snelheden over het mobiele netwerk
Ik maak me meer zorgen om andere zaken, zoals de afwezigheid van apps om je beltegoed te checken en het gemis aan extra diensten zoals duosim.
@fris0NL
Kan bijna niet. De 3GS ondersteunt niet eens zulke hoge snelheden over het mobiele netwerk
Een vriend van mij zit bij T-mobile sinds de iphone 4 uitkwam. Hij kan niet wachten tot hij daar weg kan. Zijn abonnement loop 11 oktober af. Hij klaagt dat zijn internet vaak wegvalt of geen 3G heeft. Daarnaast is er in die 2 jaar een aantal keer een grote storing geweest waardoor niks het deed.Dannydekr schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:55:
[...]
Met T-Mobile haal ik in de praktijk niet veel sneller, zeker niet in de spits op Utrecht CS bijvoorbeeld (waar het regelmatig vastloopt). 256kb/sec is voor mij persoonlijk snel genoeg.
Ik woon in Friesland, misschien dat de verbinding hier doorgaans beter is als in de randstad, dat weet ik verder niet..

Voor die "trouwe klanten" die al een iPhone 5 hebben kunnen bestellen, hebben die ook een extra korting op hun abonnement die "normale" mensen die vrijdag pas kunnen bestellen, niet krijgen?
Verwijderd
Dat lijkt me sterk, volgens mij worden vrijdag dezelfde prijzen gehanteerd.TlighT schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:01:
Voor die "trouwe klanten" die al een iPhone 5 hebben kunnen bestellen, hebben die ook een extra korting op hun abonnement die "normale" mensen die vrijdag pas kunnen bestellen, niet krijgen?
Gaat hij dan naar Vodafone, want die hebben al een heel lange tijd geen storing meer gehadfris0NL schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:58:
[...]
Daarnaast is er in die 2 jaar een aantal keer een grote storing geweest waardoor niks het deed.
Ik denk dat dit een veel interessantere discussie is. Het gaat niet alleen om het geld wat je per maand kwijt bent(vind ik persoonlijk). Ik heb geen ervaring met bedrijven zoals Simyo bijvoorbeeld. Ze maken gebruik van het kpn netwerk toch? Ik snap alleen niet waar het prijsverschil dan vandaan komt als ze exact hetzelfde bieden als bijvoorbeeld Hi. Kan iemand daar iets over zeggen?jona schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:58:
De lagere prijs moet je ergens in terug zien natuurlijk. Maar toch lijkt het verschil me niet zo groot. Kwaliteit van het netwerk is niet anders dan als je direct bij een van de grote drie zit. En 2 Mbps internet lijkt niet snel maar is voor browsen en audiostreamen voldoende, afgezien van het feit dat hoe lager je snelheid is, hoe waarschijnlijker het wordt dat je het ook kan halen.
@fris0NL
Ik denk dat hij kiest voor HiTranceSetter schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:03:
[...]
Gaat hij dan naar Vodafone, want die hebben al een heel lange tijd geen storing meer gehad

Je weet dat het Hi netwerk hetzelfde netwerk is als die van KPN, simyo, MTVmobile en nog een zooi providers? Daarnaast haal ik met mijn 2Mbps ook snelheden van 25Mbps met seedtest, lijkt me niet helemaal kloppen xDfris0NL schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:56:
[...]
Ik heb net met mijn iPhone 3gs welke ik tijdelijk heb een speedtest gedaan op het Hi netwerk. Ik krijg 20Mbps download en 0.6mbps upload over 3g.
Ja dat weet ik. Maar het lijkt mij dat ze verbinding wel kunnen vastzetten op een bepaalde snelheid.Shaverion schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:05:
[...]
Je weet dat het Hi netwerk hetzelfde netwerk is als die van KPN, simyo, MTVmobile en nog een zooi providers? Daarnaast haal ik met mijn 2Mbps ook snelheden van 25Mbps met seedtest, lijkt me niet helemaal kloppen xD
Volgens mij klopt het ook niet hoor xD Ik zal ff een app downloaden om te testen..
De Freinds & Family code is 1 jaar geldig, aldus een mede-tweaker die net heeft gebeld naar Vodafone. Dat is dus goed nieuws
.
Dit is een beter resultaat:Shaverion schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:05:
[...]
Je weet dat het Hi netwerk hetzelfde netwerk is als die van KPN, simyo, MTVmobile en nog een zooi providers? Daarnaast haal ik met mijn 2Mbps ook snelheden van 25Mbps met seedtest, lijkt me niet helemaal kloppen xD
0.91 down
0.22 up
Dat is inderdaad niet veel. Ik ben op dit moment in Groningen.
Hoe kunnen we er vanuit gaan dat de t-mobile prijzen ook kloppen die op de nieuwspagina staan? Ben aan het vergelijken geweest maar de prijzen zijn 1 op 1 identiek aan de huidige prijzen van de 4S momenteel. Ik meen dat de iPhone 5 goedkoper in aankoop was dan de iPhone 4S, dan lijkt het mij vanzelf spreken dat ook de abbo prijzen wat voor het toestel betaald moet worden lager, zijn niet dan?
Dat is bijzonder, tijdens een chat met een medewerker werd mij ook de 3 maanden aangegeven... Lekker duidelijk!Dannydekr schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:10:
De Freinds & Family code is 1 jaar geldig, aldus een mede-tweaker die net heeft gebeld naar Vodafone. Dat is dus goed nieuws.
Mensen hebben al pre-orders kunnen plaatsen voor de ip5 bij tmobile voor die prijzen.Reflow schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:12:
Hoe kunnen we er vanuit gaan dat de t-mobile prijzen ook kloppen die op de nieuwspagina staan? Ben aan het vergelijken geweest maar de prijzen zijn 1 op 1 identiek aan de huidige prijzen van de 4S momenteel. Ik meen dat de iPhone 5 goedkoper in aankoop was dan de iPhone 4S, dan lijkt het mij vanzelf spreken dat ook de abbo prijzen wat voor het toestel betaald moet worden lager, zijn niet dan?
Tjah, krijg het net in een privebericht. Lekker handig weer bij Vodafone..ethereal81 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:14:
[...]
Dat is bijzonder, tijdens een chat met een medewerker werd mij ook de 3 maanden aangegeven... Lekker duidelijk!

Zijn ook maar studentjesDannydekr schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:17:
[...]
Tjah, krijg het net in een privebericht. Lekker handig weer bij Vodafone..
Ach, die gasten weten het ook allemaal niet..
Het vervelende is ook dat al die medewerkers allang gaan weten wat de komende prijzen zijn, alleen jammergenoeg lekt niemand iets uit
Het vervelende is ook dat al die medewerkers allang gaan weten wat de komende prijzen zijn, alleen jammergenoeg lekt niemand iets uit
Verwijderd
Klopt, ik ben degene die het gevraagd heeft. Heb het overigens via Facebook gevraagd, bericht is inmiddels alweer verwijderd.Dannydekr schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:17:
[...]
Tjah, krijg het net in een privebericht. Lekker handig weer bij Vodafone..
Ze had het nagevraagd en de code is 1 jaar en 1 maal geldig zei ze.
Misschien een derde persoon die het kan vragen?
Kan me best voorstellen dat ze daar niet allemaal op de hoogte zijn van hoe lang een F&F code geldig is.
Is het zeker dat de Iphone 5 vanaf 28 september beschikbaar is bij F&F ?
Ben bereid tot eind november te wachten en anders lekker gewoon los kopen.
Heb even één en ander nagerekend op basis van 2 jarige abonnementen en ca. 100-150 belminuten en ca. 500-1000mb databundel. Prijzen incl. toestel iphone 5 16GB omgerekend naar een bedrag per maand.
T-mobile iSmart 150, 1250mb, 14.4Mbps, € 49,35
T-mobile Smart Plus 150 Sim Only, 400mb, 3.6Mbps, € 45,79
T-mobile iSmart 150 Sim Only, 1000mb, 14.4Mbps, € 51,79
Vodafone Sim Only 125, 500mb, 7.2Mbps, € 45,29 (niet op basis van F&F!)
SimYo 100, 500mb, 2.0Mbps, € 46,77
SimYo is op basis van een 1 jarig contract. Behalve bij de bovenste moet je dus € 679 lappen voor een iPhone 5 16GB. Bij de bovenste, aanbieding T-mobile, betaal je gespreid.
Mijns inziens is het de keuze tussen:
Vodafone Sim Only 125, 500mb, 7.2Mbps, € 45,29 (€ 679 lappen)
T-mobile iSmart 150, 1250mb, 14.4Mbps, € 49,35 (€ 250 lappen)
Je betaalt € 4,06 per maand extra voor gespreide betaling, ca. 2x hogere databundel en 2x sneller internet.
Mijn conclusie is dat alle abonnementen bij de diverse providers elkaar niet veel ontlopen. De reden dat de aanbieding van T-mobile heel duur lijkt is omdat de toestelkorting in de maandlasten verwerkt is. Gezien de nieuwe iPhone een duur toestel is komt dat dus in de abonnements prijzen terug.
SimYo is op basis van een 1 jarig contract. Behalve bij de bovenste moet je dus € 679 lappen voor een iPhone 5 16GB. Bij de bovenste, aanbieding T-mobile, betaal je gespreid.
Je betaalt € 4,06 per maand extra voor gespreide betaling, ca. 2x hogere databundel en 2x sneller internet.
Mijn conclusie is dat alle abonnementen bij de diverse providers elkaar niet veel ontlopen. De reden dat de aanbieding van T-mobile heel duur lijkt is omdat de toestelkorting in de maandlasten verwerkt is. Gezien de nieuwe iPhone een duur toestel is komt dat dus in de abonnements prijzen terug.
[ Voor 14% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 18-09-2012 16:49 ]
Ik kreeg net een smsje van T-mobile met mijn ordernummer
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Staat nergens dus is ook niet zeker. Medewerkers van de helpdesk weten meestal ook net niks.atoombom schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:39:
Is het zeker dat de Iphone 5 vanaf 28 september beschikbaar is bij F&F ?
Zijn er al mensen die op zoek zijn naar de mogelijkheid een Smart Plus abonnement van Tmobile af te sluiten, inplaats van iSmart? Ik ben namelijk 2 jaar terug met mijn iPhone 4 al zo slim geweest niet aan een i abonnement te beginnen. Ik heb nog een Relax 25 abonnement met 190 belminuten en onbeperkt internet voor maar 20 euro per maand.... Als ik nu een iSmart afsluit ga ik dus het dubbele per maand betalen voor minder bellen en internetten. Ik hou zat over en zit altijd op wifi, maar dubbele kosten vind ik te gortig. Ik zou liever een smart plus 170 of 230 afsluiten.
Los kopen en m'n 20 euro per maand laten lopen is nog het meest gunstig, maar een 32gb iPhone 5 gaat tegen de 800 euro lopen en dat geef ik liever gespreid uit, want geen enkele telefoon is dat bedrag waard. Ik hou mezelf liever voor de gek
Los kopen en m'n 20 euro per maand laten lopen is nog het meest gunstig, maar een 32gb iPhone 5 gaat tegen de 800 euro lopen en dat geef ik liever gespreid uit, want geen enkele telefoon is dat bedrag waard. Ik hou mezelf liever voor de gek
Verklaar je berekeningen aub, want ik kan er weinig wijs uit.X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:42:
Heb even één en ander nagerekend op basis van 2 jarige abonnementen en ca. 100-150 belminuten en ca. 500-1000mb databundel. Prijzen incl. toestel iphone 5 16GB omgerekend naar een bedrag per maand.
i150 bij tmobile kost je 44,50 euro per maand en de eerste 6 maanden 22,25 euro.
Wat het toestel kost mag me een raadsel zijn. 250 zeg jij?
Dan reken ik: 44,5 * 18 = 801€ + 22,6*6 = 133 euro. + 250 euro toestel = 1184 euro. klopt?
vergelijk het is met de goedkopere sim only van tele2, dan zit er een groot verschil in.X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:42:
http://www.tele2.nl/mobie...7e624073606fb&netwerk=m4n
En dan delen door 24 geeft die 49,35 per maand.Draakje5 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:55:
[...]
Verklaar je berekeningen aub, want ik kan er weinig wijs uit.
i150 bij tmobile kost je 44,50 euro per maand en de eerste 6 maanden 22,25 euro.
Wat het toestel kost mag me een raadsel zijn. 250 zeg jij?
Dan reken ik: 44,5 * 18 = 801€ + 22,6*6 = 133 euro. + 250 euro toestel = 1184 euro. klopt?
Ik had 'm eerst verkeerd berekend, kwam uit op 970 euro ipv 1116X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 17:01:
[...]
En dan delen door 24 geeft die 49,35 per maand.
De goedkoopste vodafone FF sim only vergelijking met t-mobile i75 geeft een verschil van een magere 60 euro.
Voor die 60 euro verschil ga ik niet naar vodafone overstappen, heb er bij t-mobile nog een nutteloze 'onbeperkt internet' bundeltje bij, altijd handig.
[ Voor 104% gewijzigd door Draakje5 op 18-09-2012 17:04 ]
Tabblad T-mobile staat een onderbouwing voor mijn verhaal.
https://docs.google.com/s...o2dkZsY1V3clE&pli=1#gid=1
https://docs.google.com/s...o2dkZsY1V3clE&pli=1#gid=1
[ Voor 21% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 18-09-2012 17:07 ]
Als Vodafone de iPhone met zijn 1GB abbo, 90 belminuten verkoopt voor 250 euro dan is dat aantrekkelijk via FF. Gaat dit zoals bij t-mobile 330 euro worden, wordt het t-mobile voor mij.
Het verschil in abbo is te verwaarlozen van 60 euro, maar als de iPhone bij vodafone ook nog eens 80 euro goedkoper wordt is het een ander verhaal.
Het verschil in abbo is te verwaarlozen van 60 euro, maar als de iPhone bij vodafone ook nog eens 80 euro goedkoper wordt is het een ander verhaal.
De iphone 5 mag alleen op een iSmart aangesloten worden, in iedergeval de komende weken
bron: t-mobile
En waarom vraagt iedereen om extra trouwe klanten korting? dat krijg je toch ook niet als je normaal zou verlengen? In het verleden was dat bij vodafone en kpn, maar dan weer afhankelijk van je belgedrag.
je voordeel is nu dat je het toestel als 1 van de eerste hebt, en dat is een kick, althans mijn mening.
en al die prijsvergelijkingen met sim only abbo''s scheelt je uiteindelijk als je alles op 24 maanden pakt niet meer dan 100 tot 150, maar daarvoor moet je nu wel ineens het toestel betalen contant. Zijn we miljardairs geworden? reken het eens even terug naar guldens, dan schrik je. Alleen maar om te bellen en chatten.
En bij de simonly's krijg je minder als bij een t-mobile abbo, en daar zit dan een beetje besparing van 100 tot 150 euro. Omdat je geen onbeperkt sms heb, minder belminuten en/of langzamer internet.
En waarom vraagt iedereen om extra trouwe klanten korting? dat krijg je toch ook niet als je normaal zou verlengen? In het verleden was dat bij vodafone en kpn, maar dan weer afhankelijk van je belgedrag.
je voordeel is nu dat je het toestel als 1 van de eerste hebt, en dat is een kick, althans mijn mening.
en al die prijsvergelijkingen met sim only abbo''s scheelt je uiteindelijk als je alles op 24 maanden pakt niet meer dan 100 tot 150, maar daarvoor moet je nu wel ineens het toestel betalen contant. Zijn we miljardairs geworden? reken het eens even terug naar guldens, dan schrik je. Alleen maar om te bellen en chatten.
En bij de simonly's krijg je minder als bij een t-mobile abbo, en daar zit dan een beetje besparing van 100 tot 150 euro. Omdat je geen onbeperkt sms heb, minder belminuten en/of langzamer internet.
Ho ho, wat dacht je van nieuws vergaren, mails lezen/typen, navigatie etc etc.pietpiet50 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 17:17:
De iphone 5 mag alleen op een iSmart aangesloten worden, in iedergeval de komende weken

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Via Tmobile zelf mag alleen iSmart.... Er zijn duizenden webwinkels die abonnementen aanbieden en ik durf te wedden dat er ook op eigen houtje aanbiedingen met Smart Plus gaan maken.
Iemand ook al de prijzen gezien op 2call?
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
Die tele2 aanbieding is wel erg goedkoop?
edit: laatmaar, addertjes onder het gras op de volgende pagina.
[ Voor 11% gewijzigd door Draakje5 op 18-09-2012 17:43 ]
Tele2 is volgens mij T-mobile netwerk? In dat geval een NO GO for me.
Verwijderd
Zie trouwens net dat die countdown tot 1okt ook weer van de Vodafone F&F pagina is verwijderd... the plot thickens ;-)
Tele2 lijkt inderdaad heel goedkoop. Maar als je een abonnement wilt samenstellen waarbij je uitkomt op +- 30 euro in de maand ( zonder korting) Dan betaal je voor de telefoon 515 euro
Tele2 SmartMix 150 2 jaar (normaal € 20,00 p/mnd)
€ 10,00
Internet Large 1GB (normaal € 15,00 p/maand)
€ 7,50
*
Maandelijkse kosten € 17,50
*
incl. BTW
*Maandelijkse kosten na 9 maanden € 35,00
Apple iPhone 5 16GB White
€ 511,00
Verzendkosten
€ 4,95
Eenmalige kosten
€ 515,95
incl. BTW
* Sorry voor lang bericht:P Krijg het niet aangepast haha
Inderdaad. de 1okt is verdwenen van de site.. Duidelijkheid joh! Dat is wat we nodig hebben.. verdomme haha
Het is niet dat het een aankoop is van maar 20 euro... Ik wil me gewoon optijd kunnen orienteren voordat ik weer met Tmobile of andere provider in zee ga..
Tele2 SmartMix 150 2 jaar (normaal € 20,00 p/mnd)
€ 10,00
Internet Large 1GB (normaal € 15,00 p/maand)
€ 7,50
*
Maandelijkse kosten € 17,50
*
incl. BTW
*Maandelijkse kosten na 9 maanden € 35,00
Apple iPhone 5 16GB White
€ 511,00
Verzendkosten
€ 4,95
Eenmalige kosten
€ 515,95
incl. BTW
* Sorry voor lang bericht:P Krijg het niet aangepast haha
Inderdaad. de 1okt is verdwenen van de site.. Duidelijkheid joh! Dat is wat we nodig hebben.. verdomme haha
Het is niet dat het een aankoop is van maar 20 euro... Ik wil me gewoon optijd kunnen orienteren voordat ik weer met Tmobile of andere provider in zee ga..
[ Voor 71% gewijzigd door Kuhr89 op 18-09-2012 17:57 ]
Laat ik ook eens een berekening maken:
iSmart 75 sim only 1 jaar
12 x €24.50 = €294,-
iPhone 5 32GB los: €759,-
Totaal: €1053,-
iSmart 75 abonnement met toestel 1 jaar
2 x €18.75 + 10 x €37.50 = €412.50
iPhone 5 32GB bijbetaling: €660,-
Totaal: €1072.50
iSmart 75 abonnement met toestel 2 jaar
6 x €18.75 + 18 x €37.50 = €787.50
iPhone 5 32GB bijbetaling: €430,-
Totaal: €1217.50
iSmart 150 abonnement met toestel 2 jaar
6 x €22.25 + 18 x €44.50 = €934.50
iPhone 5 32GB bijbetaling: €350,-
Totaal: €1284.50
Aannames: iPhone 5 32GB kost los €759,- en bij iSmart 75 1 jaar €660,- (gebaseerd op het feit dat de iPhone 4S bij het zelfde abbo van 2 naar 1 jaar ongeveer €230 duurder wordt).
Conclusie 1: Sim only is goedkoper dan abbo met toestel.
EDIT: Aha er is geen iSmart 75 sim only
Conclusie 2: Voor €145,- extra kan je nog een heel jaar bellen. Voor dat bedrag ga je nooit een sim only vinden dat 2e jaar
Conclusie 3: Voor nog €67,- extra heb je 2 jaar lang 2x zo veel belminuten.
Ik wilde eerst gewoon voor de optie gaan die het minste geld kost maar ik neig nu toch meer naar de laatste optie: iSmart 150 2 jaar.
Vraag: Zouden de abo prijzen over 1 jaar lager of hoger zijn dan nu? Als de trend van stijging door zet is het wellicht juist voordelig om een 2 jaar abo te nemen.
iSmart 75 sim only 1 jaar
12 x €24.50 = €294,-
iPhone 5 32GB los: €759,-
Totaal: €1053,-
iSmart 75 abonnement met toestel 1 jaar
2 x €18.75 + 10 x €37.50 = €412.50
iPhone 5 32GB bijbetaling: €660,-
Totaal: €1072.50
iSmart 75 abonnement met toestel 2 jaar
6 x €18.75 + 18 x €37.50 = €787.50
iPhone 5 32GB bijbetaling: €430,-
Totaal: €1217.50
iSmart 150 abonnement met toestel 2 jaar
6 x €22.25 + 18 x €44.50 = €934.50
iPhone 5 32GB bijbetaling: €350,-
Totaal: €1284.50
Aannames: iPhone 5 32GB kost los €759,- en bij iSmart 75 1 jaar €660,- (gebaseerd op het feit dat de iPhone 4S bij het zelfde abbo van 2 naar 1 jaar ongeveer €230 duurder wordt).
Conclusie 1: Sim only is goedkoper dan abbo met toestel.

EDIT: Aha er is geen iSmart 75 sim only
Conclusie 2: Voor €145,- extra kan je nog een heel jaar bellen. Voor dat bedrag ga je nooit een sim only vinden dat 2e jaar
Conclusie 3: Voor nog €67,- extra heb je 2 jaar lang 2x zo veel belminuten.
Ik wilde eerst gewoon voor de optie gaan die het minste geld kost maar ik neig nu toch meer naar de laatste optie: iSmart 150 2 jaar.
Vraag: Zouden de abo prijzen over 1 jaar lager of hoger zijn dan nu? Als de trend van stijging door zet is het wellicht juist voordelig om een 2 jaar abo te nemen.
De abo prijzen zullen denk ik alleen maar omhoog gaan. Vorig jaar naar een Sim-only zitten kijken met mijn vriendin en toen besloten om hem voor 2 jaar te nemen. En gezien het feit de abonnementen binnen dat half jaar alweer omhoog waren gegaan, denk ik dat we een goede keuze hebben gemaakt..
Ik verwacht zeker niet dat het goedkoper gaat worden..
Zit er dik in dat het duurder wordt.Kuhr89 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:02:
Op dit moment heb ik Telfort 400 + 25sms + onbeperkt internet(surf+mail) en betaal voor sim-only € 19,-. Als ik sim-only wil verlengen, dan bestaat de keuze voor 400 belminuten niet meer. Dus ik moet dan kiezen tussen 300 of 500. Bij de keuze voor Telfort 300 + 100sms + 1GB, dan zit ik al op een prijs van € 23,- per maand. Bij Telfort 500 + 100sms + 1GB zit ik al op € 32,- per maand.
Als je tegenwoordig bij Telfort een abbo met toestel wilt nemen, dan heb je alleen keuze voor een toestellease.
Je krijgt ook geen pop-upje meer voor een iphone 5 nieuwsbrief. Vodafone is ons aan het trollenVerwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 17:45:
Zie trouwens net dat die countdown tot 1okt ook weer van de Vodafone F&F pagina is verwijderd... the plot thickens ;-)
Ze lezen hier iig mee, thats a fact.Silversin schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:24:
[...]
Je krijgt ook geen pop-upje meer voor een iphone 5 nieuwsbrief. Vodafone is ons aan het trollen
Verwijderd
Zou slim van ze zijn. Als Vodafone's F&F een beetje vergelijkbare maandtarieven blijft houden switch ik direct van T-Mobile.
Vodafone is ook niet gek hé, zij zullen heus wel hun concurrenten in de gaten houden..Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 18:31:
[...]
Zou slim van ze zijn. Als Vodafone's F&F een beetje vergelijkbare maandtarieven blijft houden switch ik direct van T-Mobile.
De prijs zal ongeveer in de buurt komen, en wie weet introduceren ze de Iphone 5 pas na de actie pas op de F&F website.
Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.