Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die eindbaas is trouwens een tegenvaller zeg.

spoiler:
Een zwevend hoofd met 2 handen. Dat is origineel. Lijkt verdacht veel op een kopie uit bijv. een eindbaas uit Kirby's Superstar. Zelda64 had ook zoiets, ongo bogo ofzo. Zo zijn er wel meer games met een dergelijke baas. Daarnaast is het ook wel flauw dat wanneer je leven afgaat je in de herkansingen niet over diddy kan beschikken als je in je uppie speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raas
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-03 11:29

raas

kies je keuze

Vandaag in de aanbieding bij de wehkamp:

pricewatch: Donkey Kong Country Returns, Wii#

An eternity is very, very long, especially towards the end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm valt mee de aanbieding, voor mij was ie €39,95 daarvoor had ik 'm 2 maanden eerder in huis. eindbaas ben ik nog niet geweest, ga de spoiler dus ook niet lezen (met pijn in me hart verlaat ik dit topic niet wetend wat de toekomst zal brengen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-09 13:39
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:50:
Die eindbaas is trouwens een tegenvaller zeg.
Ik vond het ook wel relaxed om die met z'n 2en te doen. Beetje goed timen met doodgaan, zodat je weer 2 hartjes had ;) Maar indd niet bijster origineel nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff gister maar weer ff gespeeld (begon te vervelen en transformers lag in voordeelbak voor €5 dus die maar ff gehaald). moet zeggen wat een sneue eindbaas :( gewoon grote teleurstelling, vond k. rool veel vetter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Gister dan eindelijk de eindbaas verslagen. Nu aan de slag gegaan om alle kong letters en puzzel stukken te vinden. wereld 1,2 en 3 alles gevonden. En wat zijn die bonus levels frustrerend zeg. Wereld 1 en 2 hebben me echt 50-60levens gekost. wereld 3 was dan weer heel goed te doen. Dat is nou niet echt een opbouwende moeilijkheidsgraad.
Nu op naar wereld 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-09 13:39
zit nu op 95% maar heb de wilskracht niet meer om die bonuslevels te halen... Die met die schiettonnen vind ik echt iritant en haal ik ook nooit... Maakt niet uit hoeveel levens. Ik ga maar ff youtuben om te kijken wat dan die bonus-bonus level is ;-)

• nftk
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 15:59
Zijn er tips bij het springen op de Enemy's om hoog te springen. Heel vaak lukt dat niet...
Wat een goed spel zeg uitdagend en lang.

Verwijderd

nftk schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:37:
Zijn er tips bij het springen op de Enemy's om hoog te springen. Heel vaak lukt dat niet...
Wat een goed spel zeg uitdagend en lang.
Als je bedoeld om de spring die je krijgt na op een vijand gesprongen te zijn te vergroten: druk op de springknop als je land op de vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Heb dit spelletje ook uitgespeeld ondertussen.
Erg leuk, maar ondanks de hoge(re) moeilijkheidsgraad toch nog wel kort.

Vooral wereld 4 vond ik eigenlijk het moeilijkste, daarna misschien de 6e, de laatste twee werelden ging ik redelijk snel doorheen.

De eindbaas zonder didi bij één keer sterven is vreselijk vervelend. Ik heb em twee keer gedaan inmiddels, maar ik kan niet anders dan 3 keer geraakt worden, waarbij ik in de laaste fases eigenlijk zonder moeite kan blijven ontwijken.

Ben nog bezig met alle letters halen, maar heb dat in nog geen één wereld voor elkaar. (geen tijd meer gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Ik hoop dat ze al aan een deel 2 bezig zijn :P

[ Voor 3% gewijzigd door crack_en_hack op 08-03-2011 14:37 ]

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ik vond het zeker geen kort spel, juist heel lang. Vergelijk maar eens:

DKC1: 34 levels, 7 bazen
DKC2: 39 levels, 8 bazen
DKC3: 40 levels, 8 bazen

DKCR: 64 levels, 8 bazen

Naast veel meer levels ook nog veel moeilijker ook.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand dit een kort spel vindt. Tot nu toe zijn we bezig om allen KONG letters te verzamelen, en dat is niet altijd makkelijk. In dat level in wereld 5, volgens mij is dat 5-8, laatste voor die eindbaas iig, is dat tot nu toe het moeilijkst. De rest krijgen we over het algemeen wel voor elkaar, maar het is echt een moeilijk spel. Veel timing dingetjes. Maar ja, als je dit spel kort vindt, is er wel iets mis met je :D.

Ik vind ook het level design en het grafische design erg goed in elkaar ziten. Bosses zijn pittig, niet zoals Mario en Zelda van die bazen die een kind van 3 nog in 5 minuten omlegt (bij wijze van spreken). Ik ben wel een x-tal keer doodgegaan in ieder geval :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:57
Rakkerzero schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:21:
Nog wel een vraagje: In sommige levels hangt zo'n zak met een target erop. Wat kan je daarmee?
Kapotgooien met een ton! Komt niet zelden een puzzelstukje of andere goodie uit.

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb samen met een huisgenoot, het volledige spel (op puzzelstukjes na) uitgespeeld, inclusief tempel en alles.
Wat een uitdagingen zeg! Zeker de wereld-tempel-levels. Ofwel de #.k-levels.
Die moet je namelijk in een keer uitspelen, waarbij je echt goede de "jump-op-en-via-de-vijand"-hoogte-jumps moet beheersen, die na veel oefenen nog regelmatig mislukken.
Nu mag ik alles in reverse uitspelen een niet echt spannende en vooral irritante optie... :P

Mocht iemand nog een tip of truuk willen: altijd beschikbaar voor PB's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:18

Sagat

Is pappa x2!

En wat vinden we van de time trials? Ik heb dat laatst voor het eerst geprobeerd, maar zelfs in de eerste levels vind ik ze al behoorlijk strak gesteld? Geloof dat ik een silver heb en een paar brons :/

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Is iemand al leuke cheats tegengekomen zoals ze ook in de SNES spellen zaten?, vond gisteren een CD-Rom van Power Unlimited uit 98 waar een soort database op staat met allemaal cheats van zeker 500 spellen die ooit in de bladen besproken zijn.
DKC had er onwijs veel dus heeft deze dat misschien ook.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crack_en_hack schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 19:38:
Is iemand al leuke cheats tegengekomen zoals ze ook in de SNES spellen zaten?, vond gisteren een CD-Rom van Power Unlimited uit 98 waar een soort database op staat met allemaal cheats van zeker 500 spellen die ooit in de bladen besproken zijn.
DKC had er onwijs veel dus heeft deze dat misschien ook.
Wel een Easter Egg:
In het optiemenu (of een van de menu's daar in de buurt) is het rareware-logo te zien in het zeewier.
Pagina: 1 2 Laatste