Zelf woon ik in dordrecht en ze hebben bij mij nu ook (eindelijk glasvezel). Zit nu alleen nog na te denken of ik tv via lijbrand ga doen of niet. Als ik ik het goed heb gelezen dan zou dordt een goede kwaliteit hebben voor wat betreft TV (WGDO, wat dat ook moge wezen) en dus geen KPN. Als ik kijk bij tweak.nl, dan zie ik in hun tabel dat ze via de KPN leveren.
http://www.tweak.nl/consument/fiber/internet.html
Levering van de niet-R+ abonnementen
Dekkingsgebied TweakFiber KPN actieve operator De groene gebieden op de kaart vertegenwoordigen het dekkingsgebied waar glasvezel abonnementen over het netwerk van KPN leverbaar zijn. De abonnementen die wij in deze regio's bieden onderscheiden zich vooral door interactieve digitale televisie van KPN.
Levergebieden zijn: Almere-Stad, Almere-Haven, Amersfoort, Amsterdam-Osdorp, Bergschenhoek, berkel & Roedenrijs, Bleiswijk, Dordrecht, Elburg, Enschede, Groenlo, Haaksbergen, Hilversum, Hoevelaken, Houten, Lansingerland, Laren, Leeuwarden, Meppel, Nijkerk, Nijkerkerveen, Schijndel, St. Oedenrode, Son & Breugel, Uden, veghel.
Levering van de R+ abonnementen
Dekkingsgebied TweakFiber Reggefiber actieve operator De blauwe gebieden op de kaart vertegenwoordigen het dekkingsgebied waar glasvezel beschikbaar is via het actieve netwerk van Reggefiber. De abonnementen die wij in deze regio's kunnen leveren onderscheiden zich vooral met televisie van Reggefiber. Televisie is in deze regio's bovendien zowel analoog als digitaal leverbaar.
Levergebieden zijn: Almere-Buiten, Amersfoort, Bathmen, Berkelland, Deventer, Diepenveen, Holten, Meppel, Rijssen, Ruurlo, Schalkhaar, Veenendaal, Wijchen, Zeewolde.
Gooi ik nu een x aantal zaken door elkaar of klopt deze tabel niet.
Want mocht deze tabel wel kloppen, dat twijfel ik ten zeerste (na alles te hebben gelezen) om TV via glas af te nemen (KPN streaming) en het maar bij UPC te houden.
Wellicht een andere mogelijkheid is om dan maar de DVB-C te gaan gebruiken (heb nu ook geen HD van UPC) daar ik een tv heb die dat wel aankan (vlgs mij).
Ga ik er dan kwalitatief op vooruit of blijf dat gelijk (aak mij niet zoveel uit als het maar niet minder wordt).
Wat zouden jullie doen met de wetenschap die er nu is?