Credit 52,20 euro voor monitor in garantie periode

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 12.495 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe.s
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-03 17:38
Disclaimer: reactie is vrijwel volledig offtopic :
@Floppus
Ik ben het in dusverre met je eens dat er niet voor elk wissewasje een topic moeten worden gestart om een individueel geval zijn zin te geven door te dreigen met reputatieschade. Helemaal mee eens zelfs.

Ik vind echter de methode om op deze manier moedwillig mensen te dwingen afstand te doen van hun recht op vervanging of vergoeding van de aankoopwaarde, erger dan dan bijvoorbeeld altijd een dag te laat leveren. Daarnaast zullen mensen na 1/2/3 jaar na hun aankoop niet zo snel een shopreview meer maken itt vlak na de bestelling. Er is dus m.i. een 'bias' in het aantal shopreviews in het nadeel van garantieproblemen. Een shop kan dus vrij veel goede reviews krijgen omdat ze op tijd leveren, maar ontzettend slecht/verachtelijk met garantie-afhandeling. Ik vrees dat dit niet zo goed naar voren komt in de shopreviews.

Maar misschien is dat een manko van het systeem waar we niet zoveel aan kunnen doen en zullen we het met de gebruikerservaringen van de shopreviews moeten doen. Misschien is een kopje garantie afhandeling los van aftersales bij de shopreviews een idee. Het is toch wel belangrijk voor sommige mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-09 13:27

boesOne

meuh

Bah bah, dat Salland hiermee wegkomt zeg.
Ik zou een werkend produkt blijven eisen. Je hebt ze ooit euros gegeven voor een scherm met minimaal 3 jaar kijkgenot. Nou, doe maar dan zou ik eisen.. bah!

Hoe kan trouwens de verkoper de koop ontbinden? Je kan toch blijven weigeren de koop te ontbinden. Laat ze maar met een andere oplossing komen.

Die mail van Salland dat alleen ontbinding van de koop overblijft is echt bullshit. Het is hun probleem dat Belinea niet meer bestaat. Daar heb jij echt niks mee te maken. Er zijn genoeg andere mogelijkheden. Hell, ze trekken maar een scherm uit het schap!

[ Voor 53% gewijzigd door boesOne op 24-11-2010 18:00 ]

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik zou zelf, en hoop ook dat jij niet accoord gaat met die 52 euro.

Waarom stap je niet naar de: http://www.degeschillencommissie.nl/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik ben er klaar mee! De shopreview is ingevuld en ieder kan hem bekijken!

Van mijn kant mag dit topic sluiten!

Allen bedankt voor de hulp en ondersteuning ook al heeft dit weinig resultaat gebracht!

[ Voor 28% gewijzigd door Aapie op 24-11-2010 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Jammer, maar wel begrijpelijk. Ook voor jou is het kosten-baten plaatje natuurlijk een belangrijke factor. Dat zou het voor mij ook zijn, alhoewel ik er toch wel weer een principe kwestie van gemaakt zou hebben. Je zit niet te wachten op geld, maar op een werkende monitor. De beste stuurlui staan natuurlijk aan wal, maar als het mij aangelegen was had ik sterk aangestuurd op een vervangend exemplaar. Dat Belinea niet meer bestaat is jouw probleem niet. En daarbij heb je zelfs 36 maanden garantie. Reparatie of vervangen is allemaal prima. Maar het niet geheel schadeloos stellen van de klant is onacceptabel. Jammer, Salland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09 00:23
koekoek2003nl schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:50:
Ik zou zelf, en hoop ook dat jij niet accoord gaat met die 52 euro.

Waarom stap je niet naar de: http://www.degeschillencommissie.nl/ ?
Hij heeft waarschijnlijk ook nog wel andere dingen te doen, en dit ging meer om een principe punt. Echt belachelijk, salland..*nooit meer* en dit niet alleen om hun garantiebeleid maar ook om hun communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:18

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

dominator schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:43:
[...]

en daar hoopte men nou precies op. :)
Precies, daar is dit soort tactiek volkomen op gericht. Jammer.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:08

Bolletje

Moderator Harde Waren
En ze zijn naar 3 oranje sterren gezakt bij de aftersales.

Kijken of ze daar blij mee zijn :P

Jammer dat je er niet helemaal uit kwam. Ik heb bijna dezelfde kwestie voorgeschoteld gekregen bij Salland (ding kon in eerste instantie ook niet gerepareerd worden en ik kon dan alleen een credit krijgen).

Ik begrijp dan ook goed hoeveel moeite dit kost en waarom je de keuze hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joosthaarman schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:58:
Ik ben er klaar mee! De shopreview is ingevuld en ieder kan hem bekijken!

Van mijn kant mag dit topic sluiten!

Allen bedankt voor de hulp en ondersteuning ook al heeft dit weinig resultaat gebracht!
Op verzoek van de TS, ter voorkoming van verdere offtopic discussie (de TS heeft inmiddels weinig advies meer nodig) en als gevolg van een nieuwe entry in de ShR doe ik hier een slotje op :)
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.