Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe andere mensen hun muziek organiseren. Ik merk bij mijzelf dat de tik heb absoluut geen losse nummers in mijn bibliotheek te willen. Ik wil altijd het complete album, ook al vind ik maar één nummer leuk.
Ook komt er geen muziek in waarvan ik geen cover kan vinden
Op dit moment heb ik 206 complete albums in iTunes staan (3517 nummers) allemaal voorzien van coverart.
Met playlists werk ik eigenlijk weinig.
Ben benieuwd of hier nog steeds mensen zijn die bijvoorbeeld nog met old school Winamp werken met een super onoverzichtelijke lijst met nummers
good 'ol times
Zo heb ik het dus:

Voor mijzelf is iTunes wel de beste oplossing denk ik, draai OS X dus het is sowieso Native, heb een iPhone dus dat is wel fijn en het heeft (imo) de beste interface. Merk wel dat het af en toe wat traag is en best een "groot" programma, maar helaas.
Ook komt er geen muziek in waarvan ik geen cover kan vinden
Op dit moment heb ik 206 complete albums in iTunes staan (3517 nummers) allemaal voorzien van coverart.
Met playlists werk ik eigenlijk weinig.
Ben benieuwd of hier nog steeds mensen zijn die bijvoorbeeld nog met old school Winamp werken met een super onoverzichtelijke lijst met nummers
Zo heb ik het dus:

Voor mijzelf is iTunes wel de beste oplossing denk ik, draai OS X dus het is sowieso Native, heb een iPhone dus dat is wel fijn en het heeft (imo) de beste interface. Merk wel dat het af en toe wat traag is en best een "groot" programma, maar helaas.