Ik vind het eigenlijk best opmerkelijk dat er users zijn die deze verwachting hebben. Een compleet serverpark draait, er moet voldoende bandbreedte zijn, wij willen hoogwaardige redactionele stukken, goede lay-out, innovatieve applicaties etc. maar dit alles mag niks kosten én er mogen geen advertenties zijn? Dat is toch niet realistisch?
Persoonlijk vind ik het huidige concept, wat ons elke dag weer wordt aangeboden, uitzonderlijk! Voor iedereen is deze site gratis te bezoeken! Werkelijk alle delen van de site is voor iedereen gratis toegankelijk. Maar voor degenen die geen ads willen, is voor
een paar tientjes anderhalf tientje

in het jaar ook dat mogelijk. Mijn insziens mogen wij in onze handjes knijpen met het T.net wat hier voor ons toegankelijk is.
Door mijn studie heb ik een beetje inzicht in financien gekregen. Daarbij weet ik dat de economische levensduur van hardware kort is en de afschrijvingen groot. Het mag best gezegd worden dat ik het uitzonderlijk vind dat met al deze overheadkosten de website vrij toegankelijk is. Daar doe ik mijn petje voor af.
Daarbij mag ook rekening gehouden worden dat, in tijden van economische crisis waarin men makkelijk bezuinigt op reclamekosten, ik het een wonder vind dat T.net niet enkel wil prolongeren maar zelfs verbeteren. Dat zijn hele grote ambities. Helemaal als we beseffen dat consumentenelektronica verhoudingsgewijs erg onder druk ligt. Laat dat nou net de voornaamste inkomstengroep van T.net zijn. En in deze economische situatie wordt verlangt dat T.net maar zonder banners moet?
Waarom wil men altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten?