Toon posts:

Advies casemod; materialen

Pagina: 1
Acties:
  • 521 views

• F.West98
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 23:40

F.West98

Alweer 12 jaar hier

Topicstarter
Ja, het volgede topic met advies dat ik veaag over mijn casemod, welk materiaal is aangeraden? Dat vraag ik met namelijk wel een beetje af, want wat raden jullie aan?

wat is het meest geschikte materiaal?
window iig plexiglas

2x Dell UP2716D | i7 6700K | 64GB RAM | Samsung 850 1TB | ASUS ROG Maximus VIII Formula | GTX960
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• 147126
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 24-03-2018
Hangt natuurlijk helemaal van de productiemethoden af. Ga je dingen frezen etc. dan is aluminium wel geschikt.

• jbkappirossi
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 14-09 16:56
je moet een aluminium frame maken en daar plexiglas tegen bevestigen.

Zeker omdat de achterkant totaal geen constructie heeft, want het hardeschijf gedeelte wordt aardig zwaar.
En is ook behoorlijk uitstekent als je het dus wilt vervoeren raad ik je aan om voor de achterkant een buizen frame te maken van vierkante koker.

Dus zoiets, en dan plexiglas of aluminiun tegen het rode buizen frame bevestigen. Anders wordt het geheel veelste slap.

[Voor 25% gewijzigd door jbkappirossi op 11-11-2010 17:57]

• F.West98
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 23:40

F.West98

Alweer 12 jaar hier

Topicstarter
ik ga iig ook delen van een oude kast gebruiken, I/O dus
iig ook iets met aluinium

[Voor 19% gewijzigd door F.West98 op 11-11-2010 17:53]

2x Dell UP2716D | i7 6700K | 64GB RAM | Samsung 850 1TB | ASUS ROG Maximus VIII Formula | GTX960
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• UgotHeinzzd
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Waarom maak je hier een nieuw topic voor aan als je dit soort vragen ook gewoon in je reeds bestaande topic kan stellen?

ps Het is trouwens aluminium

[CiP] Aqueum initium TJ09 [CM] Fortress FT03

• _ferry_
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

IDD, dit kan prima in je reeds bestaande topic, stel dus voor dat we daar verder gaan :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee