Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theforce81 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:34:
[...]

Niet geprobeerd, maar aangezien je link het over JVK heeft en Juwe het over JVB heeft raad ik het je niet aan. Wat is het probleem van de Juwe guide volgen? Kost misschien 2 minuten extra en je weet zeker dat het goed gaat.
Goed punt.
Naja lijkt me nog al wat werk:P
Ik blijf voorlopig maar bij MIUI kan ik trouwens gewoon de nieuwste MIUI eroverheen flashen als ik de TkGlitch kernel heb geïnstalleerd?
Sorry dat ik zo veel vraag maar ga morgen op vakantie en moet mijn telefoon even helemaal weer up-to date en stabiel hebben:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bart_wbd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:38:
Kent iemand een mod of een app, waarmee je een 2g/3g toggle hebt bij het unlocken van je lockscreen?

Dus stel ik lock mijn telefoon, dan wil ik 2g gebruiken. En zodra ik hem unlock hij weer terugspringt naar 3g. Ik weet dat er zoiets is voor wifi maar geen idee of dit er ook is voor 2g/3g.
Volgens mij kun je dit wel regelen met Tasker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:42:
[...]

Goed punt.
Ik blijf voorlopig maar bij MIUI kan ik trouwens gewoon de nieuwste MIUI eroverheen flashen als ik de TkGlitch kernel heb geïnstalleerd?
Sorry dat ik zo veel vraag maar ga morgen op vakantie en moet mijn telefoon even helemaal weer up-to date en stabiel hebben:)
Draai hetzelfde en vraag het me ook af :P, laat je bevindingen maar weten :+
Lijkt me overigens gewoon prima te werken, denk dat je zelfs niet eens /data hoeft te wipen.
Dus al je apps zou je ook nog kunnen laten staan. (denk ik he, geen garantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:38
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:42:
[...]

Goed punt.
Ik zou gewoon even JVB flashen, is echt een eitje. Je flashed met Odin3 1.82 de drie bestanden, daarna CF-RootJVB en daarna met CWM Juwe. Alleen de eerste stap (drie bestanden) is anders dan wanneer je het niet zou doen. En Juwe's ROM is echt STABIEL, vooral als je met een schone lei (Kernel is dan niet erg belangrijk heb ik begrepen :P) beginnen waardoor de stabiliteit ook weer voorop staat (geen oude bestanden welke kunnen zorgen voor ellende). Die ext4 conversie moet ook bij andere ROMs en gaat echt simpel. Voordat ik mijn SGS had dacht ik ook dat het allemaal erg moeilijk zou zijn, maar het is vrij simpel allemaal.
Het grootste probleem is dat er zoveel "hulp" progjes zijn welke het verhaal juist onduidelijker maken lol.

EDIT:
@PredatorNL:
Je kan het zonder wipe doen, maar het is wel aan te raden om toch te wipen. Ik spreek uit eigen ervaring. Een volledige backup maken voordat je alles flashed kan ook geen kwaad, mocht je het resultaat niet bevallen, ga je gewoon terug naar de backup en lijkt er niets veranderd! Mijn voorkeur ligt bij CWM gebruiken voor de backup.

[ Voor 13% gewijzigd door Koldur op 29-04-2011 16:09 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_wbd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-08 16:05
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:48:
[...]

Volgens mij kun je dit wel regelen met Tasker.
krijg het niet voor elkaar.. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theforce81 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:06:
[...]

Ik zou gewoon even JVB flashen, is echt een eitje. Je flashed met Odin3 1.82 de drie bestanden, daarna CF-RootJVB en daarna met CWM Juwe. Alleen de eerste stap (drie bestanden) is anders dan wanneer je het niet zou doen. En Juwe's ROM is echt STABIEL, vooral als je met een schone lei (Kernel is dan niet erg belangrijk heb ik begrepen :P) beginnen waardoor de stabiliteit ook weer voorop staat (geen oude bestanden welke kunnen zorgen voor ellende). Die ext4 conversie moet ook bij andere ROMs en gaat echt simpel. Voordat ik mijn SGS had dacht ik ook dat het allemaal erg moeilijk zou zijn, maar het is vrij simpel allemaal.
Het grootste probleem is dat er zoveel "hulp" progjes zijn welke het verhaal juist onduidelijker maken lol.

EDIT:
@PredatorNL:
Je kan het zonder wipe doen, maar het is wel aan te raden om toch te wipen. Ik spreek uit eigen ervaring. Een volledige backup maken voordat je alles flashed kan ook geen kwaad, mocht je het resultaat niet bevallen, ga je gewoon terug naar de backup en lijkt er niets veranderd! Mijn voorkeur ligt bij CWM gebruiken voor de backup.
Oke!
Odin 1.7 kan toch ook wel?:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:50:
[...]

Oke!
Odin 1.7 kan toch ook wel?:$
Lijkt me wel, maar je kan 1.82 gewoon bij samfirmware.com downloaden :P

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theforce81 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 17:04:
[...]

Lijkt me wel, maar je kan 1.82 gewoon bij samfirmware.com downloaden :P
Naja, ben nu alles aan het backuppen.
Zo de handleiding even grondig doorlezen en flashen maar:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MIUI 1.4.29 is er Changelog en download
http://www.miuiandroid.co...-4-29-changelog/#more-748

Edit: MIUI BOZ EDITION [V7 1.4.29][ANDROID 2.3.3][OC 1.54GHz]
Deze is weer een stap beter nu met Voice recorder. Kernel TKGlitch EXTREME

Update vanaf MIUI flash in Cwm eerst "ultimate_kernel_cleaning_script by lippo94.
Daarna BOZ V7. Eerste keer boot (kan) Chinees zijn maar in de setting Engels selecteren en een reboot..
OC mogelijkheid van 1.54Ghz (belachelijk hoog...

:)

[ Voor 65% gewijzigd door silitek op 30-04-2011 09:46 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz net maar eens de overstap gemaakt naar Gingerbread, Darky's v10 RC5 FINAL, best tevreden, al waren er problemen met mn externe sd die ik eruit gehaald had. Back-up was corrupted ofzo, iig alles kwijt. Dus weer eens een schone telefoon...Ben wel tevreden met de rom zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik zit momenteel weer op Doc. Feitelijk gewoon de stock rom maar met root access. Voor mij prima.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Deddiekoel schreef op zondag 01 mei 2011 @ 07:46:
Ik zit momenteel weer op Doc. Feitelijk gewoon de stock rom maar met root access. Voor mij prima.
Ik ben wel benieuwd naar welke ROMs je gebruikt hebt dan. Zelf zit ik op Juwe 4.2 en dat is naar mijn idee toch echt wel super snel vergeleken met stock rooted. Maar ik heb dan ook niet zo heel veel ervaring ermee gezien ik nog maar 2 weken met Android in de weer ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
bart_wbd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:16:
[...]

krijg het niet voor elkaar.. Iemand?
en met superpower bij het stukje screenstate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-09 18:32
DamianGTO Ultimate Ginger Kernel (Beta 1 V2.1) *2011-04-30*
Voodoo v8. (Done) :-)
OverClocking. (In work 95% done) 1200MHZ
UnderClocking. (In work)
UnderVolting. (In work)
Remove more debug code.
Color fix(my own). (In work)
Sharpness fix(my own). (In work)
Deadline schedule.(Done) :-)
Conservative governor.(95% done)
Boot logo. (Done). :-)
Optimize ext4.(In work)
Make cmw3 kernel update.zip (Done) :-)

http://www.multiupload.com/W1WOIN3QNC

DamianGTO Ultimate Ginger Kernel (Gold V2.0) **2011-04-30**
The DamianGTO Ultimate Ginger Kernel Gold version 2.0 has the following features:

- Optimized kernel tweaks.
- Low memory killer minfree settings (60MB).
- Deadline schedueler (Optimized). (Not Default)
- Touchscreen sensitivity
- CWM 3.0
- Auto Root (Busybox and Superuser)
- Ext 4 support
- Custom boot animation support
- Sdcard Speed tweak
- Based on JVB Source
- 341MB Ram
- Removed debug (android logging and kernel debug)

http://www.multiupload.com/WHP05MPHCD
Naar mijn mening de beste Gingerkernels op dit moment

heb nu 2.0 Gold draaien, super stabiel en geweldige battery life _/-\o_

Van -> http://forum.damiangto.org/ nu private forum vanwege spammers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:05
arnoutzw schreef op zondag 01 mei 2011 @ 13:44:
[...]

Naar mijn mening de beste Gingerkernels op dit moment

heb nu 2.0 Gold draaien, super stabiel en geweldige battery life _/-\o_

Van -> http://forum.damiangto.org/ nu private forum vanwege spammers
Vind je die beter dan de speemod kernel? Ik draai momenteel nog op een doc's rom, 2.2.1 en speedmod kernel. ontwikkeling gaat zo hard allemaal. maar wil toch binnenkort naar gingerbread overstappen. maar daar heb je ook weer zoveel roms in, inclusief verschillende kernels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag.. na al dat flashen en apps installeren enzo is me SD kaart vol gaan staan met mapjes. ( interne SD ).

Kan ik gewoon alles selecteren en deleten en dan een nieuwe rom? Ik wil echt namelijk alles schoon hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:35

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Kan wel, doe ik ook altijd. Ik haal alleen eventuele wallpapers en foto's eraf. Let wel dat ook je whatsapp berichten historie er opgeslagen is, dus als dat je lief is, ook even backuppen.
Draai nu trouwens een dag Juwe 4.2 rom met ext4 en tweaks. Het draait allemaal erg soepel, zelfs met alle animaties aan. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Blisterin_Bull op 01-05-2011 15:35 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 07:30
Ik draai inmiddels CM7 Android 2.3.4. Heb ook mijn Google Talk vernieuwd naar Versie 1.3, dus kan video-chatten. Werke prima met een laptop, maar heb 1 probleem: hij pakt de fron-cam. Dat is dus de verkeerde. Kan ik die ergens selecteren/switchen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:29
Dat is toch juist de goede? :s
Ik neem aan dat je de ander gelijk wilt zien en dat de ander jou wil zien.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Peetke schreef op zondag 01 mei 2011 @ 16:06:
Ik draai inmiddels CM7 Android 2.3.4. Heb ook mijn Google Talk vernieuwd naar Versie 1.3, dus kan video-chatten. Werke prima met een laptop, maar heb 1 probleem: hij pakt de fron-cam. Dat is dus de verkeerde. Kan ik die ergens selecteren/switchen??
Ervaring met deze CM7??..lees dat er nog wel wat probleempjes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 07:30
Bedoelde natuurlijk de back-camera. De ander ziet dus alleen de grond/muur ipv mij :)

Hij draait bij mij prima: stabiel, snel, zuinig. VOIP/SIP zuigt de accu wel bijzonder snel leeg (staat er ook bij als je het aan zet). Heb altijd Darky roms gedraaid die er net iets strakker uit zagen, maar deze clean Android blijft ook genieten (Samsung software blijft meuk). Ik kan CM7 iedereen aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geez kan niet wachten op die nieuwe update van die Gtalk. Kunnen ze niet gewoon die apk rippen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Hoe ben je aan CM7 voor de SGS gekomen? Op de officiele site staat hij niet bij supported devices?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:36

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Jeroenneman schreef op zondag 01 mei 2011 @ 22:44:
[...]

Hoe ben je aan CM7 voor de SGS gekomen? Op de officiele site staat hij niet bij supported devices?
http://www.cyanogenmod.com/devices

Staat er gewoon tussen hoor?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is niet officieel gesupport. Maar op XDA staat hij wel. Ik ga CM7 ook maar eens proberen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 22:31:
[...]

Geez kan niet wachten op die nieuwe update van die Gtalk. Kunnen ze niet gewoon die apk rippen? :P
Nee dat gaat niet :-), deze werkt alleen maar met 2.3.4.
Jeroenneman schreef op zondag 01 mei 2011 @ 22:44:
[...]

Staat op het forum van de Cyanogen site, tevens op XDA.

[ Voor 33% gewijzigd door Jay-v op 01-05-2011 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

|:( Ik moet eerder gaan slapen denk ik....

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die miui roms echt geweldig. Het is alleen dat hij enorme battery drain heeft en veel radio probleempjes en de camera werkt totaal niet lekker. Had echt wel een lekker werkende miui rom op me galaxy s willen hebben.

Majha battery drain is echt een killer.... hoe goed, snel of mooi een rom ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die CM7 willen uitproberen en komen van Stock Gingerbread (Dus óók Doc, Darky etc.) moeten eerst goed lezen hoe ze CM7 juist kunnen installeren!
Het is niet moeilijk, maar er komen de laatste uren ineens heel veel vragen en opmerkingen op het XDA forum m.b.t. flash problemen. Dat vervuild het topic nogal....

hint:
Bootloader
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^^..overstap is enkel eenvoudig vanaf MIUI. Voor de rest idd juiste bootloader ;)

[ Voor 9% gewijzigd door silitek op 02-05-2011 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 22:31:
[...]
Jay-v schreef op zondag 01 mei 2011 @ 22:57:
[...]
Nee dat gaat niet :-), deze werkt alleen maar met 2.3.4.
Nieuwe google talk: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1056793

neem hier maar eens een kijkje.. ik heb het nog niet getest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
silitek schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:02:
^^..overstap is enkel eenvoudig vanaf MIUI. Voor de rest idd juiste bootloader ;)
Ik wilde eigenlijk even Juwe proberen.. maar dan ga ik de notificatie missen van miui.. maak daar toch echt veel gebruik van..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thommy86 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:08:
[...]

Ik wilde eigenlijk even Juwe proberen.. maar dan ga ik de notificatie missen van miui.. maar daar toch echt veel gebruik van..!
Hik daar ook nog tegenaan vind het een gemak, notificatie..Cm7 2.3.4 staat op m'n interneSD. Ziet er snel uit i.i.g switch is zo gemaakt alsnog.
Maar met "Spare parts+ 1.35" Cm7/MIUI nu compatibele op fast gaat 1.4.29 ook als de brandweer.

Edit: Toch CM7 2.3.4 erop..mwah niet slecht ;) Werkt bijna "out of the box" op Gapps na.
Front camera werkt, alleen 45graden gedraaid..

[ Voor 12% gewijzigd door silitek op 02-05-2011 18:37 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:21

Appie

F1RST Racing

CM7 2.3.4 werkt geweldig op mijn captivate (AT&T's version van de Galaxy S). Hiervoor Doc's rom gebruikt, maar de rom kitchen stopte met het supporten van de captivate. Gelukkig was CM7 er, draait geweldig. Zo goed dat ik zelfs mijn vrouw's Aria ook naar CM7 geflashed hebt.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:10
draai nu een paar dagen RC5 van Darky en bevalt uitstekend. Zie net veel verschil in RC3/RC4, maar mijn batterij staat nu al 24 uur vol te houden en is pas op 75%! Met RC3/RC4 had ik mazzel als ik de 24 uur haalde...
conclusie: lekker door blijven gaan op RC5 van Darky :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
ik wil me interne sd een keer gaan opruimen.. maar voor ik hem formateer.. van welke bestanden moet ik een backup maken..?

ik ga zo even CM7 2.3.4 flashen.. ben toch nieuwsgierig.. en moet toch even van miui af.. kan ik gewoon een nightly flashen via de recovery? of moet ik eerst een initial flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
gewoon alles ff copy+pasten voor de zekerheid met EFS backup. Dan kan er weinig misgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
418O2 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:33:
gewoon alles ff copy+pasten voor de zekerheid met EFS backup. Dan kan er weinig misgaan
snap dat dat save is.. maar ga niet alles terug zetten.. want dan doe ik alles voor niks..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thommy86 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:28:
ik wil me interne sd een keer gaan opruimen.. maar voor ik hem formateer.. van welke bestanden moet ik een backup maken..?

ik ga zo even CM7 2.3.4 flashen.. ben toch nieuwsgierig.. en moet toch even van miui af.. kan ik gewoon een nightly flashen via de recovery? of moet ik eerst een initial flashen?
@Thommy, interne SD clean ik altijd handmatig. (wel wat werk maar save) Cm7 2.3.4 kan vrijwel over MIUI heen.
format/ system, data, data/data en cache..flash de update.

Tip: Nadien Kernel TK-Glitsch V7B erop deze met smartass govenor is briljant en Oc 1500 stabiel..mede door FPS limit. Battery-drain heel goed. beste kernel voor Cm7 voor dit moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:14:
[...]

Tip: Nadien Kernel TK-Glitsch V7B erop deze met smartass govenor is briljant en Oc 1500 stabiel..mede door FPS limit. Battery-drain heel goed. beste kernel voor Cm7 voor dit moment..
Opzekers :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
silitek schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:14:
[...]

@Thommy, interne SD clean ik altijd handmatig. (wel wat werk maar save) Cm7 2.3.4 kan vrijwel over MIUI heen.
format/ system, data, data/data en cache..flash de update.

Tip: Nadien Kernel TK-Glitsch V7B erop deze met smartass govener is briljant en Oc 1500 stabiel..mede door FPS limit. Battery-drain heel goed. beste kernel voor Cm7 voor dit moment..
Heb zonet alle mapjes die ik wil bewaren op de pc gezet.. had dus beter de mapjes die ik niet wilde kunnen wissen :P

ik weet dat het voorheen niet slim was om een update te flashen.. vandaar de vraag.. een wipe doe ik altijd.. de miui backup tool was ook zeer handig.. nu tb maar een uit de kast getrokken..

wordt je toestel niet warm? ik had de extreme kernel met miui boz.. zoals ik al eerder zei.. max een kwartier..

ik ga CM7 maar eens proberen.. maar vrijdag denk ik toch weer aan Miui :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thommy86 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:19:
[...]
wordt je toestel niet warm? ik had de extreme kernel met miui boz.. zoals ik al eerder zei.. max een kwartier..

ik ga CM7 maar eens proberen.. maar vrijdag denk ik toch weer aan Miui :)
Temp's zijn goed, rond de 35 graden. Draai maar eens Cm7 vooral met de Tk-glitsch V7B kernel.
Denk dat je Vrijdag stilletjes voorbij laat gaan..man, wat een snelheid ;)

[ Voor 12% gewijzigd door silitek op 03-05-2011 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die v7b nog niet, draai nog 2.3.4 op v7a+.
Zo maar eens even branden. Ben blij dat Glitch
wel het zooitje doorzet, Zacharias en Platypus
blijven m.i. een beetje achter met CM7/MIUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:27:
Ik heb die v7b nog niet, draai nog 2.3.4 op v7a+.
Zo maar eens even branden. Ben blij dat Glitch
wel het zooitje doorzet, Zacharias en Platypus
blijven m.i. een beetje achter met CM7/MIUI.
Klopt..progressie vind je momenteel alleen bij Tk-Glitsch.
Volgens mij wel is het plafond wel bereikt. Misschien nog wat battery improvement.
Huidige wachttijd en dat geld voor alle applicaties start is 0.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heb jij je OC/VU waardes nu ingesteld als ik vragen mag?
1500 buiten beschouwing gelaten of heb je 'm juist geundervolt?

Kleine edit/vraag:
Waarom kun je de Gmail-app niet uit 2.3.4 slopen? Of kan dat
wel, ik haat die app namelijk. K9mail does the whole bloody trick.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:27
kan je van miui, zo naar cm7 met een update zip?

edit: al gelukt:)

[ Voor 17% gewijzigd door hikhakhok op 03-05-2011 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hipy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07 17:03
Weet iemand een goede rom die energie bespaart, voor windows mobile heb je bijvoorbeeld energy saving roms die erg goed werken( die doen beduidend langer met hun accu )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:34:
Hoe heb jij je OC/VU waardes nu ingesteld als ik vragen mag?
1500 buiten beschouwing gelaten of heb je 'm juist geundervolt?
1500 is haalbaar maar ik vind het een beetje overbodig op Cm7..1200 is mooi gaat mij om battery-save.

huidige setting:
1200 -25 800-25 600-25 200-50
1000-25 600 -25 400-50 100-75

Edit: Gmail kan je volgens mij wel eruit slopen. K9mail of maildriod idd

[ Voor 8% gewijzigd door silitek op 03-05-2011 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 12:35
Ik heb recentelijk het toestel van me moeder aangepakt , darky's rom 9.5v
dat heb ik gedaan omdat ik het standaard samsung omgeving ellendig en traag vond.

Ook dacht ik dat de telefonie problemen daardoor veroorzaakt worden
Tijdens het bellen valt de verbinding stelselmatig weg, je mag blij zijn als je meer dan 4 min een stabiele verbinding hebt. hoopte dat darky's rom dat ook zou oplossen maar helaas

Zodoende, weet iemand hoe dat kan ? dat de telefonie verbinding om de haverklap wegvalt ?

Provider = Tele2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dan zou ik eerder denken aan een hardware-falen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:05
jterpstra schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:05:
dat heb ik gedaan omdat ik het standaard samsung omgeving ellendig en traag vond.

Tijdens het bellen valt de verbinding stelselmatig weg, je mag blij zijn als je meer dan 4 min een stabiele verbinding hebt. hoopte dat darky's rom dat ook zou oplossen maar helaas

Zodoende, weet iemand hoe dat kan ? dat de telefonie verbinding om de haverklap wegvalt ?

Provider = Tele2
Wat ik wel eens heb in gebieden met wat minder bereik, is dat ik van 1 streepje, even naar 0 ga. En erna weer naar 5 streepjes. ik draai een rom van DOC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
jterpstra schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:05:

Provider = Tele2
Laatst tijd heb ik regelmatig gesprekken die eindigen met:
Waarbij A de andere kant van de lijn is en B ben ik.

A: Hallo?
B: Ik hoor je wel.
A: Hallo?
B: Jij hoort mij niet.
A: Haaaalllooooo
B: Klote zooi!
A: Bravo Echo Tango

Bij mij valt de microfoon dus regelmatig uit.
Zit nu op doc, zo ook even de CM7 flashen, kijken of het dan beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Heb net de simkaart getest in mijn eigen Htc desire en geen enkel probleem. als ik rondloop et cetera
Dus ligt sowieso aan het toestel.

Zoals Alieunited zegt. zo gaat het hier precies zo,

Laat me de bevindingen met CM7 horen, ik zal er zelf ook na kijken
eens zien of dat beter gaat. ( Op het htc desire heb ik oxygen wat veel gemeen heeft met CM7)
dus ik heb er goede hoop voor :P aangezien het op me andere toestel geen enkel probleem is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:31
Ik ben van plan CM7 te flashen en ben even de vereisten aan het doorlopen.
Nu zit ik vast bij het volgende:

Important! Make sure you’ve not disabled HSPA. To check this use this code on dialer – *#301279#. A screen with ServiceMode info will show up. Tap on “[1] DISPLAY HSPA INFO”. Both HSDPA and HSUPA should be labeled as 1, meaning HSPA is ON. If it’s dial the above code number again and select the second option to restore the HSPA.

Bij mij staat er, ondanks dat is HSDPA en HSUPA ingeschakeld heb toch achter beiden een '0',
Mijn telefoon switcht regelmatig naar 'H' netwerk en dan weer terug naar '3G', wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Euh, zou het ook nut hebben om alleen de Radio van CM7 te flashen ?
of zou dan Darky's ongebruikbaar zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
LeBrun schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:28:
Ik ben van plan CM7 te flashen en ben even de vereisten aan het doorlopen.
Nu zit ik vast bij het volgende:

Important! Make sure you’ve not disabled HSPA. To check this use this code on dialer – *#301279#. A screen with ServiceMode info will show up. Tap on “\[1] DISPLAY HSPA INFO”. Both HSDPA and HSUPA should be labeled as 1, meaning HSPA is ON. If it’s dial the above code number again and select the second option to restore the HSPA.

Bij mij staat er, ondanks dat is HSDPA en HSUPA ingeschakeld heb toch achter beiden een '0',
Mijn telefoon switcht regelmatig naar 'H' netwerk en dan weer terug naar '3G', wat doe ik fout?
Zover ik weet doe jij dan niks fout.
aangezien zoals je zelf zegt het toestel af en toe switched van " 0 - 1 " dus het is niet disabled denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jterpstra schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:28:

Laat me de bevindingen met CM7 horen, ik zal er zelf ook na kijken
eens zien of dat beter gaat. ( Op het htc desire heb ik oxygen wat veel gemeen heeft met CM7)
dus ik heb er goede hoop voor :P aangezien het op me andere toestel geen enkel probleem is
Volg wel goed de handleiding ;).
*roept iets over je EFS backup*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
Hmm toch is het vreemd dat er nooit een '1' komt te staan, terwijl dat wel zou moeten.

En hij blijft in mijn statusbar nooit lang op een 'H' hangen, al kan dat ook aan de netwerkdekking hier liggen uiteraard.

Wat zeggen jullie, doorgaan met flashen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doorflashen ja, maar check je PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:40:
ok dankje, gelezen en beantwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:40:
Wat stond daarin? Ik heb exact hetzelfde als LeBrun zie ik nu.

(heb eerder al wel cm7 geprobeerd, en toen die code helemaal niet ingetoetst, omdat ik nooit hsdpa had gedisabled..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jampot1989 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:43:
[...]

(heb eerder al wel cm7 geprobeerd, en toen die code helemaal niet ingetoetst, omdat ik nooit hsdpa had gedisabled..)
Dat ik:
Nee weet ik niet, die stap heb ik nooit gemaakt / doorlopen.
Dus ik zou deze lekker overslaan en gewoon doorflashen ;).
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
jampot1989 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:43:
[...]

PM was deze handleiding(die voor iedereen die voor het eerst naar CM7 gaat een aanrader is):
http://www.androidworld.n...en+op+de+Samsung+Galaxy+S

Ik heb het ooit wel gedisabled, en vervolgens weer aangezet. Zonder ooit naar 1en en 0en te kijken.
Maar ik kan mij in ieder geval niet herinneren dat er ooit een 1 gestaan heeft

[ Voor 5% gewijzigd door LeBrun op 03-05-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
@HetRatje

Zo te zien heb je veel ervaring met CM7 voor galaxy s,
is de huidige build stabiel genoeg voor laten we zeggen,... me moeder ? :P
doet niet veel hightech stuff, wat angry birds, smsen , mailtje type , bellen , foto's maken
het is haar toestel. en ze heeft haat aan Samsung omgeving. ( ja ik heb een 2.0 moeder )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij is het zeker top, misschien voor jou ook, maar voor je moeder?
Nee

Zij het enkel om;
- foto's
- batterijduur (ja nog steeds)

Misschien moet je voor haar eens gaan kijken naar roms zoals Gingerreal
en dergelijke? Die zijn m.i. ook leuk. MIUI hoef je het nu, ja duh, ook niet
in te gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
jterpstra schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:52:
@HetRatje

Zo te zien heb je veel ervaring met CM7 voor galaxy s,
is de huidige build stabiel genoeg voor laten we zeggen,... me moeder ? :P
doet niet veel hightech stuff, wat angry birds, smsen , mailtje type , bellen , foto's maken
het is haar toestel. en ze heeft haat aan Samsung omgeving. ( ja ik heb een 2.0 moeder )
Als je stabiel wilt, is Juwe in ieder geval een zeer goede optie! En erg gebruikersvriendelijk als het geflashed is!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=964672

[ Voor 4% gewijzigd door Koldur op 03-05-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
theforce81 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:56:
[...]

Als je stabiel wilt, is Juwe in ieder geval een zeer goede optie! En erg gebruikersvriendelijk als het geflashed is!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=964672
Ik zou inderdaad ook Juwe aanraden. En als je niets met samsung hebt: gooi je toch al die bloatware eraf, thema erover (wel ff opletten of ie compatibel is, hier werkt Sensation by Crisis niet bijv), en je ziet niks meer van Samsung. Sowieso is Juwe al redelijk zwart-wit ipv Samsung blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
oke, genoeg opties dus
ik lees nu het één en ander over de modems
is het waard om een andere modem te flashen ? zo ja, wat is een goede één voor nederlandse omgeving
de signaal is niet ideaal wat dit toestel nu heeft, veel drops in telefoongesprekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
jterpstra schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:22:
oke, genoeg opties dus
is het waard om een andere modem te flashen ? zo ja, wat is een goede één voor nederlandse omgeving
de signaal is niet ideaal wat dit toestel nu heeft, veel drops in telefoongesprekken
Kleine update, CM7 geïnstalleerd en het draait als een trein: erg snel, maar wel een beetje wennen.

Voorlopig is mijn bereik echter waardeloos, vergeleken met de modem waar ik vandaan kwam (XXJQ1)

Kan ik mijn huidige XXJPM weer veranderen naar JQ1, of ligt dit anders met CM7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
jterpstra schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:22:
oke, genoeg opties dus
Waarschijnlijk ligt dit niet aan de software, denk dat je telefoon niet helemaal lekker is, antenne of misschien een probleem in een IC. Bijna iedereen heeft goed bereik met zijn/haar SGS, ga eens met de originele uitgegeven stock ROM voor Nederland geïnstalleerd naar een servicepunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
silitek schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:25:
[...]

Temp's zijn goed, rond de 35 graden. Draai maar eens Cm7 vooral met de Tk-glitsch V7B kernel.
Denk dat je Vrijdag stilletjes voorbij laat gaan..man, wat een snelheid ;)
merk nu al dat ik de notificatie mis :P dat vind ik echt een voordeel.. ook het lockscreen vind ik mooier.. maar wat een snelheid brengt het met zich mee.. ik ben alles nog even aan het instellen..

wel heb ik me esf terug moeten zetten.. want had geen signaal meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:45:
[...]

Edit: Gmail kan je volgens mij wel eruit slopen. K9mail of maildriod idd
Show me how, ik heb wel bij accountinstellingen GMAIL uitgevinkt, maar ik wil gewoon
sowieso NIET dat GMAIL automatisch 'geinstalleerd' wordt bij het configureren van mijn
GMAIL-account (direct na flashen). K9mail wordt al gebruikt, maar heb ook geen zin om
GMAIL te hiden, wil 'm gewoonweg niet hebben op mijn tel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:46:
[...]

Show me how, ik heb wel bij accountinstellingen GMAIL uitgevinkt, maar ik wil gewoon
sowieso NIET dat GMAIL automatisch 'geinstalleerd' wordt bij het configureren van mijn
GMAIL-account (direct na flashen). K9mail wordt al gebruikt, maar heb ook geen zin om
GMAIL te hiden, wil 'm gewoonweg niet hebben op mijn tel :).
Gewoon verwijderen dan? Staat in /system/app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan maar zo ja, voorheen kon je na configureren van je GMAIL-account aanvinken
WELKE app's van Google je wilt hebben (lees: Google maps, carhome, FB etc)
nu kan dat dus niet meer met 2.3.4, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
waar kan ik in CM7 het percentage in de batterij zetten? kan het niet meer vinden.. :S

@HetRatje..? naam veranderd!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thommy86 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:54:
waar kan ik in CM7 het percentage in de batterij zetten? kan het niet meer vinden.. :S

@HetRatje..? naam veranderd!?!
CYANOGENMOD settings bij instellingen, dan Interface en status bar tweaks.

Jep, changed name ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:57:
[...]

Jep, changed name ;).
Wat me nog even bij Juwe houdt is Voodoo sound (als zal dat met een custom kernel mss wel kunnen), battery drain (batterij is echt top in JVK), en de kleuren. Vorige keer was mn scherm helemaal geel in CM. Is dat nog steeds mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:57:
[...]

Jep, changed name ;).
In dit rijtje heb ik ook een waarschijnlijk domme vraag:

Hoe verander ik in CM7 de sterkte van het trillen (back key, e.d.)
Ik krijg het wel uitgezet, en kan bepalen wanneer hij trilt en wanneer niet, maar kan ik ook veranderen hoe sterk? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de kleuren (+ overige dingen die je in Juwe hebt); als je die Glitch (voorheen TkGlitch) kernel gebruikt heb je:

- BLN
- Voodoo colors
- Voodoo sounds

;)

En de batterydrain? Tja, vandaag ga ik testen met deze kernel + rom (zat nog op de oude).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:24:
Voor de kleuren (+ overige dingen die je in Juwe hebt); als je die Glitch (voorheen TkGlitch) kernel gebruikt heb je:

- BLN
- Voodoo colors
- Voodoo sounds

;)

En de batterydrain? Tja, vandaag ga ik testen met deze kernel + rom (zat nog op de oude).
Hmmm, enige wat ik mis in Juwe is BLN, dat is wel ERG handing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeBrun schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:23:
[...]

Hoe verander ik in CM7 de sterkte van het trillen (back key, e.d.)
Ik krijg het wel uitgezet, en kan bepalen wanneer hij trilt en wanneer niet, maar kan ik ook veranderen hoe sterk? :+
Kun je volgens mij in hetzelfde menu doen, bij 'input'.
Zelf schakel ik dat uit, alles om de batterij te sparen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
ben toch wel blij met de snelheid.. zat natuurlijk al op miui met tk-glitch.. maar dit draait ook zeker soepel.. wat ik in miui vaak gebruikte was het makkelijk aan en uit zetten van 3g.. maar dit natuurlijk om batterij te besparen.. hoop dat deze combo het beter doet.. straks even oc/uv instellen.. :)

is er een screen capture functie in CM7.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thommy86 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:37:

ShootMe, meer heb je niet nodig ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-09 09:30

Alternativ

4 8 15 16 23 42

thommy86 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:37:
ben toch wel blij met de snelheid.. zat natuurlijk al op miui met tk-glitch.. maar dit draait ook zeker soepel.. wat ik in miui vaak gebruikte was het makkelijk aan en uit zetten van 3g.. maar dit natuurlijk om batterij te besparen.. hoop dat deze combo het beter doet.. straks even oc/uv instellen.. :)

Menu en volume down.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:38:
ShootMe, meer heb je niet nodig ;).
Aparte app is vervelend.. snelkoppeling is toch het makkelijks.. Menu en volume down werkt niet..
met miui wel.. maar nu niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShootMe draait op de achtergrond, hier hoef je niks voor te activeren of aan te
klikken alvorens je een screenshot wilt maken, just shake it ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
Nog een vraagje aan de wijze heren

Ik heb me redelijk ingelezen over cpu zaken als smartass governor,

maar heb ik per se de SetCPU app uit de market nodig om aan de slag te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:27
welke radio hebben jullie met cm7? wat geeft de beste accu duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:29
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:44:
ShootMe draait op de achtergrond, hier hoef je niks voor te activeren of aan te
klikken alvorens je een screenshot wilt maken, just shake it ;).
Daar zie ik al 2 minpunten:
  1. Draait op de achtergrond
  2. Just shake it
Dat is toch vervelend?
Voor Samsung ROMS kan je het beste Screen Capture Shortcut gebruiken, die maakt gebruik van de standaard screen capture mogelijkheid. Je zet gewoon de optie aan dat je een screencapture kan maken vanuit de notification bar als je geen screencapture kan maken met BACK + HOME.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaTe schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:05:
[...]

Dat is toch vervelend?
Nee, maar dat zal per persoon verschillen. Ik hoef gewoon geen linkjes/snelkoppelingen van
zoiets te hebben in mijn notification bar etc, daarnaast vind ik de screengrabber (video) functie
ook érg leuk :). Ik maak 1 keer in de maand screenshotjes, dus weet precies wanneer ik de
service aanzet/enable en wanneer deze uitstaat (rest van de tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een goeie handleiding om XWJVB te flashen?
Die is toch nodig om Juwe's rom te draaien?
En heeft het consequenties dat ik vanCM7 afkom?
Welke dingen moet ik in Odin aanvinken?
Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu ruim een week MIUI met TK-Glitsch kernel en BUUF theme.
Echt geweldig! MIUI bevat zoveel features die ik altijd al wou hebben!
Gister even CM7 geprobeerd, maar dat heeft voor mij toch niet de MIUI vibe. (CM7 is wel heerlijk snel overigens).

Echter ben ik natuurlijk wel update geil.. wie kan JUWE aanraden en wat is daar zo goed/fijn aan.
Ik wil een mooie, snelle en coole rom MET lange battery duur.
MIUI heeft alles behalve het laatste...

Oja en wat is een heerlijk THEME / KERNEL met JUWE?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2011 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
ik ben weer helemaal nieuw met cm7 heb ik het idee.. op de x10 van me vriendin draait cm.. en ik zelf draaide miui.. maar wennen is het wel.. ook kan geen google account aanmaken.. moet ik losse gapps flashen?

talk enzo heb ik ook niet..

@GJ123

Als je van CM7 afkomt moet je een volledige rom flashen met Odin.. in de 1e post staat hoe en wat.. zorg er voor dat je 4 bestanden hebt (inclusief .pit).. repartition moet je natuurlijk aanvinken (ander heb je niks aan de .pit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep;

http://android.d3xt3r01.t...ps-gb-20110307-signed.zip

En GoogleTalk moet je XDA even voor checken, maar volgens mij stond /
staat op de vorige pagina ook iets over GoogleTalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:56:
[...]

Jep;

http://android.d3xt3r01.t...ps-gb-20110307-signed.zip

En GoogleTalk moet je XDA even voor checken, maar volgens mij stond /
staat op de vorige pagina ook iets over GoogleTalk.
Thanks..!

Ja dat had ik zelf gepost :P

wat ik niet begrijp is dat miui gapps wel toevoegd en cm7 niet.. reden van cm snap ik wel.. maar waarom krijgt miui dan geen geouwehoer..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hipy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07 17:03
edit: nvm

[ Voor 96% gewijzigd door hipy op 03-05-2011 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thommy86 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:50:
ik ben weer helemaal nieuw met cm7 heb ik het idee.. op de x10 van me vriendin draait cm.. en ik zelf draaide miui.. maar wennen is het wel.. ook kan geen google account aanmaken.. moet ik losse gapps flashen?

talk enzo heb ik ook niet..

@GJ123

Als je van CM7 afkomt moet je een volledige rom flashen met Odin.. in de 1e post staat hoe en wat.. zorg er voor dat je 4 bestanden hebt (inclusief .pit).. repartition moet je natuurlijk aanvinken (ander heb je niks aan de .pit)
moet ik ook bootloader update of zo iets aanvinken? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Netwerk service verdween spontaan op Cm7/MIUI :? Verschillende Kernels en roms en Efs terugzetten mocht niet baten.weet wel waar de fout zit inmiddels Anyway: Darky's RC5 final dan maar dat werkt wel buitengewoon op Ext4, Gelijk (vers van de pers) SGSII modificatie op los gelaten:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1058221

En SGSII Live wallpaper:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1048930

SGSII camera, email apps alles werkt!!..

leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 19:43
Ik ben nu ook over op CM7 (vanaf Doc).
Flashen met Odin ging allemaal erg makkelijk (hoewel ik het alweer 'verleerd' was omdat Doc's updates altijd zo simpel waren dmv CWM).

Jammer van de battery drain in CM7 (bijna 8% drain per uur, bij bijna geen gebruik). Ook de camera crasht bij het nemen van een foto (hoewel dat verholpen zou zijn).

Toch over het algemeen blij met CM. Ben er zeker van dat alle bugs wel verholpen zullen worden.

Ohja, ik vind het ook wel maf dat de 'clock' app geen timer/stopwatch functie heeft. (maar wel een slideshow functie :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarten21 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 22:09:

Jammer van de battery drain in CM7 (bijna 8% drain per uur, bij bijna geen gebruik). Ook de camera crasht bij het nemen van een foto (hoewel dat verholpen zou zijn).
Bij mij om 19:25 -> 88%
Om 22:11 (nu) -> 71%

Ongeveer 6% per uur en ik heb dan rustig aan gedaan, geen beautiful widgets aan en dergelijke
apps maar andere kant wel weer 'batterijvretend' OC/VU ingesteld. Daar kun jij, als je Glitch erop
zet, ook mee spelen, zie waardes van Thommy86 hierboven, die enigszins 'zuinig' ingesteld staan.
Pagina: 1 ... 44 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.