Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Dit is een goed fix van de darky members waaronder ;
Soft touch buttons lights fix
Kernel die wel bedoeld is voor 2.3.3 ( DarkCore 2.1 )
etc etc.
Dit werkt net even wat beter allemaal en dit is een goede
versie na 5.2a,b etc want dat was nog wat zoeken naar
oplossingen maar 5.3 is goed.
als je RC3 of RC4 al hebt dan even de Darky rom configurator downloaden en
zonder wipe installeren en kernel en modem standaard.
Eerst alles uivinken. daarna de volgende aanvinken
samsung sociaal Apps : aanvinken
3d party : aanvinken
Extra fonts : aanvinken
nu naar linker soft key en save en flash kiezen en je toestel start
opnieuw op. je toestel gaat uit en na 1 minuut zie je dat alles uitgepakt worden.
laat je toestel maar 10 minuten liggen en ga wat anders doen anders duurt het
zo lang
is het process klaar .
Succes
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2011 09:30 ]
Edit....vodafone werkt weer....wifi nog niet?
[ Voor 6% gewijzigd door dave1972 op 25-04-2011 09:56 ]
Samsung Flip 7
Verwijderd
de zekerheid
Check IT out:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=980495
weet niet of het voor mij was maar imei enz is allemaal ok dus maar een fabrieksreset proberen?......btw bluetooth werkt ook niet..........aaaaaggggrrrrrrVerwijderd schreef op maandag 25 april 2011 @ 09:58:
Gooi er eens een fabrieksreset tegenaan? En hoe ziet je IMEI eruit (vraag het toch maar voor
de zekerheid)
of had ik soms een wipe moeten uitvoeren?.......
[ Voor 14% gewijzigd door dave1972 op 25-04-2011 13:42 ]
Samsung Flip 7
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2011 13:40 ]
Ik heb Juwe's Rom draaien, maar volgens mij is die app van Chainfire's CF-root.Verwijderd schreef op maandag 25 april 2011 @ 13:40:
Bij de juwe rom zit er een applicatie ingebakken, genaamd 'Tweaks' waardoor je opties kunt aanvinken zodat de telefoon aanzienlijk sneller wordt. Is het mogelijk om deze app ergens vandaan te halen zodat ik hem ook op darky's rom kan gebruiken?
Zie ook dit topic:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788108
Dus ik gok dat je eerst zijn kernel moet hebben voordat je er gebruik van kan maken..
Verwijderd
oke, bedankt.SOEFuture schreef op maandag 25 april 2011 @ 13:54:
[...]
Ik heb Juwe's Rom draaien, maar volgens mij is die app van Chainfire's CF-root.
Zie ook dit topic:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788108
Dus ik gok dat je eerst zijn kernel moet hebben voordat je er gebruik van kan maken..
waarom zou je de samsung & 3rd party apps & fonts aan willen vinken?Verwijderd schreef op maandag 25 april 2011 @ 09:09:
Darky v10 RC5.3 stable (zat zelf op RC4)
Dit is een goed fix van de darky members waaronder ;
Soft touch buttons lights fix
Kernel die wel bedoeld is voor 2.3.3 ( DarkCore 2.1 )
etc etc.
Dit werkt net even wat beter allemaal en dit is een goede
versie na 5.2a,b etc want dat was nog wat zoeken naar
oplossingen maar 5.3 is goed.![]()
als je RC3 of RC4 al hebt dan even de Darky rom configurator downloaden en
zonder wipe installeren en kernel en modem standaard.
Eerst alles uivinken. daarna de volgende aanvinken
samsung sociaal Apps : aanvinken
3d party : aanvinken
Extra fonts : aanvinken
nu naar linker soft key en save en flash kiezen en je toestel start
opnieuw op. je toestel gaat uit en na 1 minuut zie je dat alles uitgepakt worden.
laat je toestel maar 10 minuten liggen en ga wat anders doen anders duurt het
zo langna het invoeren van de pincode het toestel nog eenmaail reboot en dan
is het process klaar .
Succes
Ik zie nu net dat iemand in Juwe's thread er ook om vroeg. Juwe heeft een linkje naar de Tweaks app gegeven.
http://forum.xda-develope...ead.php?t=964672&page=258
Beetje onderaan die pagina!
dat heeft te maken met de klok en de klepel....B-Force schreef op maandag 25 april 2011 @ 14:46:
[...]
waarom zou je de samsung & 3rd party apps & fonts aan willen vinken?
Verwijderd
Dat had ik nodig, bedankt!SOEFuture schreef op maandag 25 april 2011 @ 14:50:
[...]
Ik zie nu net dat iemand in Juwe's thread er ook om vroeg. Juwe heeft een linkje naar de Tweaks app gegeven.
http://forum.xda-develope...ead.php?t=964672&page=258
Beetje onderaan die pagina!
Verwijderd
Hier zit standaard Voodoo sound niet in
Bij versie v10 RC4 was een kernel die het wel mogelijk maakte
Nu las ik net wel ergens dat het wel moet werken op v10 RC5
Weet iemand hoe
uhhh, wie is de klok en wie is de klepel in dit verhaal?Gh0stw4lk3r schreef op maandag 25 april 2011 @ 18:38:
[...]
dat heeft te maken met de klok en de klepel....
ben nog maar net bezig met mijn galaxy s en custom roms, dus volg nog niet alles even goed
Geen idee wat je gedaan hebt maar je zou in rc5.3 dezelfde voodoo sound functies moeten hebben als in rc4. Flash eens de laatste darky_core 2.1 en kijk in voodoo control app.Verwijderd schreef op maandag 25 april 2011 @ 22:04:
Ik heb sinds vanochtend Darky v10 RC5.3 geflased
Hier zit standaard Voodoo sound niet in
Bij versie v10 RC4 was een kernel die het wel mogelijk maakte
Nu las ik net wel ergens dat het wel moet werken op v10 RC5
Weet iemand hoe
Powered by: blond bier
Verwijderd
1. flash Ficeto_JVB_Cappy_Odin.zip using the included odin1.3, pit and repartition
2. download Superuser and DarkyROM apps from Market
3. download and put on SD-Card captivate_fix.zip and Darky_v10_RC5.3.zip
4. Run DarkyROM app, select what you want and click Menu -> Select Zip and Flash -> captivate_fix.zip
5. After your phone installs that fix and boots back into Android, Open app again and this time select Darky_v10_RC5.3.zip
6. Your phone will reboot and install RC5.3
7. Enjoy
Bij punt nu veranderd in Dark_Core_2.1
Maar geen voodoo
Sterker nog ook geen service en de rechter tiptoets op het toestel doet het niet
Verwijderd
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2011 08:18 ]
Lees aub de guide goed door, de guide van darkys rom zijn meestal erg "noob" friendly, maar je moet darkcore 2.1 flashen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 08:14:
En dan gewoon die Ficeto_JVB_Cappy_Odin.z of de Dark_Core_2.1 gebruiken
Ik wil namelijk voodoo sound erop
Cappy = captivate
Verwijderd
Heb net toen ik RC 5 ero had staan nog een keer darkcore 2.1 erop gezet maar geen voodoo
Ik zou weer vooraf aan beginnen. Op samfirware.com de rom JS5 XEN flashen dan speedmod kernel met voodoo sound erop om te beginnen (Odin). Desnoods weer Darky daarna..Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 08:55:
Heb het nu zo gedaan zoals jullie zeggen maar nog geen voodoo.
Heb net toen ik RC 5 ero had staan nog een keer darkcore 2.1 erop gezet maar geen voodoo
SpeedMod Froyo [K13E HPCall VoodooSnd7 SharpnessFix STABLE]
Zou verder niet te veel prutsen (gezien verkeerde rom flash)..kans op IMEI verlies ben je verder van huis
Op samfirmware.com (rom JS5 XEN) en XDA (speedmod kernel)..Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 09:08:
En waar kan ik dat allemaal vinden
En onthou dat een Captivate NIET gelijk is aan een Galaxy s.
Verwijderd
Welke van de onderstaande moet ik hebben
speedmod-kernel-k13e-500hz.tar (6.04 MB, 6361 views)
speedmod-kernel-k13e-500hz-CWM.zip (6.16 MB, 4923 views)
speedmod-kernel-source-k13e-for-developers.zip (4.16 MB, 238 views)
En
cwm.zip kernel kan niet..dus, tar en weer in Odin (PDA) flashen.
Na reboot bezit je GS root+ 2de Cwm en kun je weer een custom rom draaien indien gewenst..
backup wel je efs op je pc...just in case
Verwijderd
Ik heb CSC_XEN_JS5_signed gedownload en wil hem met odin flashen maar die herkent hem niet
Die *.exe kun je uitpakken met 7zip . Je hebt dan 3 files. PDA/MODEM/CSC.Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 09:34:
Zie effe door de bomen het bos niet meer
Ik heb CSC_XEN_JS5_signed gedownload en wil hem met odin flashen maar die herkent hem niet
512 pit erbij en dan kun je los.
[ Voor 13% gewijzigd door BillSpaarbank op 26-04-2011 09:39 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Verwijderd
Bestand is ook maar 14 mb
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2011 09:41 ]
Die is beter jaVerwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 09:43:
Ik heb nu deze gevonden
I9000 XEN I9000XWJS5.rar | 232.2 MB
Lees ff de startpost er staan handleidingen in... Je moet de odin versie van Speedmod flashen via Odin. De CWM versie kan je niet gebruiken want je hebt nog geen CWM!Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 09:25:
Deze CSC_XEN_JS5.exe heb ik gevonden
Welke van de onderstaande moet ik hebben
speedmod-kernel-k13e-500hz.tar (6.04 MB, 6361 views)
speedmod-kernel-k13e-500hz-CWM.zip (6.16 MB, 4923 views)
speedmod-kernel-source-k13e-for-developers.zip (4.16 MB, 238 views)
En
Als je hier niet uitkomt zou ik je adviseren om het niet te doen.
[ Voor 26% gewijzigd door Jay-v op 26-04-2011 09:46 ]
Doe maar, 512..Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 09:43:
Ik heb nu deze gevonden
I9000 XEN I9000XWJS5.rar | 232.2 MB
Moet ik ook de pit file nu flashen
Re-partition aanvinken.
Verwijderd
Vervolgens opstarten en darkyrom downloaden????
Ja. Alleen die .tar van speedmod flashen met odin.Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 09:48:
En als dat erop staat in cwm speedmod-kernel-k13e-500hz
Waarom herhaal je telkens weer een eerder geven antwoord en uitleg.Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 09:48:
En als dat erop staat in cwm speedmod-kernel-k13e-500hz
Ben je zo kort van geheugen...leg je alles haarfijn uit
Verwijderd
[ Voor 64% gewijzigd door BastiaanN op 26-04-2011 10:17 ]
Je luistert en lees ook niet. Je flash een speedmod versie K13C bezit GEEN voodoo sound dat zei ook niet.Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:13:
precies gedaan wat jullie vertelden maar nog geen voodoo sound
is weleens waar de basic kernel voor stock rom..maar het is geen must
Zal mezelf nog eens quoten
silitek schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 09:03:
[...]
Ik zou weer vooraf aan beginnen. Op samfirware.com de rom JS5 XEN flashen dan speedmod kernel met voodoo sound erop om te beginnen (Odin). Desnoods weer Darky daarna..
Zou verder niet te veel prutsen (gezien verkeerde rom flash)..kans op IMEI verlies ben je verder van huis
Nop..Cm7 al helemaal niet. Wel cool dat er aan gewerkt wordt, SG2 in m'n handjes gehad afgelopen dagen.thommy86 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:22:
voor de liefhebbers hier een link naar touchwizz 4.. er is een dump gemaakt van het sgs 2 systeem.. stabiel werkt het nog niet helemaal..
Touchwizz 4 maakt het verschil. Voor de rest was ik niet echt onder de indruk van de 2
Verwijderd
Excuus mijn fout. Dacht dat je K13c geflash had. Maar heb je ook voodoo control 0.10 app uit de market?Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:34:
Dan moet ik dit toch hebben om voodoo sound te krijgen
Verwijderd
Ik wil graag VOODOO color omdat ik de gele gloed irritant vind.
En de battery drain mag ook wel wat minder.
Echter zie ik door de bomen het bos niet meer...
Verwijderd
wel een beetje zo alles wat/dat jij wilt hebben
nieuwe versie eens dan?!
Verwijderd
Nou omdat het zo'n mooi weer is zal ik het nog eens proberenVerwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:15:
Hmmm, vreemd. Zou gewoon moeten werken die, want die heeft
wel een beetje zo alles wat/dat jij wilt hebben. Download de
nieuwe versie eens dan?!
Ik ben zeer tevreden over TK GlitchVerwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:09:
Wat is nu de beste KERNEL voor MIUI?
Ik wil graag VOODOO color omdat ik de gele gloed irritant vind.
En de battery drain mag ook wel wat minder.
Echter zie ik door de bomen het bos niet meer...
Verwijderd
Met de VooDoo App heb ik de gewenste kleuren ingesteld
Nu zie ik in de topic vanalles over CPU MHZ e.d. moet/kan ik
verder nog iets instellen aan de kernel?
Nee, je hoeft verder niks te veranderen. OC of UV is niet noodzakelijk en niet altijd even stabiel. Ik zou hem lekker standaard laten als je tevreden bent.Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:37:
Heb nu TK Glitch draaien.
[ Voor 7% gewijzigd door Koldur op 26-04-2011 11:54 ]
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Nee, alleen levensduur hardware met name CPU/GPU worden minder..theforce81 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:54:
Heeft iemand door te overklokken ooit permanente schade gezien op de SGS?
Niks moetVerwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:37:
Heb nu TK Glitch draaien.
[ Voor 41% gewijzigd door silitek op 26-04-2011 11:58 ]
Dank je voor je snelle antwoord, ik kan Dungeon defenders niet goed opstarten, telefoon hangt, Sygic Aura hangt ook. Daarbij heb ik gelezen dat bij iemand Sygic Aura hangt na een overklok en na terugzetten het hangen weg is. En ik heb de telefoon tweede hands aangeschaft, zodoende mijn vraag.silitek schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:57:
[...]
Nee, alleen levensduur hardware met name CPU/GPU worden minder..
[...]
Niks moet...maar het kan wel indien gewenst.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
UV aanpassen een review:theforce81 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 12:06:
[...]
Dank je voor je snelle antwoord, ik kan Dungeon defenders niet goed opstarten, telefoon hangt, Sygic Aura hangt ook. Daarbij heb ik gelezen dat bij iemand Sygic Aura hangt na een overklok en na terugzetten het hangen weg is. En ik heb de telefoon tweede hands aangeschaft, zodoende mijn vraag.
[Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom Firmware
Ben toch zeker van plan de sgs 2 aan te schaffen.. heb hem nog niet in handen gehad, maar ben wel heel benieuwd..silitek schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:25:
[...]
Nop..Cm7 al helemaal niet. Wel cool dat er aan gewerkt wordt, SG2 in m'n handjes gehad afgelopen dagen.
Touchwizz 4 maakt het verschil. Voor de rest was ik niet echt onder de indruk van de 2
Ik doe het pas als er een werkende CM7/MIUI oid voor is. CM7 bevalt me zo veel beter als de originele roms...thommy86 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 15:01:
[...]
Ben toch zeker van plan de sgs 2 aan te schaffen.. heb hem nog niet in handen gehad, maar ben wel heel benieuwd..
yeszzzz ik ook...of de htc sensation......sorry f off topicthommy86 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 15:01:
[...]
Ben toch zeker van plan de sgs 2 aan te schaffen.. heb hem nog niet in handen gehad, maar ben wel heel benieuwd..
Samsung Flip 7
Verwijderd
Verwijderd
- rooten ja/nee (staat er al in)
- welke custom ROMS/kernels er zijn
- wat zijn de meest gebruikte ROMS/kernels
- wat zijn voor- en nadelen van ROMS/kernels
- wat is laatste versie, waar zijn ze te vinden en hoe installeer je dit?
- last but not least: een begrippenlijst (deodex? CWM? PIT? CM7? MIUI?)
voor mij, als beginner, is het overzicht een beetje kwijt en loop continue te zoeken naar deze (waarschijnlijk zeer eenvoudige) info. als iemand een goede site weet waar alles helder staat uitgelegd, kunnen we daar wellicht iets lenen
Verwijderd
En voor themes/apps dit forum: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=666
Er staat er achter hoeveel reacties enzo, dus dan weet je ook of het populair is.
Want om nou veelgebruikte kernels enzo in de TS te zetten is niet te doen, omdat je kernels hebt voor 2.1, 2.2, 2.2.1, 2.3 en ook roms. Nieuwste ontwikkelingen zijn gewoon op XDA te vinden.
Voor nu raad ik CF-Root kernel aan als je een JVB rom hebt.
En je moet ook weten dat CM7 en MIUI (die dan wel weer bij elkaar horen), verder los staan van de Samsung Firmwares. Die hebben behalve dat ze op de zelfde telefoon Android kunnen draaien, niks met elkaar te maken.
[ Voor 48% gewijzigd door HaTe op 26-04-2011 20:32 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Dat bijhouden is niet te doen.
Hier discussieren over welke rom je hebt met voor en nadelen is nog wel nuttig. Maar tis niet de bedoeling dat elke newbie hier gaat vragen wat hij moet doen, terwijl t gewoon op xda staat.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
edit: die flash ik dus nadat m'n accu weer 100% is
[ Voor 15% gewijzigd door Cartman! op 26-04-2011 20:55 ]
XDA is het Walhalla daarvoor. Advies is voor beginners daar ook veel te lezen.
Het lijkt allemaal ingewikkeld maar dat valt reuze mee
Roms/Kernels/MODtweaks/Themes meer categorieën zijn er niet.
+1silitek schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 20:56:
Uitgebreide (nog meer) SP lijkt me overbodig idd..custom roms vliegen om je oren is niet bij te houden.
XDA is het Walhalla daarvoor. Advies is voor beginners daar ook veel te lezen.
Het lijkt allemaal ingewikkeld maar dat valt reuze mee
Roms/Kernels/MODtweaks/Themes meer categorieën zijn er niet.
Heel ingewikkeld is het allemaal niet.. je moet je gewoon goed inlezen.. en wat ik zelf vooral belangrijk vind voor een beginner, is snappen hoe odin werkt.. dat is altijd je vangnet.. het is echt heel lastig je sgs te verprutsen..
Verwijderd
x2thommy86 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:42:
[...]
+1
Heel ingewikkeld is het allemaal niet.. je moet je gewoon goed inlezen.. en wat ik zelf vooral belangrijk vind voor een beginner, is snappen hoe odin werkt.. dat is altijd je vangnet.. het is echt heel lastig je sgs te verprutsen..
En lezen blijft in veel gevallen ook zeer moeilijk voor sommige mensen, dus wat betreft
het in jip en janneke taal maken van sommige dingen agree ik wel soms (immer krijg je
dan minder vragen), maar aan de andere kant heeft dat meer te maken met de lezer dan
met de mensen die wel de moeite nemen zelf dingen uit te vinden zonder lukraak maar
wat te doen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2011 22:46 ]
Gebasseerd op jvb.
Hoe zit t trouwens met die versienummers? Jvk naar jva naar jvb.. Logisch?
Ik bedoel verschil kwa snelheid e.d.?
Zucht...
Verwijderd
Qua snelheid voel je gelijk een groot verschil. het is allemaal echt een stuk sneller geworden. Darky is er inderdaad even tussen uit helaas. ik blijf darky het fijnst vinden samen met juwe rom. deze zijn het snelst tot nu toe wat ik getest heb. ik zal de overstap zeker maken!SgtElPotato schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 23:27:
Zit nog op Darky's 9.5. Maar omdat die er ff tussenuit is, wil ik toch iets anders. Hoe is 2.3.3 nou? Veel verschil tussen 2.2.1?
Verwijderd
Ik draai op dit moment DocRom v9.6.6 (android 2.2.1).
Ik draai zelf GingerReal (geb. op JVB) en ben daar zeer tevreden over.
Rom keuze is persoonlijk..iedere developer gooit er een eigen sausje overheen basis/uitgangspunt (2.3.3 b.v.) is altijd hetzelfde. In de regel zijn alle roms even goed. Kernels kunnen nog het verschil maken.Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:13:
Wat is dan aan te raden nu als Darky er tussen uit is (hoorde daar ook veel goeie dingen over)?
Ik draai op dit moment DocRom v9.6.6 (android 2.2.1).
Zoals ^^ Maak een andere modem voor provider ontvangst niet uit.bdu schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:34:
Is het mogelijk door middel van nieuwe modem (via odin) een betere ontvangst te krijgen.. of een slechtere? Iemand ervaring mee?
Edit: Nieuwe Kernel CM7/MIUI "Alice" release..
http://forum.xda-develope...ead.php?t=980495&page=133
Changelog:
[additions since 04/27/2011] (release name: "Alice" ; (Semi-Testing/Stable)
* working capacitive keys again (reverted one upstream commit for now) [Captivate only]
* Voodoo Sound v8
* SavagedZen cpufreq governor [option; needs more tweaking and customizing for the SamsunGalaxyFamily]
* further changes & tweaks to the conservative governor [more aggressive battery saving, give it time to ramp up - it clocks down pretty fast]
* untick 600 + 200 MHz in Xan's VoltageControl for better performance and less lags
[ Voor 53% gewijzigd door silitek op 27-04-2011 11:57 ]
Verwijderd
Dark 10 RC5.3 is sneller en batterij gaat bij mij langer mee .SgtElPotato schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 23:27:
Zit nog op Darky's 9.5. Maar omdat die er ff tussenuit is, wil ik toch iets anders. Hoe is 2.3.3 nou? Veel verschil tussen 2.2.1?
Samfirmware.combdu schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:48:
Hoe kan ik de telefoon compleet terug naar fabrieksinstellingen zetten.. zodat KIES ed ook weer werkt en ik een originele versie kan downloaden..?
Flashen met Odin werkt het beste, dan is wel alles gewist, maar ze merken er bij de garantiecentra niets van dat je met je telefoon hebt lopen klooien
Ik heb geen leuke ondertitel.
Ook interne SD formatteren...thijsje66 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:52:
[...]
Samfirmware.com
Flashen met Odin werkt het beste, dan is wel alles gewist, maar ze merken er bij de garantiecentra niets van dat je met je telefoon hebt lopen klooien
voodoo en clockwork b.v. mapjes vallen dan op
Welke ROM's zijn er beschikbaar via RomManager premium? Is Cyanogen ook beschikbaar via de premium versie? Iemand een idee?
edit: zie net dat er geen APN was ingesteld, scheelt nogal natuurlijk.
[ Voor 19% gewijzigd door 418O2 op 27-04-2011 11:34 ]
Verwijderd
Draai kernel : 2.6.32.9 hardcore@speedmod-k13a-500hzsilitek schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:09:
[...]
Rom keuze is persoonlijk..iedere developer gooit er een eigen sausje overheen basis/uitgangspunt (2.3.3 b.v.) in altijd hetzelfde. In de regel zijn alle roms even goed. Kernel kunnen nog het verschil maken.
Changelog:
* working capacitive keys again (reverted one upstream commit for now) [Captivate only]
* Voodoo Sound v8
* SavagedZen cpufreq governor [option; needs more tweaking and customizing for the SamsunGalaxyFamily]
* further changes & tweaks to the conservative governor [more aggressive battery saving, give it time to ramp up - it clocks down pretty fast]
* untick 600 + 200 MHz in Xan's VoltageControl for better performance and less lags
Die CM7 hoor ik ook goeie geluiden trouwens, zal nog es wat op XDA rond neuzen!
Verwijderd
Draai die sinds vanochtend.silitek schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:09:
Changelog:
* Voodoo Sound v8
Werkt PRIMA! Boot uber schnell! (MIUI).
Bij de TK Glitsch kernel werd mijn accu/tel altijd ontzettend heet.
Bij deze is het weer normaal!
Heb jij een wipe gedaan? Die gast zei over 3.0 dat ie zelf zou wipen maar heb dus 3.1 gedownload en die wiped blijkbaar niet, heb em over 2.1 heengezet en heb al m'n data nog gewoon incl. APN418O2 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:31:
óf er is wat mis, óf GingerReal is bizar zuinig geworden (werd al wel gemeld @ XDA). Heb nog nooit zo weinig drain gehad als nu (1% per uur ongeveer)
edit: zie net dat er geen APN was ingesteld, scheelt nogal natuurlijk.
enige wat ik dus mis is BLN, neldar lijkt niet echt meer van zich te laten horen
[ Voor 7% gewijzigd door Cartman! op 27-04-2011 12:28 ]
Problemen met KIES horen in dit topic.