Mutatie schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:18:
Ik draai nu zelf CM10.2 met een win8 launcher, erg lekker tot zover

Ik heb dit toestel nu 3,5 jaar, ontelbaar keer vd trap gevallen, asvalt van dichtbij gezien, nooit een hoesje gebruikt, de bezel is helemaal rot maar nu pas mn eerste kras op het scherm en hij komt nog steeds mee en werkt vlekkeloos, al word het wel een beetje tijd voor een upgrade.
same here, alleen de eerste paar weken wel een hoesje + beschermfolie gehad
Ik heb ook wel een paar schrikmomentjes gehad bij het laten vallen op tegels en eigenlijk zijn alleen aan de zijkanten beschadigingen.
Verder wel wat irritaties:
- al 2 jaar een "rondje" op het scherm gebrand, vermoedelijk van oververhitte accu tijdens zwaar gebruik + opladen, onder bepaalde omstandigheden valt dit wel op. Dit was alleen nog met android 2.2, welke regelmatig meldde dat de batterij te warm werd. Dit heb ik met CM 10+ nog niet gezien.
- langzaam browsen op het internet (wil nog het best met Dolphin). Iets zwaardere pagina's duren gewoon lang
- het niet zonder lag kunnen spelen van 720p+ videos, welke alleen MX Player nog redelijk weet af te spelen met wat haperingen en geluidsuitval. Welke telefoon kan nou wel een bepaalde kwaliteit opnemen, maar kan deze vervolgens niet afspelen???
- beschadigd glas bij de camera, waardoor alle foto's extreem wazig zijn.
Verder valt het me wel op dat de USB aansluiting nog in perfecte conditie is, terwijl ik toch echt verwachtte dat (het klepje van) de opladeraansluiting een zwak punt zou zijn. Ook de batterij haalt het na al die jaren nog steeds de hele dag vol, maar ik heb tussendoor ook even een chinese dikkere accu gehad.
De SGS is zijn geld echt meer dan waard geweest, maar die gaat komend zomer toch ingewisseld worden door een nieuwe vlaggenschip.