Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:33

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Geen matches
Touchdomex schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 18:20:
[...]

Kan het niet zijn dat je knoppen gewoon niet meer lekker op je bordje zitten? Jij hebt hem toch ook regelmatig laten vallen?
Regelmatig...
Nee :+
2x buiten, waarvan 1x daardoor scherm kapot. Verder niet.
Overigens werkt 'ie nog hetzelfde als ervoor.

Maar hij slaat gewoon uit, misschien zit de accu niet goed vast ofzo.

Even getest:
Op het moment dat het scherm uit is (!!), en ik met mijn hand tegen de onderkant tik valt ie uit...

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:44

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Geen matches
F.West98 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:53:
[...]

Regelmatig...
Nee :+
2x buiten, waarvan 1x daardoor scherm kapot. Verder niet.
Overigens werkt 'ie nog hetzelfde als ervoor.

Maar hij slaat gewoon uit, misschien zit de accu niet goed vast ofzo.

Even getest:
Op het moment dat het scherm uit is (!!), en ik met mijn hand tegen de onderkant tik valt ie uit...
Is je batterij aansluiting ergens niet goed. Zou toch echt kijken of er niet ergens toch een los contactje is.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-08 11:00
Geen matches
Touchdomex schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:40:
[...]

Gewoon de Pro kopen. Sleutel van de website halen en op je interne SD kwakken in een textfile. Heerlijk om die full te hebben!
Kan blijkbaar alleen via cc en ik gebruik alleen ideal. Vroeger wel een cc gehad maar zo weinig gebruikt dat het geen zin meer had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
MAB The Frisian schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:59:
[...]

Kan blijkbaar alleen via cc en ik gebruik alleen ideal. Vroeger wel een cc gehad maar zo weinig gebruikt dat het geen zin meer had.
Kan het niet meer op de website via Paypal? Wat gek....

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Geen matches
#%@#$@!!! Ik heb succesvol meerdere keren mijn telefoon geroot, geflashed etc. Nu heb ik het al een tijd niet meer gedaan, kreeg mijn telefoon continue in een bootloop. Heb ik geprobeerd de .pit te flashen (512), staat repartition aan! O M G, mijn telefoon is gebricked. Ik raak een beetje in panic attack, ik Google me inmiddels rot... maar mocht iemand me kunnen helpen, heel graag! Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
BoyzNDaHood schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 21:16:
#%@#$@!!! Ik heb succesvol meerdere keren mijn telefoon geroot, geflashed etc. Nu heb ik het al een tijd niet meer gedaan, kreeg mijn telefoon continue in een bootloop. Heb ik geprobeerd de .pit te flashen (512), staat repartition aan! O M G, mijn telefoon is gebricked. Ik raak een beetje in panic attack, ik Google me inmiddels rot... maar mocht iemand me kunnen helpen, heel graag! Help!
Wat voor scherm zie je nu en kan je nog in downloadmode komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Geen matches
Ik zie helemaal niets (zwart) en de telefoon gaat niet meer aan, geen download modus, niet cwm, geen tikkie stroom. Ook niet na het uithalen van mijn accu, lang inhouden, kort inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
BoyzNDaHood schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 21:20:
Ik zie helemaal niets (zwart) en de telefoon gaat niet meer aan, geen download modus, niet cwm, geen tikkie stroom. Ook niet na het uithalen van mijn accu, lang inhouden, kort inhouden.
Jig maken of bestellen? Anders heb je echt een baksteentje gemaakt :X

Overigens ik heb nog steeds een postbus waar ik dode SGS's op kan ontvangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Geen matches
Ja, ik zit al op Ebay te kijken, voor 2 - 5 dollar ofzo kan ik een jig bestellen. Alleen werkt die jig bij alle gebrickte gevallen?

Persoonlijk kan ik dus echt geen jig in elkaar knutselen, daar heb ik echt te weinig kaas van gegeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
BoyzNDaHood schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 21:28:
Ja, ik zit al op Ebay te kijken, voor 2 - 5 dollar ofzo kan ik een jig bestellen. Alleen werkt die jig bij alle gebrickte gevallen?

Persoonlijk kan ik dus echt geen jig in elkaar knutselen, daar heb ik echt te weinig kaas van gegeten.
Niet bij alle maar het is wel een ultieme last resort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Geen matches
Touchdomex schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:55:
[...]

Is je batterij aansluiting ergens niet goed. Zou toch echt kijken of er niet ergens toch een los contactje is.
Denk ik ook.
Met de kap eraf:
1 tik met nagel op de plek van de contacten (op de accu) en hij is uit.
Heel raar. Toen ik die Polarcell kreeg had ik al het idee dat 'ie niet (minder) goed aansloot. Dat is dus zo
edit:
Je kan het ook zien. De pinnetjes aan weerszijden aan de bovenkant (gaatjes op de accu) zijn minder groot op de polarcell en het past dus niet.
Wat nu?

edit2:
Oude accu werkt nu, neem ik die even een paar daagjes mee ipv de Polarcell

[ Voor 21% gewijzigd door F.West98 op 11-12-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Geen matches
Jig besteld, ik lees nu al dat 2.3.4 en hoger al niet werkt (ik had er 2.3.6 op staan), heb er weinig vertrouwen in dat ik hem ooit levend zal krijgen.

Ik flash al vanaf Windows Mobile en Android, let ik 1 keer niet op krijg je zoiets =(.

Hatelijk dat repartition automatisch aangevinkt wordt als je de .pit file inlaad via Odin.

Iemand ooit een gebrickte telefoon laten repareren bij een Samsung Service/Repair Point? Gaat niet lukken denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
F.West98 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 21:48:
[...]

Denk ik ook.
Met de kap eraf:
1 tik met nagel op de plek van de contacten (op de accu) en hij is uit.
Heel raar. Toen ik die Polarcell kreeg had ik al het idee dat 'ie niet (minder) goed aansloot. Dat is dus zo
edit:
Je kan het ook zien. De pinnetjes aan weerszijden aan de bovenkant (gaatjes op de accu) zijn minder groot op de polarcell en het past dus niet.
Wat nu?

edit2:
Oude accu werkt nu, neem ik die even een paar daagjes mee ipv de Polarcell
Kijk ook eventjes goed of alle pinnen nog wel goed staan. Ook in je telefoon. Bij mij sluit de polarcell namelijk perfect aan. Anders eens met Polarcellverkoper mailen met de vraag hoe en wat?
BoyzNDaHood schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 21:59:
Jig besteld, ik lees nu al dat 2.3.4 en hoger al niet werkt (ik had er 2.3.6 op staan), heb er weinig vertrouwen in dat ik hem ooit levend zal krijgen.

Ik flash al vanaf Windows Mobile en Android, let ik 1 keer niet op krijg je zoiets =(.

Hatelijk dat repartition automatisch aangevinkt wordt als je de .pit file inlaad via Odin.

Iemand ooit een gebrickte telefoon laten repareren bij een Samsung Service/Repair Point? Gaat niet lukken denk ik?
Volgens mij doen ze zoiets wel maar ook alleen met de jig methode. Er is binnen dit topic wel genoeg repair dingen te vinden en ook op het internet. Hoef je niet eens voor naar een service punt te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Matched: galaxy
Ik ben bang dat mijn brick niet met een of andere repair methode valt te fixen. Hij gaat niet meer aan, aan de oplader geeft het geen kick... Jig heb ik inmiddels besteld, maar ik vrees het ergste. Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik dit heb kunnen doen... Desondanks dit niet mijn primaire telefoon is, vind ik het echt behoorlijk @#%$!# dat mijn awsome Galaxy S weg is =(.

[ Voor 21% gewijzigd door BoyzNDaHood op 11-12-2012 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
BoyzNDaHood schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 22:17:
Ik ben bang dat mijn brick niet met een of andere repair methode valt te fixen. Hij gaat niet meer aan, aan de oplader geeft het geen kick... Jig heb ik inmiddels besteld, maar ik vrees het ergste. Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik dit heb kunnen doen... Desondanks dit niet mijn primaire telefoon is, vind ik het echt behoorlijk @#%$!# dat mijn awsome Galaxy S weg is =(.
Ik vrees er ook voor.
Als je een beetje avontuurlijk bent http://www.androidworld.n...-zelf-ongedaan-maken.html

Ik heb de juiste apparatuur en zo'n (slik) 30 jaar electronica ervaring achter de rug en zou het kunnen, maar als leek zou ik even 2 keer nadenken om op dergelijke grootte (kleinte) te solderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:15

jmk

Geen matches
Luke-san schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 23:30:
[...]

Ik vrees er ook voor.
Als je een beetje avontuurlijk bent http://www.androidworld.n...-zelf-ongedaan-maken.html

Ik heb de juiste apparatuur en zo'n (slik) 30 jaar electronica ervaring achter de rug en zou het kunnen, maar als leek zou ik even 2 keer nadenken om op dergelijke grootte (kleinte) te solderen.
Zelf denk ik dat je dat in Nederland niet eens tegen betaling bij een repairshop kan laten doen zo avontuurlijk.

@BoyzNDaHood: ik hoop dat je JIG gewoon wertk en volgende week weer lekker kan genieten van je SGS! Ik kan me zoo goed voorstellen* hoe verrot het is een vinkje over het hoofd te zien en de schade ervan te ervaren!

*Herrinneren

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
Matched: rooten
heb hier half jaartje cm9 op mij sgs gehad, maar vond het tijd voor cm10. Stappen gevolgd, cm10 stable en gapps op sd card, data/factory reset and cache whipe daarna de cm10 install en de google apps
Starte goed op, alleen bleek het toetsenbord er geen zin in te hebben (die crashte constant). Dacht ik, weet je wat ga ff de stock 2.3.6 er weer opzetten, rooten en vers cm10 stable erop. Ga ik dus met odin aan de slag, geeft succes aan, maar hela....bootloop :( meerdere keren geprobeerd, ook opnieuw downloaden maar hij blijft bootloop-en...Wat is het beste stappenplan? Ik zie door de 510 pagina's het bos niet meer... komt nog wel gewoon in download en recovery mode. Maar bij recovery krijg ik de melding:
e:failed to mount /dbdata (invalid argument)
-- copying media files...
e: failed to mount /dbdata (file exists)
e:copy_dbdata_media: can't mount data /dbdata
your storage not prepared yet, please use UI menu format and reboot actions

# MANUAL MODE#
--applying multi-csc...
installing multi-csc
can't access to "/system/csc/xen/system'.
successfully applied multi-csc

Edit...
lalalala...heldere ingeving, stock 2.2.1 3 files (pda csc,pit) gefashed en hij doet het weer, daar gaan we weer...rooten en blazen met cm10
ctd.. Hij draait nu bijna perfect. De hoofdzaak om van mijn CM9 versie te wijzigen naar CM10 was dat de gps ineens slechte binding maakt. Dacht dus dat factory reset nodig was. itt tot vorige keer toen ik een cf stock root had, heb ik nu een semaphore 2.7.4 Enig idee waar de slechte gps ineens door kwam en nu niet terug is naar oude situatie van redelijk snelle gps-bind?

[ Voor 46% gewijzigd door Gijsjha op 12-12-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
jmk schreef op woensdag 12 december 2012 @ 01:29:
[...]

Zelf denk ik dat je dat in Nederland niet eens tegen betaling bij een repairshop kan laten doen zo avontuurlijk.

@BoyzNDaHood: ik hoop dat je JIG gewoon wertk en volgende week weer lekker kan genieten van je SGS! Ik kan me zoo goed voorstellen* hoe verrot het is een vinkje over het hoofd te zien en de schade ervan te ervaren!

*Herrinneren
Ik blijf hopen tot de jig komt... vanaf nu ga ik dus echt niet meer rooten en flashen :P. Beetje jammer dat dit moest gebeuren. Voortaan laat ik mijn dingen lekker stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Geen matches
Touchdomex schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 22:04:
[...]

Kijk ook eventjes goed of alle pinnen nog wel goed staan. Ook in je telefoon. Bij mij sluit de polarcell namelijk perfect aan. Anders eens met Polarcellverkoper mailen met de vraag hoe en wat?
Pinnen staan goed, oude accu doet het nog wel.
Ik zal even mailen inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:43
Gijsjha schreef op woensdag 12 december 2012 @ 06:38:
heb hier half jaartje cm9 op mij sgs gehad, maar vond het tijd voor cm10. Stappen gevolgd, cm10 stable en gapps op sd card, data/factory reset and cache whipe daarna de cm10 install en de google apps
Starte goed op, alleen bleek het toetsenbord er geen zin in te hebben (die crashte constant). Dacht ik, weet je wat ga ff de stock 2.3.6 er weer opzetten, rooten en vers cm10 stable erop. Ga ik dus met odin aan de slag, geeft succes aan, maar hela....bootloop :( meerdere keren geprobeerd, ook opnieuw downloaden maar hij blijft bootloop-en...Wat is het beste stappenplan? Ik zie door de 510 pagina's het bos niet meer... komt nog wel gewoon in download en recovery mode. Maar bij recovery krijg ik de melding:
e:failed to mount /dbdata (invalid argument)
-- copying media files...
e: failed to mount /dbdata (file exists)
e:copy_dbdata_media: can't mount data /dbdata
your storage not prepared yet, please use UI menu format and reboot actions

# MANUAL MODE#
--applying multi-csc...
installing multi-csc
can't access to "/system/csc/xen/system'.
successfully applied multi-csc

Edit...
lalalala...heldere ingeving, stock 2.2.1 3 files (pda csc,pit) gefashed en hij doet het weer, daar gaan we weer...rooten en blazen met cm10
ctd.. Hij draait nu bijna perfect. De hoofdzaak om van mijn CM9 versie te wijzigen naar CM10 was dat de gps ineens slechte binding maakt. Dacht dus dat factory reset nodig was. itt tot vorige keer toen ik een cf stock root had, heb ik nu een semaphore 2.7.4 Enig idee waar de slechte gps ineens door kwam en nu niet terug is naar oude situatie van redelijk snelle gps-bind?
Afgelopen zondag ook mijn SGS1 geflashed. Stelt niks voor, alleen is het ook niet in 1 keer gelukt.
Ben om ongeveer 14:00 begonnen en om een uur of 20:00 kon ik eindelijk weer normaal bellen. Staat nu wel cm10 op. Volgens mij de laatste versie. Vraag alleen niet hoe ik het gedaan heb. Werd er helemaal gek van. Had versie cm9 erop staan. Had versie CreedROM11 naar de telefoon gekopieerd, sim eruit, sd kaart eruit, opstarten met 3 knoppen aktie, in cmw geheugen gewist, instellingen gewist, onder een ander menu ook alles gewist. Telefoon is nu helemaal leeg. Nieuwe rom instaleren via het menu, blader naar het menu toe, geen rom meer te herkennen. Rom weg. Andere roms die er op stonden had ik handmatig eerst weggegooid ivm ruimte. En normaal blijft het zip bestand met de rom staan. Helaas.
Telefoon opnieuw opstarten wil dus niet meer. En wat blijkt achteraf. Ik had de rom niet naar de interne sd kaart gekopieerd maar naar de externe, en die lag op het buro 8)7 |:( .
Jammer. En dan begint de ellende.
Weer naar standaard, dan rooten, cwm erop, Creedrom11 kopieeren, installeren via zip en nooit meer opstarten, blijft hangen. grmbllrgggthypplk. Alles nog een keer, tot 3x toe. Dan maar cm10 proberen.
Maar hij doet het nu. Weer ff een paar weken niet meer aankomen en dan beginnen we weer overneuw. :9

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:34
Geen matches
Ik heb CreedROM geinstalleerd, maar persoonlijk spreekt het mij niet aan. Ik ga snel weer terug naar de MIUI.US ROM (http://roms.miui.us/), maar dan wel met Zeam launcher. Ik vind de phone app en de contacten app beduidend slechter in de CreedROM, gebruikersgemak ontbreekt gewoon. Daarnaast lijkt op veel plekken tekst groter te zijn of meer ruimte in te nemen, waardoor het onprettig werkt. Op een aantal vlakken vind ik de rom ook niet zo soepeltjes lopen. Tot slot vind ik het notificatiescherm minder prettig werken. Bij MIUI kan ik heel snel de helderheid aanpassen, dit kost me net iets teveel moeite bij de CreedROM. Positief punt is wel dat het notificatiescherm een zwarte achtergrond heeft, dat is prettiger lezen dan de witte achtergrond bij de MIUI rom. Overigens heb ik tot nu toe nog geen vastlopers gehad op CreedROM, en mijn eerste indruk is dat het wel een stabiele rom is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:43
Geen matches
KoffieAnanas schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:57:
Ik heb CreedROM geinstalleerd, maar persoonlijk spreekt het mij niet aan. Ik ga snel weer terug naar de MIUI.US ROM (http://roms.miui.us/), maar dan wel met Zeam launcher. Ik vind de phone app en de contacten app beduidend slechter in de CreedROM, gebruikersgemak ontbreekt gewoon. Daarnaast lijkt op veel plekken tekst groter te zijn of meer ruimte in te nemen, waardoor het onprettig werkt. Op een aantal vlakken vind ik de rom ook niet zo soepeltjes lopen. Tot slot vind ik het notificatiescherm minder prettig werken. Bij MIUI kan ik heel snel de helderheid aanpassen, dit kost me net iets teveel moeite bij de CreedROM. Positief punt is wel dat het notificatiescherm een zwarte achtergrond heeft, dat is prettiger lezen dan de witte achtergrond bij de MIUI rom. Overigens heb ik tot nu toe nog geen vastlopers gehad op CreedROM, en mijn eerste indruk is dat het wel een stabiele rom is.
Als ik dit zo lees wacht ik nog even met het opnieuw proberen van de CreedRom. De genoemde launcher ziet er wel lekker simpel uit. En het doorscrollen in de programma''s vindt ik ook mooier zo, gewoon van boven naar beneden scrollen en weer naar boven. De tabbladen bij de normale rom bevallen mij niet zo.
Heb zelf ook eens een andere launcher gehad mwaarme ik ook van boven naar beneden kon scrollen maar weet niet meer hoe die heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Geen matches
[b][message=39432289,noline] ....

De hoofdzaak om van mijn CM9 versie te wijzigen naar CM10 was dat de gps ineens slechte binding maakt. Dacht dus dat factory reset nodig was. itt tot vorige keer toen ik een cf stock root had, heb ik nu een semaphore 2.7.4 Enig idee waar de slechte gps ineens door kwam en nu niet terug is naar oude situatie van redelijk snelle gps-bind?
Zou de hardware kunnen zijn, namelijk de slechte verbinding met de antenne op de backcover.
Even 'GPS test' downloaden en dan kan je de SNR zien van de sats.
In gingerbread (2.3.x) zijn de signalen buiten sterker dan in 4.x.x vermoedelijk door drivers, maar heeft niet echt een slechte invloed voor de rest.

Ik heb de meeste hier tussen de 30 a 35 SNR op 4.x.x buiten gemeten

Moest je een pak eronder zitten check dan even dit topic http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1697217
De connector verplaatsen raad ik voor de leek niet aan, maar het draadje is perfect te doen als je het rustig en verstandig aanpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb al een tijdje een kapotte Samsung galaxy s plus. :'(
ik had er android 2.3 op staan maar ik wouw jelly bean dus heb ik een jellybean software gedownload en via de recovery mode op geinstalleerd. Toen die evenlater opnieuw moest opstarten starrtte die niet meer op...
hebben jullie misschien tips om mijn toestel weer aan de praat te krijgen?
alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 17:59:
Hallo,

ik heb al een tijdje een kapotte Samsung galaxy s plus. :'(
ik had er android 2.3 op staan maar ik wouw jelly bean dus heb ik een jellybean software gedownload en via de recovery mode op geinstalleerd. Toen die evenlater opnieuw moest opstarten starrtte die niet meer op...
hebben jullie misschien tips om mijn toestel weer aan de praat te krijgen?
alvast bedankt !
Het kan misschien handig zijn om te vermelden wat hij wel/niet doet?
Gaat het display nog aan etc zijn handige tips voor mensen die geen glazen bol hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hallo,
ja hij doet helemaal niks meer..
hard reset lukt ook niet
recovery mode ook niet kortom hij doet gewoon helemaal niks meer jammer genoeg:(
groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:44
Geen matches
Creedrom gaf allemaal FC's bij mij. Direct bij de 1e keer opstarten. Nog een keer opnieuw geflashed. Zelfde verhaal. Draai nu cyanogen 10.1 (android 4.2.1) en die draait erg lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
Geen matches
@luke-san' thanks. Ik zal eens testen. Gisteren buiten getest, eerste test ipv balkon/gallerij en toen vind ie geen gps. Gisteren echt buiten op straat in de auto meteen en constant, gehele rit door bra en limbo land gedurende 1,25h. Dus lijkt dar t niet de hardwar is. Hij heeft ook half jaar goed gedraaid op cm9 tot afgelopen oktober. Factory reset niet getest, want wilde cm10 meteen testen. Hij lijkt dus ook weer goed te werken.. Misschien wel beter op cm9/10 dus android 4.x.x tov stock samsung roms...zowiezo, wat een verademing als je weer even de stock roms erop hebt gehad om toch weer op cm te zitten. Al was mijn cm9 niet een stable versie, was ik er zeer tevreden mee. Al heb ik vooralsnog cm10 stable fijner vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 18:41:
Hallo,
ja hij doet helemaal niks meer..
hard reset lukt ook niet
recovery mode ook niet kortom hij doet gewoon helemaal niks meer jammer genoeg:(
groetjes
Als er idd absoluut niets meer op het scherm komt dan vrees ik het ergste. Anders eens batterij eruit en na een uur nog eens testen.
Dan daarna zou ik eens proberen om hem met de vol- , home indrukken .... en dan hem opzetten met de powerknop met die andere knoppen tegelijkertijd ingedrukt. Komt hij dan niet met een driehoek op het scherm op dan is het met de usb recovery, maar eerlijk gezegd weinig vertrouwen in.
Komt hij wel op, terug ff met odin een stockrom erop en vijf weesgegroetjes zeggen als hij het terug doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
Geen matches
Als je SGS gewoon 'uit' blijft met wat je ook doet ben ik bang dat je een permanente brick heb zoals ik. Aanzetten met alle varianten van de 3-knoppen combi werken niet, opladen werkt niet, accu eruit halen en weer erin werkt niet, langdurig en kort de powerknop indrukken werkt niet: je mobiel blijft gewoon uit. Ik heb een jig besteld op Ebay en ik kijk of het daarmee nog iets doet. Maar ik ben bang dat jij, net als ik, gewoon een dood apparaat heb die geen kick meer geeft. RIP SGS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Geen matches
Gijsjha schreef op zondag 16 december 2012 @ 19:16:
@luke-san' thanks. Ik zal eens testen. Gisteren buiten getest, eerste test ipv balkon/gallerij en toen vind ie geen gps. Gisteren echt buiten op straat in de auto meteen en constant, gehele rit door bra en limbo land gedurende 1,25h. Dus lijkt dar t niet de hardwar is. Hij heeft ook half jaar goed gedraaid op cm9 tot afgelopen oktober. Factory reset niet getest, want wilde cm10 meteen testen. Hij lijkt dus ook weer goed te werken.. Misschien wel beter op cm9/10 dus android 4.x.x tov stock samsung roms...zowiezo, wat een verademing als je weer even de stock roms erop hebt gehad om toch weer op cm te zitten. Al was mijn cm9 niet een stable versie, was ik er zeer tevreden mee. Al heb ik vooralsnog cm10 stable fijner vind.
Nee, idd, maar toch ... Als gps voor je belangrijk is, voor mij 1 van de belangrijke zaken, zou ik eens kijken naar die thread op XDA. Ik heb zelf 2 x een i9000 gehad en beide hadden ze last.
Je kan al heel eenvoudig eens drukken op de plaats van die antenne terwijl gps test opstaat. Als het signaal dan de hoogte ingaat weet je gegarandeerd dat je aan de hardware fix iets gaat hebben. Er is nu iemand die een stuk keuken alu folie heeft gebruikt op het rubber contact met zeer goede resultaten. De S evenals de S2 opendoen vind ik een eitje als je het eenmaal hebt gedaan. Kans op schade is met gezond verstand ook redelijk 0,.%. Trouwens de S2 heeft dit probleem niet, maar van die receiver loop ik ook niet warm.

Ben nu zelf eens aan het kijken naar een Note vanwege de zeer goede gps, maar ondanks mijn 1m85 en ik met 2 telefoons (moet) rondlopen, vind ik de grote een struikelblok.
Wat ik mensen aanraad is om een apparte BT GPS receiver aan te schaffen. Een mooie is de Garmin Glo, kost een beetje meer dan de andere maar ik denk dat een constante accurate en snelle verbinding een grote meerwaarde hebben in bergzaam en stedelijk gebied. Eens 30km misrijden in Parijs en je vervloekt je gps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
Geen matches
Luke-san schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:05:
[...]

Als er idd absoluut niets meer op het scherm komt dan vrees ik het ergste. Anders eens batterij eruit en na een uur nog eens testen.
Dan daarna zou ik eens proberen om hem met de vol- , home indrukken .... en dan hem opzetten met de powerknop met die andere knoppen tegelijkertijd ingedrukt. Komt hij dan niet met een driehoek op het scherm op dan is het met de usb recovery, maar eerlijk gezegd weinig vertrouwen in.
Komt hij wel op, terug ff met odin een stockrom erop en vijf weesgegroetjes zeggen als hij het terug doet.
En voor de volledigheid, mocht je in download modus komen, zet dan de juiste software erop. Ik las namelijk dat je een SGS PLUS hebt. Die heeft volgens mij net wat andere software nodig dan de gewone SGS waar dit forum over gaat... :) succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mona-toetje
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-10-2021
Geen matches
He gasten. Ik probeer dus cm10 erop te zetten. Maar als ik dus de zip files op de internal SD card zet, en ik de usb kabel verwijder. Verdwijnen de zip files van de SD ??? Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Geen matches
Hmm, dat is wel gek hoor, kopieer je de bestanden wel echt? telefoon netjes uitwerpen uit je OS?
Van welke rom kom je af? Stock rom? Simpel stappenplan is geroote kernel met CWM flashen, cm10 + gapps erop. Booten naar cwm recovery, cm10 installeren, gapps erbij. Nog ff een factory reset, cache wissen. Klaar.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mona-toetje
  • Laatst online: 08-10-2021
Geen matches
Ik heb alles gedaan zoals moest. Net via external sd card geflashed, maar kwam in boot loop terecht. Nu herkend ie de external sd card niet meer. Dus maar weer terug naar gingerbread en dan nog een keer proberen..

had net ergens gelezen dat het met een slechte sd card te maken kon hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
En CM10.1 is uit *O*

Android 4.2.1 dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OKA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:51

OKA

Geen matches
Touchdomex schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:58:
En CM10.1 is uit *O*

Wordt binnenkort flashen dan 8)
Heeft iemand al ervaringen over CM10.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Geen matches
Touchdomex schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:58:
En CM10.1 is uit *O*

Die is al een tijdje uit toch? Ik draai hem hier al een kleine week.
OKA schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:07:
[...]

Lekker, gewoon goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:15

Sa1

Geen matches
Dacuuu schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:19:
[...]

[...]

Lekker, gewoon goed. ;)
ja, ik ook en hij is heerlijk, nog nooit zo'n snelle telefoon gehad, kom dan ook wel van een vrij oude versie af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
OKA schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:07:
[...]

Kleine probleempjes maar niet veel. Laatste build draait eigenlijk normaal.
Dacuuu schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:19:
[...]

Niet officieel via de website van Cyanogenmod. Daar is die pas sinds de 15e uit. De eerste 2 builds hadden nog wat superuserproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
Geen matches
Ik draai ook nu een paar dagen op CM10.1 gebaseerde roms. Maar ik heb wel last van battery drain vergeleken met mijn vorige roms gebaseerd op CM9.
Ik haal met een volle batterij niet meer het einde van de dag zonder bij te laden... Google Now al uitgeschakeld, net als de locatie services.
Hebben jullie daar geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
PsycoHero schreef op woensdag 19 december 2012 @ 14:22:
Ik draai ook nu een paar dagen op CM10.1 gebaseerde roms. Maar ik heb wel last van battery drain vergeleken met mijn vorige roms gebaseerd op CM9.
Ik haal met een volle batterij niet meer het einde van de dag zonder bij te laden... Google Now al uitgeschakeld, net als de locatie services.
Hebben jullie daar geen last van?
Gister niets van gemerkt maar de eerste dagen zijn sowieso niet betrouwbaar. Je telefoon stelt zichzelf nog wat bij.

Mijn CM10 haalde met normaal gebruik makkelijk een dag en als ik daar wat onder zit is het ook prima voor mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
Geen matches
Op dit moment 10% per uur met niet aanraken. Dat is echt te veel. Ik heb over de jaren veel van rom naar rom gehopt en dit nooit meegemaakt zo. Op de XDA fora zie ik dit probleem ook niet veel voorkomen dus ik ben maar aan het batterij en CPU monitoren geslagen. Vooral de google services houden mijn SGS veel wakker. Ik kijk het nog even aan.
Los van dat zijn de JB roms wel lekker snel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
PsycoHero schreef op woensdag 19 december 2012 @ 15:05:
Op dit moment 10% per uur met niet aanraken. Dat is echt te veel. Ik heb over de jaren veel van rom naar rom gehopt en dit nooit meegemaakt zo. Op de XDA fora zie ik dit probleem ook niet veel voorkomen dus ik ben maar aan het batterij en CPU monitoren geslagen. Vooral de google services houden mijn SGS veel wakker. Ik kijk het nog even aan.
Los van dat zijn de JB roms wel lekker snel! :)
Waarom niet naar een CM10 build?

10.1 is echt bizar experimenteel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
Geen matches
Touchdomex schreef op woensdag 19 december 2012 @ 15:10:
[...]

Waarom niet naar een CM10 build?

10.1 is echt bizar experimenteel namelijk.
Ik ben inderdaad begonnen met de CM10 stable build zo'n anderhalve week geleden. Maar daar begon de battery drain al. Had gehoopt dat het na de nightlies en nu dan de CM10.1 build wel op zou lossen voor me.
Misschien volgende week weer eens terug gaan naar een vertrouwde CM9 build.
Maar het voelt altijd beetje raar om te downgraden he 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:15

jmk

Matched: firmware
Als je met een custom ROM zit, en de boel vertraagd, is het misschien een goed idee een full wipe te maken van alle data, intern en extern, en dan weer opnieuw je telefoon in te stellen.

Je kan dan voor die tijd een een uitgebreide backup maken in de vorm van een mijnAppsEnData.zip met Titanium Backup.

Met de officiële Samsung firmware kon je naar een "nummer" "bellen" voor die reset, is dat nog steeds?

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
Geen matches
Ik ben van CreedROM weer terug naar het voor mij vertrouwde MIUI, met Zeam launcher. Zojuist de nieuwste MIUI.us erop gezet, versie 2.12.21 (kortom een build van gisteren dus: 2012-12-21). Ik vind MIUI roms erg prettig om mee te werken, en biedt ook veel nuttige extra's.

Hier te downloaden: http://forums.miui.us/sho...ean-I9000-Release/page121
En de hulp voor installatie: http://forums.miui.us/sho...s-JellyBean-I9000-Release

Het is jammer dat Zeam launcher niet meer onderhouden wordt, maar tot nu toe heb ik daar nog geen last van ondervonden, en dus blijf ik deze voorlopig gewoon gebruiken. Het is een heerlijk simpele en lichte launcher, met precies voldoende instelmogelijkheden. Ik heb helaas nog geen goed alternatief voor deze launcher gevonden, want als Zeam inderdaad niet verder ontwikkeld gaat worden, levert dat ooit nog wel een keer problemen op.

Als reactie op jmk, ik doe inderdaad ook een full wipe (en legen van de caches) als ik van de ene naar de andere ROM ga. Als ik update naar een nieuwere versie van een ROM leeg ik meestal alleen de caches, tenzij ik tegen force closes aanloop oid. En 1 of 2x per jaar leeg ik ook nog eens mijn interne SD kaart, gewoon om die 'rommel' ook een keertje goed op te schonen. En ik back-up altijd eerst de belangrijkste zaken voor een nieuwe install of upgrade (zowel op laptop als met TitaniumBackup), en ik heb uiteraard al lang geleden een dubbele backup van mijn esf folder gemaakt.

[ Voor 53% gewijzigd door KoffieAnanas op 22-12-2012 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Matched: galaxy, rooten
Enige tijd heb ik mbt de semaphore kernel mijn Galaxy S geroot. Ik kom er net achter dat de root niet meer werkt (mogelijk na updaten van superuser). Rooten was niet moeilijk maar ik vind eigenlijk nergens een goede uitleg om te re-rooten om zo root terug te krijgen. Heeft iemand een goede tip op dit gebied? Of zijn er dingen die ik eerst kan proberen om de root te herstellen?

De telefoon draait op ext4 overigens en gezien ik geen root meer heb kan ik het ook niet terugconverteren.

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 23-12-2012 22:05 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
Matched: galaxy, rooten
Bor de Wollef schreef op zondag 23 december 2012 @ 22:04:
Enige tijd heb ik mbt de semaphore kernel mijn Galaxy S geroot. Ik kom er net achter dat de root niet meer werkt (mogelijk na updaten van superuser). Rooten was niet moeilijk maar ik vind eigenlijk nergens een goede uitleg om te re-rooten om zo root terug te krijgen. Heeft iemand een goede tip op dit gebied? Of zijn er dingen die ik eerst kan proberen om de root te herstellen?

De telefoon draait op ext4 overigens en gezien ik geen root meer heb kan ik het ook niet terugconverteren.
Misschien kan je eens kijken wat OTA Rootkeeper aangeeft als status, en wellicht kan je hiermee wat klooien om van un-root weer terug te gaan naar root. Maar dit is echt een schot in het donker, geen idee of je hier iets mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Geen matches
KoffieAnanas schreef op zondag 23 december 2012 @ 23:59:
[...]

Misschien kan je eens kijken wat OTA Rootkeeper aangeeft als status, en wellicht kan je hiermee wat klooien om van un-root weer terug te gaan naar root. Maar dit is echt een schot in het donker, geen idee of je hier iets mee kan.
Of misschien nog het snelste de geroote kernel terug flashen met odin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Geen matches
CM10.1 er zaterdag op gezet en bevalt me prima :) Gebruik het vanaf CM7 en wil zeker niet meer zonder :9 Toch gaaf hoe onze oude SGS1 die nieuwe Android-versies nog prima draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 14:40

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Geen matches
Cartman! schreef op maandag 24 december 2012 @ 10:19:
CM10.1 er zaterdag op gezet en bevalt me prima :) Gebruik het vanaf CM7 en wil zeker niet meer zonder :9 Toch gaaf hoe onze oude SGS1 die nieuwe Android-versies nog prima draait.
Ik lees op verschillende plekken dat deze nog niet erg stable is. Al (gekke) problemen ondervonden?

Om die reden heb ik eergisteren van cm 9.1.0 => cm 10.0.0 geflashed..

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Niet erg stable is relatief. Draai het nu een week en moet zeggen het draait maar er zitten gewoon nog veel kleine foutjes in. Het is een nightly build die eigenlijk nog vrij experimenteel is. Redelijk logisch dat hij niet goed draait :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Geen matches
Gisteren eindelijk de stap gemaakt om van stock 2.3.6 naar CM 9.1 te gaan. Werkt perfect! Ik heb de tutorial gevolgd op AndroidWorld forum, echter gaven ze daar niet aan de dalvik cache te wipen en je interne sd card te formatteren. Dit heb ik ook niet gedaan. Of is dit niet erg?

Moet ik daarnaast nog wat doen zodat het nog beter werkt? Of is het voldoende zo?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Geen matches
Brainpower schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 10:41:
Gisteren eindelijk de stap gemaakt om van stock 2.3.6 naar CM 9.1 te gaan. Werkt perfect! Ik heb de tutorial gevolgd op AndroidWorld forum, echter gaven ze daar niet aan de dalvik cache te wipen en je interne sd card te formatteren. Dit heb ik ook niet gedaan. Of is dit niet erg?

Moet ik daarnaast nog wat doen zodat het nog beter werkt? Of is het voldoende zo?
Als je geen problemen hebt lekker zo laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Geen matches
Dacuuu schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 10:50:
[...]

Als je geen problemen hebt lekker zo laten :)
Ja dat dacht ik ook al natuurlijk :) Maar dacht misschien is er nog iets van, als je dat doet/installeert, dan werkt het nóg sneller/beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Geen matches
Weet iemand hoe je bij CM 9.1 het 'power menu' aanpast? Ik weet niet hoe dit precies heet, in ieder geval bedoel ik het menu als je de power button even vast houdt.

Ik wil daar namelijk graag de optie hebben om mobiele netwerken aan/uit te zetten (had ik wel bij de stock roms (2.3.6 bv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Geen matches
Brainpower schreef op woensdag 26 december 2012 @ 08:43:
Weet iemand hoe je bij CM 9.1 het 'power menu' aanpast? Ik weet niet hoe dit precies heet, in ieder geval bedoel ik het menu als je de power button even vast houdt.

Ik wil daar namelijk graag de optie hebben om mobiele netwerken aan/uit te zetten (had ik wel bij de stock roms (2.3.6 bv).
Zit dat nu niet in het dropdown menu? Ik weet wel zeker dat je het daar aan kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
Geen matches
Dropdown menu kan je customizen. Dus die zal je zelf nog toe moeten voegen.

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Geen matches
BarryKohne schreef op woensdag 26 december 2012 @ 09:07:
Dropdown menu kan je customizen. Dus die zal je zelf nog toe moeten voegen.
Hoe bedoel je zelf toe moeten voegen? Ik kan wel de notificatiebalk customizen, zoals energiewidget aan en uit zetten. Maar het menu bij lang inhouden power button kan ik nergens vinden.

[ Voor 24% gewijzigd door NiMu83 op 26-12-2012 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Geen matches
Luke-san schreef op maandag 24 december 2012 @ 07:22:
[...]

Of misschien nog het snelste de geroote kernel terug flashen met odin.
Het werkt inmiddels weer. Het bleek aan su te liggen. USB debug aanzetten en de data van su clearen, reboot en klaar. Dank voor de tips.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• imdos

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Geen matches
Brainpower schreef op woensdag 26 december 2012 @ 10:07:
[...]

Hoe bedoel je zelf toe moeten voegen? Ik kan wel de notificatiebalk customizen, zoals energiewidget aan en uit zetten. Maar het menu bij lang inhouden power button kan ik nergens vinden.
Ga naar System Kies Onder Interface => System => Power Menu :O

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Geen matches
imdos schreef op donderdag 27 december 2012 @ 10:26:
[...]

Ga naar System Kies Onder Interface => System => Power Menu :O
Die :O is nergens voor nodig. De optie Power Menu staat er bij mij dus niet in System. Enkel Statusbalk, Notificatiepaneel, Achtergrond en Lettergrootte.

Mis ik nog iets?

• imdos

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Geen matches
Brainpower schreef op donderdag 27 december 2012 @ 13:11:
[...]

Die :O is nergens voor nodig. De optie Power Menu staat er bij mij dus niet in System. Enkel Statusbalk, Notificatiepaneel, Achtergrond en Lettergrootte.

Mis ik nog iets?
Ik zou zweren dat er niets is gewijzigd in dat gedeelte in vergelijking met CM10. En bij lock screen of Display onder Device?

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Geen matches
imdos schreef op donderdag 27 december 2012 @ 13:57:
[...]

Ik zou zweren dat er niets is gewijzigd in dat gedeelte in vergelijking met CM10. En bij lock screen of Display onder Device?
Nee daar zit het ook niet. Ik kan het ook niet goed vinden op internet. Zit het er wel in in 9.1? Of moet ik nog iets installeren? Extended power menu bv?

• imdos

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Geen matches
Brainpower schreef op donderdag 27 december 2012 @ 14:51:
[...]

Nee daar zit het ook niet. Ik kan het ook niet goed vinden op internet. Zit het er wel in in 9.1? Of moet ik nog iets installeren? Extended power menu bv?
Het moet er in zitten, ik heb het menu zelf ook wel eens aangepast/ gezocht voor aanpassing/toevoeging van bluetooth (wat niet mogelijk is zonder grote aanpassingen). Draai nu alleen 10.0.0 en geen 9.1 meer, dus kan het niet meer bekijken 8)7

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Geen matches
imdos schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:13:
[...]

Het moet er in zitten, ik heb het menu zelf ook wel eens aangepast/ gezocht voor aanpassing/toevoeging van bluetooth (wat niet mogelijk is zonder grote aanpassingen). Draai nu alleen 10.0.0 en geen 9.1 meer, dus kan het niet meer bekijken 8)7
Heel vreemd! Misschien dat iemand anders die op CM9.1 draait even kan kijken?

Daarnaast werkt de wifi sleep policy niet. Op welke stand ik het ook zet, wifi blijft aan, zelfs na uren niets met de telefoon doen. Is dat een bekende bug? En is er wellicht een oplossing voor?

• witte Geest
  • Laatst online: 07-02 22:42
Geen matches
Yes ik eindelijk het het gps probleem verholpen door de final gps fix toe te passen van leeno. :)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1697217

werk echt top 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Sinds gister van Darky ROM overgestapt naar CM10. Ik moet zeggen dat is nogal een verademing!

Nu imiddels heb ik al een hoop dingen naar mijn zin kunnen inrichten. Waar ik nu echter even tegenaan loop is het volgende:

Ik heb thuis een 4 TB NAS in huis staan waarop alle documenten, muziek, (alles eigenlijk) opgeslagen is. Het idee hierachter is dat als één van mijn laptops, pc's doodgaat, dat ik altijd zonder problemen bij mijn belangrijke spullen kan komen. (een backup van alles)

Uiteraard heb ik ook op de NAS een muziekdoosje van gemaakt, waarop mijn pc's alle muziek kunnen ophalen. Mijn Raspberry ook. Nu wil ik echter ook een mp3 player op mijn foon hebben dat het volgende moet kunnen...

Mogelijkheid om meerdere libriaries aan te maken. Mogelijkheid om meerdere mappen als standaard in te stellen waarop muziek staat. Dus .m.a.w. 1ste map zou moeten worden gekoppeld aan /mnt/media (deze map is al gemount op mijn foon) en /external_SD/music (voor opslag op SD kaart)

Ik heb al een hoop programma's geprobeerd zoals, W7, WinAmp, Maple Box, etc. Maar elk programma heeft het NET niet wat ik nou eigenlijk wil. :X

Weten jullie hopelijk of er een app is die dat allemaal wel kan? Een betaald programma mag ook. Ik heb het er graag voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onverwachts nog een klein probleempje erbij gekomen...

Ik heb een Samsung Galaxy SI9000 Met Cyanogenmod 10 erop gezet. Nu wou ik via de Market Skype erop zetten. Op een 1 of andere manier krijg ik bij skype mijn camera niet in beeld? Is dat een bekend probleem? Of is er een howto om deze issue op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superlion
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:53
Geen matches
ben op dit moment bezig met flashen met C-RoM Mix 4.2.1 V2, hoe lang duurt het voordat het klaar is, scherm staat al een kwartier op "Semaphore" logo .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
Geen matches
Waar kwam je vanaf? Kan wat langer duren, maar 15 minuten is wel beetje aan de lange kant.

Anders nog een keer de custom rom flashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Geen matches
Ik ben een beetje aan het kijken naar een andere kernel dan die bij CM9.1 zit. Bekende zijn Glitch of Semaphore. Echter kom ik er niet goed achter welke van de 2 nu beter is of wat de verschillen zijn tussen de 2 (en wellicht ook andere kernels voor ICS). Heeft iemand advies? Of kun je beter gewoon bij de kernel van CM9.1 blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superlion
Geen matches
D.S.X schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 17:46:
Waar kwam je vanaf? Kan wat langer duren, maar 15 minuten is wel beetje aan de lange kant.

Anders nog een keer de custom rom flashen...
ok, dat heb ik gedaan, en BINGO :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superlion
Geen matches
alleen staat er bij netwerk nu een kruis door, heb al andere simkaarten met andere providers geprobeert maar krijg daar hetzelfde en imei nr is weg, had gezien dat je met efs pro je backup die ik wel heb terug kan zetten en dan zou je weer je imei moeten hebben
Helaas moet je daarvoor usb debugging inschakelen maar die zit er niet meer op, ook vrij apart

[ Voor 46% gewijzigd door superlion op 01-01-2013 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2012 @ 14:07:
Sinds gister van Darky ROM overgestapt naar CM10. Ik moet zeggen dat is nogal een verademing!

Nu imiddels heb ik al een hoop dingen naar mijn zin kunnen inrichten. Waar ik nu echter even tegenaan loop is het volgende:

Ik heb thuis een 4 TB NAS in huis staan waarop alle documenten, muziek, (alles eigenlijk) opgeslagen is. Het idee hierachter is dat als één van mijn laptops, pc's doodgaat, dat ik altijd zonder problemen bij mijn belangrijke spullen kan komen. (een backup van alles)

Uiteraard heb ik ook op de NAS een muziekdoosje van gemaakt, waarop mijn pc's alle muziek kunnen ophalen. Mijn Raspberry ook. Nu wil ik echter ook een mp3 player op mijn foon hebben dat het volgende moet kunnen...

Mogelijkheid om meerdere libriaries aan te maken. Mogelijkheid om meerdere mappen als standaard in te stellen waarop muziek staat. Dus .m.a.w. 1ste map zou moeten worden gekoppeld aan /mnt/media (deze map is al gemount op mijn foon) en /external_SD/music (voor opslag op SD kaart)

Ik heb al een hoop programma's geprobeerd zoals, W7, WinAmp, Maple Box, etc. Maar elk programma heeft het NET niet wat ik nou eigenlijk wil. :X

Weten jullie hopelijk of er een app is die dat allemaal wel kan? Een betaald programma mag ook. Ik heb het er graag voor over.
Probeer MX player eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
Geen matches
superlion schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 19:48:
Helaas moet je daarvoor usb debugging inschakelen maar die zit er niet meer op, ook vrij apart
Ook niet onder Settings -> Developer Options?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
KoffieAnanas schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:15:
[...]

Ook niet onder Settings -> Developer Options?
Dat moet je nu activeren. Settings --> about phone --> random op je buildnummer bashen en vervolgens heb je developer options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
Geen matches
Touchdomex schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:19:
[...]
Dat moet je nu activeren. Settings --> about phone --> random op je buildnummer bashen en vervolgens heb je developer options.
Kan je 'nu' iets specifieke definiëren? :) Ik heb dit menu namelijk nog nooit hoeven activeren, zowel niet op mijn tablet met CM10.1 als ook niet op mijn SGS met MIUI.us (Android 4.1.2).

@hieronder. Ok, thanks. Ik zal morgen nog eens op mijn tablet kijken voor alle zekerheid. Wellicht dus pas nodig vanaf Android 4.2.1

[ Voor 13% gewijzigd door KoffieAnanas op 02-01-2013 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
KoffieAnanas schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:54:
[...]

Kan je 'nu' iets specifieke definiëren? :) Ik heb dit menu namelijk nog nooit hoeven activeren, zowel niet op mijn tablet met CM10.1 als ook niet op mijn SGS met MIUI.us (Android 4.1.2).
Ik wel op mijn nexus 7 met 4.2.1 en mijn SGS met CM10.1 Schijnt iets te zijn in 4.2

[ Voor 3% gewijzigd door Touchdomex op 02-01-2013 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
Geen matches
Touchdomex schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:56:
[...]

Ik wel op mijn nexus 7 met 4.2.1 en mijn SGS met CM10.1 Schijnt iets te zijn in 4.2
Gevonden: http://developer.android.com/tools/device.html

Enable USB debugging on your device.
• On most devices running Android 3.2 or older, you can find the option under Settings > Applications > Development.
• On Android 4.0 and newer, it's in Settings > Developer options.
Note: On Android 4.2 and newer, Developer options is hidden by default. To make it available, go to Settings > About phone and tap Build number seven times. Return to the previous screen to find Developer options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Tnx voor je tip... Maar deze is echt alleen voor de films. En waar ik nou op zoek ben is juist voor mp3 muziek. Inmiddels al 1tje gevonden. Folder Player. Afgrijselijke interface, maar gelukkig kan ik via /mnt/cifs (gekoppelde bestandsbeheer van mijn NAS in mijn netwerk) alles keurig afspelen! En dat is nou precies waar ik naar zocht :)

Zo kan ik alle muziek 1x op de NAS zetten en vandaaruit makkelijk via mijn mobiel afspelen 8) Nu nog ff kijken hoe ik op een makkelijke manier wat muziek kan verplaatsen naar mijn ext_sdcard als ik onderweg ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
deadbeef niet een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tw1ks
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
Geen matches
Zo, ik zit sinds kort ook op CM10.1. Erg mooi! kwam van CM9, dus dat was een hele verandering. Zit alleen de afgelopen dagen nogal te debugging omdat ik wat battery drains heb, en kan de nieuwste nog niet echt oplossen. Ik had eerst last van Google Services, welk>40% van de battery gebruikte, dit heb ik opgelost door bladwijzers niet meer te syncen (dit werkte niet goed omdat ik geen crome erop had staan denk ik).
Nu kom ik er vandaag achter dat 'telefoon'(in't nederlanders, of RLID) 69% van al m'n verbruik opslurpt, terwijl ik amper gebeld heb. Nu heb ik alleen geen idee hoe dit te fixen. Heb al wat rond gegoogled, maar niets kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Matched: firmware, galaxy
Samsung galaxy s (juli 2010).
firmware: 2.3.6 i9000 xxjw4 gingerbread.xwjw5
pc met windows 7 64bit
Odin

Ik ben al bijna de hele dag bezig om mijn Galaxy s weer te voorzien van een andere rom. Zo'n 2 jaar terug is dit ook meerdere malen gelukt.
Maar op 1 of andere manier is mijn download mode weg. Ik kan wel in de recovery mode komen via de 3bc maar niet in de download mode. De telefoon boot dan gewoon door.

Ik heb toen geprobeerd de welbekende "3bc fix" te installeren(via Odin). En via adb kan ik nu iig. in de downloadmode komen.
De eerste poging om een "gefixte bootloader" te installeren, resulteerde in een scherm vol gekleurde strepen met nu ook geen recoverymode meer. Maar de telefoon boot wel gewoon door.

Daarna heb ik geprobeerd een clockworkmod bootloader te installeren. Maar toen bleef de telefoon hangen in het allereerste galaxy s scherm. Gelukkig was het in deze clockwork mod, mogelijk om te rebooten in de downloadmode. Zo heb ik de stock firmware van Samsung weer kunnen installeren.

Maar nu ben ik wanhopig op zoek naar een werkende recovery mod van waaruit ik ook kan booten naar de download mode.
Ik ben dus helemaal niets opgeschoten vandaag. Want ik wil eerst een werkende downloadmodus voordat ik andere rom ga installeren.

Wie heeft een idee waar het fout gaat en waarom ik geen downloadmodus heb, maar wel een recoverymodus?

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Matched: firmware, galaxy
kendo schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 18:40:
Samsung galaxy s (juli 2010).
firmware: 2.3.6 i9000 xxjw4 gingerbread.xwjw5
pc met windows 7 64bit
Odin

Ik ben al bijna de hele dag bezig om mijn Galaxy s weer te voorzien van een andere rom. Zo'n 2 jaar terug is dit ook meerdere malen gelukt.
Maar op 1 of andere manier is mijn download mode weg. Ik kan wel in de recovery mode komen via de 3bc maar niet in de download mode. De telefoon boot dan gewoon door.

Ik heb toen geprobeerd de welbekende "3bc fix" te installeren(via Odin). En via adb kan ik nu iig. in de downloadmode komen.
De eerste poging om een "gefixte bootloader" te installeren, resulteerde in een scherm vol gekleurde strepen met nu ook geen recoverymode meer. Maar de telefoon boot wel gewoon door.

Daarna heb ik geprobeerd een clockworkmod bootloader te installeren. Maar toen bleef de telefoon hangen in het allereerste galaxy s scherm. Gelukkig was het in deze clockwork mod, mogelijk om te rebooten in de downloadmode. Zo heb ik de stock firmware van Samsung weer kunnen installeren.

Maar nu ben ik wanhopig op zoek naar een werkende recovery mod van waaruit ik ook kan booten naar de download mode.
Ik ben dus helemaal niets opgeschoten vandaag. Want ik wil eerst een werkende downloadmodus voordat ik andere rom ga installeren.

Wie heeft een idee waar het fout gaat en waarom ik geen downloadmodus heb, maar wel een recoverymodus?
Is je telefoon al geroot? Zo ja, dan kun je toch gewoon via de recovery de ROM installeren? Zo niet, dan moet je, gezien je jw5 hebt, deze kernel even met Odin installeren (tar laden bij PDA, re-partition uit):
https://dl.dropbox.com/u/...y%20S/Semaphore_2.7.4.tar

Ik heb dit onlangs zo gedaan, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Geen matches
Hij is nu idd. geroot met een werkende clockwork mod. Maar snap nog steeds niet waarom ik wel een recoverymodus heb, maar dat ik niet op dezelfde manier in de downloadmodus kan komen.

Ik ben nu nog even op zoek naar een geschikte, stabiele rom. (waarschijnlijk een CyanogenMod)

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Galaxy S I9000 Updated to Android 4.2.1 with CyanoGenMod 10.1 [How to Install]

Draait prima op de Galaxy S die ik aan een maat heb gegeven.

Directe link naar de CM builds, ik heb zelf gewoon de laatste (10.1) nightly gebruikt.

[ Voor 20% gewijzigd door Agent-X op 03-01-2013 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Geen matches
Is het "battery drainage" probleem al wat beter geworden?........ik zat zelf namelijk ook naar deze build te kijken. Maar heb geen zin om elke paar uur mijn phone aan de lader te moeten hangen. Ik heb nu een redelijke standtijd van een 3 à 4 dagen bij zo nu en dan gebruik.

Ik ga hem iig. morgen even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Drain word steeds minder. Maar is in verhouding tot gingerbread wel enorm hoog... Gingerbread kan enorm zuinig zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Geen matches
En hij is gebricked................. De installatie werd halverwege afgebroken en hij hangt nu bij het opstartscherm zonder mogelijkheid tot recoverymodus. Downloadmodus had ik überhaupt al niet.

Morgen even een JIG maken

Het werkt bij ook nooit zoals het beschreven staat. :(

[ Voor 11% gewijzigd door kendo op 03-01-2013 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
kendo schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 22:59:
En hij is gebricked................. De installatie werd halverwege afgebroken en hij hangt nu bij het opstartscherm zonder mogelijkheid tot recoverymodus. Downloadmodus had ik überhaupt al niet.

Morgen even een JIG maken

Het werkt bij ook nooit zoals het beschreven staat. :(
Ach je weet tenminste hoe je hem kan repareren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Geen matches
Das nog afwachten. Want ik heb kennelijk een hele speciale S. Niets werkt zoals je zou verwachten...... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
kendo schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 23:06:
Das nog afwachten. Want ik heb kennelijk een hele speciale S. Niets werkt zoals je zou verwachten...... :+
Dat zijn de leukste :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:49
Geen matches
Tw1ks schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:32:
Zo, ik zit sinds kort ook op CM10.1. Erg mooi! kwam van CM9, dus dat was een hele verandering. Zit alleen de afgelopen dagen nogal te debugging omdat ik wat battery drains heb, en kan de nieuwste nog niet echt oplossen. Ik had eerst last van Google Services, welk>40% van de battery gebruikte, dit heb ik opgelost door bladwijzers niet meer te syncen (dit werkte niet goed omdat ik geen crome erop had staan denk ik).
Nu kom ik er vandaag achter dat 'telefoon'(in't nederlanders, of RLID) 69% van al m'n verbruik opslurpt, terwijl ik amper gebeld heb. Nu heb ik alleen geen idee hoe dit te fixen. Heb al wat rond gegoogled, maar niets kunnen vinden.
Zelfde hier! Telefoon gebruikt 60% en houd hen wakker zodat hij niet meer in deep sleep komt.
Toch kan ik nog steeds wel een dag met de accu.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Mocht deze post in de verkeerde topic staan, dan bij voorbaat excuses! Ik heb al in tweakers gezocht naar een eventuele sub rubriek android apps/software algemeen. Maar niet gevonden.

Ik maak gebruik van CsipSimple (voip app) waarbij ik gebruik maak van Voipbuster.

Zodra ik gewoon bel (voip) wordt mijn nummer goed weergegeven. Echter als ik sms via Csipsimple, is het laaste cijfer van mijn meegestuurde nummer weg. Dus de ander die mijn smsje krijgt kan niet antwoorden omdat het nummer niet compleet is. Een bekende issue, of ben ik in de instellingen wat vergeten?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2013 11:32 . Reden: Vraagstelling veranderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:44
Geen matches
HaTe schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 02:47:
[...]

Zelfde hier! Telefoon gebruikt 60% en houd hen wakker zodat hij niet meer in deep sleep komt.
Toch kan ik nog steeds wel een dag met de accu.
Ik heb hier ook last van. De phone app gebruik ik eigenlijk bijna nauwelijks. Toch goed voor 50% van het verbruik. Iemand een oplossing?

[ Voor 22% gewijzigd door Mercarra op 04-01-2013 11:09 ]

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Geen matches
Nou dat was een makkie :X :X

Even een JIG in elkaar gesoldeerd van 3x 100KOhm weerstanden en een micro-B usb adapterplugje.
Het meeste werk was nog het adapterplugje uit elkaar pluizen om bij de draadjes te kunnen komen.

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-QUWSUD3Q.jpg

Maar het is gelukt! Nu de CM10.1 nog weer eens proberen.

EDIT:

Nogmaals de rom uit de link van Agent-x geprobeerd, maar 5 seconden na het begin van de update, boot de telefoon naar een Cyanogen recoverymode waarna het installeren stilvalt en de telefoon weer gebricked is.

EDIT 2:

Wederom geprobeerd maar nu met de laatste nightly build. Maar wederom dezelfde error en weer een brick.

Zo'n 5 sec nadat ik de zip file op mijn sd kaart kies boot de telefoon in een Cyanogen recovery mode vanwaaruit eigenlijk niets meer naar behoren werkt.

Er staat de volgende error in het log.

Can't format unknown volume: emmc

set_perm: some changes failed
E: Error in / external sd/..............cyanogenmodfile.zip

EDIT 3:

wederom geprobeerd en weer een error.
Ik had de zip nu op het interne geheugen van de telefoon zelf geplaatst maar krijg nu de melding:

"SD marker not found"

Alles gaat goed tot en met het selecteren van de zipfile. Daarna wil hij beginnen met het updaten, maar boot eigenlijk meteen door naar de cyanogen recovery. Met een aantal errors.

[ Voor 53% gewijzigd door kendo op 04-01-2013 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Geen matches
Pak de zip eerst eens uit om er zeker van te zijn dat je geen crc errors hebt?

Goed gedaan met die jig trouwens :)

[ Voor 20% gewijzigd door Agent-X op 04-01-2013 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Matched: firmware
kendo schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:30:
[...]

Nou dat was een makkie :X :X

Even een JIG in elkaar gesoldeerd van 3x 100KOhm weerstanden en een micro-B usb adapterplugje.
Het meeste werk was nog het adapterplugje uit elkaar pluizen om bij de draadjes te kunnen komen.

[afbeelding]

Maar het is gelukt! Nu de CM10.1 nog weer eens proberen.

EDIT:

Nogmaals de rom uit de link van Agent-x geprobeerd, maar 5 seconden na het begin van de update, boot de telefoon naar een Cyanogen recoverymode waarna het installeren stilvalt en de telefoon weer gebricked is.

EDIT 2:

Wederom geprobeerd maar nu met de laatste nightly build. Maar wederom dezelfde error en weer een brick.

Zo'n 5 sec nadat ik de zip file op mijn sd kaart kies boot de telefoon in een Cyanogen recovery mode vanwaaruit eigenlijk niets meer naar behoren werkt.

Er staat de volgende error in het log.

Can't format unknown volume: emmc

set_perm: some changes failed
E: Error in / external sd/..............cyanogenmodfile.zip

EDIT 3:

wederom geprobeerd en weer een error.
Ik had de zip nu op het interne geheugen van de telefoon zelf geplaatst maar krijg nu de melding:

"SD marker not found"

Alles gaat goed tot en met het selecteren van de zipfile. Daarna wil hij beginnen met het updaten, maar boot eigenlijk meteen door naar de cyanogen recovery. Met een aantal errors.
Als je een normale (goed gemaakte jig wil) ik heb er nog wel een paar :-). Verder.0, misschien eerst even een stock 3 bestands firmware flashen. Inc pit512. En erna weer een custom er op.
Pagina: 1 ... 128 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.