Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 21:17
Geen matches
Donovan662 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 00:30:
[...]

Gebruik nu al een tijdje X-Bean 3.0 + Semaphore 2.5.0s. Draait hier soepel en stabiel.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1829256

Goed voor dagelijks gebruik
Is Semaphore 2.5.0s nog een grote vooruitgang t.o.v. 2.3.0 die bij X-Bean 3.0 in zit?

Ik heb namelijk wel eens semaphore gebruikt i.c.m. CM9 omdat ik semaphore fijne functies vind hebben maar heb het idee dat CM9 beter draait op zijn eigen kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightWish1978
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 03:20
Geen matches
Koldur schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 00:12:
[...]

Ik geloof echt niet dat het onmogelijk is! Als je in Noord-Holland woont kan je bij me langskomen, dan moet het echt lukken. Ik heb nog nooit van een gebrickte SGS1 gehoord d.m.v. flashen zoals jij gedaan hebt.
Mijn telefoon is gemaakt heb hem naar de lokale gsm reparateur gebracht en bleek dat er op de chip iets kapot was gegaan waardoor de pc geen verbinding meer kreeg
Ik wil iedereen bedanken voor de tips en hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:22
Geen matches
NightWish1978 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 17:46:
[...]

Mijn telefoon is gemaakt heb hem naar de lokale gsm reparateur gebracht en bleek dat er op de chip iets kapot was gegaan waardoor de pc geen verbinding meer kreeg
Ik wil iedereen bedanken voor de tips en hulp.
Aha, dat kan natuurlijk ook, dat er iets "gewoon" defect was. Veel plezier er weer mee en bedankt voor de update!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-08 11:00
Geen matches
HaTe schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 10:57:
Ik had zelf problemen met Mackey kernel, namelijk dat hij soms niet wakker wilde worden. Zelfde met Devil kernel icm Mackey ROM.

Nu draai ik Mackey ROM met Semaphore kernel, wat gewoon de beste combinatie is :)

Devil kernel is ook merkbaar langzamer!
Welke Semaphore versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Geen matches
Inmiddels heeft de Mackay rom een aantal updates qua kernel gekregen.
Versie 0.95 draait inmiddels op de rom en ik denk dat de Mackay rom, momenteel een van de betere, zo niet, de beste JB rom op het moment is.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightWish1978
Geen matches
Wat is nou eigenlijk de beste rom als je kijkt naar het langst meegaan op een volle batterij.
Maakt niet uit welke android versie of het nu gb, jb of ics is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:05

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Geen matches
NightWish1978 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 08:57:
Wat is nou eigenlijk de beste rom als je kijkt naar het langst meegaan op een volle batterij.
Maakt niet uit welke android versie of het nu gb, jb of ics is.
Wat is je gebruik ongeveer? Wat doe je er allemaal mee?

Mijn vader haalt nu op stock de laatste ongeveer een dag of 5 met wat bellen en smsen en elke dag een paar uur radio. Ik was echt verbaasd dat die telefoon dat kon halen. Wel met een polarcell maar alsnog damn!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Geen matches
Embryo1 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 21:55:
[...]

Inmiddels heeft de Mackay rom een aantal updates qua kernel gekregen.
Versie 0.95 draait inmiddels op de rom en ik denk dat de Mackay rom, momenteel een van de betere, zo niet, de beste JB rom op het moment is.
Als ik maps aanklik en op mijn locatie dan vraagt ie telkens om het inschakelen van de locatietoegang voor google apps terwijl bij locatietoegang alles aangevinkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Geen matches
MAB The Frisian schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:12:
[...]

Als ik maps aanklik en op mijn locatie dan vraagt ie telkens om het inschakelen van de locatietoegang voor google apps terwijl bij locatietoegang alles aangevinkt is.
Ik weet niet welke Rom je gebruikt, maar mogelijk kun je de apps, welke niet goed werken, verwijderen bv. met titanium Backup, om de apps daarna via de Play Store opnieuw te installeren.
Ik draai op de Mackay rom, maar met Sycig.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Geen matches
Embryo1 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:00:
[...]

Ik weet niet welke Rom je gebruikt, maar mogelijk kun je de apps, welke niet goed werken, verwijderen bv. met titanium Backup, om de apps daarna via de Play Store opnieuw te installeren.
Ik draai op de Mackay rom, maar met Sycig.
Mackay 1.4.7 met ZSJPG. Had hiervoor met Slim nergens last van.
Net de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar geen effect.
Waze heeft er geen last van.

Heb via navigatie ook nog eens de locatietoegang kunnen inschakelen en nu is het OK.
Weet niet waarom zoiets tweemaal moet.

[ Voor 11% gewijzigd door MAB The Frisian op 01-11-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightWish1978
Geen matches
Touchdomex schreef op donderdag 01 november 2012 @ 09:17:
[...]

Wat is je gebruik ongeveer? Wat doe je er allemaal mee?

Mijn vader haalt nu op stock de laatste ongeveer een dag of 5 met wat bellen en smsen en elke dag een paar uur radio. Ik was echt verbaasd dat die telefoon dat kon halen. Wel met een polarcell maar alsnog damn!
Meeste wat ik er mee doe is internetten ongeveer 1 uurtje per dag en zo lang als ik kan radiostreamen want dat houdt die niet lang uit na een uur of 5 is de accu er wel doorheen.
Hopelijk als morgen mijn nieuwe accu binnen komt (3500mAh) dat ie dan wel een werkdag kan uithouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Geen matches
Scherm flikkert zo nu en dan als ik de bladwijzers er voor heb.
Heb wel het idee dat de accu leeg loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Geen matches
MAB The Frisian schreef op donderdag 01 november 2012 @ 19:22:
Scherm flikkert zo nu en dan als ik de bladwijzers er voor heb.
Heb wel het idee dat de accu leeg loopt.
Home knop langer vast houden, zodat je de openstaande apps kunt "killen'.
Dit doe je door dan links boven op het icoontje "trapje" te drukken.
Zal wel schelen in batterij verbruik.
Overigens in de notificatiebalk zitten ook nog enkele opties.
Als je op de tijd drukt, kom je meteen in de alarm status.
Druk je op de datum ben je meteen in je agenda.
Weet dit zelf ook pas sinds enkele weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labadi
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-03-2022
Matched: firmware, rooten
Welke Firmware ? Hoe rooten?

Ik ben pas overgestapt van de Desire naar de SGS GT-I9000 en hoop dat iemand me de weg wil wijzen naar root en een goede dagelijkse ROM.

Mij is het rooten mislukt. Na wat prutsen draait:

firmware 2.2.1
baseband I9000ZSJPG,
kernel 2.6.32.9 root@avad-server 1
Buildnumber Froyo.ZSJPK

ODIN kan ik ondertussen gebruiken, maar ik weet niet precies welke software ik in welke volgorde kan flashen. om een moderne ROM te gebruiken.

Belangrijk is dat ik de telefoon gebruik als wifi punt en ook de camera veel gebruik.

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Matched: rooten
Als je zelfs niet Froyo kunt rooten, denk ik dat je beter op je stock rom kunt blijven en al helemaal niet met Odin moet gaan kloten. Daarmee kun je dus serieus een telefoon permanent aan gort helpen...

Probeer dus nogmaals via CF-Root of een bekende exploit zoals zergrush root te verkrijgen en ga dan verder nar 2.3 of hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Matched: firmware, rooten
labadi schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:17:
Welke Firmware ? Hoe rooten?

Ik ben pas overgestapt van de Desire naar de SGS GT-I9000 en hoop dat iemand me de weg wil wijzen naar root en een goede dagelijkse ROM.

Mij is het rooten mislukt. Na wat prutsen draait:

firmware 2.2.1
baseband I9000ZSJPG,
kernel 2.6.32.9 root@avad-server 1
Buildnumber Froyo.ZSJPK

ODIN kan ik ondertussen gebruiken, maar ik weet niet precies welke software ik in welke volgorde kan flashen. om een moderne ROM te gebruiken.

Belangrijk is dat ik de telefoon gebruik als wifi punt en ook de camera veel gebruik.

Dank!
http://www.androidworld.n...w5-2-3-6-via-odin-nl.html

Hier vind je een goede HowTo met bijbehorende bestanden, om je toestel te upgraden naar 2.3.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labadi
Geen matches
Dank, ik denk dat ik nu de manual ga lezen. Het is eerder een kwestie van gehaaste zelfoverschatting. Dat gaat dan mis, en dan ga je vanzelf nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Geen matches
Embryo1 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 22:49:
[...]

Home knop langer vast houden, zodat je de openstaande apps kunt "killen'.
Dit doe je door dan links boven op het icoontje "trapje" te drukken.
Zal wel schelen in batterij verbruik.
Overigens in de notificatiebalk zitten ook nog enkele opties.
Als je op de tijd drukt, kom je meteen in de alarm status.
Druk je op de datum ben je meteen in je agenda.
Weet dit zelf ook pas sinds enkele weken.
Geen verschil, flikkert geregeld (op bladwijzers) en is al vrij snel traag.
Proberen we wel weer een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labadi
Geen matches
Kijk aan, Froyo geroot! Via Zergrush idd. Nu eerst naar 2.3.6? of via Rom Manager naar CM10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Geen matches
En nu zelfs m'n bladwijzers verdwenen, en irritante vertraging met intoetsen. Mackay gaat er vandaag nog af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Geen matches
MAB The Frisian schreef op zondag 04 november 2012 @ 09:08:
En nu zelfs m'n bladwijzers verdwenen, en irritante vertraging met intoetsen. Mackay gaat er vandaag nog af.
Jammer, er zal dan vermoedelijk toch iets met het toestel zelf niet in orde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Geen matches
Embryo1 schreef op zondag 04 november 2012 @ 09:45:
[...]

Jammer, er zal dan vermoedelijk toch iets met het toestel zelf niet in orde zijn.
Is de eerste ROM waarmee ik deze problemen heb.
Met andere had ik na enkele weken pas last van lag en helemaal geen last van geflikker.
Misschien dat een derde install helpt.

Wordt gek van dat geflikker dus nu X-Bean maar eens .

[ Voor 6% gewijzigd door MAB The Frisian op 04-11-2012 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Geen matches
Ik heb sinds een paar weken de Remics-JB Rom geinstalleerd. Dit is een Android 4.1.2 rom met Semaphore kernel.
Ik kwam van 2.3.6 stock met CF-root en vindt Remics stukken sneller werken. Laden van websites en verbinding maken via Wifi gaat bijvoorbeeld veel sneller. Soms is er een klein bugje in een menu maar verder heb ik nog geen echte problemen gevonden. Ook ziet de rom er erg mooi uit doordat hij de icoontjes en de stijl van Touchwiz heeft. Ik hou zelf namelijk niet van het standaard zwart-blauw van Android 4.x. Wel merk ik dat mijn accu iets sneller leeg is. Ik doe nu ongeveer 1,5 dag zonder opladen en voorheen 2 dagen.
De rom heeft ook een mogelijkheid om automatisch te updaten naar een nieuwe versie van de rom. Zelf heb ik deze nog niet nodig gehad omdat er nog geen nieuwe versie uitgekomen is.

Als je nog een goede rom zoekt dan kun je deze dus ook overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Geen matches
Schijnt niet al te zeldzaam te zijn.

Heb het ook bij de X-BEAN.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1786220

En niet alleen op de SGS maar oa ook de SGSIII

JB probleem blijkbaar.
Dan maar weer back to ICS.
Momenteel problemen met diverse ROM's ?????
2.3.6 is geen probleem.

Blijft in de kernel hangen welke tweemaal knippert en dan niet verder gaat.
Heb al een kernel cleaning progje gebprobeerd etc.
Krijg 'm via odin zo weer op 2.3.6 maar een andere lukt blijkbaar niet meer.

Remics :

Tijdens het hangen batterij verwijderd en opnieuw in cwm gebracht, is nu ineens v6 (blauw) ... ipv v3 (oranje) .... (kleuren was volgens mij ook iets mee), en remics opnieuw geprobeerd.
Na installatie nog eens de gapps installed en voilá, het draait.

Is er een procedure om de hele handel op de juiste manier te cleanen zodat er niets achterblijft ?
Had dus de GB Flash kit geprobeerd van ICS333 maar deze heeft niet geholpen.

[ Voor 70% gewijzigd door MAB The Frisian op 07-11-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightWish1978
Matched: galaxy
Heb nou een nieuwe accu aangeschaft voor mijn pas gefixte galaxys met 3400 mAh het maakt de telefoon wel een beetje dikker en moet zeggen hij ligt nou nog net zo lekker misschien zelfs iets lekkerder in de hand.
En niet onbelangrijk met een lading ben ik nu al 2 dagen en 19 uur bezig en ik heb nog steeds 34 % accu capaciteit.
Als rom heb ik overigens nu X-Bean 3.0 en draait als een tierelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Mijn SGS is weer terug O+

/me gaat flashen :+

Kan ik die weer gebruiken want mijn Arc S heeft een gare 3.5mm jack :')

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
CM10 + ZSJPG + Voodoosound + Voltage control + alle andere apps O+

Ik hou zo van dit toestelletje O+ Echt waar pure liefde O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Geen matches
[quote]MAB The Frisian schreef op zondag 04 november 2012 @ 22:43:
Schijnt niet al te zeldzaam te zijn.

Heb het ook bij de X-BEAN.

[ }

Alles schonen kan als je op 2.3.6 bent met *2767*3855#.
Je bent dan ook alles kwijt wat op je interne SD staat. Het toestel is dan out of the box.

Sommige ICS en JB roms moet je 2x flashen via CWM. Mogelijk biedt dit een oplossing van je probleem.

[ Voor 20% gewijzigd door Embryo1 op 10-11-2012 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinkie89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 16:58
Geen matches
Touchdomex schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 19:14:
CM10 + ZSJPG + Voodoosound + Voltage control + alle andere apps O+

Ik hou zo van dit toestelletje O+ Echt waar pure liefde O+
Haha, direct aan de slag, zoals het hoort!
Net zelf even met Paranoid Android gespeeld. Grappig om even mee te spelen, draait iets soepeler als Mackay. Nu weer terug naar Elitemovil's rom, die is toch het snelste merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Geen matches
Twinkie89 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:37:
[...]

Net zelf even met Paranoid Android gespeeld. Grappig om even mee te spelen, draait iets soepeler als Mackay. Nu weer terug naar Elitemovil's rom, die is toch het snelste merk ik.
Wat heb je er dan op staan ? De JZO54K ANDROID 4.1.2 RC 14.2v5 [OFFICIAL STOCK ROM] en wat meer ?

Remics zuigt m'n accu leeg met een rotgang. Ding kon wel lek zijn zo snel.

[ Voor 7% gewijzigd door MAB The Frisian op 12-11-2012 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Twinkie89 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:37:
[...]

Direct weer aan de slag O+ Mijn SGS vind ik zoveel leuker als mijn Arc S.

Moet alleen nog eventjes mijn kernel cleaning script weer pakken en alles. Kan ik veilig updaten.

Alles draait echt als een tiet. Ik had nooit een andere telefoon moeten nemen want dit blijft goed draaien O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinkie89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 16:58
Geen matches
MAB The Frisian schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:24:
[...]

Wat heb je er dan op staan ? De JZO54K ANDROID 4.1.2 RC 14.2v5 [OFFICIAL STOCK ROM] en wat meer ?
Alleen de standaardmodem (JVT) vervangen door ZSJPG.
Verder heb ik nog steeds de standaard governor (Ondemand), waar ik smooth UI heb aangezet en als scheduler CFQ.

Ik moet je wel even wijzen op een aantal kleine bugjes:
  • Sommige mensen ervaren een SMS bug, als je een sms wilt verzenden krijg je een error (maar je stuurt je SMS wel). Hiervoor is via de 'Extra' App een fix te downloaden.
  • De OTA updater zegt steeds dat er een update is, maar dit is dezelfde versie als er al op staat. Niet echt storend maar beetje vreemd :+
  • Er zit af en toe de media scanner bug in, dan kun je geen foto's/muziek oid vinden. Een reboot verhelpt 't maar het is wel random en raar.
Hopelijk worden deze kleine puntjes gefixed, want verder is het echt een top rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Geen matches
Had eerst de X-Bean installed en daarna 2maal de Elite.
Krijg echter nog steeds de X van X-Bean te zien ?????

@ Koldur : Bedankt, had geen idee.

[ Voor 24% gewijzigd door MAB The Frisian op 13-11-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:22
Geen matches
MAB The Frisian schreef op maandag 12 november 2012 @ 23:54:
Had eerst de X-Bean installed en daarna 2maal de Elite.
Krijg echter nog steeds de X van X-Bean te zien ?????
Die X is van de Nexus, dus heeft in principe niets met X-Bean te maken.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbm
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09-2024

sbm

Geen matches
Iemand een idee waar CM10 M3 blijft? Ik wacht al 2 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Geen matches
Bij mij geen M3 wel een cm-10.0.0 :P

zip staat er op, nog niet geïnstaleerd

[ Voor 55% gewijzigd door begintmeta op 13-11-2012 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
Geen matches
wie kan mij helpen met een idee of oplossing.
Ik heb nooit problemen met mijn telefoon op GB roms, gps helemaal goed, wifi helemaal goed enz...
Heb cm9 geprobeerd maar die liep niet lekker, wifi deed het niet of niet goed, gps viel soms weg.

Heb ook cm 10 geprobeerd, zelfde verhaal, ik weer terug naar stock plus root, wifi werkt 100% net zoals de gps.

Nu is cm 10 stable uit, ik die erop gezet...en jawel wifi werkt slecht of niet en gps weet ik nog niet maar zal ook wel slecht zijn. :-(
Wifi geeft bijna volledig bereik aan en is ook blauw inplaats van grijs, maar toch doet hij het niet.....op stock dus wel, iemand enig idee waar dat aan kan liggen??? neem niet aan dat mijn provider ziet dat ik er cm 10 op heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
iefie schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 18:24:
wie kan mij helpen met een idee of oplossing.
Ik heb nooit problemen met mijn telefoon op GB roms, gps helemaal goed, wifi helemaal goed enz...
Heb cm9 geprobeerd maar die liep niet lekker, wifi deed het niet of niet goed, gps viel soms weg.

Heb ook cm 10 geprobeerd, zelfde verhaal, ik weer terug naar stock plus root, wifi werkt 100% net zoals de gps.

Nu is cm 10 stable uit, ik die erop gezet...en jawel wifi werkt slecht of niet en gps weet ik nog niet maar zal ook wel slecht zijn. :-(
Wifi geeft bijna volledig bereik aan en is ook blauw inplaats van grijs, maar toch doet hij het niet.....op stock dus wel, iemand enig idee waar dat aan kan liggen??? neem niet aan dat mijn provider ziet dat ik er cm 10 op heb ;)
Meer informatie over je wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
Geen matches
hoe bedoel je?
wifi icoontje wordt blauw maar doet het niet...
Met wifi analizer app blijft wifi het ook mooi doen, maar ga ik wat downloaden in market of sygic ofzo dan doet hij het even en kapt ermee, terwijl de wifi analizer het gewoon blijft doen.

[ Voor 60% gewijzigd door iefie op 13-11-2012 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm wat een gekloot. Dacht ik eindelijk m'n s1 eens te gaan rooten. Na de juiste versie van CF-Root te nemen voor m'n 2.3.4 (CF-Root-XX_OXA_JVP-v3.7-CWM3RFS.zip) zegt Odin doodleuk na het flashen "FAIL!".

Nu start ik m'n device, zie ik slechs een icoontje met telefoon --- uitroepteken --- computer.

Kan ik hem nog unbricken? Zo niet dan gooi ik dit ellendig ding snoeihard kapot en haal ik morgen een S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

iefie schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 18:43:
hoe bedoel je?
Met wifi analizer app blijft wifi het ook mooi doen, maar ga ik wat downloaden in market of sygic ofzo dan doet hij het even en kapt ermee, terwijl de wifi analizer het gewoon blijft doen.
Is dat alleen thuis of ook op andere plekken? Alsin ligt het aan je eigen netwerk of echt aan je telefoon.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:55:
Hmmm wat een gekloot. Dacht ik eindelijk m'n s1 eens te gaan rooten. Na de juiste versie van CF-Root te nemen voor m'n 2.3.4 (CF-Root-XX_OXA_JVP-v3.7-CWM3RFS.zip) zegt Odin doodleuk na het flashen "FAIL!".

Nu start ik m'n device, zie ik slechs een icoontje met telefoon --- uitroepteken --- computer.

Kan ik hem nog unbricken? Zo niet dan gooi ik dit ellendig ding snoeihard kapot en haal ik morgen een S3
Je mag hem ook wel opsturen als je hem toch kapot wil gooien :>

Hij is tuurlijk te unbricken. Zoek maar gewoon op google. Alles opnieuw flashen en gaan met die banaan.

[ Voor 42% gewijzigd door Touchdomex op 13-11-2012 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was even verward toen ik hem niet opnieuw in download modus kreeg. (Vandaar dat ik dacht dat het een permabrick was).

Hoe dan ook, een beetje advies van de diehards is toch niet teveel gevraagd? Dit is 't plan:
flash naar stock 2.3.6 en dan opnieuw rooten

Uiteindelijk wil ik er CM10 opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 22:12:
Ik was even verward toen ik hem niet opnieuw in download modus kreeg. (Vandaar dat ik dacht dat het een permabrick was).

Hoe dan ook, een beetje advies van de diehards is toch niet teveel gevraagd? Dit is 't plan:
flash naar stock 2.3.6 en dan opnieuw rooten

Uiteindelijk wil ik er CM10 opzetten.
Ja en dan de juiste CF-root pakken die is gebaseerd op je eigen rom. Daarna via je bootloader CM10 flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ok CM10 zit erop. Via CWM de rom en de Gapps geïnstalleerd. Nu blijft de Cyanogenmod animatie hangen.. Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 23:20:
Ok CM10 zit erop. Via CWM de rom en de Gapps geïnstalleerd. Nu blijft de Cyanogenmod animatie hangen.. Enig idee?
Alles weer wissen en opnieuw proberen. Welke CM10 heb je erop gezet? Kan best zijn dat er nog wat problemen zitten in sommige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Officiële 10.0.0. Wat me opviel, is dat na het wissen van de userdata, de sd helemaal niet gewist wordt! Hij zegt succes enzo, maar alle files in /sdcard gewoon blijven bestaan. Dat zie ik aan de mappen die bij apps horen van de vorige rom.

--edit:
Beetje opnieuw flashen, rebooten en het werkt nu! Maar m'n media app crasht meteen. Heeft waarschijnlijk te maken met de data die nog op de interne sd staan...

--edit2:
Interne sd wel gewist nu, beetje opnieuw geflashed, beetje data/cache clearen en nu werkt het. Wissen van wat caches in de Apps Settings voor Media, Gallery, Download apps enzo..

Het werkt nu allemaal prima. Bedankt voor de hulp.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbm
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09-2024

sbm

Geen matches
iefie schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 18:43:
hoe bedoel je?
Bij mij werkte het opnieuw opstarten van het wifi modem in de meterkast... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM51_Mini
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
Beste mensen.

Ik heb hier een Samsung Galaxy S bij mij van een kameraad.

Hij is zo slim geweest om z'n patrooncode te vergeten ... ik wil deze gsm eigenlijk volledig resetten, zodat hij deze opnieuw kan gebruiken. Maar wat ik ook probeer, ik krijg geen scherm wat ik zou moeten krijgen ... als ik volume up + home + power induw krijg ik altijd het venster van Vodafone en dan springt hij terug op het patroon ...

Als ik het patroon verschillende keren foutief induw, zou hij na x-aantal keren het gmail-account moeten vragen, maar dit krijg ik ook niet ... (ik moet wel zeggen dat er geen simkaart / microsd kaart aanwezig is in het toesel)

Nu wil ik eigenlijk een andere rom installeren eventueel, maar dan moet ik in een soort venster raken, maar dit lukt me ook niet ...

Kan iemand me hiermee helpen?

Alvast bedankt voor de hulp!

Gr

Sven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Hmm, als je die toetsencombinatie gebruikt moet je wel loslaten op moment dat telefoon opnieuw opstart he? Mocht het dan nog niet werken, want sommige Galaxy S-en doen dat niet, dan kan je met behulp van een zogenaamde USB JIG (zelf te maken: http://droidangel.blogspo...ng-galaxy-s-download.html) toch in download mode komen om zo via Odin te flashen.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM51_Mini
Geen matches
Hey Maximus ... ik weet dat moet loslaten als de telefoon boot ... maar ook al laat ik los, telkens komt het vodafone opstartscherm tevoorschijn :s

Ik zat net in de ts dat je idd zo'n usbkabel kan maken, maar daar begin eerlijk gezegd niet aan ... lees : schrik :-) ...

Mja, ik zal wsl wel iets verkeerd doen, maar de vraag is : wat? :-s

Gr,

Sven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Geen matches
Nee, het kan echt zo zijn dat die toetscombinatie niet werkt. Je kan zo'n JIG ook kopen, maar als je anders niet in recovery kan komen.. Zit er toch niet veel anders op he?
Tis helemaal niet moeilijk, 1 weerstandje op twee pinnetjes. Je kan ook een goedkoop kabeltje zoeken, afknippen, kabeltjes strippen en dan zou je in principe niet eens hoeven te solderen.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Iemand nog lippol's kernel cleaning script liggen in een linkje. Ik kan die van mij niet vinden en die van het internet vind ik onbetrouwbaar :$

• MAB The Frisian
Geen matches
Touchdomex schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:58:
Iemand nog lippol's kernel cleaning script liggen in een linkje. Ik kan die van mij niet vinden en die van het internet vind ik onbetrouwbaar :$
Alleen de hier vermelde http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1637966

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches

• MAB The Frisian
Geen matches
Sjips, kom er achter dat ik geen service meer heb met Slim Bean.
Kan wel internetten en met *#06# krijg ik de melding IMEI - OK

Nogmaals een wipe etc., een install van SB/Gapps, een reboot en ....... nog steeds niets. ?

Hoef bij het herstarten ook geen pincode meer in te voeren ????? zoals gemeld is internetten geen enkel probleem. Oeps, is ook zo : wifi !!!!!

En laat geen IMEI nummer zien ?
Nog nooit gehad.

[ Voor 30% gewijzigd door MAB The Frisian op 15-11-2012 12:24 ]

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
MAB The Frisian schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:18:
Sjips, kom er achter dat ik geen service meer heb met Slim Bean.
Kan wel internetten en met *#06# krijg ik de melding IMEI - OK

Nogmaals een wipe etc., een install van SB/Gapps, een reboot en ....... nog steeds niets. ?
Andere rom al geprobeerd? Kun je ook daadewerkelijk je IMEI zien?

Internet via 3G of via Wifi?

• MAB The Frisian
Geen matches
Heb nog diverse EFS-en opgeslagen. Te weten een efs, efs-130 en een efs-447.
Geen idee wat dat betekent maar zou m'n IMEI dus wel kunnen terug zetten.
Ga eerst maar weer eens terug naar 2.3.6 en dan maar weer eens zien.

En dan doet ie het wel weer. Zeker iets in de instellingen van SB ineens.

[ Voor 14% gewijzigd door MAB The Frisian op 15-11-2012 12:37 ]

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:50
Geen matches
MM51_Mini schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:06:
Hey Maximus ... ik weet dat moet loslaten als de telefoon boot ... maar ook al laat ik los, telkens komt het vodafone opstartscherm tevoorschijn :s

Ik zat net in de ts dat je idd zo'n usbkabel kan maken, maar daar begin eerlijk gezegd niet aan ... lees : schrik :-) ...

Mja, ik zal wsl wel iets verkeerd doen, maar de vraag is : wat? :-s

Gr,

Sven
Je kan ook langs 't samung service punt gaan, bijvoorbeeld de Vodafone shop in Eindhoven. Die hebben zo'n JIG om het toestel volledig fabrieks-af te resetten.

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Nou, mijn Galaxy S is overleden. Scherm gebarsten en kapot. Geeft alleen nog maar een blauwe streep boven in, de rest zwart.

Start nog wel gewoon op enzo.

Zou iemand die ook op Semaphore 2.5.0 zit zo aardig kunnen zijn om de preciese stappen te vertellen hoe ik naar mount USB ga in Recovery? dan kan ik wellicht nog m'n data er af halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:24
Geen matches
Je kan ook zelf naar recovery gaan met 3buttoncombo en dan met adb de data er af halen. Gebruik QTAdb als je het lastig vind via je commandline

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Geen matches
HaTe schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 01:34:
Je kan ook zelf naar recovery gaan met 3buttoncombo en dan met adb de data er af halen. Gebruik QTAdb als je het lastig vind via je commandline
Oh, goeie tip. Ga ik zo eens proberen.

Ook straks maar eens kijken voor een Note II, nu heb ik tenminste een goede reden :P

Edit:
QTAdb blijft op: Connect your Phone staan. Moet ik m'n telefoon alleen in Recovery zetten of nog meer?

[ Voor 13% gewijzigd door Solictice op 16-11-2012 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM51_Mini
Geen matches
I-King schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:13:
[...]

Je kan ook langs 't samung service punt gaan, bijvoorbeeld de Vodafone shop in Eindhoven. Die hebben zo'n JIG om het toestel volledig fabrieks-af te resetten.
Hey I-King,

Heb je enig idee wat het kost om langs te gaan in de Vodafone Shop in Eindhoven? Heb je eventueel een adres van deze shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:24
Geen matches
Solictice schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:23:
[...]

Oh, goeie tip. Ga ik zo eens proberen.

Ook straks maar eens kijken voor een Note II, nu heb ik tenminste een goede reden :P

Edit:
QTAdb blijft op: Connect your Phone staan. Moet ik m'n telefoon alleen in Recovery zetten of nog meer?
Normaal zou dat voldoende zijn ja.. Als het niet lukt vertel ik morgen vandaag wel hoe je je sd mount aan usb

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:44
Geen matches
Draait iemand hier nog MIUI? Ik draai nu Miui Portugal (Android 4.1.2) (miui versie: 2.10.12)

Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Geen matches
Dacuuu schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 08:07:
Draait iemand hier nog MIUI? Ik draai nu Miui Portugal (Android 4.1.2) (miui versie: 2.10.12)

Wat jullie?
Ik draai toevallig weer MIUI. (2.11.9 RC2) De laatste keer was dat ik het had was begin van de MIUI V4 periode.

Het valt mij op dat MIUI erg veel gebloate is. Onnodige xiaomi account shizzl en teveel onnodige opties. Tevens vind ik MIUI erg traag in vergelijking met SlimBean. Ik ga nog even kijken, misschien dat ik wat milder over miui ben als ik het wat langer gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Geen matches
MM51_Mini schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 22:17:
[...]

Hey I-King,

Heb je enig idee wat het kost om langs te gaan in de Vodafone Shop in Eindhoven? Heb je eventueel een adres van deze shop?
Zelf ben ik hier ook een keer geweest om nieuwe software op mijn telefoon te laten zetten en ben zeer tevreden over de service van deze Vodafone Shop. Mijn telefoon was in 5 minuten gerepareerd.
De winkel zit in Piazza onderaan de rolstappen tegenover de Bijenkorf. Op loopafstand van het station.
Er is een aparte reparatie balie waar je gratis terecht kunt.
De adressen van de servicepunten kun je ook hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Geen matches
Gisteren liep mn S vast toen ik de nieuwste update van Angry Birds SW ff probeerde. Dus ik power+home, ging ie rebooten. Verder niet aan gedacht, in hoesje in zak. Uurtje later bleek ie nog steeds in een bootloop. Rom was cm10, 17-11
Maar dan? Wat is nu de snelste manier om een nieuwe cm10 te flashen? Ik heb uiteindelijk een custom 2.3 rom met cwm via odin geflashed , en daarna via cwm weer cm10. Want er is geen odin flashable cm10, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Als je in de bootloader kan komen gewoon alles wissen en weer opnieuw flashen. Simpelste methode. Is toch in een kwartiertje gepiept namelijk.

Als je zeker wilt zijn kun je inderdaad weer 2.3 met odin doen maar dat is eigenlijk absoluut niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Geen matches
Ja, dat detail was ik dus vergeten. Hij wou met geen mogelijkheid meer naar cwm recovery booten.. Alleen nog download mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
MaximusTG schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:21:
Ja, dat detail was ik dus vergeten. Hij wou met geen mogelijkheid meer naar cwm recovery booten.. Alleen nog download mode.
Dat is wel een vrij belangrijk detail inderdaad ;+

Maar je kan gewoon flashen dan dus. Eerst naar 2.3 en daarna naar CM10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Geen matches
Jaja, dat had ik dus ook alweer gedaan, vind het alleen jammer dat er niet iets van een soort minimale cm rom is van waaruit je dan de volledige cm kan installeren. Soort netinstall. :P.
Nu moet je toch gaan klooien. Of stock rom en daarna kernel, bv cfroot flashen. Of direct een custom rom .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Geen matches
Pawitp heeft het weer geflikt: Android 4.2 op ons antieke toestel: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2004118 Wat een held :D

Lees dat sommigen mensen nog issues hebben met WiFi dus ik wacht nog even een paar daagjes met proberen. Heb sinds een maand een simonly abo en geen onbeperkt dataverkeer meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Op naar CM11 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Geen matches
CM10.1 gaan ze hem noemen begreep ik, niet CM11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Cartman! schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 21:51:
CM10.1 gaan ze hem noemen begreep ik, niet CM11
Ook goed. Vooral omdat CM10 eigenlijk perfect al draait. Kan die best 4.2 ook aan. De veranderingen zijn namelijk erg klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antoonxxx
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-09 08:40
Geen matches
Ik had CM10 erop, werkte lekker alleen kreeg ik zo'n 10 per dag spontane reboots. Ik had de stock 2.3.6 erop gezet, wipe/factory reset etc. Mocht allemaal niet baten.

Met CM9 is dit <1 per dag. Nog meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Geen matches
Ik heb nooit spontane reboots... niet met stock, niet met CM7, niet met CM9 en ook niet met CM10. Zou eerder denken dat het een hardwareprobleem is.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Wanneer zou Apollo 1.1 worden meegenomen in de nieuwe nightly builds? Iemand enig idee?

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 20:47

Eraser127

Nijkerk

Een collega heeft CM9 op z'n Galaxy S, nu wil ik ook van die Samsung schil af en mijn Galaxy S Plus flashen naar CM. Zou CM10 erop werken of kan ik beter 9 erop zetten. Ik heb al linkjes van hem gekregen met Odin enz en de losse play store.

My Discogs

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Eraser127 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 23:51:
Een collega heeft CM9 op z'n Galaxy S, nu wil ik ook van die Samsung schil af en mijn Galaxy S Plus flashen naar CM. Zou CM10 erop werken of kan ik beter 9 erop zetten. Ik heb al linkjes van hem gekregen met Odin enz en de losse play store.
Wat heb je precies? S Plus? En je collega een echte S? Dat maakt namelijk wel enorm veel uit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 20:47

Eraser127

Nijkerk

Geen matches
m'n collega heeft gewone S en ik de S Plus. Ik dacht aangezien de S Plus sneller is dan de gewone S dat CM10 (ICS) er dan wel op draait. Misschien kan het niet , maar wil toch eens zo'n mod proberen.

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Eraser127 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 00:07:
m'n collega heeft gewone S en ik de S Plus. Ik dacht aangezien de S Plus sneller is dan de gewone S dat CM10 (ICS) er dan wel op draait. Misschien kan het niet , maar wil toch eens zo'n mod proberen.
Er zit intern een groot verschil tussen de S en de S Plus. Ik weet in ieder geval dat het flashen op dezelfde manier gaat alleen weet ik wel dat de roms heel anders zijn want de S is een hummingbird en de S Plus een Snapdragon... Let hier heel goed op! Aangezien je met de verkeerde roms je complete telefoon kan bricken en dan heb je een mooie onderzetter gemaakt van enkele honderden euro's :+

CM9 werkt in ieder geval, dat is de ICS variant. Custom build van iemand op XDA. Niet officieel onderhouden of ondersteund vanuit Cyanogenmod. CM10 (jelly bean) weet ik niet of die er wel is en hoe die werkt. In ieder geval ga ervanuit dat de normale S veel beter draait met custom roms dan de S Plus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Geen matches
Gebruik op dit moment slimbean maar er zijn iig twee dingen die me niet bevallen.
Allereerst dat irri geflikker als ik de bladwijzers er voor heb en daarnaast heb ik telkens als ik tletekst bezoek het probleem dat op het moment dat ik een pagina aanklik de cursor telkens 2cm erboven verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Iemand nog een linkje naar een stock rom met 3 bestanden? (csc/modem/pda)
Ik heb al verschillende linkjes op dit forum geprobeerd maar ze werken niet of er zit maar 1 bestand in en ik weet dat dat ook kan maar dat werkt niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:07:
Ik heb al verschillende linkjes op dit forum geprobeerd maar ze werken niet of er zit maar 1 bestand in en ik weet dat dat ook kan maar dat werkt niet bij mij.
https://www.dropbox.com/sh/ebj614314ggt49x/-NyZHiqwTS

Werkt deze voor jou?

Anders heb ik ze thuis ook nog wel liggen maar voordat ik daarbij kom en tijd ervoor heb is het vrijdag :+

[ Voor 11% gewijzigd door Touchdomex op 05-12-2012 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
Matched: firmware
samfirmware heeft ze wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Geen matches
Misschien hier iets aan ?

http://www.androidworld.n...w5-2-3-6-via-odin-nl.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Geen matches
http://forum.xda-develope...02881&highlight=stock+rom

Onder Europe kun je de bestanden vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-08 11:49
Geen matches
Een rom die imo erg aan te raden is:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1960875
http://www.wuala.com/kosako17/CreedROM/CreedROM_v11.zip

Heel soepel en android 4.2! Heb er zelf nog helemaal geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal,

Ik heb deze guide niet gevolgd voor het installeren van een custom rom, maar gebruikte verschillende tutorials op youtube.

nadat ik eerst superoneclick gebruikte voor het rooten waarna ik cwm (clockworkmod) wilde gebruiken voor het instaleren van cm10 (cyanogenmod10) bleek cwm niet goed te werken. Dus ik cwm deïnstaleren nog niks, ik dan ook maar derooten. mobiel uitgedaan, weer aangedaan weer geroot met superoneclick mobiel weer uitgedaan en toen bleef hij in een boot loop zitten.

Zo ver eingenlijk nog steeds niks aan de hand ik kon gewoon cwm recovery erop zetten d.m.v. odin en dan alsnog cm10 instaleren, maar toen ging het mis. Ik gebruikte de verkeerde versie van cwm recovery (deze was niet geschikt voor gebruik met odin |:( ) en nu zit ik vast op een scherm met een mobieltje, een geel driehoekje met uitroepteken (waarschuwings bordje) en een computer. wat aan moet geven dat de mobiel niet is aangesloten aan de computer.
https://docs.google.com/open?id=0B_lytSmNp0jtSmN4ZDh3UlB3ajQ
http://forum.xda-develope....php?p=35218058&nocache=1

alle info is welkom

Francis

--------edit----------
dit blijkt dus "black screen of death" (BSOD) te heten, maar ik kan nog wel in download modus komen dus dit moet te fixen zijn

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Geen matches
Gunner0616 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 17:28:

Krijg constant "Het android.process.media is gestopt.
Al vanalles verwijderd maar blijft komen.
Maar weer snel verwijderen.

Factory reset gedaan en we zitten meteen in een loopje.
Maar weer even terug naar gb en eerst weer terug naar slimbean.
Meende dat google van alles een backup maakte als je dat instelt maar moet weer wifi enz. instellen.

[ Voor 22% gewijzigd door MAB The Frisian op 10-12-2012 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

Hoe krijg ik nou CW geinstalleerd op de Galaxy S met 2.3.3 ? De XDA handleiding met ROM Manager schijnt niet meer te werken met Android Recovery 3e wat er nu op zit. Ik moet blijkbaar eerst een kernel flashen waarbij CWM er al in zit. Aanraders ?

edot: SpeedMod geinstalleerd :)

Hmm, via SpeedMod's CWM gaf installatie van CM10 nightly een foutmelding, daarna reboot gedaan en ik kwam vanzelf in ROM Manager's CWM terecht die ik eerder zonder succes geprobeerd te installeren. Hiermee lukt het installeren van CM10 wel. Echter bij opstarten bootloop naar CWm weer. Daarna nog een keer alles gewiped en opnieuw geprobeerd en het lukt wel. Nu draait CM10 Android 4.1.2 op deze Galaxy S :)

[ Voor 48% gewijzigd door FlyEragon op 11-12-2012 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:44
Geen matches
Gunner0616 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 17:28:

Ga deze binnenkort ook is uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-08 11:49
Geen matches
MAB The Frisian schreef op zondag 09 december 2012 @ 22:00:
[...]

Krijg constant "Het android.process.media is gestopt.
Al vanalles verwijderd maar blijft komen.
Maar weer snel verwijderen.

Factory reset gedaan en we zitten meteen in een loopje.
Maar weer even terug naar gb en eerst weer terug naar slimbean.
Meende dat google van alles een backup maakte als je dat instelt maar moet weer wifi enz. instellen.
Is inderdaad bij verschillende roms ook wel is bij mij gebeurt, niet bij deze overigens. Veel flashen en dan gaat er af en toe iets mis. Voor mij fixte een schone flash het altijd, daarna gewoon weer alles terug zetten met titanium backup.

Top programma trouwens dat titanium backup, altijd al je programmatjes bij de hand als het fout gaat! En binnen 5 min alles weer terug gezet met een druk op de knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:33

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Geen matches
Hmm...

De laatste tijd (begon bij de nieuwe polarcell) begon mijn telefoon spontaan uit te vallen, nu meerdere keren per dag. Lijkt te gebeuren tijdens het in mijn broekzak stoppen.

Iemand een idee?

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
F.West98 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:41:
Hmm...

De laatste tijd (begon bij de nieuwe polarcell) begon mijn telefoon spontaan uit te vallen, nu meerdere keren per dag. Lijkt te gebeuren tijdens het in mijn broekzak stoppen.

Iemand een idee?
Hoe is je knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:33

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Geen matches
Knop?
Aan/uitknop doet het slecht.
Maar hij viel ook ineens uit terwijl ik 'm vast had

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
F.West98 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 18:09:
Knop?
Aan/uitknop doet het slecht.
Maar hij viel ook ineens uit terwijl ik 'm vast had
Kan het niet zijn dat je knoppen gewoon niet meer lekker op je bordje zitten? Jij hebt hem toch ook regelmatig laten vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Geen matches
Top programma trouwens dat titanium backup, altijd al je programmatjes bij de hand als het fout gaat! En binnen 5 min alles weer terug gezet met een druk op de knop.
De "gewone" of de Pro ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Geen matches
Gewoon de Pro kopen. Sleutel van de website halen en op je interne SD kwakken in een textfile. Heerlijk om die full te hebben!

Pagina: 1 ... 127 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.